نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که می‌بینید این صفحه صد و یک هزار فالوور دارد. پس باید خیلی پیج خفن و شلوغی باشد. ولی به شمار لایک‌های آن دقت کنید. ۲۵۳ تا! من با اطمینان صد در صد به شما می‌گویم که فالوورهای این صفحه فیک و یا تقلبی هستند. اگر به این صفحه تبلیغ بدهید، تعداد کسانی که آن را می‌بینند ۱۰۰ هزار نفر نخواهد بود، بلکه بسیار بسیار کمتر خواهد بود. اگر بازدید مختصر و نامشخص دلخواه شماست ایرادی ندارد. اما اگر می‌خواهید بازدید شما متناسب با فالوورهای صفحه باشد، یعنی به عبارتی به صفحه باره نظر اعتماد کنید، پس اول یک آزمایش انجام بدهید. من چند روش ساده یه شما یاد می‌دهم لغایت به هر صفحه‌ای که رفتید، اصلی و تقلبی بودن فالوورهای آن را تشخیص دهید.

تنها کافی است تعداد فالوورهای یک صفحه را در ۱۶% ضرب کنید. شماره به دست آمده باید تقریبا با تعداد لایک های پایین پست‌های همان صفحه برابر باشد. به زبان ساده بگویم که ۱۶% فالوورهای شما عکسهایتان را لایک می‌کنند. این عدد تقریبی است و ممکن است کمی بالا و ذیل شود اما پس از مدتی دستتان مسیر می‌افتد و همانند آب خوردن فیک بودن فالوورها را تشخیص دهید. این مرحله اول بود.
ولی برخی از پیج‌ها برای پست‌هایشان حتی لایک هم می‌خرند. بعد به فهرست فالوورهای صفحه مورد نظرتان بروید و آن را چک کنید. ببینید آیا اغلب فالوورهای آن بدون عکس هستند؟ اگر اینطور بود پس حتما این صفحه فیک است.
حتی به بازدیدهای یک ویدئو هم اعتماد نکنید. چون بسیاری از پیج‌ها برای ویدئوهای بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام خویش بازدید هم می‌خرند. کلا بد زمانه‌ای شده است! بعد تعداد فالوورها را با تعداد کامنت‌ها مقاسه کنید. کامنت‌ها را چک کنید. برای شمار کامنت قوانین ضد و نقیضی وجود دارد و من نمی‌توانم یک قائده کلی به شما بگویم که ضرب و بخش کنید. ولی خودتان اگر کامنت‌های صفحه‌ را چک کنید، حس می‌کنید که با شمار فالوورهایش تناسب دارد یا خیر. مثلا برای پیجی با ۵۵ هزار فالوور، داشتن سه الی کامنت کمی مشکوک است.

نکته آخر: شما باید بدانید که چه شمار بازدید برای تبلیغ در اینستاگرام مد نظرتان است. مثلا شما می‌خواهید تبلیغتان در اینستاگرام ۱۰۰۰ لایک داشته باشد. شما می‌توانید به یک پیج واقعی تبلیغ در اینستاگرام بدهید که عکسهایش به راستی هزار لایک می‌خورد و یا می‌توانید تبلیغ خویش را به یک پیج تقلبی بدهید که پست‌هایش ۲۰۰۰ لایک می‌خورد اما ۱۰۰۰تای آن راستین است. در پایان تصمیم با شماست. بعد اگر برایتان مهم است، نخست راستین بودن صفحه باره نظرتان را چک کنید. به نظرتان فیک بودن یا راستین بودن یک صفحه برای تبلیغات در اینستاگرام تاثیر دارد و یا نه مهم نیست؟

۲) تخصصی باشد
اگر به صفحات کبیر در اینستاگرام نگاه کنید خواهید رویت که اغلب آنها تخصصی هستند. یعنی چه؟ یعنی اینکه در یک گویه مشخص تکاپو می‌کنند. حال که اصلا کار و جنبش در یک مقوله ویژه چه فایده‌ای برای ما و تبلیغ در اینستاگرام دارد؟ تخصصی بودن یک صفحه باعث افزایش فالوور اینستاگرام در آن صفحه می‌شود. اما نه یک افزایش فالوور معمولی…بلکه یک افزایش فالوور هدفمند! بگذارید خیلی ساده بگویم: صفحه تخصصی تبلیغات را هدفمند می‌کند. شما می‌فهمید که مخاطبان تبلیغتان در کدام صفحات متمرکز شده‌اند. مثلا وقتی یک صفحه در اینستاگرام فقط تعلیم کله پزی می‌دهد و در ارتباط با غذاها روشنگری می‌دهد، آدم‌هایی که پیرو آشپزی هستند آن را فالو می‌کنند و همیشه پست‌هایش را می‌بینند. پس اگر شما یک رستوران تاسیس کرده‌اید یا سفارش ژله در منزلتان می‌گیرید، بهترین صفحه کبیر در اینستاگرام برای تبلیغ شما همین صفحه آموزش طباخی است. چرا؟ چون مخاطبین شما مشخص هستند و تبلیغ شما را دقیقا کسانی می‌بینند که طباخی را برادر دارند.

