نوشته شده توسط : ساحل

بسیاری از میلیاردرهای دانشمند ثروت‌شان را از صنعت فناوری به‌دست آورده‌اند. نکته جالب توجه اما آن است که اغلب این میلیاردرها، بنیان‌گذاران و مدیران استارت‌آپ‌های موفق هستند و دهه سوم یا چهارم عمرشان را می‌گذرانند. البته همه میلیاردرهای دنیای تکنولوژی هم جوان نیستند و به‌عنوان نمونه دو نفر از ثروتمندترین مردان دانشمند یعنی جف بزوس و بیل گیتس در دهه ششم یا هفتم زندگی خودشان هستند.
حتی لری الیسون بنیان‌گذار کمپانی اوراکل هم وقتی به جمع میلیاردرها پیوست، ۴۹ ساله بود. با این حال ولی همچنان شرکت‌های بزرگی مثل Airbnb، ByteDance شرکت مادر TikTok و غول شبکه‌های اجتماعی جهانی یعنی فیس‌بوک را مدیران جوان اداره می‌کنند.

 

آگاهی ها فناوری ,خبرهای تکنولوژی,
جوان‌ترین میلیاردرهای دنیای تکنولوژی جان کالیسون(سمت چپ) و پاتریک کالیسون (سمت راست) دو همنشین بنیادگذار کمپانی Stripe در دفتر مرکزی این شرکت

 

درحال‌حاضر بیش از ۵۰ یا ۶۰ تن از کسان حاضر در لیست میلیاردرهای دنیا، از فعالان صنعت تکنولوژی هستند. این شمار ولی با ورود مدیران جوان استارت‌آپ‌های موفق، به تدریج درحال افزایش است. ایوان اشپیگل و بابی مورفی بنیان‌گذاران شرکت Snap پیش از رسیدن به ۳۰ سالگی توانستند وارد باشگاه میلیاردرها شوند. جالب اینکه درحال‌حاضر هم اشپیگل فقط میلیاردر پایین ۳۰ سنه این فهرست است که ثروتش را خودش به‌دست آورده. با این همه مارک زاکربرگ که در ۲۳سالگی توانست عنوان جوان‌ترین میلیاردر دنیا را به خودش گزین کردن بدهد، کماکان در لیست جوان‌ترین میلیاردرهای جهان قرار دارد.

 

با این کل نمی‌توان گفت که جوان بودن شرط لازم برای کامیابی و ثروتمند شدن در دنیای فناوری است. لری الیسون بنیان‌گذار کمپانی کبیر اوراکل که درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به بیش از ۵۸ میلیارد دلار می‌رسد، در ۴۹ سالگی توانست به لیست میلیاردرهای دنیای تکنولوژی مسیر پیدا کند. ایلان ماسک و مگ وایتمن هم در دهه چهل ز‌ندگی‌شان وارد این فهرست شدند.

 

با این کل اما براساس فهرست سالانه مجله فوربس از میلیاردرهای گیتی که به تازگی منتشر شده است، این ایام برخی از بزرگ‌ترین یا جالب‌ترین شرکت‌های فناوری را میلیاردرهای ۲۰ یا ۳۰ ساله اداره می‌کنند. این فهرست نشان می‌دهد که ۲۸ نفر از جوان‌ترین میلیاردرهای دنیا در صنعت فناوری فعالیت دارند.

 

جان کالیسون، ۲۹ ساله: او همراه با برادرش پاتریک، یازده سال قبل کمپانی Stripe را که در گویه نرم‌افزارهای پرداخت فعالیت می‌کند، تاسیس کرده‌اند. حالا ولی ارزش دارایی‌های ناب-سره او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

ایوان اشپیگل، ۲۹ ساله: او هم‌ بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت سرشناس Snap است که در گستره شبکه‌های اجتماعی و فرآوری دوربین فعالیت می‌کند. ارزش خالص دارایی‌های او مساوی ۱/ ۲ میلیارد دلار است.

 

پاتریک کالیسون، ۳۱ ساله: او برادر بزرگ‌تر جان، هم ‌بنیان‌گذار و مدیرعامل کمپانی Stripe است که مانند برادرش ۱/ ۲ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بابی مورفی، ۳۱ ساله: او هم ‌بنیان‌گذار و مدیر بزرگتر تکنولوژی کمپانی Snap است و میزان دارایی‌های ناب-سره او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

جیهان وو، ۳۴ ساله: هم بنیان‌گذار و سرپرست هیات‌مدیره Bitmain Technologies که بزرگ‌ترین شرکت استخراج رمزارز در مملکت چین به حساب می‌آید، ۵/ ۱ میلیارد دلار دارایی ناب-سره در پسندیدن دارد.

 

کریس وانستراث، ۳۴ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت GitHub است که شبکه اجتماعی ویژه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار است. این کمپانی بدست مایکروسافت خریده شده است. میزان دارایی‌های خالص او به ۲/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

پاول دوروف، ۳۵ ساله: او بنیان‌گذار اپلیکیشن پیام‌رسان دوست داشتنی تلگرام است که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی روسیه به‌نام VK را هم راه‌اندازی کرده است. میزان دارایی‌های ناب-سره او مساوی ۷/ ۲ میلیارد دلار است.

 

داستین موسکوویتز، ۳۵ ساله: او احد از بنیان‌گذاران شبکه اجتماعی کبیر فیس‌بوک است. او فیس‌بوک را ترک کرد الی شرکت مدیریت فضای کاری Asana را راه‌اندازی کند و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت است. حجم دارایی‌های ناب-سره او به ۱/ ۱۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

مارک زاکربرگ، ۳۵ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی عالم یعنی فیس‌بوک است و درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به ۳/ ۶۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

کوین سیستروم، ۳۶ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق شبکه اجتماعی دوست داشتنی اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ بدست فیس بوک خریداری شد، درحال‌حاضر ۴/ ۱ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بیل لیو، ۳۶ ساله: مدیرعامل و سرپرست هیات‌مدیره شرکت Royole که در گویه فرآوری نمایشگرها و حسگرهای انعطاف‌پذیر مورد کاربرد در دستگاه‌هایی مشابه موبایل‌های تاشو، تکاپو می‌کند. میزان دارایی‌های ناب-سره او مساوی ۷/ ۱ میلیارد دلار است.

