نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت با وردپرس - تعرفه سایت وردپرس. انگیزه تفاوت در بها های طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چیست؟
قیمت طراحی سایت با وردپرس

یش از تماشا جدول خرج حدودی سفارش سایت با وردپرس، پیشنهاد می شود برای استفاده از قالب های آماده وردپرسی که خریداری می شود مطالب ذیل مطالعه شود. درکنار همه نکات مثبتی که برای ساخت سایت با وردپرس وجود دارد، ایراداتی نیز در این قالب های آماده وجود دارد به همین دلیل توصیه می نماییم با متخصصان، مشاوران و کارشناسان این پهنه باره اعتماد خویش پیش از هر نوع اقدامی مشورت نمایید. بها ارزان و راه اندازی تند از نکات جذاب را انداری سایت با وردپرس از نگاه بعضی است.

ولی اگر بخواهیم از دید متخصصان به قالب‌های ودرپرسی نگاه کنیم دیدمان چه بسا کمی عوض شود. تعرفه طراحی سایت وردپرس به موارد مختلفی ارتباط دارد و در پیوستگی این متن ما جزییات هزینه طراحی سایت وردپرس را به صورت کامل تر روشنگری خواهیم داد.

پارامترهای کارایی گذار بر طراحی قیمت سایت با ورد پرس:
قیمت طراحی سایت با وردپرس
سادگی سایت ورد پرس: cms های پیچیده در سایت بر قیمت طراحی آن کارایی گذار است، در واقع هرچه cms ها پیچیده تر باشند؛ هزینه های طراحی آن نیز بالا تر است.
افزونه ها: از دیگر فاکتور های کارایی گذار بر خرج سفارش سایت با ورد پرس، استفاده از افزونه هاست. به این چهره که هر چه شمار و گونه افزونه هایی که بر روی سایت ورد پرس نصب می شوند بر قیمت طراحیسایت با ورد پرس تاثیر سر راست دارد و هر چه افزونه ها کاربردی تر ومهم تر باشند، بی گمان قیمت بالاتری دارند. هزینه طراحی سایت با وردپرس پایین است.
سئو: همچنین بها سفارش سایت با ورد پرس به سازگاری با موتورهای جستجو و بهینه سازی پسندیده سایت ارتباط دارد. سئو SEO یا همان بهینه سازی سایت های طراحی شده در ورد پرس بسیار راحت تر از دیگر سایت ها چهره می گیرد.همچنین سایت های طراحی شده با ورد پرس را می طاقت سئو درونی و خارجی کرد و این قابلیت را دارند که به شکلی منظم محتواهای گوناگون را روی آن ها قرار داد. به همین انگیزه با کمترین بها طراحی می توان جایگاه های نخست گوگل را دریافت کرد. قیمت طراحی سایت با وردپرس به صرفه است و از بهترین برگزیدن ها.
دامنه های مختلف: گرد دیگر از عوامل کارساز در خرج سفارش سایت با ورد پرس ،هزینه های مربوط به حوزه هاست. برای انواع مختلف گستره ها باید سالیانه خرج هایی پرداخت شود، که بها سفارش سایت براساس حوزه های ملی و یا بین المللی متفاوت است و معمولا پهنه های ir یا همان ملی خرج های اقلیت را نیاز دارند. پهنه ی بین المللی مشابه .com است که هزینه ی قابل توجهی را دربرگیرنده می شود که کم و بیش حدود ۱۰ برابر حوزه های ملی است. خرج طراحی سایت با وردپرس ارزان چقدر است با کارشناسان ما مشورت نمایید.
خرید هاست یا میزبان وب: هاست ها فضاهایی هستند که اطلاعات موجود روی سایت را نگهداری می کنند. هاست ها یا میزبان وب را باید در زمان ساخت سایت از شرکت های ارائه دهنده ی هاست تعبيه کرد. هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس هزینه های مربوط به هاست ها سالانه است که بعد از آخر هر سال احتیاج به تمدید دارد و قیمت آن ارتباط به کیفیت آن دارد، هرچه کیفیت بالاتر باشد؛ قیمت آن نیز بالاتر می رود. هاست ها در دو گونه داخلی و بیگانه هستی دارند که امروزه با هستی تحریم ها رهنمود می شود از هاست های داخلی بهره‌گیری شود. دراین چهره در هنگام شکل گیری تحریم جدید، خللی در سایت برپایی نمی شود. به همین علت است که در ایران هاست های داخلی بیشتر باره کاربرد هستند.
خرید قالب: خرید قالب یکتا از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی سایت با ورد پرس است. به کارگیری قالب در ساخت سایت مایه می شود سایت قشنگ و شیک به چشم بیاید، و هرچه خرج ی بیشتری برای قالب سایت شود، نما سایت شکیل تر است. برخی از این قالب ها سفارشی و مطابق سلیقه ی کاربر است که هزینه ی بسیار زیادی هم دارند. البته برای تفریق قیمت طراحی سایت با ورد پرس می نا از قالب های مجانی که کیفیت چندان فوقانی هم ندارند نیز کاربرد کرد. فلذا بها طراحی سایت با ورد پرس تغییر ناپذیر نیست؛ هرچه ساخت سایت ساده تر باشد، بیچارگی به صرف هزینه های اضافی ندارند و کاربرانی هم که سایت های کاربردی و با خرج های بالا را سفارش می دهند، در مدت کوتاه می توانند با کسب و کار اینترنتی خود، این خرج ها را تا چند برار جبران کنند.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هر روز تعدادی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

 

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته‌ایم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.


