نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت شخصی
مجموعه ای از شماری صفحات وب متصل به هم، بیشتر دربرگیرنده یك صفحه اصلی - home page - كه معمولا روی یك سرور قرار دارند و به عنوان گردآور ای از اطلاعات توسط یك فرد، گروه یا سازمان تهیه و حفاظت می شود.

یك وب سایت معمولا دربرگیرنده تعداد زیادی فایل است كه در شماری پرونده مرتب شده اند، به همان صورت كه شما فایل هایتان را در پرونده ها مختلفی روی كامپیوترتان مرتب می كنید. صفحه اصلی یك سایت معمولا index.htm یا index.html یا default.html اسم دارد. وقتی كه یك آدرس وب (یا اسم دامنه) را در بازبینی گرتان تایپ می كنید مثلا www.haftsetare.com برنامه مرورگر به سراغ اكانت میزبانی ای می رود كه این اسم گستره به آن اشاره می كند، و به پیگیری یكی از این فایل های اصلی می گردد. فرضا اگر فایلی به اسم index.html را در آن تارنما پیدا كند، این فایل( یا صفحه) را به صورت خودكار در مرور گر شما نمایش خواهد داد.

فایل index.html معمولا تركیبی از متن و تصویر است كه طراح وب سایت بر اساس جذابیت بصری چیدمان آن ها را مشخص می كند. متن مورد عقیده در خویش صفحه وب موجود است، در حالی كه به تصاویر، به عنوان فایل هایی مستقل بازگردانیدن دیتا می شود. فایل های تصویری ممكن است در تارنما خودتان اندوخته شده باشند (در اكانت میز بانی تان: در كنار بقیه صفحات وب و فایل ها، یا آن چنان كه معمول است، در یك پرونده مجزا به اسم images )، یا ممكن است جای دیگری در اینترنت باشند. بعضی از نوشتجات و تصاویر یك صفحه می توانند به صفحات دیگر لینك شده باشند(یعنی می توانید روی آن ها كلیك كنید و به یك صفحه دیگر بروید). این مجموعه از صفحات وب، تصاویر و فایل های دیگری كه ممكن است در اكانت میزبانی تان داشته باشید مجموعا یك وب سایت،یا پایگاه وب را می سازند.

به طور چکیده یك تارنما دربرگیرنده تعداد زیادی صفحه وب و تصویر است.

 

طراحی سایت شخصی

 

در ادامه به طور مختصر توضیحاتی در طراحی سایت و طراحی پرتال در باره مسائل مربوط به سایت ارائه خواهیم داد:


الف - مراحل تاسیس وب سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال :
1.انتخاب نام پسندیده براي سایت
2. ثبت Domain name (نام سايت) در اينترنت
3.طراحي نرم افزار و گرافیک سایت
4. خريد هاست (فضای کاربری)
5.قراردادن سایت طراحی شده بر روی هاست و گشایش سايت

 

ب – نرم افزارهای باره بهره‌گیری در طراحی سایت و طراحی پرتال:
زير ساختهای نرم افزاری پروژه های طراحی سایت بر پای بست، Microsoft .NET Framework است. به کارگیری تکنولوژی دات نت با نرمش پذيری، قابليت اطمينان بالا، نوآوری و امنيت نمونه زدنی خود قابليت های بسياری را برای ما فراهم می کند، كه از آنگونه ی آن قابليت مديريت كدها، پشتيبانی از شی گرایی،سازگاری با طریق انتخابی پروژه و وابسته نبودن به يك زبان ویژه است.ضمن آنكه بسترها و زيرساختهای نرم اسباب دات نت به عنوان بستر اصلي اجرای پروژه ، امكان استفاده از فناوری های جانبی ديگری كه سازگار با ویندوز هستند را فراهم خواهد كرد.چندلايه بودن نرم افزارهای توليدی موجب آسان تر شدن شرايط ارتقای تارنما طراحی شده در آينده خواهد بود.ضمن آنكه هزينه های مجدد كاری (reworking) را به اثناء گسترش پروژه حذف خواهد نمود.
بانک اطلاعاتی MS SQL SERVER، به علت نوع پروانه حقوقی وامکانات وسیع وکارایی قابل توجه،انتخاب مناسبی به احصاییه می رود.

