نوشته شده توسط : ساحل

مجازی سازی دسکتاپ با VMware Horizon View
در این مقاله منظور داریم به شناسایی زیر ساخت مجازی سازی دسکتاپ ( Virtual Desktop Infrastructure ) شرکت VMware که نرم انگیزه ها Horizon View اسم دارد بپردازیم . در این جستار کوشش شده به معرفی ، اجزا و برخی اصطلاحات این نرم افزار پرداخته شود بعد با ما همراه باشید.

مجازی سازی دسکتاپ یا VDI چیست
در واقع VDI را می‌توان جز جدیدترین تکنولوژی های بازپسین به آمار آورد برای اطلاعات بیشتر درباره مجازی سازی دسکتاپ اینجا را کلیک کنید که این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد که سیستم عامل یا نرم افزار خویش را در هر فضا و زمانی و با هر دستگاهی با به کارگیری شبکه در کمر بستن داشته باشید. شیوه پیشه به این چهره است که شما با رابطی که می‌تواند حتی تلفن هوشمند شما باشد به سرور ریموت زده و تصویر سیستم عامل و یا نرم اسباب خویش را با کیفیت بی اندازه اخذ می‌کنید و با آن شغل می‌کنید و تمام پردازش بر روی سخت افزاری است که تصویر را به شما ارسال می‌کند.

Horizon View چیست؟

 

حال که با مفهوم مجازی سازی دسکتاپ یا VDI آشنا شدید و یک دید کلی از آن دارید وقت آن رسیده که با زیر ساختی که کمپانی VMware برای این هدف تعبيه کرده است آشنا شوید.

Horizon View اسم نرم افزاری است که برای این هدف ساخته شده است که شما دسکتاپ و یا نرم افزار های خویش را به چهره مجازی در کمر بستن داشته باشید و متعلق به در هر محیط‌ و زمانی و با هر دستگاهی آز آن کاربرد کنید.

اجزا برپایی دهنده Horizon view

 

در این تقدیر با اجزای برپایی دهنده نرم افزار Horizon View آشنا می‌شوید اجزایی که فهیمدن مفهوم آن‌ها برای فهم بهتر این پایین ساخت بایسته است .

 

vCenter چیست
یک سرور مرکزی برای مدیریت هاست های موجود در داده سنتر می‌باشد که یکی از پاره ها ساختن دهنده محصول VMware vSphere می‌باشد.

به نوعی می‌توان vCenter را هوشمند ساز مجازی ساز سرور دانست . سرور Horizon View Connection Server که در پیوستگی با آن آشنا می‌شوید برای پیوستگی با مجازی ساز سرور و دسترسی به ماشین های مجازی از این سرور بهره‌گیری می‌کند.

View Connection چیست
براي پیوندیدن کاربرها و اعتبارسنجی آنها با اکتیودایرکتوري و هدایت کاربران بر اساس درخواست آنها به دسکتاپ های مناسب عمل می نماید. این redirect کاربر می تواند به سمت یک دسکتاپ مجازی، دسکتاپ فیزیکال و یا ترمینال سرور باشد. همچنین پرتالی تحت وب براي مدیریت بستر VMware VDI برپایی می نماید که تقریبا تمام کارها را ما از راه همین کنسول سپریدن می دهیم.

View Replica در نرم افزار Horizon View
این سرور زمانی نصب می‌شوذ که ما می‌خواهیم برای Connection Server قابلیت های HA و یا Load Balancing را داشته باشیم.

View Security چیست
این سرور زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ما بخواهیم از بیرون از سازمان و از طریق اینترنت به دسکتاپ های مجازی خود درون سازمان دسترسی داشته باشیم.

View Composer چیست

 

این سروردر کنار vCenter Server و یا به چهره مجزا نصب می شود. سرشت کار Composer ساخت چندین و چند دسکتاپ مجازي با به کارگیری linked-cloneاز ایمیج اصلی می باشد. این clone بر بنیاد یک ماشین مجازی parentساخته می‌شود. View composerبه شدت مصرف دیسک برای تخصیص ماشین های مجازي را ذیل می آورد

View Agent چیست
بر روي تمام ماشین هاي مجازي، سیستم هاي فیزیکی نصب می شود و به آنها دستور می دهد الی بدست Viewمدیریت شوند. این agent قابلیت هایی مثل مانیتورینگ اتصالات، virtual printing، USB Supportو … را فراهم می‌کند

VMware View Client چیست
برنامه اي است که بر روی دسکتاپ کاربر نصب می‌شود و پل ارتباطی بین View Connection سرور و کاربر است. بعبارتی شما بوسیله ي این برنامه به دسکتاپ مجازي خود متصل می شوید. ViewClient قابلیت نصب بر روي پلتفرم هاي لینوکس و مک و ویندوز را دارد

در واقع این برنامه بر روی زیرو کلاینت ها نیز وجود دارد و وابستگی کاربر پشت سیستم با دسکتاپ مجازی اش را فراهم می‌کند.

View Persona Management در نرم افزار Horizon View

 

محافظت از پروفایل کاربران را برعهده دارد. سازوکار کاری این قابلیت بدین چهره است که یک منبع اصلی با اسم repository هستی دارد که پروفایل کاربران به صورت داینامیک با این منبع سینک می شود پروا داشته باشید که این repository در جایی درون شبکه هستی دارد که به صورت remote به آن متصل شده و پروفایلها سینک می شود. Persona management در هنگام لاگین کاربر فقط فایل هایی که باره احتیاج است مثلuser registryرا دانلود می نماید. وقتی کاربر و یا یک برنامه به فایل هاي دیگری بیچارگی دارد سریعا این فایلها به درون پروفایل کاربر منتقل شده و اجرا می‌شود. این الگوریتم عملکرد و تاثیر بالاتر و بهتري نسبت به roaming profile ویندوز فراهم می نماید بنابراین بهتر است با roaming ویندوز باره قیاس قرار نگیرد.

VMware ThinApp چیست
ThinApp تدبیر مجازي سازي برنامه ها در VMware است.

این قابلیت را به شما می دهد که بدون نصب برنامه به روش هاي باستانی با اجراي یک فایل بر روی بستر مجازی خود اپلیکیشن را اجرا کرده و اصلا نگران دگرگونی ها ویرانگر و ناخواسته بر روي ویندوز خویش نباشید.

Remote Desktop Services Hosts یا RDSH چیست
RDS فارغ از مجازي یا فیزیکی بودن، سروری است که برنامه ها و session دسکتاپ ها را برای کاربران فراهم می نمایید. در ،View یک RDS هاست سروري است که رول Microsoft Remote Desktop Services بر روی آن نصب شده است و View Agentمربوط به Horizonهم بر روي این سرور Install شده است. وقتی این Agent را بر روي سرور نصب می کنید کاربران با استفاده از پروتکل PCoIP می توانند متصل شده و از Sessionها و Application ها موجود بر روي این سرور کاربرد نمایند.

PCoIP چیست

 

PCoIP پروتکلی است که به طور خلاصه شرایطی را ایجاد می کند که کاربر برای گرفتن ریموت خویش عکس، صدا و ویدئو را به بهترین و بهینه ترین حالت را تجربه کرده و کمترین میزان پهنای باند را نیازداشته باشد.

شرکت VMware پروتکل جدیدی را نیز معرفی کرده است که با بهینه سازی هایی نسبن به PCoIP همرا است که با اسم Blast شناخته می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

بسیاری از میلیاردرهای جهان ثروت‌شان را از صنعت تکنولوژی به‌دست آورده‌اند. نکته جالب توجه اما آن است که اغلب این میلیاردرها، بنیان‌گذاران و مدیران استارت‌آپ‌های موفق هستند و دهه سوم یا چهارم عمرشان را می‌گذرانند. البته همه میلیاردرهای دنیای تکنولوژی هم جوان نیستند و به‌عنوان نمونه دو نفر از ثروتمندترین مردان جهان یعنی جف بزوس و بیل گیتس در دهه ششم یا هفتم زندگی خودشان هستند. 

حتی لری الیسون بنیان‌گذار شرکت اوراکل هم وقتی به جمع میلیاردرها پیوست، ۴۹ ساله بود. با این حال اما همچنان شرکت‌های بزرگی مانند Airbnb، ByteDance شرکت مادر TikTok و غول شبکه‌های اجتماعی جهانی یعنی فیس‌بوک را مدیران جوان اداره می‌کنند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,

جوان‌ترین میلیاردرهای دنیای تکنولوژی جان کالیسون(سمت چپ) و پاتریک کالیسون (سمت راست) دو برادر بنیانگذار شرکت Stripe در دفتر مرکزی این شرکت

 

درحال‌حاضر بیش از ۵۰ یا ۶۰ نفر از افراد حاضر در فهرست میلیاردرهای دنیا، از فعالان صنعت تکنولوژی هستند. این تعداد اما با ورود مدیران جوان استارت‌آپ‌های موفق، به تدریج درحال افزایش است. ایوان اشپیگل و بابی مورفی بنیان‌گذاران شرکت Snap پیش از رسیدن به ۳۰ سالگی توانستند وارد باشگاه میلیاردرها شوند. جالب اینکه درحال‌حاضر هم اشپیگل تنها میلیاردر زیر ۳۰ سال این فهرست است که ثروتش را خودش به‌دست آورده. با این همه مارک زاکربرگ که در ۲۳سالگی توانست عنوان جوان‌ترین میلیاردر دنیا را به خودش اختصاص بدهد، همچنان در فهرست جوان‌ترین میلیاردرهای جهان قرار دارد.

 

با این همه نمی‌توان گفت که جوان بودن شرط لازم برای موفقیت و ثروتمند شدن در دنیای تکنولوژی است. لری الیسون بنیان‌گذار شرکت بزرگ اوراکل که درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به بیش از ۵۸ میلیارد دلار می‌رسد، در ۴۹ سالگی توانست به فهرست میلیاردرهای دنیای تکنولوژی راه پیدا کند. ایلان ماسک و مگ وایتمن هم در دهه چهل ز‌ندگی‌شان وارد این فهرست شدند.

 

با این همه اما براساس فهرست سالانه مجله فوربس از میلیاردرهای دنیا که به تازگی منتشر شده است، این روزها بعضی از بزرگ‌ترین یا جالب‌ترین شرکت‌های تکنولوژی را میلیاردرهای ۲۰ یا ۳۰ ساله اداره می‌کنند. این فهرست نشان می‌دهد که ۲۸ نفر از جوان‌ترین میلیاردرهای دنیا در صنعت تکنولوژی فعالیت دارند.

 

جان کالیسون، ۲۹ ساله: او همراه با برادرش پاتریک، یازده سال پیش شرکت Stripe را که در زمینه نرم‌افزارهای پرداخت فعالیت می‌کند، تاسیس کرده‌اند. حالا اما ارزش دارایی‌های خالص او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

ایوان اشپیگل، ۲۹ ساله: او هم‌ بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت معروف Snap است که در حوزه شبکه‌های اجتماعی و تولید دوربین فعالیت می‌کند. ارزش خالص دارایی‌های او برابر ۱/ ۲ میلیارد دلار است.

 

پاتریک کالیسون، ۳۱ ساله: او برادر بزرگ‌تر جان، هم ‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Stripe است که مثل برادرش ۱/ ۲ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بابی مورفی، ۳۱ ساله: او هم ‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد تکنولوژی شرکت Snap است و میزان دارایی‌های خالص او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

جیهان وو، ۳۴ ساله: هم بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره Bitmain Technologies که بزرگ‌ترین شرکت استخراج رمزارز در کشور چین به حساب می‌آید، ۵/ ۱ میلیارد دلار دارایی خالص در اختیار دارد.

 

کریس وانستراث، ۳۴ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت GitHub است که شبکه اجتماعی ویژه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار است. این شرکت توسط مایکروسافت خریده شده است. میزان دارایی‌های خالص او به ۲/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

پاول دوروف، ۳۵ ساله: او بنیان‌گذار اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام است که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی روسیه به‌نام VK را هم راه‌اندازی کرده است. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۷/ ۲ میلیارد دلار است.

 

داستین موسکوویتز، ۳۵ ساله: او یکی از بنیان‌گذاران شبکه اجتماعی بزرگ فیس‌بوک است. او فیس‌بوک را ترک کرد تا شرکت مدیریت فضای کاری Asana را راه‌اندازی کند و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت است. حجم دارایی‌های خالص او به ۱/ ۱۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

مارک زاکربرگ، ۳۵ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیس‌بوک است و درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به ۳/ ۶۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

کوین سیستروم، ۳۶ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک خریداری شد، درحال‌حاضر ۴/ ۱ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بیل لیو، ۳۶ ساله: مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت Royole که در زمینه تولید نمایشگرها و حسگرهای انعطاف‌پذیر مورد استفاده در دستگاه‌هایی مانند موبایل‌های تاشو، فعالیت می‌کند. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۷/ ۱ میلیارد دلار است.

 

ژانگ ییمینگ، ۳۶ ساله: او رئیس هیات‌مدیره شرکت ByteDance است؛ یک شرکت چینی تولیدکننده محتوا که شرکت مادر اپلیکیشن محبوب TikTok هم هست. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۲/ ۱۶ میلیارد دلار است.

 

ناتان بلچارزیک، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیر ارشد استراتژی شرکت بزرگ Airbnb است که به‌خاطر اجاره موقت و کوتاه مدت خانه و اماکن اقامتی در سراسر دنیا شناخته می‌شود. او ۷/ ۳ میلیارد دلار دارایی خالص در اختیار دارد.

 

رایان گریوز، ۳۷ ساله: او اولین کارمند تمام‌وقت و اولین مدیرعامل شرکت اوبر است. گریوز درحال‌حاضر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری Saltwater Capital است و میزان دارایی‌های خالص او به ۶/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

درو هوستون، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم محبوب به اشتراک‌گذاری فایل در فضای ابری یعنی Dropbox است و میزان دارایی‌های او برابر ۳/ ۲ میلیارد دلار است.

 

دنیل ای‌کی، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار شرکت پخش آنلاین موسیقی Spotify دارایی‌‌های خالصی برابر ۲/ ۲ میلیارد دلار دارد و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت هم هست.

 

برایان آرمسترانگ، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل Coinbase است که پلت‌فرمی برای معاملات رمزارزهاست و ارزش دارایی‌های خالص او برابر ۳/ ۱ میلیارد دلار است.

 

چنگ وی، ۳۷ ساله: او بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم تاکسی‌یاب اینترنتی معروف Didi Chuxing در کشور چین است و میزان دارایی‌های او به ۲/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

بینی بانسال، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار بزرگ‌ترین سایت تجارت الکترونیکی هندوستان یعنی Flipkart درحال‌حاضر یک میلیارد دلار دارایی دارد. او تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ مدیرعامل این شرکت هم بود، اما در آن زمان به‌دلیل اتهامات جدی مربوط به سوءمدیریت، از این سمت کناره‌گیری کرد.

 

سو هوآ، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Kuaishou  یک اپلیکیشن به اشترا‌ک‌گذاری گیف و ویدئو است. میزان دارایی‌های خالص او به ۹/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11049356.html



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مایکروسافت با انتشار اطلاعات کنسول Xbox Series X از قدرت پردازشی این دستگاه خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که صحبت‌های زیادی حول محور کنسول جدید مایکروسافت در فضای مجازی منتشر می‌شود. امروز، اما یکی از مهم‌ترین اطلاعات توسط خود این شرکت به اشتراک گذاشته شد. مایکروسافت سرانجام قدرت پردازش کنسول جدید خود را اعلام کرد.

 

قدرت بسیار زیاد ایکس باکس سری ایکس 

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط مایکروسافت، قدرت پردازشی کنسول Xbox Series X چیزی برابر ۱۲ ترافلاپس است.

