نوشته شده توسط : ساحل

همان‌طور که قبلاً توضیح داده‌‌یم، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا تحت وب می‌باشد. شما برای راه‌اندازی و نصب وردپرس بر روی لوکال هاست نیازمند برنامه‌هایی هستید که فایل‌های PHP را اجرا و اطلاعات را بر روی دیتابیس اندوخته کند. اموزش نصب وردپرس روی ویندوز برای اجرای وردپرس بر روی رایانه شخصی یا همان لوکال هاست نیازمند این هستید که این مقوله برای وردپرس فراهم شود. علاوه‌‌براین برای انجام این پیشه چندین برنامه هستی دارد؛ احد از بهترین این برنامه‌ها، برنامه XAMPP می‌باشد.

نصب زمپ تقریباً شبیه به نصب یک برنامه یا بازی خیلی ساده روی سیستم‌های ویندوز است. در ضمن بی گمان به این نکته توجه داشته باشید که اگر از سیستم مکینتاش کاربرد می‌کنید از MAMP بهره‌گیری کنید.

اکنون چند نکته در رابطه با نصب زمپ بیان می‌کنیم و در پیوسته تعلیم نصب وردپرس بر روی لوکال هاست Xampp را توضیح خواهیم داد. نخست در مرحله اول می‌توانید با مراجعه به این لینک، واپسین نسخه Xampp را با توجه به سیستم‌عامل خویش دانلود و نصب کنید. البته مرز قبل از نصب نرم‌افزار زمپ، به این نکته پروا داشته باشید که کران آنتی‌ویروس و فایروال سیستم را خاموش‌کنید.
آموزش نصب XAMPP روی ویندوز

خب اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که نرم‌افزار زمپ را از سایت معتبر آن گرفتن کنید و آن را بر روی سیستم خویش اجرا کنید، نصب این نرم‌افزار دقیقاً همانند دیگر برنامه‌های دیگر است و فقط کاری که شما باید سپریدن دهید، این است که بر روی گزینه “Next” کلیک کنید لغایت مراحل نصب به واپسین،انجام برسد.

البته چنانچه در اثناء نصب، صفحه‌ای مانند صفحه پایین را مشاهده کردید فقط تیک‌های موردنیاز را تیک بزنید الی ماژول‌های اضافی نصب نشوند.

در سرانجام و در صفحه واپسین،انجام روی “Next” کلیک کنید لغایت نصب آغاز شود.

بعد از نصب بر روی آیکون زمپ با اسم “Xampp Control” کلیک کنید تا صفحه زیر لود شود.
آموزش نصب وردپرس در لوکال هاست xampp

در عقیده داشته باشید، هنگامی‌که برای اولین بار این برنامه را اجرا می‌کنید؛ هیچ‌یک از برنامه‌های فهرست در حالت Running نیستند. در کناره نام این برنامه‌ها گزینه “Start” قرار دارد؛ که شما می‌توانید با کلیک برروی “Start” آن‌ها را همانند تصویر زیر در حالت فعال قرار دهید. حتماً در نظر داشته باشید، که اگر اثناء نصب برنامه برای نخستین بار این دکمه‌ها شغل نکرد شما می‌توانید با یک بار ریستارت کردن سیستم این دشوار را برطرف کنید.
نصب وردپرس روی لوکال هاست

نصب وردپرس روی لوکال هاست Xampp چندان شغل پیچیده‌ای نیست و شما می‌توانید به‌راحتی و بدون دردسر از پس آن بر بیایید. این پیشه به نسبت نصب بر روی‌ هاست خریداری‌ شده راحت‌تر است.

اگر همگی مراحل گفته شده در این مقاله را رعایت کنید، توانا خواهید بود به راحتی وردپرس را بر روی لوکال هاست نصب کنید.
ساخت دیتابیس در XAMPP

در نخستین قدم باید یک دیتابیس برای نصب وردپرس ایجاد کنید؛ برای سپریدن این شغل در سرنوشت آدرس مرورگر باید عبارت “localhost/phpmyadmin” را وارد کنید؛ که پس از زدن دکمه “Enter” صفحه پایین باز می‌شود. سپس شما باید در مرحله پس بر روی دکمه مشخص‌شده کلیک کنید.
آموزش نصب وردپرس در لوکال هاست xampp

شما می‌توانید در صفحه مفتوح شده در سرنوشت اول که با عدد “1” مشخص‌شده است، یک اسم برای دیتابیس خویش وارد کنید و وانگهی در تقدیر پس می‌توانید فرمت پشتیبانی‌کننده دیتابیس خود را انتخاب کنید. این سوژه چندان اهمیت ندارد ولی به شما توصیه می‌کنیم روی گزینه مشخص‌شده در تصویر زیر پیمان دهید.
آموزش نصب وردپرس در لوکال هاست xampp

بعدازاینکه دیتابیس خود را ایجاد کردید می‌توانید متعلق به برای نصب وردپرس کاربرد کنید. در نظر داشته باشید که در برنامه‌هایی همانند زمپ یوزرنیم به‌صورت پیش‌فرض “root” است و فاقد رمز عبور می‌باشد. این موضوع به دلیل اینکه در رایانه شخصی خودتان است مشکلی ندارد و شما می‌توانید آن را در آینده تغییر دهید.
آپلود وردپرس روی لوکال هاست

برای سپریدن این کار، آغاز باید پسینیان نسخه وردپرس را دانلود کنید و به آدرس نصب Xampp یعنی C:xampp بروید. در مرحله بعد وردپرس خود را در پوشه htdocs که به‌عنوان ریشه‌ هاست شما عمل می‌کند از حالت زیپ در فایلی با مشهور که همنشین دارید سایتتان به آن آدرس در لوکال هاستتان بالا بیاید خارج کنید. به‌عنوان‌مثال اگر اسم فایل شما mihanwp باشد؛ آدرس سایت شما در لوکال هاست به‌صورت localhost/mihanwp می‌شود.

در ادامه، فایل wp-config-sample.php را با یک برنامه ویرایشگر باز کنید و مشخصات دیتابیس خود را در مکان‌های مشخص‌ شده وارد کنید. و سپس آن را با اسم wp-Config.Php ذخیره کنید.

define('DB_NAME', 'database_name_here');
define('DB_USER', 'username_here');
define('DB_PASSWORD', 'password_here');
define('DB_HOST', 'localhost');

در مرحله بعد شما باید مطابق کد بالا در دسته “Database_name” اسم دیتابیس را وارد کنید.

در دسته “Username_here” باید نام کاربری را وارد کنید؛ که این قسمت در حالت پیش‌فرض به‌صورت “root” می‌باشد.

همچنین بخش password_here را باید بی گمان پاک‌ کنید لغایت به‌صورت سفید برای شما نمایش دیتا شود.

سپس پس از ذخیره فایل، سایت را با نام جدید مفتوح می‌‌کنیم تا به صفحه نصب برویم. همان‌طور که در مثال بالا گفتیم آدرس سایت شما localhost/mihanwp می‌شود، که بعد از باز کردن آن، صفحه پایین برای شما نمایش داده می‌شود.
نصب معروف ۵ دقیقه‌ای وردپرس

:: بازدید از این مطلب : 70

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پذیرشدورهکارشناسیارشدمشترککاردیفمتروپولیتنانگلستانودانشگاهوارنابلغارستانباهمکاریدانشکدهفنیدانشگاهتهرانازطریقمصاحبهوبررسیمدارکبدونمحدودیتنوعرشتهقبلیآغازشدهاست.

پیرو تفاهم نامه منعقد شده دانشکده فنی دانشگاه تهران با دانشگاه مدیریت وارنای بلغارستان VUM (Varna University of Management) و دانشگاه کاردیف مترو پولیتن انگلستان CMU (Cardiff Metropolitan University) دوره کارشناسی ارشد MBA همراه با اعطاء گواهی MBA دانشگاه تهران و دو کارشناسی ارشد از دانشگاه کاردیف مترو پولیتن و وارنا برگزار خواهد شد. در همین راستا به صورت محدود و از طریق انجام مصاحبه داوطلبین علاقه‌مند برای این دوره بر اساس شرایط زیر پذیرش خواهند شد.

مدتدوره:

این دوره در یک بازه زمانی دوساله و در طی 4 ترم برگزار می‌شود که دانش پذیر 2 ترم از مدت تحصیل خود را در دانشگاه تهران و 1 ترم را در کشور بلغارستان و دانشگاه مدیریت وارنا خواهد گذراند و ترم آخر نیز مربوط به انجام امور پایان نامه خواهد بود.

زمانبندیکلاس‌ها

به دلیل شرایط همه گیری بیماری کرونا کلاس‌ها در ایران بصورت آنلاین و در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار خواهد شد. کلاس‌ها در ترم سوم در کشور بلغارستان برگزار خواهد شد و بصورت حضوری است.

شرایطپذیرش:

پذیرش در این دوره از طریق انجام مصاحبه خواهد بود و حداقل شرایط برای نام نویسی در دوره به شرح ذیل است:

  • داشتن مدرک کارشناسی معتبر (عدم محدودیت نوع رشته)
  • داشتن گواهی پایان خدمت ویژه آقایان
  • اخذ نمره آیلتس 6 یا معادل آن در سایر آزمون‌ها در مدت یکسال ابتدایی تحصیل (آزمون تولیمو نیز قابل قبول است)
  • نداشتن منع خروج از کشور

مهمترینویژگیهایدوره:

  • حضور در پر متقاضی‌ترین رشته دانشگاهی جهان
  • کسبدانشوتجربهازاساتیددانشگاهتهرانواساتیدبینالمللی
  • تحصیل در یک دوره بین المللی و اخذ مدرک کارشناسی ارشد
  • کاهش قابل توجه هزینه ها در مقایسه با شرکت در دوره MBA مستقل در خارج از کشور
  • امکان ادامه تحصیل در مقطع دکترا در بهترین دانشگاه های جهان

اطلاعاتتکمیلی:

اطلاعات تکمیلی از طریق کلیک بر روی عبارت روبرو قابل دسترس می باشد: اطلاعات دوره کارشناسی ارشد MBA

نحوهپذیرشوثبتنام:

متقاضیان این دوره می توانند با مراجعه به وبسایت مرکز آموزش‌‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa  و با تکمیل فرم ثبت نام دوره کارشناسی ارشد بین المللی  MBA(جهت مشاهده فرم روی عبارت کلیک کنید) و بارگزاری مدارک لازم نسبت به درخواست حضور در دوره اقدام نمایند.

همچنین کارشناسان مرکز از طریق شماره تماس‌های 61119824 یا 88225402 یا 88652153 (با پیش‌شماره 021) آماده پاسخ‌گویی به سوالات متقاضیان محترم هستند.

منبع:

https://digiato.com/promoted/1323770/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به‌نظر می‌رسد که شرکت ردمی به ساخت گوشی کوچک علاقه زیادی دارد؛ اما ظرفیت باتری کم مانع از ساخت چنین محصولی شده است.

درحال‌حاضر، گوشی‌های کوچک زیادی را در بازار گوشی‌های هوشمند مشاهده نمی‌کنید. آیفون ۱۲ مینی و آیفون SE سال ۲۰۲۰ و پیکسل ۵ سه گزینه‌ای هستند که با آن مواجه می‌شوید. اکثر گوشی‌های موجود در بازار از صفحه‌نمایش ۶ اینچ یا بزرگ‌تر استفاده می‌کنند. شیائومی نیز در سال ۲۰۲۰ گوشی‌هایی در اندازه ۶٫۴ اینچ یا بزرگ‌تر راهی بازار کرد.

حالا مدیر اجرایی شرکت ردمی، یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی، به این موضوع اشاره کرده که شرکتش به ساخت گوشی کوچک یا گوشی مینی علاقه دارد.

بااین‌حال، مشکل بزرگی در زمینه‌ی تولید گوشی‌های مینی وجود دارد: ظرفیت باتری. گوشی کوچک باعث می‌شود که ابعاد باتری هم کوچک‌تر شود و این به‌معنای کم‌شدن ظرفیت باتری است. قبلا هم دیده بودیم که گوشی‌هایی مانند آیفون SE سال ۲۰۲۰ و پیکسل 4a و گوشی‌های کامپکت پیشین سونی ظرفیت باتری کمتری داشتند. باوجوداین‌، مصرف باتری به بهینه‌کردن نرم‌افزار مربوط می‌شود.

مثلا گوشی پیکسل 4a با باتری ۳،۱۴۰ میلی‌آمپرساعتی، مشکلی ازنظر باتری ایجاد نمی‌کرد. بااین‌حال، بهینه‌کردن نرم‌افزاری گوشی هم بسیار سخت و پیچیده است و راهکارهای خاص خود را دارد؛ مخصوصا الان که در حال رفتن به‌سمت 5G هستیم و این تکنولوژی باتری زیادی مصرف می‌کند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/mobile/364026-redmi-small-compact-phone/



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به دلیل رقبای قدیمی و جدیدی که هر روز بر شمار آنها افزوده می‌شود، آشنایی با روش‌های افزایش فروش و جذب مشتری از ملزومات کامیابی در کسب‌و‌کار است.

فروشندگی یک علم است که به سرعت با تکنیک‌های جدید به روز می‌شود. مهم نیست کسب و کار شما چیست، آنچه در گذشته پاسخ می‌داد امروز به اندازه کافی جوابگو نیست.

زمانی برای امتحان و خطا نیست، اکنون موعد فروش است زیرا در یک چشم بر هم زدن رقبای جدید ظاهر می‌شوند، محصولاتی مانند وارد بازار می‌شود و به سرعت بازار را فرا می‌گیرد. برای حفظ موقعیت خویش در بازار و کاهش امتحان و خطا همواره به تعقیب یادگیری باشید.

مهم نیست که فرآورده یا خدمات شما چقدر عالی است، پولی به دست نخواهید آورد مگر مشتریان شما را بشناسند و مایل به خرید از شما شوند.
هر کسب و کاری زمان‌های سختی را پشت سرگذاشته است، نه به این انگیزه که مشتریان مایل نبودند خرید کنند. بلکه به این علت که مشتریان خفته حتی نمی‌دانستند این چنین محصولات و خدماتی هستی دارد. دلیل شکست بسیاری از کسب و کارها این است که نمی‌توانند مشتریان مناسب خویش را پیدا و حفظ کنند و هیچ وقت مشتری کافی ندارند.

برای خیلی از افراد بازاریابی و تبلیغات کار مشکلی است و نمی‌دانند از چه طریقی این کار را سپریدن دهند الی بهترین نتیجه را بگیرند. در اینجا ۲۴ روشی را که می‌توانید خدمات و کالای خود را بازاریابی کنید، رسیدگی می‌کنیم.

بسیاری از روش‌های بازاریابی و تبلیغات مشابه رادیو، تلوزیون، بیلبورد و مجلات و روزنامه‌ها زیاد هزینه‌بر است و پسندیده بسیاری از کسب و کارهای کوچک‌تر نیست. ولی بسیاری از مدیران هوشمند از روش‌های بهینه‌ای برای جذب مشتری استفاده می‌کنند که بقای آنها را حفظ می‌کند.

پیشرفت-در-فروشندگی

۱. اهداف فروش را مشخص کنید
با فهم بازاری که در آن مشغول به پیشه هستید آغاز کنید.

چه کاری را متمایز از رقبا انجام می‌دهید؟ برتری رقابتی شما چیست؟

چگونه به این بازار منظور کم و بیش می‌شوید؟

چقدر خرج حاضرند به شما بپردازند؟

افرادی که به خدمات شما نیاز دارند چه کسانی هستند؟

چه سوالاتی دارند که می‌توانید به آنها پذیرش دهید؟

اگر نمی‌توانید به این سوالات به راحتی پاسخ بدهید، شغل اصلی خود را در این مرحله، بر روی وضوح و شفافیت پیشه و قصد خود بگذارید. شما باید بدانید چه چیزی را به چه کسانی و با چه هدفی می‌فروشید. علاوه بر این برای فروش خود اعداد و ارقامی تعیین کنید که براساس آن پیش بروید.

۲. اهداف را به بخش‌های کوچکتر بخش کنید
نتایج مد نظر (فروش ماهانه، هوده هر فروش و غیره) را مشخص نمایید الی امکان ارزیابی ترقی وجود داشته باشد. اهداف مشخص، ذهن شما را متمرکز کرده و فعالیت‌های شما را هدفمند می‌سازد.

برای هر ماه برنامه‌ای داشته باشید. به این شکل به راحتی می‌توانید با توجه به نتایج به دست آمده اثربخشی برنامه خویش را مشخص کنید

می‌خواهید هر ماه چقدر فروش داشته باشید؟

چه برنامه‌ای برای پاسخگویی بهتر به مشتریان دارید؟

از هر فرآورده تصمیم دارید تا چه میزان فروش داشته باشید؟

بیشتر بر روی فروش کدام محصولتان تمرکز دارید؟

۳. نیازهای مشتری را به او بفروشید تکنیک-های-فروش-بیشتر
همیشه این پیش‌فرض را در عقیده داشته باشید که مشتریان چیزی را می‌خرند که فکر می‌کنند به آن نیاز دارند. چگونه می‌توان آنها را متقاعد کرد که به محصولات شما دربایستن دارند؟

مزایای محصول که باعث کاهش هزینه‌، وقت و حل مشکلات می‌شود را برجسته کنید.

ویژگی‌های فرآورده مانند وزن، رنگ، اندازه محرک اصلی خرید نیست. به خریدار نشانه دهید:

در صورت خرید چه کاری را راحت‌تر می‌تواند اتمام دهد؟ چه احساس بهتری پیدا می‌کند؟ چه ارزشی به زندگی او اضافه می‌شود؟ چه تغییر مثبتی در سبک زندگی او ایجاد می‌شود؟ محصول چگونه باعث صرفه‌جویی در موعد و خرج مشتری می‌شود؟

همیشه می‌توانید در محصولات خود بسته به احتیاج تغییراتی به وجود بیاورید. در فروش و بازاریابی خلاق باشید.