 

ج_چرا باید ملاحظات امنیتی برای سایت در نظر گرفت؟
کاربران به هنگام ورود به سایت اعتبار سنجی می شوند ،سپس جهت دسترسی به بخش های مختلف راهنمایی می شوند.اما همیشه باید در نظر داشت که هر سایتی براي جلوگيری از هرگونه دسترسی غيرمجاز كه ممكن است منجر به دستكاری، خرابكاری يا دزدی اطلاعات می شود،تدابیر امنیتی اتخاذ می کند که هر کدام به نوبه ی خویش گیر از دسترسی افراد غیر مجاز به بانک اطلاعاتی می شود.

 


طراحی سایت شخصی
امروزه اهمیت اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بی حد بر هیچکس پوشیده نیست. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن می پرورانید یک تارنما شخصی داشته باشید و از این روش با دنیا در وابستگی باشید و ارتباطات جدیدی بدست آورید.

 

 

طراحی سایت شخصی

 

طراحی تارنما های شخصی که توسط شرکت طراحی سایت شخصی هفت ستاره ارائه می شوند کاملا به طور اختصاصی برای شما طراحی شده و از هیچ تارنما شخصی دیگری کپی برداری نمی شود به همین جهت شما می توانید با صرف هزینه مناسب صاحب یک تارنما اختصاصی شوید. در ضمن تارنما شخصی که توسط گروه طراحی سایت هفت ستاره طراحی می شود کاملا سازگار با موتورهای جستجو بوده و مطالبی که در آن پیمان می دهید به سرعت در موتورهای جستجو نمایش داده می شود و در رتبه های بالا قرار می گیرد.

طراحی وب سایت شخصی تخصص ما است و ما بر بنیاد بیچارگی و بودجه شما می توانیم گذرگاه حل های مختلفی را به شما توصیه دهیم. برای کسب اطلاعات اغلب در باره طراحی سایت شخصی با ما تماس بگیرید. گروه طراحی سایت هفت ستاره در ارائه جدیدترین تکنولوژی ها در پهنه طراحی سایت در خدمت وهمراه شماست.

فهرست بعضی از امکاناتی که طراحی سایت شخصی می تواند داشته باشد عبارتند از:

- اطلاعات فردی شامل :مشخصات کلی،زندگینامه و رزومه کاری
- گالری تصاویر شخصی به اتفاق با دسته‌بندی موضوعی
- یادداشت های روزانه
- مثال کارها
- اطلاعات تماس
- ارایه فایل در سایت برای دانلود
- برقراری پیوستگی بازدیدکنندگان با شما از طریق پست الکترونیک
- مقالات
- لینک دوستان
- اخبار سایت
- RSS feed
- شمردن سایت
- نظرخواهی از بازدیدکنندگان
- وضعیت آن یا آف بودن در یاهو
- تبلیغات
شرکت طراحی سایت هفت ستاره آمادگی خود را برای تاسیس وب سایت شخصی شما با قیمتی پسندیده و به چهره پرکار به اتفاق با پنل مدیریت اعلام میدارد تا شما مشتریان عزیز ازکارکردن باسایت خود لذت ببرید وکیفیت وسرعت فوق العاده را در سایت خود حس کنید .

همچنین یگانه از روش های پسندیده برای طراحی سایت شخصی استفاده از سایت ساز فاخته است، با به کارگیری این سایت ساز می توانید در کمترین زمان شدنی با هزینه ای مناسب سایت شخصی باره نظر را تحویل گرفته و از آن بهره‌گیری کنید. مهمترین مزایای طراحی سایت شخصی با سایت ساز حمایت مناسب، خرج مناسب، امنیت بالا و وانگهی تعلیم و گارانتی آن است.

 

انواع طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

 

روش های مختلف طراحی سایت شخصی که بر اساس نیازهای شما به صورت داینامیک ارائه می شوند عبارتند از:

1- طراحی سایت شخصی با به کارگیری اسکریپت های حاضر :

در این حالت با به کارگیری اسکریپت های حاضر همانند وردپرس سایت شخصی شما قابل راه اندازی است. در این حالت به طور ریزبین باید بررسی شود که آیا اسکریپت حاضر امکانات باره نیاز شما برای تاسیس سایت شخصی را دارد یا خیر.