 

داشتن امکانات زیاد، سرعت بالا و پشتیبانی از گرافیک بازی‌های قوی سه مورد از انتظارات کسانی است که قصد خرید نسل بعدی کنسول مایکروسافت را دارند. مطمئنا وجود این سه ویژگی در یک کنسول جدید آن را به یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بین رقبایش تبدیل می‌کند و چه چیزی بهتر از این برای شرکتی مثل مایکروسافت می‌تواند انگیزه‌ساز باشد.

 

مایکروسافت همیشه در حال بهبود دستگاه‌های خود است و ایکس باکس سری ایکس یکی از آن مواردی است که در صدر کنسول‌های دیگر ساخته شده توسط این شرکت قرار دارد. همانطور که پیشتر گفتیم کنسول آینده مایکروسافت دارای پردازنده گرافیکی با قدرت ۱۲ ترافلاپس است. البته علاوه بر این مسئله اطلاعاتی دیگری نیز توسط مایکروسافت منتشر شده است.

.

اطلاعات منتشر شده توسط حساب کاربری ایکس باکس

حساب کاربری ایکس باکس با انتشار تصویری بعضی از ویژگی‌های دیگر این کنسول قدرتمند را اعلام کرده است. بر اساس این تصاویر Xbox Series X دارای پردازنده Zen 2 شخصی‌سازی شده (Customized) است. علاوه بر این گفته می‌شود که نسل دوم ریزمعماری گرافیکی AMD با نام RDNA 2.0 نیز برای این دستگاه تعبیه شده است.

 

در این تصاویر همچنین از ویژگی VRS نیز صحبت شده است. این قابلیت، که معادل فارسی آن سایه‌گذاری متغیر است، می‌تواند به کسانی که بازی طراحی می‌کنند این امکان را بدهد که جزئیات بصری بیشتری به عناوین خود اضافه کنند.

 

قابلیت دیگر این کنسول شامل پشتیبانی رهگیری پرتو Ray Tracing می‌شود. این ویژگی نورپردازی‌های بسیار بهتری را به بازی اضافه می‌کند.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11047959.html



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انواع بسیار زیادی از دوربین های عکاسی شامل دوربین های کوچک تا انواع دوربین های DSLR وجود دارند. اگر برای اولین بار به فکر خرید یک دوربین عکاسی افتاده‌اید حتما سوالات زیادی در ذهنتان وجود دارد. انتخاب یک دوربین بدون داشتن اطلاعات کافی می‌تواند دلهره‌آور باشد. ما در این‌جا سعی می‌کنیم شما را برای رسیدن به بهترین انتخاب راهنمایی کنیم. 

 

امروزه دوربین‌های دیجیتال به دو دسته‌ی اصلی دوربین‌های بدون آینه و دوربین‌های DSLR تقسیم می‌شوند.

دوربین‌های DSLR و دوربین‌های بدون‌آینه دو نوع از دوربین‌هایی هستند که می‌توانند قابلیت‌های حرفه‌ای و امکان تعویض لنز را در اختیارتان قرار دهند. دوربین‌های حرفه‌ای یا DSLR از تکنولوژی تک لنز انعکاسی یا Single Lens Reflex برای هدایت کردن پرتوهایی که از دریچه‌ی دیافراگم وارد می‌شود، به منظره‌یاب که در واقع دریچه‌ای برای دیدن پیش‌نمایش عکس است، بهره می‌گیرند.

 

مشاوره خرید دوربین عکاسی, راهنمایی خرید دوربین عکاسی دیجیتال

راهنمای خرید دوربین عکاسی

 

زمانی که شاتر را فشار می‌دهید، آینه‌ای که برای بازتاب کردن پرتوها و هدایت آن به سمت منظره‌یاب در مسیر قرار گرفته، بسیار سریع کنار می‌رود و پرتوها به حسگر حساس به نور برخورد می‌کند و سیگنال الکتریکی ضعیفی ایجاد می‌شود. به این ترتیب با پردازش سیگنال، عکس‌ها ثبت می‌شوند.

 

در دوربین بدون آینه، همان‌طور که از نامش متوجه شده‌اید آینه‌ای برای انعکاس پرتوها در کار نیست. پرتوها همیشه به حسگر برخورد می‌کنند. زمانی که عکس می‌گیرید، پرتوها در شرایط همان لحظه روی حسگر تابیده شده و ثبت می‌شود. بنابراین منظره‌یاب آپتیکال وجود ندارد! اگر منظره‌یابی در کار باشد، صرفاً الکترونیکی است و به عبارت دیگر تصویری که حسگر همواره در حال ثبت کردن آن است را در یک نمایشگر کوچک مشاهده می‌کنید که از نوع LCD‌ و LED است.

 

حذف شدن آینه موجب می‌شود که ابعاد کلی بدنه‌ی دوربین Mirrorless کوچک‌تر از دوربین‌های DSLR باشد. وزن نیز کمتر می‌شود. با توجه به کاهش ابعاد بدنه‌ی دوربین یا Body، کمپانی‌های معروفی مثل Canon و Nikon مشغول طراحی و ساخت لنزهای جدید برای این مدل‌ها شده‌اند و در حال حاضر لنزهای متنوعی نیز در بازار موجود است.

 

مشاوره خرید دوربین عکاسی, راهنمایی خرید دوربین عکاسی دیجیتال

راهنمای خرید دوربین عکاسی حرفه ای

 

قبل از اقدام به خرید دوربین عکاسی، از خود بپرسید چه مدل عکاسی‌ای می‌خواهید با دوربین خود انجام بدهید؟ 

این موضوع مهم است که بر اساس کاری که می‌خواهید انجام دهید باید دوربین مربوط به آن را انتخاب کنید. عکاسی تبلیغاتی، عکاسی در آتلیه، عکاسی خبری، یا...؟ بیشتر عکس‌هایتان را در کجا می‌گیرید؟ در مکان سر بسته، یا در محیط بیرون، در چه مرحله‌ای از عکاسی قرار دارید، و از همه مهم‌تر: چه قدر پول دارید؟ 

 

چه فاکتورهایی در انتخاب یک دوربین دیجیتال اهمیت دارد؟

در جدول مشخصات دوربین‌های دیجیتال فاکتورهای بسیار متعدد عنوان می‌شود که اگر سررشته‌ای در کار با دوربین‌های عکاسی نداشته باشید احتمالا بسیاری از آن‌ها برایتان غریب باشند. انواع اصطلاحات تخصصی و اعداد و ارقام و حروف اختصاری در میان مشخصات دوربین‌ها ذکر می‌شوند. تمام این اعداد و حروف دیوانه‌وار به چه معنی هستند؟ کدام یک اهمیت بیشتری دارند و کم و زیاد بودن کدام یک بهتر بودن یک دوربین را نشان می‌دهد؟

 

به طور کلی می‌توان این مشخصات را به دو دسته کلی تقسیم کرد: دسته اول مشخصاتی که نقش تعیین کننده در انتخاب شما دارند و دسته دوم مشخصاتی که نباید براساس آن‌ها تصمیم‌گیری کنید و تنها در صورت برخورداری دوربین انتخابی شما از این ویژگی‌ها می‌توانید از استفاده از آن‌ها لذت ببرید. این تقسیم بندی اجازه می‌دهد که انتخابی هوشمندانه داشته باشید و وجود یا عدم وجود یک قابلیت شما را از عملکرد اصلی دوربین غافل نکند.

 

مشاوره خرید دوربین عکاسی, راهنمایی خرید دوربین عکاسی دیجیتال

 مشاوره خرید دوربین عکاسی

 

رزولوشن :

اگر به طراحی جعبه و پوسترهای مربوط به معرفی دوربین‌های عکاسی توجه کنید، بعد از نام برند و مدل دوربین، مهم‌ترین عبارتی که به چشم می‌خورد، رزولوشن سنسور خواهد بود. پس می‌توان نتیجه گرفت که از منظر تجاری، مگاپیکسل سنسور نقشی اساسی در فروش دوربین عکاسی دارد. بر اساس آمار، بالاترین حد ایزو (ISO) پس از رزولوشن، برای کاربران دوربین‌های عکاسی اهمیت دارد، و پس از آن توانایی‌های مربوط به رزولوشن و سرعت فیلم‌برداری قرار دارد.

 

نمی‌توان بالا بودن رزولوشن و تأثیر آن بر کیفیت عکس را کاملا نادیده گرفت؛ اما این تأثیر در مقایسه با دیگر عوامل دخیل بر این موضوع، چندان مهم نیست و اگر شما به دنبال عکسی شفاف و اصطلاحا شارپ هستید، به‌هیچ‌وجه نباید رزولوشن سنسور را عاملی تعیین‌کننده در خرید دوربین قرار دهید. 

 

فوکوس :

یکی از ویژگی‌های تأثیرگذار بر کیفیت دوربین‌ها، سیستم فوکوس آن‌ها است. یک دوربین عکاسی با توانایی فوکوس سریع و دقیق، شما را در ثبت هرچه باکیفیت‌تر لحظات مدنظرتان کمک خواهد کرد. فوکوس خودکار از طریق تاباندن نور یا اشعه به سوژه و بازتاب آن به دوربین فاصله‌ی بین سوژه و دوربین را محاسبه می‌کند.

 

وقتی دوربین میزان فاصله را تشخیص داد، بر اساس همین اطلاعات لنز را برای انجام فوکوس تنظیم می‌کند. نکته‌ی مثبت در مورد فوکوس خودکار اکتیو این است که این سیستم می‌تواند در شرایط نور بسیار ضعیف نیز عمل کند؛ کاری که معمولا فوکوس خودکار پسیو از عهده‌ی آن برنمی‌آید. نکته‌ی منفی این سیستم محدودیت کارایی آن به سوژه‌های ثابت است. به‌علاوه، سوژه نمی‌تواند بیش از ۵ تا ۷ متر از شما فاصله داشته باشد؛ در غیر این صورت نور یا اشعه به سوژه نرسیده و بازتاب به دوربین انجام نخواهد شد و در نتیجه عملکرد سیستم مختل می‌شود.

 

هنگام انتخاب یک دوربین باید کیفیت سیستم فوکوس اتوماتیک آن را به طور جدی مورد بررسی قرار دهید. هنگامی که شما سوژه‌ای را مشخص کردید، باید بتوانید به سرعت و با دقت روی آن فوکوس کنید. برای فعال کردن سیستم فوکوس اتوماتیک، کافیست دکمه شاتر را تا نیمه فشار دهید و روی چیزی در کادر تمرکز کنید.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/graph/buy-guide2-camcorder.html



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

توییتر ویژگی پیام های حذف شونده پس از ۲۴ ساعت را که مانند استوری است، در سراسر جهان عرضه می کند. 

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، توییتر مشغول عرضه جهانی قابلیت جدید پیام هایی است که پس از ۲۴ ساعت حذف می شوند.

 

این ویژگی جدید«فلیتز» (Fleets) نام دارد و شباهت زیادی به پست های حذف شونده اسنپ چت فیس بوک و اینستاگرام دارد.

 

دلیل نام گذاری این ویژگی ماهیت سریع و زودگذر آن است و در پاسخ به نگرانی های برخی کاربران جدید توسعه یافته که احتمالا ماهیت عمومی و دائمی توییت ها برایشان جذاب نیست.

 

توییت هایی که تحت این ویژگی منشتر می شوند قابلیت بازنشر یا لایک ندارند. افراد می توانند به آنها پاسخ دهند اما این پاسخ ها در بخش دایرکت مسیج فرد منتشر کننده نشان داده می شود و عمومی نیست.

 

این شبکه اجتماعی ویژگی «فلیتز» را قبل از عرضه جهانی در ایتالیا، هند و کره جنوبی آزمایش کرده است.

 

ویژگی جدید توئیتر در حالی عرضه می شود که جک دورسی مدیر ارشد این شبکه اجتماعی و مارک زاکربرگ مدیر ارشد فیس بوک با سوالاتی درباره شیوه کنترل اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی کمیته قضایی مجلس سنا روبرو شدند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews110652116.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت خبری با وردپرس
احتمالا این سوال شما نیز باشد که آیا طراحی سایت خبری با وردپرس امکان پذیر است؟ سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای راه اندازی چه سایت هایی مناسب است؟ شاید این جمله که “پلتفرم وردپرس را تنها می توان برای ساخت وبلاگ استفاده کرد” شنیده باشید، اما اینطور نیست و شما می توانید از وردپرس برای ساخت وبلاگ و هر نوع سایتی اعم از کوچک و بزرگ استفاده کنید. بسیاری از سایت های خبری معروف در سرتاسر دنیا مانند BBC، رویترز و CNN از پلتفرم قدرتمند وردپرس در طراحی سایت استفاده شده است. سایت خبری چه امکاناتی باید داشته باشند؟ چه افزونه هایی برای ارائه این امکانت وجود دارد و کدام مناسب تر هستند؟ برای پاسخگوئی به این سوالات در اینجا تعدادی از افزونه های مطرح به همراه کاربردشان را برای آشنایی بیشتر شما با این امکانات آورده ایم.

طراحی سایت خبری با وردپرس
مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس چیست؟
طراحی سایت خبری با وردپرس به علت سادگی نصب، قالب ها و افزونه های رایگان و متنوع بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر است. می توان گفت پلتفرم وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای ساخت یک سایت خبری می باشد. یکی از دلایل مهم طراحی سایت خبری با وردپرس این است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس سئو محور می باشد، یعنی می توان با رعایت اصول سئو رتبه سایت را در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش داد. وردپرس برای طراحی سایت های خبری ورزشی به ویژه فوتبال نیز بسیار مناسب است.
با طراحی سایت خبری با وردپرس و استفاده از پلاگین های آن می توانید سایت خبری منحصر به فردی با ویژگی هایی همچون نمایش دیدگاه های کاربران و چند ستونه کردن بخش خبری با نصب قالب های مخصوص ایجاد کرد.

امکانات سایت خبری:
سایت های خبری طراحی شده توسط آژانس طراحی سایت شامل ویژگی های زیر می باشند. این ویژگی ها از مهمترین ویژگی هایی هستند که در یک سایت خبری باید وجود داشته باشند:

جستجوی سریع و پیشرفته آسان
امکان اشتراک گذاری خبر در شبکه های اجتماعی
امکان ارسال دیدگاه و مشاهده تعداد بازدید ازمحتوا
دسته بندی و برچسب گذاری محتوا
نمایش آخرین و مهمترین خبرها
نمایش اخبار مرتبط و مقالات پیشنهادی
سیستم امتیازدهی
نقشه سایت اتوماتیک بدون نیاز به تنظیم دستی
امکان تنظیم سطوح دسترسی متفاوت به پنل سایت
رعایت استانداردهای سئو
گالری تصاویر و سرویس ویدئو
مراحل طراحی سایت خبری با وردپرس
در اینجا مراحلی را که برای طراحی سایت با وردپرس باید طی شود برای شما آورده ایم:

انتخاب و خرید یک نام دامنه و هاست
نصب وردپرس
نصب افزونه های وردپرس
نصب پوسته و نوشتن محتوا
پلاگین های مهم در طراحی سایت خبری با وردپرس
اگر می خواهید طراحی سایت خبری با وردپرس را انجام دهید یا سایتی highervisibility ساخته اید و قصد دارید امکانات سایت را گسترش دهید، با ما همراه باشید. در این قسمت هفت افزونه مهم به شما معرفی خواهیم کرد که با نصب آن ها در سایت خبری خود، نتایج بهتری بدست می آورید.