بازی Word Search Premium

اسکرین شات بازی Word Search Premium

یک بازی فکری و آموزشی برای تمام سنین است که در خلال آن کاربر باید از جدول حروف به‌نمایش درآمده، کلمات و لغات معنادار را پیدا کند. این لغات در نگاه اول مشخص نیستند و کاربر می‌تواند با دقت در خطوط افقی، عمودی و مورب در جهات مختلف، کلمه‌های مخفی‌شده را پیدا کند. این بازی علاوه‌بر سرگرمی، جنبه‌ی آموزشی نیز دارد و منجر به تقویت دایره لغات کاربر خواهد شد. هزاران لغت در این بازی گنجانده شده است و بازی دارای ۴ سطح مختلف برای پوشش تمام سنین است. جدول حروف ممکن است ۷×۷، ۸×۸، ۹×۹، یا ۱۰×۱۰ باشد. همچنین، برای افزایش جنبه‌ی آموزشی بازی، لغات در این برنامه طبقه‌بندی شده‌اند و کاربر می‌تواند انتخاب کند که تمایل به بازی در چه طبقه‌بندی را دارد. شاید جالب باشد بدانید که این بازی در ۸ زبان مختلف قابل اجرا است.

دانلود برای اندروید


بازی Hangman Premium

اسکرین شات بازی Hangman Premium

یک بازی فکری و سرگرم‌کننده است که درعین حال ازنظر آموزشی نیز مفید واقع خواهد شد. روند بازی به این شکل است که کاربر باید ازبین حروفی که در پایین نشان داده می‌شوند، حروفی را که یک لغت معنادار می‌سازند، انتخاب تا امتیاز مرحله را دریافت کند. البته به‌خاطر داشته باشید با هر بار حدس اشتباه، بخشی از صحنه‌ی مجازات آماده می‌شود. با اولین اشتباهات، چوبه‌ی‌دار تکمیل می‌شود. سپس سر، بدن، دست‌ها و پاها و با آخرین فرصت اشتباه، دیگر نخواهید توانست جان کاراکتر بازی را نجات دهید. این بازی صدها مرحله دارد و طراحی آن به‌گونه‌ای است که مناسب تمام سنین باشد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/7/8/360179/paid-apps-gone-free/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ظاهرا اوبر برنامه‌هایی جدی برای اجرای قانون استفاده از ماسک دارد و مسافران را هرچه بیشتر به این کار تشویق می‌کند.

 

اوبر از ماه مه سال جاری، سیاست‌های مرتبط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند. آن‌ها ابتدا از راننده‌ها خواستند که پیش از انتخاب و سوار کردن مسافر، با ارسال یک عکس سلفی استفاده از ماسک را اعلام کنند. ظاهرا به‌زودی این برنامه برای برخی از مسافران هم اجرا می‌شود و آن‌ها هم مجبور به ارسال عکس سلفی با ماسک خواهند شد. آن‌ها پیش از ارسال عکس، امکان درخواست راننده را ندارند.

اعلامیه‌‌ی جدید اوبر مشخص می‌کند که کدام دسته از مسافران احتمالا ملزم به ارسال عکس سلفی با ماسک خواهند شد. مسافرانی که قبلا در گزارش راننده‌ها، عدم استفاده از ماسک برای آن‌ها گزارش شده باشد، در درخواست‌های بعدی مجبور به ارسال عکس سلفی می‌شوند. می‌توان نتیجه‌گیری کرد که الزام اوبر اکنون بیش از همیشه سلامت راننده‌ها را هدف قرار داده است.

راننده‌ها از ماه مه مجبور به ارسال سلفی برای حفظ امنیت و سلامت شده‌اند

برنامه‌ی الزام به ارسال عکس سلفی تا پایان ماه جاری در مناطق ایالات متحده و کانادا اجرا خواهد شد. پس از مدتی قوانین در مناطق آمریکای لاتین و کشورهای دیگر هم اجرا می‌شوند.

استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی و وسایل نقلیه از مدت‌ها پیش در اکثر مناطق جهان اجباری شده است. در ایالات متحده هم سازمان کنترل و پیشگیری بیماری‌ها، استفاده از ماسک را به‌عنوان راهکاری کارساز در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیشنهاد می‌دهد؛ اما ظاهرا پیاده‌سازی پیشنهاد و الزام در مکان‌های عمومی و خصوصی آن کشور آن‌چنان آسان نبوده است. همان‌طور که گفته شد، اوبر و لیفت از مدت‌ها پیش الزام استفاده از ماسک را برای راننده‌ها اجرا کرده‌اند. قوانین و اطلاعیه‌های جدید نشان می‌دهد که شرکت‌ها به‌دنبال گسترش اجرای قوانین و پوشش دادن مسافران هم هستند. اکنون لایه‌ی جدیدی به قوانین اجرایی اوبر اضافه می‌شود که مسافرهای ناقض قوانین را هم هدف قرار می‌دهد.

اوبر لیفت

مدیران اوبر در اطلاعیه‌ی جدید خود به لزوم رعایت قوانین و مسئولیت‌پذیری در هر دو سمت راننده و مسافر اشاره می‌کنند.

اگر یک مسافر ملزم به ارسال عکس سلفی شود، تا سفر بعدی که گزارش تخلف او توسط راننده ثبت نشده باشد، دیگر الزامی به ارسال عکس سلفی ندارد. سیستم تشخیص ماسک در عکس‌های سلفی هم از فناوری شناسایی اجسام در تشخیص استفاده یا عدم استفاده از ماسک بهره می‌برد.