این گونه سایت ها حائز کیفیت پایین وامکانات زیر تری نسبت به سایت های اختصاصی

2- طراحی سایت اختصاصی :

در صورتی که تارنما شخصی که مدنظر دارید امکاناتی دارد که در دو روش قبل قابل پیاده سازی نیست بهتر است به سراغ طراحی سایت اختصاصی بروید، هزینه این طریق اغلب از شیوه های قبل است اما سرانجام در طویل مدت نتیجه بهترین نسبت به طریق اول از آن خواهید گرفت. چنانچه سایت شما بازدید بالایی داشته باشد و یا امکانات ویژه خود را بخواهید در آن داشته باشید بهتر است از این روش بهره‌گیری کنید.

 

مراحل ایجاد وب سایت شخصی

ایجاد وب سایت های شخصی زیاد ساده می باشد، در پایین مراحل ساخت آن را بیان می کنیم.

سایت های شخصی پیچیده نیستند. معمولا سایت های شخصی برای شناسایی کسان ساخته می شود و حائز صفحات اصلی، تماس، پروفایل، گالری و دیگر صفحات لازم می باشد. برای طراحی سایت شخصی می بایست مراحل زیر را انجام دهید.


طراحی سایت شخصی

 

1- نام دامنه
نام دامنه, که گاهی متعلق به به عنوان آدرس سایت یاد می شود, نخستین موردی می باشد که برای طراحی وب سایت می بایست به آن پروا نمایید. به عنوان یک قاعده کلی, می بایست به محتوای صفحه سایت مربوط باشد, و وانگهی می بایست اختصار و ساده باشد تا در ذهن به حاطر ودیعه شود. گزینش نام گستره مناسب کارایی بسیاری در رنکینگ سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت. شرکت های بسیاری برای ثبت گستره هستی دارند می تواند پهنه خود را در هاست دارکوب ثبت نمایید. مقالات حوزه شما را در برگزیدن اسم گستره پسندیده مدد خواهد نمود.

 

2- برگزیدن وب هاستینگ
انتخاب هاست مناسب کارایی بسیاری در کامیابی وب سایت شما خواهد داشت. وب هاستینگ به شما فضای ارائه می نماید که اطلاعات سایت خویش را در آن بارگذاری نمایید. موارد مهمی در انتخاب هاستینگ وجود دارد اما هاست پسندیده برای سایت شخصی فضای زیادی هم از نظر فضای دیسک و هم پهنای باند احتیاج ندارد و مهمترین مسئله آپتایم هاست می باشد. می توانید پلن های هاست دارکوب را مطالعه نمایید. بخش مقالات هاستینگ را مطالعه نمایید.

 

3- نما و لایه بندی سایت
تاثیر روانی تصاویر در محیط وب از متون اغلب می باشد. رنگ ها، فونت ها و تصاویر و قالب سایت اطلاعات خاصی را به کاربر سایت می دهند. برای طراحی مناسب سایت کمپانی خویش فقط نباید به قالب باره علاقه خود و علاقه مندیهای خویش تکیه نمایید بلکه می بایست ویژگی های لازم برای ایجاد کردن حس لازم در کاربر را به دقت برگزیدن نمایید. همگی رنگ ها، فونت ها، عکس ها سایت و قالب شخصیت سایت را شناسایی می نماید. و در ضمن هدف اصلی سایت می بایست مشخص باشد که در طراحی سایت لحاظ گردد. فقط کافی نیست که ظاهر سایت مناسب باشد بلکه سایت می بایست کاربر پسند باشد و دسترسی به اطلاعات ساده باشد.

 

4- محتوا
زمانی که قالب سایت را انتخاب نمودید, زمان آن دریافتی محتوای سایت را در آن بارگذاری نمایید. محتوای صفحه اصلی بسیار مهم است زیرا نخستین صفحه ای است که معمولا کاربر مشاهده می نماید. محتوای صفحه اصلی سایت می بایست قصد اصلی از سایت را به طور واضح نمایش دهد. همچنین می بایست کاربر را به راحتی به اطلاعات درخواستی در صفحات درونی سایت انتقال دهد. درونمایه می بایست با کیفیت باشد و از تلفیق متن و عکس ها ایجاد شده باشد.

