نوشته شده توسط : ساحل

نصب ویندوز از طریق شبکه در صورتی که شمار کلاینت های شبکه زیاد باشد ، یکی از بحران هایی می باشد که اکثر مدیران بعد از پیاده سازی شبکه در سازمان خود با آن مقابل می شوند و از شرکت راه اندازی شبکه در این گویه مشاوره می گیرند. درصورتی که هدف داشته باشید روی چندین کامپیوتر بصورت هم موعد ویندوز نصب کنید ، بی گمان صرف وقت برای نصب ویندوز روی هر سیستم به طور مجزا پیشه کاستی خواهد بود. به منظور تسریع این فرایند ، مایکروسافت سرویسی به اسم wds یا windows deployment services ارائه کرده است. بسیاری از کاربران تازه کار ، ممکن است با پرسش “سرویس wds چیست” مواجه شوند و ما در ادامه تعلیم wds ، مراحل نصب ان را خواهیم گفت. نصب ویندوز از طریق wds بهترین گذرگاه حل ممکن برای نصب ویندوز از طریق شبکه روی کلاینت های مختلف می باشد که در این نوشتار قصد داریم به صورت کاربردی و گام به گام ، نحوه تاسیس سرویس WDS و نصب ویندوز از راه شبکه بر روی ویندوز 7 و ویندوز 10 را به شما خوانندگان محترم آموزش دهیم.

نصب ویندوز از راه شبکه و تعلیم راه اندازی WDS
سرویس wds این امکان را به ما می دهد که به کمک ایمیج اخذ از ویندوزی که تمام نرم افزارهای مورد بیچارگی یک سازمان روی آن نصب شده است ، نصب ویندوز از طریق شبکه را بر روی تمامی کلاینت ها داشته باشیم. زمانی که تمام سیستم ها در یک شبکه و به یک سوییچ وصل هستند ، در صورتی که کلاینت ها قابلیت network Boot یا Pre Execution Environment داشته باشند ، به سرور wds وصل شده ، آی پی میگیرند و نصب ویندوز از راه شبکه lan صورت می گیرد.

 

پیش نیازهای wds هنگام نصب ویندوز از طریق شبکه
به هدف پیاده سازی و استفاده از این سرویس باید نیازمندی های wds را در شبکه فراهم کرد. این نیازمندی ها بر این پایه اند :

نصب اکتیو دایرکتوری و برپایی Domain Controler به این دلیل که سرور wds باید عضو دومین باشد.
راه اندازی DNS سرور و نصب و کانفیگ DHCP سرور تا بدین وسیله کلاینت ها به کمک قابلیت pxe به dhcp سرور متصل شده و IP دریافت میکنند.
نصب ویندوز از طریق شبکه
تنظیمات ip در نصب ویندوز از طریق wds

 

پیش از نصب ویندوز از راه شبکه ، باید به این نکته توجه داشته باشید که تنظیمات مربوط به راه اندازی سرویس DHCP ، DNS و اکتیو دایرکتوری را انجام دهید و آموزشات این مقاله بر این پای بست، تألیف شده که شما کاربر ارجمند ، پیشتر این تنظیمات را اعمال کرده اید. برای نصب ویندوز از راه wds ، پیوستگی مطلب را که مربوط به تاسیس wds می باشد مطالعه نمایید. احتمالاً برایتان جالب باشد وقتی بدانید با به کارگیری خدمات مجازی سازی شبکه آریستک می توانید در کمترین سررسید شدنی ، روی چند کامپبوتر به وسیله مجازی سازی دسکتاپ ویندوز را نصب کنید.

نصب ویندوز از راه شبکه
تنظیمات dns در نصب ویندوز از طریق wds

 

1- نخستین قدم برای نصب ویندوز از طریق wds این است که در صفحه server manager گزینه add roles and feature را انتخاب کنید.

نصب ویندوز از راه شبکه
تنظیمات سرور در نصب ویندوز از طریق شبکه

 

2- در این مرحله نصب ویندوز از طریق شبکه ، گزینه Role based or feature based installation را گزینش کنید و Next را کلیک کنید.

نصب ویندوز از راه شبکه
انتخاب گونه نصب ویندوز از طریق wds

 

3- سرور و سیستمی که قرار هست این رول بر روی آن نصب شود انتخاب کنید.

نصب ویندوز از طریق شبکه
انتخاب سرور در نصب ویندوز از طریق شبکه

 

4- در این تقدیر سرویس wds یا windows deployment services را برگزیدن کنید.

نصب ویندوز از طریق شبکه
تنظیمات اثناء نصب ویندوز از راه wds

 

5- باتوجه به شکل زیر تیک هر دو گزینه را زده و در مرحله فرجام روی install کلیک کنید لغایت مراحل نصب و راه اندازی wds تکمیل شود. در پایان روی دکمه close کلیک کنید.

نصب ویندوز از طریق شبکه
تنظیمات سرور هنگام نصب ویندوز از طریق شبکه

نحوه کانفیگ و نصب ویندوز از طریق wds
برای استفاده از این سرویس و نصب ویندوز از طریق شبکه ، آغاز باید آن را کانفیگ کنید. آموزش روش تنظیمات و کانفیگ سرویس wds را در پیوستگی بدان پرداخته ایم :

1- نخستین مرحله در صفحه wdsاین است که روی نام سرور راست کلیک کنید و گزینه config server را انتخاب کنید.

نصب ویندوز از طریق شبکه
تنظیمات سرویس wds برای نصب ویندوز از طریق شبکه

 

2- در صفحه ی باز شده بر روی next کلیک کرده و با رفتن به صفحه ی جدید گزینه integrated with active directory را گزینش کنید.

نصب ویندوز از راه شبکه
اکتیو دایرکتوری برای نصب ویندوز از طریق شبکه

 

3- در سرنوشت بعد نصب ویندوز از طریق wds ، محل اندوخته سازی wim وboot.wim و wds management tools و… را باید انتخاب کنید و با برگزیدن گذرگاه و کلیک بر روی next ، وارنینیگ system volume رهنمود میکند برای نصب سرویس درایو مجزا برگزیدن شود. در صفحه proxy dhcp server هر دو گزینه را بدلیل اینکه هر دو سرویس wds و dhcp بر روی یک سرور قرار دارد گزینش کنید.

نصب ویندوز از طریق شبکه
تنظیمات پراکسی در نصب ویندوز از راه شبکه

 

4- در صفحه جدید با انتخاب گزینه ی respond to all client computers به سرور گفته میشود به در آهنگ همگی سیستم ها به قصد نصب ويندوز از طريق شبکه پذیرش داده شود.

نصب ویندوز از طریق شبکه
تنظیمات زمان پاسخگویی سرور اثناء نصب ویندوز از راه شبکه

 

مراحل نصب و کانفیگ سرویس wds به آخر قبض وبا راست کلیک بر روی اسم سرور سرویس را start کنید. حال wds اماده دریافت فایل های boot.wim و install.wim و پیوستگی کلاینت ها به ان برای نصب ویندوز از راه wds است و باید فایل install.wim را حاضر کرد. در پیوسته اموزش نصب ویندوز از طریق شبکه بر روی ویندوز 7 و ویندوز10 خواهیم داشت.

آموزش نصب ویندوز 7 از طریق شبکه
اگر از ویندوز سون به هدف ساخت ابزار برای گرفتن ایمیج از ویندوز مرجع کاربرد می کنید، مراحل ذیل را پیگیری کنید :

1- نرم انگیزه ها AIK یا Automate Installation kit را بر روی ویندوز 7 اجرا کنید و گزینه windows AIK setup را انتخاب کنید.

نصب ویندوز از طریق شبکه
نصب ویندوز از راه شبکه

 

2- لایسنس نرم افزار را قبول کرده و بر روی next کلیک کنید لغایت نرم انگیزه ها نصب شود. سپس در سرنوشت all programs پوشه Microsoft windows Aik را بازکرده و Deployment Tools Commanad را با راست کلیک بر روی آن و برگزیدن گزینه Run as administrator اجرا کنید.

نصب ویندوز از طریق شبکه
فایل AIK برای نصب ویندوز از طریق شبکه

 

3- با اجرای اجازه copype x86(or amd64) c:winpe خواسته می شود که دست موزه مربوط به گرفتن Image را در مسیر خواسته شده برپایی کند.

نکته : درصورتی که ویندوز رفرنس حائز cpu 64 بیت است amd64 و در صورتیکه cpu 32 بیتی x86 را در command وارد کنید و در مسیر خواسته شده پوشه winpe ایجاد میشود.

نصب ویندوز از طریق شبکه
تنظیمات و نصب ویندوز از راه شبکه

 

4- فایل wim موجود در پوشه c:winpe فایل بوت مربوط به winpe است ،ان را کپی کنید و در گذرگاه C:winpeISOSource اندوخته کنید.

نصب ویندوز از طریق شبکه
تنظیمات و نصب ویندوز از طریق wds

 

5- در پیوستگی نصب ویندوز از راه wds ، به گذرگاه نصب AIK c:Program filesWindows AIKToolsx86 بروید (درصورتیکه cpu 64بیت بوده و در مرحله پیش amd64 زده شد، پوشه amd64 را باز کرده) و فایل Imagex را کپی و در راه c:winpeIso ذخیره کنید. پوشه Iso و فایل imagex پیمان است فرایند دریافت ایمیج را در راستای نصب ويندوز از طريق شبکه اتمام دهد و فایل winpe.wim نیز وظیفه این را دارد که سیستم از راه فایل winpe بوت شود و نه ویندوز. حال باید این پوشه را تبدیل بهiso کرد و فایل etfsboot مارک این فایل را تبدیل به bootable می کند.

6- مطابق شکل پایین با وارد کردن کد Osdimg –n –bc:winpeetfsboot.com c:winpeiso c:winpe.iso : در پیرامون Deployment Tools Commad فایل winpe.iso ساخته و از این استفاده میکنیم تا از ویندوز مرجع image تعبيه کنیم.

نصب ویندوز از راه شبکه
تنظیمات و نصب ویندوز از راه wds

 

7- در ادامه نصب ویندوز از راه شبکه نوبت به حاضر سازی ویندوز مرجع می رسد. برای اینکار نرم افزارهای لازم را نصب و تنظیمات مورد نظر را بر روی آن اعمال کنید. هر سیستم SID و Computer Name منحصر بفرد خود را دارد و نیازست که این تنظیمات برای هر کلاینت ،هنگام نصب، دوباره generate شود. برای اینکار نرم اسباب Sysprep را که در گذرگاه c:windowsSystem32Sysprep قرار دارد اجرا کنید. با انتخاب گزینه ی OOBE و زدن تیک generalize و انتخاب shutdown به سیستم گفته می شود که computer name و Sid سیستم منزه شود و بعد از سپریدن اینکار سیستم خاموش شود و با بالا آمدن سیستم مجدد اس ای دی جنریت کند الی این ویندوز که بعنوان سیستم عامل مرجع برای نصب ويندوز از طريق شبکه مورد استفاده قرار می گیرد بر روی هر کلاینت اس ای دی یونیک کسب کند. در هر مرحله از مراحل نصب ، می توانید از گونه ها خدمات شبکه آریستک کاربرد کنید و تند تر فرآیند نصب ویندوز کامپیوترهای سازمان خویش را سپریدن دهید.

نصب ویندوز از طریق شبکه
تنظیمات SID در نصب ویندوز از راه wds

 

8- حال تنظیم کنید که ویندوز رفرنس ازطریق cd/dvd بوت شود و سی دی در بر گیرنده iso را پیمان دهید لغایت بوت شود.

نصب ویندوز از راه شبکه
تنظیمات گونه بوت در نصب ویندوز از راه wds

 

9- محیطی شبیه محیط command باز می شود که باید کد زیر را وارد کنید. با این کد از ویندوز image گرفته که در راه c:install.wim اندوخته می شود و در wds با نام win 7 ultimate دیده میشود .

Imagex.exe /capture c: c:install.wim “win7ultimate” /compress fast /verify

نصب ویندوز از راه wds
محیط command برای نصب ویندوز از راه wds

 

10- حال فایل install.wim مربوط به نصب ویندوز را در گذرگاه انتخاب شده دارید. فایل boot.wim ویندوز رفرنس را نیز در این مرحله نیاز داریم تا نصب ویندوز تحت شبکه اتمام شود.

11- در این مرحله از نصب ویندوز از راه wds ، بر روی install image راست کلیک کنید و add install image را گزینش کنید.

نصب ویندوز از راه شبکه
نحوه اد کردن فایل ایمیج در نصب ویندوز از راه شبکه

 

12- در این مرحله نصب ویندوز از طریق wds ، ویندوز را میتوان وارد یه گروه از سیستم عامل های موجود کرده یا یک گروه جدید ایجاد کرد.

نصب ویندوز از طریق wds
گروه بندی سیستم عاملها در نصب ویندوز از طریق شبکه

 

13- از گذرگاه ذخیره شده فایل wim را گزینش کنید و با کلیک بر روی next فایل ایمیج اضافه می شود. سپس مثل همین طریق ، فایل boot.wim را در تقدیر boot image اد کنید..