۴. به مشتریان توجه پرتو دهید
بازاریابی دهان به دهان، شفا مهارت‌ فروش و به کارگیری سوالات استراتژیک کلید بازاریابی هدفمند است. با پیگیری دقیق خواسته‌های مشتریان و راه‌اندازی خدمات مشتریانِ باکیفیت، باعث حفظ بازار خود شوید. مشتریان دوست دارند بدانند به آنها پروا دارید و برای شما مهم هستند.

زمانی که مشتریان بدانند که فرآورده شما چه کمکی به آنها می‌کند و چه مزایایی دارد، فروش به مراتب راحت‌تر می‌شود. به علاوه اگر آنها از خرید خوشنود باشند به یک کانال تبلیغ کننده برای شما تبدیل می‌شوند.

افراد تبلیغات غیرمستقیم (توصیه افرادی که به آنها اعتماد دارند) را راحت‌تر می‌پذیرند و تاثیری به مراتب اغلب از تبلیغات سر راست دارد. با مشتریان به شکلی رفتار کنید که احساس کنند “ویژه” هستند.

۵. فروش هدفمند داشته باشید
در هر مرحله بدانید که به چه کاری مشغول هستید و به چه دلیلی این شغل را انجام می‌دهید.

چه کسانی منظور فروش قرار می‌گیرند و چرا؟

می‌خواهید به آنها چه پیامی بدهید و برای چه هدفی؟

خدمات شما چه پیشنهاد ویژه‌ای برای مشتریان دارد؟

چه چیز جنباننده آنها برای خرید بیشتر است؟

در هر مرحله از فرآیند فروش برای تصمیمات بهتر، احتیاج به شناخت بیشتر بازاری که در آن مشغول به پیشه هستید دارید.

۶. بپرس، گوش کن و سپس عمل کن
بیشتر از هر چیز دیگری، این سه واژه خلاصه موفقیت در فروش است. سوالات شما باید حساب‌شده باشند. علاوه بر آن بر روی مهارت‌های شنیداری خویش به‌خوبی شغل کنید. سوالاتی از مشتری بپرسید که پرتو دهد منظور کمک به او را دارید.

این سوالات به شناخت بهتر قشری که با آنها در تماس هستید کمک می‌کند. به مشتری اثر دهید که به او اهمیت می‌دهید، گوش دادن کارساز مایه می‌شود که مشتریان دریافتن ارزشمند بودن بکنند.

آموزش-تکنیک-های-فروشندگی---افزایش-فروش

۷. به دنبال یادگیری بیشتر باشید
نقاط ناتوانی خود را بشناسید. اهدافی تنظیم کنید تا ناچار شوید کارهایی سپریدن دهید که برادر ندارید، ولی برای پیشرفت شما لازم است. تصویر یک فروشنده موفق را در ذهن خود حفظ کنید.

همانند یک اسفنج آنچه را که برای پیشرفت کاری بیچارگی دارید جذب کنید و همش به پیگیری یادگیری بیشتر باشید. برای موفقیت در فروشندگی مطالعه را به بخشی از برنامه یومیه خود تبدیل کنید. فروشندگی نیز مثل هر کاری ترفندهای خاص خود را دارد.

۸. دیدگاه مثبتی به کارتان داشته باشید
نگرش مهارشدنی است و می‌توان بر ترس‌ها غلبه کرد. باورهایی که کامیابی شما را اندک می‌کند تغییر دهید. از افکارتان آگاه باشید، ببینید کدام‌یک از آنها تضعیف‌کننده است و بعد از آن تعهد به تغییر را در خویش ایجاد کنید. با صرف سررسید و کوشش می‌توانید به فردی که می‌خواهید تبدیل شوید.

نگرش مهم‌ترین افزار فروش است. هر چیزی که انگیزشی، مثبت و خوش‌بینانه است را گزینش و از آن برای حفظ نقطه نظر مثبت و متمرکز پایدار گذاشتن بر هدف استفاده کنید.
۹. با مشتریان در یک تیم باشید
بسیاری از فروشندگان فقط می‌خواهند بفروشند، به هر شیوه و روشی که شده است! آنها فراموش می‌کنند که خرید مشتری به دلایل احساسی اتمام می‌شود. مشتری زمانی که نسبت به خرید پرماسیدن خوبی داشته باشد خرید می‌کند.

بیشتر در نقش یک رایزن کاربلد نما شوید الی یک فروشنده سمج. نباید به مشتری این پرماسیدن را بدهید که با زبان چیزی به او فروخته شده است. مشتری باید دریافتن کند که او را راهنمایی کرده‌اید و دریافتن رضایت کند.

فروش در حقیقت، گفتگو با سایرین با هدف شفا حیات و سوداگری آنها است. اگر به این طریق به کار فروش نگاه کنید شغلی زیاد لذتبخش خواهد بود.

قبل از فروش با آنها ارتباط احسان برپا کنید تا احساس کنند هدف شما تنها فروش نیست. اگر فروش‌ مهم و سختی دارید بهتر است اطلاعات نکوداشتن از مشتری داشته باشید و در شبکه‌های اجتماعی آنها را دنبال کنید. زمینه‌های کاری و شخصی مشترکی بین خودتان پیدا کنید.

۱۰. زبان بدن را وارد فروش کنید
در یک معامله مسلما کل آنچه را که فرد مقابل در ذهن دارد بیان نمی‌کند. ولی با درک زبان بدن در فروش می‌توان به شناخت بهتری از آنها رسید. به‌طور نمونه اگر کسی به آنچه که می‌گویید علاقمند باشد، تماس چشمی استوار می‌کند و هموار می‌نشیند و کمی هم به جلو متمایل می‌شود.

روش‌های-جذب-مشتری

اما فردی بر روی میز ضرب می‌گیرد یا به گوشه ها-کناره ها نگاه می‌کند یا دست به سینه نشسته است نشان نکویی در معامله نخواهد بود.

همچنین باید از حرکات خویش آگاه باشید. در اثناء تبادل نظر سر خود را لزرش دهید لغایت نشان دهید به صحبت‌های فرد پروا دارید. توجه داشته باشید که صدایتان بیش از حد آرام و یکنواخت یا هیجان‌زده و بلند نباشد.

۱۱. با سوالات جذاب آغاز کنید
جلسات را با سوالات شروع کنید و مستقیم سراغ فروش نروید. متوجه شوید که خریدار چه می‌خواهد. وقتی درباره مشکلات مشتری گفتگو می‌کنید (کلید حل آن در دستان شماست) به شکلی رفتار کنید که دانستن نکنند مشکل مربوط به عملکرد بد و ناشیگری آنها بوده است.

سوال کنید که در چه مدتی همنشین دارند مسئله حل شود لغایت راهبند هزینه‌های بیشتر شود؟ کاشت بذر فوریت در ذهن آنها مایه می‌شود به راهکارهای شما توجه اکثریت نشان دهند.

۱۲. تمرکز روی یک بخش خاص از بازار
کمتر کسب و کاری امکانات، سررسید و بودجه کافی برای تمرکز بر روی بخش بزرگی از بازار را دارد. روی طیف خاصی از مشتریان تمرکز کنید الی در این بازار کوچک‌تر به یک برند تبدیل شوید.

شما نمی‌توانید تبلیغی بنویسید که هر فردی را به شما جذب کند و نه کالا یا خدماتی داشته باشید که پسندیده حال تمام کسان باشد. با تمرکز بر روی بخشی از بازار مشتریان شما هدفمند‌تر هستند و می‌توانید فروش بیشتری به آنها داشته باشید.

۱۳. از سیستم همکاری در فروش استفاده کنید
فرقی نمی‌کند به صورت آفلاین فعالیت می‌کنید یا آنلاین. در هر چهره می‌توانید مشتریان را ترغیب کنید که در چهره معرفی کسان جدید و خرید آنها، تخفیفی یا جایزه‌ای برای آنها در نظر می‌گیرید.

در حالت ویژه، به جای تخفیف یا جایزه، درصدی از فروش را برای آنها در نظر می‌گیرید. این شیوه در هر کسب و کاری به نکویی پاسخ می‌دهد و کسب و کارهای کوچک و حتی بسیاری از فروشگاه‌های کبیر اینترنتی از این روش برای چند برابر کردن فروش خود استفاده می‌کنند.

۱۴. مشاوره بدهید
اگر پیشه شما به شکلی است که می‌توانید در آغاز با ارائه مشاوره عقیده آنها را جلب کنید، این پیشه را به چهره رایگان برای تبلیغات خود بکنید.

بسیاری از مشاغل همانند حسابدارها، مشاوران تغذیه و تناسب اندام، طراحان دکوراسیون داخلی و مشاوران بیمه می‌توانند از این طریق به احسان کاربرد کنند.

شما مشاوره را با هدف جلب اعتماد آنها سپریدن می‌دهید و صادقانه به آنها روش‌هایی برای بهبود شرایط‌شان بدهید.

۱۵. جلب رضایت مشتریان فعلی
به جای اینکه فقط به اندیشه جذب مشتریان جدید باشید، تلاش کنید هر چه بیشتر رضایت مشتریان کنونی را جلب کنید. حفظ مشتریان کنونی بسیار مهم‌تر از جذب مشتریان جدید است و خرج کمتری برای شما دارد.

به آنها تخفیف مدت‌دار، هدایا و پیشنهادهای ویژه‌ای بدهید الی پرماسیدن خاص بودن کنند. برای اینکه مشتری را هیجان زده کنید بدون اینکه از قبل اعلام کرده باشید به او تخفیف یا هدیه‌ای بدهید.

عمل فروش پسین وابستگی شما با مشتری نیست بلکه آغاز آن است.
بعد از خرید نیز با آنها تماس بگیرید و نظرشان را در ارتباط با فرآورده و خدمات جویا شوید. ترغیب کردن مشتریان راضی، به خرید دوباره، به مراتب راحت‌تر از مشتریان جدید است لغایت برای اولین بار از شما خرید کنند.

برای مدیریت بهتر مشتریان بانک اطلاعاتی از اسامی و خریدهای قبلی و پیشینه آنها داشته باشید. اگر مشتریان زیادی دارید از نرم افزارهای مدیریت مشتریان استفاده کنید.

با ارائه تخفیف یا هدایا، ایمیل یا عدد تماس مشتریان را گرفتن کنید الی ارتباط خود را با آنها حفظ کنید. در سایت می‌توانید با قرار دادن یک کتاب‌ الکترونیکی، کد تخفیف، فهرست قیمت، ایمیل یا شماره تماس آنها را گرفتن نمایید.
تخفیف‌ فقط مختص مشتریان فعلی، هدایایی ویژه اثناء خرید، مشاوره و حمایت خوب محصول یا خدمات از مواردی هستند که شما را در ذهن مشتری ثبت می‌کند و تمایل پیدا می‌کند مفتوح هم به شما مراجعه کند.
۱۶. تبلیغات هدفمند داشته باشید
چه در فروش فیزیکی یا آنلاین خریدار از روی تبلیغ تصمیم می‌گیرد که خرید را انجام دهد یا نه. تبلیغ نویسی یک مهارت زیاد مهم در فروش است. تبلیغات را در جایی اتمام دهید که مشتریان شما در آنجا هستند.

یک تبلیغ خوب بخصوص اگر چندین بار دیده شود مایه می‌شود بیشتر در ذهن مشتریان خفته ثبت شوید. مشتریان به خدمات شما نیاز دارند اما یک مسئله می‌ماند، چگونه خویش را در تبلیغات به آنها شناسایی می‌کنید؟

در تبلیغات در ارتباط با اینکه شما چقدر خوب هستید، گفتگو نمی‌کنید. تنها بر روی یک چیز تمرکز کنید: چه ارزش افزوده‌ای به زندگی مشتری اضافه می‌کنید.

۱۷. تبلیغات دهان به دهان، همش جواب می‌دهد

شما هر روز بهترین شیوه تبلیغات و بازاریابی را مقابل خود دارید، اما آن را نادیده می‌گیرید. مشتریان فعلی هر چند کم، گرد از راه‌هایی است که می‌توانند مشتریان وفادار دیگری را به سمت شما سرازیر کنند.

جذب هر مشتری هزینه دارد پس آنها را برای خود حفظ کنید و با جلب رضایتی ما فوق انتظارشان، آنها را به یک تبلیغ‌کننده سیار برای خویش تبدیل کنید. تبلیغات دهان به دهان از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین روش‌های بازاریابی است.

هیچ چیز اغلب از اینکه فردی که به او اعتماد دارید، محصول یا خدماتی را معرفی کند، شما را برای خرید ترغیب نمی‌کند. خود شما هم حتما تا به حال محصولی را خریده‌اید یا از خدماتی شرکتی به خاطر سفارش یکتا از دوستا‌نتان بهره‌گیری کرده‌اید. مشتری خوشنود گرد از موثرترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات برای رشد شغل شما است.

۱۸. از تکنیک‌های بیش فروشی و فروش مکمل بهره‌گیری کنید
فروش لحظه‌ای را فراموش نکنید. وقتی بتوانید به هر خریدار محصولات بیشتری بفروشید، بیش فروشی چهره می‌گیرد. این شغل می‌تواند با معرفی محصولات همانند اما کاملتر در اثناء خرید سپریدن شود. نمونه سایر بیش فروشی، فروش خدمات حمایت یا نظایر آن با قیمت بیشتر، به اتفاق با محصولات است.

شاید مشتری نداند که در کنار محصول خریداری شده چه محصول دیگری خرید او را تکمیل می‌کند. ساده‌ترین نمونه آن در رستوران‌ها است. بعد از سفارش غذا نزدیک همش این سوال از شما پرسیده می‌شود:

چیزی دیگری تمایل دارید: نوشابه، دلستر، ماست، سالاد، زیتون …

این یک نمونه بارز از فروش مکمل است. شما هم در کارتان آن را پیاده کنید لغایت بدون هزینه بیشتر، فروش اکثریت داشته باشید.

این روش‌ها را می‌توانید در ایمیل‌های فروش هم اجرایی کنید. طبق فروش‌ یا دانلودهای پیشین محصولاتی که پیوسته با دربایستن مشتری است شناسایی می‌شوند.

 

روش-های-افزایش-فروش-بیش-فروشی-فروش-مکمل

لیستی تهیه کنید و ببینید در کنار فروش یک محصول، چه کالا یا خدمات جانبی می‌توانید پیوست کنید. این فروش‌ها معمولا خوشنودی مشتری را به همراه دارد چون احساس می‌کند خرید او کامل شده است.

در ساحل فروش مکمل می‌توانید در هنگام خرید مشتری اگر آمادگی لازم را در او دیدید، محصولی گرانتر را به او معرفی کنید. این فرآورده گرانتر، اما کامل‌تر و متناسب با نیازهای مشتری است.

روش سایر این است که اگر کار شما احتیاج به مراجعه مجدد مشتری دارد. روش های افزایش فروش اینترنتی زمانی را در همان جلسه اول برای مراجعه بعدی برای او تنظیم کنید. اگر هم مشتری محصولی از شما خریده‌ که می‌تواند مجدد به آن نیاز داشته باشد یا محصول جدید و باکیفیت‌تری جایگزین آن شده است، با ایمیل یا تماس تلفنی آن را با مشتری در وسط بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر نگران هستید که شخصی به حساب توییتر شما دسترسی داشته باشد ، یا می خواهید مطمئن شوید که در دستگاه های قدیمی دیگر وارد سیستم نشده اند ، می توانید همه دستگاه ها را به یکباره از حساب خارج کنید. در اینجا نحوه خروج از اکانت توییتر در همه دستگاه ها را قرار داده ایم.

 

گاهی اوقات شما می خواهید مطمئن شوید که در دستگاههای دیگر از حسابتان خارج شده اید. این ممکن است به این دلیل باشد که شما در حال فروش یک دستگاه قدیمی هستید یا شاید یک حساب کاربری باشد و می خواهید مطمئن شوید که کارمندان سابق وارد نشده اند.

 

به هر دلیلی ، یک روش ساده برای خروج از سیستم همه کاربران و دستگاه ها وجود دارد.

 

این روند دقیقاً در برنامه وب توییتر یا برنامه تلفن همراه توییتر در iPhone ، iPad و Android استفاده می کنید  مشابه است، با یک استثناء کوچک. اگر از برنامه وب توییتر استفاده می کنید ، باید در منوی سمت چپ روی “More” کلیک کنید.

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

گزینه “More” در فهرست برنامه وب توییتر

  

این گزینه های منو مورد نیاز شما را به ارمغان می آورد.

اگر از برنامه تلفن همراه توییتر استفاده می کنید ، باید منوی سمت چپ فید اصلی را باز کنید. می توانید این کار را با ضربه زدن روی نماد منوی همبرگر در سمت چپ بالا یا با کشیدن راست از لبه سمت چپ صفحه انجام دهید.

 

از اینجا ، همه چیز در برنامه وب و برنامه موبایل یکسان است. بر روی دکمه “Settings And Privacy” کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

چگونه از اکانت توییتر خارج شویم

 

در فهرست تنظیمات ، گزینه "Account" را انتخاب کنید.

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

خروج از اکانت توییتر

 

به قسمت “Data And Permissions” بروید و  “Apps And Sessions” را کلیک کنید یا روی آن ضربه بزنید.

 

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

چگونه از حساب توییتر خارج شوید

 

در عنوان Sessions ، لیستی از هر دستگاه با دسترسی به حساب شما وجود خواهد داشت. “Log Out All Other Sessions” را انتخاب کنید تا همه دستگاه ها خارج شوند.

 

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

حذف اکانت توییتر

 

در صفحه تأیید باز شده ، بر روی دکمه “Log Out” کلیک کرده یا روی آن ضربه بزنید.

 

حذف اکانت توییتر, چند اکانت توییتر

خروج از اکانت توییتر در همه دستگاه ها

 

تمام شد.

هر دستگاه دیگری که می خواهد به حساب توییتر شما دسترسی پیدا کند ، باید وارد سیستم شود.