در اینستاگرام برای هر تخصص و کسب و کاری چندین پیج پرفالوور و صحیح و حسابی هستی دارد. اگر پیج‌های کبیر باره عقیده خویش برای تبلیغ در اینستاگرام می‌شناسید که هیچ. ولی اگر حتی کمی شک دارید، توصیه می‌کنم ریسک نکنید و حتما یک مشاوره تلفنی اختصار هم که شده از دیدوگرام بگیرید. برای مثال صفحه ورزش سه یکتا از صفحات معتبر و درجه یک برای تبلیغ در اینستاگرام است.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دو شرکت اپل و سامسونگ اسمارت‌فون‌های میان‌رده آیفون SE 2020 و گلکسی A51 را معرفی کرده‌اند. آیفون SE جدید اپل از تراشه پرچمدار A13 بایونیک و طراحی شبیه به آیفون 8 بهره می‌گیرد. سامسونگ گلکسی A51 نیز به عنوان جانشین مدل A50 به بازار عرضه شده است که ظاهری زیبا، دوربین چهارگانه و قیمت مناسبی دارد. ما این دو محصول غربی و شرقی کره زمین را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا مقایسه‌ای بین بخش‌های مختلف آن‌ها داشته باشیم. پس در ادامه ما را همراهی کنید.

گلکسی A51 و آیفون SE

طراحی، صفحه‌نمایش و مقاومت

آیفون SE 2020 و گلکسی A51 در بخش طراحی ظاهری تفاوت‌های بسیار زیادی دارند که از دیدگاه زیباشناسی در بخش‌های مختلف خوب به نظر می‌رسند. آیفون SE از همان طراحی آیفون 8 استفاده می‌کند. در این طراحی، اندازه تلفن و حاشیه‌های اطراف نمایشگر بزرگ‌تر هستند. هم‌چنین، یک دکمه فیزیکی Home در پایین تلفن مشاهده می‌شود. برخی از افراد این طراحی را دوست دارند و برخی دیگر آن را منسوخ می‌دانند.

در آن سوی میدان، طراحی ظاهری گلکسی A51 هم‌تراز با تلفن‌های پرچمداری، مانند گلکسی S20 است. درون نمایشگر این اسمارت‌فون یک سوراخ پانچ شده برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است که ظاهری زیبا و مدرن را به دستگاه می‌دهد. رزولوشن این صفحه‌نمایش معادل 2400 در 1080 پیکسل بوده که نسبت به آیفون SE 2020 باکیفیت‌تر است.

گلکسی A51 و آیفون SE

تنها نکته مثبت در بخش طراحی آیفون جدید اپل، کوچک‌ بودن و در نتیجه، خوش دست بودن آن است که احساس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. ابعاد بزرگ گلکسی A51 باعث می‌شود که آن را به سختی در دستان خود بگیریم. به علاوه، احتمال می‌رود که بدنه پلاستیکی در پشت این گوشی، آن را لغزنده‌تر کند.

در بخش مقاومت نیز آیفون SE تاییدیه IP67 را دریافت کرده است که مقاومت آن را در برابر قطر‌ه‌های آب تایید می‌کند. اما گلکسی A51 پا را فراتر گذاشته و تاییده IP68 را دریافت کرده است. در نتیجه، این تلفن می‌تواند مدت زمان بیشتری در عمق آب قرار بگیرد.

برنده: سامسونگ گلکسی A51

عملکرد، عمر باتری و شارژ کردن

آیفون SE جدید طراحی قدیمی دارد، اما تراشه قدرتمند و به‌روز A13 بایونیک درون آن تعبیه شده است. این تراشه در تلفن‌های سری آیفون 11 مورد استفاده قرار گرفته است. با این که ما هنوز تست‌های عملی مربوط به عملکرد این گوشی را انجام نداده‌ایم، اما تقریبا اطمینان داریم که این تراشه به خوبی از پس اجرای نرم‌افزار‌ها و بازی‌های سنگین برمی‌آید.

اما گلکسی A51 را فراموش نکنید، عملکرد پردازنده اگزینوس 9611 سامسونگ درون این تلفن بسیار خوب است. ولی سامسونگ از روش‌های مختلفی برای تولید این چیپست استفاده کرده است. به یاد داشته باشید که قدرت این پردازنده به اندازه تراشه اسنپدراگون 865 مورد استفاده در پرچمدارهای فعلی سامسونگ نیست. این گوشی از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌گیرد که نسبت به رم 3 گیگابایتی آیفون SE جدید بهتر است. البته، سیستم‌عامل‌های IOS و اندروید به طور متفاوتی از منابع حافظه رم استفاده می‌کنند. بنابراین، ممکن است که گلکسی A51 با 4 گیگابایت رم ضعیف‌تر از آیفون SE باشد. به هرحال، ظرفیت حافظه رم را نمی‌توان به عنوان ملاک عملکرد خوب یک تلفن دانست.

