نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی چیست؟
بازاریابی هنر عوض کردن عقاید ملت یا حفظ عقاید آنهاست اگر که تمایل به مشارکت با شما را داشته باشند. برای موفقیت در بازاریابی و یا حتی بازاریابی چریکی شما باید کاری کنید که مردم گونه محصول مصرفی خود را تغییر دهند و یا نوعی از محصولات و خدمات جدید را بپذیرند که قبلا وجود نداشته است. چنین چیزی در یک لحظه یا یک ماه و یک سنه میسر نمیشود و صحیح به همین علت است که بازاریابی را یک فرآیند میدانیم نه یک رویداد.
ممکن است پروسه بازاریابی شما از چندیدن رخداد تشکیل شده باشد و یک بازاریاب چریکی به نکوداشتن میداند که بازاریابی او نخست و میانه دارد ولی پایانی برایش نمیتوان متصور شد. دقیقا همین شرایط برای روند سئو و بهینه سازی یک وبسایت قابل تعمیم می باشد و هرگز نمیتوان پروسه سئو را در یک گردآور و در بازه زمانی کوتاه چکیده نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در باره مفاهیم و انواع بازاریابی میتوانید به نوشتار وبسیما در این مقوله با عنوان بازاریابی یا مارکتینگ چیست مراجعه نمایید.

بازاریابی چریکی هر تماس کوچکی است که کمپانی شما با هرکسی در دانشمند بیرونی دارد. هر تماس کوچک، یعنی فرصت های زیاد بازاریابی و این به مفهوم سرمایه گذاری مقادیر زیادی پول نیست!

اصول اولیه بازاریابی چریکی
اشتباهی رایج در گویه بازاریابی آن است که اندیشه میکنیم این فرآیند مربوط به آینده و مشتریان بعدی ما خواهد شد اما در بازاریابی چریکی نیمی از سررسید به مشتریان فعلی برگزیدن دیتا میشود و جمع آوری اطلاعات در باره آنها سنگ بنای تکاپو های بعدی شما خواهد بود. با فراموش کردن مشتریان ماضی و عدم جمع آوری اطلاعات دقیق و پسندیده همگی هزینه و انرژی صرف شده برای کسب آن مشتریان به هدر خواهد رفت.

بازاریابی چریکی در عمل فرصتی مناسب است الی به مشتریان خویش کمک کنید که در حال و آینده خویش کامیاب باشند، آنها میخواهند پول اکثریت در بیاورند، وزن کم کنند، جنس مخالف را جذب کنند، شرکت خود را بسازند، تندرست تر باشند یا سیگار را برای همیشه ترک کنند. پس شما میتوانید به آنها کمک کنید و گذرگاه مناسب برای رسیدن به اهدافشان را نشانه دهید.

هرگز این نکته را فراموش نکنید که؛ بازاریابی چریکی در مورد شما نیست بلکه در مورد مشتریان شماست.

بازاریابی چریکی گذرگاه های جدیدی برای اندازه گیری وآوش تکقبل بینی طرز رفتار افراد، تحت کارایی قرار دادن کسان و تست و تعیین کمیت و کیفیت تعیین میکند. کماکان که روانشناسان در مورد رفتار انسان ها به ما می آموزند بازاریابی را نیز باید در دنیای بازرگانی معاصر بعنوان یک علم شناخت. در تصویر ذیل کسان میتوانند ساعت ها را بر روی دست خود امتحان کنند!

مثال بازاریابی چریکی
نمونه به کارگیری تکنیک های روانشناختی در بازاریابی چریکی

بدون شک بازاریابی نوعی از هنر است، همانطور که نقاشی، نویسندگی، عکاسی، هنرپیشگی و موسیقی را بعنوان هنر میشناسیم، باید مجموعه ای از آنها که عموما در بازاریابی چریکی به پیشه گرفته میشوند را نیز هنر بنامیم. با این هستی کاری به جنبه علمی و هنری نداریم و منظور نهایی ما تجارت و کسب منافع خواهد بود. چه بسا همگی این هنرها و علوم توسط یک بازاریاب چریکی و برای کسب سود بیشتر برپایی شده باشند!