 

اگر نگران هستید که شخصی پسوردی را که نباید داشته باشد ، فوراً رمز عبور خود را تغییر دهید . اگر این کار را نکنید ، آنها دوباره می توانند وارد سیستم شوند. 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/logout-twitter02-account.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در ابتدا باید بدانیم "فروشگاه ساز" چیست و به چه دردی میخورد؟
فروشگاه ساز یک نرم افزار مدیریت محتوا است.  همان چیزی که همه به آن می گویند طراحی سایت، به این معنی که وقتی شما یک وب سایت میخواهید راه اندازی کنید به یک سیستم مدیریت محتوا نیاز دارید و وقتی حرف از وب سایت فروشگاه اینترنتی و نیازهای آن می شود نیاز به یک فروشگاه ساز است.
 
چه نکاتی را باید در "خرید فروشگاه ساز" نظر بگیریم؟
1-  پشتیبانی

 

فروشگاه ساز,خرید فروشگاه ساز,فروشگاه ساز چیست

نرم افزار فروشگاه ساز


پشتیبانی از همه چیز مهمتر است . چرا که شما اگر اطلاعات کمی داشته باشید خودتان با سورس های رایگان می توانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. مهم این است که تیمی زبده و کاربلد بتوانند شما را راهنمایی و یا مشکلات شما را حل کنند.این موضوع زمانی که شما یک کسب و کار دارید بسیار مهمتر از یک وب سایت سرگرمی است. مسیله بعدی این است که پشتیبان شما نباید فقط یک فرد فنی باشد و علاوه بر اطلاعات فنی باید اصول حاکم بر یک فروشگاه اینترنتی را بداند به عنوان مثال روش ارسال مرسولات، قرارداد با پست، ارسال اس ام اس ، پیگیری سفارشات و....

2 – امکانات و کیفیت نرم افزار فروشگاه ساز
باید گفت متاسفانه اکثر نرم افزار هایی که تحت عنوان فروشگاه ساز به مردم فروخته میشوند تماما همان فروشگاه ساز های آماده هستند که ویرایش شده اند. اما کدام طراحی مخصوصی برای کاربران ایرانی شده است و متاسفانه اکثر افراد از داشتن یک راهنما برای خرید فروشگاه ساز محروم هستند و در انتخاب اشتباه میکنند. به همین دلیل این مقاله را نوشتیم تا شما را در خرید فروشگاه ساز راهنمای کنیم.


3- بررسی امکانات مورد نظر کسب و کار شما .
هرکسب و کاری امکانات منحصر به فرد خود را میخواهد . بررسی کنید چه چیزی را چگونه میخواهید بفروشید ؟
به عنوان مثال اگر قصد همکاری با پست را دارید باید سیستم شما از این موضوع پشتیبانی کند . درگاه مورد نظر شما یا روش پرداخت مورد نظر شما مهترین مسایلی است که باید بررسی کنید ببنید آیا آن فروشگاه ساز جوابگوی  نیازهای شما هست یا خیر

4- قیمت
خواه ناخواه همیشه مهمترین عامل قیمت است اما باید مفاهیمی چون کیفیت پشتیبانی ، کیفیت نرم افزار را در کنار آن قرار داد .و یک تعادل متناسب با کسب وکار شما ایجاد کرد. بهتر است اگر هنوز مطمئن نیستید باید از پلان های ضعیف تر و ارزان تر شروع کنید و سپس پس از اطمینان به آن فروشگاه ساز از پلان های بالاتر استفاده کنید

5-اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه اینترنتی خود دشته باشید
داشتن اپلیکیشن موبایل امروز آنقدر مهم شده است که فروشگاه اینترنتی که اپلیکیشن موبایل نداشته باشد عملا از دور  خارج میشود. شما باید در کنار داشتن یک وب سایت فروشگاهی ، اپلیکیشن فروشگاهی خود را هم به مشتریانتان ارایه دهید تا در تلفن همراهشان نیز همیشه دسترسی مستقیم به شما ومحصولات شما داشته باشند و به راحتی هرچه تمام بتوانند سفارشات خود را ثبت کنند که بدون اپ موبایل فروشگاه ساز این امر غیر ممکن است. مثل کسب و کار موفقی چون دیجی کالا که هم وب سایت و هم اپلیکیشن موبایل را برای مشتریان خود ارایه داده است. با توجه به تعداد بیشتر تلفن های همراه اندریود داشتن اپ موبایل اندروید بسیار مهم تر است.

معرفی بهترین فروشگاه ساز دید سردبیر (پروفی شاپ)

فروشگاه ساز,خرید فروشگاه ساز,فروشگاه ساز چیست

بهترین فروشگاه ساز

 
چرا فروشگاه ساز پروفی شاپ پیشنهاد ما به شما است؟

فروشگاه ساز,خرید فروشگاه ساز,فروشگاه ساز چیست

 خرید فروشگاه ساز


با تحقیقاتی که ما در راستای انتخاب بهترین فروشگاه ساز انجام دادیم. که این تحقیقات بین فروشگاه ساز های ایرانی انجام شده است. به دلایل زیر فروشگاه ساز پروفی شاپ را به شما پیشنهاد میکنیم.


1- پشتیبانی قدرتمند (به راحتی میتوانید از مشتریان از کیفیت پشتیبانی پروفی شاپ تحقیق کنید)


2- پروفی شاپ اولین فروشگاه ساز بومی که تماما به از پایه توسط تیم اختصاصی پروفی شاپ تولید شده است.


3- کارشناسان حرفه ای پروفی شاپ ( این فروشگاه ساز توسط کارشناسان مجربی که نه تنها برنامه نویسند بلکه یک تیم تجارت الکترونیک آشنا با چالش های خرید و فروش اینترنتی در ایران پشتیبانی این سیستم را برعهده دارد )


4- قیمت و کیفیت درکنار هم ( پروفی شاپ با هدف کاهش هزینه ها قیمت ها را شکسته اما کیفیت بسیار بالایی دارید به صورتی که کسب و کارهای بزرگ هم به جای خرج میلیون ها تومان پول از پروفی شاپ استفاده میکنند )


5- اپ موبایل – پروفی شاپ علاوه بر یک وب سایت حرفه ای فروشگاهی به شما یک اپلیکیشن موبایل می دهد و این اپ در استور های ایرانی مانند بازار قرار میگیرد و این امر به شدت به کسب و کار اینترنتی شما کمک خواهد کرد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/profishop1-best-country.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مقاله‌ای که پیش رو دارید به صورت اختصاصی درباره اسم های زیبا برای وب سایت نام پیشنهادی برای سایت نوشته شده است.
البته شما با خواندن این مقاله میتوانید به پاسخ سوالات خویش برسید:
نام های زیبا برای سایت
پیشنهاد اسم حوزه برای سایت
نمونه نام سایت های ایرانی و خارجی
نام فروشگاه اینترنتی
اسم برای وب سایت
پیشنهاد اسم دامنه
یکی از بیش‌ترین سوالاتی که این روزها زیاد از من پرسیده می‌شود ارشاد برای برگزیدن اسم گستره مناسب است.
ما در این نوشتار چند تکنیک زیاد مهم کاربردی را برای‌تان آورده‌ایم:

املای واژگان
تمام تلاشتان را بکنید لغایت واژگان را جوری انتخاب کنید که امکان تایپ اشتباه به کمینه برسد.

تعداد زیادی از اسامی فارسی در تایپ لاتین به صورت‌های مختلفی نوشته می‌شوند که ممکن است با اسم شما جور نباشد.
مثال:
احسان مهدی‌نژاد
EHSAN MEHDINEZHAD
EHSUN MEHDYNEJAD
EHSAN MEHDINEJAD
و ده‌ها مدل دیگر!
نام گستره مناسب
اسم پیشنهادی برای سایت
پس بهتر است چنانچه:
اسمتان همانند نام و نام خانودگی من امکان تایپ اشتباه دارد از این نام برای اسم حوزه مناسب خود کاربرد نکنید.
اما اگر اسمتان از لحاظ تایپ لاتین امکان کمترین اشتباه را داشت می‌توانید از آن‌ها کاربرد کنید.
البته به شرطی که هدفتان برندسازی شخصی باشد و نه شرکتی.
به طور مثال: بابک راد
BABAK RAD
همینطور اگر قصد دارید یک اسم شرکتی یا غیر شخصی برای سایت خویش بگذارید هم همین قانون را به پیشه بگیرید.
به طور مثال:
نامی که امکان تایپ اشتباه آن مختصر باشد.
Medadesabz.com
Manobebin.com
Raftardarmani.com
با این حال اگر نامتان امکان تایپ دو حالت را داشت بهتر است که هر دو دامین را خریداری کنید.
مثلا:
‌RAFTARDARMANI.COM RAFTARDARMANY.COM
نکته دیگر این که ترجیحا دو پسوند مهم دامین در ایران را مهار کنید. یعنی:
.COM .IR
نام گستره مناسب
اسم پیشنهادی برای سایت
اگر این دو خالی باشد می‌توانید اسم خویش را ثبت نمایید.
برای مهار این جستار هم می‌توانید به یگانه از سایت‌های ذیل وارد شوید:
WHOIS365.COM
Domainname.com
Bertina.us
در این سایتها با یک باکس خالی مواجه می‌شوید که امکان آزمایش همه دامین‌ها هستی دارد.
البته برای ثبت دامین ( آی آر) کمی با پیچیدگی روبرو هستیدکه خیلی هم مشکل نیست.
سایت علوم بنیادی
‌NIC.IR
در ایران مسئول حوزه ‌(آی ار) است که با ارسال مدارکی مشابه اسکن کارت ملی می‌توانید. اسم حوزه پسندیده خود را ثبت نمایید.
دامنه‌ها به صورت یک ساله و یا بیشتربه شما اجاره دیتا می‌شوند.
قیمت دامنه‌های .comحدود 15 دلار است و دامنه‌های .ir حدود 5 دلار سالیانه است که می‌توانید به ریال پرداخت نمایید.
اگر کارتان را تازه شروع کرده‌اید و به نامتان خیلی مطمئن نیستید بهتر هست همان یک ساله نام را بگیرید.
ضمنا برای خرید دات کام هم می‌توانید از شرکت‌های زیادی که در ایران هستند بهره‌گیری نمایید
مثل پارس پک، هاست ایران، ایران‌هاست و…..
اسامی دامنه
اسم پیشنهادی برای سایت
اغلب این شرکت‌ها نام را به اسم خودتان می‌گیرند و از این بابت نگرانی وجود ندارد. اما بازهم مهار کنید که اسم دامنه به اسم شخصی خودتان باشد.
و ولی قابلیت نزدیک جدیدی که در ثبت دامین به هستی آمده است امکان ثبت اسم فارسی با پسوند دات کام است.
مدادسبز.com
کامران کامروا.com
و یا هر عنوان نامدار که شما بخواهید بگذارید.
یک نکته:
بهتر است برای چک کردن امکان موجودی اسم دامین از همان سایت ((هو ایز)) بیگانه بهره‌گیری نمایید.
www.whois365.com
چون ممکن است که اگر نامتان خیلی ویژه باشد و شما آن را در سایتهای ایرانی چک می‌کنید در صورتی که 24 ساعت پس برای ثبتان اقدام کنید دیگر آن نام هستی نداشته باشد!!
نام‌های تصویری
اسم پیشنهادی برای سایت شما اگر عامل تصویری داشته باشد بسیار کمک‌کننده است.
مثلا همان
MEDADESABZ
هم رنگ دارد و هم تصویری است.
نام پهنه مناسب
اسم پیشنهادی برای سایت
اعداد هم می‌توانند به شرطی که ویژه باشد برای نام حوزه مناسب به شما کمک کنند.
فقط سعی کنید از شماره یک برای اسامی گستره استفاده ننمایید چون بیش از بی گمان استفاده شده است.
مدیر1. کتاب 1، همراه 1. خانه 1. ماشین 1. املاک 1 و ……………….
عدد 1تکراری و بی کیفیت شده‌ است مگر اعداد ویژه و پیوسته با موضوع
همین مثال ((هوایز365)) چون شماره 365 روزهای یک سنه است در خاطر می‌ماند. شما هم اندیشه کنید و یک شماره مخصوص خودتان را پیدا کنید.
اسم برای سایت فروشگاهی
اسم پیشنهادی برای سایت
نامهای کوتاه‌تر بهتر هستند
هر چه اسم کوتاه‌تر باشد هم بهتر است.
اغلب ما انسان‌ها به ویژه امروزه بسیار تنبل شده‌ایم.
خود من به شخصه اگر در اینستاگرام و شبکه‌های مجازی یک اسم طولانی ببینم حوصله خواندنش را ندارم.
پس هر چه می‌توانید از نام‌های کوتاه‌تر بهره‌گیری نمایید.
البته ناگفته نماند که این موضوع تنها در زمانی صدق می‌کند که شما به پیگیری اسم پیشنهادی برای سایت هستید!
وگرنه ما در مقالات زیادی تاکید داریم که اختصار بودن الزاما برای نام برند بهتر نیست.
پس اگر بخواهیم به صورت خلاصه گفته‌های بالا را برای انتخاب نام حوزه مناسب خلاصه‌وار تکرار نماییم شامل:
امکان تایپ راحت
استفاده از مولفه‌های تصویری
کوتاه
ثبت هر دو دامین:
این موارد اگر رعایت شوند شما می‌توانید بگویید که نام تجاری احسان دارید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رودستر قرمز رنگ ایلان ماسک و راننده آن یعنی «استارمن» برای اولین بار از نزدیکی مریخ گذر کردند.

ایلان ماسک اواسط بهمن ماه سال ۹۶ در اقدامی جالب خودروی تسلا رودستر خود را همراه با راکت فالکون هوی به فضا پرتاب کرد. این خودرو و راننده آن که «استارمن» (Starman) نام دارد، از آن زمان تاکنون در یک مدار بیضی شکل به دور خورشید گردش می‌کنند.

 

 

 

اسپیس اکس با انتشار توییتی اعلام کرد که استارمن نزدیک‌ترین پرواز از سطح مریخ را انجام داده و از محدوده تقریباً ۸ میلیون کیلومتری سیاره سرخ عبور کرده است. «Jonathan Dowell»، ستاره شناس مرکز اخترفیزیک هاروارد-اسمیتسونین (CFA) می‌گوید: «این فاصله بسیار زیادی است. مریخ از این فاصله تقریباً یک دهم قطر ماه دیده خواهد شد.»

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت whereisroadster، استارمن در فاصله بیش از ۵۹ میلیون کیلومتری از زمین در حال گردش به دور خورشید بوده و از زمان پرتاب در ۲ سال و ۸ ماه قبل، بیش از ۲ میلیارد کیلومتر مسافت طی کرده است. به گفته «Dowell» این خودرو سال ۲۰۴۷ از نزدیکی زمین و در فاصله تقریباً ۵ میلیون کیلومتری آن عبور خواهد کرد.

جالب است بدانید احتمال برخورد استارمن با زمین وجود دارد. بر اساس محاسبات یکی از محققان دانشگاه تورنتو کانادا، احتمال برخورد این رودستر با زمین و زهره به ترتیب ۶ و ۲.۵ درصد در یک میلیون سال آینده است.

اواخر مرداد ماه سال ۹۸ استارمن رکورد دیگری بر جای گذاشت و پس از گذشت ۵۷۷ روز و طی بیش از ۱ میلیارد کیلومتر اولین دور کامل به دور خورشید را زد. این خودرو در آستانه تکمیل دومین مدار (۱.۷۵۴۹) به دور خورشید است.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/11/%da%af%d8%b0%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%85%d9%86-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%85%d8%b1%db%8c%d8%ae/



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دولت انگلستان با انتشار گزارشی از تبانی هواوی با حزب کمونیست چین گفت.

چند ماه از اتفاق‌های میان هواوی و دولت آمریکا می‌گذرد؛ اما همچنان این شرکت نتوانسته به این کشور ثابت کند برای چین جاسوسی نمی‌کند. هنوز ماجرای میان این دو به اتمام نرسیده که دولت دیگر نیز به جمع کشورهای مخالف با هواوی و سیاست‌های چین اضافه شده است. دولت انگلستان با انتشار گزارشی رسمی، حضور هواوی در خاک خود را محکوم کرد. در متن این گزارش، گفته شده است که شواهد واضحی درباره تبانی این شرکت و حزب کمونیست چین وجود دارد. این مسئله ادعای کوچکی نیست و اگر درست باشد، هواوی در دردسر بزرگی افتاده است.

بااین‌همه، هواوی پس از انتشار گزارش مذکور سکوت نکرد و با صدور پاسخی اعلام کرد که این گزارش بی‌اعتبار است و بیش از آنکه مبتنی‌بر واقعیت باشد، براساس نظر شخصی نوشته شده است. سخن‌گوی این شرکت چینی دراین‌باره گفت:

مردم پشت‌پرده‌ی این اتهام‌ها را می‌بینند و آنچه هواوی در ۲۰ سال گذشته به انگلستان ارائه داده، به‌خاطر می‌آورند.

تجهیزات مخابراتی شرکت هواوی

براساس یافته‌های کمیته‌ی دفاعی مجلس عوام (House of Commons Defence Committee)، دولت چین تأمین مالی هواوی را برعهده دارد و این امر به آن اجازه می‌دهد محصولات خود را با قیمت بسیار ارزان بفروشد. در‌ادامه یکی از محققان امنیتی نیز ادعا کرده است که تاکنون هواوی فعالیت‌های اطلاعاتی و امنیتی زیادی انجام داده است. کمیته‌ی مذکور در گزارش خود نتیجه گرفته که کاملا واضح است با وجود ادعای هواوی، این شرکت به‌شدت با دولت چین و حزب کمونیست این کشور در ارتباط است.