نصب ویندوز از طریق wds
نحوه افزودن boot image در نصب ویندوز از راه شبکه

 

بوت از طریق شبکه چه کاربردی دارد؟

14- در بایوس قسمت network boot را در اولویت بوت سیستم قرار دهید تا از این روش به سرور wds وصل شود و نصب ویندوز از طریق شبکه چهره گیرد.

نصب ویندوز از راه wds
تنظیمات بایوس در نصب ویندوز از راه wds

 

15- مطابق شکل زیر میبینید که با روشن کردن کلاینت در ابتدا به سرویس dhcp متصل شده ip میگیرد و از ما میخواهد با زدن دکمه f12 وارد مراحل نصب ویندوز از روی شبکه شود.

نصب ویندوز از راه wds
سرویس dhcp در نصب ویندوز از راه شبکه

 

16- دید windows deployment services در رأس صفحه گویای نصب ویندوز از راه wds است . مطابق شکل زبان را گزینش کنید و بر روی next کلیک کنید.

نصب ویندوز از طریق wds
مرحله برگزیدن زبان در نصب ویندوز از راه wds

 

17- ویندوز را با نامی که در مراحل پیش نصب ویندوز از راه wds ثبت کردیم ( win 7 ultimate ) اینجا خواهید رویت و انتخاب کنید و با تکمیل فرایندها نصب ويندوز از طريق شبکه بر روی ویندوز 7 آخر می یابد.

نصب ویندوز از طریق wds
مرحله برگزیدن سیستم عامل و نصب ویندوز از راه wds

 

آموزش نصب ویندوز 10 از راه شبکه
نصب ویندوز 10 از طریق شبکه زیاد همانند ویندوز 7 می باشد فقط در برخی از مراحل تفاوت هایی وجود دارد که گفته خواهد شد. مراحل آموزش به شرح زیر می باشد :

1- در ویندوز 10 همانطور که در شکل ذیل می بینید نرم افزاری که برای دریافت image استفاده می شود Adk یا به عبارتی assessment and deployment kit می باشد.

نصب ویندوز از طریق wds
فایل Adk در نصب ویندوز از طریق شبکه

 

2- نرم اسباب را اجرا کرده و مسیر نصب را انتخاب و بر روی next کلیک کنید. سپس در پیوستگی نصب ویندوز از راه wds ، گزینه NO را گزینش کنید.

3- گزینه های deployment tools و windows preinstallation environment را گزینش کنید و با کلیک بر روی install فرایند نصب این آلت پیش درآمد می شود. با پسین نصب، همانند ویندوز سون پیرامون کامند adk را با زدن run as administrator اجرا کنید.


تنظیمات و نصب ویندوز از راه wds

 

4- مجددا باتوجه به مدل cpu ویندوز مرجع، کد copype amd64(x86) c:winpe را وارد کنید. فایل winpe ساخته شده متفاوت از ویندوز سون بوده و احتیاج به کپی و انتقال فایلی ندارد.

نصب ویندوز از طریق wds
ساخت فایل winpe در نصب ویندوز از طریق شبکه

 

5- با زدن کد makewinpemedia /iso “c:winpe” “c:winpe.iso” فایل ایزو مربوط به آلت گرفتن ایمیج ساخته میشود.

نصب ویندوز از راه wds
ساخت ایمیج در نصب ویندوز از طریق شبکه

6- باقی مراحل نصب ویندوز از طریق شبکه را مطابق ویندوز سون برای اماده سازی ویندوز رفرنس انجام دهید. فقط در واپسین،انجام ،زمانی که ویندوز رفرنس از راه winpe بوت می شود در پیرامون باز شده کد ذیل را وارد کنید الی فایل install.wim ساخته شود.

dism /capture-image /imagefile:c:install.wim /capturedir:c: /name:”win10″

سخن پایانی

آموزش نصب ویندوز از طریق شبکه برای اغلب مدیرانی که اخیرا در سازمان خود تاسیس شبکه اتمام دیتا اند ، بسیار کاربردی می باشد زیرا به کمک این نوشتار می توانند از طریق شبکه و با یکبار نصب ویندوز روی سرور ، کلیه کامپیوترهای سازمان را مجهز به سیستم عامل ویندوز کنند و صرفه جویی های محسوسی را در وقت و خرج های سازمان داشته باشند. در این نوشتار سعی کردیم شما را در نصب ويندوز از طريق شبکه به صورت مرحله به مرحله همراهی کنیم و مسیر حلی برای چالش نصب ویندوز ، روی بیش از یک سیستم در شبکه lan به شما خوانندگان محترم ارائه کنیم. اگر در هر کدام از مراحل نصب ویندوز از طریق wds به دشوار و یا سوالی برخورد کردید ، می توانید در انتهای همین صفحه دیدگاه خویش را ثبت کنید لغایت کارشناسان فنی تیم آریستک در اسراع وقت پاسخگوی شما باشند. همچنین می توانید با عدد گیری روابط عمومی آریستک ، به حامی های آریستک متصل شوید و از خدمات حمایت شبکه آریستک مستفیض شوید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

جلوگیری از خاموشی سایت های BTS برای پایداری شبکه ارتباطی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران خواستار همکاری شهرداران مناطق تهران برای جلوگیری از خاموشی و عدم فعالیت سایت ها و BTS تلفن همراه در ایام تعطیلات کرونایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، مرتضی رضایی در دیدار با حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران درخواست کرد که شهرداران و دستگاه های اجرایی استان تهران که آنتن های (BTS) اپراتورهای همراه در مجموعه تحت مدیریت آنها نصب شده است، از هر اقدامی که منجر به خاموشی و عدم فعالیت این سایت ها شود، خودداری کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با بیان اهمیت حضور شهروندان در منازل برای جلوگیری از گسترش سرایت ویروس کرونا گفت: یکی از الزامات لازم برای ماندن مردم در منازل برقراری ارتباط و دسترسی مردم به شبکه ملی اطلاعات برای دریافت خدمات الکترونیکی از دستگاه های اجرایی و سایر دستگاه ای عمومی خدمات رسان و همچنین ارتباط با اعضای خانواده و بستگان از طریق فضای مجازی است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه خانواده ارتباطات تلاش می کند که کوچکترین مشکلی در امر خدمات ارتباطی ایجاد نشود و شهروندان گرامی دسترسی مناسب و با کیفیت داشته باشند.

رضایی افزود: بخش عمده شبکه زیرساختی و دکل های BTS اپراتورها در امکان عمومی تحت مدیریت شهرداری و دستگاه های اجرایی نصب شده است که ضرورت دارد شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی هماهنگی و همکاری لازم را با اپراتورها داشته باشند؛ و از هر گونه اقدامی که منجر به عدم فعالیت این سایت ها شوند خودداری کنند.

در ادامه معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با مهم ارزیابی کردن خدمات ارتباطی گفت: از همه شهرداری ها و دستگاه های اجرایی انتظار داریم با درک شرایط موجود، نهایت همکاری و هماهنگی را برای کمک به پایداری شبکه ارتباطی انجام دهند و این موضوع طی نامه رسمی به فرمانداران؛ شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4879202/%D8%AC%D9%84%D9%88%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-BTS-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%DB%8C



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

آماده باش حداکثری برای تقویت و پایداری ارتباطات مخابراتی در نوروز

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پایداری ارتباطات در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در ایام تعطیلات سال جدید به‌صورت کامل تضمین‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری با تأکید بر آماده باش حداکثری مراکز مخابراتی منتخب و شیفت های نوروزی به منظور ارائه خدمات ارتباطی افزود: به‌منظور تحقق مشتری مداری حداکثری و همچنین ارائه خدمات شبانه‌روزی به تمام مشتریان ، شیفت‌های آماده‌باش در تمام مراکز منتخب سراسر کشور در نظر گرفته‌ شده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیازهای ارتباطی هموطنان در مناطق مخابراتی سراسر کشور به‌صورت کامل پوشش داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه فعالیت‌های مختلف شرکت مخابرات ایران هرسال در ایام تعطیلات نوروزی به‌منظور خدمت‌رسانی به‌صورت مستمر برقرار است، گفت: در حوزه سیار نیز تمهیدات مختلفی برای پایداری شبکه و همین‌طور خدمت‌رسانی به مردم در نظر گرفته‌شده است.

صدری افزود: مجموعه مخابرات ایران در حوزه ثابت و سیار با آماده‌باش مراکز فنی و ایجاد مراکز شیفتی، پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین یونیت‌های یدکی برای سیستم‌های انتقال، افزایش IP برای نقاطی که با مشکل کمبود IP مواجه است، افزایش پهنای باند اینترنت و ظرفیت کانال‌های ورودی و خروجی را در دستور کار است.

وی اضافه کرد: ایجاد مراکز شیفتی ۲۴ ساعته پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تأمین دیزل‌های اضطراری سیار برای مواقع قطعی برق نیز از دیگر اقدامات شرکت مخابرات ایران برای خدمات‌دهی به مشترکان در ایام نوروز ۹۹ در سراسر کشور است.

صدری با بیان اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time به‌منظور تحقق ارتباطات بدون قطعی در تمام مناطق مخابراتی کشور در ایام نوروز ممنوع است، خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی دوره‌ای و مستمر در ایام نوروز به‌منظور حصول اطمینان از عملکرد صحیح درگاه‌های مرتبط با مشتریان افزایش‌یافته و تمام کاربران می‌توانند به‌منظور رفع ایرادات و خرابی‌های موردی به‌صورت شبانه‌روزی با مراکز تماس و سامانه‌های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: انجام گزارش‌گیری از شرایط ارتباطی استان‌ها به‌صورت روزانه و دریافت بازخورد خدمات به‌منظور بهینه‌سازی ارائه سرویس‌ها از اولویت‌های مجموعه مخابرات در نوروز ۱۳۹۹ است.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4879723/%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4-%D8%AD%D8%AF%D8%A7%DA%A9%D8%AB%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استوری‌ها گردآور موقتی از عکس‌ها و فیلم‌هایی هستند که به صورت اسلایدشو نمایش دیتا می‌شوند و درواقع بازگوکننده یک سرگذشت هستند. در این بخش از مقاله، با تعلیم استوری گذاشتن در اینستاگرام به اتفاق شما هستیم:

روی دکمه دوربین که در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نمایش پیمان دارد، ضربه بزنید و یا در فید خود به سمت چپ سوایپ کنید. وانگهی می‌توان در صفحه اصلی با سوایپ کردن به سمت راست، استوری را به سرعت راه‌اندازی کنید.
حال بر روی دکمه دایره شکل که در زیر صفحه نمایش پیمان دارد ضربه بزنید لغایت عکس و یا ویدیوی موردنظر خویش را بگیرید. اگر مایل هستید که استوری اینستاگرام از نگارخانه بگذارید، در صفحه نمایش به سمت بالا سوایپ کرده و یا بر روی آیکون عکس که در زاویه زیر سمت چپ صفحه نمایش پیمان دارد، ضربه بزنید. اپلیکیشن به صورت خودکار یک برچسب تاریخ به عکس شما اضافه خواهد کرد که می‌توانید آن را حذف کنید.
در این تقدیر می‌توان متنی را به عکس یا ویدیوی خود اضافه کرده و یا با استفاده از ابزار نقاشی آنها را ویرایش کنید. اگر بر روی آیکون قلم ضربه بزنید، سه مدل قلم برای شما نمایش داده خواهد شد. قلم سوم سبب می‌شود که نوشته شما به شکل یک تابلوی نئونی دیده شود.
برای اندوخته کردن استوری خود، کافیست روی Done ضربه بزنید.
برای آنکه بخواهید استوری خود را با بقیه به اشتراک بگذارید می‌بایست گزینه Add Your Story را برگزیدن کنید. در این حالت اگر گزینه Save را گزینش کرده باشید، عکس و فیلم موردنظر در گوشی شما ذخیره خواهد شد. اگر بر روی آیکون پیکان ضربه بزنید می‌توانید عکس موردنظر و استوری خود را برای همنشین موردنظرتان ارسال کنید. بس است در قسمت Your Story تیک کنار افرادی را که گرایش دارید استوری خویش را با آنها به اشتراک بگذارید را بزنید. این تصویر ارسالی به محض آنکه دوست شما آن را ببیند، ناپدید خواهد شد.
آموزش استوری اینستا / Instagram

همچنین بخوانید:
نوجوانان از اینستاگرام اغلب از اسنپ چت کاربرد می‌ کنند
اگر تمایل دارید بیش از یک عکس و یا ویدیو را در استوری خویش به اشتراک بگذارید لغایت مانند اسلایدشو نمایش دیتا شوند، کافی است تمام مراحل بالا را مجددا تکرار کنید. هر عکسی که به استوری خویش اضافه کنید برای 24 ساعت در استوری شما نمایش دیتا می‌شود.