 

ژانگ ییمینگ، ۳۶ ساله: او سرپرست هیات‌مدیره شرکت ByteDance است؛ یک شرکت چینی تولیدکننده محتوا که کمپانی مادر اپلیکیشن محبوب TikTok هم هست. میزان دارایی‌های ناب-سره او برابر ۲/ ۱۶ میلیارد دلار است.

 

ناتان بلچارزیک، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیر بزرگتر استراتژی شرکت بزرگ Airbnb است که به‌خاطر کرایه زودگذر و اختصار مدت منزل و اماکن اقامتی در سراسر دنیا شناخته می‌شود. او ۷/ ۳ میلیارد دلار دارایی خالص در گزین کردن دارد.

 

رایان گریوز، ۳۷ ساله: او نخستین کارمند تمام‌وقت و نخستین مدیرعامل کمپانی اوبر است. گریوز درحال‌حاضر مدیرعامل کمپانی سرمایه‌گذاری Saltwater Capital است و میزان دارایی‌های ناب-سره او به ۶/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

درو هوستون، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم دوست داشتنی به اشتراک‌گذاری فایل در فضای ابری یعنی Dropbox است و میزان دارایی‌های او مساوی ۳/ ۲ میلیارد دلار است.

 

دنیل ای‌کی، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار کمپانی توزیع آنلاین موسیقی Spotify دارایی‌‌های خالصی برابر ۲/ ۲ میلیارد دلار دارد و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت هم هست.

 

شمار فالوور های خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟

  برایان آرمسترانگ، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل Coinbase است که پلت‌فرمی برای داد و ستدها رمزارزهاست و ارزش دارایی‌های خالص او مساوی ۳/ ۱ میلیارد دلار است.

 

چنگ وی، ۳۷ ساله: او بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم تاکسی‌یاب اینترنتی معروف Didi Chuxing در کشور چین است و میزان دارایی‌های او به ۲/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

بینی بانسال، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار بزرگ‌ترین سایت تجارت الکترونیکی هندوستان یعنی Flipkart درحال‌حاضر یک میلیارد دلار دارایی دارد. او لغایت ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ مدیرعامل این شرکت هم بود، اما در آن سررسید به‌دلیل اتهامات جدی مربوط به سوءمدیریت، از این سمت کناره‌گیری کرد.

 

سو هوآ، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل کمپانی Kuaishou یک اپلیکیشن به اشترا‌ک‌گذاری گیف و ویدئو است. میزان دارایی‌های خالص او به ۹/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قرار اخذ بیش از اندازه در معرض وسایل الکترونیکی منجر به افزایش اختلالات جسمی ، روانی و رفتاری می شود ، روانشناسان و محققین به تازگی آغاز به تشخیص و درک این مساله کرده اند. چگونه والدین پرمشغله می توانند به اولاد خویش یک رابطه تندرست با فناوری را یاد دهند؟

بر اساس پژوهش ها اخیر که بدست رسانه های جمعی صورت گرفته است، درصد کودکان آمریکایی 8 سال به پایین که به دستگاه های هوشمند دسترسی دارند از 52% در سال 2011 به 75 درصد در سال 2013 دریافتی است. مقدار زمانی که آنها از این دستگاه ها بهره‌گیری می کنند ، 3 برابر شده است.

استفاده از رسانه های جمعی در میانی کودکان ارشد حتی اغلب از این میزان می باشد. آکادمی اطفال در امریکا دریافته است که کودکان 8 الی 10 ساله بطور میانه روزانه 8 ساعت را با وسایلی چون اسمارت فونها ، تبلت ، بازیهای ویدئویی و دیگر وسایل دیجیتال می گذرانند. کودکان بزرگتر و نوجوانان روزانه بیش از 11 ساعت را با این وسایل مشغولند. این احصاء و ارقام برای کودکانی که در اطاق خویش تلویزیون دارند به مراتب بیشتر هم می شود.

آیا ساعتها وقت گذراندن و چسبیدن به صفحه نمایش تلویزیون برای یک کودک مضر نمی باشد؟ دکتر کریگ پیرس ( مدیر موسسه مشاوره خانواده و مؤلف کتاب Parenting Without Distraction می گوید: " محققین دریافته اند که رابطه مستقیمی بین مقدار زمانی که کودکان با وسایل الکترونیکی می گذرانند و میزان سلامتی و پیشرفت آنها هستی دارد. در واقع پیمان گرفتن بیش از اندازه در معرض وسایل الکترونیکی به افزایش اختلالات جسمی ، روانی و رفتاری کمک می کند ، روانشناسان و محققین اخیرا آغاز به تشخیص و فهم این مساله کرده اند. " اما امروزه چگونه والدین پرمشغله می توانند به اولاد خویش یک رابطه سالم با وسایل فوق را یاد دهند؟ دکتر پیرس نکات پایین را به ما پیشنهاد می دهد:

1. آهسته آهسته جلو بروید
دکتر پیرس پیشنهاد می کند که زمانی که آغاز به محدود کردن فناوری می کنید، آهسته گام بردارید. با تنظیم یک برنامه برای تماشای تلویزیون و به کارگیری تلفن همراه، کودکان خو های سالم را یاد می گیرند. در ضمن باید به کودک تلقین کنید که به کارگیری این وسایل مانند دادن امتیاز به آنهاست و به راستی حق طبیعی آنها نمی باشد. به جای اینکه به آنها آزادی بیشتری بدهید ، بعنوان دستمزد یک پیشه خوب در منزل و یا مدرسه ، به آنها پروانه بهره‌گیری بیشتر از تلویزیون، تلفن و یا آی پد را بدهید. بعضی از خانواده ها از نرم افزارهای زمان سنج استفاده می کنند لغایت زمان استفاده از این وسایل کاملا مشخص باشد، بقیه خانواده ها از روشهای قدیمی تر مثلا یک تایمر یا آویزان نمودن یک نمودار در محلی که کودک از ابزار کاربرد می کند سهم می برند.