1. W3 total cache

یکی از آیتم های بسیار مهم در هر سایتی و به ویژه در یک سایت godaddy خبری برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت خبری با وردپرس اینجا را کلیک کنید سرعت بارگزاری محتوا می باشد. این مورد در همه ی سایت های طراحی شده توسط شرکت به دقت رعایت شده است. اما اگر شما صاحب سایت وردپرسی هستید که سرعت مناسبی ندارد می توانید از این افزونه استفاده نمایید. افزونه W3 total cache برای افزایش سرعت سایت خبری استفاده می شود، چون این سایت ها دارای حجم بالایی از تصاویر و اطلاعات هستند، سرعت بارگذاری در آن ها به شدت کاهش می یابد.

بهترین افزونه افزایش سرعت سایت در وردپرس
2. Yop Poll

در سایت های خبری نیاز به نظرسنجی درباره فعالیت ها و نحوه اطلاع رسانی خود از کاربران و مخاطبین وجود دارد. افزونه Yop Poll به این منظور و برای سفارشی سازی و تنظیم نظرسنجی در دسترس شماست.

افزونه نظرسنجی yop poll
3. Super Socializer

افزونه Super Socializer برای قرار دادن نماد شبکه های اجتماعی در پست های خبری است تا از طریق آن ها، اطلاعات خبری سایت به اشتراک گذاشته شود. این گزینه مهمی برای سایت های خبری است، زیرا این سایت ها محتوای خبری روز را منتشر می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با پروا به افزایش چشم‌گیر احصاء استفاده از سرور های اختصاصی داخلی و خارجی نسبت به هاست‌های اشتراکی و سرور های مجازی. هاستیدا شما را با سرورهای اختصاصی و خدمات خویش در این گویه آشنا می‌کند.

با پروا به ترقی کسب‌و‌کارهای آنلاین داخلی شاهد این هستیم که شمردن استفاده از سرور های اختصاصی داخلی و خارجی نسبت به هاست ‌های اشتراکی و سرورهای مجازی افزایش چشم‌گیری داشته است. در این نوشتار هاستیدا منظور دارد شما را با سرور های اختصاصی و خدمات کمپانی هاستیدا در این مقوله آشنا کند.

سرور اختصاصی چیست
سرور اختصاصی یک رایانه با منابع سخت‌افزاری زیاد نیرومند است که جهت دائم در دسترس بودن، در یک دیتاسنتر پیمان دیتا می‌شود. از مهم‌ترین دلایلی که لازم است سرورها در دیتاسنتر نگه‌داری شوند، می‌توان به وجود خطوط ارتباطی متعدد و پرسرعت اشاره کرد. دیتاسنتر ها از سرور های فیزیکی با رعایت استانداردهای بین‌المللی میزبانی می‌کنند که این امر مایه می‌شود اطلاعات ذخیره‌شده روی سرور در امن‌ترین حالت شدنی نگه‌داری شوند.

سرور ها از نظر موقعیت جغرافیایی به دو بخش سرور ایران و سرور بیرون تقسیم‌بندی می‌شوند. سرور های اختصاصی ایران در دیتاسنتر های درونی مشابه برج میلاد، شاتل، پارس آنلاین و ... میزبانی می‌شوند و سرور های اختصاصی بیرون از ایران در دیتاسنتر های خارجی مشابه هتزنر آلمان، OVH فرانسه و... میزبانی می‌شوند.

مهم‌ترین استفاده‌های سرور اختصاصی عبارت است از :

سازمان‌های دولتی که امنیت اطلاعات در آن‌ها بسیار مهم است
سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بازدید بالایی دارند
وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدئو
فروشگاه‌های اینترنتی که شدامد بالایی دارند
آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌هایی که بیچارگی به برگزاری کلاس‌ مجازی دارند
افرادی که جهت برگزاری بازی‌های آنلاین بیچارگی به گیم سرور دارند
ایمیل سرور شرکت‌های بزرگ
مشاغلی که برای ارائه خدمات مناسب نیاز به سخت‌افزار و پهنای باند اختصاصی دارند
مزیت‌های سرور اختصاصی نسبت به VPS و هاست‌های اشتراکی :

کنترل کامل سخت‌افزار و سیستم‌عامل سرور بدست ادمین
قابلیت نصب تمامی سیستم‌عامل‌ها و مجازی‌سازها
استفاده از منابع سخت‌افزاری ۱۰۰ درصد اختصاصی
امنیت بیشتر نسبت به سرور های اشتراکی
استفاده از پهنای باند ۱۰۰ درصد اختصاصی
پایداری بیشتر
معایب سرور اختصاصی :

هزینه بالاتر نسبت به VPS و هاست های اشتراکی
با سرورهای اختصاصی هاستیدا آشنا شوید
هاستیدا

شرکت هاستیدا خدمات کرایه سرور اختصاصی را در بیش از ۱۰ دیتاسنتر معتبر جهان با کیفیت زیاد پسندیده ارائه می‌کند که در پیوستگی به رسیدگی برخی از این خدمات می‌پردازیم.

سرور ایران
سرور اختصاصی ایران با بهره‌گیری ساز و برگ شبکه و سرورهای تحت مالکیت هاستیدا در دیتاسنتر برج میلاد ارائه می‌شود. پردازنده‌های نیرومند اینتل، استوریج‌های ویژه دیتاسنتر، سرورهای دودمان ۸ و ۹ HPE و پورت اتصال یک و ده گیگابیت، تمام انتظارات شما از یک سرور ایران را برآورده خواهند کرد. خرید سرور اختصاصی ایران این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که با بالاترین سرعت و پایین‌ترین پینگ تایم، سایت، اپلیکیشن و سرویس‌های خویش را در کمر بستن کاربرانتان پیمان دهید.

برخی از مزایای خرید سرور ایران هاستیدا عبارت‌اند از :

ارائه خدمات با استفاده از سرور های HPE
استفاده از استوریج‌های پرسرعت مخصوص دیتاسنتر
استفاده از پردازنده‌های کمپانی اینتل
ارائه IPV6 ‌رایگان
مانیتورینگ ۲۴ ساعته سرور مشترکین
ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت ۲۴/۷
قابلیت ارتقا سرور خریداری‌شده
استفاده از پورت پیوست یک و ده گیگابیت
ارائه دسترسی ILO جهت مدیریت تمام موارد مربوط سرور
ارائه مشاوره مجانی جهت برگزیدن سرور و سیستم‌عامل مناسب
سرور آلمان
سرور های اختصاصی آلمان هاستیدا در دیتاسنتر هتزنر میزبانی می‌شوند. Hetzner در مقایسه با سایر دیتاسنتر های خارج از ایران، پایین‌ترین پینگ تایم و بالاترین سرعت را به کاربران ایرانی ارائه خواهد کرد.

سرور های آلمان دیتاسنتر هتزنر با استفاده از سخت‌افزار های به‌روز، هارددیسک HDD و NVMe و پایداری زیاد پسندیده ارائه می‌شوند. خرید سرور آلمان مناسب‌ترین گزینه جهت میزبانی سایت‌هایی است که باید موقعیت آی پی آن‌ها خارج از ایران باشد.

سرور فرانسه
سرور های فرانسه شرکت هاستیدا در دیتاسنتر OVH میزبانی می‌شوند. این دیتاسنتر یکتا از برترین دیتاسنتر های عالم است و به علت کیفیت زیاد بالای خدماتی که ارائه می‌کند توانسته است در سراسر عالم از جمله ایران مشترکین بسیاری جذب کند.

یکی از قابلیت‌های زیاد جذاب سرور های OVH این است که شما با پرداخت هزینه‌ی یک‌ ماه اجاره آی پی، توانا خواهید بود مادامی که سرور را تمدید کنید، بدون احتیاج به پرداخت دوباره خرج آی پی های خریداری‌شده از آن‌ها بهره‌گیری کنید.

سرور های اختصاصی این دیتاسنتر با به کارگیری هارد دیسک HDD، SSD و NVMe با پهنای باند نامحدود ارائه می‌شوند که می‌توانید با مراجعه به منوی سرور اختصاصی فرانسه در سایت هاستیدا پلن‌ها خرید این سرویس را نگریستن کنید.

سرور ایران مناسب‌تر است یا سرور خارج
هاستیدا

با توجه به اینکه مخاطبان اکثر کسب‌و‌کار های درونی را کاربران ایرانی ساختن می‌دهند، جهت اینکه بتوانید محصولات و خدمات خویش را در سریع‌ترین حالت شدنی به کاربرانتان ارائه کنید بهتر است از سرور های اختصاصی داخل مملکت ایران استفاده کنید.


در این مقاله به بررسی معایت و مزایای سرور های اختصاصی نسبت به هاست‌های اشتراکی و سرور های مجازی پرداختیم و شما را با خدمات سرور اختصاصی کمپانی هاستیدا آشنا کردیم.

منبع: https://www.zoomit.ir/pr/365717-hostida-server-hosting/



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پسورد گذاشتن روی فایل زیپ:

رمز گذاشتن روی فایل زیپ برای تقویت امنیت داده های مهم در بایگانی ZIP مفید است. در این مقاله نحوه رمزگذاری فایل ZIP را یاد خواهید گرفت در ادامه با ما همراه باشید.

 

روش اول : فایل ZIP را با نرم افزار WinZip رمزگذاری کنید 

برنامه WinZip را باز کرده و در قسمت Actions روی Encrypt کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمز گذاشتن روی فایل زیپ

 

فایلهای خود را به قسمت NewZip.zip (قسمت مرکز) بکشید و رها کنید و هنگامی که کادر محاوره ای ظاهر شد، رمز ورود را وارد کنید و روی OK کلیک کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری روی فایل 

 

بر روی گزینه Options در قسمت Actions کلیک کرده و Encryption Settings را انتخاب کنید . سطح رمزگذاری را تنظیم کرده و روی Save کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاری فایل زیپ

 

روش دوم : فایل ZIP را با نرم افزار WinRAR رمزگذاری کنید 

WinRAR نرم افزاری برای فشرده سازی فایلها است. با استفاده از نرم افزار WinRAR می توانید فایل zip را هنگام ایجاد آن رمزگذاری کنید.

 

مرحله 1. بر روی فایلتان کلیک راست کنید و روی  "Add to archive" کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

آموزش رمز گذاری روی فایل زیپ

 

مرحله 2. "ZIP" را به عنوان قالب بایگانی انتخاب کنید ، سپس بر روی "Set password" کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاشتن روی فایل زیپ

 

مرحله 3. در پنجره بازشو ، می توانید یک رمز عبور وارد کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری فایل زیپ 

 

روش سوم : فایل ZIP را با Zip7 رمزگذاری کنید

 

7ZIP یکی دیگر از نرم افزارهای شگفت انگیز در مدیریت بایگانی فشرده شده است. رمزگذاری یک فایل ZIP نیز آسان است.

 

مرحله 1. روی فایل مورد نظر راست کلیک کنید ، به Zip>Add to archive-7  بروید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

 

مرحله 2. zip را به عنوان قالب بایگانی  در لیست کشویی archive format انتخاب کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاری فایل زیپ 

 

مرحله 3. در همان پنجره ، رمزعبور را در زیر"Encryption"  تنظیم کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری روی فایل

 

اکنون شما آماده ذخیره ، ارسال ایمیل یا به اشتراک گذاری فایلهای خود با امنیت اضافی با هر یک از روشهای بالا هستید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/training-encrypted-zipfile.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت مشهد
طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی یگانه از طریق های افزایش فروش و گسترش کسب و کار در بازار امروز عالم می باشد . شما با داشتن یک وب سایت مشتریان بیشتری را از سایر مناطق جذب خواهید کرد . ما در شرکت دامنه تکنولوژی با بررسی دربایستن اصناف و شرکت ها برای ورود به بازار کسب و کار آنلاین اقدام به طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی با پسینیان متدهای برنامه نویسی و الگوریتم های گوگل نموده ایم . سیستم مدیریت سایت طراحی شده دارای کاربری بی اندازه آسان بوده تا همگی اشخاص بدون داشتن ادب برنامه نویسی بتوانند سایت خود را برپایی , گسترش و بروزرسانی نمایند .

ه تکنولوژی ، به عنوان یکتا از قدیمیترین شرکت های طراحی سایت در مشهد ، از سال 1387 تکاپو خود را نخست کرده است و الان دارای بیش از 500 مشتری در زمینه طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد . شرکت طراحی سایتاده ارائه گذرگاه حل های بازاریابی دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای سوداگری آنلاین شما می باشد . تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شور حاصلی جز یک نشانه ماندگار برای شما و ما ندارد. علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت گزیده تر ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم. منحصر به فرد بودن همراه با خلاقیت ، تجربه و نزاکت تضمین بالاترین کیفیت در شغل ماست . طراحی سایت و گسترش نرم انگیزه ها های تحت وب تخصص ماست.

شرکت طراحی سایت در مشهد

 

چرا باید سایت داشته باشیم ؟

به این نکته را پروا کنید : شما صاحب بهترین محصول و خدمات هستید , اما اگر نتوانید آنها را بخوبی شناسایی کنید , محصول و خدمات شما به شکست منجر خواهد شد , باید تغییرات در کسب و کارها را پذیرفت و با تغییرات , بروز شد . با قطع شدن ده روزه اینترنت در آذر 98 , 1.5 میلیارد دلار به اقتصاد ایران ضرر وارد شد !!! این نشان دهنده میزان توان اینترنت در فروش و ارائه خدمات است که شما هم می توانید سهمی از آنم داشته باشید .

طبق شمردن سیستم بانکی شاپرک , شمار تراکنش‌های شاپرکی در اسفندماه سنه ۹۷ با حدود ۲۶ درصد افزایش در مقایسه با اسفند ۹۶ به بیش از دو میلیارد و ۲۱۸ میلیون تراکنش رسید. از این ارقام سهم کسب و کار شما چقدر بوده است ؟

آمار خرید اینترنتی ایران سالانه رشد 60% داشته , در سال ۹۷ بیش از ۷۳ درصد از همه جمعیت ایران به اینترنت دسترسی دارند و در سال ۹۶ در ایران بیش از ۱۱۱هزار میلیارد تومان خرید آنلاین اتمام شده است که پرداخت آنها به صورت فروشگاه اینترنتی سپریدن شده است.


در جامعه امروز طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها ، شرکت ها و موسسات، سازمان ها و حتی اشخاص حقیقی به یک فرمایش حیاتی تبدیل شده است . در زمینه طراحی سایت مشهد ، کمپانی های زیادی مشغول به کار و جنبش می باشند ولی صرفا طراحی یک وب سایت که بتواند تمام نیازهای شما را برآورده ساخته و حائز مدیریتی ساده و آسان به همراه قابلیت پیوست به شبکه های اجتماعی پر طرفدار و اپلیکیشن موبایل متصل به سایت داشته باشد پیشه هر شرکتی نخواهد بود .

مدیریت و دسترسی راحت به اطلاعات سایت , بروز رسانی آنی و تند , رسپانسیو بودن سایت ( قابلیت نمایش بر روی موبایل و تبلت ) ، ساخت بی نهایت صفحه و پشتیبانی تند از دسته مهمترین خاصیت های طراحی سایت می باشد که باید به آن توجه ویژه نمود. همچنین اطمینان به یک شرکت طراحی سایت معتبر با پروا به مثال طراحی سایت ها و فروشگاههای اینترنتی اتمام شده توسط آن شرکت نیز تشخیص گزینش مناسب را برای شما آسانتر می کند.

نه فرمانروایی خراسان رضوی و وانگهی عضو مجلس انفورماتیک ایران می باشد . در بازار زیاد نابسامان صنف طراحان سایت، شاید احد از مهمترین و اصلی ترین عواملی که بتوان باعث اعتماد به کیفیت شغل پیمانکار شد همین مستندات و مدارک رسمی می باشد زیرا که شرکت طراحی سایت برای دریافت این مدارک از فیلترینگ های ویژه و سخت گیرانه دولتی می بایست عبور کند و برای داوری و دادرسی عملکرد پیمانکار در مقابل پروژه کارفرما نیز یک منبع ذی صلاح دولتی پاسخگو خواهد بود .