درحال‌حاضر، شرکت‌های بریتانیایی از تجارت تجهیزات 5G با هواوی منع شده‌اند و مجبورند تجهیزات نصب شده را تا سال ۲۰۲۷ حذف کنند. هنگامی‌که دولت انگلستان سعی کرد تاریخ این اتفاق را به سال ۲۰۲۵ منتقل کند تا این کار سریع‌تر انجام شود، نمایندگان BT و Vodafone گفتند که چنین اقداماتی ممکن است باعث ایجاد مشکل در سیگنال‌ها شود و به زمان بیشتری احتیاج دارد.

برخی از نمایندگان مجلس انگلستان هشدار داده‌اند که مسدودکردن هواوی در این کشور ممکن است در سایر بخش‌های اقتصاد عواقب بدی داشته باشد؛ درنتیجه بهتر است دولت انگلیس هرچه سریع‌تر به‌ دنبال شرکتی باشد که بتواند خدمات هواوی را ارائه دهد؛ زیرا ممکن است اتفاقات بدی در بخش‌های مختلف این کشور رخ دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ادعاهای دولت انگلستان چیست؟ آیا واقعا هواوی از سیاست‌های دولت چین پیروی می‌کند یا این‌ها تنها تهمت‌هایی هستند که کشورهای پیشرفته به این شرکت می‌زنند؟

منبع:

https://www.zoomit.ir/security/363720-uk-accuses-huawei-of-collusion-with-the-chinese-government/



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای نصب برنامه های تحت وبی همچون وردپرس که با زبان PHP نوشته شده اند، نیاز به یک هاست مناسب داریم. این هاست باید علاوه بر پشتیبانی از زبان PHP بانک اطلاعاتی MySQL را نیز پشتیبانی نماید.

در مطلب روش های نصب وردپرس، شیوه های متفاوت نصب آن را آموزش دادم.
در آموزش نصب وردپرس روی کامپیوتر شخصی به شما یاد خواهیم داد تا اموزش نصب وردپرس روی ویندوز با ساخت یک هاست محلی، وردپرس را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید تا پس از اعمال تغییرات و … بتوانید آن را روی یک هاست بارگزاری نمایید. یعنی ما یک هاست محلی با پشتیبانی از PHP و MySQL را برروی کامپیوتر شخصی ایجاد می کنیم و سپس وردپرس را در آن نصب می نماییم.
برای ساخت یک هاست محلی یا localhost، نیاز به برنامه Xampp داریم ( نصب وردپرس روی کامپیوتر با استفاده از برنامه Xampp ). این نرم افزار Apache برای اجرای فایل های PHP و بانک اطلاعاتی MySQL را برروی کامپیوتر شما شبیه سازی می نماید. البته شما می توانید از نرم افزارهای دیگری همچون:

استفاده کنید که همه شبیه سازهایی برای اجرای فایل های PHP و بانک اطلاعاتی MySQL هستند. ما در این آموزش از برنامه Xampp استفاده می کنیم.

فیلم آموزش نصب وردپرس روی کامپیوتر

در این فیلم آموزشی روش نصب وردپرس روی کامپیوتر شخصی را مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت.

مباحثی که در این فیلم توضیح داده شده است، عبارتند از:

  • مزایای نصب وردپرس روی کامپیوتر شخصی
  • نیازمندی های نصب وردپرس و روش آماده سازی آن ها
  • آشنایی با لوکال هاست یا هاست محلی
  • آموزش نصب Xampp
  • آموزش و راهنمای نصب WordPress
  • نکات امنیتی در هنگام نصب وردپرس
  • ورود به داشبورد مدیریتی وردپرس

پیشنهاد می کنم مشاهده این ویدئوی 18 دقیقه ای را از دست ندهید.

 

مزایای نصب وردپرس روی کامپیوتر در لوکال هاست

هنگامی که آموزش های راه اندازی یک وب سایت وردپرسی را فرا می گیریم، می توانیم بدون پرداخت هزینه برای هاست، سایتی را در محیط آزمایشی به نام لوکال هاست یا هاست محلی نصب و راه اندازی کنیم تا مهارت های لازم را کسب کنیم به زبان ساده تر در این آموزش یاد خواهیم گرفت که چگونه وردپرس را روی ویندوز نصب کنیم ( نصب وردپرس روی کامپیوتر ).

یا یک طراح وب سایت هستیم و نیاز داریم بدون انجام تغییرات و توسعه وب سایت بصورت آنلاین که گاها با خطاهای گوناگونی مواجه خواهیم شد، یک نسخه آزمایشی از سایت را روی یک هاست آزمایشی بسازیم و پس از رفع ایرادات و اتمام طراحی، آن را روی هاست سایت آپلود و نصب کنیم.

برای رفع ایرادات، توسعه و طراحی لوکال هاست از سرعت بهتری نسبت به هاست برخورداره. چون شما روی کامپیوتر شخصی تون فایل ها رو باز، ویرایش و یا حذف می کنید و نیازی به اینترنت ذغالی ندارید!

به استناد موارد بالا که گفتم اولین مرحله از آموزش نصب وردپرس، نصب وردپرس روی لوکال هاست است.

آموزش Xampp به زبان ساده!

همانطور که گفتم اولین گام از آموزش نصب وردپرس نصب آن روی ویندوز توسط ایجاد یک لوکال هاست است. برنامه Xampp برای ایجاد لوکال هاست گزینه مناسبی هستش. پس ادامه این مطلب را با دقت بخوانید.

آموزش دانلود و نصب برنامه Xampp

ابتدا بر اساس سیستم عامل خود، نرم افزار Xampp را از وبسایت رسمی این برنامه دانلود و نصب نمایید.

آموزش شروع بکار با نرم افزار Xampp

پس از نصب برنامه Xampp، آن را اجرا نموده و برای شروع روی دکمه Start روبروی دو گزینه Apache و MySQL کلیک نمایید تا این دو سرویس اجرا شوند. پس از اجرا شدن این دو سرویس رنگ آن ها سبز رنگ شده و Port و PID(s) آن ها مقدار می گیرند.

آموزش Xampp

برای مشاهده فایل هایی که روی هاست محلی خود دارید باید در مرورگر خود یکی از آدرس های زیر را وارد نمایید:

http://localhost

http://127.0.0.1

برای مدیریت فایل های موجود در هاست محلی می تونید روی دکمه Explorer در برنامه Xampp کلیک نمایید و در پنجره باز شده اقدامات مورد نیازتون رو انجام بدید.

برای مدیریت دیتابیس ها ( پایگاه داده ) برروی دکمه Admin روبروی MySQL کلیک نمایید تا phpMyAdmin باز بشه. توضیحات این قسمت رو در ادامه آموزش بهتون میدم.

ایجاد یک پایگاه داده برای وردپرس

همانطور که در بالا توضیح دادم phpMyAdmin برای مدیریت پایگاه داده ها است. برای اجرای phpMyAdmin در برنامه Xampp برروی دکمه Admin روبروی MySQL کلیک نمایید و یا آدس های زیر را در مرورگر خود اجرا نمایید:

http://localhost/phpmyadmin

http://127.0.0.1/phpmyadmin

در ستون سمت چپ phpMyAdmin می توانید لیست پایگاه های داده ای که قبلا ساخته اید را مشاهده نمایید.

برای ساخت دیتابیس جدید دو راه ساده وجود داره:

ساخت دیتابیس در phpMyAdmin

  1. روی لینکNew که بالای لیست دیتابیس ها (ستون سمت چپ) است کلیک نمایید.
  2. روی Databases در بالای صفحه کلیک کنید

ساخت دیتابیس در phpMyAdmin

در صفحه باز شده در فیلد Database name نام پایگاه داده را وارد نمایید. مقدار فیلد Collation رو به utf8_persian_ci تغییر دهید و روی دکمه Create کلیک کنید. تبریک میگم، دیتابیس سایت متولد شد و حالا شما آماده اید تا آموزش نصب وردپرس مطالعه نمایید!

آموزش نصب وردپرس روی ویندوز

خوب تا الان یاد گرفتیم که یک هاست محلی ( نصب وردپرس روی لوکال هاست ) برای نصب وردپرس بر روی کامیپوتر شخصی نصب کنیم. در این بخش از آموزش نصب وردپرس رو که تفاوتی با نصب وردپرس روی پنل های هاستینگ نداره رو آموزش خواهیم داد.

دانلود وردپرس فارسی

ابتدا فایل زیپ وردپرس رو از وب سایت رسمی وردپرس به زبان فارسی دانلود نمایید تا نصب وردپرس روی لوکال هاست را شروع کنیم!

نصب وردپرس فارسی

فایل دانلود شده وردپرس را در مسیر نصب Xampp در پوشه htdocs از حالت Zip خارج نمایید.

فایل های وردپرس

برای نصب وردپرس روی لوکال هاست باید به مسیر لوکال هاست و سپس فولدری که در آن وردپرس را استخراج نمودید بروید یعنی مسیر نصب وردپرس روی کامپیوتر. بطور مثال ما وردپرس را در فولدری به نام wordpress در پوشه htdocs استخراج کردیم در نتیجه آدرس زیر را در مرورگر وارد می کنیم:

http://localhost/wordpress
http://127.0.0.1/wordpress

درصورتیکه عملیات فوق را بدرستی انجام دهید، برگه زیر را مشاهده می کنید:

نصب وردپرس

روی دکمه ” بزن بریم! ” کلیک کنید تا به برگه زیر هدایت شوید:

نصب و تنظیمات وردپرس

برای نصب وردپرس روی لوکال هاست تنها کافیه اطلاعات بالا را طبق راهنمای زیر تکمیل کنید:

  • نام پایگاه داده: نامی که در هنگام ساخت پایگاه داده در phpMyAdmin انتخاب کرده اید را وارد نمایید.
  • نام کاربری: برای هاست لوکال ( هاست محلی ) نام کاربری root را وارد نمایید.
  • رمز: این قسمت را خالی رها کنید.
  • میزبان پایگاه داده: بصورت پیشفرض localhost قرار دهید.
  • پیشوند جداول: برای حفظ امنیت و نصب چند وردپرس روی یک دیتابیس این قسمت را تغییر دهید. فراموش نکنید که در پایان اسم پیشوند حتما از ” _ ” استفاده نمایید.

درصورتیکه با کلیک روی دکمه فرستادن با پیغام زیر مواجه شده اید، این بدان معناست که عملیات اتصال وردپرس به دیتابیس با موفقیت انجام شد است.

اتصال وردپرس به دیتابیس

 

روی دکمه اجرای نصب کلیک کنید تا پس از ساخت جداول پایگاه داده به مرحله بعدی بروید:

 

اتمام نصب وردپرس

در برگه باز شده موارد را طبق آموزش زیر وارد نمایید تا نصب وردپرس روی لوکال هاست تمام شود:

  • عنوان سایت: تیتر و عنوان اصلی وب سایت را وارد نمایید. ( این قسمت بعد از نصب نیز قابلیت تغییر دارد )
  • نام کاربری/رمز: نام کاربری و رمز مدیر اصلی وب سایت را برای ورود به پنل مدیریتی وردپرس وارد نمایید.
  • ایمیل شما: ایمیل مدیر وب سایت را وارد نمایید. توجه نمایی بسیاری از اطلاعیه های وب سایت از طریق ایمیل به شما ارسال خواهند شد.
  • نمایش به موتورهای جستجو: با تیک زدن این گزینه از موتورهای جستجو در خواست می کنید که سایت شما را در لیست نتایج جستجوها نمایش ندهد. این امر بسته به موتورهای جستجو است که آیا به حقوق شما احترام خواهند گذاشت یا خیر.

اتمام مراحل نصب وردپرس

تبریک میگم، به همین راحتی وردپرس رو روی هاست محلی ( Localhost ) نصب کردید و آموزش نصب وردپرس روی ویندوز رو به اتمام هست.

قبل از نصب وردپرس روی لوکال هاست آخرین نکته آخرین نکته ای که باید بگم این هست که برای ورود به پنل مدیریتی وردپرس می توانید روی دکمه ورود کلیک کنید و یا از طریق یکی از آدرس های زیر وارد صفحه لاگین پنل مدیریتی وردپرس خود شوید:

http://localhost/wordpress/wp-login.php
http://localhost/wordpress/wp-admin
http://127.0.0.1/wordpress/wp-login.php
http://localhost/wordpress/wp-admin

تبریک مجدد! شما اولین سایت خود را با استفاده از آموزش نصب وردپرس روی کامپیوتر پیاده نمودید. بعد از اینکه کلیه تغییرات را دادید می توانید با استفاد از آموزش انتقال وردپرس، سایت خود را از لوکال و کامپیوتر شخصی به هاست اینترنتی منتقل کنید.

سئوالات متداول نصب وردپرس روی کامپیوتر شخصی (لوکال هاست)

چرا وردپرس را روی کامپیوتر شخصی نصب می کنیم؟

1- انعطاف پذیری و صرفه جویی در وقت 2- ایجاد محیطی برای تست و آزمون پلاگین ها و قالب 3- کاهش خطاها و مشکلات سایت آنلاین

برای نصب وردپرس به چه امکاناتی نیاز داریم؟

برای نصب برنامه های تحت وبی همچون وردپرس که با زبان PHP نوشته شده اند، نیاز به یک هاست مناسب داریم. این هاست باید علاوه بر پشتیبانی از زبان PHP بانک اطلاعاتی MySQL را نیز پشتیبانی نماید. البته برای نصب وردپرس روی کامپیوتر، توسط نرم افزار یک هاست روی آن شبیه سازی می شود که به آن لوکال هاست گفته می شود.

از چه برنامه هایی برای نصب وردپرس روی کامپیوتر استفاده می کنیم؟

برای نصب وردپرس روی کامپیوتر، می توانید از یکی از برنامه های زیر استفاده کنید: WAMP، XAMPP، Uniform Server، EasyPHP

مراحل نصب و راه اندازی وردپرس روی کامپیوتر چیست؟

بطور کلی نصب وردپرس شامل چند مرحله زیر می باشد: دانلود آخرین نسخه وردپرس، دانلود و نصب برنامه Xampp، انتقال فایل ها به مسیر نصب، ساخت دیتابیس، فراخوانی وردپرس برای نصب، پیگیری فرآیند نصب و اتصال به دیتابیس، اتمام مراحل نصب و تنظیمات اولیه وردپرس

چه تنظیمات اولیه ای پس از نصب Xampp باید انجام دهم؟

برای تنظیمات اولیه Xampp فایل php.ini که در مسیر  C:\xampp\php\php.ini وجود دارد را با یک ویرایشگر متن باز کنید(جای C:\xampp مسیری که برنامه روی آن نصب شده را جایگزین کنید). حال هر یک از موارد زیر را پیدا و مقادیر آن ها را به مقادیر پیشنهادی زیر تغییر دهید و فایل را ذخیره کنید.

upload_max_filesize = 750M
post_max_size = 750M
max_input_time = 5000
max_execution_time = 5000
memory_limit = 1000M

برای تنظیمات MySQL در نرم افزار Xampp کافی است که از مسیر C:\xampp\mysql\bin\my.ini (جای C:\xampp مسیری که برنامه روی آن نصب شده را جایگزین کنید) فایل my.ini را با یک ویرایشگر متن باز کرده و پارامتر زیر را پیدا و مقدار آن را برابر مقدار پیشنهادی زیر قرار دهید.

max_allowed_packet = 500M

حال کافی است این فایل را نیز ذخیره و یکبار Apache و MySQL را Stop و Start کنید.

خطای پرونده wp-config.php یافت نشد برای چیست؟

این خطا بدلیل پیدا نکردن فایل wp-config.php نمایش داده می شود. برای حل این مشکل به مسیر نصب وردپرس رفته و اسم فایل wp-config-sample.php را به wp-config.php تغییر دهید. سپس آن را ویرایش کرده و مشخصات دیتابیس خود را در محل های مشخص شده وارد کنید.

خطای اندازهٔ فایل از حد تعیین شده برای بارگذاری پرونده‌ها در این سایت بزرگ‌تر است برای چیست؟

تنظیمات پیشفرض Xampp به شما اجازه آپلود فایل های بیش از 2 مگابایت را نمی دهد. البته نگران نباشید، شما می توانید برای آپلود فایل های بیش از 2 مگابایت در وردپرس از آموزش افزایش حجم آپلود فایل استفاده کنید.

چرا در برنامه Xampp وب سرور آپاچی اجرا نمی شود؟

دلیل این مشکل این است که وب سرور آپاچی از پورت 80 برای اجرا استفاده می کند و احتمالا برنامه دیگری نیز بطور همزمان در حال استفاده از این Port است. برای حل این مشکل به محل نصب برنامه Xampp رفته و از مسیر زیر فایل httpd.conf را با یک ویرایشگر متن باز کنید.

محل نصب Xampp\apache\conf

در این فایل بدنبال کدهای زیر بگردید و عدد 80 رو به 81 تغییر داده و فایل رو دخیره کنید:

Listen 0.0.00:80 #
Listen [::]: 80
Listen 80

حالا یکبار وب سرور آپاچی را Stop و حالا Start کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«ریکی مارتین» خواننده اهل پورتوریکو با تأسیس استارتاپ خود به نام Martin Music Labs از فناوری صوتی Orbital Audio رونمایی کرد. این تکنولوژی که مارتین به دنبال ثبت اختراع آن است، ابتدا در صنعت موسیقی به کار گرفته خواهد شد و در ادامه در فیلم‌سازی، بازی‌سازی، ورزش و سلامت روان به کار گرفته می‌شود.

مارتین تکنولوژی Orbital Audio را انقلابی دانسته و تحولی که قرار است ایجاد کند را با عرضه تلویزیون‌های رنگی که مدل‌های سیاه و سفید را منسوخ کردند مقایسه می‌کند. مارتین می‌گوید فناوری‌های صوتی فعلی راضی کننده نیستند و ضعف‌های آن‌ها را وابستگی به سخت افزار و در دسترس نبودن توصیف می‌کند.