2. والد و والده باشید
تا زمانی که فرزندتان پیشه داشته باشد و خودش هزینه گوشی اسمارت و یا دیگر وسایل را بدهد ، شما باید قوانین را وضع کنید. در اینکه محدوده دسترسی کودک را مشخص کنید کوتاهی نکنید. شما خریدید ، شما هم مهار می کنید. برای اینکه بدانید چه چیزی مناسب کودک است ، کمی کوشش کنید.

اعتیاد به تکنولوژی,اعتیاد به فناوری درکودکان

3. مانند یک دایناسور نباشید
از وسایل جدید ، اپلیکیشن ها و وب سایتهایی که بچه ها کاربرد می کنند آگاه باشید. اگر با چیزی آشنایی ندارید از آنها بخواهید که به شما شیوه کارش را پرتو دهند. به گفته دکتر پیرس: " بچه ها عاشق این هستند که ادای معلم ها را در بیاورند. با هم بنشینید و کمی درباره تکنولوژی درس یاد بگیرید، اینطوری شما فرصتی برای برقراری پیوستگی با او خواهید داشت و راه را برای گفتن اینکه چگونه از فناوری بهره‌گیری بهتری کند، مفتوح خواهید کرد.

4. در فضای مجازی آنها را پیگیری کنید
اگر مولود شما در رسانه های اجتماعی عضو است، آنها را تعقیب کنید. به توصیه دکتر پیرس، با او همنشین شوید و به این صورت شما می توانید ببینید که او از چه موضوعاتی خوشش می آید و چه مطالبی را به اشتراک می گذارد. همچنین می توانید با او در ارتباط با به اشتراک نگذاشتن پسورد با دوستانش برای حفظ اطلاعات شخصی گفتگو کنید و به او بگویید که قبل از ارسال آنلاین مطالب ، خوب در ارتباط با آن اندیشه کند.پذیرش درخواست عضویت گروه های کالج ، کمیته بورسیه تحصیلی و کارفرمایان آینده نیازمند چک کردن حضور آنلاین درخواست کننده می باشد. با این حال اغلب بچه ها نمی دانند ، عکس و یا متنی که آنها در فضای مجازی منتشر می کنند هرگز کامل پاک نمی شود.

5. مکان را عمومی کنید
تلویزیون ، بازی ها ، رایانه و دیگر وسایل الکترونیکی را در محیط‌ های مشترک همانند پذیرایی قرار دهید ، نه در اتاق خواب بچه. این شغل باعث می شود که هم فعالیت او را مهار کنید و هم مطمئن شوید که او شبها به هنگام می خوابد.

6. یک محل عاری از فناوری ایجاد کنید
زمانی را در روز به بعید هم جمع شدن برگزیدن دهید، بدون تلفن ، بدون تبلت . بچه ها باید یادبگیرند که توجه کردن به خانواده در اولویت نخست قرار دارد، مهم نیست که چشم براه تماس ضروری یا پیامک باشند.

7. خودتان هم به حرفهایی که میزنید عمل کنید
چقدر زمان برای تماشای تلویزیون ، تبلت یا تلفن صرف می کنید؟ مولود شما برای توجیه رفتار خود شدنی است شما را الگوی خود بداند. کودکانی که در خانواده های طرفدار تکنولوژی حیات می کنند ، معمولا مانند همان کسان رفتار می کنند. اما بچه هایی که در خانواده های دارای رفتارسالم در مقوله تکنولوژی هستند، نیز همان رفتارهای تندرست را دنباله روی می کنند.

تکنولوژی کارایی زیادی روی حیات بچه ها دارد، ولی در کناره آن باید راهنما و حمایت به جا داشته باشند. بچه ها یاد می گیرند که چگونه بین دنیای مجازی و راستین توازن استوار کنند.

منبع : https://www.beytoote.com/psychology/valedeyn-m/parents3-children-technology.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بنابر پیش بینی های چهره گرفته توسط سازمان ملل متحد، جمعیت دانشمند از 7.3 مییارد فعلی به 9.7 میلیارد نفر در سنه 2050 خواهد رسید. در شرایطی که گرمایش جهانی به مساله بی اندازه جدی مبدل شده، منابع به سرعت در حال تخلیه هستند و تامین انرژی مساله ای چالش برانگیز محسوب می شود، رشد جمعیت عالم به معنای خفگی هرچه بیشتر بر کره زمین است.


اخبار , تازه ها تکنولوژی,فناوری عالم در سال 2050,تغییر فناوی جهان


افزایش جمعیت جهان به معنای فقر بیشتر، جرم و جنایت بیشتر و تقاضای اغلب برای مواد غذایی نیز است. در این میان، فناوری می تواند نقشی کلیدی ایفا کرده و گذرگاه حل هایی برای مقابله با این شرایط در پسندیدن ما قرار دهد.

گداخت هسته ای

اخبار , اخبار تکنولوژی,فناوری جهان در سنه 2050,تغییر فناوی جهان


اگر انسان بتواند دو اتم زیاد داغ را برای ساختن یک اتم با یکدیگر برخورد دهد و سپس انرژی منتشر شده از این برخورد را کنترل کند، مشکلات مربوط به برق برای همیشه از بین خواهد رفت. دانشمندان آلمانی با شناسایی راکتور گداخت هسته ای W7-X که یک استلراتور محسوب می شود تمام سعی خود را به کار گرفته اند تا این رویا را محقق سازند.

