نوشته شده توسط : ساحل

یکی سایر از اقداماتی که باید در حین راه اندازی سیستم های تلفنی باره توجه قرار گیرد، غیرفعال کردن امکانات و یا ماژول هایی است که در حال حاضر متعلق به ها بهره‌گیری نمی شود یا به نحوی برای عملکرد اصلی سیستم، الزامی نیستند. چرا که بسیاری از این قابلیت ها نوعی درگاه ورود به سیستم محسوب می گردند و یا نفوذگر از طریق آن ها، می تواند از سیستم سوء بهره‌گیری کند.

به عنوان مثال در سیستم استریسک، باید ماژول pbx_spool را چنانچه متعلق به استفاده نمی شود، غیر فعال کرد. این ماژول امکان عدد گیری لیستی از شماره تلفن ها را فراهم می کند که ابزاری زیاد پسندیده برای نفوذگران می باشد.

 غیر فعال کردن و یا تغییر در تنظیمات پیش فرض

علاوه بر این که توصیه می شود رمزهای عبور پیش فرض باره استفاده پیمان نگیرند، باید امنیت سیستم تلفنی voip تنظیمات و تعاریف پیش فرض نیز تغییر کنند و یا غیر پرکار شوند. چرا که اگر نفوذگر با ساختار سیستم شما آشنایی داشته باشد، از این مقادیر و تعاریف قبل فرض به راحتی به هدف رخنه به سیستم تلفنی سهم خواهد برد.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رمز عبور
رمزهای عبور و یا به اصطلاح Secret در دنیای VoIP، گرد از مهم ترین آفت پذیری های سیستم های تلفنی می باشد. به طوری که یک نفوذگر با یافتن یک اسم کاربری و رمز عبور آن می تواند از طریق سیستم تلفنی شما تماس مجانی برپا کند. در نتیجه، در چهره اصلاح رمزهای عبور، به میزان قابل توجهی امنیت سیستم تلفنی افزایش خواهد یافت.

معمولا کاربران از رمزهای عبور ساده برای آزمایش سیستم استفاده می کنند و بدون بررسی سیستم از لحاظ امنیتی، آن را پایین بار می برند؛ و رمزهای عبور ساده و قابل تشخیص، به عنوان یک حفره امنیتی در سیستم باقی می مانند.

اهمیت رمزهای عبور برای هر درونی (Extension) زمانی که کاربران گذرگاه دور و بیرونی داشته باشید، مشخص می گردد. چرا که در این صورت با یافتن رمز عبور به راحتی می نا از سیستم تلفنی سوء کاربرد شود.

یکی دیگر از اشتباهات رایج تشابه رمز عبور با عدد درونی و استفاده از رمزهای امنیت سیستم تلفنی ویپ عبور قبل فرض می باشد. به عنوان مثال درونی 201 با رمز عبور 201؛ این رمز عبور مانند این است که کاربر رمز عبوری ندارد.

رمزهای عبور باید ساختار مناسبی از لحاظ شمار کاراکترها و گونه آن ها داشته باشند. به عنوان نمونه سلسله 55178 را در نظر بگیرید. این رمز عبور لاغر است، چرا که ابزارهای نفوذ خیلی ابتدایی هم می توانند با چندین مرتبه تست آن را پیدا کنند. یا رشته test123 نیز به همین صورت قابل تشخیص خواهد بود. بعضی الگوهای رایج و بسیار ساده که در دقایق اول به وسیله ابزارهای نفوذ، شکسته می شوند در سنه 2014 به صورت زیر فهرست شده اند:

123456
123456789
Password
1234
12345
1234567
12345678
abc123
Qwerty
123123



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش GSM‌Arena به نقل از سازمان Above Avalon، تعداد کاربران اپل واچ به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است که تنها ۱۰ درصد تعداد کاربران آیفون است. درحال‌حاضر یک میلیارد آیفون فعال در دنیا وجود دارد.

آمار تعداد کاربران اپل واچ چندان بد نیست. نسل اول این ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۵ راهی بازار شد و از طرف دیگر، اپل واچ جزو محصولات گران‌قیمت بازار به‌حساب می‌آید. البته  ۲۰۲۰ سال خوبی برای اپل واچ بود و در آن، ۳۰ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل راهی بازار شد که از مجموع عرضه این محصول در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بیشتر بود.

در این گزارش گفته شده است که بازار ایلات متحده به اپل واچ واکنش بهتری داشته است و ۳۵ درصد کاربران آیفون در این کشور، از این ساعت هوشمند استفاده می‌کنند. در سطح جهانی همچنان فضای زیادی برای رشد اپل واچ وجود دارد. ساعت هوشمند اپل از نظر فروش پشت سر محصولاتی مانند آیفون، آیپد و کامپیوتر مک قرار دارد.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/economics/368005-apple-watch-reaches-100-million-units/

 


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق مصوبه شورای عالی اداری با عنوان «ساده‌سازی مراحل شروع کسب‌و‌کار»، شروع کسب‌و‌کار دیگر نیازی به دریافت مجوز‌های مختلف از سازمان‌ها و دستگاه‌های گوناگون نخواهد داشت. بر این اساس، متقاضی تنها باید تعهد بدهد که به قوانین و استانداردهای لازم برای کسب وکار پایبند است.

در مصوبه‌ی «ساده‌سازی مراحل شروع کسب‌و‌کار» که ۲۴ آذرماه به تصویب رسید، قید شده است که از این پس، شروع کسب‌و‌کار و رعایت الزامات آن به‌صورت خوداظهاری خواهد بود و نیازی نیست دستگاه‌های مختلف، شرایط کسب‌و‌کار را بررسی کنند. در واقع تمامی نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه بر کسب‌و‌کار، پس از شروع آن صورت می‌گیرد؛ البته متقاضی کسب‌و‌کار باید متعهد شود که تمامی شرایط، الزامات، دستورالعمل‌ها، استانداردها و قوانین و مقررات مصوب و حاکم برای کسب‌و‌کار را رعایت می‌کند تا تعهدنامه‌ی متقاضی به وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه‌های نظارتی ارسال و مجوز شروع به فعالیت کسب‌و‌کار بلافاصله توسط دستگاه متولی صادر شود.

خوداظهاری به‌ معنای پذیرش تمام شرایط و ضوابط اعلامی و تعهد به اجرای کامل آن‌ها است؛ در صورت تخطی متقاضی، حق‌ ابطال مجوز فعالیت برای مراجع ذی‌صلاح محفوظ خواهد بود.

طبق مصوبه شورای عالی اداری، تمامی نظارت‌ها بر کسب‌و‌کار پس از شروع آن خواهد بود

براساس مصوبه‌ی جدید شورای عالی اداری، درخواست شروع کسب‌و‌کار تنها به‌صورت الکترونیکی ثبت می‌شود و دستورالعمل‌ها و استانداردهای متناسب با نوع کسب‌و‌کار به‌طور عمومی و الکترونیکی به اطلاع افراد می‌رسد. در متنی که به امضای رئیس ‌جمهور رسیده و به تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است، می‌خوانیم:

منبع:

https://www.zoomit.ir/tech-iran/368010-start-business-no-need-license-enactment/



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت امروز زیاد ارزان تر از گذشته است. شما به راحتی می توانید گرد از پکیج های طراحی سایت را انتخاب کنید و پس از چند روز وب سایت شما در گستره و هاست باره نظرتان قابل دسترسی است. ولی چه بسا برای افرادی که نخستین بار است با موضوع طراحی سایت بر می خورند از متفاوت بودن تعرفه ها تعجب کنند. برای همین در این مقاله از دارکوب حالات گوناگون یک طراحی را روشنگری می دهم.

این که وب سایت شما چه نوعی باشد: سایت شناسایی (شرکتی)، فروشگاهی و هر گونه دیگر و اینکه در طراحی آن از چه ابزارهایی کاربرد شده باشد می تواند در تعیین قیمت تارنما کارایی گذار باشد. در این مقاله از دارکوب من حالت های تولید وب سایت با وردپرس را اغلب برای شما کالبدشناسی خواهم کرد.


طراحی سایت با وردپرس
وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که با کمک آن می نا انواع مختلفی از وب سایت از تارنگار گرفته لغایت سایت های شرکتی و فروشگاهی را راه اندازی نمود. از قدرت و محبوبیت وردپرس همین بس که تقریبا بیش از یک چهارم تارنما های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت درونمایه استفاده می کنند. سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در نوشتار ایی سایر از دارکوب درباره این توضیح داده ام که چه زمانی هایی از CMS کاربرد می کنیم چه زمانی به جای وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی وب سایت می رویم.

هزینه گسترش وب سایت
هزینه گسترش تارنما با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا وب سایت های شرکتی کمترین خرج را دارند. ولی وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین مساوی تفاوت خرج داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه یک وب سایت این است که امکانات باره احتیاج سایت خویش را به صورت یک RFP نوشته آن را برای یک کمپانی های گوناگون ارسال نمایید لغایت آن ها پروپوزال و خرج های خویش را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و تکنولوژی هایی گسترش دیتا می شود. زمانی که بر راز این جستار انتخاب خود را انجام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب تارنما شما چطور فرآوری شده است. متعاقباً هر یک از امکانات وب سایت نیز حائز متعرفه ایی مشخص است که فقط با استعلام ریزبین مشخص می شود.

من در اینجا به دغدغه قالب تارنما می پردازم چون می دانم مشکل بسیاری از سایت های طراحی شده در این تقدیر خفته است.

طراحی قالب وردپرس
شما برای ظاهر تارنما و صفحه بندی آن در وردپرس به یک قالب بیچارگی دارید. در قالب است که جای Header، Footer، Sidebar، NavBar و غیره مشخص می شود. در واقع پلاگین های مختلف سایت در این قالب نصب می شوند. پس برخی مواقع تغییر این قالب فقط کمی کمتر از طراحی تارنما خرج بر است. ولی قالب یک سایت وردپرسی می تواند به اشکال مختلفی فرآوری شود. یک قالب می تواند به صورت سفارشی برای یک مشتری توسعه دیتا شود یا به اصطلاح از قالب های آماده بهره‌گیری گردد.

طراحی قالب اختصاصی
شاید شما طرح خاصی برای وب سایت خویش در ذهن دارید. یا وب سایتی به عنوان مدل نمی یابید یا می خواهید طراحی سایت شما کاملا متفاوت باشد. در این چهره شما به سراغ یک طراح وب سایت می روید و در آغاز با کمک طراح بر روی فایل PSD سایت را به صورت یک طرح گرافیکی برپایی می نمایید. پس از طراحی و انجام تغییرات و ویرایش ها و نهایی شدن طرح توسط یک برنامه نویس با زبان ها و کد های مختلف نوشته و پیاده سازی می شود. این شیوه چه بسا پر هزینه تر و موعد بر ترین شیوه باشد. ولی مزایای خود را دارد. اینکه طرح در نهایت همان چیزی می شود که صاحب تارنما می خواهد. حال اینکه سلیقه و خواست مشتری چقدر در عمل وب سایت را به اهداف سوداگری تقریبا می کند، سوژه دیگری است.