 منبع: 

https://itresan.com/299973/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a51-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%88-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-se-%d8%a7%d9%be%d9%84%d8%9b-%d8%a7%d8%a8%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

روز گذشته برند آنر تائید کرد که اسمارت‌فون X10 به‌همراه یک نمایشگر 90 هرتزی و دیجیتایزر 180 هرتزی جهت درک فرامین لمسی روانه بازار می‌شود. در خبر دیگری طی همان روز جزئیات مربوط به دوربین و اطلاعاتی پیرامون یک دوربین پریسکوپی منتشر شد. امروز آنر اقدام به انتشار چندین نمونه تصویر جدید نموده است که ظاهرا برخی از آن‌ها توسط اسمارت‌فون آنر X10 به ثبت رسیده‌اند. این تصاویر از طریق حساب‌کاربری آنر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است و عملکرد گوشی هنگام عکاسی در محیط‌هایی با میزان روشنایی پایین را نمایش می‌دهند. همچنین پست منتشر شده به بیان جزئیات و شرایط لوکیشن عکس‌برداری پرداخته است. بر این اساس تصاویر مذکور در حاشیه کوه اورست به ثبت رسیده‌اند. دمای این منطقه معادل منفی 20 درجه سانتی‌گراد و ارتفاع آن 5200 متر بالاتر از سطح دریا است. در این تصاویر صحنه کاملا تاریک به‌نظر می‌رسد؛ چرا که فرآیند عکس‌برداری در ساعت 1:52 بامداد انجام شده است.

نمونه تصاویر ثبت شده توسط آنر X10 در شرایط نوری ضعیف

با توجه به شرایط محیط عکس‌برداری، میزان جزئیات ثبت شده در مناطق برفی نزدیک به بخش‌های تحتانی و سمت چپ فریم کاملا مطلوب به‌نظر می‌رسد. قله کوه در فاصله دوردست نیز به وضوح قابل مشاهده است. همچنین انعکاس نور ماه روی سطح آب نیز کاملا مشهود است. به‌طور کلی تصویر ثبت شده طبیعی به‌نظر می‌رسد؛ اما میان سطح روشنایی صحنه در تصاویر اول و دوم اختلاف معناداری مشاهده می‌شود.

بر اساس تصاویر فوق (که هنگام بارگذاری روی آن‌ها فشرده‌سازی انجام شده است) می‌توان اعلام کرد که حسگر 40 مگاپیکسلی IMX600Y مشخصا هنگام عکس‌برداری از این صحنه عملکرد مطلوبی از خود ارائه داده است. آنر X10 مجهز به یک فیلتر RYYB است؛ بدین‌ترتیب حساسیت دوربین نسبت به نور محیط تقویت می‌شود. پیکره‌بندی دوربین اصلی این هندست اساسا مشابه دوربین اصلی مورد استفاده در پرچم‌دار هواوی P30 پرو است.

 منبع: 

https://itresan.com/300002/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%88%d8%b7-%d8%a8%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%b4%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8/



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

میز تحریر فانتزی یکی از وسایلی است که امروزه در اکثر خانه ها به آن احتیاج پیدا میکنیم. اگر اهل مطالعه باشید، اگر در خانه فرهنگ آموز یا دانشجو داشته باشید و یا اگر کارمند باشید قطعا شما هم در خانه به میز مطالعه نیازمندید. میز تحریر میتواند انواع گوناگون داشته باشد. شما میتوانید میز تحریر خانه خود را با دکوراسیون خانه تنظیم کنید و یا بسته به کاربردی که متعلق به میخواهید مدل میز تحریر فانتزی خویش را انتخاب کنید.
البته امروزه از میز تحریر فانتزی کودک اغلب بعنوان میز بازی و یا میز وسایل کودک نیز استفاده میشود ،میز تحریر فانتزی  هر چند که میز بازی میتواند مدلهای خاص خویش را داشته باشد. میز تحریر برخی مواقع بشکل یک میز و صندلی ساده است و برخی مواقع نیز وقتی میخواهیم میز خویش را در اتاق خوابمان طراحی کنیم ، بدمان نمی آید که آن را با رنگ اتاقمان منسجم کنیم، بشکلی که بالای میز تحریر یکسری انگیزه ها بازی کودکان تعبیه میشود که گاها حالت شیک و جمع و جوری نیز بخود میگیرد. البته میز تحریر فانتزی پسرانه نیز همانند سایر المانهای طراحی داخلی منزل بسته به جنسیت و سن کسان میتوند متفاوت باشد و مثلا میز تحریر هر جنسیت بسته به نوع سلیقه خانواده وعلایق کودک خریداری می‌شود.
البته اگر شما هم در طراحی داخلی و دکوراسیون خانه خویش به المانهای فانتزی علاقه داشته باشد، میتوانید میز تحریر خویش را بشکل فانتزی طراحی کنید.
میز تحریر وسیله ای کاربردی و مهم برای بچه ها است و متناسب با سن و جنس کودک انتخاب می شود.