پیاده‌سازی سیستم تشخیص ماسک در اپلیکیشن اوبر نکته‌های ریز فناوری دارد. مهندسان باید الگوریتمی را پیاده‌سازی می‌کردند که مثلا پوشاندن دهان با دست را از ماسک تشخیص دهد. به‌علاوه، در مواقعی که یک کاربر برای دوست یا اعضای خانواده‌ی خود سفارش تاکسی می‌دهد، مسافر نهایی باید عکس سلفی را ارائه کند. پیاده‌سازی سیستم تشخیص ماسک برای راننده‌ها در ماه مه آسان‌‌تر بود. چون راننده‌های اوبر به‌طور پیش‌فرض، بخشی در اپلیکیشن دارند که در دوره‌های زمانی گوناگون، برای تأیید هویت از عکس سلفی استفاده می‌کند. با پیاده‌سازی سیستم جدید آن‌ها برخی اوقات مجبور به ارسال هر دو نوع سلفی با ماسک و بدون ماسک خواهند بود.

اوبر در هر دو سمت راننده و مسافر، قوانین سخت‌گیرانه‌ای اجرا می‌کند تا درصورت نقض اصول اولیه به‌صورت متناوب، حساب کاربری آن‌ها غیرفعال شود. البته هنوز جزئیاتی از روند بررسی نقض قوانین و غیرفعال کردن حساب کاربران منتشر نشده است. اوبر در ادامه‌ی اعلامیه‌ی جدید خود گفت که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون دلار برای خرید تجهیزاتی همچون ماسک، دستکش، ضدعفونی‌کننده‌ی دست و اسپری‌های مخصوص سطوح برای راننده‌ها هزینه کرده‌اند. این تجهیزات تاکنون به بیش از ۷۵۰ هزار راننده و مأمور تحویل در ایالات متحده و کانادا تحویل داده شده‌اند.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362182/uber-rider-mask-selfie/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه خودمان طراحی وب‌سایت را آغاز کنیم؟ (آموزش کامل)
توسط: فرشاد گوهریدر: ۰۲ مهر ۱۳۹۷در: اینترنت و وب184 دیدگاه
شاید شما که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید از دسته افرادی باشید که به طراحی وبسایت علاقه‌مند بوده و همنشین دارید بدانید یک وبسایت چگونه برپایی می‌شود، همانطور که می‌دانید هزینه‌ی طراحی یک سایت خوب بسیار بالاست اما اگر خودتان مراحل برپایی یک وبسایت را بدانید می‌توانید به مد نظر خود سایت باره نظرتان را راه‌اندازی کرده و شروع به کسب درآمد از آن کنید.

امروزه در مملکت ما نیز بازرگانی الکترونیک به صورت جدی‌تر تعقیب می‌شود و کسان زیادی علاقه‌مندند کسب‌و‌کار خود را به صورت آنلاین راه‌اندازی کنند، به جرئت می‌توان گفت نخستین قدم برای آغاز بازرگانی الکترونیک واقعی، داشتن یک وبسایت است.

در این تعلیم از همیار آی‌تی هدف نداریم روش‌های برنامه‌نویسی را بیاموزیم و وارد مباحث تخصصی یا فنی شویم، بلکه می‌خواهیم راه و روش طراحی یک وبسایت را از دید کلی باهم بررسی کرده و یک الگوی ذهنی از این پیشه به شما ارائه دهیم، بعد از مطالعه‌ی این تعلیم می‌توانید گذرگاه خویش را یافته و به دنبال یادگیری تخصص‌های باره احتیاج برای راه‌اندازی یک وبسایت بروید.


قبل از اینکه به سراغ بحث اصلی‌مان برویم، بیایید در آغاز کمی با تاریخچه‌ی اولین وبسایت‌ها آشنا شویم و ببینیم نیاکان وبسایت‌های معاصر به چه شکلی بوده‌اند.

تاریخچه‌ی اولین وبسایت جهان
تکنولوژی اینترنت و وبسایت‌های اینترنتی عمر چندانی ندارند، اولین صفحه‌ی وب عالم در سنه ۱۹۹۱ بدست تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) برپایی و در دسترس عموم پیمان گرفت، این وبسایت بسیار ساده بود و فقط از چند متن و چندین لینک ساخته شده بود، جالب است بدانید این صفحه هنوز هم در این آدرس در دسترس است!

تیم برنرز لی، خالق وب
تصویری از تیم برنرز لی خالق شبکه‌ی جهانی وب!
حال که کمی با تاریخچه‌ی وب و نحوه‌ی شکل‌گیری نخستین وبسایت‌ها آشنا شدیم وقت آن است که وارد جزئیات اصلی شده و ببینیم چگونه می‌توان یک وبسایت ایجاد کرد.

مهم‌ترین پیش‌نیاز ورود به دنیای طراحی سایت و برنامه‌نویسی آشنایی نسبتا خوب با زبان انگلیسی است، چرا که بسیاری از منابع عالی به خصوص در زمینه‌ی آی‌تی و فناوری به زبان انگلیسی در دسترس بوده و شما با دریافتن زبان انگلیسی می‌توانید قبل از هرکس دیگری از این منابع با کیفیت بهره‌مند شوید، پس در نخستین قدم کوشش کنید زبان انگلیسی خویش را تقویت کنید!

طراحی وبسایت را از کجا آغاز کنیم؟
هرچند در گذشته با سایت‌های کاملا ساده و یکنواختی روبرو بودیم، اما امروزه به لطف تکنولوژی‌های طراحی وب (که در پیوستگی با آن‌ها آشنا می‌شویم) صفحات وب زیبایی خیره‌کننده‌ای داشته و کاربر می‌تواند به راحتی با آن‌ها به تعامل بپردازد.