شما گزینه های دیگری هم برای تعبيه قالب وب سایت خویش دارید. مثلا استفاده از قالب های آماده، یا اینکه یک قالب از قالب های شناخته شده دارکوب برای تارنما خود تعبيه کنید. ولی بگذارید اول ببینیم که قالب حاضر چیست لغایت به این برسیم که قالب های وردپرس دارکوب چه برتری هایی دارند.

قالب های حاضر وردپرس
شما برای به کارگیری قالب های حاضر وردپرس گزینه های زیادی دارید اما برگزیدن از میانی این گزینه ها خویش چالش بر انگیز است. اگر می خواهید از یک قالب حاضر کاربرد کنید به موارد زیر توجه کنید.

شما باید قالبی انتخاب کنید که:

قابلیت تنظیم، انعطاف و گسترش (بیشتر) را داشته باشد
عملکرد نکویی داشته باشد، مثلا بخاطر وزین بودن سرعت سایت را تفریق ندهد
برای تغییرات به تولید کننده آن وابسته نباشید
الزامی برای به روز رسانی سالانه در آن وجود نداشته باشد
مشکل امنیتی نداشته باشد
برای سئو پسندیده باشد
و غیره
قالب های آماده زیادی در اینترنت وجود دارند، حتی بعضی از آن ها رایگان هستند. اما شما می توانید برای جاسازی قالب های حاضر به وب سایت های فروش قالب خارجی و درونی مراجعه کنید. البته به نظر نمی رسد که قالبی با داشتن المان هایی که در بالا گفته شد در سایت های خارجی با این تفاوت نرخ ارز به صرفه باشد. از سوی سایر نیز بسیاری از قالب های حاضر که امروز در بازار ایران وجود دارند، قالب هایی ترجمه شده از همان قالب های خارجی با بعضی محدودیت ها هستند.

مشکلات احتمالی قالب های آماده:

کیفیت گسترش آنها زیر بوده و حائز خطا باشند
بخشی از کدهای آن رمزگذاری شده و بخش هایی از آن قابل تغییر و ویرایش نباشد
قالب پارسی نبوده و تنها ترجمه ایی از یک قالب خارجی باشد
به واسطه پلاگین های زیاد و لینک های خارجی قالب سرعت آن پایین باشد
طراحی غیر اختصاصی نسبت به نوع و موضوع وب سایت داشته باشد
ایمن نبوده و یا حاوی کدهای ویرانگر باشد
قالب های تولید شده دارکوب
ما در کمپانی طراحی سایت و سئو دارکوب برای تفریق خرج های مشتری در تهیه هزینه طراحی سایت ارزان تارنما اقدام به فرآوری قالب هایی استاندارد با قیمت مناسب کرده ایم. این قالب ها بدست برنامه نویسان ما از نقطه صفر تا صد توسعه دیتا شده اند. ما کوشش کرده ایم که تمامی استاندارد ها و دربایستن هایی که یک قالب وب سایت دارد را رعایت کنیم. برای همین در صورت خریداری کردن یگانه از قالب های تولید شده بدست دارکوب گمان شما می تواند از بابت آینده آن راحت باشد. نه فقط شما از بابت تغییر در این قالب هیچ گزین کردن خاصی به دارکوب ندارید بلکه در صورت نیاز می توانید به برای پشتیبانی به کارشناسان ما مراجعه نمایید.

قالب های دارکوب همه بازتاب گرا بوده یعنی با کمک طراحی Responsive برای نمایش تارنما در دستگاه های موبایل بهینه سازی شده اند. فلذا شما نیازی به پرداخت خرج بیشتر برای بهینه سازی آن برای موبایل نخواهید داشت.

ما در سابقه بیش از 15 ساله خویش در طراحی وب می دانیم که سئو لغایت چه اندازه می تواند در موفقیت یک وب سایت یا کسب و کار موثر باشد. در واقع بدون بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو شانس کمی برای پیشباز کاربران از وب سایت هستی دارد. وب سایتی که نتواند حداقل در سه صفحه اول گوگل جایگاهی پیدا کند، شانس توان چیزی برای موفقیت دارد.

برای همین قالب ها را به گونه طراحی کرده ایم که سازگاری نکوداشتن با سئو و بهینه سازی های مربوط به آن داشته باشند. فلذا اگر یک سئو کار بخواهد که بر روی وب سایت شما کار بهینه سازی سپریدن دهد همه چیز برای شغل وی فراهم است.

هزینه های جانبی
وقتی شما یک قالب وردپرسی تعبيه می کنید بیچارگی دارید که آن را در یک هاست و دامنه بارگذاری کرده و اقدام به درج درونمایه نمایید. شما می توانید این شغل را خودتان اتمام دهید یا آن را به یک متخصص بسپارید.

بارگذاری
نیاز است قالب سایت بر روی یک هاست مناسب وردپرس بارگذاری گردد و هاست و دامنه نیز تنظیم شوند. علاوه بر این دربایستن است که ایمن سازی بر روی وب سایت سپریدن گیرد. بارگذاری سایت بدون ایمن سازی می تواند به راحتی به سایت شما گزند وارد کند.

هاست
هاست Host فضایی در یک رایانه (سرور) است که فایل های وب سایت شما برای دسترسی کاربران در اینترنت در بروی آن پیمان می گیرند. هاست های گوناگون با کیفیت های متفاوتی موجود است که نسبت به دربایستن تارنما خریداری یا کرایه می شوند. مثلا شدنی است برای تارنما شرکتی شما یک هاست اشتراکی ولی با کیفیت کافی باشد، یا اینکه ناچار شوید بخاطر احتیاج های فنی و ترافیک بالا به سراغ هاست اختصاصی و گران تر بروید.

دامنه
دامنه یا Domain Name نام یا آدرس وب سایت (sitedar.com) شما است که از کاربران با درج آن در مرورگر اینترنتی (مانند گوگل کروم) می توانند به تارنما شما وارد شوند. اسم دامنه حداقل حائز دو بخش است که با یک نقطه از هم متمایز می شود، هر دو قسمت انتخابی بوده و می نا در چهره اشغال نبودن بودن آن را خریداری نمود. اینکه گستره شما .com ، .ir یا غیره باشد خرج های متفاوتی برای شما دارد.

درج اطلاعات
در قالب ها معمولا محتوای خاصی وجود ندارد. فقط متون و عکس هایی برای نمونه در قالب پر شده اند. پس شما احتیاج دارید محتوای مخصوص سایت خویش را در آن بارگذاری نمایید. این درونمایه می تواند دربرگیرنده عناوین، منوها، عکس ها، محصولات، اطلاعات تماس و غیره باشد. برای این کار نیز می توانید در صورت داشتن تجربه کافی خودتان اقدام کنید یا امکانات آموزشی دارکوب کمک بگیرید، یا آن را به یگانه از کارشناسان درج درونمایه بسپارید.

آموزش
همانطور که در بالا توضیح دیتا شد، شدنی است شما برای درج درونمایه و اطلاعات تارنما احتیاج به آموزش داشته باشید. برای همین شما می توانید به طور حضوری یا مجازی از کارشناسان ما طریق درج درونمایه را بیاموزید.

پشتیبانی سالانه
در گستره طراحی تارنما محصول بدون پشتیبانی معنایی ندارد. چون حمایت به نوعی به کیفیت تولید و خدمات دهی مرتبط است. از طرفی ناگزیر وب سایت در طول سررسید بخاطر دربایستن به بروز رسانی با خطاها و مشکلاتی رو برو خواهد شد. یا صاحب وب سایت دربایستن به آموزش یا سوال فنی دارد، برای همین ما با خرج ناچیزی خدمات حمایت سالانه وب سایت را برای مشتریان مان فراهم می کنیم. این هزینه بسیار زیر تر چیزی است که شما در صورت بروز دشوار احتمالی برای خدمات فنی موردی پرداخت خواهید کرد.

کلام آخر
اگر تارنما شما بدست یک شرکت با سابقه و شناخته شده طراحی و پشتیبانی گردد، شما این اطمینان را خواهید داشت که الی سنه ها پس می توانید بر روی خدمات و پشتیبانی آن حساب باز کنید. اغلب دیده می شود که وب سایتی خرج گسترش پایینی داشته است اما طراح آن برای حمایت خرج بالایی طلب می کند، یا بدتر از آن، پشتیبانی را در انحصار خود قرار داده یا آنکه پس از تحویل سایت پشتیبانی آنطور که باید و چه بسا چهره نمی گیرد. برای همین با برگزیدن یک طراح شناخته شده سایت خویش را از بابت حمایت پر خرج و مجدد کاری بیمه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر به دنبال یک خریدار لپ تاپ کارکرده هستید، چند نکته را باید در نظر بگیرید. در این مطلب با شرکتی آشنا می‌شوید که لپ‌تاپ دست دوم شما را با قیمت مناسب خریداری کرده و البته قابل اعتماد است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با افزایش سرسام‌آور قیمت دلار در طول یک سال گذشته و با در نظر گرفتن هزینه‌های گمرک برای واردات دستگاه‌های الکترونیکی، این روزها خرید لپ تاپ نو چیزی شبیه به رویاست. از طرفی دیگر مکانیزم مشخصی برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم نیز وجود ندارد. به عنوان یک قاعده کلی گفته می‌شود که برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم، فروشنده حتماً باید آشنا باشد. این یعنی بازار برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم هیچ ساز و کار مشخصی نیاندیشیده است.

این موضوع سبب شده هم خریدار لپ تاپ دست دوم و هم فروشنده‌ی این دستگاه‌ها در بلاتکلیفی به سر ببرند و پیدا کردن خریدار لپ تاپ دست دوم به چالشی جدی تبدیل شود. به طور کلی نیاز به یک پلتفرم قابل اطمینان برای خرید و فروش لپ تاپ کارکرده احساس می‌شود.

بهترین خریدار لپ تاپ دست دوم و کارکرده

خوشبختانه وبسایت اطلاع وبدر این زمینه ورود کرده و سازوکاری مطابق عرف بازار و البته مورد اعتماد مشتریان توسعه داده است. فروشگاه اطلاع وب پلتفرم مناسبی برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم، لپ تاپ کار کرده و یا لپ تاپ استوک است.

اگر به دنبال خریدار لپ تاپ دست دوم می‌گردید، این شرکت یکی از مطمئن‌ترین خریداران است. تیمی از متخصصان و کارشناسان فروش آنلاین، فروشگاه اینترنتی لپ تاپ اطلاع وب را راه اندازی کرده و آن را مدیریت می‌کنند.

کارشناسان فنی این مجموعه، کلیه لپ تاپ ها و لوازم جانبی را تست می‌کنند تا نسبت به سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند. در این فروشگاه آنلاین طیف وسیعی از برندهای لپ تاپ و همچنین سایر قطعات جانبی را می‌توان به صورت آنلاین سفارش داد و ظرف مدت کوتاهی درب منزل یا محل کار تحویل گرفت.

مهمترین مزایای فروشگاه اطلاع وب چیست؟

پیدا کردن خریدار لپ تاپ دست دوم می‌تواند چالش برانگیز باشد، چرا که باید طرف مقابل شما مجوزهای لازم را از اتحادیه ماشین‌های اداری داشته باشید. در این زمینه فروشگاه آنلاین اطلاع وب کاملاً قابل اطمینان است. برای ثبت لپ تاپ خود می‌توانید به لینک بالا مراجعه کنید.

