نوشته شده توسط : ساحل

سئو فرایندی است که طی آن یک سایت و یا صفحات آن در موتور های جستجو رتبه های فوقانی کسب می کنند. بنابراین اگر بخواهیم یک توصیف کلی از کارشناس سئو بدهیم، باید بگوییم که خبره سئو باید این قابلیت را داشته باشد که یک سایت و یا صفحات آن را در موتورهای جستجو، به رتبه های بالا برساند.

اگر بخواهیم کمی وظایف یک خبره سئو را بهتر بشناسیم، باید بگوییم که یک کارشناس سئو باید بتواند با وبلاگ ها ، شبکه های اجتماعی بخوبی کار کند، اصول درونمایه گذاری را بداند، با الگوریتم های گوگل آشنا باشد.

برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئو چه مواردی را باید بدانیم:

 

الگوریتم های گوگل را بشناسیم:
گوگل چندین و چند الگوریتم دارد که اغلب آنها را به تشریح میتوانید در صفحه مقالات تعلیم سئو مطالعه کنید، در اینجا بطور چکیده وار این الگورتیم ها را مرور می کنیم.

الگوریتم گوگل پاندا: این الگوریتم وظیفه این را دارد که محتوای سایت ها را بررسی کند و به سایت هایی که محتوای بی ارزشی دارند رتبه کمتری بدهد. این الگوریتم با محتوا های کپی شده نیز برخورد می کند. برای عدم دشوار با این الگوریتم توصیه میدهیم که مطالب صفحات سایت را در 2000 واژه تایپ کنید. و از کپی برداری امتناع کنید. در ضمن الی نرسیدن سایت به صفحه اول موتور های جستجو از پیمان دادن Rss سایت های سایر در سایت خود پرهیز کنید.

الگوریتم گوگل پنگوئن: این الگوریتم مسئول پی گیری لینک های ورودی و خروجی به یک سایت است و سایت های اسپم را معرفی و از نتایج گوگل حذف می کند. یگانه از انگیزه ها اصلی پیمان دریافت یک سایت در بلک لیست همین الگوریتم است. برای اینکه از این الگوریتم در امان باشید، رهنمود میکنیم الی زمانیکه سایت رنک زیر 20 نگرفته، لینک بیگانه ندهید. هنگام گرفتن بکلینک تمام بکلینک های خود را در یک زمان ایجاد نکنید.

 

How to Become an SEO Expert -

 

الگوریتم مرغ مگس خوار : این الگوریتم پیوستگی بین واژه ها کلیدی و محتوای شما را بررسی میکند، اثناء سپریدن اینکار این الگوریتم اولین واژه کلیدی را با عنوان سایت و سپس با اولین مطلب سایت و سپس با ابتدای حروف محتوای تگ های H رسیدگی میکند و در چهره یافتن تطابق شمار کلمات همانند در تمام سایت با اولین واژه کلیدی میسنجد. برای دوری از جریمه های این الگوریتم رهنمود میدهیم ، اثناء به کارگیری واژه ها کلیدی در متن آنها را در ابتدای جملات کاربرد کنید. همچنین از برپایی چگالی بالای سی حرف، کلمه کلیدی، در متن به شدت بپرهزید.

الگوریتم گوگل دنس: این الگوریتم سایت شما را بی هیچ دلیلی افت رتبه میدهد و سپس تعداد کلیک سایت شما را محاسبه میکند. افزودن نرخ کلیک در ازاء هربار دیده شدن سایت تنها گذرگاه مبارزه با این الگوریتم است.

اصطلاحات سئو را بشناسید:
اصطلاحات سئو معمولا مربوط به گوگل وب مستر ، گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر هستند. اگر میخواهید به عنوان یک کارشناس سئو مشغول به شغل شوید. بهتر است در استفاده از این نرم افزار ها خبره باشید. چند سایت مجانی ایجاد کنید و از این ابزار ها استفاده کنید.

اصطلاحات سئو در گوگل وب مستر، گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر در این مقاله نمی گنجد، ولی اصطلاحات عمومی تر را به صورت کم توضیح میدهیم.

اصطلاحات وب مستر
Structure data: این گزینه به شما امکان میدهد که ساختار صفحات خود و مشکلات احتمالی سایت را مشاهده کنید.

Rich Cards : امکان قرار دادن اطلاعات کالاهای سایت در این سرنوشت پیمان دارد تا بتوانید گزارش های کاملتری از کالاهای خود بدست بیاورید.

Data Highlighter: این گزینه امکان افزودن جلوه هایی مانند ستاره را به لینک سایت ما در گوگل میدهد.

HTML Improvements: مشکلاتی مثل تکراری بودن عنوان دو صفحه و غیره را اعلام میکند.

CTR: Click-through rate شمار کلیک نسبت به تعداد نمایش در گوگل را پرتو میدهد.

Impression: شمار نمایش صفحه شما در ازاء سرچ شدن کلمات کلیدی بدون در عقیده دریافت کلیک شدن یا نشدن سایت.

Position: محیط‌ یک صفحه و یا حتی یک تگ را در نتایج جستجو پرتو میدهد.

Google index : مشخص میکند که صفحات شما بدست گوگل ایندکس شده اند یا خیر.

Crawl : جستجوی ربات های گوگل در سایت شما . به راستی Crawl خود ربات های جستجو کننده گوگل هستند اما در وب مستر ما نتیجه این جستجو را رسیدگی و تحلیل می کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در محیط اکسپلورر ویندوز 7 (Windows Explorer) و در نوار فرمان آن (Command Bar) دکمه‌ای به نام Burn قرار گرفته است. این دکمه که در تمامی پوشه‌ها نمایش داده می‌شود جهت رایت مستقیم اطلاعات بر روی CD و DVD کاربرد دارد. در صورتی که از این دکمه استفاده نمی‌کنید و علاقه دارید که آن را حذف کنید، در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار از دو روش مختلف خواهیم پرداخت.

روش اول
ابتدا در منوی Start عبارت gpedit.msc را وارد کرده و Enter بزنید.
در پنجره Local Group Policy Editor از قسمت سمت چپ صفحه، به مسیر زیر بروید:

User Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Windows Explorer

اکنون از سمت راست پنجره، بر روی Remove CD burning features دوبار کلیک نمایید.
در پنجره جدید باز شده، گزینه Enabled را انتخاب کرده و OK کنید.
تغییر بلافاصله اعمال خواهد شد و دکمه‌ی Burn حذف می‌شود.
برای بازگردانی آن کافی است با طی همین مسیر و باز کردن پنجره‌ی Remove CD burning features، گزینه‌ی Disabled را فعال نمایید.

روش دوم
این روش از طریق رجیستری ویندوز انجام می‌گیرد. بدین منظور:
ابتدا در منوی Start عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید.
در پنجره‌ی Registry Editor به مسیر زیر بروید:

کنون از قسمت دیگر پنجره بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کرده و New > DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید.
نام این مقدار جدید را NoCDBurning قرار دهید.
اکنون بر روی NoCDBurning دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data مقدار 1 را وارد کرده و OK کنید.
با راه‌اندازی مجدد ویندوز و یا پروسه‌ی explorer.exe شاهد تغییر خواهید بود.
برای بازگردانی دکمه نیز کافی است به NoCDBurning مقدار 0 بدهید.

منبع: منبع:tarfandstan.com

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()