معدن کاری سیارکی

اخبار , تازه ها تکنولوژی,فناوری عالم در سال 2050,تغییر فناوی جهان


از آنجایی که منابع کره زمین با توجه به مصرف بالای بشر پایین فشار پیمان دارند و در حال حاضر برخی فلزات کلیدی نادر یا غیر اقتصادی برای استخراج هستند، دسترسی به منابع ستاره ها و سیارک ها احد از طریق حل هایی است که دلخواه قرار دارد. شرکت پلنتری ریسورسز (Planetary Resources) این قصد را دنبال می کند و بر همین بنیاد ماموریت های فضایی رباتیک برای شناسایی سیارک های نزدیک کره زمین با بیشترین قابلیت بهره‌گیری مد نظر پیمان گرفته اند.

خانه های دریایی

اخبار , تازه ها تکنولوژی,فناوری دانشمند در سنه 2050,تغییر فناوی جهان


همانگونه که آسانسورها شکل گیری آسمانخراش ها و شهرهای عمودی را شدنی کرده اند، حیات در منزل هایی روی آب می تواند مرحله بعدی شهرنشینی باشد. بنابر قبل بینی های صورت گرفته، امکان افزایش سطح آب دریاها به میزان 20 الی 30 سانتیمتر تا سنه 2050 هستی دارد و مواجهه شهرهای جهان از نیویورک تا بانکوک، گوانگژو و مومبای با روند افزایشی وقوع سیل امکان پذیر است. این در شرایطی است که برخی جزیره ها به زیر آب می روند و یا غیر قابل سکونت می شوند. در این میان، برپایی جوامع شناور می تواند پاسخی به این شرایط باشد.

شبکه برق سراسری هوشمند

اخبار , اخبار تکنولوژی,فناوری دانشمند در سال 2050,تغییر فناوی جهان


بنابر گزارش آژانس بین المللی انرژی، مصرف جهانی انرژی هر ساله به میزان دو درصد افزایش می یابد که در ترکیب با افزایش جمعیت پیش بینی شده به معنای دو مساوی شدن تقاضا لغایت سنه 2050 است. کنتورهای هوشمند که با شبکه برق سراسری هوشمند در ارتباط هستند در حال آماده شناسایی شده اند و با شبکه های برق سراسری هوشمند کاملا اتوماتیک در پایان می طاقت به تساوی بین تولید انرژی و تقاضای موعد راستین امید داشت.

خودروهای الکتریکی

اخبار , اخبار تکنولوژی,فناوری عالم در سال 2050,تغییر فناوی جهان


با افزایش تعداد خودروهای الکتریکی احتیاج به شبکه های برق سراسری مدرن، هوشمندتر و بهتر نیز بیشتر پرماسیدن می شود. زیرا اگر شمار قابل توجهی از کسان یک شهر به طور مقارن خودروهای خویش را برای شارژ به برق متصل کنند شبکه سراسری برق ذیل اختناق بیشتری نسبت به آن چه امروز شاهد هستیم، پیمان می گیرد. همچنین عامل کلیدی سایر در گسترش به کارگیری خودروهای الکتریکی نگرانی از پهنه جنبش آنها به واسطه پیشرفت کند تکنولوژی باتری است.

غذای آینده

اخبار , تازه ها تکنولوژی,فناوری جهان در سنه 2050,تغییر فناوی جهان


با پروا به رشد طبقه میانه در عالم درخواست برای گوشت افزایش یافته و با توجه به روند افزایشی درخواست پیش بینی می شود شاهد افزایش 80 درصدی آن لغایت سال 2050 باشیم. اگر منظور داریم از کمبود پروتئین بعدها جلوگیری کنیم عادات غذایی انسان باید تغییر کند. همچنین، تولید گوشت های آزمایشگاهی باره توجه پژوهشگران قرار گرفته است. در همین حال، نیازمند فناوری کشاورز شهری هستیم زیرا فضای سبز به عنصری کمیاب مبدل خواهد شد.

گرافن

اخبار , تازه ها تکنولوژی,فناوری دانشمند در سنه 2050,تغییر فناوی جهان


گرافن به عنوان مونث ای اعجاب انگیز مورد پروا پیمان گرفته است. این ماده بدست کنستانتسن نوسلو و اندره جیم در سنه 2004 در دانشگاه منچستر کشف و فرآوری شد. گرافن می تواند به معنای رایانش با سرعت بالا و فوق بهینه، گجت های انعطاف پذیر و فوق نازک، و افزایش طول عمر باتری باشد. این مونث می تواند شکل گیری رنگ فتوولتائیک برای جذب انرژی خورشید روی هر سطحی را شدنی سازد و وانگهی به شکل گیری حسگرهای قابل چاپ شدن در کناره برچسب های ردیابی کمک کند.

قطارهای ماگلو

اخبار , تازه ها تکنولوژی,فناوری جهان در سال 2050,تغییر فناوی جهان


قطارهای ماگلو که با کمک الکترومغناطیس حالتی شناور روی ریل داشته و می توانند به سرعت های فوق بالا دست یابند می توانند شکل ترابری ریلی را تغییر دیتا و مدت زمان سفر بین مبدا و مقصد را به طور قابل توجهی تفریق دهند. با پروا به بیشینه سرعت 500 کیلومتر در ساعت و بیشتر، قطارهای ماگلو گزینه هایی جذاب برای ترابری زمینی محسوب می شوند.

جنگل های شهری و باغ های عمودی

اخبار , تازه ها تکنولوژی,فناوری عالم در سنه 2050,تغییر فناوی جهان


ساختمان هایی با درختان و گیاهانی که در خود آنها رشد می کنند از موضوعات جذاب در معماری است. پروژه های این چنینی تصویری از محیط چگال شهری آینده و این که چگونه شدنی است با پوشش گیاهی فراگرفتن شوند را ارائه می کنند. برج دوقلو «بوسکو ورتیکاله» در شهر میلان، ایتالیا یگانه از نمونه های واقعی در این مقوله است. این مجموعه تنها به وضعیت استفاده از گیاهان و درختان در مناطق شهری محدود نمی شود. برای آبیاری گیاهان و درختان از آب بازیافت شده بهره‌گیری می شود در شرایطی پنل های شمسی یکپارچه شده انرژی باره دربایستن آن را تامین می کنند.