فروشگاه لپ تاپ اطلاع وب با بیش از ۲۵ سال سابقه در حوزه IT و به ویژه خرید و فروش لپ تاپ استوک تمام مجوزهای لازم را در این خصوص داراست که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* نماد اعتماد دو ستاره و نشان ملی-طلایی رسانه‌های دیجیتال ملی

* دارای گواهینامه امنیتی SSL

* دارای درگاه پرداخت بانکی معتبر

از مهمترین مزایای خرید و فروش لپ تاپ در فروشگاه اطلاع وب می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

* تضمین قیمت: بهترین قیمت روز بازار

* پشتیبانی عالی: ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز

* بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

*· اصالت کالاها: از بهترین برندهای روز دنیا

* تحویل سریع و در کمترین زمان ممکن

همچنین لازم به توضیح است که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه کاملاً تست شده و سالم هستند. به خریداران توصیه می‌شود که هنگام خرید محصول به دقت به اطلاعات مندرج برای هر لپ تاپ در سایت توجه داشته باشند و سپس اقدام به سفارش و پرداخت وجه نمایید.

آیا فروشگاه اطلاع وب قابل اعتماد است؟

اگر مشتری لپ تاپ استوک هستید یا به دنبال خریدار لپ تاپ دست دوم می‌گردید، باید بدانید که فروشگاه اطلاع وب در زمینه خرید و فروش لپ تاپ، کامپیوتر و سایر لوازم جانبی تمام مجوزهای لازم را دارد و از این نظر کاملاً قابل اطمینان است.

فروشگاه اینترنتی اطلاع وب یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش لپ تاپ دست دوم در سراسر کشور که علاوه بر مجوز رسمی از اتحادیه ماشین‌های اداری، دارای نشان ملی رسانه دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیکی است. به شمار می‌آید در تصویر زیر می‌توانید سند نماد اعتماد الکترونیکی این مجموعه را مشاهده کنید.

مشتریان اطلاع وب می‌توانند محصولات سفارش داده شده را حداکثر ظرف ۲۴ ساعت در شهر تهران و ۷۲ ساعت برای سایر شهرهای کشور درب منزل خود دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خریدار لپ تاپ کارکرده و این فروشگاه می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۹۲۰۲۱ تماس حاصل کرده و یا به نشانی اینترنتی https://ettelaweb.com/ مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما هم از طرفداران بازی های رایانه ای و گیم هستید، این مطلب برایتان جالب خواهد بود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر در خانواده خودتان یک گیمرِ خوره بازی‌های رایانه‌ای دارید و نمی‌دانید برای تولدش چه چیزی بخرید، همینجا به شما می‌گوئیم که بهترین هدیه ممکن برای او، یک گیفت کارت استیم است! مطمئنیم همین حالا گیمرهایی که در حال خواندن این مطلب هستند، این ادعا را تأیید می‌کنند.

اما گیفت کارت استیم چیست؟ به چه دردی می‌خورد و باید آن را از کجا خریداری کرد؟ با ما همراه باشید تا جواب همه این سوالات را بگیرید.

استیم چیست؟

برای اینکه بدانیم گیفت کارت استیم چیست، باید ابتدا بفهمیم که خود استیم به چه معناست؟ در واقع استیم بهشت گیمرهاست! استیم یک پلتفرم آنلاین برای بازی‌های کامپیوتری است که از تعداد بسیار زیادی بازی رایانه‌ای ساخته شده و تعداد زیادی هم گیمر در آن فعالیت می‌کنند. سازنده استیم، شرکت Valve است که با سازنده بازی‌های آنلاینِ کامپیوتری زیادی قرارداد دارد.

همانطور که گفتیم استیم یک پلتفرم آنلاین برای بازی‌های رایانه است. در این پلتفرم، گیمرها می‌توانند به سراغ بازی‌های مختلف رفته، آنها را به شکل انفرادی یا جمعی بازی کرده و با هم رقابت کنند.

استیم خیلی بیشتر از یک فروشگاه بازی کامپیوتری است؛ مثلاً که به کاربران امکان می‌دهد تا مجموعه زیادی از بازی‌ها را بدون استفاده از حافظه رایانه در فضای ابری شبکه ذخیره کنند. این یعنی دسترسی نامحدود به بازی‌ها و چه از این بهتر که نیازی به هارد و حافظه برای بازی‌هایتان نداشته باشید.

علاوه بر این کاربران می‌توانند جلسات بازی خود را برای مخاطبان پخش کنند یا حتی با بقیه افراد به چت و گفتگو بپردازند. مگر یک گیمر دیگر از دنیای بازی‌ها چه می‌خواهد؟

اما یک موضوع مهم وجود دارد و آنهم اینکه فعالیت در استیم، نیاز به پرداخت هزینه دارد! بالاخره شرکت Valve قرار نیست اینهمه هزینه به سازندگان بازی‌ها پرداخت کرده و همینطور هزینه‌های نگهداری پلتفرم را هم متحمل شود تا به گیمرها به شکل رایگان خدمات بدهد. حالا که بحث هزینه‌ها پیش آمد، می‌توانیم به سراغ کارت استیم یا همان استیم گیفت برویم.

گیفت کارت استیم چیست؟

ببینید راهکارهای زیادی برای خرید اکانت استیم و شارژ کردن آن وجود دارد. اما خب خودتان بهتر می‌دانید که با وجود تحریم‌ها، ما ایرانی‌ها آنطور که باید توانایی خرید دلاری از شرکت‌های خارجی را نداریم. اینجاست که مجبوریم می‌شویم از دیگر راهکارهای پرداخت استفاده کنیم. یکی از بهترین راهکارها برای خریدهای دلاری، استفاده از کارت‌های هدیه یا گیفت کارت است.

مثلاً برای شارژ اکانت استیم، می‌توانید یک گیفت کارت استیم بخرید و به کمک موجودی آن، حساب خودتان را شارژ کنید. هر بار برای شارژ استیم کافی است اطلاعات و کد گیفت کارت استیم خودتان را وارد کرده و در استیم به اندازه مورد نیاز، حساب را شارژ کنید. بله به همین راحتی می‌توانید به کمک یک گیفت کارت استیم یا همان خرید استیم والت، از شر پرداخت‌های دلاری و البته مشکلاتی که برای ایرانیان دارد راحت شوید.

اما به سراغ سوال بعدی برویم:

چطور از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

استفاده از گیفت کارت‌ها کار خیلی سختی نیست. کافی است بعد از خرید کارت هدیه، وارد اکانت استیم خود شوید و کدهای اختصاصی آن را در اکانت استیم خود وارد کنید. به این ترتیب اعتبار گیفت کارت به حساب شما منتقل می‌شود.

اما در هر حال اگر از سایت‌های معتبری مثل موبوگیفت کارت هدیه‌تان را خریداری کنید، می‌توانید از آموزش‌هایی که این وب‌سایت‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید. البته علاوه بر این، کارشناسان این سایت‌ها به شکل رایگان شما را تا انتهای مسیر استفاده از گیفت کارت راهنمایی می‌کنند.

می‌توانید آموزش استفاده از گیفت کارت استیم را در وبلاگ موبوگیفت بخوانید.

آیا راهکار دیگری برای شارژ اکانت استیم هست؟

بله مطمئناٌ راه‌های دیگری هم هست که بتوانید به کمک آنها استیم خودتان را شارژ کنید و وارد بهشت گیمرها بشوید. اما همانطور که در اواسط مقاله هم گفتیم، خیلی از این راهکارها برای ما ایرانیان مسدود و خیلی دیگر هم خطرناک است.

با توجه به این و البته راحت بودن خرید و استفاده از گیفت کارت استیم، احتمالاً تهیه استیم گیفت بهترین راهکاریی است که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارد و می‌توانید از آن کمک بگیرید.

از کجا استیم گیفت بخریم؟

شرکت‌های زیادی در ایران کارت‌های هدیه استیم را به مخاطبان می‌فروشند، اما با توجه به اینکه قیمت این کارت‌ها نسبتاً بالاست، بهتر است به سراغ شرکتی برویم که هم قیمت مناسبی برای فروش آن‌ها در نظر گرفته باشد و هم معتبر و قابل اطمینان باشد.

از بین شرکت‌هایی که در سطح وب وجود دارد، مجموعه موبوگیفت یکی از مجموعه‌های قدیمی و معتبر است. موبوگیفت، گیفت کارت استیم آرژانتین و همینطور آمریکا را در قیمت‌های ۱.۱ دلار تا ۱۰۰ دلار به مخاطبانش عرضه می‌کند. این یعنی می‌توانید برای خرید این گیفت کارت‌ها از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید.

آیا موبوگیفت معتبر است؟

ما در مطالب وب سایت خود نیز، سایتی را به شکل قطعی معرفی و تأیید نمی‌کنیم و در مورد موبوگیفت هم همینطور است. این یعنی خودتان به عنوان کاربر باید از اعتبار این سایت مطمئن شوید، اما طبق چیزی که ما می‌دانیم، موبوگیفت از سال ۹۴ فعالیتش را در بازار ایران شروع کرده و تا امروز نزدیک به ۶ سال سابقه فعالیت داشته است.

دفتر این مجموعه در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان واقع شده و شماره تماس و آدرس دقیقش هم در خود سایت موجود است. علاوه بر این، این سایت نمادهای اینماد و لوگو ساماندهی را هم دارد که این موضوع باعث می‌شود اعتماد کردن به آن راحت‌تر باشد.

البته علاوه بر بحث اعتماد، موبوگیفت کارت‌های هدیه استیم را در قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به رقبای خودش به فروش می‌رساند و همین موضوع بهانه دیگری بود که آن را در این وب سایت به شما معرفی کردیم.

می‌توانید برای اطمینان بیشتر، خودتان هم به آدرس https://mobogift.com/ سر بزنید و تمامی گیفت کارت‌ها و قیمت آن‌ها را ببینید.

کلام آخر

خب، به انتهای این مطلب در مورد گیفت کارت استیم والت رسیدیم. در این مطلب ابتدا فهمیدیم که استیم چیست، سپس فهمیدیم گیفت کارت استیم چیست و در ادامه با جزئیات و نحوه خرید آنها آشنا شدیم. علاوه بر اینها، در این مطلب با یک وب سایت و مجموعه معتبر ایرانی به اسم موبوگیفت برای خرید گیفت کارت استیم آشنا شدیم که می‌تواند به شما در خرید این کارت هدیه و انواع دیگر کارت‌ها، کمک کند. امیدواریم از مطالعه آن لذت برده باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شتریان
طراحی صفحات واکنشگرا (responsive) به طوریکه در همگی دستگاه ها به نکوداشتن قابل نگریستن باشد.
در نظر داشته باشید که هر سایت بسته به احتیاج های شما و انتظاراتتان متفاوت است. شما باید خواسته هایتان را به طراح وبسایتتان بگویید و از او مشاوره بگیرید.