سایت‌های امروزین از دو قسمت فرانت‌اند (Front end) و بک‌اند (Back end) تشکیل شده‌اند، بخشی از وبسایت که بدست کاربر قابل مشاهده بوده و در مرورگر او نمایش داده می‌شود فرانت‌اند نام داشته و بخشی که مربوط به پردازش‌های سمت سرور می‌شود را بک‌اند می‌نامند.

مرحله‌ی ۱
یادگیری HTML

قسمت ظاهری یک وبسایت یا همان فرانت‌اند، با استفاده از زبان نشانه‌گذاری HTML برپایی می‌شود، طراحی سایت در واقعیت اچ تی ام ال مشابه اسکلت و چهارچوب‌های یک وبسایت عمل می‌کند، فرقی نمی‌کند برنامه‌نویسی سمت سرور را با چه زبانی سپریدن دهید، شما در هر چهره باید آشنایی نسبتا کاملی با زبان HTML داشته باشید، بدون هستی اچ تی ام ال هیچ وبسایتی وجود نخواهد داشت!

در خصوص یادگیری این زبان نگرانی نداشته باشید، چراکه اگر واقعا تلاش کنید چیزی در حدود ۱ هفته سررسید می‌برد الی با اصول کلی این زبان آشنا شده و بتوانید اولین صفحه‌ی وب خویش را برپایی کنید، ما پیشتر در همیار آی‌تی مبانی آغاز پیشه با این زبان را تعلیم داده‌ایم، می‌توانید برای شروع یادگیری این زبان به تعلیم مبانی HTML مراجعه نمایید.

مرحله‌ی ۲
یادگیری CSS

هرچند HTML بسیار مهم است اما به تنهایی نمی‌تواند نما زیبایی به وبسایت بدهد و در نهایت تنها امکان برپایی سایتی مشابه اولین صفحه‌ی وب تاریخ را خواهد داشت، برای زیباسازی صفحات وب از تکنولوژی CSS کاربرد می‌کنیم، اگر دوست دارید با این زبان آشنا شوید، می‌توانید به تعلیم مقدماتی زبان CSS مراجعه کنید.

زبان سی‌اس‌اس کمی پیچیده‌تر است اما یادگیری آن‌هم نسبتا ساده خواهد بود، چرا که وقتی اولین کدهای خود را بنویسید و ببینید چگونه می‌تواند به قشنگ شدن نما وبسایتتان کمک کند مطمئنا با علاقه و انگیزه‌ی اکثریت آن را دنبال خواهید کرد،‌ یادگیری این قسمت نیز چیزی حدود ۱ الی ۲ هفته زمان خواهد برد.

مرحله‌ی ۳
یادگیری JavaScript

تا به اینجای شغل شما با دسته مهمی از عناصر تشکیل‌دهنده‌ی صفحات وب آشنا شده‌اید و می‌توانید با استفاده از نزاکت خویش صفحات نسبتا خوبی طراحی کنید یا صفحات وبلاگتان را به مد نظر خویش ویرایش و شخصی‌سازی کنید، ولی اگر می‌خواهید امکانات اکثریت همانند انیمیشن‌‌های مختلف، تاریخ و ساعت، اسلایدر و… به سایت خود اضافه کنید لازم است تا به سراغ یادگیری زبانی به نام JavaScript بروید، در صورت علاقه به این زبان می‌توانید تعلیم مفاهیم جاوا اسکریپت را مطالعه نمایید.

برخلاف HTML و CSS که زبان‌های نشانه‌گذاری بودند، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی (اسکریپت‌نویسی) است و یادگیری آن مقداری زمان‌بر خواهد بود.

HTML , CSS, JS
هم‌اکنون شما با نحوه‌ی ایجاد ساختار ظاهری سایت (فرانت‌اند) آشنا شدید، حال می‌توانید یک طرح کلی از ایده‌ای که در راز دارید را پیاده‌سازی و اجرا کنید، اما بیایید در پیوسته کمی اغلب با افزارها و تکنولوژی‌های مورد بهره‌گیری در طراحی فرانت‌اند سایت آشنا شده و ببینیم طراحان حرفه‌ای چگونه نما سایت را آماده می‌کنند، پیش از آن لازم است با چند اصطلاح آشنا شویم.

فریم‌ورک (Framework) چیست؟
فریم‌ورک (Framework) یا “چهارچوب” در اصطلاح مجموعه‌ای حاضر از کلاس‌ها، کدها و توابع برنامه‌نویسی است که در قالب یک پکیج ارائه می‌شود و در طراحی پروژه‌های نرم‌افزاری به کمک برنامه‌نویسان می‌آید.

در حقیقت هنگامی که شما از فریم‌ورک‌ها بهره‌گیری می‌کنید کدها از پیش نوشته‌شده و آماده هستند و فقط کافیست طبق قوانین خاصی (دایکیومنت‌های آن فریم‌ورک) کدها را در کناره هم پیمان دیتا و از آن‌ها بهره‌گیری کنید.

معمولا در روند طراحی پروژه‌هایی در سطح استاندارد برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد کار از فریم‌ورک‌ها کاربرد می‌کنیم، از معروف‌ترین فریم‌ورک‌های مربوط به HTML و CSS می‌توان به بوت‌استرپ (Bootstrap) اشاره کرد.

فریم‌ورک بوت‌استرپ
با استفاه از فریم‌ورک‌های آماده می‌توانید به سرعت کدهای خود را توسعه داده و یک صفحه‌ی وب را ایجاد کنید، جالب است بدانید افراد حرفه‌ای تنها در چند ساعت نما کلی یک سایت را با به کارگیری فریم‌ورک‌های موجود طراحی و پیاده‌سازی می‌کنند!