مارتین برای توسعه فناوری صوتی بهتر و بهبود تجربه گوش دادن به موزیک با هدفون، به سراغ «Jaycen Joshua»، میکسر آمریکایی و برنده چندین جایزه «گرمی» رفته است. Joshua می‌گوید فناوری های صوتی فعلی به جای تفکیک صداها، تمام آهنگ را در اطراف سر کاربر پخش می کنند، اما آن ها به روشی برای تفکیک کردن صداها دست پیدا کرده اند. او در این رابطه گفت: «ما توانایی تفکیک صداهای مستقل را پیدا کرده‌ایم و می‌توانیم آن‌ها را بدون سرگیجه گرفتن کاربر در اطراف سر او به پرواز درآوریم.»

شرکت‌های بزرگی همچون سونی و دالبی متخصص توسعه صدای غوطه ور کننده بوده و در این زمینه سال‌ها تجربه دارند. با این وجود مارتین می‌گوید فناوری Orbital Audio در نوع خود بی‌نظیر است و به تجهیزات مخصوص یا پلتفرم جداگانه نیاز نداشته و با ارزان قیمت ترین هدفون‌ها نیز سازگاری دارد.

مارتین می‌گوید یکی از اهداف اصلی او آوردن فناوری Orbital Audio به حوزه بهداشت روان است و می‌خواهد به کمک آن علاوه بر ارتقا تجربه گوش دادن به موزیک، به افزایش تمرکز، کاهش اضطراب و بهبود سلامت روان کاربران کمک کند. او از سازگار کردن Orbital Audio با اپ‌های تندرستی و تمایل بسیاری از شرکت‌ها به استفاده از آن خبر می‌دهد.

مارتین با فناوری Orbital Audio در پی ساخت صدا، موزیک، پادکست و دیگر محتواهای غوطه ور کننده برای تمام کاربران فارغ از سن آن هاست و می‌گوید کودکان به کمک این فناوری می‌توانند حین شنیدن داستان‌های صوتی «تصاویر آن‌ها را در ذهن خود مجسم کنند.»

منبع :

https://digiato.com/article/2020/10/10/%d8%b1%db%8c%da%a9%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c%d9%86-%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%ba%d9%88%d8%b7%d9%87-%d9%88%d8%b1-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استارتاپ Virtuix در حال ساخت یک تردمیل واقعیت مجازی است که می‌تواند خانه شما را به یک باشگاه تبدیل کند.

استارتاپ واقعیت مجازی Virtuix در حال ساخت یک تردمیل VR برای خانه‌های شما است. دستگاه Omni One یک تردمیل برای تمام بدن است که به شما در محیطی مجازی اجازه پریدن، دویدن و خم شدن را می‌دهد. مشابه این وسیله را می‌توان در فیلم Ready Player One استیون اسپیلبرگ مشاهده کرد؛ اکنون تقریبا دیگر هیچ چیز در دنیای فناوری و سینما تنها یک تخیل باقی نمی‌ماند و  پس از مدتی ساخته می‌شود، این تردمیل واقعیت مجازی نیز همین گونه است. گفته می‌شود Omni One اواسط سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۹۹۵ دلار به فروش می‌رسد. تاکنون بیشتر هزینه‌های فرایند ساخت دستگاه استارتاپ مذکور توسط کمپین سرمایه‌گذاری مردمی جمع‌آوری شده است.

فرایند توسعه دستگاه سرمایه‌گذاری شده Virtuix Omni از سال ۲۰۱۳ شروع شد. این تردمیل درواقع یک پلتفرم کم‌اصطکاک است که از تجهیزاتی مانند کفش استفاده می‌کند که همین ویژگی را دارند. همان‌طور که در تصاویر منتشر شده از نمونه اولیه Omni One مشاهده می‌شود، این دستگاه شما را در یک منطقه نگه می‌دارد و تنها پاهای شما است که حرکت می‌کنند. این حرکات در یک محیط VR ترجمه شده و به این شکل شما می‌توانید در یک فضای مجازی جا‌به‌جا شوید. این دستگاه می‌تواند تفاوت میان دنیای واقعی و مجازی را به حداقل برساند. می‌توان آن را یکی از عجیب‌ترین و درعین‌حال جذاب‌ترین تجربه‌های دنیای مجازی و VR دانست

منبع:

https://www.zoomit.ir/vr-ar/363643-virtuix-omni-one-vr-treadmill-announce/



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت طراحی سایت با وردپرس
قیمت سفارش سایت با وردپرس، جدول بها تعرفه سایت وردپرس، محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت با وردپرس، تعرفه سفارش سایت با وردپرس، خرج تاسیس سفارش سایت با وردپرس…
فاکتور ها و عوامل تاثیر گذار بر بها طراحی سایت با وردپرس – قیمت سایت با وردپرس
همه ی ما در گویه ی وب سایت معیارهای مختلفی را در نظر می گیریم و متناسب با معیارها و منظور هایمان اقدام به سفارش ساخت سایت می نماییم. بی تردید یکتا از گزینه های مهم دلخواه اکثریت ما، بحث مالی طراحی یک سایت می باشد. قیمت طراحی سایت با وردپرس تحت تاثیر عوامل مختلفی است. در این مقاله قصد ما این است که شما را با خرج هایی که طراحی یک سایت می تواند داشته باشد، آشنا کنیم لغایت راحت تر بتوانید در این مقوله برنامه ریزی و اقدام نمایید. هزینه سفارش سایت با وردپرس چقدر است؟

با پروا به اینکه سیستم مدیریت محتوای وردپرس، انعطاف بالایی دارد و از عقیده بهینه سازی سایت (SEO) به نحوی کد نویسی شده که نسبت به CMS های موجود بهتر عمل می کند، شما را قادر می سازد الی کم و بیش هرگونه وب سایت و یا وبلاگی را توسط آن تاسیس کنید.

قیمت طراحی سایت با ورد پرس چگونه محاسبه می شود؟
بی شک برای کسانی که تقاضا سفارش ساخت سایت را دارند، خرج ساخت سایت با ورد پرس بسیار مهم است. قیمت سفارش سایت با ورد پرس به عوامل و فاکتورهایی پیوستگی دارد که نشان می دهند انگیزه ها تفاوت بها سفارش سایت با ورد پرس با دیگر طریق های ساخت سایت در چیست. قیمت طراحی سایت با وردپرس را کارشناسان با پروا به امکانات درخواستی شما محاسبه می کنند.

قیمت طراحی سایت با وردپرس
قیمت سفارش سایت با ورد پرس به نوع طراحی آن بستگی دارد، در واقع هرچه قابلیت های سایت بالاتر باشند هزینه طراحی آن نیز اغلب می شود و با این حال هزینه سفارش سایت با ورد پرس معمولا از دیگر فریم ورک ها و cms ها مناسب تر است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ و سئو
پیشنهاد ویژه

مشاور بازاریابی دیجیتال (آنلاین) Digital Marketing به شرکت شما در خلق برند دیجیتال کمک می کند.

مشاور دیجیتال مارکتینگ
مشاوره مارکتینگ (بازاریابی)
پیشنهاد ویژه

فروش خویش رو بیشتر کنید. کسب و کار خویش را رونق دهید. مشاوره بازاریابی (مشاور مارکتینگ)، راهی در جهت توسعه صنعتی و بازرگانی کمپانی ها در جهان ! با ما تماس بگیرید.

مشاوره مارکتینگ
چرا سایت وردپرس؟ قیمت طراحی سایت با وردپرس
زیرا وردپرس می تواند در عین سادگی، قابلیت های مفصل و بسیاری را در کمر بستن کاربران خود پیمان قرار دهد و در عین حال هزینه ساخت و تکمیل سایت با ورد پرس نیز مناسب تر است. و همین مناسب بودن قیمت طراحی یکتا از عواملی است که کاربران زیادی را ترغیب به استفاده از آن می کند. خرج سفارش سایت با وردپرس به نسبت ارزان است.

پارامترهای کارایی گذار بر طراحی قیمت سایت با ورد پرس:
قیمت طراحی سایت با وردپرس
سادگی سایت ورد پرس: cms های پیچیده در سایت بر بها طراحی آن تاثیر گذار است، به راستی هرچه cms ها پیچیده تر باشند؛ هزینه های طراحی آن نیز بالا تر است.
افزونه ها: از دیگر فاکتور های کارایی گذار بر هزینه سفارش سایت با ورد پرس، استفاده از افزونه هاست. به این چهره که هر چه تعداد و نوع افزونه هایی که بر روی سایت ورد پرس نصب می شوند بر بها طراحیسایت با ورد پرس تاثیر مستقیم دارد و هر چه افزونه ها کاربردی تر ومهم تر باشند، قطعا قیمت بالاتری دارند. هزینه طراحی سایت با وردپرس پایین است.
سئو: در ضمن بها سفارش سایت با ورد پرس به سازگاری با موتورهای جستجو و بهینه سازی مناسب سایت بستگی دارد. سئو SEO یا همان بهینه سازی سایت های طراحی شده در ورد پرس زیاد راحت تر از سایر سایت ها چهره می گیرد.همچنین سایت های طراحی شده با ورد پرس را می نا سئو داخلی و خارجی کرد و این قابلیت را دارند که به شکلی منظم محتواهای مختلف را روی آن ها پیمان داد. به همین انگیزه با کمترین بها طراحی می تاب جایگاه های اول گوگل را اخذ کرد. قیمت طراحی سایت با وردپرس به صرفه است و از بهترین انتخاب ها.
دامنه های مختلف: یکی سایر از عوامل موثر در خرج سفارش سایت با ورد پرس ،هزینه های مربوط به گستره هاست. برای گونه ها گوناگون حوزه ها باید سالیانه هزینه هایی پرداخت شود، که قیمت سفارش سایت براساس گستره های ملی و یا بین المللی متفاوت است و معمولا گستره های ir یا همان ملی خرج های اقلیت را نیاز دارند. پهنه ی بین المللی مثل .com است که خرج ی قابل توجهی را شامل می شود که تقریبا حدود ۱۰ برابر حوزه های ملی است. هزینه طراحی سایت با وردپرس ارزان چقدر است با کارشناسان ما مشورت نمایید.
خرید هاست یا میزبان وب: هاست ها فضاهایی هستند که اطلاعات موجود روی سایت را نگهداری می کنند. هاست ها یا میزبان وب را باید در موعد ساخت سایت از کمپانی های ارائه دهنده ی هاست تعبيه کرد.هزینه های مربوط به هاست ها سالانه است که بعد از پسین هر سنه نیاز به تمدید دارد و بها آن ارتباط به کیفیت آن دارد، هرچه کیفیت بالاتر باشد؛ قیمت آن نیز بالاتر می رود. هاست ها در دو نوع داخلی و بیگانه هستی دارند که امروزه با وجود تحریم ها پیشنهاد می شود از هاست های درونی استفاده شود. دراین چهره در هنگام شکل گیری تحریم جدید، خللی در سایت ایجاد نمی شود. به همین دلیل است که در ایران هاست های درونی بیشتر باره کاربرد هستند.
خرید قالب: خرید قالب یگانه از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر بها طراحی سایت با ورد پرس است. به کارگیری قالب در ساخت سایت مایه می شود سایت قشنگ و شیک به چشم بیاید، و هرچه هزینه ی بیشتری برای قالب سایت شود، نما سایت شکیل تر است. بعضی از این قالب ها سفارشی و مطابق سلیقه ی کاربر است که خرج ی زیاد زیادی هم دارند. البته برای کاهش بها طراحی سایت با ورد پرس می توان از قالب های رایگان که کیفیت چندان فوقانی هم ندارند نیز کاربرد کرد. بنابراین بها طراحی سایت با ورد پرس ثابت نیست؛ هرچه ساخت سایت ساده تر باشد، احتیاج به صرف خرج های اضافی ندارند و کاربرانی هم که سایت های کاربردی و با هزینه های بالا را سفارش هزینه طراحی سایت با وردپرس می دهند، در مدت کوتاه می توانند با سوداگری اینترنتی خود، این هزینه ها را لغایت چند برار جبران کنند.
عوامل کارساز قیمت طراحی سایت با وردپرس
همانطور که مستحضر هستید امروزه بسیاری از کسان به دنبال اطلاعاتی در رابطه با بها طراحی سایت با وردپرس می باشند تا با مقرون به صرفه ترین خرج تارنما خود را راه اندازی نمایند، ولی همیشه نمی نا صرفا به خرج های نگاه کرد، اگر برای شغل خود ارزش قائل هستید به دنبال قابلیت های اغلب و بهتر برای وب سایت خود می باشید که تمام این موارد می تواند برای شما دربرگیرنده خرج شود، به طور مثال وب سایتی که برای شما خدماتی همچون طراحی سایت را ارائه می دهد در چهره توافق و قرارداد، شما پلانی را از سوی آن شرکت می پذیرید که بسته به میزان بیچارگی و پلانی که برگزیدن کردید یک رقمی را بابت دستمزد متحمل می شوید و باید هزینه های آن را پرداخت نمایید، لازم به ذکر است که قیمت طراحی سایت بسته به سیاست هر شرکتی متفاوت خواهد بود، فرضا ممکن است خدمات ارائه داده شده کمپانی X مختصر تر و اندک تر از کمپانی Y باشد به همین دلیل بها ناچیز تری را بابت طراحی وب سایت اخذ می نمایند، این موضوع می تواند یگانه از عوامل موثر بها طراحی سایت با وردپرس باشد، اما همیشه جستار به آنچه که خدمت شما عرض کردیم ختم نمی شود، بلکه این امکان وجود دارد که مشتری علاوه بر تقاضا و گزینش پلن ها قابلیت های اکثریت از وب مستر بخواهد و این جستار یگانه از انگیزه ها نوسان بها طراحی سایت هستند که معمولا با تقاضا قابلیت اغلب بها های آن نیز اغلب خواهد شد،به هدف کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.

تاثیر قابلیت ها در قیمت طراحی سایت با وردپرس
همانطور که در متون بالا خدمت شما پهنا کردیم عوامل کارساز قیمت طراحی سایت با وردپرس تقاضا قابلیت مضاعف برای تارنما نیز می باشد که می توانیم به صورت زیر به بخشی از آن ها اشاره داشته باشیم که این موارد عبارت است از:

اکثر کمپانی ها به طور پیشفرض حوزه IR و هاست یک ساله ۱ گیگابایت را به شما رهنمود می دهند که به طور معمول مجانی می باشند، اما اگر تقاضا دیگری داشته باشید مطمئنا برای شما خرج های اکثریت در بر خواهد داشت، فرضا اگر گستره ی .com یا هاست با فضای اکثریت مانند ۱۰ گیگ را متعلق به شرکت تقاضا کنید در بها طراحی سایت با وردپرس کارایی مستقیم می گذارد.
بعد از طراحی سایت مخصوصا اگر وب سایت فروشگاهی باشد نیازمند ایمنی نگه داشتن اطلاعات سایت هستید که با خرید SSL این موضوع نیز تحقق می یابد، که بسته به گونه رمزنگاری بها آن متفاوت خواهد بود.
درخواست قابلیت بیشتر یک وبسایت گرد از عوامل مهم و کارایی گذار در قیمت طراحی سایت با وردپرس می باشد ، به عنوان نمونه زمانی که شما یک پلانی مثل پایه یا حرفه ای جهت طراحی سایت انتخاب کرده باشید، زمانی که امکانات اکثریت نسبت به آن پلان درخواست کنید به ازای هر قابلیت خرج ی جداگانه ای علاوه بر توافق اولیه متحمل می شوید.
برخی از تقاضا های احتمالی نیازمند برنامه نویسی اختصاصی php می باشند که قاعدتا بسته به پیچیدگی خرج ی آن متغیر خواهد بود.
استاتیک یا داینامیک بودن سایت می تواند یکتا سایر از عوامل کارساز بها طراحی سایت با وردپرس باشد.
گرافیک های به شغل رفته در سایت نقش به سزایی در بها دارند و اگر سطح گرافیکی یک سایت ذیل یا بالا باشد به ترتیب خرج های کم و اکثریت متحمل خواهید شد.
تاثیر افزایش قابلیت سایت بر روی بها طراحی سایت با وردپرس
با پروا به موارد گفته شده ی بالا متوجه شدیم عواملی که تاثیر سر راست بر روی هزینه های احتمالی یک سایت می گذارند چه چیزهایی هستند، به همین دلیل زمانی که می خواهیم از یک شرکت درخواست طراحی سایت را داشته باشیم تمام این نکات را مد لحاظ قرار دیتا که دقیقا چه چیزی از یک سایت می خواهیم، آیا صرفا وجود یک وب سایت در سطح اینترنت است ؟ یا اینکه بخواهیم با رقبای خود که از راه سایت به کسب و کار پرداخته و فایده کلانی از این روش به دست آورده اند به رقابت بپردازید؟ مطمئنا با دانش، پیگیری و جدیت در این پیشه می توانید به سادگی در سطح اینترنت برای خود کسب درآمد داشته باشید. تنها با پشتکار و صبر می توانید به این امر مهم دست پیدا کنید، فلذا آموختیم هر ارزانی و گرانی بی علت نیست و می توان با هزینه ی معقول نه صرفا ارزان به بهترین خدمات دست پیدا کرد.

انتخاب وردپرس برای طراحی وب سایت، بها طراحی سایت با وردپرس
از دیدن کاربران، زیر بودن قیمت طراحی سایت با وردپرس و در ضمن امکان راه اندازی در طی چند ساعت، از ویژگی های پدیدار آن است. برای توسعه ی وب سایت به وسیله ی وردپرس با توجه به امکاناتی که سایت دارد، خرج ها می تواند کاملا متفاوت باشد. خرج ی طراحی سایت ها هیچ وقت یکسان نیست و عوامل مختلفی در قیمت طراحی سایت با وردپرس تأثیر می گذارند چون پیشه توسعه سایت پیشه کیفی می باشد. این نکته را نیز باید متذکر شویم که قیمت بالای طراحی یک سایت به معنای این نیست که حاصل کار، یک سایت چیره دست و ویژه خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که چون در این گویه از دانش طراحان چیره دست و برنامه نویسان باتجربه استفاده می شود و واپسین فناوری های جهان به پیشه گرفته می شوند بعد قطعا طراحی سایت حرفه ای خرج ی ارزانی هم نخواهد داشت.