پیشرانش الکتریکی

اخبار , تازه ها تکنولوژی,فناوری جهان در سنه 2050,تغییر فناوی جهان


با رسیدن کاوشگر فضایی داون (Dawn) به سیاره کوتوله سرس یکی از بزرگترین کامیابی های فناوری آدمی شکل گرفت. این کاوشگر در سال 2007 توسط ناسا به سوی مکان پرتحمل شد و اولین ماموریتی است که در آن از یک پیشرانه یونی الکتریکی به جای راکت های کیمیایی سنتی استفاده شده است. این یکی از نمونه های فوق العاده پیشرانه های الکتریکی شمسی است که ماموریت های فضایی طولانی را ممکن خواهند ساخت.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/technology1-change1-world2050.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استوری اینستاگرام تقریباً پر کاربردترین ابزار این شبکه اجتماعی است که کاربران می‌توانند تصاویر یا ویدئوهای کوتاه خود را با فالوورهای خویش به اشتراک بگذارند؛ اما مشکلی که در استوری اینستاگرام هستی دارد، محدودیت زمانی آن است! یعنی کاربران فقط الی ۲۴ ساعت پس از انتشار استوری می‌توانند آن را ببینند و پس از آن به استوری شما دسترسی ندارند. گاهی اوقات استوری‌ها آن‌قدر جذاب هستند که کاربران به تعقیب راه‌حلی برای نمایش ابدیت آن‌ها در صفحه خود هستند که این امکان تا چند ماه قبل هستی نداشت. در بروزرسانی‌های اخیر، اینستاگرام قابلیتی به نام هایلایت اینستاگرام ایجاد کرد که با به کارگیری آن می‌توانید استوری‌های خویش را برای همیشه به کاربران نمایش دهید. مخصوصاً اگر مدیریت کسب‌وکاری را برعهده دارید، بی گمان می‌دانید که برخی استوری‌ها اهمیت بیشتری دارند و می‌توانند کاربران صفحه را ارشاد کنند؛ مثلاً می‌توانید در باره روش‌های حمایت خود کاربران را به کمک استوری‌ها کمک کنید اما اگر این استوری تنها ۲۴ ساعت در دسترس کاربران باشد، بسیاری از کاربران نمی‌توانند از روش‌های حمایت شما مطلع شوند. هایلایت اینستاگرام به شما کمک می‌کند لغایت بتوانید روش‌های حمایت را برای دائم در صفحه خویش درج کنید و کاربران به آن دسترسی داشته باشند. در این نوشتار منظور داریم به تعلیم هایلایت اینستاگرام بپردازیم لغایت بتوانید استوری‌های خود را به جای ۲۴ ساعت، برای همیشه در گزین کردن کاربران قرار دهید. اگر آماده‌اید، در ادامه ما را در آموزش استفاده از هایلایت اینستاگرام همراهی کنید!

چگونه از هایلایت اینستاگرام کاربرد کنیم؟

ایجاد هایلایت اینستاگرام و اهمیت آن برای کسب‌وکارهای اینترنتی
اگر از افرادی هستید که از استوری اینستاگرام بهره‌گیری می‌کنید، حتماً می‌دانید که برخی استوری‌ها ارزش زیادی دارند و دوست دارید آن‌ها را برای همیشه در صفحه خویش نگه دارید! هایلایت اینستاگرام قابلیتی است که با به کارگیری آن می‌توانید استوری‌های خود را برای همیشه در صفحه خویش نگه دارید. فرض کنید از اینستاگرام برای بازاریابی کسب‌وکار خویش کاربرد می‌کنید و قطعاً استفاده شما از استوری زیادی است؛ برخی از این استوری‌ها آموزش‌هایی هستند که به کاربران می‌دهید یا پاسخ‌هایی که به سوالات آن‌ها داده‌اید را شامل می‌شوند. اگر موافق هستید، با یک نمونه کاربردی این مسئله را روشن‌تر بیان کنیم؛ مثلاً صفحه‌ای را در عقیده بگیرید که قصد دارد طی ۳۰ روز، ۳۰ استوری از بازاریابی اینستاگرام منتشر کند ولی نمی‌خواهد این آموزش‌ها از دسترس کاربران بیرون شوند! برای این مسئله بس است یک هایلایت با نام بازاریابی اینستاگرام برپایی کند و این ۳۰ استوری را در آن قرار دهد! بنابراین هایلایت اینستاگرام برای کسب‌وهای مختلف اهمیت زیادی دارد و به راحتی می‌توانید با یک عنوان مناسب، چندین استوری را به هایلایت خود اضافه کنید. اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید هایلایت اینستاگرام ایجاد کنید، در تقسیم بعدی با ما و ۴ مرحله ایجاد هایلایت اینستاگرام به اتفاق ما باشید.


ایجاد هایلایت اینستاگرام و پیمان دادن استوری‌ها در آن
برای ایجاد هایلایت اینستاگرام، پیش درآمد باید استوری خویش را منتشر کنید! در حالت کلی ۴ مرحله برای برپایی هایلایت اینستاگرام وجود دارد که در پیوسته به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

استوری‌های موردنظر را برای قرار گرفتن در هایلایت برگزیدن کنید!
هایلایت اینستاگرام باید از استوری‌های منتشر شده در صفحه اینستاگرام برپایی شود! این مسئله به این معنی است که اگر بخواهید یک تصویر از گالری موبایل خود را به هایلایت اضافه کنید، نخست باید آن را استوری کرده الی بتوانید آن را به هایلایت خود اضافه کنید. برای برپایی هایلایت اینستاگرام بس است وارد پروفایل خود شوید:

چگونه از هایلایت اینستاگرام استفاده کنیم؟

در این بخش، هایلایت‌های شما قابل تماشا است؛ اگر تا کنون هایلایتی ایجاد نکرده باشید، این دسته به صورت خاکستری درون خالی دیده می‌شود ولی اگر هایلایتی برپایی کرده باشید، در این بخش دیده می‌شود. برای ایجاد هایلایت بر روی آیکن اضافه کردن هایلایت ( علامت + در سمت چپ بخش هایلایت) کلیک کنید تا وارد صفحه بعد شوید:

 

در این تقسیم باید استوری‌های موردنظر را از تقسیم استوری‌های صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید. برای این کار بس است تصاویر موردنظر خود را انتخاب کنید و بر روی Next کلیک کنید. اکنون استوری‌های موردنظر شما به هایلایت اینستاگرام اضافه شده است و به راحتی می‌توانید آن را در تقسیم پروفایل خود ببینید. الان هر کاربری که وارد صفحه پروفایل شما شود، می‌توانید هایلایت برپایی شده را ببیند؛ در ضمن لازم است بدانید این هایلایت برای همش در دسترس کاربران است ولی اگر بخواهید می‌توانید آن را حذف کنید.