اکیدا به شما توصیه می‌کنیم اگر تازه‌کار هستید به هیچ‌وجه سمت استفاده از فریم‌ورک‌های حاضر نروید، چراکه برای استفاده از آن‌ها نیز باید در آغاز با اصول کلی شغل آشنا باشید، به کارگیری فریم‌ورک‌ها در ابتدای فرمایش نه‌تنها باعث سردرگمی اغلب شما خواهد شد بلکه راهبند از یادگیری صحیح‌تان نیز می‌شود، پس از اینکه اصول کلی پیشه با HTML و CSS را فرا گرفتید می‌توانید به سراغ یادگیری یک فریم‌ورک رفته و در آن مهارت پیدا کنید.

البته اگر منظور ایجاد یک سایت منحصربه‌فرد را دارید به کارگیری فریم‌ورک‌ها چندان توصیه نمی‌شود، چراکه افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث ایجاد سایت‌هایی با نما یکنواخت و تکراری در فضای وب شده است.

کتابخانه (Library) چیست؟
به زبان ساده مفهوم کتابخانه نیز الی حدودی همانند به فریم‌ورک است. (چندین کتابخانه در ساحل هم می‌توانند یک فریم‌ورک را برپایی کنند)

در راستی کتابخانه‌های برنامه‌نویسی مجموعه‌ای از کلاس‌ها و توابع حاضر هستند که به چهره یکجا جمع شده و برنامه‌نویسان آن‌ها را باره بهره‌گیری پیمان می‌دهند، معروف‌ترین کتابخانه‌ی موجود برای جاوا اسکریپت jQuery نام دارد، شما می‌توانید با به کارگیری آن به توابع گوناگون و زیادی از JavaScript دسترسی داشته و آن‌ها را در وبسایت خویش استفاده کنید.

به طور کلی فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌های مختلف به وجود آمدند لغایت فرایند طراحی و برنامه‌نویسی را بهبود بخشیده و سرعت پیشه را افزایش دهند، هرچند همانطور که پیش‌تر گفتیم شما باید کوشش کنید در ابتدا الی حدودی با مفاهیم کلی طراحی وب آشنا شده و سپس به استفاده از این موارد بپردازید.

تا به اینجای کار نزدیک با تمام اصول کلی طراحی فرانت‌اند یک وبسایت آشنا شدیم، با احساس موارد گفته شده در بالا شما کم و بیش قادر به طراحی هر نوع وبسایت استاتیکی خواهید بود، اگر دقت کرده باشید از کلمه‌ی استاتیک بهره‌گیری کردیم، دسته‌بندی دیگری که می‌توان برای یک وبسایت در عقیده گرفت استاتیک و داینامیک بودن آن است.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیا شما همیشه می خواستید زیرنویس ایجاد کنید، اما نمی دانستید چطور؟ اگر چنین است، این مقاله برای شماست! ما به شما گام به گام در استفاده از نرم افزار  Aegisub برای ایجاد زیرنویس های خود کمک می کنیم.

 

روش 1

راه اندازی Aegisub :

 

 چسباندن زیرنویس به فیلم aegisub, چسباندن زیرنویس به فیلم با aegisub

 

فایل فیلم را که میخواهید زیرنویس آنها را ایجاد کنید آماده کنید. اگر می خواهید زیرنویس را برای یک دی وی دی ایجاد کنید، ابتدا باید دی وی دی را پاره کنید . فایل فیلم را در یک مکان دائمی، مانند یک پوشه خاص ایجاد کنید. در این مقاله، ما از فیلم Transformers برای نمونه های ما در تصاویر فوق استفاده خواهیم کرد.

 

 چسباندن زیرنویس به فیلم aegisub, چسباندن زیرنویس به فیلم با aegisub

 

فایل فیلم را در Aegisub بارگذاری کنید: Aegisub را باز کنید، سپس روی منوی Video کلیک کنید و Open Video را انتخاب کنید. فایل ویدیویی خود را مرور کرده و بر روی Open کلیک کنید. بسته به اندازه و طول ویدیو شما، این فرآیند می تواند طول بکشد.

پس از اتمام فرآیند بارگیری ویدیو، باید صفحه نمایش ویدئویی که در سمت چپ Aegisub قرار دارد را مشاهده کنید.

 

 چسباندن زیرنویس به فیلم aegisub, چسباندن زیرنویس به فیلم با aegisub

 

موسیقی متن فیلم را از ویدیو بارگیری کنید: روی منوی Audio کلیک کنید و  Open Audio from Video را انتخاب کنید. این به طور صحیح صوتی را از فیلم موسیقی ویدیویی خود رها می کند و آن را به Aegisub وارد می کند. با این حال، بسته به اندازه و طول ویدیو شما، این فرایند ممکن است خیلی طول بکشد.

پس از فرآيند بارگذاری صوتی، شما باید صفحه نمایش شکل موج صوتی را در سمت راست بالای Aegisub مشاهده کنید.

 

 چسباندن زیرنویس به فیلم aegisub, چسباندن زیرنویس به فیلم با aegisub

 

تغییرات خود را ذخیره کنید. روی آیکون Save در نوار ابزار کلیک کنید یا Ctrl + S را فشار دهید تا کار خود را ذخیره کنید.

 

روش 2

ایجاد زیرنویس

 

 چسباندن زیرنویس به فیلم aegisub, چسباندن زیرنویس به فیلم با aegisub

 

متن را تایپ کنید. در audio waveform، جعبه متن وجود دارد. متن مورد نظر را در این کادر تایپ کنید.