حدودا یک چهارم و حتی اغلب مهم ترین سایت های اینترنتی از وردپرس بهره‌گیری می کنند. نیرو و محبوبیت آن مثال زدنی است چرا که پیشه با وردپرس حتی برای کاربرانی که با سیستم های مدیریت درونمایه کار نکرده اند و آشنایی مقداری با آن دارند، راحت است.

فاکتورها و عوامل تاثیرگذار بر بها طراحی سایت با وردپرس :
شما در دنیای اینترنت ممکن است با هزاران طراح سایت روبرو شوید که هر کدام بنا به معیارهای خویش قیمتی را به شما توصیه دهند. در این مواقع سوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که کدام بها طراحی سایت با وردپرس راستین تر و معقول تر است؟ در این قسمت بعضی از عوامل تاثیرگذار بر بها طراحی سایت با وردپرس را ذکر خواهیم کرد.

نوع سایت وردپرس: نوع سایت که می تواند فروشگاهی و یا یک سایت خبری یا شرکتی و وانگهی سایت شخصی باشد و ابزارهایی که برای طراحی سایت از آنها کمک گرفته می شود و همین طور استراتژی و قابلیت هایی که دارند، در بها طراحی سایت با وردپرس تأثیر می گذارد. این فرمایش بدیهی است که امکانات یک سایت فروشگاهی با سایت شخصی تفاوت های فاحشی دارد و قطعا بها طراحی سایت با وردپرس در آن ها متفاوت خواهد بود. همچنین تعرفه های تارنما هایی که برای شرکت آماده می شوند، کمتر از وب سایت های فروشگاهی است. چون قابلیت های وب سایت های شرکت ها بعضا کمتر از وب سایت های فروشگاهی هستند.
امکانات و قابلیت های سایت وردپرس: امکاناتی که در تارنما ها قرار داده می شوند، هر کدام حائز خرج ی خاص خود است که شما برای برآورد هزینه و تعیین قیمت طراحی سایت با وردپرس باید استعلام بگیرید.
قالب به شغل رفته برای یک سایت، بسته به سفارش مشتری می تواند گسترش داده شود و یا می طاقت از قالب هایی که به صورت حاضر هستی دارند، بهره گرفت که این نیز در تعرفه طراحی سایت وردپرس تأثیرگذار است.
در مواردی که قالب سایت به صورت اختصاصی طراحی می شود، شما با کمک طراح متخصص، طرحی را برگزیدن می کنید و تغییراتی در آن به هستی می آورید. در مرحله ی بعد این طرح باید توسط یک برنامه نویس با به کارگیری زبان ها و کدها پیاده سازی شود که مسلما این نوع سفارشات به مراتب پر هزینه تر است و زمان زیادی نیز می طلبد. به راستی انرژی و دانشی که در طراحی و کد نویسی به کار گرفته می شود، بر بها طراحی سایت با وردپرس تاثیر خواهد گذاشت. در روبرو وب سایتی که حاضر می شود، در صورتی که با در نظر دریافت همه جوامع و اصول طراحی شده باشد، این دوگانگی قیمت را جبران خواهد کرد.
قالب سایت وردپرس، میزان دگرگونی ها و امکانات ویژه خاص، کدنویسی، تیم برنامه نویسی: بعضی کاربران نیز برای توسعه تارنما قالب های آماده یا یک قالب شناخته شده را ترجیح می دهند. در این موارد باید در گزینش بسیار دقت کنید. مثلا توجه کنید قالبی که برگزیدن می کنید، از لحاظ سئو مناسب باشد و در ضمن مشکلاتی به لحاظ امنیتی نداشته باشد. سایت طراحی شده باید منعطف بوده و قابلیت گسترش نیز داشته باشد.
امکان امنیت بالا در تارنما ها رابطه مستقیمی با بها طراحی سایت با وردپرس دارد چرا که این خاصیت معمولا بدست تیم چیره دست سپریدن می گیرد که خواهان دستمزد فوقانی هستند.
اگر تقاضا یک سایت چند زبانه دارید باید بدانید که این نیز عاملی برای افزایش بها طراحی سایت با وردپرس است زیرا این گونه سایت ها دربایستن به ایجاد صفحه های پسین و متفاوتی دارند.
بارگذاری قالب وردپرس در هاست و دامنه و تنظیم کردن آن از آنگونه هزینه های جانبی طراحی تارنما می باشد.
برخی از کاربران ممکن است کار تولید درونمایه و قراردادن یا پست در سایت را نیز به طراحان بسپارند. که باید هزینه ی آن را به قیمت طراحی سایت با وردپرس بیافزایید.
انتخاب طراح مطمئن نیز در بها طراحی سایت با وردپرس تأثیرگذار است؛ چرا که شدنی است در مواقعی مشتری به خاطر خرج ی پایین، شغل را به طراحی بسپارد اما بعدها با مشکلات عدم حمایت و یا خرج ی وزین پشتیبانی روبرو شود. پس بهتر است فریب خرج های ارزان شگفت انگیز را نخورید و با گزینش طراح متخصص در این زمینه و پرداخت هزینه ی بخردانه تارنما خود را طراحی نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

«کمک‌هزینه‌ی تحقیقاتی فازیلی» پروژه‌ی جدید گوگل برای اعطای بودجه به محققان امنیتی است تا این محققان از تکنیک فازینگ برای شناسایی آسیب‌پذیری موتورهای جاوااسکریپت مرورگرها استفاده کنند.

گوگل به‌تازگی برنامه‌ی کمک‌هزینه‌ی تحقیقاتی جدیدی تدوین کرده است تا به محققان حوزه‌ی امنیت و پژوهشگران دانشگاهی برای پیدا کردن آسیب‌پذیری در موتورهای جاوااسکریپت (JavaScript) مرورگرهای وب کمک کند. گوگل با حمایت از این محققان در تلاش است نقص‌های موجود در موتورهای جاواسکریپت را به‌حداقل برساند؛ اهالی مانتین‌ویو می‌گویند باگ‌های موردبحث باید ازطریق تکنیکی به‌نام فازینگ (Fuzzing) شناسایی شوند.

فازینگ یا آزمایش فاز (Fuzz Testing) نوعی تکنیک است که در آن محققان امنیتی به‌منظور شناسایی باگ‌‌ها، داده‌های تصادفی، غیرمعتبر یا غیرمنتظره را به‌عنوان داده‌ی ورودی به درون برنامه‌ای خاص تزریق می‌کنند و مشغول تحلیل خروجی برای پیدا کردن هرگونه ناهنجاری می‌شوند. تکنیک فازینگ امروزه به‌صورت گسترده در شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری (بیگ تک) استفاده می‌شود، بااین‌حال محققان امنیتی که برای خودشان کار می‌کنند علاقه‌ی چندانی به استفاده از فازینگ ندارند. تکنیک فازینگ بسیار پرهزینه است و به‌طور معمول برای انجام دادن آن باید به منابع متعدد و گران‌قیمت حوزه‌ی رایانش ابری (Cloud Computing) دسترسی داشته باشید. 

یکی از روش‌‌های درآمدزایی برای محققان امنیتی این است که جزئیات باگ‌های شناسایی‌شده را در برنامه‌های گوگل برای یافتن باگ‌ موتورهای جاوااسکریپت بودجه اختصاص می‌دهدشکار باگ عمومی به‌اشتراک

بگذارند و جایزه‌ی تعیین‌شده برای شکار باگ را دریافت کنند. مشکل این است که محققان امنیتی تا چندین ماه پس از شناسایی باگ‌‌ها و ثبت کردن جزئیات آن‌ها در برنامه‌های شکار باگ عمومی، جایزه را دریافت نمی‌کنند. به‌علاوه هزینه‌ای که به محقق داده می‌شود لزوما قرار نیست تمامی هزینه‌های اولیه‌ را پوشش دهد.

شماری از محققان برای انجام آزمایش فاز، منابع رایانش ابری را اجاره می‌کنند و برای این کار باید مقدار درخورتوجهی پول بدهند. این موضوع باعث می‌شود انجام فازینگ برای محققان مستقل ازلحاظ مالی توجیه‌پذیر نباشد. گوگل پنج‌شنبه‌ی گذشته اطلاعیه‌ای جدید روی وبلاگ رسمی خود منتشر کرد و گفت برنامه‌ی کمک‌هزینه‌ی جدیدش را به‌طور ویژه برای رفع کردن این مشکل تدوین کرده است. محققان امنیتی و دانشگاهی می‌توانند ازطریق برنامه‌ی آزمایشی جدید گوگل درخواست کمک‌هزینه را ثبت کنند.

محققان سپس می‌توانند از کمک‌هزینه‌ی دریافت شده برای انجام آزمایش فاز در هر موتور جاوااسکریپتی که خودشان بخواهند، استفاده کنند. گوگل می‌گوید یکایک درخواست‌ها را به‌دقت بررسی می‌کند و در عرض دو هفته به متقاضیان پاسخ می‌دهد. درخواست‌هایی که پذیرش شوند ممکن است تا حداکثر ۵٬۰۰۰ دلار بودجه دریافت کنند. گوگل بودجه‌ی موردبحث را در قالب سرویس پرداختی ویژه برای استفاده در موتور رایانشی گوگل (Google Compute Engine)، زیرساخت رایانشی بسیار قدرتمند واحد گوگل کلاد (Google Cloud) ارائه می‌دهد؛ گوگل با این کار مطمئن می‌شود بودجه‌ای که دراختیار محققان قرار می‌دهد مورد سوءاستفاده قرار نمی‌گیرد. 

برنامه‌ی اعطای کمک‌هزینه‌ی تحقیقاتی به محققان امنیتی، برنامه‌ی آزمایشی ویژه‌ای است که از یکم اکتبر ۲۰۲۰ (۱۰ مهر ۱۳۹۹) آغازبه‌کار کرده و قرار است تا یکم اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) ادامه داشته باشد. گوگل ابزاری متن‌باز با نام Fuzzilli دارد که برای انجام آزمایش فاز از آن استفاده می‌شود؛ اهالی مانتین‌ویو به‌خاطر همین ابزار، نام برنامه‌ی کمک‌هزینه‌ی جدید خود را «کمک‌هزینه‌ی تحقیقاتی فازیلی» (Fuzzilli Research Grant) گذاشته‌اند. ابزار فازیلی برای انجام آزمایش فاز در موتورهای رایانشی گوگل استفاده می‌شود و خودِ گوگل محققان را به استفاده از آن تشویق می‌کند.

گوگل می‌گوید تمامی باگ‌هایی که در جریان برگزاری برنامه‌ی آزمایشی جدید پیدا می‌شوند باید به شرکت‌هایی که از آن‌ها متأثر شده‌اند اطلاع داده شوند. همچنین محققان می‌توانند پرداخت‌های اضافی مربوط به شکار باگ را در طول برنامه‌ی کمک‌هزینه‌ی تحقیقاتی فازیلی برای خودشان نگه دارند. موتورهای جاوااسکریپتی که توسط برنامه‌ی جدید گوگل پوشش داده می‌شوند شامل JavaScriptCore (در سافاری) و V8 (در کروم و مایکروسافت اج) و Spidermonkey (در فایرفاکس) هستند. بااین‌حال محققان امنیتی می‌توانند در درخواستی که برای دریافت بودجه ثبت می‌کنند، جزئیات موتورهای دیگر را هم بنویسند تا توسط گوگل بررسی شود. 

موتورهای جاوااسکریپت بخشی جدانشدنی از مرورگرهای وب مدرن هستند. نقش اصلی آن‌‌ها، خواندن فایل‌ها یا کدهای جاوااسکریپتی است که مرورگر از وب‌سایت‌ها دریافت می‌کند. موتورهای جاوااسکریپت سپس باید کدهای دریافتی را تفسیر کنند و به دیگر بخش‌های مرورگر آموزش دهند که نتایج (شامل صفحه‌ی وب و انیمیشن‌ها و افزونه‌های مرورگر و...) را چگونه رندر کنند. موتورهای جاوااسکریپت نقش بسیار مهمی در مرورگرهای وب دارند و به‌همین دلیل است که احتمال حمله‌ به آن‌ها توسط هکرها بسیار زیاد است. 



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شرکت فیسبوک اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند کمک‌های مالی خود را از طریق قابلیت جدید اینستاگرام پرداخت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مسئولان شبکه اجتماعی اینستاگرام در وبلاگ رسمی خود اعلام کردند که قابلیت پرداخت مبلغ برای سرمایه‌گذاری و کمک‌های مالی به این برنامه اضافه شده است. این قابلیت می‌تواند توسط کاربران و یا مشاغل کوچک اینترنتی فعال شود تا دیگران با پرداخت مبالغ مختلف به آن شغل کمک‌ کرده یا در آن سرمایه‌گذاری کنند.

 

شرکت فیسبوک، که سرپرستی اینستاگرام را بر عهده دارد در بیانیه خود اظهار داشت: "از آن جایی که طی مدت زمان اخیر، کاربران فضای مجازی برای حمایت از یکدیگر و در وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا، بیش از ۶۵ میلیون دلار جمع‌آوری و اهدا کرده‌اند، تصمیم گرفتیم که روند این فعالیت را آسان‌تر کنیم تا کاربران بتوانند به راحتی از طریق اینستاگرام مبالغ خود را به حساب افرادی که تمایل دارند واریز کنند".

 

قابلیت مورد نظر از ۲۱ جولای، در دسترس کاربران قرار گرفته است. با این حال باید اظهار داشت کهامکان پرداخت کمک‌های مالی از طریق اینستاگرام فراهم شدویژگی مذکور در حال حاضر تنها برای دسته کمی از کاربران مقیم آمریکا، انگلیس و ایرلند قابل استفاده است و تنها این افراد هستند که می‌توانند فرآیند دریافت مبالغ را آغاز کنند.

 

اما از طرف دیگر تمامی کاربرانی که حالا برچسب کمک مالی را در اینستاگرام خود مشاهده می‌کنند می‌توانند مبالغ مورد نظر را به حساب افراد مذکور پرداخت کنند. گفتنی است؛ این اشخاص باید سنی بیش‌تر از ۱۸ سال داشته باشند. این محدودیت سنی برای افراد در هر دو طرف فرآیند مالی صدق می‌کند.

 

نحوه پرداخت کمک مالی در اینستاگرام

برای شروع فعالیت دریافت مبلغ از طریق اینستاگرام، کاربران واجدالشرایط باید به حساب کاربری خود رفته و به بخش پروفایل مراجعه کنند؛ سپس باید گزینه Add Fundraiser را انتخاب کرده تا به گزینه Raise Money دسترسی پیدا کنند. در این مرحله کاربران باید یک تصویر را برای توصیف پویش، فرآیند سرمایه‌گذاری و یا کمک‌های مالی خود انتخاب کنند. بعد از این مرحله اینستاگرام از آن‌ها اطلاعاتی همچون دسته‌بندی فعالیت را دریافت خواهد کرد.

 

 

کاربر همچنین باید داستان خود را برای کسب مبالغ اهدایی بنویسد تا افراد بیشتری به شرکت در این کار ترغیب شوند. اینستاگرام عنوان کرده که سعی دارد قابلیت خود را در کشور‌های انگلیس، ایرلند و آمریکا توسعه دهد و کاربران حالا می‌توانند درخواست دریافت پول خود را در بخش استوری و صفحه اصلی به اشتراک بگذارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قبلا در مطلب تشخیص پیج فیک اینستاگرام به اینکه چطور تشخیص دهیم پیجی بصورت فیک بالا آمده و فالوور جذب کرده اشاره کردیم و مسیر های تشخیص فالوور فیک را رسیدگی کردیم اما اکنون در مقاله میخواهیم رسیدگی کوتاهی داشته باشیم و ببینیم اگر هدف حذف فالوور فیک در اینستاگرام را داشته باشیم چه کارهایی باید بکنیم و چطوری مطمئن شویم فالووری که منظور حذف آن را داریم فالوور فیک یا فالوور روح است و آنقدر ناچیز نشان است که از حذف کردن آن حسرت نخوریم و نادم نشویم. بعد باز بصورت چکیده با این هدف فالوورها را رسیدگی می کنیم

تفاوت فالوور فیک با فالوور روح
فالوورهای فیک اینستاگرام فالوورهای کاذب پیج های اینستاگرامی هستند که هیچ انسانی پشت آن اکانت نیست و کار و جنبش انسانی ندارد و بیشتر بدست ربات ها ساخته شدند و قاعدتا هیچ تعامل سازنده ای ندارد و صرفا برای مقاصد مالی و فروش آنها به سایرین ساخته شده اند بعد آنها را فالوور روح اشتباه نگیرید زیرا فالوور روح فالوورهایی راستین هستند که به مرور تعامل شان با صفحات اینستاگرامی شما از بین رفته و دیگر تعاملی ندارند و حتی پست های پیج شما را هم نمی بینند که این سخت برای پیج شما گاها بخاطر الگوریتم های اینستاگرام رویداد می افتد. برای اینکه بهتر بتوانید فالوور فیک را با فالوور روح تشخیص دهید و آنها را در پیج خودتان شناسایی و حذف کنید نشان های آنها را جداگانه بررسی می کنیم:

نحوه شناسایی فالوور فیک در اینستاگرام
تعداد فالوور بالا و اینگیجمنت پایین: یکتا از راه های تشخیص اکانت فیک اینستاگرام یا فالوور فیک اینستا این است که شمار فالوورهای آن اکانت بالا باشد اما نسبت به فالوورهایش نرخ منازعه و تعامل کمی دارد و اگر نگاهی به پست هایش بیاندازید تعداد لایک ها و کامنت ها خیلی ذیل است که در این صورت احتمالا فالوور خریده است.