هنر در بازاریابی چریکی
نمونه ای از کاربرد هنر در شیوه های تاثیرگذار بازاریابی چریکی با هزینه اندک

بازاریاب چریکی تاجری است که به دنبال منظور های از پیش تعیین شده همانند هوده آوری بوده و برای رسیدن به آن از ابزاری غیرمتعارف بهره میبرد. بازاریاب های چریکی خود را احسنت منابع عظیم مالی و بودجه های وزین وابسته نمیکنند و در برابر خود را منوط به خلاقیت و ابتکار فردی میدانند.

مثال جالب بازاریابی چریکی
فردی صاحب یک مغازه کتاب فروشی حقیر بود که در میان دو کتاب فروشی بزرگ و معتبر پیمان داشت، معاش هنگام مراجعه به محل پیشه خود متوجه تابلو مغازه سمت درستی با عنوان “فروش عظیم جشن سالگرد، 50 درصد تخفیف” شد. این تابلو حتی از سردر مغازه نیز بزرگتر بود و بسیار جلب توجه میکرد. روز بعد مغازه سمت چپی نیز تابلویی با عنوان “حراج بزرگ، 60 درصد تخفیف” نصب نمایش داد و مغازه این شخص در وسط ایندو بیش از قبل محقر بنظر میرسید. صاحب این کتاب فروشی حقیر چه کاری میتوانست انجام دهد؟
از آنجایی که او یک بازاریاب چریکی بود، تابلویی متفاوت برای خود طراحی رو کرد و در سردر مغازه نصب نمود،رو این تابلو تألیف شده بود “در ورودی اصلی”!



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دولت چین برای تشویق مردم به خرید خودرو پس از همه‌گیری ویروس کرونا، مشوق‌های مختلفی را در دست اقدام دارد تا فروش خودرو دوباره به وضعیت سابق برگردد.

صنعت خودروسازی چین نیز مانند اکثر بازارهای جهان، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا فلج شده و دولت این کشور به‌دنبال راه‌هایی برای تشویق مردم برای شروع دوباره خرید خودرو است. 

car china / خودرو چین

به گزارش سی‌ان‌ان، تا این مرحله از سال جاری باید در چین بیش از ۶ میلیون دستگاه خودرو جدید فروخته می‌شد؛ اما به دلیل تعطیلی سراسری در این کشور، تاکنون در سال ۲۰۲۰ حدود ۳/۷ میلیون دستگاه خودروی جدید تحویل داده شده است. ماه فوریه با تنها ۳۱۰،۰۰۰ دستگاه خودروی فروخته شده‌، به‌ویژه دردناک بود که افت ۷۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد. در ماه مارس وضعیت رو به بهبود گذاشت و میزان فروش به ۱/۴۳ میلیون دستگاه رسید، اما با این وجود هنوز هم افت ۴۳ درصدی نسبت به مارس ۲۰۱۹ ثبت شد. 

ماه گذشته، دولت چین اعلام کرد که یارانه‌ها و معافیت‌های مالیاتی را برای خودروهای مصرف‌کننده انرژی‌های نو تا دو سال دیگر تمدید خواهد کرد؛ سال گذشته دولت چین در چرخشی چشمگیر شروع به کاهش این مشوق‌ها کرده بود. وسایل نقلیه مصرف‌کننده انرژی نو از جمله خودروهای الکتریکی، پلاگین هیبریدی و خودروهای هیدروژنی در تلاش هستند تا خانه‌هایی را در سراسر این کشور پیدا کنند و در ماه مارس، تنها ۵۳،۰۰۰ دستگاه (به استثنای تسلا) فروخته شد که کاهش ۵۳ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

شماری از دولت‌های محلی نیز اقدامات لازم را برای تشویق به خرید خودرو اعلام کرده‌اند. حداقل ده‌ها شهر و استان مردم را تشویق به خرید خودرو کرده‌اند و این به‌صورت ارائه یارانه‌های نقدی به ارزش ۱،۴۰۰ دلار برای خرید هر دستگاه خودرو است.

car china / خودرو چین

بسیار مهم است که چین بتواند از صنعت خودروسازی خود حمایت کند و آن را سرپا نگه دارد. بیش از ۴۰ میلیون نفر در این کشور برای مشاغل مستقیم و غیرمستقیم در بخش خودرو کار می‌کنند. هر ساله، این صنعت بیش از یک تریلیون دلار درآمد تولید می‌کند که تقریبا ۱۰ درصد از تولید چین است.