 

 چسباندن زیرنویس به فیلم aegisub, چسباندن زیرنویس به فیلم با aegisub

 

متن را انتخاب کنید که در آن ویدیوی متن خود را نشان می دهد. همانطور که قبلا دیده اید، در پنجره صوتی دو فریم وجود دارد؛ یکی قرمز و دیگری آبی است. قرمز به سادگی نشان می دهد زمانی که متن ظاهر می شود، و آبی نشان می دهد که در آن متن متوقف خواهد شد. دکمه سمت چپ ماوس را پایین نگه داشته و کادر قرمز را به ابتدای شکل موج بکشید. سپس کادر آبی را به انتهای شکل موج بکشید.

 

 چسباندن زیرنویس به فیلم aegisub, چسباندن زیرنویس به فیلم با aegisub

 

ظاهر متن را ویرایش کنید. اگر دوست ندارید که زیرنویس ها در ویدیو ظاهر شوند، همیشه می توانید اندازه، فونت یا رنگ را با استفاده از Styler Manager که در زیر منوی Video قرار دارد ویرایش کنید.

 

 چسباندن زیرنویس به فیلم aegisub, چسباندن زیرنویس به فیلم با aegisub

 

 

متن را به موقعیت دلخواه منتقل کنید. بله، شما می توانید زیرنویس ها را به هر جایی که می خواهید بر روی صفحه نمایش دهید. در نوار ابزار عمودی به سمت چپ ویدیو، روی نماد دوم از بالا کلیک کنید. مربع جعبه زیر فیلم ها ظاهر می شود؛ فقط کشیدن و رها کردن زیرنویس هر کجا که دوست دارید.

 

روش 3

بیرون بردن زیرنویس :

 

 چسباندن زیرنویس به فیلم aegisub, چسباندن زیرنویس به فیلم با aegisub

 

زیرنویس خود را صادر کنید. زیر منوی File روی Export Subtitles ... کلیک کنید. سپس چهار گزینه در پنجره Filters را انتخاب کنید. سپس روی Export ... کلیک کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/create-subtitle2-aegisub.html

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه یک پرینتر پشتیبانی شده HP را به شبکه بی سیم متصل کنید. انجام این کار به شما اجازه می دهد تا در یک شبکه از یک رایانه بدون نیاز به اتصال چاپگر به کامپیوتر خود متصل شوید. همه پرینترهای HP دارای قابلیت بی سیم نیستند، پس مطمئن شوید که چاپگر شما قادر به اتصال به اینترنت است قبل از انجام ادامه مراحل.

 

روش 1

اتصال به صورت خودکار : 

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر و شبکه شما سازگار هستند. برای استفاده از HP Auto Wireless Connect، پیکربندی رایانه شما و شبکه باید موارد زیر را داشته باشد: 

کامپیوتر شما باید ویندوز ویستا یا بالاتر (رایانه های شخصی) یا OS X 10.5 (لئوپارد) یا (مکینتاش) را اجرا کند.

رایانه شما به یک روتر بی سیم 802.11 b / g / n متصل است. شبکه های 5.0GHz در حال حاضر توسط HP پشتیبانی نمی شوند.

سیستم عامل رایانه شما باید بر روی شبکه بی سیم باشد.

کامپیوتر شما باید از یک اتصال بی سیم به شبکه و سیستم عامل خود استفاده کند.

کامپیوتر شما باید از یک آدرس IP پویا استفاده کند، نه یک استاتیک (اگر به طور صریح برای یک آدرس IP ثابت پرداخت نشده باشید، احتمالا شما یک آدرس IP پویا دارید).

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

جستجو برای نرم افزار چاپگر خود: به https://support.hp.com/us-en/drivers/ بروید و شماره مدل چاپگر خود را تایپ کنید، روی Find کلیک کنید و در بالای ورودی نرم افزار بالا روی  Download کلیک کنید.

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

روی فایل نرم افزار دوبار کلیک کنید. این یک فرآیند تنظیم چاپگر را باز می کند.

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

چاپگر خود را روشن کنید اگر چاپگر شما سازگار با HP Auto Wireless Connect باشد، انجام این کار چاپگر را برای اتصال آماده می کند.

چاپگر تنها این تنظیم را برای دو ساعت حفظ می کند.

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا زمانی که به بخش "Network" برسید. این بسته به مدل چاپگر و سیستم عامل رایانه شما متفاوت است.

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

انتخاب Network (Ethernet/Wireless) . این گزینه در وسط صفحه قرار دارد.

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

روی Yes, send my wireless settings to the printer کلیک کنید. این کار چاپگر را در اختیار شما قرار می دهد و اطلاعات شبکه بی سیم خود را به چاپگر ارسال می کند.

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

برای اتصال چاپگر خود صبر کنید. ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا چاپگر شما قادر به اتصال باشد. پس از آن، باید تایید بر روی صفحه رایانه خود را مشاهده کنید.

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

پایان روند راه اندازی با پیروی از بقیه اعلان های روی صفحه، راه اندازی را در رایانه خود انجام دهید. هنگامی که نصب کامل است، شما می توانید شروع به استفاده از چاپگر خود کنید.

 

روش 2

اتصال به صورت دستی :

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

اطمینان حاصل کنید که چاپگر شما بر روی رایانه شما نصب شده است. در بیشتر موارد، همه چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که چاپگر را به کامپیوتر خود از طریق کابل USB متصل کنید و به آن اجازه دهید نرم افزار خود را نصب کند، اگرچه بسیاری از چاپگرها نیز با سی دی های نصب عرضه می شوند.