البته شیوه آسان‌تری نیز هستی دارد که بتوانید چندین عکس را در یک سررسید به استوری خود اضافه کنید. کافی است به آیکون مجموعه عکس‌ها که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد، مراجعه کنید. بر روی آن ضربه بزنید الی مفتوح شود حال از گردآور عکس‌های نمایش دیتا شده، آن‌دسته از عکس‌هایی را که مایل هستید در استوری به اشتراک بگذارید، گزینش کنید. شما می‌توانید در هر بار تنها 10 عکس را به صورت مقارن گزینش کنید. اگر به دنبال آموزش استوری اینستاگرام تصویری این دسته هستید، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.

گذاشتن چند عکس در استوری اینستاگرام/ instagram story

برای آنکه بخواهید هر عکسی را به صورت مجزا ویرایش کنید می‌بایست به صفحه Edit رفته و بر روی هر عکسی که تمایل دارید ویرایش کنید، ضربه بزنید.

عکس‌ها و ویدیویی را که در استوری خویش به اشتراک گذاشته‌اید برای 24 ساعت قابل رویت هستند. در این حالت یک دایره رنگی دور عکس پروفایل شما نما می‌شود که فالورهایتان بدانند شما یک استوری گذاشته‌اید. قابل ذکر است که بعد از به اشتراک گذاری یک استوری، عکس پروفایل شما در بالای فید فالورهایتان نما می‌شود. حال بس است که فالورهایتان روی عکس پروفایل شما ضربه بزنند لغایت بتوانند استوری شما را نگریستن کنند.

اگر از آن‌دسته افراد هستید که خو دارند در دنیای مجازی چیزی را به اشتراک بگذارند که بعد از آن پشیمان می‌شوند، تازه خوب این است که استوری‌ها می‌توانند حذف شوند. کافی است روی علامت سه نقطه که در زاویه زیر سمت راست عکس و یا فیلمی که مایل هستید آن را حذف کنید، ضربه بزنید و سپس گزینه Delete را گزینش کنید.

 

استوری اینستاگرام چیست؟

استوری اینستاگرام از نگارخانه گوشی بگذارید
همچنین بخوانید:
چگونه چند اکانت اینستاگرام همزمان داشته باشیم؟
در این بخش از تعلیم استوری اینستا به آموزش استوری قراردادن یا در اینستاگرام از راه نگارخانه گوشی می‌پردازیم. شما می‌توانید اسنپ‌های ذخیره شده از اسنپ‌چت و یا عکس‌های گالری خویش را نیز به استوری اضافه کنید. پس از آنکه عکسی را در اسنپ‌چت گرفتید روی دکمه Download ضربه بزنید. این عکس در گالری تصاویر گوشی شما اندوخته خواهد شد. حال اگر گرایش دارید استوری اینستاگرام از گالری گوشی بگذارید، در مرحله ساخت استوری به سمت ذیل سوایپ کنید. در این سرنوشت نگارخانه عکس‌های جدید شما نمایش داده می‌شود که در وسط آنها عکس‌های اندوخته شده از اسنپ‌چت نیز دیده می‌شود. روی عکس موردنظر خویش ضربه زده و آن را انتخاب کنید لغایت استوری در اینستا منتشر شود.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اکنون سامسونگ انتشار دومین به‌روزرسانی OTA برای هندست‌های سری گلکسی S20 در کره‌جنوبی را آغاز نموده است. هفته گذشته، سامسونگ نخستین به‌روزرسانی OTA برای گلکسی S20 اولترا را منتشر کرد. این به‌روزرسانی با هدف ارتقا کیفیت دوربین و عملکرد فلاش خودکار عرضه شد و از پچ امنیتی ماه مارس گوگل برخوردار بود.

اکنون به‌روزرسانی جدید برای کلیه مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S20 در حال انتشار است و کاربران در صورت تمایل به دانلود این بسته در خارج از بستر شبکه وای‌فای بایستی 250 مگابایت از حجم ترافیک داده خود را به آن اختصاص دهند. این به‌روزرسانی با قابلیت ارتقاء هرچه بیش‌تر کیفیت دوربین و رفع ایرادات کشف شده طی نخستین بررسی‌های سری گلکسی S20 خصوصا ناپایداری مشخصه فوکوس خودکار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر انتشار فیرم‌مورهایی با شماره ورژن G986NKSU1ATC2 ،G981NKSU1ATC2 و G988NKSU1ATC2 برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا در جریان است. اما انتشار این به‌روزرسانی برای کاربران خارج از کشور کره احتمالا کمی بیش‌تر زمان خواهد برد.

بر اساس اظهارات وبسایت TizenHelp، گزارشات کاربران از بهبود عملکرد فوکوس خودکار و فوکوس دستی در پرچم‌دار گلکسی S20 اولترا حکایت دارند. همچنین کاربران به بهبود عملکرد ژست‌های پیمایشی در گوشی نیز اشاره نموده‌اند. به منظور بررسی دستی انتشار به‌روزرسانی برای هندست خود می‌توانید به مسیر Settings > Software Update مراجعه نمایید.

منبع: 

https://itresan.com/293299/%d8%af%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-ota-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موتورولا، بعد از مدت‌‌زمانی طولانی، بالاخره قصد بازگشت به بازار اسمارت‌فون‌های پرچمدار را دارد. این شرکت ظاهرا در حال کار بر روی هندستی به نام اج پلاس (+Edge) است که احتمالا توسط اپراتور ورایزن در آمریکا عرضه خواهد شد.

حالا امروز رندرهای CAD این گوشی لو رفته‌اند و ما می‌توانیم برای اولین بار نگاهی به طراحی آن بیندازیم. اولین چیزی که نظر ما را به خود جلب می‌کند نمایشگر آبشاری دستگاه است که انحنای بسیار زیادی به داخل فریم دارد. به نظر می‌رسد که موتورولا به همین خاطر نام آن را اج پلاس انتخاب کرده است.

همچنین یک هول پانچ کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر و یک حسگر اثرانگشت در زیر آن وجود دارد. در پشت گوشی شاهد سه دوربین در کنار یک فلاش LED دوگانه و چند سنسور دیگر هستیم. ضمن اینکه حلقه LED اطراف لوگوی Moto احتمالا به عنوان نور نوتیفیکیشن عمل خواهد کرد.

ما در لبه بالای اج پلاس یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و در لبه پایین آن اسلات سیم‌کارت، درگاه USB-C و اسپیکر را می‌بینیم. دکمه‌های پاور و ولوم هم در لبه سمت راست گوشی قرار دارند.

براساس شایعات قبلی، موتورولا اج پلاس دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز خواهد بود و از چیپست اسنپ‌دراگون 865 (با فناوری 5G) و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

این گوشی پرچمدار از نسخه استوک اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد و انرژی خود را از یک باتری ۵۱۷۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت. اگر ماه گذشته نمایشگاه MWC 2020 لغو نمی‌شد احتمالا شاهد رونمایی آن در آنجا بودیم. هنوز تاریخ جدیدی برای معرفی آن اعلام نشده است، اما ما احتمالا مدت‌زمان زیادی منتظر نخواهیم ماند.

منبع: 

https://itresan.com/293300/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-edge-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d8%9b-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی شدن کسب و کارها، اهمیت وابستگی مؤثر با مشتریان و بازاریابی تلفنی مؤثر نیز بیشتر می شود. در این فضا بین روش های گوناگون وابستگی با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دو طرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی سر راست مؤثرتر خواهند بود و دلیل آن هم تعامل دو طرفه است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان چهره می گیرد. در این بستگی علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری سعی می کند الی بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائز اهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و بیچارگی او را بداند و در راستای کسب خوشنودی مشتری با نگرش برد دوجانبه جنبش کند.

یکی از طریق های بازاریابی مستقیم، بازاریابی تلفنی است. سهم گیری صحیح از تلفن، در راستای مدیریت زمان، به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزین کمک می کند، که راندمان بالاتری داشته باشند. در این نوشتار سعی داریم به بازاریابی تلفنی و چیرگی های لازم برای نیل به کامیابی در مذاکرات تلفنی بپردازیم. بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی سر راست است که در آن فروشنده از تلفن کاربرد می کند لغایت با مشتریان ارتباط استوار کند و نهایتاً بتواند به آنها محصولی را بفروشد.
اگر بدون وقت پیشین به محل استقرار مشتری مراجعه کنید، زمان زیادی را در مسیر صرف می کنید و امکان دارد طرف در محل حاضر نباشد یا اینکه شدنی است مدتی را در انتظار باشید، اما باز هم شما را نپذیرد. بعد بهتر است ملاقات های حضوری حتی الامکان با وقت قبلی باشد. تلفن را حداقل نگیرید. از تلفن بهره‌گیری کنید. به طور میانه هزینه یک تماس تلفنی یک درصد خرج تماس حضوری است. اگر فردی که درجستجوی او هستید در دفتر کارش نباشد، یک ساعت از وقت خود را از دست دیتا اید، اما این سررسید در بازاریابی تلفنی تنها ۱۵ ثانیه است.

بازاریابی تلفنی مؤثر
بازاریابی تلفنی مؤثر- بستگی با راهنما مشتری
انواع بازاریابی تلفنی
بازاریابی تلفنی به دو تقسیم اصلی دسته می شود.
الف) بازاریابی B2B: منظور نوعی بازاریابی است که دو شخصیت حقوقی (نظیر دو شرکت) با هم معامله می کنند.
ب) بازاریابی B2C: هدف نوعی از بازاریابی است که یک شخصیت حقوقی با یک منش حقیقی (یک فرد) معامله می کند.

هریک از اقسام بازاریابی B2B و B2C به دو دسته بازاریابی درونی و بیرونی دسته می شوند.
الف) بازاریابی درونی: روشی واکنشی (reactive) است که بازاریاب درمحل کمپانی حضور داشته و مشتریان با ایشان تماس می گیرند.
ب) بازاریابی بیرونی: طریق قبل قدمی و پرکار (active) است، در این شیوه بازاریاب پیش قدم شده و با مشتریان تماس می گیرد و تلاش می کند تا این تماس منجر به ملاقات حضوری بشود.
در سال های اخیر در بازار ایران علاوه بر بازاریابی معمول که از محل کمپانی با مشتریان وابستگی برپا می کند، شیوه دیگری هم باب شده است که به آن (Homesourcing) گفته می شود، در این حالت شخص در خانه خود برای شرکت خاصی بازاریابی می کند و طبق قرارداد، حق الزحمه خویش را از شرکت مربوط گرفتن می کند.