 طراحی وب‌سایت در مشهد ، طراحی سایت حرفه‌ای را با ما تجربه کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو به معنی نمایش درست قالب سایت در ابعاد مختلف به چهره خودکار است لذا امروزه با توجه به تنوع اندازه نمایشگرها و مشکل افزارهای گوناگون از آنگونه گوشی های هوشمند و تبلتها طراحی سایت ریسپانسیو امری بدیهی میباشد این فرمایش مستلزم طراحی قالب در رزولیشنهای مختلف به صورت جداگانه میباشد کمپانی پی سایت را به چهره کاملا ریسپانسیو سپریدن میدهد . قالبهای ریسپانسیو یکتا از پر استعمال ترین قالبها در طراحی سایت می باشد .

طراحی سایت ریسپانسیو در مشهد

هزینه طراحی سایت
تیم تجارت ما با بررسی نیازهای مختلف کاربران اقدام به جاسازی پکیج های گوناگون طراحی سایت نموده است . شرکت پیارائه تارنما خوب , کاربردی و چیره دست با بها مناسب شما را به اهدافتان خواهد رساند .

هزینه طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت
شرا کنون بیش از 500 سایت در مقوله های گوناگون به مشتریان خود ارائه نموده است . نمونه کارها دربرگیرنده طراحی سایت شرکتی , سایت فروشگاهی , سایت خرید بلیط و رزرو تور و ده ها نمونه دیگر می باشد .برای نگریستن بر روی بنر پایین کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش بیرون شدن از بلاک در اینستاگرام
۱۱,۱۳۹۷ دی 353134 413 نظرات
اگر نمی توانید عملیات لایک فالو آنفالو یا کامنت را انجام دهید به معنای بلاک شدن (بن شدن) اکانت شما است. دقت کنید که بلاک شدن اینستاگرام با منزه شدن اکانت اینستاگرام تفاوت دارد و شما تنها عملیات های بیان شده را نمی توانید انجام دهید.

برای آموزش بازگردانی پیج پاک شده اینستاگرام به این لینک مراجعه کنید:

آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام منزه شده

 

در این نوشتار دلیل های بلاک شدن و مسیر های خلاصی از آن را خواهیم گفت.

بلاک شدن همان بن شدن یا شادو بن یا شدوبن است.

چرا اینستاگرام پیج ما را بلاک می کند؟
اینستاگرام در بسیاری برای اطلاعات بیشتر در زمینه رفع بلاک اینستاگرام اینجا را کلیک کنید موارد سخت‌گیری‌ دارد و در صورتی که از قوانین آن سرپیچی کنید، دسترسی شما را برای کامنت گذاشتن، لایک کردن یا فالو کردن افراد اندک می‌کند. یعنی پیج شما را بن می‌کند.

توجه داشته باشید که سیستم بلاک Instagram به طور خودکار افراد خاطی را تشخیص می‌دهد و پس گاهی پیش می‌آید که حتی برآیند اینکه یک اشتباه حقیر و غیر عمدی، اکانت شما مسدود شود. گاهی اوقات هیچ نشانه ای برای اینکه بدانید چرا در اینستاگرام مسدود شده‌اید هستی ندارد و احتمالاً اینستاگرام حتی اخطار یا پیغامی در مورد مسدود شدن به شما ندهد و علت آن را هم به شما نمی گوید.

اما با خواستن این مطلب شیوه بیرون شدن از بلاک اینستاگرام را خواهید آموخت.

بررسی انگیزه ها گوناگون بلاک شدن در اینستاگرام
ابتدا بگذارید به بررسی دلایلی بپردازیم که ممکن است اینستاگرام شما را مسدود کرده باشد. با خواستن این دلایل، شما به راحتی می‌توانید از مسدود شدن اکانت خویش در اینستاگرام پیش گیری کنید و خیالتان راحت باشد که هیچوقت به مشکلی در این مقوله بر نمی‌خورید. اگر در حال حاضر، اکانت Instagram شما مسدود شده است، کوشش کنید دلیل آن را از فهرست پایین پیدا کنید و سپس برای رفع بلاک خود، به تقسیم بعدی نوشتار بروید.

 

۱- در اینستاگرام خویش پست داشته باشید و مرتب پست ارسال کنید
ممکن است که شما اخیرا اکانت خود را ایجاد کرده باشید و الان امکان لایک و کامنت قراردادن یا نداشته باشید. علت این جستار آن است که اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات در عقیده گرفته، چون هیچ پستی در صفحه خود منتشر نکرده‌اید. پس همیشه هنگام اندکی سخن را باز کنید حساب، مطمئن باشید که چندین عکس مختلف در پروفایل خویش پیمان داده‌اید. چه بسا 20 پست گوناگون برای آغاز بخردانه باشید. البته، این پست ها را در یک روز پیمان ندهید و به مرور پست کنید.

همچنین به چهره یومیه یا سرانجام هفتگی اقدام به ارسال پست جدید کنید لغایت اینستاگرام پیج اینستاگرام شما را پرکار تشخیص دهد.

۲- اطلاعات حساب خویش را تکمیل کنید
آیا پروفایل اینستاگرام خویش را کامل نکرده‌اید؟ مثلاً پروفایل شما عکس پروفایل ندارد؟ بعد به شکیبیدن زیاد، اینستاگرام به انگیزه ناقص بودن حساب، شما را به عنوان یک ربات (یعنی یک کاربر غیر واقعی) معرفی کرده است و تصمیم گرفته اکانت شما را مسدود کند. بعد بهتر است برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام، هر چه زودتر اطلاعات پروفایل خویش را کامل کنید.

این اطلاعات شامل: عکس پروفایل، نام پروفایل، بیو، ایمیل و شماره موبایل در بخش edit profile آینستاگرام شما است.

۳- از گذاشتن پست های بی رویه پرهیز کنید
آیا به صورت پشت راز هم پست می گذارید؟ پس چه بسا علت بلاک شدن شما همین باشد. اینستاگرام اکانت هایی که پست‌های بیش از اندازه می‌گذارند را به عنوان اسپمر (حسابی که اسپم می‌کند) می‌شناسد و ممکن است آنها را مسدود کند. منظرو ما از پست اینستاگرام بیش از حد، بیش از 10 پست در یک ساعت است. به طور منظم پست های مختلف ارسال کنید و عکس های خود را در Instagram بگذارید. اما از زیاده‌روی کردن امتناع کنید.

4- به قوانین اینستاگرام دقت کنید
نادیده اخذ قوانین اینستاگرام احد دیگر از انگیزه ها بلاک شدن شماست. فلذا حتما قوانین اینستاگرام نظیر قوانین کپی رایت و محتوای مخالف قوانین را در سایت اینستاگرام مطالعه کنید.

 

حالا من برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام چکار کنم؟
وقتی که اینستاگرام شما بلاک می شود معمولا ۳ ساعت، تا ۴ هفته طول می کشد الی مجددا حساب کاربری شما پرکار شود. ولی چه کاری می نا سپریدن داد الی این فرآیند تندتر اتمام شود؟ برای این قصد می‌توانید درخواستی به اینستاگرام بفرستید لغایت حساب شما را مجددا بررسی کند. چگونه؟ در ادامه، چند طریق مختلف برای ارتباط با Instagram را به شما تعلیم می‌دهیم.

۱- ثبت درخواست رفع بلاک هنگام نگریستن پیغام ACTION BLOCKED
همانطور که گفتیم، زمانی که شما پیغام Action Blocked را گرفتن می‌کند، به این معنی است که حساب شما بلاک شده است. زمانی که این پیغام را دریافت کردید، گزینه Tell Us را خپگی دهید تا بتوانید به اینستاگرام در مورد اشتباه قبل آمده بنویسید.

۲- ثبت درخواست رفع بلاک از راه تقسیم تنظیمات
داخل برنامه اینستاگرام به صفحه پروفایل پیج اینستاگرام‌تان بروید و وارد گزینه تنظیمات یا Options شوید (یعنی همان آیکن چرخ دنده یا سه خط در گوشه سمت راست – بالای صفحه). حالا در صفحه تنظیمات Setting پایین بروید و گزینه Report a Problem را پیدا و برگزیدن کنید. در اینجا شما می‌توانید مسائل گوناگون را به Instagram گزارش دهید. از بین گزینه‌ها، باره Something isn’t Working را انتخاب کنید. اکنون که فرم را با درخواستی برای رفع بلاک پر کرده و دکمه ارسال را خپگی دهید. یک نمونه از متنی که می‌توانید برای اینستاگرام بفرستید در زیر آمده است:

?Hi, my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person. Would you please recheck my suspension

۳- پر کردن فرم وب‌سایت اینستاگرام برای رفع مسدودی
راه حل بعدی که برای شما وجود دارد، این است که به سایت اصلی اینستاگرام مراجعه کنید و فرم گزارش حساب هک شده را تکمیل کنید. در این حالت، شما به Instagram گزارش می‌دهید که حساب شما هک شده است و الان بدست شخص دیگری استفاده می‌شود. بنابراین اینستاگرام بعد از اطمینان از اینکه شما صاحب راستین حساب هستید، صفحه شما را از بلاک بیرون می‌کند. برای ورود به این فرم، اینجا کلیک کنید.

 

روش های دیگر برای از بین بردن بلاک اینستاگرام
1.بیوگرافی یا bio اینستاگرام خویش را ویرایش کنید.

2.اینستاگرام را از روی سیستم عامل گوشی منزه کنید و دوباره نصب کنید. پروا داشته باشید که قبل از منزه کردن برنامه اینستاگرام، از اطلاعات خودتان نسخه پشتیبان تهیه کنید.

3.برای رفع بلاک اینستاگرام پسورد پیج خویش را عوض کنید و مجددا وارد اینستاگرام خویش شوید.

4. برای حدود 48 ساعت تکاپو های فالو و آنفالو و لایک اقلیت را انجام دهید یا به طور کامل انجام ندهید الی گمان کردن رفع بلاک پیج شما اغلب شود.

5. البته مطمئن‌ترین مسیر برای رفع بلاک اینستاگرام: کمی صبر داشته باشید و چشم براه بمانید تا اینستاگرام بعد از مدتی، خودش مسدودی شما را از بین ببرد.

در پست های بعدی شادوبن یا شدوبن اینستاگرام (بلاک اینستاگرام) را کامل شرح خواهیم داد.

 

در پایان چنانچه سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید تا استجابت شما در نخستین فرصت ارسال شود.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر
در زمانهای قدیم ، انتقال دیتا ها بین یک رایانه شخصی و یک دستگاه تلفن به اتفاق می تواند یک درد واقعی باشد. اما با گذشت زمان ، شیوه های جابجایی آن فایلها بین دستگاه ها نیز اتمام می شود. اکنون ما مسیر حل هایی برای انتقال فایلها بین رایانه و گوشی برای شما پیمان دیتا ایم.
آیا برای شما قبل آمده است که حافظه گوشی تان پر شده باشد. حتما اولین کاری که شما به فکرتان خواهد رسید این است که فایل های خود را به رایانه خویش منتقل و در احد از درایوهای خود ذخیره کنید.

در این راهنما روش انتقال فایلها از Android به کامپیوتر به شما پرتو می دهد ، خواه می خواهید از نرم افزار یا از راه حل سنتی بر پایه مشکل افزار بهره‌گیری کنید.

 

انتقال فایل از اندروید با وای فای

نرم انگیزه ها انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر, انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر
انتقال فایل از اندروید با وای فای

 

اگر رایانه شما به یک شبکه بی سیم متصل است، احد از ساده ترین راه ها برای انتقال فایل به دستگاه تلفن همراه از راه سرویس انتقال بی سیم است. این کارآزموده در انتقال اطلاعات بین کامپیوتر شخصی و دستگاه Android است. به محض اینکه پیوندیدن بی سیم شما مقاوم باشد ، تند ، ساده و قابل اعتماد است.

 

در ویندوز 10 , Microsoft Phone Your Companion برای Android باید سرویس اصلی شما باشد. به برنامه تلفن محلی شما که از راه فروشگاه مایکروسافت ارائه می شود پیوند می یابد. با همگام سازی این دو از راه حساب Microsoft خود ، می توانید عکس ها را بین دو دستگاه جابجا کنید ، از طریق رایانه Windows 10 خویش تماس بگیرید و متن را بدون لمس تلفن ارسال کنید. برای شغل کردن به کابل USB نیازی ندارید.

 

متأسفانه،یک برنامه ویژه برای MacOS هستی ندارد. در برابر ، Google یک فایل DMG ارائه می دهد که می توانید آن را دانلود و در Mac خود نصب کنید: Android File Transfer . بعد از نصب , باید تلفن Android خود را به طور فیزیکی متصل کنید تا فایل ها و پوشه های آن را بازبینی کنید.

 

خارج از این دو راه حل، می توانید به گزینه های شخص ثالث بازگردید. به عنوان نمونه Pushbullet سرویس انتقال فایل به اسم Portal را ارائه می دهد. هنگامی که برنامه را نصب کردید و کد QR وب سایت را اسکن کردید می توانید تصاویر ، فیلم ها و سایر فایل ها را از راه سایت و به تلفن به اتفاق خویش فشار دهید. این پیشه مخصوصاً در Google Chrome راحت است زیرا فقط می توانید فایل ها را بکشید و رها کنید تا بلافاصله از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل شوند.

 

سرویس اندوخته سازی ابری

نرم افزار انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر, انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر
نحوه انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر

 

اکثر ارائه دهندگان فضای اندوخته سازی ابری گزینه مناسبی برای برنامه های بومی و شخص ثالث ارائه می دهند.

ابتدا مرورگر باره علاقه خود را خاموش کنید، برای یک سرویس ابری مثل OneDrive ، Google Drive یا Dropbox ثبت نام کنید و سپس فایل های خویش را دانلود کنید. بعد از آن برنامه سازگار را بر روی دستگاه Android خود بارگیری کنید و از آن برای دسترسی به داده های ذخیره شده ابری خود استفاده کنید.

 

اگر از کامپیوتر شخصی Windows 10 استفاده می کنید، OneDrive باید سرویس ابری شما باشد زیرا با یکپارچه شدن در سیستم عامل همراه است. حتی اگر از سیستم عامل Mac استفاده کنید ، OneDrive یک راه حل عالی است. (دانلود و نصب برنامه Microsoft از فروشگاه App Mac)

 

با OneDrive ، اطلاعات شما در فضای ابری باقی می ماند ولی برای هر دستگاهی که به حساب دسترسی داشته باشد قابل دسترسی است. این دسترسی برای مواقعی که شما نیاز به انتقال داده ها بین سیستم عامل های گوناگون دارید.

 

Google Drive فضای ذخیره سازی ابری بومی برای Android است ، نیازی به نصب برنامه اضافی نیست. Google برای همگام سازی اتوماتیک فایل ها بین تلفن همراه و کامپیوتر شخصی , کلاینت های دسک تاپ را برای Windows 10 و MacOS ارائه می دهد. در صورت احتیاج به بیش از 15 گیگابایت , اشتراک Google نیز ارزان است.

 

متأسفانه ، هر دو طریق انتقال کشیدن و خلاص کردن و سرویس های ابری دارای برخی مشکلات امنیتی هستند. اگر از شبکه بی سیم ایمن استفاده نمی کنید ، شایستن سرقت داده ها است. در مورد نقل و انتقالات و اطلاعات هوشمند خود حساس باشید ، همش تأیید صحت دو مرحله ای را پرکار کنید و از یک رمز عبور بی همتا در تمام حساب های ذخیره سازی ابر خویش بهره‌گیری کنید.