شما می‌توانید برای مقایسه مشخصات فنی انواع خودرو، گالری تصاویر و بحث و تبادل نظر پیرامون اتومبیل‌های موجود در بازار کشور از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. انواع خودرو سایپا، ایران خودرو، محصولات پژو،‌ رنو، هیوندا، کیا، MVM و دیگر برندهای فعال در بازار کشور را در این بخش خواهید یافت.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347538/china-giving-consumers-cash-incentives-buy-cars/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آیفون SE جدید اپل (Apple iPhone SE 2020) پس از مدت‌ها انتظار سرانجام شب گذشته با صفحه‌نمایش ۴/۷ اینچ IPS LCD، دکمه‌ی هوم مجهز به فناوری تاچ ID و قیمت پایه‌ی ۳۹۹ دلار معرفی شد. این گوشی میان‌رده ترکیبی از آیفون ۸ و آیفون ۱۱ به‌شمار می‌آید و از طراحی قدیمی با سخت‌افزار جدید استفاده می‌کند. بر اساس اطلاعات رسمی، گوشی آیفون SE نسل دوم مجهز به تراشه‌ی A13 بایونیک اپل است و در پنل پشتی از دوربین یگانه‌ی باکیفیت استفاده می‌کند. اپل مثل همیشه تصمیم گرفت هنگام معرفی گوشی جدیدش ظرفیت دقیق باتری و همچنین حافظه‌ی رم آن را اعلام نکند.

بدین منظور برای فهمیدن مشخصات سخت‌افزاری کامل گوشی باید به اطلاعات منتسب‌به آن‌ها در وب‌سایت اپراتورهای موبایل مراجعه کنیم یا منتظر بررسی‌های عمیق بمانیم. ساعاتی پیش یکی از اپراتورهای چینی با انتشار گزارشی مدعی شد که آیفون SE نسل دوم دارای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم است و از باتری با ظرفیت ۱٬۸۲۱ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. 

اپل به‌هنگام معرفی آیفون SE اعلام کرد که این گوشی می‌تواند تقریبا به اندازه‌ی آیفون ۸ شارژدهی کند. شایعه‌های پیشین گفته بودند که مدل جدید آیفون‌های LCD اپل از باتری ۱٬۸۲۱ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و ظاهرا این شایعه‌ها واقعی بوده‌اند. این گفته‌ها به‌طور کامل با ادعاهای اپل نیز سازگاری دارد؛ زیرا آیفون ۸ نیز از باتری ۱٬۸۲۱ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. البته فراموش نکنید که برای فهمیدن ظرفیت دقیق باتری و اطمینان حاصل کردن از درست بودن عدد اعلام‌شده، بهتر است منتظر کالبدشکافی گوشی توسط iFixit بمانیم.

اپل در گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۱ از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کرده است؛ این یعنی طبق شایعات جدید، آیفون SE نسل دوم تنها یک گیگابایت رم کمتر نسبت‌به جدیدترین پرچمداران اپل دارد. کاربران آیفون‌های اپل همواره از حافظه‌ی رم به‌نسبت کم این گوشی‌ها گلایه‌مند بوده و اعلام کرده‌اند این موضوع به‌ویژه هنگام باز کردن اپلیکیشن دوربین خودش را نشان می‌دهد. از آن‌جایی که نسل دوم آیفون SE از تنها یک دوربین در پنل پشتی استفاده می‌کند، احتمالا کمبود رم آن نسبت‌به آیفون ۱۱ در عمل تا حد زیادی به‌چشم نخواهد آمد. 

وب‌سایت رسمی اپل می‌گوید آیفون SE 2020 می‌تواند با یک‌بار شارژ تا ۱۳ ساعت ویدئو به‌صورت آفلاین و ۸ ساعت به‌صورت آنلاین پخش کند. در مقایسه‌ای کوتاه متوجه می‌شویم باتری آیفون ۱۱ در حالت آفلاین تا ۱۷ ساعت ویدئو پخش می‌کند و در حالت آنلاین نیز توانایی پخش ویدئوی آن به حداکثر ۱۰ ساعت می‌رسد. به‌طور کلی آیفون اس‌ای ۲۰۲۰ احتمالا خواهد توانست به اندازه‌ی نسل اول آیفون SE شارژدهی کند. البته در مدل ۲۰۲۰ شاهد ۰/۷ اینچ نمایشگر بزرگ‌تر و پردازنده‌ی مرکزی بسیار قدرتمندتر هستیم.