راهنمایی برای بازاریابی تلفنی مؤثر
رهنمودهایی برای بازاریابی تلفنی موفق
کار با تلفن باید هدفمند باشد؛ فرد باید علت پیوستگی با سایرین را داشته باشد و از شغل خویش لذت ببرد. بازاریاب تلفنی باید فردی برون گرا و خوش مشرب باشد، با خودتان رو راست باشید، اگر درون گرا و اخمو هستند، مناسب این کار نیستید، بعد خودتان را ستوهی نکنید. اگر نمی توانید اخلاقتان را عوض کنید، بهتر است شغلتان را عوض کنید.
برای برقراری پیوستگی با افراد مهم یگانه از بهترین موعد های تماس تلفنی، صبح زود است و یکی آخر وقت که منشی ها رفته اند. منشی ها بسیار خوب هستند ولی باید پذیرفت که برخی از مواقع گیر برقراری تماس می شوند.
قبل از گرفتن شماره، خویش را کاملاً حاضر کنید. این آمادگی شامل سرحال بودن، به پیشه بردن عبارات کلیدی مثبت همانند اینکه: «الان می خواهم یک بازاریابی تلفنی موفق داشته باشم»، آراسته بودن، لبخند زدن، فراهم بودن ابزار پیشه همانند قلم، اطلاعات مورد بیچارگی و … می شود. به عبارتی دیگر، هم از عقیده روحی روانی و هم آلت و ادوات باید آماده باشید. معطل قراردادن یا مشتری برای پیدا کردن خودکار، آمارگرفتن و … مناسب نیست. اطمینان داشته باشید که تمام ارقام و مدارک به روز است.
صبح زود آغاز کنید، کسب و کار از ساعت ۸ آغاز می شود، ضمن اینکه خیلی از مدیران کامیاب قبل از ساعت ۸ بامداد در محل کارشان حضور دارند. سحرخیز باش لغایت کامروا شوی.
یک شماره آئینه روی میزتان پیمان دهید تا در هنگام مکالمه به آن نگاه کنید و تبسم بزنید. حالت صورت شما در صدایتان منعکس می شود، به یاد داشته باشید که در بازاریابی تلفنی تنها سلاح شما صداست. پس این سلاح را درست به پیشه گیرید.
بازاریابی تلفنی مؤثر- راهنما
برای هر یک از مکالمات تلفنی خویش از پیش برنامه ریزی کنید، اول تمام مکالمه را در ذهن تان تمرین کنید، مجسم سازید که پیشاپیش در آن شغل کامیاب شده اید و اکنون فقط می خواهید این کامیابی را تکرار کنید. مواظب باشید انگشت تان پیش از مغزتان به کار نیفتد.
نام بیننده را پرسیده و صحیح تلفظ کنید؛ کل انسان ها همنشین دارند نام خود را بشنوند و مهمتر از آن اینکه اسم خودشان را درست بشنوند.
در مذاکرات تلفنی مهم، ایستاده گفتگو کنید. در این صورت به دستور مغز آدرنالین اکثریت ترشح می شود و چیرگی شما را بالا می برد.
دست نوشته داشته باشید. متنی را از قبل آماده کنید لغایت در آغاز مذاکرات متعلق به بهره‌گیری کنید. این متن باید شما و شرکت را معرفی کند، مقصود شما را از تلفن زدن بیان کند و مزایای محصول و وجه تمایزتان را نشانه دهد. چنان ماهرانه از متن استفاده کنید که طرف روبرو متوجه روخوانی تان نشود.
مشتری باید در تن و لحن صدای شما شادابی را احساس کند. معایب تلفن به عنوان یک عامل ارتباطی شامل فقدان ارتباط چشمی و شایستن حاضر نبودن طرف روبرو یا منحرف شدن پروا او به علت سایر تکاپو ها (یا شلوغی جاده چنانچه طرف در جاده باشد) و یا مواجه شدن با مشتریان راز دشوار می شود. لذا تمام این نقایص را باید صدای گرم و جذاب شما جبران کند، یادتان باشد بازاریابی تلفنی یعنی گفتگو با کسی که شما را نمی شناسد و نمی بیند و با همه اینها شما می خواهید به او بفروشید.
با مشتری گفتگو کنید، نه اینکه به طور یک جانبه مطالبی را به او بگویید. برای مشتری ارزش قائل شوید و در صورت عدم تمایل او وقت دیگری را برای مذاکره درخواست کنید.
حوصله داشته باشید.
بازاریابی تلفنی مؤثر- نحوه تماس با مشتری
در اثناء صحبت با تلفن چای نخورید، سیگار نکشید، روزنامه نخوانید و . . . و حواس خویش را تنها روی گفتمان متمرکز کنید.
بی جهت روی بعضی از مواضع اصرار نکنید. پافشاری بیش از مرز مشتری را عصبانی می کند.
با روش ها و باورها طرف مذاکره کننده احترام بگذارید؛
تلفن را درست نگه دارید الی صدای شما واضح باشد. کلمات را روشن و با تلفظ صحیح به پیشه ببرید؛
تصور حقیقت از خویش ارائه دهید، نه خویش را حقیر بشمارید و نه غلو آمیز صحبت کنید؛
با سرعت مناسب صحبت کنید؛ به طوری که تأثیر نکویی داشته باشد؛
اگر در مکالمه های تلفنی طرف روبرو شما فریاد می کشد و سر شما داد می زند، هرگز رویارویی به همانند نکنید. بلکه آرام و نرم و با ملایمت صحبت کنید، در این گونه مواقع هم بهتر است بایستید و به مکالمه پیوستگی بدهید.
شاید طرف صحبت شما سؤال های غیر پیوسته و یا حتی خصوصی مطرح کند، خونسرد باشید و خشمگین نشوید، مدیریت ارائه اطلاعات داشته باشید، نیاز نیست به کل سؤال ها پاسخ دهید، گاهی خویش را به نشنیدن بزنید و مجدداً جستار اصلی را قبل بکشید و گاهی هم مزاح کنید و سؤال ها را با ظرافت رد کنید. به هر حال، سعی کنید مؤدبانه تصادف کنید و با سیاست و بازی با لغات مکالمه را به انجام برسانید. در کل حال مواظب شخصیت مشتری باشید، یادتان باشد هدف بازاریابی، رسیدن به تعامل است نه مشغول شدن به تقابل که نتیجه مثبتی برای کسب و کار ندارد.
مراقب کلام خود باشید، و در حذف واژه ها کلیشه ای و عباراتی که تکیه سخن شما شده اند، ولی مناسب نیستند کوشش کنید. خانم ها از واژگان مردانه، آقایان از واژگان زنانه نباید بهره‌گیری کنند.

آموزش بازاریابی و فروش تلفنی


بازاریابی تلفنی مؤثر- شیوه ارتباط با مشتری
یکی از مهمترین اهداف بازاریابی تلفنی دریافت وقت از مخاطب برای ملاقات حضوری است، لذا از ارائه اطلاعات بسیار امتناع کنید، در ملاقات حضوری شما علاوه بر صدا ابزارهای دیگری هم برای تأثیر قراردادن یا بر مشتری در پسندیدن دارید همانند زبان، تأثیرات تیپ ظاهری، مثال کالا، کاتالوگ، فیلم و . . . لذا قصد بنیادی تان دریافت وقت ملاقات باشد.
صدای تان را ضبط کنید و به آن گوش دهید، این پیشه مایه می شود الی عیوب کارتان را پیدا کنید و با تمرین و مهارت آنها را برطرف سازید.
سعی کنید سؤال ها و اعتراضات مشتریان را پیش بینی کنید و فهرست سؤال های احتمالی خویش را کامل کنید. پاسخ های آنها را حاضر کنید. این کار میزان آمادگی شما را در مذاکرات بعدی افزایش می دهد.
حرفه ای عمل کنید، از تلفن به عنوان یک وسیله کاری کاربرد کنید، زود بروید راز ریشه-بن-بیخ مطلب و از تعارفات کم کنید. اختلالاتی را که مکالمات تلفنی در کارتان برپایی می کند، به حداقل برسانید. میان حرف مشتری ندوید، چیرگی های نطق و گوش کردن را در خودتان بالا ببرید.
ویژگی محصولتان را بیان کنید، اما این ویژگی ها را با منافع و مزایایی که برای مشتری دارد پیوند دهید و تأیید سایرین را در جهت بالا بردن اطمینان مشتری بیان کنید تا اعتبارتان افزایش یابد.
• یادداشت برداری کنید، این پیشه باعث می شود چیزی را از قلم نیندازید، ولی مواظب باشید یادداشت برداری به مذاکرات شما لطمه نزند. تندنویسی را تمرین کنید و نکات کلیدی را یادداشت کنید.
تعداد تلفن زدن های تان را افزایش دهید، قرار نیست تمام تماس های شما به پیمان ملاقات یا معامله منجر شود اما هر چقدر تعداد تماس های شما اغلب باشد و تسلط تان بالاتر برود، قطعاً تعداد قرار ملاقات ها و معاملات هم افزایش می یابد.
مراحل مشتری یابی از راه تلفن را فراگیرید. نخست پروا طرف مقابل را جلب کنید، سپس خود و شرکت را شناسایی کنید، آنوقت از یک عبارت کلیدی مثبت کاربرد کنید و با قرار ملاقات گذاشتن مکالمه را به واپسین،انجام برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر کاربر اینستاگرام و اسنپ چت هستید، می‌دانید که برای دیدن فیلم‌های محبوبتان به اَپ تیک تاک نیاز دارید. در این مطلب روش حل مشکل تیک تاک را آموزش داده‌ایم.

 

گاهی مواقع تیک تاک کار نمی‌کند؛ اگر علت کار نکردن این اپلیکیشن نصب اشتباه این برنامه یا باگ‌های سیستم عامل گوشی نباشد، همه چیز به اینترنت شما مربوط می‌شود.

حتی با داشتن اتصالی قوی هم ممکن است که گاهی اوقات با مشکلاتی در زمینه تاخیر داشتن برنامه تیک تاک، آپلود فیلم، قطع ارتباطتان با تیک تاک و غیرممکن بودن اتصال مجدد به آن یا مسائل دیگری مواجه شوید. خوشبختانه یک روش ساده و سریع برای حل مشکل تیک تاک وجود دارد. استفاده از یک وی پی ان کارآمد مانند Speedify می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در ادامه این متن روش حل مشکل تیک تاک را یاد می‌گیرید. با تکراتو همراه باشید.

نحوه حل مشکل تیک تاک

عدم عملکرد تیک تاک به دلیل اینترنت ناپایدار و آهسته

مطالب پیشنهادی

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 
مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 

حل مشکل تیک تاک

با مشکلاتی در رابطه با عملکرد تیک تاک مواجه هستید؟ عملکرد این نرم افزار کند است، تاخیر دارد یا هر از گاهی متوقف می‌شود؟ شاید بد نباشد که اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی سازنده این نرم افزار را چک کنید و ببینید که آیا به بروز مشکلاتی در رابطه با عملکرد سرورهایشان در آن‌ها اشاره شده است یا نه. با این حال بروز چنین مشکلاتی اغلب به خاطر خود نرم افزار یا سرورهایش نیست. درواقع بیشتر احتمال دارد که بروز این مشکلات به دلیل سرعت کم اینترنت شما باشد.

وقتی که فیلمی را پخش می‌کنید، دستگاهتان از شما می‌خواهد که دیتا از طریق سرورهای تیک تاک ارسال شود. متاسفانه اگر سیگنال اینترنت شما ناپایدار باشد یا به طور ناگهانی قطع شود، دیتا هرگز به دستگاه شما فرستاده نمی‌شود و با تاخیر در پخش فیلم مواجه می‌شوید. در هنگام کم بودن سرعت اینترنت بیت‌های کوچک اطلاعاتی که به آن‌ها پاکت (packet) گفته می‌شود، گم می‌شوند؛ در نتیجه آپلود فایل انجام نمی‌شود. به همین دلیل باید راهی برای داشتن یک اینترنت سریع و پایدار پیدا کنید.

عدم عملکرد تیک تاک به دلیل محدودیت‌های اعمال شده

گاهی ممکن است که سرعت اتصال اینترنت خوب باشد، اما در زمینه دسترسی به یک سرویس مشکلاتی وجود داشته باشد. برای مثال کشور هند سال گذشته برای مدت زمانی در حدود یک هفته تیک تاک را تحریم کرده بود. البته چنین محدودیت‌هایی در سطح کشوری اعمال نمی‌شوند. اگر در مدرسه یا محل کارتان از نرم افزار تیک تاک استفاده می‌کنید و اخیرا در استفاده از آن با مشکلاتی مواجه شده‌اید، ممکن است که ادمین‌های شبکه شما محدودیت‌هایی را برای دسترسی داشتن به این سرویس اعمال کرده باشند.

در این موقعیت باید از یک VPN استفاده کنید تا بتوانید محدودیت‌های شبکه‌ای را دور بزنید. البته VPN شما باید اینترنت سریع و پایداری را نیز ارائه کند. وی پی ان Speedify یک فیلتر شکن خوب است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

نحوه عملکرد وی پی ان اسپیدیفای

اسپیدیفای با یک فناوری جادویی به نام اتصال کانال (channel bonding) کار می‌کند. این فناوری شما را قادر می‌سازد تا به طور همزمان از چند اتصال اینترنت استفاده کنید و از این طریق اینترنتی سریع و پایدارتر داشته باشید. اسپیدیفای می‌تواند انجام هر کاری نظیر آپلود، دانلود، وب گردی یا اجرای بازی و فیلم را برای شما راحتتر کند.

روش آسان حل مشکل Tiktok

اسپیدیفای مشکل داشتن اینترنت ناپایدار و آهسته را که باعث عدم عملکرد درست تیک تاک می‌شود، با آزاد کردن کل توان گوشی هوشمندتان حل می‌کند. گوشی‌های اندروید و iOS به طور پیش فرض در هر زمان تنها از طریق یک اتصال (یا وای فای یا اتصال سلولی) به اینترنت وصل می‌شوند.

حل مشکل tiktok

اسپیدیفای این توانایی را به گوشی هوشمندتان می‌دهد که به طور همزمان، هم از طریق اتصال سلولی و هم از طریق وای فای، به اینترنت متصل شود، و از این طریق پهنای باند شما را برای آپلود فیلم و اجرای محتوا افزایش می‌دهد.

نرم افزار اسپیدیفای توانایی پشتیبانی دستگاه‌های اندروید و iOS را دارد و کاربر هم برای نصب و استفاده از آن به هیچ دانش فنی نیازی ندارد. زمانی که اسپیدیفای روی گوشی هوشمندتان نصب شد، در پیش زمینه آن فعال می‌ماند و کیفیت اتصال‌های اینترنت کاربر را بررسی می‌کند. این اپلیکیشن همچنین با دو هدف استفاده از وای فای در هر زمان ممکن به جای اتصال سلولی و ارائه سریعترین اتصال اینترنت ممکن دیتای شما را مسیریابی می‌کند.

اسپیدیفای به قابلیت سوئیچ سازی خودکار سرور هم مجهز است. این وی پی ان زمانی که سیگنالی را ضعیف یا ناپایدار تشخیص دهد، همه دیتا را از طریق اتصال باقیمانده مجددا مسیریابی می‌کند تا امکان پخش روان فیلم را برای شما فراهم سازد، و هنگامی که اتصال دیگر دوباره در دسترس قرار گرفت، به طور خودکار مجددا به آن متصل می‌شود.