کپی کردن آلبوم عکس آیفون به کامپیوتر شخصی

انتقال فایل از طریق بلوتوث
با هستی انتقال فایل از طریق وای فای،بلوتوث هنوز هم مزایای زیادی دارد. بی گمان انتقال فایل به همین راحتی یا تند نیست، اما اگر شبکه بی سیم در دسترس نباشد گزینه احسان است. بلوتوث را در رایانه شخصی و دستگاه همراه خود فعال کنید و سپس به رایانه خویش نگاه کنید الی ببینید آیا دستگاه های اطراف را تشخیص می دهد یا خیر. اینجا جایی است که باید جستجو کنید:

Windows: Settings > Devices > Bluetooth & Other Devices

MacOS: System Preferences > Bluetooth

 

پس از جفت شدن ، رایانه های شخصی معمولاً به حالت تأیید در می آیند و شما را ملزم به وارد کردن کد یا سنجش اعداد می کنند. این کد به کامپیوتر فرمان می دهد الی یک کلید امنیتی با دستگاه تلفن همراه شما مبادله کند. بعد از آن ، دستگاه Android شما باید در لیست دستگاه های متصل شما نما شود. همچنین باید به عنوان یک درایو بیگانه در
کدوم سهام در بورس به راستی پرسود هستند؟
کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک

(File Explorer (Windows یا ( Finder (MacOS نما شود.

 

در ویندوز 10 می توانید بر روی مظهر بلوتوث واقع در نوار وظیفه کلیک کرده و Send a File را گزینش کنید. برای Mac روی سمبول(لاتین) بلوتوث در نوار منو کلیک کنید یک دستگاه منظور را انتخاب کنید و سپس روی ارسال فایل به دستگاه کلیک کنید. در ضمن می توانید دستگاه های بلوتوث را از پنل Bluetooth & Other Devices در Windows یا پنل Bluetooth در MacOS به طور مستقیم مدیریت کنید.

 

بلوتوث یک روش قابل اعتماد است زیرا دستگاه های تلفن به اتفاق دربرگیرنده این پیوندیدن هستند. بعد از یکبار جفت شدن ، دوباره جفت شدن دستگاه ها آسان است. اگر کامپیوتر قدیمی و دستگاه همراه جدیدتری دارید، شدنی است در تطبیق پروتکل ها مشکلی هستی داشته باشد. وانگهی این احتمال وجود دارد که رایانه شما بلوتوث نداشته باشد ، اگرچه می توانید یک آداپتور بلوتوث بر پایه USB خریداری کنید.

 

انتقال فایل از اتصال USB

نرم اسباب انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر, انتقال فایل از اندروید به کامپیوتر
نحوه انتقال فایل از اندروید به رایانه با usb

 

اگر از دستکاری دستگاه های با سیم مشکلی ندارید، یک کابل USB ساده می تواند به شما کمک کند الی به سرعت از طریق رایانه خویش به فایل های Android دسترسی پیدا کنید. USB-C با طراحی دو طرفه این پیشه را بسیار آسان می کند. در حالی که تلفن های اندرویدی به طور فزاینده ای دارای USB-C هستند،اما کل تلفن ها از این اتصال جدید برخوردار نیستند. حتی ممکن است کامپیوتر شما حتی از پیوندیدن USB-C برخوردار نباشد، این امر به درگاه USB-A کلاسیک و آشناتر تبدیل می شود.

 

در اینجا گونه ها مختلفی از کابل ها را نگریستن می کنید که می توانید همراه با تلفن های نوین اندرویدی داشته باشید:

میکرو USB به USB-A

میکرو USB به USB-C

USB-C به USB-A

USB-C به USB-C

همانطور که در لیست نشانه دیتا شده است، ممکن است لازم باشد یک کابل یا آداپتور جدید برای رایانه شخصی خویش خریداری کنید. فقط دو دستگاه را به هم متصل کنید و به تلفن خود دسترسی داشته باشید گویی که یک دستگاه اندوخته سازی خارجی است. این روشی سریعتر و ایمن تر از گزینه های دیگر مثل انتقال ابری است. ولی برای کارکردن شما باید کابل های مناسبی در دست داشته باشید!

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/transferfiles-android02-computer.html



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روش های ارتقا دادن و به روزرسانی اندروید
برای بهره‌گیری بهتر از تلفن Android خویش ، باید جدیدترین سیستم عامل موجود را بارگیری کنید.
دلایل زیاد احسان برای به روز نگه داشتن نرم افزار بر روی تلفن یا تبلت شما وجود دارد. اجرای آخرین نسخه Android تضمین می کند که شما به جدیدترین خاصیت های موجود برای سیستم عامل دسترسی پیدا کرده اید و در ضمن دستگاه شما تا آنجا که ممکن است در برابر حملات هکرها محافظت می شود.

 

روش ارتقا اندروید
آموزش ارتقا اندروید, شیوه ارتقا اندروید
چگونگی ارتقا اندروید

 

1. اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما به Wi-Fi متصل است.

 

آموزش ارتقا اندروید, شیوه ارتقا اندروید
روش ارتقا اندروید

 

2. Settings را باز کنید.

 

آموزش ارتقا اندروید, شیوه ارتقا اندروید
آموزش ارتقا اندروید

 

3. About Phone را انتخاب کنید.
ثبت اطلاعات بایسته در نوقا
دسترسی به مدیریت فایل پنهان در اندروید 6 مارشمالو

 

آموزش ارتقا اندروید, شیوه ارتقا اندروید
شیوه ارتقا اندروید

 

4. روی Check for Updates ضربه بزنید.
50%تخفیف دربرگیرنده همگی گونه ها بچگانه
سریع و ارزان بلیطت رو رزرو کن

اگر به روزرسانی در دسترس باشد ، دکمه Update ظاهر می شود. روی آن ضربه بزنید.

 

آموزش ارتقا اندروید, روش ارتقا اندروید
راههای ارتقا اندروید

 

5. نصب کنید.

بسته به سیستم عامل ، Install Now ، Reboot and install یا Install System Software را تماشا خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید تلفن شما راه اندازی دوباره می شود.

 

آموزش ارتقا اندروید, روش ارتقا اندروید
ارتقا اندروید تبلت

 

ارتقا اندروید تبلت
قبل از شروع به پیشه بروزرسانی ، مهم است که بدانیم بعضی از تولیدکنندگان خو دارند که "پوسته" یا رابط کاربری مختلف را به هر نسخه سهام Android که برای دستگاهی انتخاب کرده اند ، اضافه کنند.

 

به طور چکیده ، هنگامی که Google نسخه جدیدی از Android را منتشر می کند ، یک سیستم عامل زیاد بنیادی است. زمانی که روی تبلت جدید شما نصب می شود ، به یک سیستم عامل کاملاً اختصاصی تبدیل می شود.

 

اگر می خواهید ببینید کدام سیستم عامل را اجرا می کنید ، به منوی تنظیمات بروید و روی "About Tablet" ضربه بزنید. این باید نسخه کنونی Android را در تبلت شما نمایش دهد.

 

آموزش ارتقا اندروید, شیوه ارتقا اندروید
چگونگی ارتقا اندروید

 

شما سه روش معمول برای به روزرسانی سیستم عامل Android خویش پیدا خواهید کرد:

• از منو settings : روی گزینه "update" ضربه بزنید. تبلت شما با سازنده خویش بررسی می کند که آیا نسخه جدیدتر سیستم عامل موجود است یا خیر و سپس نصب مناسب را اجرا می کند.

 

• از سایت سازنده بازدید کنید: هر فرآوری کننده معتبر تبلت حائز یک سایت پشتیبانی فنی است که پسینیان به روزرسانی ها و درایورهای مدل خاص شما را ارائه می دهد. از مرورگر وب دستگاه خود به آن سایت بروید ، همچنین می توانید درایورهای دیگر را نیز به روز کنید.

 

• پیوندیدن به رایانه خود: بیشتر تولیدکنندگان تبلت های خویش را به روشی می گذارند که به آنها پروانه می دهد با کامپیوتر های سایر پیوستگی استوار کنند. تبلت خویش را به رایانه متصل کنید ، نرم افزار اختصاصی آن را تاسیس کرده و کتابچه راهنمای مالکین خویش را بگیرید. احتمالاً می توانید در عرض چند دقیقه همه سیستم عامل خویش را از پیش درآمد بارگیری کنید.

استفاده از به روزرسانی سیستم عامل باره تأیید سازنده به شما کمک می کند ضمانت خویش را دست نخورده نگه دارید. این مسیر هوشمندانه و مطمئنی است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/howto-upgrade02-android.html



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قصه از کجا شروع شد؟ طراحی وب سایت از دسته به روز ترین و پر کاربرد‌ترین موضوعات مربوط به کسب و کار آنلاین می‌باشد. امروزه هر کسب و کاری برای افزایش فروش و شمار مشتریان دست کم به یک نشانه و وبسایت اینترنتی بیچارگی دارد. فارغ از خرج نحوه سفارش طراحی سایت طراحی وبسایت شرکتی یا فروشگاهی توجه به عوامل دیگری مانند تولید محتوا، طراحی نما سایت و بررسی سرعت و سئو سایت اهمیت زیادی در موفقیت یک وبسایت اینترنتی دارد. اگر شما جز آن دسته از طراحان وب سایتی هستید که تصور می‌کنند برای تبدیل شدن به یک طراح ماهر

https://avashtech.com/professional-site-design-order/

و یادگیری مهارت های جدید، خیلی دیر شده است یا از کارآفرینانی هستید که احتیاج به طراحی وبسایت برای کسب و کار خود دارید الی انتهای این مطلب با ما همراه باشید. طراحی وب سایت، یگانه از پر بحران ترین مراحل کسب پیشه اینترنتی می‌باشد که شدنی است سوالات زیادی را در ذهن مخاطب نه چندان آشنا با فضای برنامه نویسی و اینترنت ایجاد کند. با ما همراه شوید تا به شما سازو پیشه لازم برای آشنایی اغلب با طراحی تارنما و روش شغل آن، چگونگی استخدام طراح سایت مورد عقیده ، ثبت سفارش، خرج طراحی سایت و عوامل تعیین کننده آنها را به شما پرتو دهیم.

بخش 1
اهمیت استخدام طراح وب سایت
اهمیت استخدام طراح وب سایت
بخش 2
انواع روش های طراحی وب سایت
انواع شیوه های طراحی وب سایت
بخش 3
اهمیت نقش سئو در طراحی وب سایت
اهمیت نقش سئو در طراحی وب سایت
بخش 4
چگونه طراح تارنما شویم؟
چگونه طراح تارنما شویم؟
بخش 5
نکات کلیدی برای ارتقاء چیرگی طراحی وب سایت
نکات کلیدی برای ارتقاء مهارت طراحی وب سایت
بخش 6
انواع سایت از نظر کارکرد
انواع سایت از عقیده کارکرد
بخش 1:
اهمیت استخدام طراح وب سایت
در قسمت اول این مقاله، از انگیزه ها بایستگی داشتن یک طراحی وب سایت برای سوداگری آنلاین شما گفتگو خواهیم کرد.

هم چنین نگاهی خواهیم انداخت به اهمیت استخدام یک طراح تارنما و قیمت تعرفه ها و خرج های جانبی آن و عوامل تعیین کننده موثر در میزان اجرت در نظر گرفته شده برای طراح وب سایت مورد نظر.

اهمیت استخدام طراح وب سایت
چرا به طراحی تارنما برای بازار اینترنتی خود بیچارگی داریم؟
این نخستین سوالی است که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند سفارش طراحی سایت در کرج که اصلا چه نیازی به وجود وب سایت و طراحی تارنما است؟ پاسخ این سوال خیلی راحت تر از انگاشت من و شما است. وب سایت شما هسته اصلی تکاپو های بازاریابی آنلاین شما است. میکروفونی است برای بازگو کردن هرچیزی که در دنیای خدمات اینترنتی و سوداگری شما هستی دارد. سوداگری شما شدنی است در تهران، کرج، کرمان، مشهد، اصفهان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس و یا شهرها و روستاهای بکر و دور افتاده کشور عزیزمان پیمان داشته باشد. طراحی یک وبسایت حرفه ای به شما امکان می دهد به بازار هدفی بسیار بزرگ فراتر از شهر و ایالت محل کار و جنبش فیزیکی خویش دسترسی داشته باشید.

شما با به کارگیری یک طراحی وب سایت خوب، به راحتی می توانید بازدیدکنندگان خودتان را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. از راه ابزار هایی مشابه سئو ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات کلیکی گوگل و دیگر تبلیغات در موتور های جست وجو، می توانید این منظور را زودتر پژوهشگر کنید.

در حالی که یک تارنما لاغر می تواند پول و سرمایه گذاری شما را هدر دهد ، داشتن یک وب سایت بهینه، سرمایه شمارا چندین مساوی خواهد کرد.

آیا استخدام طراح وب سایت ضرورتی دارد؟
اگر در جامعه ای همانند ایران زندگی می کنید که دستگاه های تلفن هوشمند با توانایی اتصال به اینترنت در دست بیش از 90 درصد کسان موجود است باید گفت : صد در صد بله. ما در پیوسته به انگیزه ها آن خواهیم پرداخت.

یک وبسایت چیره دست هویت بی همتا برند شما را به عناصر بصری ترجمه و تبدیل می کند. حال که شما بازار هدفی به ابهت همه کاربران اینترنت دارید. شما به انفرادی قادر به سپریدن این پیشه نخواهید بود و بدون شک در این گذرگاه نیاز به فردی کارآزموده خواهید داشت.

شما می توانید کسان کارآزموده خود و فریلنسر طراحی تارنما باره عقیده را به چهره دورکار، به آسانی و فقط با یک کلیک در وبسایت، جست و جو کنید.

اما در رابطه با خرج پروژه مورد عقیده باید به این موضوع اشاره کرد که تا مرز زیادی به حوزه کار شما و کنترل تهای خاص باره نیاز برای تحقق پروژه شما ارتباط دارد. میزان پیچیدگی و یا سادگی درخواست باره نظر و هم چنین مدت زمانی را که یک طراح صرف اجرای پروژه باره نظر شما می کند، همگی از جمله عناصر کارایی گذار در خرج های شما می باشند.

نتایج نهایی بعد از تقاضا یک پروژه طراحی تارنما توسط فریلنسر شما، چه می باشند؟
طراحی وب‌سایت
1ایجاد طراحی قالب تارنما با توجه به محتوای باره نظر شما. مثل طراحی وب سایت فروشگاهی و ...
2 ایجاد سیستم عامل های متفاوت در طراحی وبسایت ایستا و یا پویا
3 انجام طراحی رابط کاربری یا User Interface در سطح چیره دست . به عنوان نمونه ، طرح ها ، فرم ها ، منوها ، دکمه های فراخوان عمل.
4 اتمام طراحی تجربه کاربری یا User Experience در سطح اولیه . به عنوان مثال ، وایرفریم ها ، صفحه داستانی ، تست کردن عملکرد کاربر و تجربه آ ن ها.
5 ایجاد ارتباطات جدید برای پروژه های جدید .به عنوان مثال ، همکاری با گسترش دهندگان در بازار باره عقیده ، طراحان گرافیک و نویسندگان

https://avashtech.com/professional-site-design-order/


:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نمی توان انکار کرد که اینترنت نقش مهمی در زندگی امروز بشر بازی می کند. زندگی بدون اتصال به اینترنت در سیستم رایانه شخصی یا تلفن هوشمند قابل تصور نیست. همه نوع کارها و فعالیتها می تواند با کمک اینترنت انجام شود زیرا این ارتباط موفق شده است گوشه های مختلف جهان را گرد هم آورد.