 

5- بدست آوردن بازدید کننده
داشتن سایتی که کسی نتواند آن را بیابد باره مناسبی نیست, و در ضمن بازدید کنندگان آن به آن مراجعه مجدد ننمایند. سئو (بهینه سازی سایت) می بایست در طراحی سایت لحاظ گردد. نام گستره و محتوای سایت در نمایش آن در موتورهای جستجو تاثیر دارد. بهتر است برای پیاده سازی سایت خود از یک کارآزموده سئو کمک بگیرید. شدنی است غفلت از این مرحله تمامی زحمات شما را در پیاده سازی سایت بر باد دهد. طراحی سایت دارکوب در مدت کار و جنبش خویش از سایت 1381 الی کنون تجربه زیادی در طراحی سایت های سئو بدست آورده

 

آموزش مقدماتی SEO برای طراحی سایت شخصی
خب شما پیشه طراحی سایتتان را به سپریدن رسانیده اید اما هنوز به آن اندازه ای که انتظار دارید بازدید کننده ندارید . مشکل اینجاست که شما هنوز روی گرد از راه های خیلی مهم و سودمند افزایش بازدید سایتتان پیشه نکرده اید . یعنی بهینه سازی موتور های جستجو یا همان SEO .

 

سئو طراحی سایت شخصی


SEO چیست ؟
Search Engine Optimization (بهینه سازی موتور های جستجو ) عبارت است از گردآور تکنیک ها و مهارت هایی که به یک سایت دستور می دهد ترافیک و بازدید کننده های اکثریت از موتور های جستجو نظیر Google ، Yahoo و یا Microsoft داشته باشد .
SEO را می توان به دو محدوده اصلی بخش نمایش داد :
۱- off-page SEO: کارهایی که به طور مستقل از تارنما شما اتمام می گیرد .
۲ – on-page SEO: کارهایی که تارنما شما را تغییر می دهد لغایت رتبه بهتری را در موتور های جستجو بگیرید .
این تعلیم هر دوی این محدوده ها را با جزئیات در بر می گیرد .
به یاد داشته باشید که یک سایت به طور کامل در موتور های جستجو بهینه نمی شود مگر این که شما هر دو بخش off-page SEOو on-page SEOرا به شغل بگیرید .

SEO چه چیزی نیست ؟
SEOخریدن لینک های اسپانسر شده و شماره یک در adwords ( سیستم تبلیغات گوگل) و اظهار بر داشتن یک سایت درجه اول در گوگل نیست .
خریدن این گونه تبلیغات مربوط به SEM یا Search Engine Marketing می باشد که به معنای سیستم بازاریابی موتور های جستجو می باشد و در این تعلیم پیمان نمی گیرد .
SEOبه معنای درجه نخست بودن نام کمپانی شما نمی باشد .

چه کسی از SEOاستفاده می کند ؟
اگر که سایتی در حال آماده رتبه دهم را در جستجوی عبارت “چگونه تخم مرغ درست کنیم” را دارد ، برای این که رتبه جستجوی این عبارت برای این سایت به یک بهبود یابد ، باید از SEOاستفاده کند . از آنجا که موتور های جستجو در وب رایج و رایج تر شده اند کم و بیش هر کسی که بخواهد در وب دیده شود می تواند از مزایای SEOاستفاده کند .

بررسی واژه ها کلیدی
قبل از این که شما بتوانید سایتتان را برای موتور های جستجو بهینه کنید ، ابتدا باید بدانید که جه کلماتی را پیمان است منظور گیری نمایید . برای یک آغاز خوب ۳ یا ۴ واژه کلیدی را که اخ دارید سایتتان برای آن ها رتبه خوبی کسب کند برگزیدن نمایید . با پیمان گرفتن این واژه ها کلیدی در ذهنتان ، شما می توانید قصد خود را این نوع مشخص کنید که با جستجوی هر یک از این کلمات در گوگل ، سایت شما جزو ۱۰ نتیجه اول باشد . (ما به گوگل اشاره می کنیم زیرا اگر شما بتوانید در گوگل رتبه احسان بگیرید ، در سایر موتور های جستجو هم رتبه نکوداشتن خواهید گرفت .) این کلمات کلیدی هم می توانند عام و هم خاص باشند . اما پیش درآمد لازم است تا قبل از برگزیدن ، لیست ما را دربرگیرنده طرفداران ومنتقدان هر کدام مطالعه نمایید .