 

منبع:

https://techrato.com/2020/02/26/fix-tiktok-not-working/



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر اکانت شما در اینستاگرام بلاک شده است، نیازی نیست که ناراحت باشید زیرا راه‌هایی برای باز کردن آن وجود دارد. در این مطلب نحوه رفع ریپورت اینستاگرام را آموزش داده‌ایم.

 

وقتی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اکانت شما بلاک شود، هر بار که می‌خواهید شخصی را فالو کنید، پستی را لایک کنید یا زیر پستی نظرتان را بنویسید، با عبارت Action Blocked روبرو می‌شوید. اگر با این اعلان روبرو شدید ناراحت نشوید زیرا مفهوم این اعلان با مفهوم اعلان Instagram Suspension که در هنگام جلوگیری از ورود کاربر به اکانتش ظاهر می‌شود، تفاوت دارد.

بعضی از افراد می‌خواهند بدانند که چرا اینستاگرام گاهی اوقات به کاربرانش اجازه نمی‌دهد که اقدامات خاصی را انجام دهند؟ چگونه می‌توانند از قرار گرفتن در معرض چنین محرومیت‌هایی فاصله بگیرند؟ و این که چگونه اکانت مسدود شده خود را باز کنند؟ در این مطلب در خلال آموزش روش رفع ریپورت اینستاگرام به طور مفصل موضوع فوق را باز کرده‌ایم و به دو سوال اصلی علل بلاک شدن یک اکانت توسط اینستاگرام و نحوه رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام بلاک شده پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

رفع ریپورت اینستاگرام

چگونگی رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام

سوال اول: چرا اینستاگرام اکانتی را بلاک می کند؟

شبکه اجتماعی وسیع اینستاگرام در موارد زیادی با کاربرانش قاطعانه و سختگیرانه برخورد می کند، مخصوصا زمانی که بفهمد یک اکانت اسپم است (اطلاعات بی ارزش ارائه می کند، اکانت فیک می سازد یا برای سایر کاربران ایجاد مزاحمت می کند). منظور ما از محرومیت کاربر در اینستاگرام در این نوشتار محدود شدن دسترسی او به انجام اقداماتی نظیر کامنت گذاری، لایک کردن و دنبال کردن دیگران است.

قانون کلی این است که نباید برای جذب فالورهای بیشتر اقدامات بی شماری را انجام دهید و پیام هایی را ارسال کنید که ممکن است باعث ناراحتی دیگران شوند. توجه داشته باشید که اینستاگرام به طور خودکار کاربران خاطی را شناسایی می کند و بدتین قسمت این مسئله این است که کاربر هرگز نخواهد فهمید که اکانتش به چه دلیلی مسدود شده است. اینستاگرام در این رابطه مانند یک دیکتاتور عمل می کند و نه به کاربر مورد نظرش هشدار می دهد و نه دلیلی برای بلاک کردن یک اکانت ارائه می کند.

بنابراین بد نیست بدانید که یک اشتباه کوچک ممکن است که باعث محرومیت شما از دسترسی داشتن به اکانتتان شود، بدون این که دلیل این موضوع را بدانید. اما نگران نباشید زیرا با خواندن این مقاله با چند مورد از این دلایل و چند راهکار برای رفع ریپوت اینستاگرام آشنا می شوید.

چه دلایلی پشت بلاک شدن یک اکانت توسط اینستاگرام وجود دارند؟

با خواندن و فهمیدن دلایل زیر می‌توانید از مسدود شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنید و مطمئن شوید که چنین مشکلی دیگر هرگز برای شما رخ نمی‌دهد. اگر اکانت اینستاگرام شما هم اکنون مسدود شده است و دلیل آن را نمی‌دانید، علل زیر را بخوانید تا عامل بلاک شدن اکانتتان را بدانید و سپس برای رفع مسدود شدن اکانت اینستاگرام تان به قسمت دوم این مطلب مراجعه کنید.

  • نداشتن پست کافی در اکانت اینستاگرام

ممکن است که یک اکانت اخیرا ساخته شده باشد، ولی کاربر آن نتواند پستی را لایک کند یا برای آن کامنت بگذارد. در این حالت علت مسدود شدن اکانتتان این است که اینستاگرام شما را به دلیل نذاشتن هیچ پستی در حسابتان یک کاربر فیک تشخیص داده است. شما باید چند عکس در اکانت اینستاگرام خود بگذارید؛ برای شروع گذاشتن 10 پست کافی است. همه عکس‌های خود را با هم پست نگذارید؛ این کار را باید با گذشت زمان انجام دهید.

  • تکمیل نکردن اطلاعات اکانت

اگر که اطلاعات اکانت خود را هنوز وارد نکرده‌اید و برای حساب اینستاگرامتان هنوز بیوگرافی و عکس نگذاشته‌اید، اینستاگرام شما را یک کاربر غیرواقعی در نظر می‌گیرد و حسابتان را مسدود می‌کند. برای رفع ریپورت اینستاگرام خود و باز کردن حسابتان باید اطلاعات پروفایلتان را کامل کنید.

  • پست گذاشتن تعداد زیادی محتوا در یک زمان

پست گذاشتن تعداد زیادی محتوا در یک زمانرفع ریپورت اینستاگرام

پست گذاشتن پی در پی می‌تواند علت مسدود شدن اکانت اینستاگرام شما باشد. اینستاگرام اکانت‌هایی را که در یک مدت زمان کوتاه تعداد زیادی پست را منتشر می‌کنند، اسپم تشخیص می‌دهد و مسدود می‌کند. برای جلوگیری از بلاک شدن اکانتتان در این حالت ساده‌ترین راهکار این است که با برنامه ریزی پست بگذارید.

بیشتر بخوانید:

آمار کشته شدگان و مبتلایان ویروس کرونا در ایران ؛ گزارش لحظه به لحظه تکراتو

نحوه فعال کردن حالت شب در واتس اپ (Dark Mode)

نحوه حل مشکل تیک تاک (TikTok)

ارسال پیام زمان بندی شده در تلگرام

 

  • لایک کردن چندین پست در یک دوره زمانی کوتاه

لایک کردن تعداد زیادی از پست‌های سایر کاربران در یک بازه زمانی کوتاه هم می‌تواند باعث مسدود شدن اکانت شود. اینستاگرام چنین رفتاری را اسپم تشخیص می‌دهد، زیرا بعضی از افراد تعداد زیادی پست را لایک می‌کنند تا توجه سایر کاربران را به خود جلب کنند. طبق قوانین اینستاگرام شما می‌توانید در یک ساعت مجموعا تعداد 350 عکس و فیلم را لایک کنید. توصیه می‌کنیم که این قانون را رعایت کنید.

  • دنبال کردن تعداد زیادی اکانت

دنبال کردن تعداد زیادی اکانترفع ریپورت اینستاگرام

دنبال کردن تعداد زیادی اکانت یک رفتار اسپم تلقی می‌شود و باعث می‌شود که اینستاگرام اکانت شما را بلاک کند. اگر که اخیرا افراد زیادی را دنبال کرده‌اید، علت مسدود شدن حسابتان همین است. از هم اکنون نباید بیش از 20 اکانت در ساعت را فالوو کنید. همچنین بدانید که حداکثر می‌توانید تعداد 7500 اکانت را دنبال کنید.

  • گذاشتن مطالب تکراری

اگر پست، ایموجی یا کامنت تکراری بگذارید، اینستاگرام به محضی که متوجه شود حساب شما را برای مدت زمان نامشخصی بلاک می‌کند. طبق اطلاعات ارائه شده توسط کاربرانی که این تجربه را داشتند، زمانی که با پیام Action Blocked مواجه می‌شوید ممکن است که اکانت شما برای مدت زمانی بین چند ساعت تا چند هفته مسدود شود.

  • منشن کردن سایر کاربران به دفعات بیش از حد

منشن کردن سایر کاربران به دفعات بیش از حدرفع ریپورت اینستاگرام

منشن کردن سایر کاربران به تعداد دفعات بیش از حد هم می‌تواند باعث مسدود شدن اکانت شما شود. توصیه می‌کنیم که سایر کاربران را به تعداد دفعات زیاد در پست‌ها و کامنت‌های خود منشن نکنید، زیرا این رفتار هم توسط اینستاگرام مثالی از یک رفتار تکراری و استفاده بیش از حد محسوب می‌شود. این موضوع مخصوصا زمانی مهم است که افرادی را منشن می‌کنید که در لیست فالوورهای شما نیستند. برای جلوگیری از بلاک شدن اکانت خود تا جای ممکن از انجام چنین کاری بپرهیزید.

  • عدم استفاده درست از بات‌های اینستاگرام

احتمالا می‌دانید که بات‌هایی وجود دارند که از طرف اکانت شما سایر کاربران را دنبال می‌کنند، پست‌هایشان را لایک می‌کنند و زیر پست‌های آن‌ها کامنت می‌گذارند؛ برای مثال Instamber bot for increasing the number of followers یکی از این بات‌ها است. این بات‌ها در افزایش تعداد فالوورهای شخص خیلی موثر هستند، ولی بهتر است که به طور صحیح از آن‌ها استفاده کنید.

برای جلوگیری از بلاک شدن اکانتتان توسط اینستاگرام در اثر استفاده از چنین بات‌هایی باید دو نکته را مد نظر بگیرید؛ 1. وقتی که یک بات را فعال می‌کنید، فعالیتش را محدود کنید (مثلا برای یک مدت زمانی مشخص 15 تا 20 لایک کافی است)، 2. باتی را انتخاب کنید که فعالیت‌های مختلف را مانند یک شخص عادی انجام دهد. بات Instamber این دو ویژگی را دارد.

  • توجه نکردن به قوانین اینستاگرام

نادیده گرفتن قوانین شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی دیگر از دلایل مسدود شدن یک اکانت است. بخش Instagram Guideline اینستاگرام را بخوانید تا مطمئن شوید که اقداماتتان خلاف قوانین این شبکه اجتماعی نیست.

سوال دوم: برای رفع ریپوت اینستاگرام چه کارهایی را می‌توانیم انجام دهیم؟

زمانی که اینستاگرام اکانت شما را بلاک می‌کند، بین 3 ساعت تا 4 هفته طول می‌کشد تا آن را دوباره باز کند. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای جلوگیری از مسدود شدن اکانتتان اشتباهات فوق را مرتکب نشوید. ولی چگونه می‌توانید حساب مسدود شده خود را زودتر باز کنید؟ برای رفع ریپورت اینستاگرام خود باید از اینستاگرام درخواست کنید که مجددا اکانت شما را بررسی کند. در ادامه به معرفی روش‌هایی برای برقراری ارتباط با اینستاگرام پرداخته‌ایم.

  • ارسال درخواست در هنگام دیدن پیام Action Blocked

ارسال درخواست در هنگام دیدن پیام Action Blockedرفع ریپورت اینستاگرام

همانطور که گفته شد، دریافت پیام Action Blocked مترادف با مسدود شدن اکانت شما است. وقتی که با این پیام مواجه شدید، عبارت Tell Us را لمس کنید تا بتوانید درباره مشکل پیش آمده برای اینستاگرام پیام بنویسید. بعد از لمس گزینه Tell Us به احتمال زیاد اینستاگرام از طریق ایمیلتان از شما می‌خواهد که اطلاعات امنیتی را تکمیل کنید و سپس عکستان را ارسال کنید تا اطمینان یابد که شخصیتی واقعی هستید. وقتی که عکس خود را ارسال کردید، اینستاگرام بعد از چند روز اکانت شما را مجددا فعال می‌کند.

 

منبع: 

https://techrato.com/2020/02/26/unblock-instagram-action-blocked/



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تولیدکنندگان درونمایه همواره سعی می‌کنند تا بهترین نوع محتوا را تولید و عرضه کنند. منظور اصلی آن‌ها از تولید محتوای خوب و باکیفیت، جلب رضایت مخاطبان است.

اصل مهم و انکارناپذیر در بازاریابی محتوا، لزوم در عقیده اخذ خواسته‌های بیننده و پاسخگویی به نیازهای او به بهترین شکل ممکن است.

در این امتداد توجه زیادی به تکنیک‌های سئو و اجرای کامل آن‌ها در اثناء فرآوری درونمایه می‌شود.

هرچند مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوعی که باید در فرآوری محتوای خوب موردتوجه قرار گیرد، مشتری‌ و خواسته‌های اوست .

نظرات و مقالات مختلفی در باره مشخصات و ویژگی‌های یک محتوای خوب در فضای وب وجود دارد و از دیدگاه‌های مختلف به این سوژه پرداخته شده است.

یکی از مقالات کاربردی در این زمینه، مقاله‌ای است که Ann Handley مؤلف کتاب همه نویسنده‌ایم در وبلاگ شخصی خویش منتشر کرده است.

محتوای خوب

Ann Handley در این نوشتار به نکات مفیدی درزمینه فرآوری محتوا اشاره کرده است که در پیوستگی روشنگری دیتا خواهد شد.