چگونه یک سایت فروشگاهی خوب داشته باشیم؟
مراکز طراحی سایت در طهران به شما کمک می‌کنند که پرسونا مخاطب خویش را بهتر بشناسید.طراحی سایت فروشگاهی در تهران

پرسونا مخاطب: سن، جنسیت، علاقمندیها، موقعیت جغرافیایی و اطلاعات کلی در ارتباط با مشتریان که چگونه و چطور از شما خرید خواهند کرد.

بعد از مشخص کردن بازار هدفتان باید به سراغ رقبا و فعالیت های آنها بروید. صحیح است که مشخص کردن همه اینها کاری زمان بر است اما برای اینکه مرکز طراحی سایت در طهران بهتر متوجه منظور شما و خواسته هایتان شود این گذرگاه را باید بروید.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی در تهران
ویژگی هایی که در زیر می‌بینید برای سایت شرکتی شما لازم است:

صفحات اصلی، در ارتباط با ما، تماس با ما، صفحات عمومی
نسخه ریسپانسیو ( ویژه موبایل )
امنیت بالا
بهینه سازی پایه
امکان درج گالری تصویری ( عکس و ویدیو )
نقشه گوگل
طراحی صفحات لندینگ مربوط به معرفی کمپانی یا خدمات
ایمیل اختصاصی
افزونه آمار
فرم تماس
نقشه سایت و robot
اتصال به وب مستر و ثبت در بینگ و یاهو و آنالیتیک
امکان درج نگرش برای مطالب
بهینه سازی سرعت سایت
بهینه سازی ساختار
دسته بندی اصولی وبلاگ
یادتان باشد که اگر شما محصولاتی را برای فروش دارید و یک کمپانی هستید مفتوح هم احتیاج به وبسایت فروشگاهی هستید.

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران چه خدماتی را به شما می‌دهند؟
یکی از بنیادی ترین خدماتی که شرکتهای طراحی سایت در تهران و یا هر شهر دیگری به مشتریان خویش ارائه می‌دهند بررسی کسب و کارها است. درست است که طراحی سایت در تهران و شهرهای سایر مزیت های مشخصی دارد، اما ممکن است پیشه شما نیازی به ساخت وبسایت نداشته باشد و با شیوه های دیگر ترقی بیشتری کنید.شرکت طراحی سایت در تهران

پس یک مجموعه یا شرکت طراحی تارنما تهران نه فقط برای ساخت بلکه به حرفه دیجیتال مارکتینگ هم تسلط کامل دارد.

طراحی اصولی
یک طراح وبسایت باهوش نخست نیاز های شما را بررسی کرده و انتظاراتتان را خواهد پرسید و پس متعلق به مشخص می‌کند که چه نوع سایتی با چه ساختاری پسندیده شغل شما است. آیا استفاده از ذیل ساخت های حاضر برای شما پسندیده است یا نیاز به کدنویسی است؟

بعد از نیازسنجی باید به سراغ ریسپانسیو بودن موبایل یا اجرای سایت در گوشی ها برویم.

ریسپانسیو بودن
تمامی وبسایت های اجرا می‌شوند باید کاملا واکنشگرا ( ریسپانسیو ) باشند و در صفحات نمایش مختلف بدرستی و استاندارد نمایش دیتا شوند. همچنین در همگی طراحی ها اصول سئو به طور کلی رعایت شود.

امنیت سایت
شرکت های طراحی سایت در تهران باید مسائل امنیتی وبسایت را هم در نظر بگیرند. امنیت سایت به موارد بسیاری وابسته است که باید رعایت شوند. استفاده از رمز عبور مناسب، تعیین سطح دسترسی مناسب، راه ورود مناسب، داشتن گواهینامه ssl و سیستم مدیریت محتوا مناسب از آنگونه موارد امنیتی هستند.

سرعت سایت
سرعت سایت برای کاربرانی که وارد گردآور شما می‌شوند مهمترین عامل است. کاربران سایتهایی که سررسید زیادی می‌برد لغایت برایشان باز شوند را برادر ندارند و سریعا آن را ترک خواهند کرد.

بهینه سازی تصاویر
افزونه های کش
قالب مناسب
cdn
تعداد ریدایرکت ها
می‌تواند در سرعت سایتتان تاثیر زیادی بگذارد.

ظاهری مناسب
در نهایت نخستین چیزی که کاربران با آن روبرو هستند نما سایت است. دسترسی و راحتی شغل با سایت برای کاربران شما مهمترین عامل است. اگر کاربران تو وبسایت وارد شوند و نتوانند ان چیزی که به دنبالش آمده اند پیدا کنند و یا جواب سوالشان را بگیرند، دیگر به سایتتان برنخواهند گشت.

لیست کمپانی های طراحی وب سایت در تهران
شما با یک جستجوی ساده در مرورگرتان به لیستی از شرکتهای طراحی سایت طهران برخواهید خورد. اما کدام را برگزیدن کنید و کدامیک برای شما بهترین کار را سپریدن خواهند داد؟بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

شما با یک بررسی ساده و رویت نمونه کارها و سنجش می‌توانید بهترین گزینه را برای کارتان گزینش کنید. در ادامه به شما خاصیت هایی که باید برای شرکت طراح سایت در طهران در عقیده بگیرید را نوشته ایم.

بهترین کمپانی های طراحی سایت طهران چه ویژگی دارند؟
متن زیر به شما کمک خواهد کرد لغایت در مقایسه بین بهترین طراح سایت در طهران تصمیم پایانی را بگیرید.

تخصص در کار
هر شغلی نیازمند تخصص است. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که شما آینده شغلی خود را پیمان است ساخته و در معرض دیدن مشتریانتان قرار خواهید داد. بعد وسواس لازم را برای برگزیدن سایت و ساخت آن داشته باشید.

مشاوره رایگان
یکی از بهترین خدماتی که کمپانی های طراحی سایت به مشتریان خویش می‌توانند ارائه دهند مشاوره مجانی است. شما می‌توانید تمامی سوالات خود از طراحی لغایت افزایش فروش را از شرکت مورد اعتماد خود بپرسید.

همین اکنون می‌توانید با مشاوره رایگان ما در مورد طراحی سایت در طهران از راه واتس آپ در وابستگی باشید.

 

نمونه کارهای مناسب
نمونه کارهای مناسب در زمینه های کاری متفاوت می‌تواند نشانه دهنده اعتبار و توان یک شرکت ساخت وبسایت باشد. می‌‌توانید مثال کارهای کمپانی ها را تقاضا کرده.

قیمت مناسب
قیمت گذاری سایت ها طبق دردسر و میزان هزینه ای که برای کمپانی ها دارد تعیین می‌شود. در این مورد باید تحقیقات زیادی را اتمام دهید. حتما دقت کنید که سایتی که برای شما طراحی می‌شود چه میزان زمان دستگیر و چه امکاناتی را به شما می‌دهد.

قرارداد
حتما با شرکتهای معتبر پیمان نامه ببنید و در این قرارداد تعیین کنید که چه امکاناتی را برای وبسایتتان در عقیده گرفته اید. هزینه ها و موعد تحویل و بندهای پیمان نامه مهمترین نکته در پیمان نامه بستن است.

مکان فیزیکی
شرکت های معتبر طراحی سایت در طهران حائز فضا فیزیکی و ثبت رسمی هستند. شما می‌توانید ساخت وبسایت خود را به دست فریلنسرها بسپارید. اما در عقیده داشته باشید که هرکدام از این موارد مزایا و معایب خود را دارد.

اجرای پروژه شما توسط یک کمپانی مزایای پایین را به به اتفاق خواهد داشت:

همیشه و همجا در دسترس شما هستند. شما نمیتوانید مکان و جای ثابتی را برای فریلنسر در عقیده بگیرید.
تعهد به کار
پشتیبانی دائمی. پس از طراحی وبسایتتان آیا مفتوح هم می‌توانید فریلنسر باره عقیده را پیدا کنید؟
سئو
یکی از مواردی که به افزایش فروش شما کمک می‌کند سئو است. سئو به شما کمک می‌کند که در رتبه های احسان در گوگل قرار بگیرید. زمانی که مشتریان به دنبال یک محصول ویژه هستند که شما فروشنده آن هستید، کلماتی را جستجو می‌کنند که به محصول شما کم و بیش است. داشتن یک سایت مبنایی برای افزایش فروش نیست. ولی شغل کردن بروی سئو یکسایت حتما آن را به فروش اغلب می‌رساند.سئو و طراحی سایت در تهران

اما شرکتی که ساخت یک وبسایت را به عهده می‌گیرد باید با اصول و قوانین سئو آشنایی کامل داشته باشد و در این زمینه هم حرفه ای باشد.

پشتیبانی طولانی مدت
بعد از اینکه ساخت سایتتان تمام شد و تحویل شما گردید ، شدنی است بعدها بیچارگی به دگرگونی ها یا عوض کردن بعضی از منوها یا محتواها باشد. اگر شما در مجموعه فردی را ندارید که این کار را برایتان سپریدن دذهد باید از شرکتهای طراحی بخواهید که برای شما حمایت سایتتان را انجام دهند.

در اثناء بستن قرارداد این موارد را می‌توانید بیان کنید.

قیمت طراحی تارنما در تهران
اکثر ما معمولا به تعقیب خدمات و یا محصولات ارزان بها ولی با کیفیت بالا هستیم. ولی همچنین می‌دانیم که محصولات ارزان بها به علت سود کمی که برای سازنده دارند، اهمیت کمی برای فروشنده دارند و این بی اهمیتی باعث بی کیفیت شدن فرآورده یا خدماتی می‌شود که ما خریداری می‌کنیم.

در باره طراحی تارنما ارزان طهران هم این قانون صادق است. شما نمی‌توانید با کمترین قیمت بیشترین خدمات را گرفتن کنید. درست است که طراحی سایت با سیستم مدیریت محتواهای جدید به مراتب آسان تر شده است، اما کماکان نیازمند دقت و رعایت بنیادین برای سازنده است.

اگر به پیگیری ارزان بها ترین ها هستید در عقیده بگیرید که کیفیت پیشه شما به اندازه ای خواهد بود که خرج می‌کنید.

قیمت طراحی تارنما در تهران برای شرکت ها
قیمت طراحی تارنما در طهران به میزان خدمات و امکاناتی که اخذ می‌کنید متفاوت است. اما اگر بخواهیم بگوییم که چه میزان باید خرج کنید، برای سایت های شرکتی با کیفیت خوب از سه میلیون تومان تا ده میلیون تومان متغییر است . این تغییر بسته به میزان انتظارات شما از سایت دارد.