پیش‌فروش آیفون SE قرار است از فردا به‌صورت رسمی آغاز شود. قیمت گوشی جدید اپل در سه‌مدل با ۶۴ و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی به‌ترتیب با قیمت ۳۹۹ و ۴۴۹ و ۵۴۹ دلار است. اپل اعلام کرده است آیفون SE نسل دوم در رنگ‌های مشکی و سفید و قرمز عرضه می‌شود. برای دانلود والپیپرهای جذاب این گوشی می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/16/347550/apple-seconf-gen-iphone-se-2020-ram-battery/



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در روزگاری حیات می نماییم که بچه ها هم همپای بزرگسالان به دنیای تکنولوژی علاقه مندند و همنشین دارند تبلت داشته باشند. تبلت ها می توانند حکم یک انگیزه ها بازی و گاهی همدم برای بچه ها داشته باشند. بسیاری از بچه ها از نزدیک سن 2 سالگی به دستگاه های هوشمند علاقه پرتو می دهند و ترجیح می دهند که برای خوابیدنشان از تبلت اراده توزیع شود و یا با دیدن موزیک ویدیوهای رنگی و شاد تو تبلت ها و دستگاه های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ ذوق کنند. خیلی از بچه هایی که کمی ارشد هستند دوست دارند روی تبلت خودشان فیلم و کارتون ببینید و یا بازی کنند. با این اوصاف ناگزیر می بایست به فکر خرید تبلت برای بچه ها بفتیم. تبلت ها جز دستگاه های هوشمند گران بها بخش بندی می شوند و با توانایی پیوستگی نامحدودی به اینترنت دارند، پدرها و مادرها را کمی نگران می کنند. این دو مساله باعث می شود که والد و مادرها در خرید تبلت برای فرزندانشان کمی درنگ کنند. واقعیت این است که راهنمای خرید تبلت برای کودکان و خردسالان موضوعی کاملاً متفاوت از ارشاد برای خرید تبلت بزرگسالان است. تبلتی که مناسب خرید برای بزرگسالان است احتمالا بسیار نازک و سبک، سریع در پردازش برنامه ها و اجرای پردازش هاست؛ اما تبلتی که قرار است برای بچه ها خریداری شود می بایست ارزان و امن باشد و بتوان تنظیمات آن را به راحتی تغییر عدل و آن را سفارشی سازی کرد.

در پیوسته این مقاله مهم ترین نکاتی را که می بایست در خرید تبلت برای بچه ها مدنظر داشت، عنوان می نماییم و در ادامه شماری از بهترین انتخاب های خرید تبلت برای بچه ها را شناسایی خواهیم کرد.

اولین نکته مهم در خرید تبلت برای بچه ها: ویژگی های دشوار ­افزاری و نرم ­افزاری
اینکه قرار است تبلتی را برای مولود خود بخریم، انگیزه نمی شود که نسبت به ویژگی های ساخت سخت افزاری و قابلیت های نرم افزاری دستگاه بی تفاوت باشیم. خاصیت های دشوار افزاری تبلتی که برای بچه ها خریداری می شود خیلی مهم است. تبلت ارزان برای کودکان چی بخریم؟ نخستین نکته در این وابستگی مربوط به اندازه صفحه نمایش و تراکم تصویر تبلت است. تبلت های 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 گزینه های مناسبی هستند و با به کارگیری این تبلت ها می طاقت کتاب های تصویری را خواند و ویدیوهای با کیفیت بالا را به راحتی و بدون زحمت مشاهده کرد. این اندازه از صفحه نمایش و رزولوشن بهترین و ارزان ترین گزینه های انتخابی را در وسط تمامی دستگاه های هوشمند با اندازه صفحه نمایش بزرگ برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آموزش تعمیرات موبایل تعویض پیامک
ویژگی-های-سخت-­افزاری-و-نرم-­افزاری
ویژگی-های-سخت-­افزاری-و-نرم-­افزاری