محتوا پنهان
1 میز تحریر فانتزی دخترانه
1.1 خرید میز تحریر فانتزی کودک
2 ویژگی های میز تحریر فانتزی
3 عکس میز تحریر فانتزی
4 میز تحریر باکس دار فانتزی
5 خرید اینترنتی میز تحریر فانتزی
6 رهنمود ویژه خرید میز تحریر فانتزی
میز تحریر فانتزی دخترانه
با خرید میز تحریر برای کودک او را تشویق و ترغیب می کند تا تکالیفش را انجام دهد و برای حفظ سلامتی هم اهمیت دارد.
طرز نشستن کودک و اتمام دادن مشق ها کارایی زیادی در شکل گیری ستون فقرات آنها و بروز بیماری هایی مثل کمردرد در آینده دارد.عکس پس زمینه
در این مطلب مثال های میز تحریر فانتزی را مشاهده می کنید که با الگوبرداری از این عکس های می توانید بهترین میز تحریر را برای مولود خود برگزیدن کنید.
میز را جوری گزینش کنید که متناسب سن و سایز او باشد به انگیزه اینکه این مورد برای راحتی کودک در هنگام فعالیت و به کارگیری میز آسان باشند. نکته سایر در گزینش میز رنگ و سبک طراحی آن است که با پروا به دختر و پسر بودن کودک انتخاب می شود.
در برگزیدن این میزها به علایق فرزندانتان حتما دقت کنید. آنها برادر دارند که سخیف زندگیشان را خودشان گزینش کنند. با ناچار کردن آنها به گزینش علایق خودتان باعث می‌شوید که کودک مدت ها که با این میز پیشه می‌کنند، از دست شما دلخور باشند و میل آنها به شغل با این میزها کمتر شود.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در یک هفته‌ی عادی به‌سختی می‌توان تعداد تماس‌های فیزیکی با افراد دیگر را شمرد. برای بسیاری از افراد که خود را ایزوله کرده‌اند، این بازه طولانی‌ترین دوره‌ی زمانی بدون تماس لمسی بوده است. فاصله‌گذاری شدیدی که امروزه شاهد هستیم ممکن است موقتی باشد؛ اما با کاهش شدت قوانین قرنطینه در بسیاری از کشورها، افراد با مشکل بازگشت به واقعیت روبه‌رو می‌شوند. حالا این پرسش مطرح می‌شود که افراد چگونه باید با یکدیگر تعامل کنند که هم در امان باشند هم باعث رنجش طرف مقابل نشوند؟

ماه‌هاست که مردم در حال تمرین قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی مثل حفظ فاصله‌ی حداقل دو متر با یکدیگر، اجتناب از لمس سطوح مشترک یا عطسه و سرفه هستند؛ اما به‌سختی می‌توانند آداب معاشرت دیرینه‌ی خود را نادیده بگیرند. در بسیاری از فرهنگ‌ها، دست دادن هنگام ملاقات با افراد یا در آغوش گرفتن، رایج است.

حالا که مردم سراسر جهان خود را برای بیرون رفتن آماده می‌کنند باید از عادت‌های دیرینه‌ی خود دست بکشند. روبوسی‌های مرسوم ایرانی می‌تواند عاملی قوی برای انتقال بیماری باشد. عادت ایتالیایی در آغوش گرفتن هم می‌تواند خطرناک باشد. به‌طور کلی احوال‌پرسی‌های لمسی و فیزیکی، نیاز به تغییر دارند. به گفته‌ی رابن دانبار، استاد بازنشسته‌ی روانشناسی تکاملی از دانشگاه آکسفورد:

تماس فیزیکی بخشی از سازوکار برقراری ارتباط در دوستی‌ها، روابط و مناسبات فامیلی است و به سختی می‌توان آن را کنترل کرد.

تمام این آداب و رسوم به تاریخ‌ نخستی‌سان‌ها باز می‌گردد که لمس پوست آن‌ها منجر به فعال‌سازی سیستم اندورفین در مغز و افزایش حس صمیمیت می‌شد.

فاصله گذاری اجتماعی

ممکن است افراد با حفظ فاصله هنگام ملاقات یکدیگر، احساس راحتی کنند

البته درباره‌ی عادت به رفتار جدید، نگرانی‌هایی وجود دارد. به‌گفته‌یکری کوپر، استاد روانشناسی سازمانی از دانشکده‌ی کسب‌و‌کار منچستر:

ممکن است عادت‌هایی مثل لمس فیزیکی یا زمزمه کردن در گوش افراد برای مدتی متوقف شوند. ارتباطات قطعا پیچیده‌تر و ساده‌تر می‌شوند. حتی برخی افراد ممکن است دچار سوءتفاهم شوند.

با این حال، فاصله‌گذاری اجتماعی با برخی روش‌ها به نتایج خوبی خواهد رسید و برنامه‌های تلویزیونی در طول دوران قرنطینه می‌توانند منبع آموزشی خوبی باشند. مجری‌های این برنامه‌ها با فاصله‌ از همکاران خود به اجرا می‌پردازند و به این صورت بر اهمیت و پذیرش فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید می‌کنند. به‌گفته‌یاریکا هاگز از دانشگاه پورتسماوث: «هر شخصی در حال اجرای مفهوم جدایی و در عین حال با هم بودن است».