نویسنده در پیش درآمد اشاره می‌کند که نوشته ستون فقرات و پایه و پای بست، هر نوع محتوایی است. به همین انگیزه واژه‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها در محتوا زیاد حائز اهمیت هست.

۱. محتوای خوب سؤالات خواننده را پیش‌بینی کرده و به آن‌ها استجابت می‌دهد
مخاطبان فقط به علت به دست آوردن دانش و یا اطلاعات در یک مقوله ویژه به وبلاگ مراجعه می‌کنند و چشمداشت دارند که به بهترین نحو ممکن به سؤالاتشان پاسخ داده شود.

نویسنده بایستی هنگام نوشتن، درونمایه را از جنبه‌ها و دیدگاه‌های مختلف موردبررسی پیمان داده و به کلیه سؤال‌هایی که ممکن است در ذهن بیننده شکل بگیرد، پذیرش دهد.

در صورت کامل و جامع نبودن محتوا و رفع نشدن کامل ابهامات مخاطب، خوشنودی او جلب نخواهد شد.

۲. محتوای خوب متکی به داده‌های معتبر است
درست است که هر نویسنده سخیف و سیاق و صدای خاص خویش را در نوشتن دارد اما اتکا به داده‌های معتبر مایه خواهد شد، درونمایه برای بیننده قابل‌اعتماد بوده و اطلاعات داده‌شده حائز اعتبار اکثریت باشند.

بنابراین برای فرآوری محتوای خوب لازم است در نوشته‌ها به منابع معتبر بازگردانیدن داده شود.

محتوای خوب

۳. محتوای خوب مثل یک آموزش خوب است
محتوای خوب مطالب و مفاهیم را به بهترین شکل ممکن به مخاطب روشنگری می‌دهد و مایه می‌شود مفهوم موردنظر با روشنی هرچه بیشتر توسط خواننده درک شود.

بنابراین لازم است تولید درونمایه را نوعی تدریس و تعلیم در نظر بگیرید تا میزان یادگیری حداکثر شده و بیننده از آن لذت ببرد.

۴. محتوای خوب یک سرگذشت کامل تعریف می‌کند
محتوای خوب مانند یک سرگذشت جذاب و کامل، موضوعات را از تمامی جنبه‌ها و دیدگاه‌ها موردبررسی قرار می‌دهد. در غیراینصورت نوشته تبدیل به یک تحلیل ژورنالیستی یک‌طرفه خواهد شد.

درصورتی‌که محتوا کامل و جامع نباشد، اقناع بیننده چهره نگرفته و خوشنودی او جلب نخواهد شد.

۵. محتوای خوب با بازنویسی به وجود می‌آید
بازنویسی مهم‌ترین مرحله در فرآوری محتوای خوب است.

نوشتن کاری دشوار است ولی بازنویسی نقش مهم‌تری دارد.

مارک تواین می‌گوید: «نوشتن راحت است، کل آنچه شما احتیاج دارید، خط زدن لغات اشتباه است.»

برای تولید محتوای خوب لازم است عملکرد مناسبی در مرحله بازنویسی داشته باشید.

محتوای خوب

۶. محتوای خوب مانند ریاضی و جبر است
محتوای خوب دارای ساختار و منطق است. درواقع کار مؤلف تبدیل مفاهیم و اطلاعات به محتوایی با ساختار و کَرویز مشخص است که بیننده به‌راحتی آن را بفهمد و فهم کند. در غیر این چهره خواننده متوجه جستار و درونمایه نخواهد شد.

این خاصیت همان خاصیت دروس ریاضی و جبر است که باعث می‌شود کسان بتوانند با تمرین زیاد آن‌ها را به‌خوبی فهمیده و فهم کنند.

۷. محتوای خوب باید ساده باشد
یکی از ویژگی‌های محتوای خوب این است که مفاهیم سخت و مشکل را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان می‌کند به‌طوری‌که به‌راحتی توسط مخاطب فهمیده و درک شود.

۸. محتوای خوب ارتباطی با نوشته‌های پیشین ندارد
برای فرآوری محتوای خوب نیازی نیست که همش حرف اخیر زده شود و یا ایده‌ای نو مطرح گردد. بلکه هرکس به شیوه و طریق ویژه خویش موضوعی را مطرح می‌کند.

آنچه مایه تمایز بین محتواهای گوناگون می‌شود، سخیف نوشتن و صدای مؤلف در نوشته است.

۹. محتوای خوب، یک ویراستار خوب دارد
اگرچه کل افتخارات و جوایز نصیب نویسندگان آثار می‌شود ولی ویراستاران در پشت‌صحنه پیشه مهمی را انجام می‌دهند و نقش تأثیرگذاری در فرآوری محتوای خوب دارند.

بنابراین تولید محتوای خوب نتیجه یک شغل تیمی کامیاب و همکاری افراد با یکدیگر است.

نوشته خوب مطمئناً به‌خوبی ویرایش شده است و این جستار نشانگر اهمیت بالای کار ویراستاران در مراحل تولید درونمایه است.

ویژگی یک محتوا خوب برای شبکه های اجتماعی

جمع‌بندی
ازنظر بانو Ann Handley ویژگی‌های یک محتوای خوب عبارت‌اند از:

سؤالات خواننده را پیش‌بینی کرده و به آن‌ها پاسخ دهد.
متکی به داده‌های معتبر باشد.
مانند یک آموزشِ خوب باشد.
یک داستان کامل تعریف کند.
به‌خوبی بازنویسی شده باشد.
مانند ریاضی و جبر حائز ساختار و منطق باشد.
ساده باشد.
ارتباطی با نوشته‌های پیشین نداشته باشد.
به‌خوبی ویرایش شده باشد.
با توجه به اهمیت مشتری و جلب رضایت او در بازاریابی محتوا، موضوعات مطرح‌شده توسط Ann Handley مستقیماً مخاطب را مدنظر قرار می‌دهد و منظور اصلی تأمین نیازها و خواسته‌های اوست. رعایت این نکات مهم و کاربردی در تولید محتوا، دائم می‌تواند سودمند و تأثیرگذار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تولیدکنندگان درونمایه همواره سعی می‌کنند تا بهترین نوع محتوا را تولید و عرضه کنند. منظور اصلی آن‌ها از تولید محتوای خوب و باکیفیت، جلب رضایت مخاطبان است.

اصل مهم و انکارناپذیر در بازاریابی محتوا، لزوم در عقیده اخذ خواسته‌های بیننده و پاسخگویی به نیازهای او به بهترین شکل ممکن است.

در این امتداد توجه زیادی به تکنیک‌های سئو و اجرای کامل آن‌ها در اثناء فرآوری درونمایه می‌شود.

هرچند مهم‌ترین و اصلی‌ترین موضوعی که باید در فرآوری محتوای خوب موردتوجه قرار گیرد، مشتری‌ و خواسته‌های اوست .

نظرات و مقالات مختلفی در باره مشخصات و ویژگی‌های یک محتوای خوب در فضای وب وجود دارد و از دیدگاه‌های مختلف به این سوژه پرداخته شده است.

یکی از مقالات کاربردی در این زمینه، مقاله‌ای است که Ann Handley مؤلف کتاب همه نویسنده‌ایم در وبلاگ شخصی خویش منتشر کرده است.

محتوای خوب

Ann Handley در این نوشتار به نکات مفیدی درزمینه فرآوری محتوا اشاره کرده است که در پیوستگی روشنگری دیتا خواهد شد.

نویسنده در پیش درآمد اشاره می‌کند که نوشته ستون فقرات و پایه و پای بست، هر نوع محتوایی است. به همین انگیزه واژه‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها در محتوا زیاد حائز اهمیت هست.

۱. محتوای خوب سؤالات خواننده را پیش‌بینی کرده و به آن‌ها استجابت می‌دهد
مخاطبان فقط به علت به دست آوردن دانش و یا اطلاعات در یک مقوله ویژه به وبلاگ مراجعه می‌کنند و چشمداشت دارند که به بهترین نحو ممکن به سؤالاتشان پاسخ داده شود.

نویسنده بایستی هنگام نوشتن، درونمایه را از جنبه‌ها و دیدگاه‌های مختلف موردبررسی پیمان داده و به کلیه سؤال‌هایی که ممکن است در ذهن بیننده شکل بگیرد، پذیرش دهد.

در صورت کامل و جامع نبودن محتوا و رفع نشدن کامل ابهامات مخاطب، خوشنودی او جلب نخواهد شد.

۲. محتوای خوب متکی به داده‌های معتبر است
درست است که هر نویسنده سخیف و سیاق و صدای خاص خویش را در نوشتن دارد اما اتکا به داده‌های معتبر مایه خواهد شد، درونمایه برای بیننده قابل‌اعتماد بوده و اطلاعات داده‌شده حائز اعتبار اکثریت باشند.

بنابراین برای فرآوری محتوای خوب لازم است در نوشته‌ها به منابع معتبر بازگردانیدن داده شود.

محتوای خوب

۳. محتوای خوب مثل یک آموزش خوب است
محتوای خوب مطالب و مفاهیم را به بهترین شکل ممکن به مخاطب روشنگری می‌دهد و مایه می‌شود مفهوم موردنظر با روشنی هرچه بیشتر توسط خواننده درک شود.

بنابراین لازم است تولید درونمایه را نوعی تدریس و تعلیم در نظر بگیرید تا میزان یادگیری حداکثر شده و بیننده از آن لذت ببرد.

۴. محتوای خوب یک سرگذشت کامل تعریف می‌کند
محتوای خوب مانند یک سرگذشت جذاب و کامل، موضوعات را از تمامی جنبه‌ها و دیدگاه‌ها موردبررسی قرار می‌دهد. در غیراینصورت نوشته تبدیل به یک تحلیل ژورنالیستی یک‌طرفه خواهد شد.

درصورتی‌که محتوا کامل و جامع نباشد، اقناع بیننده چهره نگرفته و خوشنودی او جلب نخواهد شد.

۵. محتوای خوب با بازنویسی به وجود می‌آید
بازنویسی مهم‌ترین مرحله در فرآوری محتوای خوب است.

نوشتن کاری دشوار است ولی بازنویسی نقش مهم‌تری دارد.

مارک تواین می‌گوید: «نوشتن راحت است، کل آنچه شما احتیاج دارید، خط زدن لغات اشتباه است.»

برای تولید محتوای خوب لازم است عملکرد مناسبی در مرحله بازنویسی داشته باشید.

محتوای خوب

۶. محتوای خوب مانند ریاضی و جبر است
محتوای خوب دارای ساختار و منطق است. درواقع کار مؤلف تبدیل مفاهیم و اطلاعات به محتوایی با ساختار و کَرویز مشخص است که بیننده به‌راحتی آن را بفهمد و فهم کند. در غیر این چهره خواننده متوجه جستار و درونمایه نخواهد شد.

این خاصیت همان خاصیت دروس ریاضی و جبر است که باعث می‌شود کسان بتوانند با تمرین زیاد آن‌ها را به‌خوبی فهمیده و فهم کنند.

۷. محتوای خوب باید ساده باشد
یکی از ویژگی‌های محتوای خوب این است که مفاهیم سخت و مشکل را به ساده‌ترین شکل ممکن بیان می‌کند به‌طوری‌که به‌راحتی توسط مخاطب فهمیده و درک شود.

۸. محتوای خوب ارتباطی با نوشته‌های پیشین ندارد
برای فرآوری محتوای خوب نیازی نیست که همش حرف اخیر زده شود و یا ایده‌ای نو مطرح گردد. بلکه هرکس به شیوه و طریق ویژه خویش موضوعی را مطرح می‌کند.

آنچه مایه تمایز بین محتواهای گوناگون می‌شود، سخیف نوشتن و صدای مؤلف در نوشته است.

۹. محتوای خوب، یک ویراستار خوب دارد
اگرچه کل افتخارات و جوایز نصیب نویسندگان آثار می‌شود ولی ویراستاران در پشت‌صحنه پیشه مهمی را انجام می‌دهند و نقش تأثیرگذاری در فرآوری محتوای خوب دارند.

بنابراین تولید محتوای خوب نتیجه یک شغل تیمی کامیاب و همکاری افراد با یکدیگر است.

نوشته خوب مطمئناً به‌خوبی ویرایش شده است و این جستار نشانگر اهمیت بالای کار ویراستاران در مراحل تولید درونمایه است.