قیمت طراحی وب سایت در طهران برای فروشگاه ها
ساخت سایت برای یک فروشگاه به مراتب خرج تر و سختتر از طراحی وب سایت در تهران آوش تک وبسایت شرکتی است. امکانات باره نیاز یک فروشگاه خیلی بیشتر از شرکت ها است. اما پایه قیمت برای این مدل سایت ها از پنج میلیون تومان لغایت پانزده میلیون تومان بسته به نوع سیستم مدیریت محتوا متغییر است.هزینه طراحی سایت در تهران

عواملی که باعث اغلب شدن خرج این مدل سایتها شود:

خرید فضای هاست بیشتر به انگیزه بیشتر بودن تعداد درونمایه و عکس ها
نماد الکترونیکی. برای این مدل فروشگاه های مجازی به دلیل خرید آنلاین و اعتماد کاربران به محیط مجازی شما باید اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی خریداری شود.
تولید محتوا اغلب به نسبت سایتهای شرکتی
می‌توانید امکانات مورد دربایستن و انتظاراتتان از سایت را برای ما در واتس آپ ارسال کنید و بها ریزبین این گونه وبسایت را دریافت کنید.

خدمات طراحی سایت در تهران آوش تک
یکی از مهمترین تصمیماتی که دارندگان مشاغل می‌گیرند. همین طراحی و ساخت وبسایت است.

شما هم اگر کالا یا خدماتی برای عرضه به مشتریان در اینترنت دارید همین حال که وقتش آن است که سایت بی همتا خود را داشته باشید. اگر شما همچنان سوداگری سنتی و بازاریابی باستانی خویش را دارید و تصمیم به فراتر رفتن از رقبای خود دارید ما ایجاد یکسایت مناسب با کسب و کارتان را به شما توصیه میکنیم.

یک فروشگاه اینترنتی اصولی مساوی است با فروش چند برابری

اما ما در آوش تک برای شما چه خدماتی را در عقیده گرفته ایم:

بررسی و پرسونا مخاطب
برای فهم بهتر از قصد کسب و کارها از ایجاد یک سایت، یک جلسه به چهره حضوری یا غیر حضوری پایدار خواهد شد لغایت نکات مهمی که باید در این فروشگاه مجازی پیاده سازی شود مشخص شود. ما با بررسی پرسونا مخاطب و مشخص کردن هدف نقشه راه و صفر لغایت صد مراحل ساخت لغایت اجرا را برای شما مشخص خواهیم کرد.

اخذ قرارداد
شما می‌توانید با نوشتن قرارداد و مشخص کردن خواسته هایتان به صورت شفاف این تعهد را از ما بگیرید که همگی نیازهایتان برآورده خواهد شد. در این قرارداد موارد زیر مشخص خواهد شد:

زمان اجرای قرارداد
هزینه
امکانات سایت
تعهدات مجری و کارفرما
قوانین طراحی سایت
مشخص کردن نوع وبسایت
طراحی قالب
پس از مشخص کردن تعهدات و بستن قرارداد به سراغ طراحی قالب و مشخص کردن منوها و ذیل منوها خواهیم رفت. احد از مهمترین مواردی که در تشکیل یک وبسایت اهمیت دارد رنگبندی و ظاهر سایت است. که با توجه به نکات سازمانی و علایق شما و ارشاد مشاورین ما مشخص خواهد شد.مشاوره مجانی آوش تک

در این مرحله یک قالب برای شما ساخته خواهد شد و با توجه به علایق شما ایرادات و مشکلات آن را برطرف خواهیم کرد.

محتوا گذاری
بعد از برگزیدن قالب و زیباسازی سایتتان باید به سراغ اصلی ترین قسمت یعنی محتوا نویسی برویم. نوشتن درونمایه نه فقط برای سئو و رتبه دریافت اهمیت دارد بلکه کاربران با خواندن این متن ها جذب کسب و کار شما می‌شوند.

در این تقسیم با استفاده از تجربه های کارشناسان ما و نکاتی که شما به ما خواهید گفت، درونمایه مناسب فرآوری خواهد شد.

دقت داشته باشید که کمپانی های طراحی سایت در طهران زیاد هستند، اما اینکه شما کدام شرکت را گزینش کنید پیوستگی به میزان اهمیتتان به شغلتان دارد.

جمع بندی

شما در این نوشتار با انواع، کارایی ساختار و برپایی وبسایت آشنا شدید. برپایی یک فروشگاه مجازی یک گام بلند به سمت فروش چند برابری است. پس همگی مواردی که به شما در این مقوله کمک خواهد کرد را رسیدگی و با انتخاب هوشمندانه یک شرکت طراحی سایت در تهران کسب و کار خود را متحول کنید.

از اینکه لغایت انتهای این مقاله با ما همراه بودید متشکریم. اگر در این گویه سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید حتما همین اکنون که با مشاورین ما به چهره تلفنی و یا به صورت واتس آپ در بستگی باشید.

حتما تجربیات و نظرات خویش را درباره فضای مجازی برای ما پایین همین پست بنویسید.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل اعلام کرده است که دیگر خودش بازی های Stadia را تولید نمی‌کند و تمرکز خودش را روی توسعه سرویس استریم بازی خود می‌گذارد.

مانند اکثر اکوسیستم‌های دیگر، در اختیار داشتن سرویس و اپلیکیشن‌های متعدد می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن آن پلتفرم در مقایسه با دیگر پلتفرم‌های بازار شود. این می‌تواند توضیحی بر این باشد که چرا گوگل در ابتدا تصمیم گرفته بود خودش عناوین سرویس استریم بازی گوگل استادیا را توسعه ببخشد.

اما به نظر می‌رسد گوگل در نهایت تصمیم گرفته است که به خاطر پر هزینه بودن این کار، از تصمیم خود صرف نظر کرده و بازی های Stadia را خودش توسعه ندهد. این تصمیم عقلانی به نظر می‌رسد؛ به خصوص وقتی بازی‌های متفرقه زیادی در دسترس قرار دارد. گوگل با این تصمیم می‌خواهد تمرکز بیشتر خودش را روی توسعه سرویس استریم بازی خود بگذارد.

گوگل می‌گوید:

ساخت بهترین بازی‌ها در کلاس خود از صفر ممکن است سال‌ها زمان ببرد و سرمایه زیادی را نیاز داشته باشد. و البته این هزینه به صورت تصاعدی بالا می‌رود. با توجه به تمرکز ما روی ساخت و توسعه فناوری Stadia و عمیق‌تر شدن ارتباط با شرکای تجاری‌مان، تصمیم گرفته‌ایم که دیگر برای تولید محتوای انحصاری روی تیم توسعه داخلی SG&E خود سرمایه‌گذاری نکنیم.

این تغییرات هیچ تأثیری روی عملکرد کاربران نخواهد و فقط عناوینی که انتظارش را داشتند عرضه نخواهند شد. با این حال کاربران می‌توانند همچنان از طریق سرویس استریم گوگل استادیا، بازی‌های محبوب خود را اجرا کنند و به بازی‌هایی که در کتابخانه استادیا قرار دارند، دسترسی پیدا کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پس از معرفی گوشی Xiaomi Mi 11 و در آستانه ورود آن به بازارهای جهانی، جزئیاتی از مشخصات شیائومی می ۱۱ اولترا منتشر شده است.

 

سری Mi 10 5G چندین مدل داشت؛ اما گل سرسبد آن‌ها، شیائومی می ۱۰ اولترا بود. این گوشی در تابستان ۲۰۲۰ با دوربین‌های بهتر و فناوری شارژ سریع‌تر از می ۱۰ پرو عرضه شد. به نظر می‌رسد حالا همان سناریو در حال تکرار است. از پرچمداری صحبت می‌کنیم که مشخصات بهتری از گوشی معرفی نشده‌ی می ۱۱ پرو دارد و می‌تواند شیائومی می ۱۱ اولترا نام بگیرد.

مشخصات شیائومی می ۱۱ اولترا توسط یک افشاگر معروف چینی فاش شده؛ هر چند که او این دیوایس را فقط مدل قوی‌تر می ۱۱ پرو خوانده است و از نام تجاری آن مطمئن نیست.

با دستگاهی روبه‌رو هستیم که ظاهرا صفحه نمایش حفره‌دار و خمیده با وضوح +Quad HD و نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، فست شارژ بی‌سیم ۶۷ وات و یک باتری بزرگ‌تر از مدل استاندارد می ۱۱ (احتمالا ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی) دارد.

 

 

اما چیزی که باید وجه تمایز مدل Ultra با سایر اعضای خانواده Mi 11 باشد، ماژول دوربین است. شیائومی می ۱۰ اولترا دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم هیبرید ۱۲۰ برابر، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی داشت. حالا بعید نیست که در جانشین آن، شاهد افزایش رزولوشن یا قدرت بزرگ‌نمایی باشیم.

انتظار می‌رود شیائومی می ۱۱ پرو در روز هفتم فوریه (۱۹ بهمن) به طور رسمی معرفی شود؛ ولی شاید مدل Ultra نیز آن را همراهی کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما مدیر یک سایت خبری باشید و یا در فکر راه اندازی سایت خبری هستید با یک گشت و گذار ساده در اینترنت چندین شرکت طراح سایت و طراح قالب خبری را مشاهده خواهید کرد که برای یک سایت خبری هزینه چند ده میلیونی یا چند میلیونی را گرفتن می کنند اما بازهم امکان گزیده تر و خاصی را در برگزیدن شما قرار نمی دهند، و همان امکانات یک سایت خبری استاندارد و معمولی را به شما تحویل می دهند. خب حال که ما چطور می توانیم برای شما طراحی سایت خبری ارزان و با کیفیت برای شما به ارمغان بیاوریم ؟

فروشگاه قالب وردپرس خبری توس وب موضوع هزینه را در نظر گرفته و ما تدبیری را اندیشیده ایم که شما صاحب سایت خبری شوید (قالب وردپرس خبری) اما با خرج زیاد پایین و در عین حال با کیفیت و امکانات سایت های چند میلیونی. در پیوستگی به شما نکات مثبت این قالب ها را تشریح می کنیم.

ما شعار نمی دهیم عمل می نماییم و با کمترین خرج برای شما سایتی را راه اندازی می کنیم که در کیفیت و امکانات حرف نخست را می زند.
طراحی سایت خبری ارزان

آیا با قالب خبری وردپرس می طراحی سایت خبری ارزان توان یک سایت کبیر راه اندازی کرد؟
پاسخ این سوال را با قاطعیت و مستند می توانیم بگوییم بله زیرا الی کنون افرادی از فروشگاه قالب وردپرس توس وب قالب خبری وردپرس خریداری کرده اند و پس از چند ماه فعالیت حرفه ای و درج آگاهی ها در سایت خبری خود توانسته اند به نتیجه مطلوبی برسند و حتی ما سایت هایی را داریم که رتبه الکسای ذیل ۵۰۰ ایران را دارند و یا بسیاری از سایت های خبری که از ما قالب وردپرس خبری خریداری کرده اند یومیه هزاران بازدید کننده دارند .

کمتر از ۱ ساعت زمان و کمتر از ۲۰۰ هزار تومان خرج !!!
یک بخش از محصولاتی که ما در فروشگاه قالب وردپرس توس وب درج گرده ایم ، قالب وردپرس خبری بوده و ما ۱۰ ها قالب وردپرس خبری را طراحی کرده ایم و برای فروش در فروشگاه قالب وردپرس خبری توس وب منتشر کرده ایم و شما می تواند در کمتر از ۱ ساعت یک سایت خبری راه اندازی کنید.

پس نکته اول :

کمتر از ۱ ساعت سایت خبری تاسیس کنید.