چگونه استوری‌های پرکار خویش را به هایلایت اضافه کنیم؟
اگر به تازگی یک استوری در اینستاگرام منتشر کرده‌اید و هنوز ۲۴ ساعت از سررسید انتشار آن نگذشته است، کافی است وارد آن استوری شوید. در تصویر بالا، با کلیک بر روی گزینه Highlights می‌توانید آن را به هایلایت موردنظر خود اضافه کنید. پروا داشته باشید که باید نام یک هایلایت را برای اضافه شدن استوری به آن برگزیدن کنید تا استوری شما به هایلایت اضافه شود.

اسمی برای هایلایت خویش انتخاب کنید!
کاربرانی که وارد صفحه پروفایل شما می‌شوند، هایلایت‌های شما را می‌بینند. اگر اسمی برای هایلایت خویش گزینش نکرده باشید، کاربران آن را با اسم Highlights می‌بینند اما اگر می‌خواهید آن را با اسم دلخواه شما ببینند، باید اسمی برای آن برگزیدن کنید. برای این کار کافی است بعد از کلیک بر روی Next در بخش قبلی، اسمی را برای هایلایت اینستاگرام خویش گزینش کنید:

 

شما می‌توانید الی ۱۶ حرف برای نام هایلایت خود بنویسید. پیشنهاد می‌کنم یک نام اختصار و جذاب برای هایلایت خود گزینش کنید؛ البته اگر منظور دارید آموزشی در مقوله کسب‌وکارتان (مانند روش‌های حمایت کاربران) به کاربران ارائه کنید، مفهوم آن را باید کاملاً ساده به کاربران برسانید.
اگر اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه موجود آپدیت کرده باشید، حتما با گزینه جدیدی با عنوان Highlights برای استوری‌ها روبرو شده‌اید. اما هایلایت استوری در اینستاگرام چیست و چگونه می‌توان متعلق به استفاده کرد؟ در پیوستگی مطلب به اتفاق ما باشید.

هایلایت به شما این امکان را می‌دهد که بعد از گذشت مدت موعد 24 ساعت از زمان پست شدن استوری، آن را در اینستاگرام خود نگه‌داری کنید لغایت هم برای فالوورها و هم برای شما امکان دسترسی به آن وجود داشته باشد.

در واقع با هایلایت کردن استوری خود در اینستاگرام، در صفحه پروفایل‌تان بخش جدیدی برای قرارگیری استوری‌های هایلایت شده شما ایجاد می‌شود و کاربران متعلق به شیوه می‌توانند استوری شما را مشاهده کنند. دقت کنید که استوری هایلایت شده شما تنها در صفحه پروفایل خودتان ذخیره می‌شود و پس از گذشت موعد 24 ساعت از پست شدن آن، در نوار استوری‌ها قابل نگریستن نخواهد بود.

علاوه بر این‌ها هنگامی که استوری را هایلایت می‌کنید، حتی بعد از پاک کردن آن از این بخش، می‌توانید از راه منوی پست‌های بایگانی شده به آن‌ دسترسی داشته باشید.

اما برای هایلایت کردن استوری خویش مراحل زیر را به‌ترتیب طی کنید:

استوری خود را مشابه همیشه در اینستاگرام پست کنید.
استوری پست شده خود را باز کنید و در بخش پایینی بر روی گزینه Highlight کلیک کنید. این گزینه با یک آیکون قلب مشخص شده است.


برای استوری هایلایت شده خویش یک نام قرار دهید. این اسم زیر استوری در صفحه حساب کاربری‌تان قرار خواهد گرفت.
بر روی Add کلیک کنید لغایت استوری‌تان هایلایت شود.


به این چهره با وارد شدن به صفحه پروفایل خود، استوری هایلایت شده‌تان را نگریستن خواهید کرد.

 

در صورتی که بخواهید استوری هایلایت شده را پاک کنید، انگشت‌تان را بر روی آن نگه داشته و گزینه Delete Highlight را انتخاب نمایید. دقت کنید پس از حذف هایلایت، استوری مورد عقیده همچنان در تقسیم پست‌های بایگانی شده فقط بدست خودتان، قابل دسترس خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۲۰۴,۰۰۰تومان
میز چند منظوره مهر تجهیز مناسب مطالعه، کار با لپ تاپ و ده ها استعمال سایر است. میتوانید از این میز در حالت نشسته یا حتی طویل کش روی زمین و بست بهره‌گیری کنید. بهتر است با تنظیم گوشه و ارتفاع میز، بهترین حالت را ایجاد کنید لغایت به راحتی و با تمرکز شغل کنید. پس از استفاده، ارکان به آسانی جمع می شود و میتونید اون رو پایین تخت یا کمد قرار دهید. این میز برای سنه ها استفاده ی شما طراحی شده، کاربردهای فراوان و ثبات زیاد فوقانی دارد.