ویژگی یک محتوا خوب برای شبکه های اجتماعی

جمع‌بندی
ازنظر بانو Ann Handley ویژگی‌های یک محتوای خوب عبارت‌اند از:

سؤالات خواننده را پیش‌بینی کرده و به آن‌ها پاسخ دهد.
متکی به داده‌های معتبر باشد.
مانند یک آموزشِ خوب باشد.
یک داستان کامل تعریف کند.
به‌خوبی بازنویسی شده باشد.
مانند ریاضی و جبر حائز ساختار و منطق باشد.
ساده باشد.
ارتباطی با نوشته‌های پیشین نداشته باشد.
به‌خوبی ویرایش شده باشد.
با توجه به اهمیت مشتری و جلب رضایت او در بازاریابی محتوا، موضوعات مطرح‌شده توسط Ann Handley مستقیماً مخاطب را مدنظر قرار می‌دهد و منظور اصلی تأمین نیازها و خواسته‌های اوست. رعایت این نکات مهم و کاربردی در تولید محتوا، دائم می‌تواند سودمند و تأثیرگذار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت ایسوس در راستای توسعه سری نوت‌بوک‌های چند‌رسانه‌ای خود نسل جدیدی از نوت‌بوک‌های سری N را به بازار ارائه کرد. این شرکت در اولین حرکت سه مدل N46، N56 و N76 را به بازار ارائه که بر‌اساس اطلاعات ارائه شد از لحاظ امکانات سخت‌افزاری و طراحی تغییرات خوبی را در بر داشته است. ایسوس در این محصولات از پردازنده نسل جدید اینتل استفاده کرده است که این موضوع باعث افزایش کارایی و همچنین کاهش گرمای تولیدی دستگاه به علت فناوری ساخت 22 نانومتری این پردازنده است. بر‌اساس مدل‌های موجود این نوت‌بوک‌ها بر‌اساس مدل به ترتیب دارای صفحه‌نمایش 14، 15 و 17 اینچی است که به جزء مدل 14 اینچی که دارای دقت HD است، دو مدل دیگر از دقت Full HD پشتیبانی می‌کنند. این صفحه‌نمایش‌ها دارای نور پس زمینه LED است .در این دستگاه از حافظه‌های DDR3-1600 و کارت‌گرافیک سری 600 شرکت nvidia استفاده شده است تا یک مجموعه کامل چند‌رسانه‌ای قدرتمند در اختیار کاربر قرار گیرد. اما به جزء امکانات سخت‌افزاری یکی از مهم‌ترین تغییراتی که این محصول نسبت به نسل گذشته خود داشته، تغییر ساختار و طراحی آن است که به گفته ایسوس یک نوع تفکر رو‌به‌رو جلو و جذاب در طراحی که باعث احساس خوشایند در کاربر در هنگام استفاده از محصول می‌شود. در کل ایسوس در طراحی این سری نوت‌بوک‌ها به مواردی توجه کرده است که می‌تواند بیش از پیش برای یک کاربر علاقه‌مند به محصولات چند‌رسانه‌ای جذابیت داشته باشد و کاربر ارتباط خوبی با محصول بر‌قرار کند. بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود این محصول بتواند در سال 2012 نشان معروف Reddot Design را در زمینه طراحی از آن خود نماید. در کنار این موارد شاهد ارائه نسل جدید فناوری SonicMaster هم هستیم تا کاربر خیالش از این بابت راحت باشد که صدای ارائه شده در این محصول را در هیچ یک از نوت‌بوک‌های بازار نخواهد شنید و از شنیدن صدایی صاف و بدون تخریب صوتی حداکثر لذت را خواهد برد.

منبع: 

https://itresan.com/168/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%88%d8%aa%e2%80%8c%d8%a8%d9%88%da%a9%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت Polaroid از پرینتر جدید خود پرده برداشت؛ شرکت Haus of gaga طراحی این سیستم بیسیم را انجام داده و خلاقیت و ابتکار خاص این شرکت را چاشنی آن کرده است. در حال حاضر شهروندان انگلیسی می‌توانند محصول را از طریق سایت Firebox سفارش دهند. این پرینتر در حقیقت به منظور چاپ عکس‌های بی‌کیفیت گرفته شده توسط دوربین‌های موبایل، طراحی و ساخته شده است. پرینتر Grey Label قادر است تنها ظرف چند ثانیه عکس‌هایی با ابعاد 3×4 اینچ و بدون حاشیه چاپ کند. همچنین می‌توان با استفاده از کابل USB و یا وای‌فای این پرینتر را به رایانه و یا دوربین خود متصل نموده و عکس‌های مورد نظر خود را به آن انتقال دهید. با این همه سازندگان این محصول در ابتدای امر قصد طراحی محصولی را داشتند که عمدتا از طریق بلوتوث با ابزارهای دیگر ارتباط برقرار می‌کند. بنا بر ادعای شرکت سازنده، این پرینتر قادر خواهد بود که پس از هر بار شارژ تا 35 عکس را پرینت بگیرد.

منبع: 

https://itresan.com/156/polaroid-grey-label-gl10/



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برقراری یک پیوستگی خوب با دیگران هنر است و استفاده از آن برای پیشبرد اهداف، یک علم! روش برخورد با مشتری، تأثیر زیاد زیادی روی برند شما دارد. هیچ‌چیز مثل یک مکالمه‌ی دلنشین نمی‌تواند رضایت مشتریان را در طولانی مدت حفظ کند.

زمانی که شما با ملاحظه و به کارگیری شیوه خاصی اطلاعات را به مشتری منتقل می‌کنید (یا از آن‌ها فیدبک می‌گیرید!)، بازدهی بسیار بهتری را در کسب‌و‌کار خود مشاهده خواهید کرد. مطمئن باشید این بازدهی به مراتب بهتر از کوپن‌های تخفیف و لوگوی جدید وب‌سایت‌تان خواهد بود. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم ارائه خدمات خوب به مشتریان، یکی از عوامل اصلی کامیابی شما هستند و نحوه برخورد با مشتری نیز احد از فاکتورهای ارائه خدمات خوب به مشتری است.

با این اوصاف، سوال اصلی اینجاست که برقراری یک وابستگی خوب در سررسید گفتگو با مشتریان به چه معناست؟ برای آنکه بدانیم چگونه با مشتری گفتگو کنیم باید چه استراتژی را در پیش بگیریم؟

چگونه بازاریابی فروش و ارتباط با مشتری داشته باشیم؟

اولین اصل در ارائه خدمات به مشتریان این است که با انسان‌ها، مثل یک انسان تصادف کنید. در حقیقت، معنی این اصل، همان جمله‌ی معروفی است که می‌گوید: "با سایرین همانطور تصادف کن که دوست داری با درون تصادف شود!". اگر این ریشه-بن-بیخ را در ذهن خود و کارکنان مجموعه‌تان جا بیاندازید، مطمئن باشید که به نتایج زیاد خوبی دست می‌یابید.

ما در این مقاله قصد داریم در باره نحوه‌ تصادف با مشتری‌ و وضعیت تبادل نظر با آن‌ها صحبت کنیم. در این نوشتار خواهید آموخت که چگونه می‌توان با یک مکالمه‌ی مفید، بهترین نتیجه را در کسب‌و‌کار گرفت. همچنین، به شما می‌گوییم که چگونه باید به سوالات آن‌ها پذیرش دیتا و مشکلاتشان را برطرف کنید.

نکات این مقاله در 3 بخش برای شما تنظیم شده است که هر بخش شامل نکات مهمی در ارتباط با روش صحبت با مشتری هستند. این 3 تقسیم عبارتند از:

حفظ لحن مکالمه در موعد صحبت کردن: یک لحن ویژه برای صحبت کردن با مشتریان خویش در عقیده بگیرید و کوشش کنید به کارکنان خود بیاموزید همیشه از این لحن برای تمام مکالمات خود کاربرد کنند.
مدیریت مکالمات دشوار و دشوار: برخی مواقع اوقات ممکن است بخواهید خبر بدی را به مشتریان خود انتقال دهید. در این اثناء باید بدانید با چه روش‌هایی می‌توانید مشتریان را شاد و راضی نگه دارید.
خشنود کردن مشتریان: نکات ریز و اضافی که احتمالاً در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسند، اما به شدت در خوشحال کردن مشتریان کارایی دارند.
اگر به دریافتن این نکات علاقه دارید، رهنمود می‌کنم حتماً این نوشتار را مطالعه کنید.

حفظ لحن مکالمه در موعد صحبت کردن
بخش اول

حفظ لحن مکالمه در سررسید صحبت کردن
یک موسیقی را در عقیده بگیرید، اگر خواننده نتواند در طول ضبط آهنگ لحن خویش را حفظ کند، نتیجه پیشه آهنگی بد خواهد شد که هیچ آدم به آن گوش نخواهد داد! برای مثال۲ عبارت "امری باشه؟" و "کمک دیگری از دست من ساخته ‌است؟"هر دو، یک سوال هستند و معنی یکسانی می‌دهند، اما لحن ذکر متفاوتی دارند. در نتیجه، تأثیر متفاوتی روی مشتری می‌گذارند.

همانطور که برای تیم حمایت خویش لحن خاصی را برای برخورد با مشتری تعریف می‌کنید، بهتر است معیارهایی را هم برای مکالمات‌شان با اشخاص در عقیده بگیرید. این پیشه باعث می‌شود کارکنان تیم پشتیبانی‌تان نه فقط به لحن مورد نظرتان دست پیدا کنند، بلکه مشتریان شما نیز تصور نمی‌کنند که از روی یک متنِ آماده به آن‌ها استجابت دیتا می‌شود.

۱- لحن مکالمه را یک طیف در نظر بگیرید
همان نمونه بالا و ۲ عبارت "امری باشه؟" و "کمک دیگری از دست من ساخته ‌است؟" را در عقیده بگیرید.

 

استفاده از عبارت اول، مشتری را به سمت محدوده‌ی قرمز رنگ هدایت می‌کند (که محدوده‌ای است که نشان‌دهندۀ بدخلقی طرف تبادل نظر است). عبارت دوم، مشتری را وارد منطقه‌ی سبز رنگ می‌کند. به کارگیری این نوع عبارات هم دوستانه است و هم حرفه‌ای به عقیده می‌رسد. بنابراین، شیوه برخورد با مشتری را طوری انتخاب کنید که در طیف سبز قرار بگیرد.

۲- با لحن مثبت صحبت کنید
لحن مثبت مکالمه را به سمت جلو پیش می‌برد و از سوءتفاهم‌های احتمالی بازدارندگی می‌کند. کلماتی مثل نتوانستن، نشدن و باید بار منفی دارند و بهتر است در زمان گفتگو با مشتری از آن‌ها بهره‌گیری نکنیم.

هر آنچه باید از کارایی ریدایرکت ۳۰۱ در سئو بدانید!حتما بخوانید: هر آنچه باید از کارایی ریدایرکت ۳۰۱ در سئو بدانید!
همیشه به خاطر داشته باشید که بر روی مشکل تمرکز کرده و به راه حل آن اندیشه کنید؛ به جای آنکه یک عکس‌العمل بدون فکر اتمام دهید.

مثال‌های ذیل را در نظر بگیرید:

بد: "نه ما آن چه می‌خواهید را نداریم."

معمولی: "متوجه هدف شما شدم و می‌دانم که این ویژگی سودمند است، ولی متأسفانه در حال حاضر برنامه‌ای برای به کارگیری این ویژگی نداریم."

خوب: "بسیار ممنون هستیم که وقت خویش را در گزین کردن ما قرار داده‌اید و عقیده خویش را با ما به اشتراک گذاشته‌اید. در حال حاضر، امکان به کارگیری این خاصیت وجود ندارد. اکثر ویژگی‌هایی که ما بعدها به محصولاتمان اضافه می‌کنیم از ایده‌های شما گرفته می‌شوند. از اینکه ایده‌ی خویش را با مطرح کرده‌اید سپاسگزاریم."

مثال دیگری را نظر بگیرید. فرض کنید گرد از محصولات شما تمام شده و ۱ ماه سررسید می‌برد تا موجودی انبار تکمیل شود. حال می‌خواهید این اطلاعات را در اختیار مشتری پیمان دهید. به پاسخ‎‌های ذیل دقت کنید:

لحن منفی
من نمی‌توانم الی یک ماه آینده این محصول را در پسندیدن شما قرار دهم. در حال آماده در انبار موجودی نداریم و شما باید چند هفته صبر کنید، اما می‌توانیم سفارش شما را امروز ثبت کنیم.

لحن مثبت
محصولی که شما می‌خواهید پسین سفارش داده شده و الی یک ماه آینده در انبار موجود خواهد شد. من می‌توانم سفارش شما را همین اکنون ثبت کرده و به محض کامل شدن موجودی انبار، برایتان ارسال کنم.

اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که در لحن مثبت، بر روی مسیر حل سخت تمرکز شده است. همچنین، میزان مأیوس شدن مشتری‌ها را نیز تفریق می‌دهد. مشتری‌ها به دشواری ها شما اهمیتی نمی‌دهند و دوست دارند بدانند که مشکل خودشان چگونه رفع خواهد شد.

استفاده از لحن مثبت در شرایطی که مشتری برای رفع مشکل باید با شما مشارکت کند، بهترین مسیر حل است. لحن مثبت شرایط را برای تعاملات آینده آماده می‌کند. همچنین، مشتری دریافتن می‌کند که زمانش را هدر نداده است.

