نوشته شده توسط : ساحل

"تیم کوک"(Tim Cook)، مدیرعامل اپل ادعا کرده بود که آیفون ۱۱، محکم‌ترین گلس را در میان تلفن‌های همراه دارد اما در روز انتشار این تلفن همراه جدید، شواهدی برخلاف ادعای کوک ظاهر شد. هنگامی که آیفون ۱۱ از ارتفاع سقوط کرد، صفحه جلوی آن به شدت ترک برداشت.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون ۱۱

این آزمایش، ارزیابی خوبی برای زمانی است که آیفون از جیب کاربر بیرون می‌افتد و مشخص می‌کند که در صورت مهار نکردن به موقع آن، چه اتفاقی خواهد افتاد. گلس پشت آیفون در این آزمایش، مقاومت بیشتری نشان داد اما در هر حال کمی ترک برداشت.

 

نمی‌توان گفت که این آزمایش، برای نشان دادن قدرت گلس جلوی آیفون کافی است زیرا امکان دارد قدرت آن هنگام افتادن از زوایای دیگر، بیشتر باشد. در هر حال، این آزمایش نشان می‌دهد که آیفون ۱۱ به یک قاب نگهدارنده نیاز دارد تا از آن در برابر چنین آسیب‌هایی محافظت کند.

منبع:

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036839.html



:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش فارس به نقل از اسین ایج، آی او اس 13 که روز گذشته برای نصب بر روی ایفون های جدید عرضه شد می تواند گوشی های آیفون قدیمی که از سال 2017 به قبل عرضه شده اند را کندتر کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سیستم عامل جدید اپل

قرار است به زودی یک نسخه به روزتر از سیستم عامل آی او اس به نام آی او اس 13.1 هم عرضه شود. این نسخه جدید از آی او اس بر عملکرد پردازنده های آیفونهای قدیمی تر تاثیر منفی دارد و به خصوص آیفون های ایکس آر و ایکس اس را کند می کند.

 

اپل قبلا به طور ضمنی اعتراف کرده بود که با هر بار به روزرسانی سیستم عامل آی او اس برای آیفون های جدید، در صورت نصب این سیستم عامل بر روی آیفون های قدیمی تر شاهد کندشدن این گوشی ها خواهیم بود. به نظر می رسد این اقدام یکی از تمهیدات اپل برای وادار کردن کاربران به خرید مدل های تازه تر آیفون است.

 

گفته می شود عملکرد آی او اس جدید بر روی آیفون های قدیمی ارتباط مستقیمی با وضعیت باتری گوشی های آیفون نیز دارد و اگر این باتری ها وضعیت مناسبی نداشته باشند، کندی عملکرد آیفون های ایکس آر و ایکس اس بیشتر هم خواهد شد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036861.html



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش مهر به نقل از انگجت، سامسونگ عرضه موبایل گلکسی فولد را برای اصلاح چند مشکل به تعویق انداخت.  اما بالاخره پس از تغییر طراحی دستگاه، آن را در نمایشگاه IFA۲۰۱۹ میلادی رونمایی کرد. هرچند طراحی جدید گلکسی فولد قدرتمندتر به نظر می رسد، اما این شرکت به کاربران خود توصیه کرده تا از این دستگاه به خوبی مراقبت کنند.

 

 درهمین راستا سامسونگ یک ویدئوی راهنمای نگهداری گلکسی فولد منتشر کرده که در آن ویژگی های دستگاه همراه دستوراتی درباره بایدها و نبایدهای استفاده از دستگاه ارائه شده است.

 

در این ویدئو اشاره شده نمایشگر گلکسی فولد دارای محافظ نمایشگر است و نیاز به محافظ دیگری ندارد. پس از آن توضیح داده شده که این دستگاه دارای لولای خاصی است که باید آن را از گردوغبار و آب محافظت کرد. سامسونگ هنگام طراحی دوباره دستگاه، کلاهکی به دو سر لولای دستگاه اضافه کرد زیرا در طراحی پیشین گردو غبار در لولا جمع می شد و در مکانیسم آن اختلال ایجاد می کرد.

 

اما هنوز مشخص نیست چرا این شرکت در طراحی جدید دستگاه بر محافظت از لولا در برابر گردوغبار تاکید دارد.

 

در نهایت در این ویدئو توضیح داده شده در گلکسی فولد آهنرباهایی به طور استراتژیک تعبیه شده تا هنگام بسته بودن دستگاه، ایمنی آن را حفظ کند.  به همین دلیل نباید موبایل تاشوی سامسونگ را نزدیک کلید یا سکه نگهداری کرد. علاوه بر آن موبایل نباید کنار کارت های الکترونیکی نگهداری شود.

 

سامسونگ حتی به کاربران هشدار می دهد اگر در بدن کاربر ایمپلنت وجود دارد، بهتر است قبل از خرید دستگاه با پزشک خود مشورت کند.

 

با توجه به آنکه گلکسی فولد با قیمت ۲ هزار دلار عرضه شده، بهتر است افراد بی دقت برای خرید آن کمی بیشتر فکر کنند!

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11036869.html



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آبان 1398 | نظرات ()