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

چاپگر خود را روشن کنید اطمینان حاصل کنید که چاپگر شما به یک منبع برق وصل شده است، سپس دکمه Power را فشار دهید.

 

 آموزش اتصال پرینتر, اتصال پرینتر به دو سیستم

 

در صورت لزوم صفحه لمسی را فعال کنید. بعضی از چاپگرها باید صفحه لمسی خود را از هم جدا کنند یا به طور جداگانه از چاپگر خود را روشن کنید.

اگر پرینتر شما یک صفحه لمسی نداشته باشد، باید با استفاده از فرآیند راه اندازی نرم افزار، چاپگر را به شبکه بی سیم خود وصل کنید. اگر چاپگر شما قبلا نصب شده باشد، ممکن است لازم باشد چاپگر را حذف کنید و سپس آن را مجددا نصب کنید تا آن را به شبکه بی سیم وصل کنید

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/printer-wireless2-network.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معرفی وب سایت های دانلود عکس و فیلم با کیفیت بالا
سایر آموزش های کاربردی

همونطور که همگی میدونین بزرگترین نقش در جذابیت هر کار گرافیکی را فاکتورهای بصری ایفا می‌کنن که فارق از اینکه پوستر، مجله یا وب‌سایت باشه عکس و فیلم میتونه نقش بزرگواری در جذب کاربر داشته باشه. نمونه بارزش محبوبیت فوق العاده زیاد اینستاگرام و یوتیوب در بین رقبای بیشتر هست. برای اینکه وب‌سایت ما هم بتونه نظاره گر را جذب کنه بیچارگی به عکس ها و فایل های گرافیکی جذاب داریم.

هر سایتی برای جذب بیننده احتیاج به عکس و فیلم باکیفیت و پیوسته با جستار صفحات خود داره.

خب همگی نخستین کاری که می‌کنیم باز کردن گوگل و سرچ عکس هستش، معرفی سایت های دانلود عکس رایگان و باکیفیت گوگل هم از بین میلیاردها عکس باکیفیت و بی کیفیت سعی می کنه عکس هایی که اسمشون اغلب همانندی را به کلمات درخواستی شما داره پیدا کنه. نتیجه میشه تعداد بی چندی عکس که ممکنه خیلی هاشون به درد شما نخوره. اونایی هم که می خوره وقتی می خواین دانلودشون کنین میبینین واترمارک دارن و صاحب عکس میگه پولش را اول بده بی زحمت.

گوگل منبع نکویی برای پیدا کردن عکس و فیلم با کیفیت برای شما نیست، اول اینکه باید از بین هزاران عکس غیرمرتبط و بی کیفیت دنبال هدفتون بگردید و دوم اینکه عکس‌های خوب بیشتر پولی هستن.

خوشبختانه همش یک سری آدم با محبت و البته حرفه‌ای پیدا میشن که دست آدم رو بگیرن. در زمینه عکس و فیلم توی این چند سنه تعداد این اشخاص خیلی بسیار شده و سایت‌هایی ساخته شده لغایت این عزیزان فایل‌های باکیفیت خودشون را با همه به رایگان به اشتراک بگذارن.

هر موضوعی که توی ذهن شما باشه توی این وب‌سایت ها عکس یا فیلم مورد نظرش موجوده، با بهترین کیفیت و صد در صد رایگان! ای کاش هر چیزی از خدا می خواستیم به همین راحتی در اختیارمون پیمان می‌گرفت. توی این یکتا آرزو همگیتون برآورده شده و می‌تونین ازشون استفاده کنین.

من فهرست این سایت‌ها رو به تفکیک در اختیارتون پیمان میدم، حتما به همشون راز بزنین:

وب سایت های دانلود عکس:
StockSnap.io
Kaboom pics
Reshot
Foodies Feed
Negative Space
Unsplash
وب سایت های دانلود فیلم:
Pexels
Pixa Bay
وب سایت های دانلود آیکون:
FLATICON
ICON FINDER
بهترین منبع دانلود فایل های صوتی:
YouTube Audio Library



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام، جای توئیتر را به عنوان منبع خبر می‌گیرد.

به گزارش برترین ها، گزارش امسال "اخبار دیجیتال" موسسه رویترز نشان می‌دهد استفاده از اینستاگرام برای گرفتن خبر از سال ۲۰۱۸ دو برابر شده و این سایت اشتراک عکس در سال آینده می‌تواند از این نظر از توییتر پیشی بگیرد.

 

استفاده از اینستاگرام به عنوان منبع اخبار در میان جوانان بیشتر است و در بریتانیا، یک چهارم افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله اخبار را از اینستاگرام می‌گیرند.

 

نیک نیومن نویسنده ارشد این گزارش گفت اینستاگرام بین جوانان "بسیار محبوب" شده و "آنها به موضوع‌هایی که خوب و ساده با تصویر بیان شده‌اند، پاسخ می‌دهند."

 

با این حال "این طور نیست که یکی جایگزین دیگری شود. آنها ممکن است از فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنند یا از توییتر و اینستاگرام."



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قابلیت app group، کارایی نمایشگر دوگانه Surface Duo مایکروسافت را افزایش می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت Surface Duo پاییز گذشته معرفی شد و شرکت سازنده آن قول داد این دستگاه را در بازه زمانی تعطیلات سال میلادی جاری عرضه کند. اما اخیرا شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که به ما از تلاش مایکروسافت برای عرضه زودهنگام Surface Duo خبر می‌دهد. البته با توجه به این که اکنون مدتی است خبر‌های منتشر شده درباره Surface Duo در گوشه و کنار اینترنت افزایش یافته‌اند، به نظر نمی‌رسد شایعه منتشر شده اشتباه باشد.