علاوه بر اندازه صفحه نمایش، می بایست به ظرفیت حافظه درونی تبلت هم دقت شود. بچه ها برادر دارند که موزیک ویدیوها و بازی های زیادی روی تبلت هایشان داشته باشند و برآیند اینکه اندازه حافظه تبلتی که قرار است برای آنها خریداری شود می بایست دست کم 8 گیگابایت باشد. با خرید تبلتی که حداقل 8 گیگ فضای حافظه درونی دارد، می توانید تعداد مناسبی از بازی های فکری و آموزشی را بر روی دستگاه نصب کنید و تعداد زیادی تصاویر رنگی و موزیک ویدیوهای رنگارنگ را روی تبلت جا دهید. با این حال اگر نیاز به حافظه اکثریت هم حس شد، می بایست مدل تبلت را از برندهایی انتخاب کنید که امکان درج SD کارت روی آنها وجود داشته باشد تا از این طریق بتوانید فضای حافظه دستگاه را گسترش دهید.

برای انتخاب رم دستگاه نیز باید موردهایی را در نظر داشته باشید که رم هایی با ظرفیت 1.5 گیگابایتی و یا بیشتر داشته باشند. هر چه اندازه رم دستگاه بیشتر باشد، کودک می تواند برنامه ها و بازی ها را آسان تر و روان تر اجرا کند و با هنگی دستگاه مواجه نشود. این مورد مخصوصاٌ برای بچه های بی حوصله مهم تر است چرا که ممکن است با باز کردن برنامه ها متنوع و اجرای آنها در بعد زمینه سیستم عامل رم پر شود و دستگاه هنگ کرده و کودک عصبی شود.

نکته سرانجام در مورد ویژگی های دشوار افزاری تبلت بچه ها، باتری آن است. حتما برادر ندارید تبلتی بخرید که در میانه گذرگاه مسافرت خاموش شود و کودک را کلافه کند. برآیند اینکه تبلتی پسندیده بچه ها است که درازا عمر باتری قابل قبولی داشته باشد و یا تبلتی که حتماً به اتفاق خود باتری بکاپ داشته باشد.

آیا آیپد گزینه مناسبی برای بچه ها است؟
مدل های جدید آیپدها با قیمتی متعادل تر و بهتر روانه بازار شده اند و قابلیت های آنها پیشرفت خوبی داشته است. آیپدها با بهترین برنامه ها سازگار هستند و هر نوع برنامه و هر ژانری از برنامه ها برای آنها توسعه داده شده اند. از بازی های فکری و آموزشی گرفته الی بازی های مهیج و سرگرم کننده در لیست برنامه های آیپدی موجود است. بسیاری از برنامه های آیپد به گونه ای است که کودکان را برای شغل با پی سی و لپ تاپ حاضر می کند. سیستم عامل جدید iOS یعنی iOS12 رهسپار جدید برای کنترل برنامه هایی که روی تبلت بچه ها اجرا می شود، به والدین ارائه دیتا است الی از این روش روی رفتار سایبری کودک خویش مهار داشته باشند.

آیپد-اپل-به-همراه-قلم
آیپد-اپل-به-همراه-قلم

اپل همچنین با استفاده از اعمال بعضی از کنترل های والدین، می تواند محتواهای در دسترس کودکان را از طریق آیپد فیلتر کند. گرد سایر از امکاناتی که با خرید آپید در کمر بستن والدین پیمان می گیرد، تسلط بر خرید برنامه ها توسط کودکان است که با به کارگیری برنامه Family sharing برپایی می شود. برای کسب اطلاعات مبسوط در این باره و روش مهار خرید بچه ها از اپل استور می توانید پست “آموزش Family Sharing اپل” را ببینید.

نکته پایان در باره آپیدها این است که لوازم جانبی و دستگاه های درستی مجازی و حقیقا افزوده بسیاری برای شغل کردن بچه ها و برای این تبلت های محبوب توسعه داده شده است که می توان با بهره گیری از آنها خلاقیت و توانایی های شخصی کودکان را تربیت داد. از آنگونه این موارد می تاب به قاب های هوشمند، کیبوردها و قلم های اپل اشاره کرد. پس اگر می توانید مبالغ بیش از 3 میلیون در خرید تبلت برای بچه ها هزینه کنید، آپید را گزینه نخست انتخاب خویش پیمان دهید و در غیراینصورت به دنیای اندروید نگاهی بیندازید.