نکته دوم

طراحی سایت خبری ارزان یعنی شما با کمتر از ۲۰۰ هزار تومان (همراه با هاست و پهنه com و ir ) سایتی راه اندازی کنید که امکانات یک سایت خبری بزرگ را داشته باشد.

مزایای طراحی سایت خبری ارزان با توس وب
سایت هایی که ما راه اندازی میکنیم تمام امکانات موجود در سایتهای خبری کبیر ایران وجود دارد . از آنگونه امکان درج بخش های خبری به شمار طاقت محدود و وانگهی نبود محدودیت در شمار خبر و نیز امکان درج لید خبر و روتیتر و یا تازه داغ و تعیین روش نمایش سایت و بخش های موجود در صفحه اصلی و شمار تازه هر تقسیم و….

 

 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – با توجه با موفقیت شرکت هواوی در تولید و عرضه اولین گوشی تاشو خود، حال طرح مفهومی جدید هواوی نوید بخش طراحی جدید برای نسل دوم گوشی تاشو آنها است.

 

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

تلفن ثابت سازمانی نکسفون، ویژه کسب و کار ها و استارتاپ‌ها بدون محدودیت‌های مخابراتی و 60 درصد کاهش هزینه

 

سازندگان تلفن های همراه همچون سامسونگ و هواوی، گوشی های هوشمند تاشو خود را معرفی کرده اند. حال این شرکت ها در تلاشند تا تاخوردگی صفحه نمایش این محصولات را از بین ببرند.

به نظر می رسد غول چینی چیز جدیدی ارائه داده است که به این شرکت اجازه می دهد تا از تاخوردگی گوشی های هوشمند تاشو خلاص شود. بنابراین تمام مشکلات ناشی از چین خوردگی وسط نمایشگر این گوشی ها دیگر وجود نخواهد داشت.

طرح مفهومی جدید هواوی نشانگر آن است که مشکل چین خوردگی بطور کامل حل خواهد شد. این بازتاب نور چین خوردگی، از طریق سه چیز ایجاد میشود. که شامل موجودیت قابلیت تاشوندگی صفحه اول، قابلیت تاشوندگی صفحه دوم و مکانیزمی که این دو صفحه را به یکدگیر متصل میکند.

این طرح مفهومی بیانگر بهبود قابلیت تاشوندگی است که از فشردگی و تاخوردگی صفحه نمایش جلوگیری میکند. با توجه به گزارشات، این تکنولوژی در گوشی تاشو آینده این شرکت استفاده خواهد شد که با نام Mate X2 شناخته می شود. دستگاه فوق، گواهینامه شبکه خود را دریافت کرده است و این بدان معناست که ما بزودی شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

البته با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط ایالات متحده بر شرکت هواوی، روند تولید گوشی های هوشمند برای این شرکت بسیار سخت تر از گذشته شده است، اما با این حال غول چینی به راه خود ادامه داده و عقب نشینی نخواهد کرد.

کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند در حال آزمایش انواع صفحه نمایش های تاشو هستند تا بتوانند بهترین گزینه را برای جلوگیری از تاخوردگی صفحه نمایش در گوشی های تاشو ارائه کنند.

کمپانی های دیگری همچون شیائومی و اوپو نیز در تلاش هستند تا امسال، از یک گوشی تاشو با کمترین میزان تاخوردگی در صفحه نمایش رونمایی کنند.

 

 
 منبع:
https://click.ir/1399/11/13/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4/


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 

رسانه کلیک – کمپانی اپل با معرفی افزونه iCloud Password برای کروم روی ویندوز، کاربران خود را به عدم استفاده از سیستم مدیریت پسورد داخلی گوگل ترغیب کرده است.

 

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

این سبد تازه‌ی بازار است! سبدی پر از انتخاب‌های راهگشا و جذاب

 

در گذشته اگر محصولی از کمپانی اپل را در اختیار داشتید، آنگاه تنها می توانستید از اکوسیستم اپل برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. البته iTunes روی ویندوز قابل دسترس بود، اما دردسرهای خود را داشت. به هر حال، اپل امروزی بسیار متفاوت نسبت به گذشته است و اعتماد بیشتری نسبت به محصولات و علی الخصوص سرویس های خود دارد. به همین خاطر، اپل دیگران نگران ترکیب محصولات و خدمات خود با پلتفرم ها و نرم افزارهای دیگر نیست. اپل با علم اینکه برخی کاربران مجبور به استفاده از مروگر وب متفاوتی هستند، روش مناسبی را جهت حفظ امنیت آن ها در هنگام کاربرد مرورگرهای جانبی مثل گوگل کروم، فراهم آورده است.

کروم بدون شک بزرگ ترین مرورگر وب در جهان به حساب می آید. حتی علاقه مندان سافاری نیز گهگداری از این مرورگر پرکاربرد استفاده می کنند، خصوصا روی پلتفرم هایی که سافاری روی آن ها نصب نشده است. ناگفته نماند که این پلتفرم ها از امنیت اپل نیز برخوردار نبوده و ممکن است بدون هیچ گونه حفاظی خارج از macOS یا iOS قرار گرفته باشند.  

به منظور کاهش خطرات، اپل یک افزونه مرورگر کروم رسمی برای iCloud Password را در دسترس کاربران خود قرار داده است. بدین ترتیب، هر گذرواژه امن و قدرتمندی که توسط کاربر ساخته شده و در سافاری روی پلتفرم های اپل به کار گرفته می شود، به لطف این افزونه روی مروگر گوگل نیز قابل دسترس هستند. به علاوه، این افزونه می تواند هر گذرواژه جدیدی که برای iCloud Keychain ساخته می شود را در خود ذخیره کند. پس از بروزرسانی iCloud برای ویندوز به نسخه 12.0، بخش Password به لیست سرویس های فعلی اضافه خواهد شد. در این صورت با انتخاب گزینه Apply،  یک کادر دیالوگی باز می شود که امکان دانلود این ابزار را در مرورگر کروم فراهم می آورد. 

کمپانی کوپرتینویی با معرفی افزونه iCloud Password برای کروم به نوعی به کاربران خود توصیه کرده که به جای کاربرد سیستم مدیریت پسورد داخلی این مرورگر، از سرویس اختصاصی اپل برای مدیریت گذرواژه ها استفاده کنند. به بیان دیگر می توان گفت که iCloud Password دست کم برای لاگین کاربران، به یک مدیر پسورد میان پلتفرمی تبدیل شده است، هرچند که این اپلیکیشن فعلا محدود به ویندوز می شود و نسخه مشابه آن برای پلتفرم های دیگر قابل دسترس نیست.

افزونه iCloud Password برای کروم روی ویندوز جدیدترین برنامه اپل برای پلتفرم مایکروسافت به حساب می آید. با این حال شایعات متعددی بر سر زبان ها افتاده که نشان می دهد اپل برنامه های بزرگ تری را در سر دارد، مثل کنار گذاشتن اپلیکیشن ویندوز iTunes به وسیله سرویس های Apple Music و Apple Podcasts.

 

 
 منبع:
https://click.ir/1399/11/13/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-icloud-password-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%85-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%b4%d8%af/


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروز سئو سایر تنها اندک به سایت‌ و تارنگار نیست بلکه ما فوق این ها نقش آفرینی دارد همانند اپلیکیشن ها و حتی شبکه‌های اجتماعی.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام زیاد از من پرسیده شد آیا سئو اینستاگرام می‌تواند نقش داشته باشد جواب مثبت است.

پیج‌های اینستاگرام نیز دربایستن به بهینه سازی دارند چرا که اینستاگرام تحت وب نیز فعالیت دارد.

یک وجه مشترک بین گوگل و اینستاگرام هستی دارد آن هم الگوریتم است که در نمایش محتوای با کیفیت به کاربران نقش بسزایی دارند.

فاکتورهای موثر در سئو اینستاگرام
اولین موردی که به نظرم باید مدیران سایت ها کاربرد کنند کدهای اسکیما است شما توسط این کدها میتوانید به گوگل بفهمانید در مرحله نخست شما مالک این پیج ها هستید.

کدهای اسکیمای این تعیین هویت به فرم زیر است :

 

سئو اینستاگرام وشبکه های اجتماعی

 

به همین انگیزه خیلی اوقات شما وقتی اسم یک شرکت یا شخص را جست و جو می‌کنید همانند عکس پایین پروفایل شبکه های اجتماعی آن نیز در گوگل به نمایش در می‌آید.

بهینه سازی پیج اینستاگرام

همانطور که در بهینه سازی سایت نام سایت و گستره سایت داریم در سئوی اینستاگرام نیز نام صفحه نام و ID صفحه وجود دارد.

بعضی از کاربران واژه کلیدی باره نظر خویش را نیز در کنار نام خویش پیمان می‌دهند فرض کنید دانیالی در گویه مواد غذایی فعالیت دارد به جای استفاده از “دانیالی” از عبارت “مواد غذایی دانیالی” یا “سئو بدست دانیالی” و عبارت‌های گوناگون کاربرد می‌کنند و یا حتی اسم انگلیسی کلمه کلیدی خود را نیز در کنار نام صفحه می آورند.

برای نمونه : سئو (seo) را با اوج سئو تجربه کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید کلمه design را در یوزرنیم خود به پیشه دستگیر اند.

 

بهینه سازی پیج اینستاگرام

 

استفاده از کلمه کلیدی در نام صفحه اینستاگرام :
بخش دیگری که موتورهای جست و جو از آن کاربرد می‌کنند بایو یا همان بیو پیج است که توضیحاتی در باره صفحه خود در آن قرار می‌دهید.

در این قسمت می‌توانید در باره کسب و کارتان توضیح دهید از کلمات کلیدی کاربرد کنید یا از هشتگ های مرتبط نیز بهره‌گیری کنید.

اگر دربایستن دارید ببینید کدام هشتگ های پر استعمال برای موضوعات مختلف استفاده شده است از سایت tagblender کاربرد کنید.

 

بهینه سازی عکس های اکانت اینستاگرام با ALT text یا همان متن جایگزین

اینستاگرام در پلتفرم خویش از فناوری بهره‌گیری می‌کند به نام image recognition است که عکس ها شما را اسکن می کند و مفهموم آن را فهم می‌کند.

عکس های شما باید روشن و با کیفیت باشند تشخیص عکس‌های بی کیفیت برای این پلت فرم ها چندان شغل معضل نیست.

این یک فناوری با هدف افزایش ارگانیک مخاطبان شما است مخاطبانی که از به دنبال محتوای شما هستند در حالی که اصلا صفحه شما را پیشتر ندیده اند.

این کاری است که اینستاگرام بدون انجام کار خاصی از طرف شما مثل تبلیغات به تعقیب پیدا کردن محتوای شما بدست دیگران است.

متن های جایگزین در عکس‌ها جز راهبرد های مهم در وبسایت ها هستند.

به لطف این ویژگی عکس‌های شما محدود به اینستاگرام نخواهند بود و آن ها وارد نتایج جست و جوی گوگل خواهند شد.

افرادی که اختلالات بینایی دارند هم می‌توانند از این خاصیت استفاه کنند آن ها توسط صفحه خوان یا همان screen reader به محتوای صفحات دسترسی خواهند داشت.