 

آخرین اطلاعات منتشر شده، مربوط به ویژگی‌های نرم افزاری Surface Duo است که می‌تواند افزایش کارایی نمایشگر دوگانه SURFACE DUO با قابلیت جدید آن کارایی دو نمایشگر آن را افزایش دهد. در واقع می‌توان گفت این مهم‌ترین ویژگی است که Surface Duo می‌تواند داشته باشد، زیرا اصلا به همین دلیل ساخته شده است.

 

روش عملکرد قابلیت جدید Surface Duo

قابلیت جدید Surface Duo به شما کمک می‌کند چند برنامه‌ای که اکثر مواقع با هم استفاده می‌کنید را به صورت جفت در کنار یکدیگر قرار دهید و میانبری برای آن‌ها در صفحه اصلی ایجاد کنید. پس از انجام این کار می‌توانید هر دوی آن‌ها را به صورت همزمان در دستگاه خود اجرا کنید. نام این قابلیت احتمالا "app groups" خواهد بود. البته بهتر بود به‌جای واژه groups از Duet استفاده می‌شد، زیرا این ویژگی دو برنامه را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نمایشگر مایکروسافت

 

ویژگی مشابه قابلیت جدید مایکروسافت در محصولات دیگر شرکت‌ها

 

البته سامسونگ این قابلیت را با App Pairs به کاربران خود ارائه می‌دهد و سونی نیز پیشتر با Multi-window چنین ویژگی را ارائه کرده است. اما زمانی که شما در دستگاه خود دو صفحه نمایش در اختیار دارید، این کار بسیار آسان‌تر می‌شود.

 

جزئیات دیگری که تاکنون درباره Surface Duo منتشر شده شامل نمایشگر‌های ۵.۶ اینچی AMOLED و تراشه Snapdragon 855 است که همه آن‌ها از یک باتری کوچک ۳۴۶۰ میلی‌آمپری انرژی می‌گیرند. طبق گزارش‌ها، این دستگاه هیبریدی تلفن-تبلت، اندروید ۱۰ را اجرا خواهد کرد، اما مایکروسافت در حال حاضر بر روی یک بروزرسانی برای اندروید ۱۱ کار می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انواع صندلی تاشو و انواع میز تاشو ، تخت مسافرتی ، تخت تاشو مسافرتی ، خرید میز و صندلی تاشو و قیمت صندلی و میز تاشو مسافرتی و خرید گونه ها صندلی و میز مسافرتی با کیفیت بالا و قیمت پسندیده در نمایندگی اینتکس. صندلی و میز های تاشو اصولا برای مسافرت های کمپینگ و طبیعت گردی فرآوری شده و مدل های بسیار مختصر و معدودی تولید شده که با داشتن حجم و وزن بسیار مختصر خویش برای سفر های کوهنوردی باره استفاده پیمان می گیرند. صندلی تاشو از ویژگی های مهم و پدیدار در صندلی های تاشو می نا به حجم کم در حالت جمع شده ، وزن زیاد مناسب ، جایگیری زیاد مختصر در سررسید حمل ، کیفیت و طول عمر بالا به شرط گزینش برند و مدل مطمئن با مشاوره گرفتن از کارشاناسان شرکت اینتکس اشاره کرد. برخی از میز و صندلی های تاشو حائز سایبان مجزا نیز بوده که می تاب از سایبان آنها به صورت مجزا استفاده کرد. صندلی های تاشو سفری در مدل های یک نفره و چند نفره تولید شده اند و از عقیده جنس بدنه تنوع نکویی دارند. از آنگونه آنها می توان به مدل های پلاستیکی ، فلزی ، چوبی و برزنتی اشاره کرد. ویژگی های دیگر از دسته روش مفتوح و بسته شدن ، طراحی ظاهری و رنگ ، برتری هایی همچون داشتن قابلیت رگلاج ، داشتن ساک حمل مخصوص و ... سایر موارد و آیتم های مهمی بوده که می بایست پروا زیادی به آنها در سررسید خرید و کاربرد شود.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر مایلید که مدت زمانی در اینستاگرام فعالیت نکنید، نیازی نیست که حساب کاربری خود را به صورت دائمی حذف کنید. بلکه می‌توانید حساب کاربری خود را به طور موقت غیرفعال کنید و بعداً مجدد آن را فعال نمایید. بستن موقت پیج اینستا بدین ترتیب اطلاعات شما نیز بعد از فعال‌سازی مجدد حذف نخواهد شد و تصاویر، ویدیوها و دیگر اطلاعات پروفایل شما تنها مخفی می‌شوند. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام خواهیم پرداخت.

 

برای غیرفعال کردن موقت حساب کاربری ابتدا لینک زیر را در مرورگر اینترنتی خود باز نمایید:

 

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary

 

اگر از شما درخواست نام کاربری و رمز عبور شد، نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خود را وارد نمایید.

غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام , ترفندهای اینترنتی

 

ترفندهای اینستاگرام

 

در صفحه‌ی  Temporarily Disable Your Account، در قسمت ?Why are you disabling your account، دلیل انجام این کار را انتخاب کنید (می‌توانید هر گزینه‌ای را انتخاب کنید).

سپس مجدد رمز عبور حساب کاربری خود را وارد نمایید.
در نهایت بر روی دکمه‌‌ی Temporarily Disable Account کلیک نمایید و در پیغام تأیید نیز دکمه‌ی OK را انتخاب کنید.
با نمایش پیغام Your account has been temporarily disabled، حساب کاربری شما به طور موقت غیرفعال می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()