همچنین تغییراتی در برنامه‌‌ها نسبت به قبل از فاصله‌گذاری اجتماعی دیده می‌شود. نگرانی و واکنش نسبت به صحنه‌های شلوغ در فروشگاه‌ها و کافه‌ها، نشان می‌دهد مغز انسان نسبت به پذیرش اقدامات فاصله‌گذاری اجتماعی، آماده شده است.

 

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چندی پیش اخباری منتشر شد که گوشی هوشمندی از ردمی شیائومی با تراشه اسنپدراگون 768G مشاهده شده است. بعد از مدتی نیز افشاگری وجود چنین تراشه‌ای را تأیید کرد.

حال، شرکت کوالکام از جدیدترین تراشه خود، اسنپدراگون 768G رونمایی کرده است که اطلاعات منتشر‌شده قبلی را تأیید می‌کند. اسنپدراگون 768G درواقع نسخه‌ای تقویت‌شده از اسنپدراگون 765G است که مهم‌ترین تفاوت آن در بهبود عملکرد پردازنده گرافیکی خلاصه می‌شود.

اسنپدراگون 765G در دسامبر سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و مخصوص محصولاتی به شمار می‌رفت که مناسب گیمینگ هستند. اسنپدراگون 765G در کنار نسخه استاندارد اسنپدراگون ۷۶۵ و همچنین پرچم‌دار شرکت کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵ در حالی معرفی شد که علاوه بر برخورداری از عملکردی قابل‌توجه، امکان پشتیبانی از فناوری ارتباطات 5G را نیز ارائه می‌داد؛ البته با این تفاوت که مودم 5G روی تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ و 765G کار گذاشته شده است؛ اما اسنپدراگون ۸۶۵ به مودمی جداگانه برای برخورداری از ارتباطات 5G نیاز دارد.

تفاوت اصلی میان دو تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ و 765G در برخورداری مدل گیمینگ از پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۲۰ بود و باعث می‌شد که اسنپدراگون 765G در پردازش داده‌های گرافیکی تا ۲۰ درصد نسبت به نسخه استاندارد عملکرد بهتری داشته باشد.

 

 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قدم اول: به وب‌سایت اینستاگرام (https://www.instagram.com) مراجعه کرده که با تصویری مطابق تصویر پایین (تصویر 1) روبرو خواهید شد. سپس بر روی Log in کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن اسم کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ وارد اکانت خویش شوید(تصویر 2). پس از ورود به اکانت به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر 3) که مانند به صفحه اصلی اینستاگرام در موبایل بوده و تصاویر خویش و کسانی که در اینستاگرام تعقیب می‌کنید را می‌توانید ببینید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام

– چنانچه رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید با کلیک بر روی Forgot? و پیوستگی مراحل آن را بازیابی کنید.
قدم دوم: در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی علامت آدمک در زاویه سمت راست و پائین صفحه (تصویر 3 بالا) به صفحه پروفایل شخصی خود خواهید رفت.قدم سوم:پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر 4)، کافیست بر روی Edit profile کلیک کنید تا به صفحهغیر فعال کردن موقت اکانت اینستاگرامویرایش پروفایل خویش (تصویر 5) بروید. سپس لغایت انتهای صفحه پائین بروید (تصویر 6) و در انتهای صفحه بر روی عبارت Temporarily disable my account کلیک کنید لغایت به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.قدم چهارم:در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر 7)، با صفحه‌ای مشابه صفحه تصویر 7 روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام علت غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به غیرفعال اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین انگیزه Just Need a break (تصویر 8) را برگزینید.

 

قدم آخر:

پس از انتخاب علت اینستاگرام برای سپریدن پیشه وارد کردن دوباره رمز عبور را درخواست خواهد کرد. پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Temporarily disable account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر 8) کلیک کنید. اینستاگرام برای سپریدن کار از شما مجددا تائید خواهد آهنگ (تصویر 9) پس از تائید کار تمام می‌شود.

 

در صورتی که با تصویری مطابق تصویر بالا ( تصویر عدد 10) مقابل شده‌اید موفق شده‌اید اکانت خویش را غیر پرکار کنید و همانطور که اینستاگرام اعلام کرده، صفحه اینستاگرام شما تا موعد مراجعه مجدد شما غیرفعال خواهد بود و کسی از شما اثری نخواهد دید.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سرویس استیم – Steam یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های گیمینگ جهان است که در ایران هم مخاطبان زیادی دارد. در ادامه می‌توانید با بهترین بازی‌ های رایگان استیم آشنا شوید.

 

اگر دارای حساب کاربری استیم هستید و در کنار بازی‌های پریمیوم، قصد تجربه کردن عناوین رایگان را دارید، این فهرست از بهترین بازی‌ های رایگان استیم می‌تواند به شما کمک کند.