 

اگر اتصال به اینترنت خیلی آهسته باشد ، باعث عصبانیت شما می شود و ممکن است هدف شما محقق نشود. بنابراین ، اطمینان از اتصال خوب شبکه و افزایش سرعت اینترنت در تلفن همراه یا سیستم رایانه ای برای انجام کارهای مختلف با سهولت ضروری است.

 

اگر در دستگاه Android خود سرعت اینترنت کند داشته اید ، می توانید از برخی نکات مؤثر برای افزایش سرعت اینترنت موبایل کمک بگیرید. در اینجا چند روش برای سرعت بخشیدن به داده های تلفن همراه آورده شده است.

 

چگونه سرعت اینترنت گوشی را افزایش دهیم؟

حافظه پنهان را در تلفن خود بررسی کنید:

 

 

 

اگر در گوشی خود به سرعت کندی اینترنت برخورد کرده اید و نمی دانید چگونه  اینترنت تلفن خود را سریعتر کنید ، در ابتدا باید حافظه پنهان موجود در تلفن هوشمند خود را بررسی کنید . خیلی وقت ها به دلیل پر بودن حافظه نهان در تلفن های همراه پس از دسترسی به وب سایت های مختلف و بارگیری برنامه های مختلف روی گوشی ، سرعت اینترنت در تلفن هوشمند کند یا ضعیف می شود. بنابراین کاربران برای تقویت سرعت اینترنت موبایل باید حافظه نهان تلفن همراه خود را پاک کنند.

 

برنامه های غیر ضروری را حذف کنید :

اگر نمی دانید چگونه داده های تلفن همراه را سرعت بخشید ، باید به لیست برنامه های تلفن همراه خود توجه کنید و باید تحلیل کنید که کدام برنامه ها برای شما مهم هستند و کدام ها نیستند. وجود چندین برنامه بی فایده و ناخواسته در گوشی های هوشمند باعث کاهش عملکرد تلفن همراه از نظر سرعت و اتصال به اینترنت می شود. بنابراین ، برای سرعت بخشیدن به داده های تلفن همراه ، کاربران می توانند تمام برنامه های غیر ضروری را از گوشی خود حذف کنند. پس از انجام این کار ، می توانید با پاک کردن حافظه پنهان ، تلفن هوشمند خود را تازه کنید. این فرایند اتصال بهتری در اینترنت را از نظر داده های موبایل و افزایش سرعت اینترنت در تلفن هوشمند تضمین می کند.

 

 

گزینه بارگیری حداکثر داده را فعال کنید :

این می تواند یکی دیگر از روش های موثر برای بالا بردن سرعت اینترنت گوشی باشد. برای این کار شما باید به تنظیمات شبکه (Network Settings) در گوشی بروید و پس از انتخاب انتقال GPRS ترجیح می دهید با ترجیح تماس بگیرید ، کاربران باید اطلاعات مورد نظر خود را انتخاب کنند. این کار باعث می شود حداکثر تنظیم بارگذاری داده در تلفن هوشمند انجام شود و از افزایش سرعت اتصال به اینترنت یا داده ها در تلفن های همراه اندرویدی اطمینان حاصل شود.

 

 

 

اتصال شبکه به 3G را انتخاب کنید :

شما به عنوان یک کاربر تلفن هوشمند با داشتن اینترنت همراه ، باید از این واقعیت آگاه باشید که سرعت اینترنت 3G به مراتب بهتر از 2G است. با پیشرفت تکنولوژی اخیر ، 4G از تمام سرعت اتصال به اینترنت پیشی گرفته است و سرعت اتصال به اینترنت و داده را در تلفن های هوشمند اندرویدی تضمین می کند. برای سرعت بخشیدن به اتصال داده تلفن همراه در تلفن هوشمند مورد نظر ، کاربران می توانند تنظیمات شبکه تلفنهای همراه خود را ارتقا دهند. برای این کار ، آنها باید به جای 2G ، اتصال به شبکه ترجیحی را به 3G یا 4G انتخاب كنند.

 

 

برای تنظیم گوشی خود مراحل زیر را دنبال کنید:

تنظیمات ← بی‌سیم و شبکه‌ها ←  بیشتر ←  شبکه‌های تلفن همراه ← نوع شبکه گیرنده

 Settings → Wireless & Networks → More → Cellular networks → Preferred network type

 

 

حالت متن را در مرورگر فعال کنید :

اگر از ترفندهای هوشمند در مورد چگونگی سریعتر کردن اینترنت تلفن خود آگاه نیستید ، می توانید برای تقویت سرعت اینترنت موبایل ، این روش ساده را امتحان کنید. اگر در جستجوی خود در اینترنت نیازی به تصاویر ندارید و فقط به متن نیاز دارید ، می توانید مرورگر تلفن هوشمند خود را در حالت فقط متن فعال کنید. این کار را می توان با غیرفعال کردن تصاویر موجود در مرورگر انجام داد که باعث افزایش سرعت اینترنت در تلفن همراه شما می شود. برای مرورگر Google Chrome تلفن همراه Android ، می توانید از افزونه “Text Mode Browser extension” استفاده کنید تا فقط متون موجود در مرورگر را فعال کنید و تصاویر را در مرورگر وب غیرفعال کنید. این امر تأثیر قابل توجهی در افزایش سرعت کلی اینترنت در تلفن همراه شما خواهد داشت.

 

یک مرورگر وب سریعتر را برای تلفن خود انتخاب کنید :

یکی دیگر از تکنیک های مفید که می تواند به شما در افزایش سرعت اینترنت کمک کند ، استفاده از یک مرورگر وب سریعتر برای تلفن هوشمند است که شما برای دسترسی به اتصال داده تلفن همراه استفاده می کنید. مرورگر وب نقش مهمی در افزایش سرعت کلی اتصال اینترنت در تلفن همراه شما دارد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپل در حال برنامه‌ریزی برای افزودن قابلیتی به نوت بوک‌های مک بوک پروی خود موسوم به " پرو مد" است که سرعت آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

به گزارش فارس ،  اپل با تولید مدل ۱۶ اینچی مک بوک پرو توانست نظرات مثبتی را در بازار نوت بوک به خود جلب کند. حالا این شرکت قصد دارد یک حالت خاص را برای افزایش سرعت به این نوت بوک اضافه کند.

 

اخبار,موبایل،لپ تاپ وتبلت,نوت بوک

 

حالت پرو مد بر روی نوت بوک اپل به طور دستی فعال می‌شود و سرعت مک بوک پرو از این طریق افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

 

اپل می‌گوید با این کار برنامه‌های مختلف سریع‌تر اجرا می‌شوند. اما باید توجه داشت این کار هم باعث افزایش مقدار مصرف باتری می‌شود و هم سروصدای فن نوت بوک را افزایش می‌دهد. بنابراین بهتر است کاربران تنها زمانی از این قابلیت استفاده‌کنند که واقعا به آن نیاز دارند.

 

نوت بوک مک بوک پروی ۱۶ اینچی، سیستم خنک کننده بهتری در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد و لذا ممکن است افزایش سروصدای فن آن چندان برای کاربران آزاردهنده نباشد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/enews4073135.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه یک سایت کامل و بی نقص داشته باشیم؟
طراحی سایت گرد از کارهای پیچیده به احصاییه میرود.در این شغل باید نوع طراحی انجام شود لغایت با همه سلایق سازگار باشد و بازدید کننده از ظاهر سایت راضی باشد و بتواند با آرامش در سایت شما گشت بزند .از این رو باید به تمام جزئیات ریز و درشت در طراحی سایت پروا کنید و کوچکترین نکته ای را از قلم نیندازید.

توجه به جزئیات در طراحی سایت
طراحی سایت مراحل مختلفی داره: جمع آوری اطلاعات اولیه، طراحی، گسترش و آزمایش کارایی. اولین اثری که سایت روی کاربر میذاره ناشی از کیفیت طراحی سایته. به راستی ظاهر سایت تعیین میکنه که آیا کاربر تحت تأثیر سایت قرار خواهد گرفت یا نه.
به همین علت مرحله طراحی یکتا از مهمترین مراحل پروژه وب سایت محسوب میشه.
طراحی سایت وقت و صبر زیادی لازم داره. علاوه بر اینها برنامه ریزی و کلی کارهای طراحی سایت در استان البرز فنی لازمه. با پروا رقابتی که داخل دنیای طراحی سایت هستی داره، ساخت سایتی که از عقیده بصری جذابیت داشته باشه، قابل درک و درک باشه و نسبت به سایتهای رقیب برتری داشته باشه از وظایف دشوار طراحان سایته. هرچند برای طراحانی که خلاق باشند و عاشق طراحی سایت باشن، براحتی با بخش این مرحله به مراحل کوچیکتر قابل انجامه. اکنون که این مراحل و فرایند رو هر طراحی به روش خودش میتونه انجام بده، اما هسته اصلی پیشه طراحیِ همه طراحان با تجربه یکسانه.

طراحی سایت بی نقص داشته باشید
طراحی سایت دارای مراحل مختلفی است یکی از این مراحل جمع آوری اطلاعات اولیه است و مرحله بعدی توسعه و تست تاثیر این مواردی که بیان کردیم .اولین اثری که طراحی سایت خوب می گذارد مایه کیفیت کلی سایت است. در درستی این ظاهرطراحی سایت است که تعیین می کند کاربر داخل سایت ماندگار خواهد شد یا نه .بنابراین مرحله طراحی سایت از مهم ترین مراحل پروژه طراحی سایت محسوب می شود. بی شک طراحی سایت شکیبایی زیادی را به به اتفاق دارد در کنار این ها برنامه ریزی و کارهای فنی نیز لازمه کار است.

جذابیت طراحی سایت
امروزه با توجه به رقابتی که در دنیای مجازی و طراحی سایت در کرج هستی دارد ،طراحی سایت و ساخت سایتی که نسبت به سایت های دیگر برتری داشته باشد و قابل فهم و فهم می توان گفت کاری کاملا سخت است .البته مسلم است برای طراحان سایت که عاشق طراحی سایت هستند و خلاقیت دارند بسهولت می تواند با تقسیم مرحله به مرحله کار وظایف خویش را به احسان انجام دهند.

جزئیات طراحی سایت

اهمیت دادن به کاربران و مخاطبان سایت و سلایق آن ها
شما باید سایت خود را به نوع ای طراحی کنید که لغایت نزدیک زیادی با سلیقه تمام مخاطبان یکسان باشد. البته دائم نمیتوان عقیده همه افراد را جلب کرد اما باید تا بی گمان ممکن از یک طراحی خوب و پذیرفتنی استفاده کنید.طراحی آسان و قابل درک برای کاربر. تا کاربران شما اثناء بازدید از سایت مبتلا سردرگمی نشوند و بتوانند براحتی به اطلاعات باره نظر خویش و یا خدماتی که میخواهند دسترسی داشته باشند. این باعث میشود که کاربر از سایت شما راضی باشد و در مراجعات بعدی ، با میل و رقبت وارد سایت شما شود.
آیا تا به حال پیش آمده که موضوعی در یک سایت باعث آزار شما شده باشد وآن را به مدیران سایت اطلاع دیتا باشید ولی جوابی اخذ نکرده اید. به راستی آنها به درخواست ما بی اعتنایی کرده اند و احتمالا شما هم به این سوژه اندیشه کرده اید که سایر به آن سایت نروید.
لازم است در برابر کاربران خود پاسخگو باشید و در پاسخ دادن به آنها درنگ نکنید به سایت رقبای خود راز بزنید و آن را بررسی کنید الی نقاط قوت و ناتوانی خود را بهتر بشناسید

برای طراحی سایت ایده خلاقانه داشته باشید
یکی سایر از مراحل طراحی سایت ، جمع آوری ایده های خلاقانه برای پروژه است. دائم طراح سایت باید یک سری ایده و طرح های خلاقانه اولیه را آماده کند و بعد از بین آنها بهترین ها را انتخاب کند .با ارسال طرح ها برای مشتری عقیده آنها را نیز جویا شود که به این مرحله بازبینی طرح گویند ،که شامل ایراد اخذ و حل مشکلات و تایید طرح می شود .تا اینکه هم مشتری و طراح سایت از ایده اولیه طراحی سایت رضایت کامل داشته باشند. طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی یکی از بهترین و کارآمد ترین می باشد که به درآمدزایی اغلب صاحبان مشاغل کمک می کند .

یکی از مهمترین موارد جزئیات طراحی سایت: طراحی یک سایت بصورت ریسپانسیو
حتی در چهره استفاده از قالب های آماده به این نکته توجه داشته باشید که قالب انتخابی ریسپانسیو باشد امروزه یکی از فاکتورهای بنیادین و مهم در طراحی سایت واکنشگرا بودن سایت است .در حال حاضر بیش از نیمی از کاربران از تلفن های هوشمند برای گشت و گذار در اینترنت کاربرد می کنند بعد توجه به این نکته می تواند در افزایش شدامد ورودی به سایت موثر باشد.

رعایت جزئیات در طراحی سایت

ایده ای جالب برای نما سایت یک ساده: استفاده از فضای سفید
یکی از جدید ترین متدها در طراحی وب سایت استفاده از فضاهای سفید یا همان فضاهای خالی است که باعث امروزین به عقیده رسیدن طراحی سایت خواهد شد این تکنیک که امروزه پیروان زیادی دارد از گیجی و سردرگمی کاربران بازداری می کند و به نوعی در برند سازی نیز پرتو گذار است.


چگونه یک سایت بی‌نقص طراحی کنیم؟
برای داشتن یک سایت بی نقص که تمام جزئیات طراحی سایت در آن رعایت شده است،شما باید تمام نیازهای کاربران و بازدید کنندگان سایت خویش را در عقیده بگیرید و تمام جزئیات حتی کوچک و بی اهمیت را در آن رعایت کنید.
جزئیاتی از قبیل رنگ سایت،فونت متن ها،رنگ قلم متن،سایز عکس ها ،خطوط بعید عکس و.....
از لینک های تودرتو بهره‌گیری نکنید.هرگز کاربران را بی منظور در وسط صفحات سایت خویش نچرخانید که این پیشه باعث مایوس شده بازدید کننده از سایت شما میشود.
سایتی که طراحی میکنید باید فعال باشد،یعنی شما باید توانایی اضافه کردن و تغییر محتوای سایت و تصاویر را داشته باشید.
از تصاویر و عکس ها با کیفیت بالا استفاده کنید.حتما اطلاعات تماس و جزئیاتی در باره خودتان و خدماتتان را در سایت پیمان دهید.

سئو سایت امری مهم که نباید از آن غافل شوید و طراحی سایت بدون سئو برای صاحبان مشاغل امری بیهوده است.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گجتی از نوع خواب‌آور
در دهه های گذشته، اگر شخصی با اختلالات خواب مواجه بود، برای او قرص های خواب آور یا آرامش بخش تجویز می شد اما در سال های اخیر، فناوری و ساخت گجت های متفاوت به کمک این افراد شتافته است.


یکی از مشکلات انسان های امروزی را می توان در عدم خواب کافی به دلایل متفاوتی از جمله استرس، فشار کاری و ... دانست اما گجت های فناورانه به کمک انسان ها شتافته اند تا بتوانند خواب متفاوتی را بدون مصرف دارو تجربه کنند. بسیاری از این گجت ها، دستبندهای هوشمند خوابی را شامل می شوند که شخص با بستن آنها به دور مچ دست خود می تواند خواب آرامی را تجربه کند اما برخی دیگر مانند گجت جدیدKokoon هدفون متفاوتی است که تجربه لذت بخشی از خواب را به کاربرانش می بخشد. کاربران با استفاده از این هدفون می توانند عوامل مختلفی که در خواب دخیل هستند را روی اسمارت فون های خود مشاهده و کنترل کنند.