کاربرد ها:

میز تحریر تاشو کاردینو، میز لپ تاپ و میز مطالعه
میز هنری، میز نقاشی، میز طراحی، میز خوشنویسی
میز خوراک ارسال لغایت 3 روز کاری آینده

1
افزودن به سبد خرید
دسته: میز تحریر و میز لپ تاپ برچسب: مهر تجهیز, مهرتجهیز, میز, میز اتو, میز بزرگ, میز تاشو, میز تحریر, میز جمع شو, میز جمع و جور, میز خوشنویسی, میز طویل کش, میز طراحی, میز کار, میز لپ تاپ, میز مطالعه, میز نشسته, میز نقاشی, میز هنری
توضیحات
نظرات (0)
مشخصات فنی:

ابعاد و وزن:
سایز: بزرگ – ابعاد رویه 50×70 cm
ارتفاع: از 25 تا 35 cm (از سطح زمین لغایت سطح میز) قابل تنظیم در 6 حالت مختلف
وزن ناب-سره (بدون بسته بندی): 6300 گرم
پایه ها:
جنس پایه فلز با رنگ کوره ای
تاشو (پایه ها کاملا تا شده و پایین رویه ی میز جمع می شود)
فاصله پایه ها: حداکثر 84 cm در حالت کامل مفتوح شده
دارای خاتمه پایه های لاستیکی
امکان تنظیم جداگانه ستون ها و در ضمن برپایی شیب به کمک ارکان (علاوه بر تنظیم شیب رویه)
رویه:
جنس رویه MDF درجه یک با روکش ملامینه (تا حدودی ضد خش) و نوار PVC
دارای “رویه یک تکه” با توانایی تنظیم شیب
تنظیم شیب رویه در 4 زاویه مختلف از صفر لغایت 35 درجه
سایر خاصیت ها:
قابلیت تنظیم بلندی و شیب میز مطابق با ارگونومی بدن ( رعایت درست وضعیت بدنی بر پای بست، فیزیک بدن)
به کمینه رساندن دردهای برآمده از مطالعه و شغل با لپ تاپ، اسکلتی وعضلانی و دشواری ها بینائی
دارای شاسی فولادی ثابت که قابلیت به کارگیری میز بعنوان چهارپایه را نیز فراهم می سازد
استحکام کافی تقسیم تنظیم بلندی در مساوی فشارهای وارده بر میز با کمک پایه های دندانه دار و پیچ تنظیم
بهمراه قفل نگهدارنده رویه که از مفتوح شدن رویه میز حین حمل و نقل ممانعت می کند.
استفاده از ته پایه های پلاستیکی در ذیل پایه های میز جهت محافظت از سطحی که میز روی آن قرار می گیرد.
کم جا و قابل حفاظت ذیل اریکه و مبلمان
سبک و قابل حمل
تحمل وزن الی 80 کیلوگرم



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اخبار اقتصادی - جزییات فروش اقساطی مسکن مهر

مهرآبادی با بیان این‌که رقمی بالغ بر 4200 میلیارد تومان اقساط را از ملت وصول کرده‌ایم گفت: یک میلیون وسیصد و شش هزار واحد فروش اقساطی‌شان انجام شده است.
قائم‌مقام وزیر گذرگاه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه متقاضیان برای تسریع در انجام و تحویل واحدها نسبت به تکمیل بهره آورده خویش اقدام کنند، تأکید کرد: پیش از تحویل واحدها حتمأ باید فروش اقساطی صورت گیرد.

به گزارش برنا، قائم‌مقام وزیر گذرگاه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام برنامه آماده تحویل بودن بالغ بر 700 هزار یکتا مسکونی تا واپسین،انجام سنه 1393 گفت: فروش اقساطی این 700 هزار واحد لغایت پایان سال جاری اقدام فوری و عاجل چهره می گیرد.

مهرآبادی با ذکر این‌که رقمی بالغ بر 4200 میلیارد تومان اقساط را از ملت وصول کرده‌ایم گفت: یک میلیون وسیصد و شش هزار یکتا فروش اقساطی‌شان اتمام شده است.

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر در پیوستگی گفت:‌در حال حاضر یک میلیون و سیصد و شش هزار یکتا فروش اقساطی شده اند که در حال پرداخت اقساطشان به بانک هستند.

وی با بیان این‌که سه سنه از بانک مرکزی تنفس گرفته شده است تا طی این سه سنه تمامی اقساط وصول شده برای تکمیل پروژه ها جهت تحویل به متقاضیان پرداخت شود و این در حالیست که 18 ماه از آن مهلت ماضی است و فقط 18 ماه باقی مانده است لذا در پرداخت تسهیلات بانکی باید سرعت داده شود.

وی با بیان این‌که در بسیاری از مواقع پروژه‌ها تکمیل نشده، تصریح کرد: برای انجام و تکمیل پروژه های مسکن مهر اعتبارات کافی هستی نداشته است ،از متقاضیان بانک مرکزی برای تسریع در اتمام،تکمیل و تحویل واحدها، تقاضای همکاری و واریز مبالغ مورد بیچارگی را داریم.

مهرآبادی در پیوسته گفت:‌از 282 باب مدرسه ساخت 94 باب به سرانجام واصله و در حال بهره برداری هستند.

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر با بیان این‌که اعلام کردیم 830 باب مسجد در پروژه های مسکن مهر نیاز داریم که 300 باب ساختشان نخست شده و 70 باب هم تکمیل شده است، افزود: 303 واحد کلانتری هم نیاز است که آمار آن را به متولی اصلی این تقسیم در ریاست جمهوری تحویل دیتا ایم،تا بررسی و عدد واقعی مورد بیچارگی خود را اعلام کنند.

مهر آبادی در پیوسته گفت: از این شمار 58 یکتا آن ساختش آغازشده است ،در ضمن نزدیک 2250باب مدرسه هم در پروژه های مسکن مهر باره نیازاست که حدود 282 باب در حال احداث است.

وی در پایان با اشاره به اینکه متقاضیان برای تسریع در سپریدن و تحویل واحدها نسبت به تکمیل سهم آورده خویش اقدام کنند، تأکید کرد: پیش از تحویل واحدها حتمأ باید فروش اقساطی چهره گیرد.