بازی‌ های رایگان استیم در سال ۲۰۲۰

۱- بازی Counter-Strike: Global Offensive

بهترین بازی‌ های رایگان استیم

یکی از بهترین بازی‌ های رایگان استیم بی‌شک عنوان کانتر استرایک است. کمتر کسی وجود دارد که با بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو آشنایی نداشته باشد. این بازی شوتر اول شخص، تقریبا دو سالی است که رایگان شده و هنوز هم مسابقات آن به صورت پنج در برابر پنج انجام می‌شود. یک تیم باید بمب را در منطقه مورد نظر فعال کرده و تیم دیگر باید آن را خنثی کند. بازی Counter-Strike: Global Offensive بخش‌های دیگری نیز دارد همانند دث مچ و وینگ‌ من (دو در برابر دو). اگر هم از آثار بتل رویال مشهور خسته شده‌اید، می‌توانید بخش دنجر زون (Danger Zone) را امتحان کنید که یک تجربه متفاوت از سبک بتل رویال ارائه می‌دهد.

با اینکه نزدیک به هشت سال از عرضه این بازی گذشته‌ است اما هنوز هم بازیکنان زیادی دارد و هرگز مشکلی در پیدا کردن یک مسابقه نخواهید داشت. رایگان شدن بازی در سال ۲۰۱۸ با اینکه باعث افزایش تعداد بازیکنان آن شد اما تعداد چیترهای (افراد متقلب) آن را نیز به شدت افزایش داد. در حال حاضر، تنها نکته منفی بازی، هجوم چیترها به آن است که باعث می‌شود در بسیاری از مواقع، لذت زیادی از بازی نبرید.

۲- بازی Warframe

بهترین بازی‌ های رایگان استیم

وارفریم یک بازی اکشن نقش آفرینی است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد و پس از گذشت هفت سال، هنوز هم مخاطبان زیادی دارد. موفقیت بالای نسخه رایانه‌های شخصی بازی باعث شد تا نسخه پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و حتی نینتندو سوییچ آن نیز منتشر شود.

در بازی Warframe شما در نقش یکی از اعضای تنو (Tenno) بازی می‌کنید، سلحشورانی قدیمی که پس از سال‌ها، از خواب بیدار شده‌اند و حالا خودشان را در میدان جنگ می‌بینند. شما باید ماموریت‌های مختلفی انجام دهید و اسلحه‌های جذابی در دستان شما قرار دارد. موفقیت بازی در تلفیق سبک شوتر، نقش آفرینی و عناصر مخفی‌کاری است و سازندگان توانسته یک اثر رایگان قابل توجه خلق کنند. یک اتفاق خوب دیگر این است که شما برای پیشرفت در بازی، نیازی به هزینه کردن ندارید و کافی است برای این بازی وقت بگذارید تا به هر چه که نیاز دارید، دست پیدا کنید.

۳- بازی Destiny 2

بهترین بازی‌ های رایگان استیم

دستنی ۲ یک بازی شوتر علمی تخیلی اوپن ورلد است که توسط استودیوی بانجی (Bungie)، خالق مجموعه هیلو (Halo) ساخته شده. داستان بازی در آینده دور اتفاق می‌افتد، جایی که ارتشی از موجودات بیگانه به منظومه شمسی حمله کرده و حالا بشریت به خطر افتاده است. کارهای زیادی در این بازی برای انجام دادن وجود دارد، از بخش داستانی تا ماجراجویی‌ها و ماموریت‌های فرعی هیجان انگیز. بخش آنلاین بازی هم به شدت خوش ساخت است و برای ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند. بازی Destiny 2 از زمان عرضه، گسترش قابل توجهی پیدا کرده و حالا دارای عمق خوبی است. خوشبختانه، سازندگان هنوز هم به انتشار به روز رسانی‌های جدید برای آن ادامه می‌دهند و باور کردنی نیست که چنین بازی باکیفیتی، به صورت رایگان قابل انجام است.

۴- بازی Dota 2

بهترین بازی‌ های رایگان استیم

بازی دوتا ۲ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عناوین ورزش الکترونیک، اثری شناخته‌شده و قابل احترام است. تلفیق عناصر استراتژی‌های ریل تایم (Real-Time) و دفاع از قلعه (Tower Defense) و جزئیات باورنکردنی بازی باعث شده تا با یکی از اعتیادآورترین آثار تاریخ رو به رو باشیم.

در این بازی سبک میدان جنگ چند نفره آنلاین یا همان موبا (MOBA)، شاهد رقابت‌های پنج در برابر پنج خواهید بود و هدف هر تیم، نابودی پایگاه تیم حریف است. با تشکر از به روز رسانی‌های مختلف، هر چند مدت، شاهد اضافه شدن عناصر و شخصیت‌های جدیدی به بازی هستید که رنگ تازه‌ای به آن می‌بخشند. بازی Dota 2 یکی از آن آثاری است که باید مدت زمان زیادی برای آن وقت بگذارید تا بتوانید همه چیز را به خوبی یاد بگیرید اما وقتی که کمی حرفه‌ای شوید، دیگر نمی‌توانید آن را کنار بگذارید. بازی دوتا ۲ نه تنها یکی از بهترین بازی‌ های رایگان استیم است بلکه در مجموع یکی از بهترین بازی‌های تاریخ نیز در نظر گرفته می‌شود.