اینطور می‌شد که الگوریتم های اینستاگرام برای شما کار خواهند نه در مقابل شما.

 

چگونه alt text به عکس ها اضافه کنیم

برای استفاده از این خاصیت خواهشمند است بر پایه راهنمای ذیل عمل کنید:

یک عکس برای آپلود برگزیدن کنید و بعد از گزینش پالایه مناسب برای عکس خویش next را بزنید در جایی که توضیحات عکس (کپشن) را وارد می‌کنید گزینه advanced settings را بزنید .

اضافه کردن alt text به عکس های پیج اینستاگرام

 

بعد از آن گزینه Write ALT text را برگزیدن کنید در حال آماده شما توانا خواهید بود لغایت ۱۰۰ کاراکتر برای عکس خود متن جایگزین بنویسید.

بعد از نوشتن متن خود گزینه done برای ios و save برای اندروید را بزنید.

برای گزاشتن متن جایگزین در عکس های پیشین خویش یک پست خویش را گزینش کنید و از بالا سمت راست گزینه سه نقطه را بزنید و سپس edit را گزینش کنید.

طبق عکس ذیل گزینه alt text روی عکس پرکار می‌شود و میتوانید متن خویش را به عکس اضافه کنید.

 

سئوی عکس های اینستاگرام با alt text

 

 

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از لینک کمکی اینستاگرام در باره alt text کاربرد کنید.

چند لغایت نکته هنگام نوشتن alt text :

۱- کوشش کنید اختصار بنویسید

۲- سعی کنید اگر تصویر شما خاصیت خاصی مثل رنگ دارد حتما نام آن رابیاورید برای مثال گوشی ایفون قرمز رنگ ایفون ۵٫

۳ – اگر عکس شخصی است برای توضیح بنویسید مثلا علی و کمیاب نشسته اند و در حال خوردن پسته هستند.

۴ – از واژه ها کلیدی در این متن بهره‌گیری کنید مثلا اگر میخواهید در مورد بلیط هواپیما بنویسید حتما ذکر کنید آفر ویژه خریدبلیط هواپیما در نوروز ۱۳۹۸٫

 

از هشتگ بهره‌گیری کنید (#) ، هشتگ ها نقش واژه کلیدی دارند.از هشتگ ها عاقلانه بهره‌گیری کنید مربوط به پست‌های شما باشند و اغلب از ۳۰ عدد هم نمیتوانید استفاده کنید. این ۳ خصوصیت را در هشتگ ها رعایت کنید :

۱- هشتگ معرف جستار پست شما است.

۲- اگر لوکیشن پست شما مهم است در هشتگ بهره‌گیری کنید.

۳ – هشتگ های مورد علاقه خویش را بخش بندی کنید و در جایی اندوخته کنید.

۴ – هشتگ هایی که مخاطبان شما و بازار منظور شما بهره‌گیری می کنند را کاربرد کنید.

۵ – اگر ایده ای در باره استفاده از هشتگ باره عقیده خود ندارید از hashtag finder ها استفاده کنید.

سایت های پایین میتواند به شما در مورد پیدا کردن هشتگ ها کمک کند.

Hashtagify

displaypurposes

 

اکانت های مربوط به جستار پست خویش را تگ کنید

شما میتوانید ۲۰ اکانت را تگ کنید این شغل علاوه بر معتبر کردن پست شما و برپایی پیوستگی موضوعی برای فهم اغلب اینستاگرام با تگ کردن آن ها مایه توجه اغلب سایرین به اکانت شما می شود.

 

افزایش فالوور اینستاگرام به چهره طبیعی

 

 

 

در چند صفحه اینستاگرام نگریستن کردم برخی ها گفته اند برای پیج های خویش بک لینک بخرید که در نتایج گوگل رتبه‌های بالایی بگیرند این موضوع را امتحان نکردم ولی میتوانید به عنوان یک بررسی ساده این کار را انجام دهید چرا که این صفحات تحت وب هستند و احتمالا تاثیر احسان هم داشته باشد.
برای مثال لینک پیج من در اینستاگرام به چهره ذیل است:

https://www.instagram.com/mohammaddaniali/

که با رعایت موارد بالا می شود با آنکر تکست هایی مشابه محمد دانیالی یا mohammad daniali لینک سازی کرد.

 

خلاصه مطالب ذکر شده در بالا :

۱- یوزنیم اکانت خود را رسیدگی کنید.

۲- نام صفحه خویش را رسیدگی کنید.

۳ – عکس های با کیفیت و روشن تولید کنید.

۴ – حتما از alt text یا همان متن جایگزین کاربرد کنید.

۵- از هشتگ ها به چهره نرمال و عاقلانه استفاده کنید.

۶ – اکانت های پیوسته را در پست ها و استوری های خویش تگ کنید.

 

* اگر شما هم موردی را میدانید که به بهینه سازی هرچه بیشتر پیج‌های اینستاگرام کمک می‌کند خواهشمند است در کامنت زیر بفرستید.

منبع:

https://avashtech.com/what-is-instagram-seo/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چه برای کسب اطلاعات فنی باشد و چه از روی کنجکاوی، اپلیکیشن coreSprecs افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. نه فقط برای قابلیت‌های خوبی که ارائه می‌کند، بلکه نتایج دقیقی که در کمتر اپلیکیشن مشابهی بدست می‌آیند.

همانطور که از تیتر مطلب متوجه شده‌اید، coreSpecs در اصل برای تست سنسور دیوایس‌های اندرویدی طراحی شده که کاربردهای خاص خود را دارد؛ مثلا وقتی بخواهید گوشی کارکرده‌ای بخرید و از صحت عمل دیوایس مطمئن شوید. حتی توسعه‌دهندگان که اطلاعات فنی جزئی از دیوایس‌های اندرویدی می‌خواهند هم می‌توانند مخاطب این اپلیکیشن باشند.

 

برنامه تست گوشی
 

 

این اپلیکیشن رایگان پنج مگابایتی، اطلاعات مختلفی را برایتان نمایان می‌کند. در درجه اول ویژگی‌های دقیق هر کدام از سنسورهایی که در موبایل یا تبلت شما تعبیه شده‌اند. از ژیروسکوپ و شتاب‌سنج گرفته تا حسگرهای حساسی مثل حسگر مجاورت و نور و ضربان قلب، همگی در coreSpecs تحت پوشش قرار می‌گیرند تا ضمن کسب اطلاعات بتوانید آن‌ها را از لحاظ سلامت هم بررسی کنید.

سازنده اپلیکیشن حتی پا را فراتر گذاشته و اجازه داده که خوانش هر سنسور را «در لحظه» و «روی نمودار» هم مشاهده کنید که یکی از نقات قوت این برنامه به شمار می‌رود. اما تست‌های coreSpecs هم بسیار دقیق و قابل اتکا هستند. ویژگی‌هایی مثل عملکرد ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، مگنتومتر، قطب‌نمای دیجیتالی، حسگر نور، حسگر مجاورت، حسگرهای بیومتریک، کنترل صدای اسپیکر، ویبره، مولتی تاچ و بلوتوث مواردی هستند که در قسمت Test به راحتی قابل ارزیابی‌اند.

 

برنامه تست گوشی
 

 

اما اگر دوست دارید اطلاعات جزئی گوشی‌تان را بدانید، coreSpecs اپ قابل اتکایی است چرا که ریز جزئیات درباره نمایشگر، حافظه، سی پی یو، باتری و پردازنده گرافیکی و حرارت لحظه‌ای دستگاه را با شما به اشتراک می‌گذارد. جالب است که برای ژست‌های حرکتی پشتیبانی شده هم بخش مجزایی در نظر گرفته شده که بتوانید تک تک آن‌ها را سر حوصله به بوته آزمایش بگذارید.

لرزش، تکان، ضربه، چرخش و برگرداندن نمایشگر ژست‌هایی هستند که coreSpecs می‌تواند بگوید که گوشی شما در انجام آن‌ها عملکرد درست (و به قدر کافی سریع) دارد یا خیر. این‌ها تمام قابلیت‌هایی بودند که در حال حاضر به طور رایگان به شما ارائه می‌شوند، هر چند توسعه‌دهنده می‌گوید که اطلاعات بیشتری هم در آپدیت‌های بعدی در حال اضافه شدن به coreSpecs هستند.

در هر صورت coreSpecs تا بدین جای کار بسیار خوب و مفید ظاهر شده، حتی اگر نخواهید آن را برای همیشه روی گوشی نگه دارید. بنابراین اگر علاقه دارید که جزئیات بیشتری در مورد گوشی یا تبلت‌تان بدانید این فرصت را از دست نداده و این اپلیکیشن رایگان را دانلود کنید.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال‌ جی ماه گذشته نسخه بتا اندروید ۱۱ را برای موبایل Velvet 5G منتشر کرد و به نظر می‌رسد که آزمایشات این نسخه بدون مشکل بوده زیرا این کمپانی آپدیت پایدار اندروید ۱۱ را هم برای این موبایل منتشر کرده است.

این نسخه پایدار از اندروید ۱۱ برای Velvet 5G که تحت عنوان مدل LM-G900N در کره جنوبی در دسترس قرار گرفته مبتنی بر رابط کاربری LG UX 10 است. همچنین فریمور این آپدیت از نسخه نرم‌افزاری G900N2C استفاده می‌کند و حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت دارد.

در این آپدیت، رابط کاربری دوباره طراحی شده و برخی ویژگی‌های اندروید ۱۱ به این تلفن همراه اضافه شده است. تغییر در رابط تنظیم میزان صدا، تنظیمات مربوط به رنگ نوار نوتیفیکشن‌ها و تنظیمات پنجره پاپ‌ آپ اطلاعات تماس دریافتی بخشی از تغییرات این آپدیت برای Velvet 5G هستند که در نسخه آزمایشی این آپدیت هم مشاهده شده بودند. همچنین انتظار می‌رود این آپدیت پچ امنیتی ژانویه را به همراه داشته باشد.

این گوشی میان‌رده از اسنپدراگون ۷۶۵ و با پشتیبانی از تکنولوژی 5G به بازار عرضه شد. همچنین Velvet 5G از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی ۳ گانه است و از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج تشکیل خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰P و نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ است. تمامی این تجهیزات از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرند.

 منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%db%b1%db%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%84%e2%80%8c-%d8%ac%db%8c-velvet-5g-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه تاسیس مراکز تلفنی ویپ ، بدست سازمان‌ها و کارآزمودگان زیاد متفاوت تعیین می‌شود ، لغایت جایی که برای تعیین قیمت می‌توان بازه‌ی ۱ لغایت ۱۰ میلیون تومان را در عقیده گرفت . در پیوسته به بعضی از این پارامترها اشاره می‌کنیم :

سرویس‌ها و تنظیماتی که روی مراکز تلفنی تاسیس می‌شود ( دربرگیرنده ماژول‌ها و نرم‌افزار‌ها )
کیفیت راه اندازی مرکز تلفنی ( تامین امنیت مرکز تلفن ، تاسیس بنیادین مرکز تلفن و …. )
پشتیبانی ارائه شده بدست شرکت
تجربه و رزومه کاری سازمان
انصاف و اصول اخلاقی
….
همانطور که در فهرست برآورد فوق مشاهده می‌نمایید ، با وجود امکانات فراوانی که مراکز شرکت راه اندازی شبکه آوش نت تلفنی ویپ در گزین کردن شما قرار می‌دهند ، برای تاسیس یک مرکز تلفنی VOIP پارامتر‌های گوناگونی را برای مدیریت و تفریق هزینه‌ها در گزین کردن دارید . این در حالی است که جاسازی یک مرکز تلفن کاملا ابتدایی آنالوگ که تنها پاسخگوی نیاز‌های اولیه یک سازمان باشد ، بدون در نظر اخذ گوشی‌های تلفن‌ ، زیرساخت تلفنی و خرج نصب ، برای ۸ خط شهری و ۲۴ تلفن درونی در این تاریخ نزدیک ۴ الی ۶ میلیون تومان خواهد بود !!

سازماندهی سیستم تلفنی و افزایش بهره‌وری سازمان به کمک VOIP :

موضوع هزینه‌ها فقط به خرج تاسیس مرکز تلفن چکیده نمی‌شود . یکی از نکاتی که یک کمپانی باید در برگزیدن مرکز تلفنی در عقیده بگیرد این است که با توجه به هزینه‌ای که برای راه اندازی یک مرکز تلفن پرداخت می‌کند چه تغییراتی در هزینه‌های جاری شرکت ایجاد می‌شود ؟ و یا این که کدام تدبیر می‌تواند علاوه بر رفع نیاز‌های تلفنی موجود ، کیفیت سرویس‌دهی و در نتیجه بهره‌وری سازمان را افزایش دهد ؟

در پذیرش به این سوال‌ها می‌توان سریعا سیستم تلفنی VOIP را شناسایی رو کرد . همانطور که در نوشتار ” ویپ چیست ؟ ” گفته شد به طور کلی مراکز تلفنی تحت شبکه به دلیل به کارگیری تکنولوژی دیجیتال قابلیت‌های بی‌نظیری همانند ارسال پیام خوش‌آمد گویی ، ایجاد سیستم نظر‌سنجی از مشتری و …. را در کمر بستن کاربران قرار می‌دهد که مجموع همه‌ی این قابلیت‌ها باعث افزایش کیفیت سرویس‌‎دهی و در نتیجه افزایش خوشنودی مشتری و درآمد خواهد شد . این در حالی است که مراکز تلفنی آنالوگ در بسیاری از موارد فقط می‌توانند نیاز‌های اولیه تلفنی یک سازمان را برطرف کنند .

کاهش هزینه‌های مخابراتی :

همانطور که در نوشتار رسیدگی مزایا و امکانات ویپ مطرح شد ، هنگامی که در یک سازمان و یا بین شعبات از ساز و برگ و ادوات داخلی شرکت برای تماس‌های درونی بین همکاران کاربرد می‌شود ، هزینه‌های تلفنی به صورت چشمگیری کاهش پیدا می‌کند . این روند در مرکز تلفن VOIP می‌تواند تاثیر قابل توجهی در تفریق هزینه‌های سازمان داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

واتس‌اپ با اعلام خبر تغییر سیاست‌هایش با کاهش کاربران مواجه شد و پیام‌رسان‌های رقیب مانند تلگرام و سیگنال برنده اصلی این ریزش بودند. واتس‌اپ برای جلوگیری از مهاجرت کاربرانش دست به کارهای مختلفی از تبلیغ در روزنامه‌ها گرفته تا تعویق ۳ ماهه در اعمال سیاست‌هایش زده. حالا در جدیدترین اقدام، این پیام‌رسان به سراغ استوری‌ها یا پیام‌های استاتوس رفته است.

واتس‌اپ نزدیک به ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، اما در هفته‌های گذشته با ریزش شدید کاربران مواجه شده و چندین میلیون کاربر را از دست داده. علاوه بر این، میزان دانلود روزانه آن تقریبا نصب پیام‌رسان‌های سیگنال و تلگرام شده که این موارد شاید روزی در آینده حکمرانی واتس‌اپ در این بازار را به خطر بیندازند. در همین راستا این پیام‌رسان برای اینکه به کاربران اطمینان دهد به حفظ حریم خصوصی آن‌ها متعهد است، از چندین استوری استفاده کرده است.

این استوری‌ها در چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا و بریتانیا به نمایش گذاشته شده‌اند. سخنگوی این پیام رسان در ایمیلی به وجود اطلاعات نادرست درباره سیاست‌های جدید اشاره و اقدام اخیر را در راستای کمک به کاربران عنوان کرده:

«اطلاعات نادرست و سردرگمی زیادی درباره آپدیت اخیر ما به وجود آمده و می‌خواهیم به همه در درک حقایق مربوط به نحوه حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران توسط واتس‌اپ کمک کنیم. در همین راستا در تب استاتوس برای کاربران پیام تهیه می‌کنیم تا بطور مستقیم از طرف ما به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اولین آپدیت ما دوباره تایید می‌کند که واتس‌اپ نمی‌تواند پیام‌های خصوصی شما را ببیند و البته فیسبوک هم قادر به انجام چنین کاری نیست، چرا که پیام‌ها بطور سرتاسری رمزگذاری شده و محافظت می‌شوند.»

 

 منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%aa%d8%b9%d9%87%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b3-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازدید استوری اینستاگرام در بیشتر اوقات از پست های پیج شما نیز بیشتر می‌باشد. قالب استوری می‌تواند به چهره بنر ثابت، بنر گیف و بنر موشن طراحی شود. به‌عنوان مثال قالب استوری اینستاگرام برای اثر دادن کارمندان، جلسات، اتفاقات و … می‌تواند رهسپار کارساز در آشنایی کاربران ما با شرکت، سازمان، و یا حتی فروشگاه باشد. برای آشنایی اغلب با قالب استوری اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم نوشتار تخصصی ما را در این رابطه مطالعه نمایید.
اما از انگیزه ها استفاده از قالب‌های استوری اینستاگرام می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
۱- هر روز بیشتر از ۵۰۰ میلیون کاربر از قابلیت استوری اینستاگرام کاربرد می‌کنند.
۲- امروزه درصد زیادی از کسب‌و‌کارها از استوری تعرفه استوری اینستاگرام  اینستاگرام برای بازاریابی بهره‌گیری می‌کنند که در اکثر موارد مایه بستگی و تعامل سر راست با کاربر می‌شود.
۳- از هر ۳ کاربر اینستاگرام گرد از آن‌ها هر روز بخش استوری را چک می‌کند.
به عبارتی شما با انتشار منظم درونمایه در تقسیم استوری اغلب از پست جلوی چشم خواهید بود و این موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پس از عرضه آیفون ۱۲ مشخص شد که این گوشی هوشمند رابطه خوبی با دستگاه‌های الکترومغناطیسی پزشکی مانند ضربان‌ساز مصنوعی قلب و الکتروشوک قلبی ندارد. حالا اپل به شکل خاص هشدار داده آیفون ۱۲ را در نزدیکی این وسایل قرار ندهید.

به گزارش Engadget، اپل در قسمت پشتیبانی محصولات به این موضوع اشاره کرده است که آیفون ۱۲ و شارژر بی‌سیم مگ‌سیف را نباید نزدیک ضربان‌ساز مصنوعی قلب و الکتروشوک قرار داد. آیفون ۱۲ و مگ‌سیف باید حداقل ۱۵ سانتی‌متر از این وسیله‌ها فاصله داشته باشند. اگر آیفون ۱۲ را بی‌سیم شارژ می‌کنید، باید ۳۰ سانتی‌متر با آن فاصله داشته باشید.

براساس گزارش‌ها، نزدیک شدن آیفون ۱۲ باعث از کار افتادن الکتروشوک می‌شود. احتمالا استفاده‌ی معمولی و قرار دادن آیفون در جیب شلوار مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که گوشی را داخل جیب پیراهن یا کت قرار بدهید. حتی گوشی را روی سینه نباید قرار داد. در واقع بهتر است آیفون ۱۲ را روی بدن خود نگذارید..

منبع: 

https://www.zoomit.ir/health-medical/367336-apple-iphone-12-magsafe-pacemaker-warning/



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حال حاضر افراد زیادی با تلفن همراه یا حتی دوربین عکسبرداری می‌کنند اما هنوز نمی‌توانند عکاس حرفه‌ای باشند. دلیل این امر، کمبود تجربه و نداشتن اطلاعات کافی درباره‌ی عکاسی است. عکاسی مانند دیگر رشته‌های هنری به اطلاعات و توانایی خاص احتیاج دارد و هر فردی نمی‌تواند با در دست داشتن یک دوربین خود را عکاس بنامد.

براساس مقاله‌ی PetaPixel، میگل کوئیلز (عکاس پرتره معروف) اخیرا یک مجموعه دو بخشی با عنوان «هک‌های پرتره» منتشر کرده است که شاید محبوب‌ترین سری آموزش‌های او باشد.

قسمت ۱ در مارس ۲۰۱۹ منتشر و ظرف مدت کوتاهی به یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای کوئیلز تبدیل شد. این مجموعه شامل اساسی‌ترین نکاتی است که به همه مبتدیان کمک می‌کند تا درک کنند هنگام عکاسی پرتره باید روی چه نکاتی تمرکز کنند. قسمت دوم این مجموعه آموزشی جذاب به‌تازگی منتشر شده است و مباحت موجود در آن کمی پیشرفته‌تر می‌شود. نکات قسمت دوم این مجموعه می‌تواند به افرادی که قصد دارند عکاسی پرتره را به‌صورت حرفه‌ای انجام بدهند، کمک بسیاری می‌کند.

درادامه نکات گفته‌شده در مجموعه دوقسمتی میگل کوئیلز به‌صورت خلاصه ذکر شده است.

بخش اول

فریم را پر کنید

مبتدیان علاقه دارند بالای سر سوژه‌ی خود فضای زیادی بگذارند؛ اما این کار لازم نیست.

به کچ‌لایت‌ دقت کنید

هیچ راهی بهتر از استفاده از کچ‌لایت‌ مناسب برای جلب توجه مخاطب وجود ندارد. در عکاسی به نورهای منعکس‌شده در چشم، کچ‌لایت می‌گویند.

حالت قرارگیری چشمان سوژه مهم هستند

به مکانی که سوژه‌ در حال نگاه کردن به آن است دقت کنید. او مجبور نیست مستقیم به دوربین نگاه کند؛ اما عنبیه چشم باید برجسته‌تر از بخش سفید آن باشد.

 بر نورپردازی تمرکز داشته باشید

مسئله‌ی ساده‌ای است اما باید گفته شود. همه چیز یک پرتره عالی به نورپردازی آن مربوط می‌شود.

کاری کنید سوژه ژست خوبی بگیرد

آنقدر سرگرم بررسی لوکیشن، نورپردازی یا تنظیمات نشوید که فراموش کنید به فردی که سوژه عکس است، برای آرام شدن در لوکیشن تصویربرداری کمک کنید. 

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/photography-learning/367320-10-important-portrait-photography-hacks/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()