۳- ناچیز صحبت کنید، نه خشن!
هیچ اهمیتی ندارد که متن گفتگوی شما الی چه اندازه جالب است، بیستر کاربران ایمیل‌های طولانی را نخوانده رها می‌کنند. اگر حجم نوشته در ایمیل زیاد باشد، مطمئن باشید که اصلاً خوانده نخواهد شد.

تا جای شدنی از عکس، ویدئو و لینک بهره‌گیری کنید لغایت پذیرش خود را کوتاهی کنید. اگر مقاله‌ای در رابطه با راه‌حل دشواری ها مشتریان منتشر کرده‌اید، لینک آن را در ایمیل پیمان دهید الی مشتری‌ها در چهره تمایل به آن مراجعه کنند.

هدف از ارائه پشتیبانی به مشتریان، اجابت به سوالات‌شان است الی حس کنند مشکلات‌شان به گوش شما می‌رسد. البته باید پروا داشته باشد که ممکن است ارائه یک لینک به کاربر مشکل کاربر را برطرف کند، ولی پیمان دادن آن در چند جمله کوتاهی باعث ایجاد یک گفتگوی انسانی خواهد شد.

۴- به هنگام پاسخ دهید
درست است که شما می‌توانید پیام‌های مشتریان را ویرایش کنید، با نام خودشان ثبت کنید و مشکلشان را طی 30 ثانیه برطرف کنید، اما همین جستار شدنی است مایه شود بعضی مشتریان انگار کنند که حتی پیام‌هایشان خوانده نشده است! گاهی اوقات بد نیست، برای پاسخ به برخی سوالات مشتریان چند دقیقه صبر کنیم.

البته، اگر مشتری شما در موقعیتی است که ممکن است از شدت عصبانیت موهای خود را بکند، بهتر است پاسخ دادن به سوالش را در نخستینگی خویش پیمان دهید.

گوگل تگ منیجر چیست و چه کاربردی دارد؟حتما بخوانید: گوگل تگ منیجر چیست و چه کاربردی دارد؟
بهتر است یک پوشه‌ای جدید (مجزا از رسته اصلی پاسخگویی) برپایی کنید و پیام‌های مشتریانی که بایستگی چندانی ندارند را در آن قرار دهید. به این ترتیب، تیم پشتیبانی شما می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که کدام کاربر فوراً به کمک دربایستن دارد.

۵- دائم نام مشتری‌ها را بیان کنید
اگر در سلام و احوالپرسی ابتدایی موجود در زمان برخورد با مشتری، اسم او را بیان نکنید، فرصت زیاد مناسبی برای استفاده از روانشناسی فروش را از دست خواهید داد. فرصتی که می‌تواند به فایده شما باشد. مؤلف و خطیب سرشناس دیل کارنگی (Dale Carnegie)، همواره به خوانندگان خود گوشزد می‌کرد که:

نام هر فرد برای خودش، زیباترین، مهم‌ترین و شیرین‌ترین صدای موجود در تمام زبان‌ها است.

از نظر روان‌شناسی تأیید شده که مشتریان همنشین دارند اسم خویش را از زبان خبره حمایت بشوند. این پیشه تأثیر فوق‌العاده زیادی روی روحیه‌ی آن‌ها خواهد گذاشت. همچنین، به یاد داشته باشید که نام آن‌ها را صحیح تلفظ کرده یا از همان روش املایی خودشان استفاده کنید. بعضی کسان روی این سوژه حساسیت دارند. پس در به شغل بردن اسم افراد دقت کنید.

۶- با لحن خودشان صحبت کنید
صحبت کردن مشتریان نشان می‌دهد که شما در طرف آن‌ها پیمان دارید. برای نمونه اگر یک مشتری با لحن رسمی صحبت می‌کند، شما نیز همین شغل را انجام دهید. ولی اگر آن‌ها خیلی راحت و خودمانی صحبت می‌کنند، شما نیز با لحنی خودمانی با آن‌ها گفتگو کنید.

همچنین، اگر خشمگین هستند، با آن‌ها کاملاً جدی صحبت کنید (اما عصبانی نشوید!) و اگر هیجان دارند، شما هم با انرژی با آن‌ها گفتگو کنید. استفاده از لحن مثل پیوستگی عمیق‌تری وسط شما و مشتری برپا می‌کند.

در تصادف با مشتری، طیف لحنی که در بالا به آن اشاره کردیم را به یاد داشته باشید. نقطه‌ای که مشتری خوشحال می‌شود جایی است که شما با مشتری با لحن خودش گفتگو می‌کنید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که این لحن نباید حالت تمسخر به خویش بگیرد!

۷- در شوخی کردن سنجیدگی کنید
ابتدا از میزان رضایت مشتری‌ها مطمئن شوید، سپس با آن‌ها شوخی کنید. مخصوصاً اگر پذیرش خود را به صورت ایمیل یا پیام متنی ارسال می‌کنید، باید دقت بیشتری به هزینه دهید زیرا لحن شوخی، از راه متن منتقل نمی‌شود. صحیح است که به کارگیری ایموجی‌ها و Gifها می‌تواند در توضیح مزاح شما کاربرد داشته باشند، ولی با این حال هیچ فونت مشخصی برای جوک و شوخی هستی ندارد. بنابراین، بهتر است که تمام واژه ها خود را با دقت برگزیدن کنید.

اگر مشتریان، مزاح را پیش درآمد کردند، شما هم با لحنی مودبانه و با یک شوخی به آن‌ها پذیرش دهید. مطمئن باشید که این پیشه در ذهن مشتری به عنوان یک نکته مثبت ثبت خواهد شد.

۸- یک راهنمای حمایت ایجاد کنید
یک فایل صحیح کنید و موضوعاتی که فکر می‌کنید احتیاج به ارشاد دارند را در آن بنویسید. سپس، این فایل را در اختیار اعضای تیم حمایت پیمان دهید. در واقع، شما باید در این فایل تمام بایدها و نبایدهای کسب‌و‌کار خویش را ذکر کنید الی تیم پشتیبانی راحت‌تر بتواند مشتری‌ها را راهبری کند. برای مثال بگویید که بهتر است از چه جملاتی کاربرد کنند، شماره‌های تماس را چگونه باید بنویسند یا حتی با چه لحنی با مشتریان صحبت کنند.

۹- سوالات متداول را فهرست کنید
گاهی اوقات مشتریان سوالات تکراری می‌پرسند. بنابراین، بهتر است که استجابت سوال‌های متداول را یادداشت کرده و در کمر بستن اعضای تیم حمایت قرار دهید. این کار در سررسید شما صرفه‌جویی می‌کند. همچنین، باعث می‌شود که مشتری‌ها زودتر به پاسخ خود برسند.

برای مثال، شخصی که در مورد شیوه عوض کردن پسورد سوال دارد هم باید به پاسخش برسد، اما با استفاده از جواب‌های از قبل ذخیره شده می‌توان سرعت پاسخ‌دهی را افزایش داد. برای آماده کردن این فایل تنها بس است از اعضای تیم خویش بخواهید که سوال‌های متداول را برای شما یادداشت کنند.

۱۰- دستورالعمل‌ها را به ترتیب زمانی مشخص کنید
سعی کنید به همه‌ی پرسش‌های مشتریان خویش پذیرش دهید. هر چقدر این کار را دقیق‌تر سپریدن دهید، رتبه‌ی بهتری برای خدمات حمایت از مشتری‌ها گرفتن خواهید کرد. هر زمان دربایستن بود که کاربر یکسری کارها را به ترتیب انجام دهد، این موارد را به‌صورت لیست‌های ترتیبی به او اعلام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گاهی اوقات شما می خواهید از دنیای فیس بوک خارج شوید. اکثر مردم نحوه غیر فعال کردن فیس بوک را می دانند. اما ممکن است ندانید که چگونه حساب کاربری فیس بوک خود را به طور دائمی حذف کنید. به یاد داشته باشید قبل از پاک کردن حساب کاربری یک کپی از اطلاعات فیس بوک خود را دانلود کنید.

 

فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان است که حدود 1.4 میلیارد کاربر فعال در روز دارد. بسیاری از مردم تقریبا تمام فعالیت های زندگی خود را در فیس بوک ارسال می کنند.  

گاهی اوقات شما می خواهید از فیس بوک خود خارج شوید و از دنیای واقعی لذت ببرید. شما این کار را با غیرفعال کردن حساب فیس بوک خود انجام می دهید. اما اگر بخواهید فیس بوک را برای همیشه غیرفعال کنید، می توانید حساب فیس بوک خود را برای همیشه حذف کنید.

به Settings. بروید.

در حالی که در برگه General است.روی Download a copy کلیک کنید برای کپی از اطلاعات فیس بوک .

روی Start My Archive کلیک کنید . 

 

 روش حذف فیس بوک, نحوه حذف فیس بوک

راهنمای حذف فیس بوک

 

رمز عبور فیس بوک خود را وارد کنید روی Submit کلیک کنید.

روی Start My Archive در کادر Request My Download کلیک کنید.

 

فیس بوک پس از آن تمام اطلاعات خود را جمع آوری می کند و کپی آن را به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال می کند.

 

چگونه حساب کاربری فیس بوک خود را غیر فعال کنید؟

ساده است. شما ممکن است فکر کنید چرا من به شما چنین چیز ساده ای را می گویم. اگر می دانید چگونه حساب کاربری فیس بوک خود را غیرفعال کنید خوب است. اما بعضی از مردم ممکن است از این موضوع آگاه نباشند. 

 

در اینجا مراحل برای غیرفعال کردن حساب فیس بوک خود را انجام می دهید:

به  Settings بروید.

روی General در قسمت چپ کلیک کنید. قبلا گزینه غیرفعال کردن حساب فیس بوک در  Security بود (در حال حاضر Security and Login).

بر روی Manage Account بر روی صفحه کلیک کنید. سپس دکمه Deactivate your account خود را کلیک کنید . 

 

 روش حذف فیس بوک, نحوه حذف فیس بوک

 

نحوه حذف حساب فیس بوک برای همیشه؟

یکی از چیزهایی که اکثر کاربران می خواهند بدانند این است که چگونه یک حساب کاربری فیس بوک را برای همیشه حذف کنید. برای این، مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد حساب کاربری فیس بوک شوید.

از این لینک دیدن کنید https://www.facebook.com/help/delete_account

روی Delete My Account کلیک کنید . 

 

 روش حذف فیس بوک, نحوه حذف فیس بوک

 حذف فیس بوک

 

نمی توانم بیشتر بروم چون نمی خواهم حساب فیس بوکم را حذف کنم. بنابراین، خودتان را پیش بروید.

 

چیزهای مهم که قبل از بستن حساب فیس بوک در نظر بگیرید:

اطمینان حاصل کنید که قبل از غیر فعال کردن یا حذف دائمی آن، یک نسخه از اطلاعات فیس بوک خود را دانلود کرده اید. شما ممکن است از این موضوع آگاه باشید که بعد از اینکه آن را غیرفعال کردید، می توانید به حساب فیس بوک خود دسترسی پیدا کنید. اما مراقب باشید، پس از اینکه حساب کاربری فیس بوک خود را برای همیشه حذف کردید، فرصت تغییر نظر نخواهید داشت. بنابراین، تصمیم خود را عاقلانه بگیرید.

 

برای فیس بوک برای حذف تمام عکس ها، فیلم ها، پست ها، موارد دلخواه، نظرات، پیام ها و هر چیز دیگری، 90 روز طول خواهد کشید. سایر کاربران فیس بوک قادر به دیدن نمایه شما در طول فرآیند حذف نخواهند بود. با این حال، پیام های متنی، عکس هایی که شما از طریق چت به دوستان خود ارسال کرده اید، به پایان خود می رسند، زیرا آنها بخشی از حساب خود نیز هستند. شما می توانید از آنها بخواهید پیام های خود را حذف کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/delete-facebook02-account.html



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما نشان می دهیم که چگونه انتخاب کنید چه کسی می تواند عکس پروفایل شما را در WhatsApp ببینید، بنابراین شما می توانید محدود کنید که چه کسی پروفایل شما را می بیند.

 

مراحل :

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

WhatsApp را باز کنید.

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

به تنظیمات WhatsApp خود بروید.

روی آیفون یا iPad روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید.

در Android، سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالا را ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید . 

 

  بیشتر بخوانید: ترفندهای واتساپ

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

روی Account کلیک کنید . این آیکون دارای یک کلید سفید در پس زمینه آبی است.

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

روی Privacy ضربه بزنید.

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

روی Profile Photo ضربه بزنید( این گزینه دوم از پایین به بالا است)

 

 افراد مشاهده کننده پروفایل در واتساپ, مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل واتساپ

 

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Everyone : اگر می خواهید هر کسی تصویر پروفایل شما را مشاهده کند.

My Contacts: اگر فقط مخاطبین WhatsApp خود را می خواهید تصویر پروفایل شما را مشاهده کنند.

Nobody : اگر میخواهید هیچکس تصویر پروفایل شما را نبیند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/determine-profile02-whatsapp.html



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()