 منبع:

https://gadgetnews.net/433211/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%85-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2020-steam/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ برای طراحی نسل بعدی گلکسی زد فلیپ –  Samsung Galaxy Z Flip دو ایده‌ی جدید ارائه داده که هر جفت آنها شامل سه دوربین اصلی روی پنل پشتی گوشی تاشوی سامسونگ می‌شوند.

 

گلکسی زد فلیپ اولین گوشی تاشو مدرن سامسونگ بود که چند ماه پیش وارد بازار شد و با وجود آن که چندین ماه تا زمان عرضه نسل بعدی آن فاصله داریم، کمپانی سازنده از همین حالا کار بر روی طراحی و ساخت آن را آغاز کرده است. بر طبق اطلاعات یک پتنت جدید که به تازگی از سوی اداره مالکیت معنوی جهانی (WIPO) منتشر شده است، سامسونگ دو طرح اصلی را برای طراحی پنل پشت این گوشی منعطف در نظر گرفته که هر دو سه دوربین روی پنل پشتی با ساختار عمودی و افقی را نشان می‌دهند.

طراحی نمایشگر نسل بعدی گلکسی زد فلیپ ثابت مانده است

در مدل اول کادر مستطیلی دوربین‌ها به صورت افقی قرار گرفته که این موضوع باعث شده است نمایشگر دوم که مخصوص نمایش نوتیفیکیشن‌هایی نظیر اطلاعات تماس‌گیرنده است، کوچک‌تر شود. به همین دلیل سامسونگ ایده‌ی دوم را با طراحی عمودی کادر دوربین‌ها که همین حالا هم در بسیاری از اسمارت فون ها شاهد آن هستیم، ارائه داده است که این موضوع به نمایشگر کوچک قرار گرفته روی پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۲ فضای بیشتری ‌می‌دهد.

طراحی نسل بعدی گلکسی زد فلیپ -  Samsung Galaxy Z Flip

به غیر از جزئیات ظاهری، هیچ‌گونه اطلاعات دیگری در این گزارش وجود ندارد و در این پتنت تنها به طراحی محصول اشاره شده است. هرچند که هنوز هم مشخص نیست سامسونگ یکی از این طرح‌ها را در طراحی محصول نهایی به کار بگیرد یا خیر، اما در پنل جلویی نسل بعدی گلکسی Z Flip نیز شاهد همان حالت اهرمی در میانه‌ی نمایشگر خواهیم بود.

یک حفره در نمایشگر احتمالا برای قرار دادن دوربین سلفی و حاشیه‌های کاملا یکسان در طرفین و بالا و پایین صفحه دیده می‌شوند که میزبان بلندگوی تماس و میکروفون خواهند بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای مدیریت صفحه اینستاگرام ،مدیریت صفحه اینستاگرامشما دربایستن به فرآوری محتوای جذاب و کاربر پسند دارید. با انتشار منظم پست ها ، به کارگیری هشتگ های مناسب برای جذب بیننده هدفمند و … دارید، که همین فرمایش مدیریت پیج اینستاگرام را برای بسیاری از کاربران سخت می‌کند.

برخی از مهم ترین نکات در مدیریت پیج اینستاگرام به شرح ذیل است:

تولید محتوای بصری جذاب و حرفه ای
تولید محتوای متنی غنی و ارزشمند
شناخت مخاطب هدف و انتخاب هشتگ های مناسب
استفاده از شیوه های مختلف برای افزایش تعامل کاربران با پیج اینستاگرام
استفاده از ادوات و آمارهای اینستاگرام برای بیشینه کردن بازدهی صفحه
تعیین موعد مناسب انتشار پست با توجه به رفتار کاربران
پاسخ گویی منظم کامنت ها و دایرکت ها
استفاده از تمام پتانسیل های موجود برای قرار گرفتن پست در صفحه اکسپلور اینستاگرام
و …
بیشتر بخوانید » چرا باید از فالوور فیک دوری کنیم؟

تولید درونمایه در اینستاگرام
در اینستاگرام محتوای بصری (عکس و ویدیو) یکتا از تعیین کننده ترین فاکتورها است . در کنار محتوای بصری برگزیدن متن (کپشن مناسب) و در پیوستگی گزینش پسندیده ترین هشتگ ها فاکتور ها و عوامل کارایی گذار بعدی هستند.

هشتگ ها یکی از مهم ترین راه ها برای جذب بیننده هستند و محتوای جذاب باعث ماندگاری کاربران در صفحه و افزایش فالوور هدفمند خواهد شد. پس فرآوری حرفه ای پست اینستاگرام از مهم ترین موارد در افزایش فالوور و تعامل مخاطبان با صفحه است.

مدیریت پیج اینستاگرام به صورت پیشه ای
ما در تیم طراحی سایت پالت با به کارگیری متخصصانی در گستره های گرافیک ، فرآوری درونمایه و مدیریت شبکه های اجتماعی ، برای افزایش بهره وری صفحه اینستاگرام شما و جذب بیننده از راه این شبکه در کناره شما هستیم.