کلمات کلیدی عام
یک کلمه کلیدی عام کلمه ای است که بسیاری از ملت برای آن جستجو می نمایند زیرا آن ها ممکن است نظری مبهم و نامعلوم نسبت به چیزی که به دنبال آن هستند داشته باشند . کلمات کلیدی عام بسیار کوتاهی هستند و خیلی ویژه نیستند ( به عنوان نمونه کفش یا ورزش ) . این کلمات کلیدی خیلی سخت می توانند در گوگل رتبه اول را کسب کنند زیرا شمار زیاد زیادی تارنما هستی دارند که در آن ها مطالبی دربرگیرنده این واژه ها وجود دارد .گرچه اگر شما بتوانید رتبه نکوداشتن برای یک واژه کلیدی عام به دست بیاورید ، شدامد زیاد بزرگواری را برای سایت خویش به دست می آورید.

خلاصه : سعی کنید که برای واژه ها عام رتبه بیاورید اما به آن به اندازه زمانی طولانی قیمت بدهید . ما به مبتدیان رهنمود می کنیم که یک کلمه کلیدی عام را انتخاب کنند اگر که مقوله کاری آن ها خیلی رقابتی نیست .

کلمات کلیدی خاص :
کلماتی کلیدی خاص برپایی شده از شمار زیادی صفات و یا کلمات هستند که جستجو را بسیار هدفمند می سازند . کسانی که این نوع جستجو ها را اتمام می دهند ، دقیقا می دانند که چه می خواهند . (به عنوان نمونه : کفش پاشنه بلند سیاه) . این واژه ها مختصر تر جنبه رقابتی دارند و دستیابی به رتبه خوب در موتور های جستجو برای آن ها آسان تر است . جنبه منفی این است که این گونه کلمات تعداد بسیار ناچیز تری از جستجو را در ماه شامل می شوند . به عبارت سایر شما دربایستن به شمار بسیار زیادی از کلمات کلیدی خاص با رتبه یک دارید الی برای شما ترافیکی معادل یک کلمه کلیدی عام را بیاورد .

خلاصه : به راحتی می طاقت برای واژه ها کلیدی ویژه رتبه های زیاد خوبی را بدست آورد و ترافیک برآمده از آن زیاد هدفمند است . تنها جنبه منفی اینجاست که بازدید کنندگان این گونه کلمات به مراتب کم تر هستند .

کلمات کلیدی منحصر به فرد و یا تجاری :
این ها کلماتی هستند که فقط به شرکت شما گزین کردن دارند . آن ها یگانه از آسان ترین مسیر هایی هستد که می توانید شدامد جذب کنید .گرجه بعضی از کمپانی ها یک فرآورده جدید را با نامی بی همتا عرضه می کنند ولی فراموش می کنند که واژه کلیدی آن را در سایت خود شفا ببخشند . در این چهره رقیبان زیرک آن ها می توانند با اخطار از SEO از فرصت کاربرد کنند و رتبه بالایی را برای این نوع واژه ها کلیدی برای خود کسب نمایند . اگر که شما یک نام تجاری و یا فرآورده سرشناس دارید ، خود را مطمئن سازید که سایتتان برای این کلمات کلیدی مجانی بهینه شده است .

ابزارهای رسیدگی واژه ها کلیدی :
ابزارهای بررسی کلمات کلیدی شامل ۲ دسته جادویی و یک تقسیم آمارگیری سخت می باشند .

جمع آوری یک لیست کوتاهی :
برای اینکه بتوانید از تکنیک های بهینه سازی که تعلیم می دهیم به خوبی استفاده نمایید ، برای هر کدام از صفحات سایتتان بیش از دو الی سه واژه کلیدی را نشانه نگیرید . یکی از اشتباهات متداول مبتدیان SEO این است که برای هر صفحه بیش از ۵۰۰ کلمه ی کلیدی را مشخص می کنند و توقع دارند که در گوگل برای این واژه ها رتبه یک بگیرند . این شغل ممکن بود ده سنه قبل پاسخ بدهد اما در حال آماده موتور های جستجو از الگوریتم های بسیار پیچیده ای کاربرد می کنند و از این راه نمی طاقت به آن ها شیله (شیله پیله زد . به همین علت است که بهتر است از تعداد کمی از کلمات کلیدی اختصار و ناچیز آغاز شود . برای سایت های جدید تقریبا عیر شدنی است که از همان آغاز برای تعداد زیادی از واژه ها کلیدی رتبه ی احسان داشته باشند .



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()