 


این هدفون محصول شرکت انگلیسی است که با استفاده از هدفون بلوتوثی Kokoon که مجهز به سنسورهای( electroencephalography (EEG است، می تواند خواب کاربرانش را تنظیم کند. با استفاده از سنسورهای EEG ،هدفون می تواند حتی ولتاژهای بسیار کوچک مغزی را نیز اندازه گیری و به کاربرانش کمک کند تا خواب آرام تری را تجربه کنند.


واکنش و عملکردهای مغزی از طریق بلوتوث هدفون به اپلیکیشن نصب شده روی این اسمارت فون منتقل می شود تا شخص با بررسی واکنش و همینطور عملکرد مغز، مدت زمان خواب و ... بتواند به یک الگوریتم ثابت برای ریتم خواب خود دست پیدا کند. این گجت به کاربرانش اجازه می دهد تا حتی هرگونه عاملی که باعث برهم خوردن خواب می شود را نیز شناسایی کنند. این هدفون می تواند دوره های مختلف خواب از جمله خواب عمیق، REM ، میزان نور و ... را در اسمارت فون های کاربرانش به نمایش درآورد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/gjty3-sleeping.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

عرضه کوچک‌ترین دوربین جهان با قابلیت گرفتن تصاویر هوایی

مهندسان شرکت Z Camera در لاس‌وگاس نوعی دوربین لنزی ارائه داده‌اند که فیلم‌های با تفکیک‌پذیری 4K را تهیه می‌کند و می‌توان از آن بر روی پهپاد برای فیلمبرداری استفاده کرد.
دوربین E1 کوچک‌ترین دوربین با وضوح 4K و مجهز به لنز قابل‌تعویض در دنیا به شمار می‌آید و دارای نوعی حسگر 17.3*13 میلی‌متری 16 مگاپیکسلی و سیستم Micro Four Thirds است. 4K وضوح تصویری استاندارد در فیلمبرداری و کارت گرافیک رایانه است.


دوربین E1 برای افراد حرفه‌ای که به دنبال شکار صحنه‌هایی از نماهای منحصر‌به‌فرد هستند و همچنین اشخاصی کارآمد است که به دنبال تصویربرداری با استفاده از سامانه‌های هوایی هستند. دوربین E1 قادر به گرفتن فیلم‌های با وضوح 4K یا 2160X4096 با سرعت 24 فریم در ثانیه و گرفتن فیلم‌های با وضوح فوق‌بالای 3840X2160 با سرعت 30 فریم در ثانیه است. این سامانه همچنین قادر است فیلم‌های تمام اچ‌دی 1080p و اچ‌دی 720p را با سرعت 60 فریم در ثانیه تهیه کند.

 

 

فیلترهای نویز سه‌بعدی و پیشرفته دوربین E1 از فناوری فیلترینگ موقتی فشرده حرکتی (MCTF) برای کاهش‌دادن نویز فیلم استفاده می‌کنند و دوربین می‌تواند کیفیت بالای تصویر را حفظ کند. استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری اندروید و iOS به کاربران امکان کنترل و مدیریت محتوا را از طریق ابزار وای‌فای‌محور یا بلوتوث 4.0 می‌دهد. دوربین E1 می‌تواند به مدت یک ماه در موقعیت آماده‌به‌کار باقی بماند و می‌توان با استفاده از بلوتوث LE آن را فعال کرد.


در حالی که یک باتری کاملا شارژشده قابل‌حذف می‌تواند تا 80 دقیقه امکان ضبط‌کردن (بدون وای‌فای) را به این دوربین بدهد، سامانه E1 همچنین می‌تواند به منبع برق متناوب متکی باشد. ابعاد این دوربین 75*56*49 میلی‌متر اعلام شده و وزن آن نیز به همراه باتری 209 گرم است.

دوربین E1 دارای محفظه‌ای منیزیمی بوده و فیلم‌ها را بر روی میکرواس‌دی‌کارت‌ها ضبط می‌کند.این دوربین دارای یک ال‌سی‌دی 6.35 سانتی‌متری با تفکیک‌پذیری و وضوح 320*240 و همچنین دارای دگمه‌های فیزیکی است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/smallest3-interchangeable2-camera.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

زمانی که کاربران وارد وب‌سایتی می‌شوند چگونه بدون شناخت قبلی، اعتماد کنند و مبلغی را برای خرید محصول یا خدمات واریز کنند؟ اگر کیفیت فرآورده مناسب نباشد یا اصلاً محصولی در کار نباشد چه می‌شود؟! این سوالات کاربرانی است که هنگام خرید از یک وب‌سایت با آن روبرو می‌شوند. گرفتن اینماد روشی است که می‌تواند تا حدی اعتماد کاربر را در این مقوله افزایش دهد. اگر می‌پرسید اینماد چیست؟ همراه ما باشید تا پاسخی مناسب برای سوال خود بیابید.

در این نوشتار به سوالات زیر استجابت خواهیم داد:

اینماد چیست؟
چرا باید اینماد بگیریم؟
هزینه و مدت موعد گرفتن مظهر اعتماد الکترونیک چقدر است؟
شرایط گرفتن مظهر اعتماد الکترونیکی
و در پسین طریق گرفتن اینماد

اینماد چیست؟
اگر می‌پرسید اینماد چیست؟ بهتر است بگویم اینماد (E-Namad) یا سمبول(لاتین) اعتماد الکترونیکی یک سمبول(لاتین) است که از طرف مرکز گسترش بازرگانی الکترونیک به وب‌سایتی‌ها دیتا می‌شود که دارای ضوابط مشخص و از پیش تعیین شده‌ای باشند.

این لوگو فقط به وب‌سایت‌های فروشگاهی تعلق می‌گیرد. پس اگر وب‌سایت شما خبری، وبلاگی و… است به اینماد بیچارگی نخواهید داشت. ولی اگر حائز فروش اینترنتی هستید یعنی در وب‌سایت خویش درگاه پرداخت دارید این سمبول(لاتین) برای شما مفید خواهد بود.
قبلاً در مقاله‌ی مجوز‌های لازم برای راه‌اندازی کسب‌وکار از این نماد صحبت کرده بودیم.

مجوز‌ها و هزینه‌های راه‌اندازی یک وب‌سایت چگونه است؟


چرا باید برای وب‌سایتمان اینماد بگیریم؟
مهمترین مزیتی که این نماد دارد، جلب اعتماد کاربر است. به راستی وب‌سایتی که حائز اینماد است پایبند است که رضایت کاربر را در خرید اینترنتی جلب نماید و به تعهدات خود عمل کند. این جستار باعث می‌شود کاربر زودتر به وب‌سایت شما اعتماد نماید.

همچنین برای گرفتن درگاه سر راست بانکی، قرار بستن با اداره پست برای ارسال محصولات هم شما باید این نماد را اخذ کرده باشید.

سختی‌های دریافت اینماد؟! از شایعه لغایت واقعیت‌ها
چند وقت پیش موقع جستجو در گوگل با وب‌سایتی آشنا شدم که برای گرفتن اینماد یک دوره‌ی آموزشی با هزینه‌ی نسبتاً زیاد برگزار کرده بود! واقعیت این است که برای گرفتن این نماد شما مراحل پیچیده‌ای پیش رو ندارید. با مطالعه‌ی همین مقاله می‌توانید به راحتی این سمبول(لاتین) را دریافت کنید.


شرایط و چک لیست الزامات مظهر اعتماد الکترونیک
حالا که متوجه شدیم اینماد چیست؟ و چرا باید این نماد را بگیریم باید بدانید که برای اینماد چیست دریافت مظهر اعتماد الکترونیک باید چند شرط ذیل برای وب‌سایت شما برقرار باشد:

فروشگاهی بودن محصول
باید کمینه یک فرآورده در وب‌سایت داشته باشید که امکان خرید آنلاین برای آن وجود داشته باشد. یعنی مراحل مشاهده‌ی محصول، گزینش و خرید از طریق وب‌سایت شما سپریدن شود.

درج اطلاعات محصول
اطلاعات کاملی از فرآورده در وب‌سایت شما درج شده باشد. برای مثال اسم محصول، بها قابل پرداخت و…

صاحب امتیاز دامنه
در گرفتن اینماد برای متقاضیان حقیقی باید درخواست سمبول(لاتین) بدست صاحب امتیاز پهنه ارسال شود. این شخص باید ۱۸ سال تمام باشد. در متقاضیان حقوقی، اسم پهنه باید به نام کمپانی یا هیچکسی از اعضای هیئت مدیره باشد.


روش و مراحل اخذ اینماد
مرحله ۱) ثبت اسم در نظام اینماد
وارد صفحه‌ی ثبت نام به نشانی https://reg.enamad.ir/Panel شوید. روی گزینه‌ی برپایی حساب کاربری کلیک کنید الی فرم ثبت نام را مشابه تصویر زیر تماشا کنید.

ثبت نام در نظام اینماد
اگر شرکت شما ثبت شده می‌توانید در گزینه‌ی گونه شخصیت حقوقی را انتخاب کنید در غیر این صورت منش حقیقی را برگزیدن نمایید.

اطلاعات شخصی را تکمیل کنید و برای ورود خویش یک ویژگی کاربری و رمز عبور تعیین کنید. این ویژگی و رمز را برای ورود به سامانه یاداشت نمایید.
دو شرط سفارش گیری آنلاین و گرفتن خرج را پرکار کرده سپس تایید را بزنید.

در این زمان یک ایمیل فعال سازی برایتان ارسال می‌شود به آن مراجعه کرده و روی لینک پرکار سازی کلیک کنید. الان مشخصه کاربری شما تایید شده از این بعد می‌توانید با اسم کاربری و رمز عبوری که برگزیدن کرده‌ بودید وارد شوید.

مرحله ۲) تکمیل اطلاعات در پنل کاربری
در پنل اینماد از بخش سمت راست روی گزینه‌ی تکمیل اطلاعات و سپس تکمیل فرم اطلاعات کلیک کنید.

تکمیل اطلاعات در پنل کاربری
در فرم قبل روی شما اطلاعات هویتی، محل سکونت و اطلاعات تماس از شما پرسیده می‌شود.
بعد از تکمیل آن از منوی سمت راست روی گزینه‌ی تکمیل اطلاعات-> بارگذاری مدارک کلیک کنید.

تکمیل اطلاعات در پنل کاربری
در این بخش باید مدارک مورد احتیاج را آپلود نمایید. بارگذاری تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه اجباری است.

این بار از تقسیم تکمیل اطلاعات وارد زیرمنوی پناه دادن اطلاعات شوید. این مرحله برای تایید تلفن همراه کد خواسته شده را به شماره‌ی خواسته شده پیامک کنید. این پیشه باید با شماره همراهی باشد که در ابتدای مرحله‌ی ۲ در فرم اطلاعات وارد کرده‌اید.

برای پناه دادن تلفن مقاوم هم با شماره‌ی خواسته شده تماس بگیرید. پس از گذشت حدود ۱۰ دقیقه این بخش برای شما سبز شده و استوار کردن شما گزارش داده می‌شود.

مرحله ۳) اضافه کردن کسب‌وکار
این بار وارد منوی کسب‌وکار و اضافه کردن پهنه شوید. اطلاعات سوداگری خود را به دقت وارد نمایید.

افزودن کسب‌وکار در نظام اینماد
در بخش اعتبارسنجی آدرس باید یک آدرس از آیت کسب‌وکار خود یا محل زندگیتان (در صورت عدم وجود آدرس برای کسب‌وکار) را از نظام شهروند رهگیری کنید.

کافیست روی دکمه‌ی نارنجی کلیک کنید وارد سامانه‌ی شهروند شوید آدرس ریزبین خویش را وارد کرده و بعد از پرداخت مبلغ ۲۰ هزارتومان به صفحه‌ی اینماد بروید و کد ۱۰ رقمی رهگیری آدرس را وارد کنید.
از شیوه پست بسته‌ای برای شما ارسال می‌شود که از صحت اطمینان آدرس وارد شده اطمینان حاصل شود.

در انتهای همین صفحه از شما یک اسم کاربری و رمزعبور خواسته می‌شود. یک نام کاربری و رمزعبور در سایت خود برپایی کنید و آن مشخصات را در واپسین فیلدهای این صفحه بنویسید. مسئولان اینماد با این اسم کاربری و رمزعبور مراحل خرید را در وب‌سایت شما رسیدگی می‌کنند.

مرحله ۴) تکمیل اطلاعات کسب‌وکار و ارسال به کارشناس
خب حال که وارد کسب وکار -> مدیریت کسب وکار شوید سپس گزینه‌ها را یکی هیچکسی تکمیل کنید.

افزودن کسب‌وکار در اینماد
بعد از تکمیل فرم‌های دسته فهرست خدمات و مجوزها، تکمیل فرم عقیده سنجی، استوار کردن اطلاعات کسب‌وکار گزینه‌ی ارسال پرونده جهت بررسی کاشناس هم باز می‌شود.

روی این دکمه کلیک کنید. در این مرحله توصیه میکنم روی گزینه‌ی چک لیست کلیک کرده و تمام موارد خواسته شده را در وب‌سایت خود پیاده سازی کنید.

تکمیل اطلاعات در اینماد
مثلا شما نیاز دارید در وب سایت خود یک فیش ایجاد کنید که حائز راه‌های ارتباطی باشد و نام این صفحه را درج شکایات بگذارید.

بعد از تایید و ارسال چک لیست به خبره دیگر باشد منتظر بررسی‌های خبره بمانید و این رسیدگی معمولاً در کمتر از سه روز چهره می‌گیرد.

در چهره تایید کارشناس در همین دسته گزینه‌ی پیمان نامه ظاهر می‌شود که پس از تعهد و پرداخت مبلغ اینماد (حدود ۱۸۰ هزارتومان) می‌توانید کد و لوگوی سمبول(لاتین) الکترونیک را گرفتن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Remote Desktop به شما امکان می دهد حتی وقتی در مقابل رایانه خود نیستید ، روی دسک تاپ خود کار کنید. برای کسانی که می خواهند در خانه و همچنین در دفتر کار کنند بسیار عالی است. همچنین امکان دسترسی به کلیه منابعی را که در دفتر کار دارید از محیط های تلفن همراه بیشتر به شما می دهد. اگر مدرس دانشگاه هستید و می خواهید از کلیه منابع دانشگاه در یک محیط استفاده کنید ، Remote Desktop یک منبع عالی است.

 

با استفاده از هر دستگاه Android ، Windows یا iOS می توانید به رایانه فعال شده از راه دور دسترسی پیدا کنید ، اما اتصال به هر دو روش کار نخواهد کرد. همچنین نمی توانید Remote Desktop را در رایانه نسخه اصلی Windows 10 فعال کنید زیرا این ویژگی برای همیشه غیرفعال است. شما هنوز هم می توانید از رایانه Windows Home خود برای دسترسی به رایانه دیگری با نسخه Ultimate، Pro یا Enterprise ویندوز استفاده کنید تا زمانی که Remote Desktop را در رایانه ای که به آن دسترسی دارید فعال کنید.

 

هنگام فعال کردن Remote Desktop ، چه اقدامات احتیاطی باید انجام دهید؟

اگرچه بسیاری از آسیب پذیری های Remote Desktop برطرف شده بودند ، اما در صورت استفاده از آن باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که نرم افزار شما به روز شده است.

از نرم افزارهای دسترسی از راه دور شخص ثالث یا ابزارهای مدیریت استفاده نکنید.

همه حسابهای دسترسی به Remote Desktop باید با رمزهای عبور قوی و تأیید هویت دو عاملی محافظت شوند.

هم از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری و هم از VPN استفاده کنید.

 

تعداد کاربرانی که می توانند از Remote Desktop استفاده کنند را محدود کرده و حساب های سرپرست خود را از استفاده از آن محدود کنید.