اخبار اقتصادی - برنا

منبع : https://www.beytoote.com/news/economy-news/mnews19746.html



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر برای هر فعالیت، از وسایل مناسب کمک بگیریم، باعث میشود الی سرعت ترقی ما افزایش یابد و بازدهی اکثریت داشته باشیم. میز تحریر کودک باکس دار یک وسیله ی مناسب برای مطالعه و درس احضار کودکان می باشد که باعث دلگرمی کودک شما به کتاب خواستن میشود. با کسی که در میز تحریر کودک، کار گذاشته شده است یک جایگاه نگهدارنده پسندیده برای پیمان دادن وسایل باره نیاز کودک، می باشد همچنین بر روی این میز طرحی از میشا و ماشا نیز بهره‌گیری شده است.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۱.چهارپایه تاشو «ابعاد» (De-dimension)
اینکه شما در یک آپارتمان حقیر زندگی می‌کنید دلیل بر این نیست که دکوراسیونی زیبا و جذاب نداشته باشید. گرد از معضلات خانه ها حقیر فقدان فضای نشستن بس است که از نظر خیلی‌ها مشکلی ناگشودنی محسوب می‌شود. با این حال، طراحی کره‌ای به اسم «جونقا چوی» (Jongha Choi) که در هلند دیزاین خوانده، با یک ایده ساده این مسئله را حل کرده است. چوی با یک مسیر خلاقانه توانسته صندلی‌ها یا چهارپایه‌های تاشویی تولید کند که پس از جمع شدن حالتی کاملاً دو بعدی به خود می‌گیرند و می‌توان آنها را به دیوار آویزان کرد.
چهارپایه تاشو ابعاد
چهارپایه تاشو ابعاد جالب آنکه این صندلی انعطاف‌پذیر حتی در حالت تاشو نیز با پرسپکتیوی که از خود به نمایش می‌گذارد، سه بعدی به نظر می‌رسد و نمایی جالب به دیوار می‌بخشد. به ذکر بهتر صندلی‌های «ابعاد» حتی در زمانی که کاربرد ندارند نیز به عنوان یک شیء دکوارتیو و برای تزئین بارو باره استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه چوی فقط از این ایده برای طراحی چهارپایه استفاده کرده ولی به عقیده می‌رسد که می‌توان از آن برای فرآوری دیگر قطعات مبلمانی نیز بهره‌گیری کرد. چنین طرح‌هایی بی‌شک برای منازلی که آشپزخانه و اتاق‌های کوچک دارند، باره استقبال قرار می‌گیرد.

۲.صندلی تاشو «سوِش» (Swish)
در نگاه نخست Swish به یک صندلی تاشو راحت نشین شباهت دارد که علیرغم زیبایی نمی‌تواند وزن زیادی را تحمل کند. برخلاف تصورمعمول اما هر صندلی ظریفی، شکننده نیست. صندلی تاشو Swish کاملاً بر اساس الگوریتم‌ها و مدل‌های ریاضی ساخته شده و نیروی وارد شده به خویش را طوری به تمام بخش‌های متصل به زمین منتقل می‌کند که به‌راحتی می‌تواند وزن‌های بالا را تحمل کند. با این وصف، صندلی تاشو Swish یک صندلی جادویی محسوب می‌شود. کارلو رتی (Carlo ratti) این صندلی را سنه ماضی برای کمپانی کاسینا (Cassina) طراحی کرد و نخستین بار در هفته طراحی میلان ۲۰۱۷ به نمایش درآمد.
صندلی تاشو Swish این الگوریتم‌ها لغایت پیش از این برای طراحی پل‌ها، سالن‌های کنسرت و یا بخش‌هایی از بدنه موتور سیکلت‌ها باره بهره‌گیری قرار گرفته بودند. صندلی تاشو Swish نمونه‌ای جدید از تلفیق این ایده علم ریاضی با طراحی مبلمان است که در نوع خویش همانند ندارد. قابل ذکر است طراحان صندلی تاشو Swish قبل از طراحی آن یک اسکن کامل سه بعدی از تن انسان جاسازی کردند. این اسکن به آنها کمک می‌کرد تا با استفاده از الگوریتم‌های ریاضی محصولی ارائه دهند که کاملاً با فیزیک تن و فرم نشستن انسان همخوانی داشته باشد.
3میز و نیمکت پیکنیکی (Picnic Table Bench)
آقای سوآن (Izzy Swan) فردی است که همه تصوری که از طراحان مبلمان داشته‌ایم را به هم ریخته! او بدون اینکه مدرک یا مهارت ویژه‌ای داشته باشد تنها با کمک تجربه بصری و خلاقیت یک محصول ویژه طراحی کرده است. او که پیش از بازنشستگی صاحب یک فروشگاه مبلمان بوده توانسته در ایام فراغت خود محصولات چوبی جالبی طراحی کند. سوآن یک تارنما با نام Think Woodworks نیز تاسیس کرده است که در آن محصولات خود را به نمایش می‌گذارد و آموزش‌هایی را نیز ارائه می‌دهد. گرد از جالب‌ترین طرح‌هایی که سوآن ارائه کرده یک ست میز و صندلی یکپارچه تاشو است که او آن را سریع‌ترین میز تاشو عالم اسم نهاده است. این میز و صندلی‌های تاشو که ظرفیتی ۴ نفره دارند در چند حرکت ساده به سرعت آماده کاربرد می‌شود. آقای سوآن بعضی طرح‌های خویش را به چهره آنلاین به فروش می‌رساند. برای مثال طرح ساخت این میز و صندلی تاشو را به قیمت ۱۰ دلار در وب سایتش عرضه کرده است.

4.صندلی تاشو دی (Chair D)
صندلی تاشو «دی» نام محصولی است که از یک تکیه‌گاه با توانایی تاشوندگی برخوردار است. پشتی این چهارپایه همانند یک ورق کاغذ الی می‌شود. از این محصول می‌توان در فضاهایی با دکوراسیون نوین بهره‌گیری کرد. این صندلی تاشو را استودیوی بلگرادی Kako.Ko با به کارگیری اصول اوریگامی طراحی کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()