گزینه دوم انتخاب تبلت برای بچه ها: تبلت های آمازون فایر
گزینه دوم برای گزینش تبلت بچه ها از شرکت آمازون است. این شرکت انواع تبلت ها از بها مختصر الی زیاد را تولید می کند. بسیاری از تبلت های آمازون و ارزان هستند و دقیقا برای بچه ها طراحی شده اند. این تبلت ها ساختاری استوار دارند و الی دو سال گارانتی را قبول می کنند. نسخه های طراحی شده برای بچه ها اندازه صفحه نمایش 10 اینچی و مدل های متناسب بزرگسالان ال سی دی 8 اینچی دارند. اگر اخ دارید تبلت 8 اینچی برای کودک خود بخرید می توانید مدل Fire HD 8 را گزینش کنید که حدود یک میلیون و سیصدهزار تومان قیمت دارد.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از موارد مثبت این گونه میز تحریر باکس دار آریا این است که به راحتی می‌توان آن ها را تمیز کرده و مایعات باعث تغییر حالت آن‌ها نمی‌شود. علت آن هم استفاده از روکش ملامینه و پیمان دادن نوار PVC در لبه های میز است.

ویژگی های میز تحریر کودک باکس دار
حمل نقل راحت با دسته طراحی شده با مقاومت کافی
دارای سطح شیبدار
جمع شدن ارکان به صورت کامل
فضای خالی پایین میز برای هرچه راحتتر شدن برای قرارگیری پاها
استفاده به عنوان میز لپ تاپ، میز تکالیف، میز طراحی و …
مقاوم در برابر وزن اجسام تا 75 کیلو گرم
موارد کاربرد : میز تحریر باکس دار و صندلی اتاق نوجوان ،خوابگاه های دانشجویی ،منازل با فضای کم، به عنوان هدیه

دارای دو ابعاد
دارای طرح مدرج و طرح دار
این میز تحریر تاشو در مدل های وایت بردی حائز روکش فورمیکا میباشد.
دارای جا مدادی
دارای جک آرام بند برای باز و بسته شدن درب باکس

میز تحریر باکس دار و صندلی
با تعبيه محصول میز تحریر باکس دار آریا شما دیگر دربایستن نیست صندلی جداگانه ای برای آن تهیه کنید چون یک صندلی همرنگ و مرتبط با خود میز در اختیا شما قرار می‌گیرد.
در این فرآورده سعی شده است که صندلی با ارگونومی مناسبی ساخته شود که باث می‌شود خستگی در درازا کاربرد به کمینه برسد و به یک پیرامون آسان برای استفاده تبدیل شود. میز تاشو تنظیم شو یاس طرح باکس دار که زیاد پسندیده است برای پیرامون آپارتمان و خانه های کوچک، این میز را می توانید در مواقع عدم احتیاج جمع کرده و ساحل بگذارید. تاهرسنی ازآن کاربرد نمایند.علاوه بر این ، میز دارای یک باکس پنهان است که وسایل اضافه و خودکار و دفتر و… را می توانید در تو آن بگذارید و سطح میز شما همیشه تمیز باشد.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار -7



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق ابلاغیه‌ی شهرداری تهران، ازاین‌پس در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، رانندگان تاکسی موظف هستند در تمامی خطوط تاکسی‌رانی، تنها دو نفر مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.

 

شیوع کرونا به کاهش تردد شهروندان با وسایل نقلیه‌ی عمومی منجر شده و این وضعیت درآمد رانندگان تاکسی را به‌شدت کاهش داده است. ناگفته نماند آغاز به‌ کار خودجوش بسیاری از مشاغل در روزهای اخیر، موج جدیدی از رفت‌و‌آمدهای مردم در خیابان‌ها را به‌وجود آورده که درنتیجه‌ی آن، تردد تاکسی‌ها با سه مسافر در صندلی عقب نیز معمول شده است. ازاین‌رو، شهرداری تهران در ابلاغیه‌ای به رانندگان تاکسی، با هدف فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش شیوع کرونا، حضور سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌ها را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

افزایش کرایه‌ی تاکسی هنوز اعمال نشده است

اعضای شورای شهر تهران با افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه‌ی تاکسی در اسفند سال گذشته موافقت کردند؛ اما شنیده می‌شود دولت خواستار اصلاحاتی در این زمینه شده و هنوز تکلیف افزایش نرخ مشخص نیست. علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری تهران در‌این‌باره گفت:

به‌دلیل افزایش نرخ سوخت این تصمیم گرفته شد. در مصوبه‌ی سال ۱۳۹۸ افزایش نرخ کرایه‌ی تاکسی منوط به افزایش نرخ انرژی بود و با‌توجه‌به افزایش نرخ بنزین، نرخ کرایه‌ی تاکسی هم باید افزایش می‌یافت؛ اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه در روزهای پایانی سال، این مصوبه را به شورا آوردیم و البته دولت اجازه‌ی این کار را داده است. هنوز تکلیف افزایش نرخ ۲۵ درصدی کرایه‌ی تاکسی مشخص نیست و در بلاتکلیفی است. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347194/carrying-3-passengers-in-the-back-seat-of-the-taxi-is-prohibited/



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اچ‌پی با معرفی لپ‌تاپ ۱۷ اینچی مجهز به پردازنده‌ی نسل‌دهمی اینتل Core i7 و صفحه‌نمایش 4K UHD خلاقیت خود را به‌رخ می‌کشد.

 

اچ‌پی از نسخه‌ی جدید لپ‌تاپ ۱۷ اینچی Envy 17 پرده‌ برداشت؛ دستگاه قدرتمند و خلاقانه‌ای که برای کارهای خلاقانه ساخته شده‌ است. نکته‌ی مهم در این لپ‌تاپ بدنه‌ی جمع‌وجورتر آن درمقایسه‌با نسل قبل است؛ باوجوداین‌، Envy 17 همچنان با صفحه‌نمایش  ۱۷ اینچی تصویر وسیعی دراختیار کاربر قرار می‌دهد. حاصل ترکیب این بدنه‌ی جمع‌وجور و صفحه‌نمایش بزرگ، فراهم‌شدن نسبت ۸۶ درصدی از صفحه‌نمایش نسبت به بدنه‌ است.

از کیفیت صفحه‌نمایش 4K UHD که بگذریم، این شرکت با استفاده از کارت گرافیک NVIDIA MX330، توجه کاربران حرفه‌ای را نیز جلب خواهد کرد و با ارائه‌ی گزینه‌های مختلفی از هارددرایوهای ذخیره‌سازی در آن حرفی برای گفتن باقی‌ نمی‌گذارد. همراه زومیت باشید تا کمی بیشتر با جزئیات لپ‌تاپ HP Envy 17 آشنا شویم.

مشخصات اچ‌پی Envy 17

یکی از برتری‌های این لپ‌تاپ پردازنده‌ی نسل‌دهمی Intel Core i7-1065G7 Ice Lake است. این پردازنده‌ی قدرتمند جایگزین پردازنده‌ی کامت‌لیک در مدل قبلی شده است. افزون‌براین، اچ‌پی با به‌کاربردن پردازنده‌ی قدرتمند گرافیکی Nvidia GeForce MX330 قدرت پردازشی این دستگاه را کامل‌تر و حافظه‌ی رم حداکثر ۳۲ گیگابایتی از نوع DDR4 آن را همراهی می‌کند.

همان‌طورکه اشاره شد، حافظه‌ی ذخیره‌سازی از تنوع بسیاری برخوردار است و مشتری می‌تواند براساس نیاز خود آن‌ها را انتخاب کند؛ ازجمله اینکه می‌توان ۵۱۲ گیگابایت درایو حالت‌جامد با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی اینتل Optane یا یک‌‌ترابایت حافظه‌ی سنتی HDD با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی NVMe Intel Optane یا یک‌ترابایت حافظه‌ی SSD سفارش داد. گزینه‌ی دیگر حافظه‌ی ذخیرسازی دوگانه با استفاده از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD و یک‌ترابایت حافظه‌ی HDD است.

HP Envy 17/اچ پی envy 17

اچ‌پی یک پورت USB-C، سه پورت USB Type-A، یک پورت HDMI 2.0، یک کارت‌خوان SD و ورودی جک‌ هدفون برای لپ‌تاپ جدیدش در نظر گرفته است. یکی از ویژگی‌های جالب لپ‌تاپ اچ‌پی Envy 17 ویژگی HP Sleep and Charge است که هم پورت USB-C و هم یکی از پورت‌های USB Type-A از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند. شایان ذکر است با این قابلیت حتی درصورت‌ خاموش‌بودن لپ‌تاپ، عملیات شارژدهی به دستگاه‌های متصل همچنان برقرار خواهد بود.