 

1.فعال کردن Remote Desktop:

این کار باید از طریق رایانه ای با نسخه Windows انجام شود که با اجرای Remote Access سازگار است.

 

منوی Start را باز کرده و روی نماد Settings کلیک کنید (یا تنظیمات را در نوار جستجو تایپ کرده و روی آن گزینه کلیک کنید) ،

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

 

روی "System" کلیک کنید

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

 

 

اکنون در سمت چپ پنجره پیمایش کنید تا "Remote Desktop" را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. سپس سوئیچ را به “On” در زیر “Enable Remote Desktop”  در سمت راست منتقل کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که “Keep my PC awake for connections when it is plugged in is selected ” یا باید تنظیمات گزینه های power خود را تنظیم کنید. شما نمی توانید به رایانه ای که در حالت Sleep یا Hibernate است دسترسی داشته باشید. همچنین باید نام PC را بنویسید (در زیر “How to connect to this PC” پیدا خواهید کرد).

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

فعال سازی remote desktop windows 10

 

از شما خواسته می شود تا انتخاب خود را تأیید کنید.“Confirm ” را کلیک کنید. اگر بعداً می خواهید Remote Desktop را در این رایانه غیرفعال کنید ، دستورالعمل های بالا را دنبال کرده و سوئیچ را به “Off” در زیر “Enable Remote Desktop.” منتقل کنید.

 

روش جایگزین:

روش فوق بهتر است زیرا می توانید نام رایانه را یادداشت کنید. برای اتصال به این نام شما نیاز دارید. با این وجود ، در صورتی که نیاز دارید تنظیمات برق خود را به صورت خودکار تنظیم کنید ، روش فوق به شما نخواهد گفت. این روش به شما اطلاع می دهد که آیا تنظیمات برق شما با Remote Desktop سازگار نیست.

 

sysdm.cpl را در منوی شروع تایپ کنید و “sysdm.cpl Control panel item.” را انتخاب کنید.

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

کنترل کامپیوتر از راه دور

 

روی زبانه "Remote" کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که علامتی در کنار “Allow Remote Assistance connections to this computer.” وجود دارد. سپس روی  “Apply” و "OK" کلیک کنید. ممکن است شما نیاز به تغییر تنظیمات خواب خود داشته باشید، بنابراین کامپیوتر شما هرگز نمی خوابد. اگر اینگونه باشد ، کادر محاوره ای باز می شود که به شما می گوید به گزینه های Power بروید و آن تنظیم را تغییر دهید.

 

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

 

هنگامی که Remote Desktop را در رایانه ای که می خواهید به آن متصل شوید فعال کنید ، می توانید دستگاه های خود را به آن متصل کنید تا بتوانید در هر کجا که هستید کار کنید.

 

2. با دستگاه های خود در ارتباط باشید

بسته به دستگاه شما دو روش مختلف وجود دارد که می توانید از آنها برای اتصال استفاده کنید.

 

برای ارتباط با رایانه Windows 10:

 

حتی نسخه Windows Home 10 نرم افزاری را از قبل بارگذاری کرده است که آن را قادر می سازد با رایانه ای که Remote Desktop را فعال کرده است وصل شود.

 

"Remote Desktop Connection" را در منوی Start تایپ کنید و آن گزینه را انتخاب کنید.

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

 

در پنجره ظاهر شده ، نام PC را که هنگام فعال کردن Remote Desktop با استفاده از اولین روش فوق ، تایپ کرده اید ، تایپ کنید. سپس “Connect.” را انتخاب کنید.

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

 

 

برای ارتباط با یک دستگاه Windows ، iOS یا Andriod:

اگر می خواهید با هر وسیله دیگری ارتباط برقرار کنید ، باید این مراحل را دنبال کنید:

 

برنامه Remote Desktop را به صورت رایگان از فروشگاه مایکروسافت ، Google Play یا فروشگاه App Mac یا iOS بارگیری کنید. بر روی برنامه کلیک کنید تا پس از نصب آن را باز کنید. شاید با تایپ کردن "Remote" در ویژگی جستجوی دستگاه خود ، آن را جستجو کنید.

 

بسته به دستگاه شما ممکن است هر یک از برنامه ها کمی متفاوت به نظر برسند. همه آنها باید یک دکمه "+" داشته باشند که می توانید در بالا کلیک کنید تا بتوانید یک اتصال اضافه کنید. روی آن کلیک کنید

 

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

 

 

برای اضافه کردن Remote Desktop ، صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که اطلاعات و گزینه های زیادی در دسترس است. تنها مواردی که باید آنها را پر کنید نام PC (نام شما در هنگام فعال کردن Remote Desktop) در نام “How to connect to this PC” ، نام کاربری خود (نام مورد نیاز برای دسترسی به Remote Desktop) پیدا کردید. تمام اطلاعات دیگر مفید اما اختیاری است.

 

 remote desktop در ویندوز 10, کنترل کامپیوتر از راه دور

 

پس از پایان تنظیم اتصال در برنامه ، صفحه تنظیمات را ببندید (دکمه قرمز در بالای صفحه در مثال بالا این کار را انجام می دهد). به محض بسته شدن ، Remote Desktop را در صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد. روی اتصال دوبار کلیک کنید. در برخی موارد ، ممکن است اخطاری درباره گواهینامه مشاهده کنید. برای دسترسی به دسک تاپ ، باید “Continue ” یا می توانید “Show Certificate” را انتخاب کرده و هنگام اتصال به یک سرور قابل اعتماد ، “Always trust”  را انتخاب کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/enable-windows10-remotedesktop.html



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چاپگر شبکه، یک چاپگر است که به یک شبکه رایانه ای متصل است و از بسیاری از رایانه های مختلف قابل دسترسی است. اگر بیش از یک رایانه در خانه یا محل کار خود داشته باشید اما نمی خواهید یک چاپگر مجزا برای هر کامپیوتر داشته باشید ، می تواند به راحتی مفید باشد. بسته به قابلیت های چاپگر و انواع رایانه های متصل به شبکه ، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید در مورد نصب پرینتر شبکه بروید.

 

روش 1

نصب یک چاپگر مستقل :

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

 

چاپگر خود را به شبکه خود وصل کنید. فرایند این کار از یک چاپگر تا چاپگر دیگر متفاوت است. بیشتر چاپگرهای مدرن می توانند از طریق Wi-Fi به شبکه شما متصل شوند. ممکن است برخی از پرینترها بتوانند از طریق کابل اترنت متصل شوند ، اگرچه این امر مستلزم داشتن آنها به اندازه کافی به روتر نزدیک است تا اترنت قابل دوام باشد.

اگر چاپگر شما قابلیت Wi-Fi را دارد ، می توانید با استفاده از نمایشگر منوی داخلی ، آن را به شبکه وصل کنید. برای اطلاعات دقیق به اسناد چاپگر خود مراجعه کنید یا مدل را به صورت آنلاین جستجو کنید.

اطمینان حاصل کنید که چاپگر Wi-Fi شما به اندازه کافی نزدیک به روتر است تا سیگنال قوی دریافت کند.

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

 

به چاپگر وصل شوید (Windows): اکنون که پرینتر در شبکه است ، می توانید از کادر Windows   Add a Printerاستفاده کنید تا به صورت خودکار نرم افزار لازم را در رایانه خود نصب کنید تا از آن استفاده کنید. اگر از OS X استفاده می کنید ، به مرحله بعدی بروید.

 

روی منوی Start کلیک کرده و Control Panel را انتخاب کنید. کاربران ویندوز 8 می توانند "control panel" را فشار دهند.

"Devices and Printers" یا "View devices and printers" را انتخاب کنید.

روی Add a printer در بالای پنجره کلیک کنید.

"Add a network, wireless or Bluetooth printer" را انتخاب کنید.

چاپگر شبکه خود را از لیست انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

در صورت درخواست ، درایورهای لازم را نصب کنید. ویندوز باید بتواند درایورهای صحیح را برای بیشتر چاپگرها پیدا و نصب کند.

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

 

به چاپگر متصل شوید (Mac OS X): توجه داشته باشید که هنگام تلاش برای اتصال به یک چاپگر شبکه در OS X ، باید از AirPrint یا Bonjour پشتیبانی کنید. برای اطمینان از مطابقت با این مشخصات ، اسناد مربوط به چاپگر خود را بررسی کنید. اگر اینگونه نباشد ، شما هنوز هم می توانید از طریق آدرس IP متصل شوید.

روی منوی Apple کلیک کنید و  "System Preferences" را انتخاب کنید.

روی گزینه "Print & Scan" کلیک کنید.

دکمه "+" را در پایین لیست چاپگر کلیک کرده و نگه دارید.

چاپگری را که می خواهید اضافه کنید از منوی ظاهر شده انتخاب کنید. اگر چاپگر مورد نظر در فهرست نیست ، مراحل پایان عیب یابی را در انتهای این بخش مشاهده کنید.

در صورت درخواست ، روی دکمه Download & Install کلیک کنید. OS X شامل نرم افزارهای لازم برای بسیاری از پرینترها است ، اما بارگیری هایی را نیز برای چاپگرهایی که داخلی نیستند فراهم می کند. با کلیک بر روی این دکمه ، سیستم عامل OS X امکان بارگیری درایورهای لازم از اپل را خواهد داشت.

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

 

روی چاپگر شبکه چاپ کنید: هنگامی که چاپگر را به سیستم عامل خود اضافه کردید ، می توانید همانطور که چاپگر را مستقیماً به رایانه متصل کرده اید ، آن را چاپ کنید. به سادگی چاپگر را از پنجره  "Print" هر برنامه انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که چاپگر روشن شده است و به همان شبکه وصل هستید.

 

عیب یابی :

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

 

من نمی توانم چاپگر را در لیست چاپگرهای شبکه موجود پیدا کنم. برخی از پرینترها نیاز دارند تا قبل از اتصال به آن از طریق شبکه ، نرم افزار چاپگر را روی رایانه خود نصب کنید. اگر چاپگری را که می خواهید به آن متصل شوید را مشاهده نمی کنید ، سعی کنید نرم افزاری را که همراه آن است نصب کنید یا نرم افزار لازم را از سایت پشتیبانی سازنده چاپگر بارگیری کنید.

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

نصب پرینتر شبکه

 

چاپگر من کمی کار می کند و سپس از شبکه ناپدید می شود. این می تواند ناشی از مشکلی در تنظیمات Bonjour در چاپگر شما باشد. 

 

روش 2 :

اشتراک یک چاپگر در ویندوز

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

نصب پرینتر شبکه در ویندوز

 

برای به اشتراک گذاشتن چاپگر بین رایانه های ویندوز 7 و ویندوز 8 در شبکه محلی خود از HomeGroup ها استفاده کنید: اگر شبکه خانگی شما فقط دارای رایانه های ویندوز 7 و 8 است ، ساده ترین راه برای به اشتراک گذاشتن چاپگر خود با سایر رایانه های موجود در شبکه ، استفاده از HomeGroup است. 

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

 

چاپگر را روی رایانه ویندوز نصب شده در آن نصب کنید:از آنجا که برای چاپ نیاز به رایانه است ، باید چاپگر را روی رایانه ای که بیشترین نیرو را دارد نصب کنید.

هنگام اتصال کابل USB به رایانه ، اکثر چاپگرها بطور خودکار نصب می شوند. 

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

 

اشتراک چاپگر را در Windows فعال کنید: برای اینکه دیگر رایانه های موجود در شبکه بتوانند به چاپگر نصب شده خود وصل شوند ، باید اشتراک چاپگر را فعال کنید.

کنترل پنل را باز کنید و  "Network and Sharing Center"یا "Network and Internet" را انتخاب کنید.

روی لینک "Change advanced sharing settings" کلیک کنید.

تنظیمات شبکه "Private" را گسترش دهید. این تنظیمات مربوط به شبکه Home شما است.

گزینه  "Turn on file and printer sharing" را انتخاب کنید. Save changes را کلیک کنید.

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

 

چاپگر نصب شده را به اشتراک بگذارید. اکنون که اشتراک چاپگر فعال است ، می توانید چاپگر را به اشتراک بگذارید.

کنترل پنل را باز کنید.

"Devices and Printers"یا  "View devices and printers" را انتخاب کنید.

بر روی چاپگری که به اشتراک می گذارید راست کلیک کنید و  "Printer properties" را انتخاب کنید. گزینه "Properties" را انتخاب نکنید.

روی تب Sharing کلیک کنید ، کادر "Share this printer" را علامت بزنید ، و روی Apply کلیک کنید .

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

 

به چاپگر مشترک (ویندوز) وصل شوید: اگر می خواهید به یک چاپگر مشترک در Mac متصل شوید ، به مرحله بعد بروید.

اطمینان حاصل کنید که رایانه به اشتراک گذاری چاپگر روشن و وارد سیستم شده است.

کنترل پنل را در رایانه متصل به چاپگر مشترک باز کنید.

"Devices and Printers"یا "View devices and printers" را انتخاب کنید.

روی Add a printer در بالای پنجره کلیک کنید.

"Add a network, wireless or Bluetooth printer" را انتخاب کنید.

چاپگر شبکه خود را از لیست انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

در صورت درخواست ، درایورهای لازم را نصب کنید. ویندوز باید بتواند درایورهای صحیح را برای بیشتر چاپگرها پیدا و نصب کند.

 

استفاده از پرینتر شبکه, چاپگر شبکه

 

به چاپگر مشترک (Mac) وصل شوید: اگر از رایانه Mac استفاده می کنید ، می توانید به یک چاپگر مشترک با یک رایانه شخصی Windows وصل شوید.

اطمینان حاصل کنید که هر دو کامپیوتر در یک گروه کاری یکسان هستند.

 

قبل از اقدام ، سعی کنید درایورهای مک را برای چاپگر بارگیری کنید. صفحه پشتیبانی سازنده را بررسی کنید تا ببینید آیا درایور OS X برای چاپگری که به آن وصل می شوید در دسترس است. در صورت موجود بودن آنها را بارگیری کنید ، اما در صورت عدم یافتن نگران نباشید.

روی منوی Apple کلیک کنید و  "System Preferences" را انتخاب کنید.

روی گزینه "Print & Scan" کلیک کنید.

برای افزودن چاپگر جدید ، روی دکمه "+" کلیک کنید.

برگه "Windows" را انتخاب کنید.

گروه کاری خود ، نام رایانه ای که چاپگر را به اشتراک می گذارد ، و سپس چاپگری را که می خواهید اضافه کنید ، انتخاب کنید.

اگر توانستید درایور OS X را بارگیری کنید ، روی منوی "Use" کلیک کرده و درایور مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر نتوانستید یک درایور را پیدا کنید ، روی "Select Printer Software..." کلیک کنید و از طریق لیست جستجو کنید تا ببینید نرم افزار سازگار در دسترس است. اگر نمی توانید یک جفت را پیدا کنید ، "Generic PostScript Printer" را انتخاب کنید.

گزینه های تنظیمات را تنظیم کنید. پس از بارگیری درایور ، شما قادر خواهید بود تا هر گزینه تنظیماتی را که توسط چاپگر مجاز است تنظیم کنید.

 

روی چاپگر مشترک چاپ کنید: هنگامی که چاپگر را روی سیستم عامل خود نصب کردید (یا Windows یا Mac) ، می توانید دقیقاً مانند آن که مستقیماً به رایانه متصل شده است ، روی آن چاپ کنید. فقط آن را در کادر گفتگوی چاپ در هر برنامه ای انتخاب کنید.

اگر چاپگر ظاهر نمی شود ، مطمئن شوید که آن را روشن کرده است و رایانه ای که به آن وصل شده است روشن و وارد سیستم شده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/install-network02-printer.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()