نام و نام کاربری خارجی: خیلی از سرویس های فروش فالوور اینستاگرام فالوور بیگانه میفروشند و یا همین سایت های ایرانی فروش فالوور هم گاها از سرورهای بیگانه برای این پیشه استفاده می کنند. پس اگر چشمتان به نام خارجی در اکانت فالوورهایتان خورد و یا آدرس صفحه اینستاگرامش خارجی بود به اصالت این فالوور شک کنید و رسیدگی های بعدی را برای تشخیص فیک بودن آن اتمام دهید.

تعداد فالووینگ بالا: اکثر افرادی که دنبال جذب فالوور فیک برای اینستاگرام خویش هستند و قصد حضور چیره دست در اینستاگرام را ندارند شروع می کنند به ناچیز هزینه ترین طریق ممکن تعداد فالوورهای خویش را افزایش دهند که دم دستی ترین شغل فالو آنفالو کردن است که خوب به تدریج تعداد فالووینگ های آنها بالا می رود بعد به اکانت هایی که شمار فالووینگ بالا دارند مشکوک شوید.

تعداد پست کم: اگر اکانت اینستاگرامی دیدید که شمار فالوور بالا دارد و تعداد پست پیج آن کم است و آن شخص فرد مشهوری نیست احتمالا اکانت اینستاگرام آن با فالوور فیک پر شده است زیرا چه دلیلی دارد که فردی با تعداد پست ناچیز این کل مخاطب جذب کند و طرفدار داشته باشد؟ بعد اگر دلیلی برای هستی این همه طرفدار پیدا نکردید آن پیج را هم فیک در نظر بگیرید.

پست تکراری: در کنار علایم دیگر که نام بردیم اگر دیدید پیجی عکس ها تکراری و بدون مضمون منتشر می کند احتمالا این پیج هم فیک است و منتشر کردن این پست های تکراری صرفا برای این است که شمار پست های موجهی برای خود ثبت کند.

تصاویر بی کیفیت و غیرجذاب: اگر با اکانتی روبرو شدید که فالوور خیلی زیادی دارد اما عکس ها و محتوای آن انقدر بی کیفیت است که بنظر شما محال است علت جذب فالووری باشد آن اکانت را هم فیک در عقیده بگیرید و سایر علایم را روی آن بررسی کنید تا شک شما به یقین تبدیل شود.

نام کاربری مجهول و دربرگیرنده عدد: خیلی از اکانت های فیک بدست سرورهای کامپیوتری و طی الگوی خاصی ساخته می شوند پس اگر نام عجیبی دیدید که از اتفاق دربرگیرنده اعداد چندرقمی و بی معنی هم میشد نسبت به آن حساس شوید چون احتمالا آن اکانت فیک است و طی خرید فالوور از راه سایت و اپلیکیشن خرید فالوور اینستاگرام به جمع فالوورهای شما ادامه است.

اینگیجمنت غیرمنطقی: یکتا از سخت ترین راه های تشخیص فالور فیک این است که شمار فالوور آن پیج بالا باشد و به همان اندازه لایک و ویو و کامنت هم داشته باشد. در این مواقع به محتوای فرآوری شده دقت کنید چون سازنده اکانت فیک معمولا وقت زیادی برای درونمایه نمی گذارد که این باره را در قسمت عکس ها بی کیفیت و جذاب هم گفتیم. لابد می پرسید پس این لایک ها از کجا آمده است؟ خوب مشخص است همه ی این ها امروزه خریدنی است و احتمالا لایک و ویو و کامنتی که هم میبینید خریده است.

بیشتر بدانید: 5 شیوه کاربردی افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه تشخیص فالوور روح یا غیرفعال در اینستاگرام
اگر به خودتان اطمینان دارید که هیچ وقت دست به خرید فالوور فیک و ارزان اینستاگرام نزدید و تبلیغات مشکوکی هم نداشتید برنامه حذف فالوور فیک اینستاگرام  که آن شخص برای شما فالوور فیک بیاورد و فالوورهای پیج تان را به صورت ارگانیک بالا آورده اید احتمالا فالوورهای بدون فعالیتی که در پیج شما وجود دارند فالوورهای روح هستند که در اینجا به گذرگاه های معرفی آنها می پردازیم:

عدم تعامل با پیج: اگر پیج شما شمار فالوور خوبی دارد اما فالوورهایتان تعامل پایین دارند و لایکتان نمی کنند و کامنت نمی گذارند شما تنها یک مشت طرفدار دارید که احتمالا پست شما را نمی بینند. این نکته را هم در نظر بگیرید احتمالا محتوای شما آنقدر جذاب نیست که تعامل برپایی کند که این خوب صحیح است. در اینجا می دانیم فالوورها فیک نیستند ولی تعاملی با پست های شما ندارند و یا بر پایه الگوریتم اینستاگرام انقدر از شما دور شده که اصلا پست های شما را نمی بینند و این باره نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج شما را مختصر می کند. این گرد از شناسه های پدیدار فالوورهای روح در اینستاگرام است.

بدون تصویر پروفایل: پیشتر از فالوورهای شما بوده تعامل هم داشته ولی چندی است از او خبری نیست و سایر با پیج شما تعامل ندارد. اگر بین فالورهای خویش اکانتی را می بینید که الان تصویر پروفایل ندارد و مدتی از او خبری نیست احتمالاً اینستاگرام را ترک کرده باشد و با پروا به اینکه با شما تعاملی ندارد دیگر حضور آن در فهرست فالوورهای شما بی هوده است.

وجود اعداد در اسم کاربری: خیلی از کسان هنگام ترک اینستاگرام و یا کوچ به آیدی جدیدی آیدی پیشین را تغییر می دهند و صرفا یکسری اعداد و حروف بی معنی می گذارند پس اگر چنین علایمی را کناره عدم تعامل با پست هایتان دیده اید با خیال راحت آن اکانت را در فهرست سیاه خویش برای حذف قرار دهید.

تاریخ آخرین پست: اگر فالوور شما که خیلی وقت است با شما تعامل ندارد از تاریخ واپسین پست در پیج خودش هم ماضی این را در عقیده بگیرید که احتمالا خیلی وقت است دسترسی نکوداشتن به آن اکانت ندارد و یا فعالیتش مختصر شده و حضور چنین شخصی برای شما باز بی سود است چون حتی اگر محتوای خویش را هم بهبود دهید احتمالا خیلی مختصر پیدا باشد.

سایت خارجی تشخیص فالوور فیک
احتمالا اگر زمان لازم برای تشخیص فالوور فیک را ندارید به پیگیری سایت هایی هستید که چنین سرویس هایی به شما ارائه کنند. ما در پیوسته این مطلب چندین اپلیکیشن برای شغل معرفی کرده ایم و حتی روش شناسایی فالوور فیک به چهره دستی و حذف آن را توضیح داده ایم اما در این بخش هم چند سایت بیگانه برای نمایش میزان فالوور فیک در پیج اینستاگرام به شما شناسایی می کنیم



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وقتی صفحه وب بارگیری نمی شود، ناامید کننده است. اتصال ، نرم افزار یا وب سایت شما می تواند باعث ایجاد مشکل شود. در اینجا چند راه برای عیب یابی مسئله و دسترسی به وب سایت وجود دارد.

 

اتصال شبکه خود را بررسی کنید :

ابتدا اتصال شبکه خود را بررسی کنید. اتصالات بی سیم در هر زمان ممکن است پوسته پوسته و از بین بروند ، بنابراین مطمئن شوید که به شبکه درست وصل شده اید. یک راه آسان برای آزمایش این ، مراجعه به یک وب سایت مانند Google یا Facebook است . اگر سایت بارگیری می شود ، شما متصل هستید!

 

اگر سایت بارگیری نشد ، مطمئن شوید دستگاه شما در حالت هواپیما قرار ندارد. در تلفن های هوشمند ، رایانه لوحی و بسیاری از رایانه های رومیزی و لپ تاپ ویندوز ، می توانید همه ارتباطات را غیرفعال کنید. برخی از لپ تاپ ها دارای کلیدهای اختصاصی Airplane Mode نیز هستند که می توانید به اشتباه آنها را فشار دهید.

 

اگر نمی توانید به هیچ وب سایت دسترسی پیدا کنید ، اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر شما به اینترنت وصل شده است. تنظیمات Wi-Fi خود را بررسی کنید یا اگر از اتصال سیمی استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که کابل اترنت شما مشکلی ندارد. اگر مطمئن هستید که به شبکه محلی خود متصل هستید ، می تواند اتصال اینترنت شما باشد و این مسئله را ایجاد کند.

 

باز نشدن سایتها, مشکل اینترنت و باز نشدن سایتها

اگر سایت بارگیری نشد ، مطمئن شوید دستگاه شما در حالت هواپیما قرار ندارد

 

بهترین راه برای بررسی این مسئله ، نگاه کردن به چراغ های موجود در روتر یا مودم است. هر روتر متفاوت است ، اما بیشتر آنها نشانگر روشنی از وضعیت اتصال دارند. اگر چراغ کنار نماد اینترنت قرمز یا نارنجی است ، احتمالاً به اینترنت وصل نشده اید.

 

در بسیاری موارد، راه اندازی مجدد روتر و مودم شما  ممکن است مشکل را برطرف کند. برای انجام این کار ، مودم و روتر خود را جدا کنید ، 10 ثانیه صبر کنید ، دوباره وصل کنید و سپس وب سایت را دوباره امتحان کنید.

 

روترهای سنتی دارای پنل مدیریتی هستند که می توانید از طریق مرورگر وب خود به آنها دسترسی پیدا کنید. معمولاً می توانید آدرس وب چاپ شده در کنار سخت افزار شبکه ، به همراه نام کاربری و رمزعبور پیش فرض را پیدا کنید. این معمولاً چیزی شبیه به 192.168.0.1 یا 10.0.0.1 است. اگر سیستم روتر مش دارید که به یک برنامه تلفن همراه متکی است ، به جای آن برنامه را راه اندازی کنید.

 

بیشتر روترها اطلاعاتی در مورد وضعیت اتصال شما ارائه می دهند. اگر نمی توانید به اینترنت وصل شوید ، می توانید اطلاعات بیشتری یا حتی یک کد خطا را بدست آورید. سپس می توانید با شرکت ارائه دهنده اینترنت خود در تماس باشید تا مسئله را حل و فصل کنید.

 

هر پیام خطایی در مرورگر خود را بررسی کنید:

پیام های خطا مفید هستند زیرا به شما اطلاع می دهند دقیقاً چه اتفاقی می افتد. شما می توانید از این اطلاعات برای امتحان و عیب یابی مشکل استفاده کنید، یا حداقل مشکلات مربوط به سخت افزار یا نرم افزار خود را رد کنید. برخی از رایج ترین خطاهایی که با آنها روبرو می شوید عبارتند از:

403 Forbidden: شما مجاز به دسترسی به این صفحه نیستید. آدرس را بررسی کنید و دوباره امتحان کنید.

 

404 Page Not Found: صفحه ای که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید دیگر وجود ندارد. آدرس را بررسی کنید و دوباره امتحان کنید. این می تواند بدان معنی باشد که مدیر وب سایت صفحه را منتقل کرده یا چیزی خراب شده است.

 

500 Internal Server Error: مشکلی در سرور میزبان وب سایت وجود دارد. این چیزی نیست که بتوانید آن را برطرف کنید ، بنابراین بعداً دوباره امتحان کنید.

بررسی کنید که این و سایر پیامهای خطای رایج وبسایت به طور مفصل چیست و چگونه می توانید آنها را برطرف کنید.

 

غیرفعال کردن نرم افزاری که ممکن است تداخل داشته باشد :

مسدود کننده های تبلیغاتی برنامه های افزودنی مرورگر هستند که اغلب در ارائه وب سایت دخالت می کنند. اگر یکی از این برنامه های افزودنی را اجرا می کنید ، سعی کنید آن را در مرورگر خود غیرفعال کنید ، و سپس وب سایت را بارگیری مجدد کنید. اگر این مسئله حل شود ، ممکن است بخواهید وب سایت را به لیست سفید adblocker خود اضافه کنید تا در آینده سایت مسدود نشود.

 

برخی از نرم افزارهای امنیتی همچنین می توانند در اتصال اینترنت رایانه شما اختلال ایجاد کنند. این شامل آنتی ویروس ، ضد بدافزار و فایروال ها ، از جمله برنامه های شخص ثالث مانند NetLimiter (Windows) و Little Snitch (Mac) است. اگر هرکدام از این برنامه ها را اجرا کردید، آنها را به طور موقت غیرفعال کنید یا لیست بلاک خود را مرور کنید ، و سپس سعی کنید مجدد صفحه را بارگیری کنید.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/notopen-web02-pages.html



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

Google Calender یکی از بهترین اپلیکیشن‌های تقویم است. شما با این اپلیکیشن می‌توانید جلسات، یادآورها،‌تولدها و … را روی تقویم برای خود ثبت کنید و زمان خود را برنامه‌ریزی کنید. اما برای ما ایرانی‌ها مهم‌ترین مشکل این اپ، نداشتن تقویم شمسی بود که آن هم اضافه شد.

 

اضافه کردن تقویم هجری شمسی شاید برای گوگل چندان کار دشواری نباشد، اما انجام این کار بسیاری از کاربران ایرانی و دیگر کاربرانی را که به تقویم هجری شمسی نیاز داشتند، خوشحال کرد.

 

برای افزودن تقویم شمسی به تقویم گوگل در گوشی همراه خود به صورت زیر عمل کنید:

اپلیکیشن Google Calender را روی تلفن همراه خود باز کنید. (اگر آن را نصب نکرده‌اید آن را دانلود و نصب کنید)

 

تقویم گوگل فارسی, تقویم شمسی گوگل

تقویم فارسی گوگل

 

منو را باز کنید و سپس از قسمت انتهای پایین منو روی آیکون setting کلیک کنید و وارد بخش تنظیمات شوید.

در قسمت تنظیمات، مراحل زیر را انجام دهید:

گزینه start of the week را روی شنبه (Saturday) قرار دهید.

چک کنید که گزینه Use device time zone فعال باشد و Time zone روی Iran Standard Time GMT+3:30 باشد.

و اما مهمترین بخش: گزینه Alternate Calendar را لمس کنید و از لیست باز شده، Persian Calender را انتخاب کنید.

 

حال خواهید دید که نام ماه‌های شمسی در زیر نمایش داده می‌شود و شماره ماه شمسی نیز برای هر روز، داخل پرانتز در کنار شماره ماه میلادی قرار گرفته است.

 

تقویم گوگل فارسی, تقویم شمسی گوگل

 تقویم گوگل

 

نحوه اضافه کردن تعطیلات رسمی ایران به تقویم گوگل:

حال که تقویم شمسی را اضافه کردیم، بهتر است تعطیلات رسمی ایران را هم روی تقویم خود داشته باشیم. 

روی مرورگر رایانه خود به تقویم گوگل بروید

در قسمت نوار کناری، روی آیکون به اضافه + مقابل Add a friend’s calendar کلیک کنید و Browse Calendars of Interest را انتخاب کنید.

در صفحه‌ای که باز می‌شود، از قسمت Holidays، گزینه Regional Holidays را انتخاب کنید تا لیست مربوطه باز شود و از آنجا Holidays in Islamic Republic of Iran را تیک بزنید.

 

 

اگر در این مرحله نتوانستید تقویم سال جدید شمسی را مشاهده کنید به قسمت تنظیمات اکانت گوگل در گوشی بروید و روی گزینه sync calendar ضربه بزنید تا حساب گوگل و تقویم شما همگام سازی شود. سپس دوباره به تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کنید. 

 

از قسمت Regional Calenders، تقویم تعطیلات ایران را تیک بزنید.

پس از انجام این مراحل و بازگشت به تقویم، خواهید دید که یک تقویم جدید با عنوان Holidays in Islamic Republic of Iran به نوار کناری اضافه شده و تعطیلات رسمی نیز در تقویم قابل مشاهده هستند. حال، پس از این که عملیات همگام‌سازی بین تلفن همراه و تقویم گوگل انجام شود، شما همین مناسب‌ها را روی تلفن همراه خود نیز خواهید داشت.

 

توجه: چنانچه قصد دارید محیط برنامه تقویم گوگل نیز فارسی شود ‌باید پس از کلیک روی آیکون تنظیمات از منوی به‌نمایش درآمده گزینه Calendar Setup را انتخاب کرده و در پایان در پنجره‌ تنظیمات تقویم، روی کشوی بازشدنی کلیک کرده و گزینه‌ «فارسی» را انتخاب کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/persian-calendar2-google.html



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چرا طراحی سایت با وردپرس یک انتخاب پسندیده است؟
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای دوست داشتنی است که در وسط طراحان سایت نیز طراحی سایت با وردپرس پیروان زیادی پیدا کرده است. در این نوشتار هدف داریم معایب و مزایای وردپرس را رسیدگی کنیم.

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که در ارتباط با طراحی سایت از سمت مشتریان پرسیده می‌شود، درباره برگزیدن زبان برنامه نویسی بوده و اینکه سایت باره نظرشان را با چه زبان و پلت فرمی طراحی کنند. در این مقاله به بررسی طراحی سایت وردپرس و ذکر معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم. وردپرس در پیش درآمد سیستمی بود که برای وبلاگ نویسی باره استفاده پیمان می‌گرفت. ولی در آینده تبدیل به سیستم مدیریت محتوا شد و در حال آماده تعداد بسیار زیادی از سایت‌ها از این سیستم کاربرد می‌کنند.

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به انگیزه داشتن پلاگین‌های متنوع، توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان را مرتفع نماید. برای داشتن یک سایت وردپرسی بهتر است از هاست‌ لینوکس استفاده کرد. البته بعضی از شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های میزبانی وب، چند سالی است که هاست‌ وردپرس را در سبد محصولات خویش پیمان داده‌اند که در ادامه درباره این جستار نیز بحث خواهد شد.