اچ‌پی ادعا می‌کند باتری Envy 17 با استفاده‌ی عادی حداکثر ۱۱ ساعت دوام خواهد آورد. همچنین، این لپ‌تاپ هنگام پخش فیلم ۱۱ ساعت و ۴۵ دقیقه و هنگام پخش بی‌سیم ۸ ساعت و ۴۵ دقیقه شارژدهی دارد. البته بسته به نوع استفاده ممکن است این اعداد متفاوت باشند. این دستگاه در ۴۵ دقیقه با استفاده از قابلیت شارژ سریع، از صفر تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود. ناگفته نماند Envy 17 از وای‌فای نسل ششم و بلوتوث نسخه‌ی پنجم بهره‌ می‌برد و به سرویس صوتی آلکسا و کورتانا نیز دسترسی دارد.

طراحی اچ‌پی Envy 17

طراحی ساده و ایستای اچ‌پی Envy 17 آن را نه بسیار برجسته نشان‌ می‌دهد و نه بی‌روح. این محصول با رنگ نقره‌ای بسیار زیبا چشم‌نواز است که اچ‌پی آن را «آلومینیوم نقره‌ای‌رنگ طبیعی با روکش سندبلاست و آنودایزشده» می‌‌نامد. نکته‌ی مهم دیگر این دستگاه، صفحه‌کلید all-in-one آن است؛ صفحه‌کلیدی کامل که وجود پد شماره و نور پس‌زمینه آن را جذاب‌تر می‌کند. کلید‌های مستقل و ویژگی‌های منحصربه‌فردی روی این صفحه‌کلید قرار گرفته است؛ ازجمله کلید کنترل میکروفون، کنترل دیافراگم دوربین، حسگر اثرانگشت برای امنیت‌بیشتر و ورود بدون‌رمز، کلید پاور و مرکزفرمان اچ‌پی. HP Envy 17/اچ پی envy 17

لپ‌تاپ Envy 17 با ابعاد ۱۵/۷۱ در ۱۰/۲۰ در ۰/۷۶ اینچ و وزن ۶ پوند (۲/۷۳ کیلوگرم) برای حمل اندازه‌ای منطقی دارد. افزون‌براین، اچ‌پی این دستگاه را به بلندگو‌های دوتایی Bang & Olufsen مجهز کرده‌ است.

صفحه‌نمایش اچ‌پی Envy 17

هنگام سفارش Envy 17 اچ‌پی شما را یه یک‌ نوع فناوری و کیفیت محدود نمی‌کند؛ چراکه دو نوع گزینه برای انتخاب دارید. گزینه‌ی پیش‌فرض صحفه‌نمایش چندلمسی از نوع IPS با اندازه‌ی ۱۷/۳ اینچ است که از رزولوشن Full HD یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و ۳۰۰ نیت روشنایی و پوشش ۱۰۰ درصد sRGB بهره می‌برد. علاوه‌براین، اگر این صفحه‌نمایش را نمی‌پسندید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی بیشتر آن را به 4K UHD ارتقا دهید. ناگفته نماند طبق بررسی‌ها، صفحه‌نمایش 4K UHD نسل قبلی این لپ‌تاپ شگفت‌انگیز عنوان شده‌ است.

HP Envy 17/اچ پی envy 17

قیمت اچ‌پی Envy 17

قیمت لپ‌تاپ Envy 17 با پردازنده‌ی اینتل Core i7، کارت گرافیک Nvidia GeForce MX330، رم ۱۲ گیگابایتی، هارد ۵۱۲ گیگابایتی SSD به‌همراه هارد هتذ د۳۲گیگابایت اینتل Optane NVMe SSD و صفحه‌نمایش Full HD یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، معادل ۱۲۴۹ دلار است. گفته می‌شود اچ‌پی در روزهای آینده گزینه‌ها و انتخاب‌های بیشتری از این دستگاه به وب‌سایت خود اضافه خواهد کرد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/6/347122/hp-envy-17-creator-powerhouse-10th-gen-intel-chips/



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردين 1399 | نظرات ()