مزایای وردپرس
۱. وردپرس یک پلتفرم متن باز (open source) است
طراحی سایت با وردپرس - وردپرس پلتفرم متن باز

متن باز بودن وردپرس به این معناست که گسترش دهندگان وب می‌توانند کدهای باره عقیده خود را به آن اضافه کنند و آن را در گزین کردن دیگر کسان قرار دهند. پس کسان برای طراحی سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از پایه را نخواهند داشت. این امکان جزء مزایای وردپرس محسوب می‌شود ولی باید به این نکته نیز توجه داشت که این موضوع می‌تواند تا حدی امنیت سایت و عملکرد آن را به مخاطره انداخته و به کارگیری کدهای معیوب که توسط سایرین نوشته می‌‌شود می‌تواند موجب عدم عملکرد درست وب سایت گردد.

پیشنهاد وب رمز: بهترین افزونه های وردپرس در سال ۲۰۱۹

۲. سادگی در طراحی و سهولت در مدیریت وب سایت
طراحی سایت با وردپرس - آسانی در مدیریت تارنما وردپرسی

با وردپرس هر فردی با حداقل اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی می‌تواند وردپرس را نصب و قالب مد نظر خویش را پیاده سازی کند. همچنین وردپرس به انگیزه دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرایند افزودن صفحات جدید، مدیریت پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیش از پیش راحت کند. برای برپایی یک سایت وردپرسی فقط به یک مرورگر متصل به اینترنت بیچارگی است و طراح به راحتی می‌تواند شغل طراحی خود را آغاز نماید.

۳. تنوع در افزونه‌ها (plug –in)
یکی از مهمترین مزیت‌های وردپرس،  داشتن شمار زیادی لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس است. هر فرد بنا بر بیچارگی خویش می‌تواند از این افزونه‌ها استفاده کند. بیشتر این افزونه‌ها به صورت رایگان ارائه شده‌اند و افزونه‌های غیر رایگان نیز با قیمت منطقی و مناسب در اختیار طراحان پیمان گرفته است.

۴. قابلیت گسترش پذیری ساده و سریع
طراحی سایت با وردپرس - قابلیت توسعه پذیری

با وردپرس هر طراح می‌تواند به راحتی و با صرف کمینه زمان، سایت خود را توسعه داده و با نصب افزونه‌های مختلف، بر عملکرد سایت خویش بیافزاید. وانگهی با توجه به اینکه وردپرس در ابتدا برای وبلاگ نویسی ایجاد شده، قابلیت‌های تارنگار نویسی بالایی دارد که در این بین می‌توان به راه اندازی اشتراک ایمیل Rss در وبلاگ، قابلیت ثبت کامنت بدست بازدیدکنندگان و … اشاره کرد.

۵. نرمش پذیری در طراحی
وردپرس پلتفرمی کاملا انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت شخصی‌سازی بر‌اساس سلیقه مشتری را دارد. با نصب افزونه‌ها و تغییر در نما سایت و طراحی سایت ریسپانسیو می‌توان یک سایت کامل و متفاوت با دیگر سایت‌های وردپرسی برپایی کرد. در ضمن سایت‌های وردپرسی زیاد مقیاس پذیر هستند، بدین چهره که طراح می‌تواند هزاران صفحه جدید در سایت برپایی کرده و نگران عملکرد سایت نباشند. ضمنا مدیر سایت می‌تواند کاربران متفاوتی را بعنوان مدیر در سایت تعریف و به هر کدام از آنها سطوح دسترسی مختلفی را اطلاق کند. در کناره موارد باره بحث، برای بروزرسانی سایت و افزونه‌ها نیازی به طراح سایت و برنامه نویس نبوده و آپدیت و بروزرسانی به سادگی انجام می‌گیرد. لغایت اینجا به بررسی برخی از مزایای طراحی سایت با وردپرس پرداخته شد. اما در ساحل هر مزیتی، همواره معایبی هم وجود خواهد داشت. در ابتدای فرمایش در ساحل برتری متن باز بودن وردپرس، به مشکلات امنیتی این جستار هم تا حدی پرداخته شد. البته لازم به بیان است که به کارگیری یک طراح و برنامه نویس مجرب می‌تواند این مشکل را رفع کند. ولی قطعا افراد تازه پیشه و بی‌تجربه حرفه‌ای توانا به رفع دشواری ها اینچنینی به شکل نخواهند بود.

معایب طراحی سایت با وردپرس
۱. پلاگین بیشتر، سرعت سایت پایین‌تر
طراحی سایت با وردپرس - پلاگین وردپرسی

افزونه‌ها می‌توانند امکانات زیادی را به سایت شما اضافه کنند. ولی باید در عقیده داشت که در صورت استفاده همهنگام از تعداد زیادی افزونه، سرعت سایت کاهش پیدا می‌کند و این می‌تواند باعث بروز مشکل در عملکرد سایت گردد.

۲. به روزرسانی‌های مداوم
وردپرس به صورت دوره‌ای نسخه‌های جدید قالب‌ها و افزونه‌های خویش را ارائه می‌کند. با به روزرسانی این امکانات، باید انتظار تغییر در ظاهر و عملکرد افزونه‌ها و قالب را داشت. لذا برای بهبود چگونگی پس از به روز رسانی نیاز به یک طراح سایت و برنامه نویس کارآزموده خواهید داشت تا در صورت بروز هرگونه مشکل، نسبت به عیب یابی آن اقدام و دشواری ها را رفع نماید.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هاست دانلود مانند یک میزبان برای وبسایت است که مشابه هاست عادی عمل خواهد کرد و بستری را برای آپلود و دانلود نامحدود محتواهای مورد نظر کاربران وبسایت فراهم می آورد؛ بدون آن که محدودیتی در سرعت بالا آمدن سایت به وجود بیاید.

نیاز کلی سایت مورد هدف کاربران است که تعیین می کند هاست دانلود از داخل ایران تهیه شود و یا یک هاست خارج از ایران باشد. با توجه به شرایط کشور و اوضاع فعلی تحریم ها، اغلب به کاربرانی که قصد تهیه ی هاست دانلود را دارند، خرید آن از داخل ایران پیشنهاد می شود. تهیه ی یک هاست از شرکت های هاستینگ معتبر و باکیفیت، می تواند سرعت بسیار بالایی را برای سایت های تخصصی و حرفه ای فراهم کند.

در این مطلب ما سعی داریم به صورت شفاف و صریح به تشریح هاست و آنچه که به آن مربوط است بپردازیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که به چگونگی کاربرد هاست دانلود سایت علاقه دارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید.

کاربرد هاست دانلود چیست؟

وقتی که یک سایت توسط شرکت هاست دانلود طراحی شده و به کمک تیم متخصص و حرفه ای مربوط به طراحی وبسایت اجرا می شود، هدف و کاربرد آن این است که روی هاست اصلی آپلود شده و بارگذاری گردد؛

چرا که با گذشت زمان و بعد از بارگذاری فایل های متعدد تصویری، ویدئو، موزیک و... روی سایت، سرعت و کیفیت عملکرد وبسایت کاهش می یابد و این جا است که کاربر می تواند با استفاده از هاست دانلود، بدون محدودیت فایل های مورد نظر خود را روی هاست دانلود آپلود نموده و لینک مربوط به آن را در محتواهای متنی خود به کار ببرد تا سایت به سهولت لود شده و بالا بیاید. علاوه بر بهره بردن از این کاربرد، استفاده از هاست دانلود منجر به بهینه سازی و سئوی سایت نیز خواهد شد.

مزایای هاست دانلود

  • ارزان تر و پایین بودن قیمت آن نسبت به هاست لینوکس و هاست ویندوز
  • قابلیت آپلود بیشتر ویدئو و تصویر روی هاست و دریافت لینک
  • بالا بودن سرعت آن و...

مزایای هاست دانلود

تفاوت هاست دانلود ایران و خارج

زمانی که کاربری نیاز به راه اندازی یک وبسایت شخصی و یا پایگاهی برای کسب و کار خود دارد، بعد از ثبت دامنه ی مناسب نوبت به آن می رسد که یک هاست و هاست دانلود خریداری نماید. اما دو نوع خدمات متفاوت وجود دارد که مربوط به هاست دانلود ایران و خارج از ایران می باشد. عوامل زیادی هستند که منجر به وجود تفاوت میان هاست های ایران و خارج از کشور می شوند، از جمله مواردی که در زیر به آن ها اشاره خواهد شد:
  • پینگ تایم
  • در دسترس بودن
  • تحریم

برخی از کاربران بر این نظر هستند که اگر هاست را از ایران تهیه و استفاده کنند باید دامنه.ir برای سایت خود خریداری نمایند. اما این مسئله صحت نداشته و کاربر با انتخاب هاست از ایران یا خارج ایران امکان استفاده از دامنه ملی و بین المللی و یا هر دو را دارد.

همچنین هاست مربوط به سایت چه از داخل ایران خریداری شده باشد و چه خارج از ایران، تمام کاربران اینترنت در تمام نقاط دنیا و سراسر جهان قادر به مشاهده وبسایت طراحی شده هستند.

اما نکته ی قابل توجه این است که با توجه به شرایط فعلی ایران و تحریم ها، خطر لحظه ای در استفاده از سرویس های هاست خارجی وجود داشته که در صورت مسدود شدن، کاربر هیچ نوع دسترسی به هاست در کشور خارج نخواهد داشت. پس انتخاب از میان هاستهای ایران به صرفه و منطقی تر خواهد بود.

قیمت ها و کیفیت سرویس های هاست دانلود

کیفیت سرویس هاست دانلود به آدرس به این صورت است که این امکان را برای کاربر فراهم می آورد که فایل های حجیم و سنگین خود را در این هاست ها قرار داده تا از سرعت هاست اصلی سایت کاربر کاسته نشود.

بهره گیری از تکنولوژی به روز در این سرویس های هاست، موجب امنیت اطلاعات و داده های کاربران نیز می شود. چرا که اطلاعات و داده ها به صورت همزمان در چند هارد دیسک SSD نوشته می شود.

از سوی دیگر به دلیل قرارگیری داده ها و اطلاعات در هاردهای مختلف، سرعت خواندن اطلاعات افزایش می یابد. به گونه ای که این نوع از هاست ها نسبت به هاست های دیگر برتری داشته و این ویژگی ها را دارا بوده و از نظر تکنولوژی و کیفیت جزء بهترین هاست های دانلودی موجود در بین شرکت های ارائه کننده ی هاست می باشند. در نتیجه قیمت های متفاوت و به نسبت بالاتری نیز دارند.

کیفیت سرویس های هاستینگ توسط کارشناسان فنی تامین شده و تیم فنی در راستای بهبود خدمات و حل مشکلات می کوشند. در نتیجه منجر به پایین آمدن نیاز کاربران به پشتیبانی واحد فنی می شود. علت آن این است که تمام مشکلات و سوالات قابل پیش بینی کاربران در طی سال ها و براساس تجربه حل شده و برای تمام موارد راهکار تعبیه شده است. با این وجود شرکت های هاستینگی که خدمات باکیفیت ارائه می نمایند با هدف رفع مشکلات احتمالی کاربران، پشتیبانی 24 ساعته روزانه و هفت روز هفته به صورت آنلاین دارند.

منبع : https://namnak.com/Download-host.p77177



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از بدیهی ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین هزینه سئو سایت، کلمات کلیدی مشخص شده محسوب میشن؛ به این معنا که تعداد کلمات مورد هدف چندتاست و این کلمه ها در چه سطحی از میزان سختی هستن! میزان سختی کلمات کلیدی رو معمولا تعداد رقبا و میزان فعالیت اونها تعیین میکنه و یکی دیگه از عواملر تاثیر گذار هم، میزان محتوای تخصصی ای هست که لازمه برای سایت تولید بشه.. هرچه حوزه سایت تخصصی تر باشه و نیاز به تولید انواع محتوای متنی و گرافیکی و صوتی برای سایت به صورت تخصصی باشه قیمت سئو هم طبیعتا بیشتر میشه.

عامل دیگه ای که تاثیر بسزایی در تعیین قیمت نهایی سئو میزاره میزان دستمزد سئوکار و میزان تجربه و مهارت شرکت سئویی هست که میخوایین باهاش کار کنین. کاملا مشخصه که هرچه میزان تخصص و تجربه سئوکار بیشتر باشه، سرعت و کیفیت کار و به دنبال اون هزینه سئو هم بیشتر میشه! نوع قرارداد سئو یکی دیکه از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر تعیین قیمت سئو محسوب میشه، اما منظور از نوع های مختلف قرارداد سئو چیه؟!

هزینه سئو

تعیین هزینه سئو بر اساس انواع قرارداد

منظور از انواع قرارداد سئو چیه؟ خب توجه کنید که وقتی شما برای سفارش سئو به  شرکت سئو مراجعه میکنین و خواسته اتون رو در رابطه با سئو سایت مطرح میکنین، شرکت بر اساس حوزه کاری و نیاز شما تعیین میکنه که چه نوع سئویی برای سایت شما مناسبتره! اگه شما تا حد زیادی به بحث سئو آشنا هستین و فقط به مشاوره تخصصی نیاز دارین از سئو ساعتی استفاده میکنین که حدودا بین صد تا پونصد هزار تومن هزینه داره، یه نوع دیگه از قراردادهای سئو به صورت ماهانه هستش که از کامل ترین نوع قراردادهاست؛ با انتخاب سئو ماهانه، شرکت سئو سایت شما رو به صورت کلی و از همه لحاظ بهینه میکنه؛ قرارداد ماهانه سئو هزینه ای در حدود یک تا پنج میلیون تومن در ماه داره.

سئو پروژه ای هم یکی دیگه از انواع قراردادهای سئو هست که با امضاء این قرارداد، چندین هدف برای سایت تعیین میشه و در واقع ماهیت و اتمام پروژه فقط به دستیابی به اون اهداف بستگی داره. به محص رسیدن به اهداف تعیین شده قرارداد طرفین تموم شده محسوب میشه؛ این نوع از سئو قیمتی در حدود یک تا ده میلیون تومن داره. بهینه سازی بر اساس کلمات کلیدی هم یکی از انواع قراردادهای سئو هستش که هدف این نوع سئو بالا اومدن سایت با کلمات کلیدی مشخص شده هست؛ هزینه سئو بر اساس هر کلمه کلیدی از حدود یک میلیون تومن شروع میشه. 

تعرفه سئو

امکانات و قیمت انواع پکیج سئو 

گفتیم یه شرکت سئو حرفه ای باید برای پوشش دادن انواع نیازهای کسب و کارها، پکیج های مختلف طراحی و ارائه کنه! خب این پکیج ها به چه صورتی هستن و چطوری باید انتخابشون کنیم؟ سه مورد از پکیج های  در ویستا:پکیج استاندارد، پریمیوم و پریمیوم پلاس هست که هزینه هر کدوم به ترتیب سه، پنج و هفت میلیون تومان هست؛ دلیل اختلاف قیمت این سه پکیج همون طور که احتمالا حدس می زنید به امکانات و ویژگی های اونها مربوط میشه.

درسته که هر سه پکیج تعدادی کلمات کلیدی پایه، تخصصی و پیشرفته رو مورد هدف قرار میدن اما تعدادشون در هر پکیج فرق میکنه؛ یعنی با گرونتر شدن پکیج ها تعداد کلمات کلیدی سایت هم بیشتر میشن. علاوه بر این، پکیج پریمیوم پلاس امکاناتی مثل راه اندازی بخش فروش آنلاین، آموزش پنل سئو، به کار بردن استراتژی های گوگل ادوردز و شبکه های اجتماعی،شبکه توزیع محتوا (CDN) و چندین آپشن دیگه رو هم شامل میشه که پکیج های دیگه اونها رو ندارن. هر کسب و کاری بر اساس تعداد کلمات کلیدی مورد هدف و همینطور میزان نیازش به سئو میتونه یکی از پکیج هارو انتخاب کنه و با استفاده از اون به هدفش برسه؛ بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه سئو به اندازه ای بیش از نیازش باشه.

دلیل تفاوت هزینه سئو در شرکتهای مختلف!

سوال پرتکراری که در مورد تعرفه سئو وجود داره اینه که چرا قیمت سئو بعضی شرکت ها پایینه و دلیل این سئو ارزون یا سئو گرون مابقی شرکتها چیه؟ شما می دونید که  کلا دو نوع سئو وجود داره سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید ( به جز سئو کلاه خاکستری که موضوع بحث این قسمت نیست).

دلیل اختلاف قیمت شرکت ها به همین دو نوع سئو مربوط میشه. خیلی واضح و بدون حاشیه باید خدمتتون عرض کنیم که اون دسته از شرکت هایی که هزینه پایینی برای سئو درخواست میکنن در واقع طرفداران سئو کلاه سیاه هستن؛

وقت زیادی روی سایت شما نمیزارن و با استفاده از روش های اسپم و غیرقانونی خیلی سریع شما رو به اهدافتون میرسونن و هزینه رو دریافت میکنن! ولی بعد از یه مدت گوگل این روش های غیرقانونی رو شناسایی میکنه و سایت شما رو از نتایج حذف میکنه در واقع انگار که کاری انجام نشده و شما پولتونو دور ریختین.

ولی شرکت های حرفه ای که قیمت بالاتری دارن در واقع زمان استاندارد و لازم برای بهینه سازی سایت رو صرف میکنن، از روش های قانونی برای بهینه سازی استفاده میکنن و نتایج کار هم برای سایت موندگار خواهد بود به عبارت کلی از طریق سئو کلاه سفید سایت رو بهینه میکنن.

پس اکیدا توصیه میکنیم اگه جایی به قیمتهای پایین سئو برخورد کردین حتما و حتما با دقت و وسواس بیشتری تحقیق کنین، نمونه کار سئو  اکثر سایت های شرکت مربوطه رو بررسی کنین تا خدایی نکرده سایت خودتون رو فدای هزینه پایین سئو نکنین.

منبع : https://namnak.com/SEO.p77184



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()