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام
تعرفه مدیریت صفحه اینستاگرام با توجه به احتیاج پروژه و در ضمن موارد انتخابی شما متفاوت است ، پکیج های زیر بسته به بیچارگی شما قابل سفارشی سازی هستند:



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه شرکت‌های جدید از همان بدو تأسیس وارد رقابت شدید با بقیه شرکت‌ها می‌شوند. آن‌ها باید از همان ابتدا خودی نشان دهند تا جلب توجه کرده و مشتری جذب کنند. با اینکه آزمون و خطا برای هر شرکت تازه تأسیسی اجتناب ناپذیر است، اما شرکت‌هایی که پس از سال‌ها همچنان با قدرت در صحنه رقابت حضور دارند، به نکات کوچکی توجه می‌کنند که در طولانی مدت سبب سبقت گرفتن از دیگران می‌شود.

بر اساس داده کاوی سایت Small Business Administration، شرکت‌های کوچک تر تا چندین سال از شرکت‌های بزرگ تر تقلید می‌کنند و نیمی از آن‌ها در همان پنج سال اول شکست می‌خورند. شاید مشکل این بوده که تقلید کردن را به درستی انجام نداده بودند.

با اینکه یک نسخه جامع برای همه شرکت‌ها وجود ندارد، ولی در ادامه با چند نکته کلیدی که شرکت‌های موفق به آن‌ها عمل می‌کنند آشنا می‌شوید:

با مشتریان خوش رفتار باشید.

 

 

 

اولویت دادن به مشتریان بی تردید کاری است که تمام شرکت‌های موفق آن را انجام می‌دهند. باید در تمام فرایندهای تصمیم گیری از محصول گرفته تا عملیات، مشتری را در نظر گرفت. خوش رفتاری با مشتری سبب می‌شود تا آن‌ها به مشتریان ثابت تبدیل شوند و با تعریف کردن از شما دیگران را هم مشتری شما کنند.

با کارمندان حتی از مشتریان هم بهتر رفتار کنید.

پر واضح است که کارمندان عضو بسیار مهمی از شرکت‌ها به شمار می‌روند. مهم تر از نگه داشتن کارمندان این است که آن‌ها را خوشحال نگه دارید. مثلاً برخی شرکت‌ها هم وعده‌های غذایی رایگان به کارمندان می‌دهند و هم باشگاه ورزشی، سلمانی، کنسول بازی و غیره را برای کارمندان فراهم می‌کنند.

البته همه شرکت‌ها نمی‌توانند چنین امکاناتی را فراهم کنند، اما با پرداخت دستمزد مناسب، توجه به کارمندان، مرخصی کافی، بسته‌های تشویقی و توازن بین کار و زندگی می‌توان آن‌ها را خوشحال کرد. فراموش نکنید کارمندان خوشحال، مشتریان را هم خوشحال می‌کنند و این در نهایت به نفع شما خواهد بود.

برای تغییرات پیش بینی نشده آماده باشید.

توانایی مواجه با تغییرات یکی دیگر از کارهایی است که شرکت‌های موفق به درستی انجام می‌دهند. ممکن است این تغییر، رقابت با یک شرکت تازه تأسیس دیگر، رکود بازار، جا‌به‌جایی کارمندان، بکارگیری فناوری‌های جدید و یا تغییر در قوانین باشد؛ در هر صورت شما باید با اعتماد به نفس با آن‌ها مواجه شده و اجازه ندهید در عملکرد کسب و کار شما خللی ایجاد کنند.

برقراری ارتباط شفاف، رهبری قدرتمند و داشتن یک ذهن باز، عواملی هستند که به شما در عبور از موانع و بهتر شدن کمک می‌کنند.

اهداف قدرتمند تعریف کنید.

 

 

 

هدف، تمرکز می‌آورد. زمانی که هدف گذاری می‌کنید همه کارمندان از وظایف خود آگاه می‌شوند. هدف‌ها به شما کمک می‌کنند تا میزان موفقیت شرکت خود را اندازه گیری کنید. کارمندان باید حس کنند که توانایی رسیدن به اهداف تعیین شده را دارند. برای هدف گذاری می‌توانید از روش «اسمارت» (SMART) استفاده کنید:

 منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/27/5-%d9%86%da%a9%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%b3/



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کم پیش نمی‌آید که خواسته یا ناخواسته، فایل‌های مهمی که در رایانه ذخیره کرده‌ایم از دست بروند. اما فارغ از این که دلیل این از دست رفتن چه بوده، فایل از چه فرمتی پاک شده و چقدر از زمان پاک شدن گذشته، همیشه یک برنامه ریکاوری خوب می‌تواند مشکل گشای کار باشد.

اگر با جستجوی برنامه ریکاوری به این مقاله رسیده‌اید تبریک می‌گویم، چرا که قرار است در ادامه با یکی از بهترین برنامه‌های ریکاوری ویندوز و مک آشنا شوید. recoverit محصولیست از شرکت واندرشیر که قبلا در دیجیاتو مفصلا به نرم‌افزار مبدل ویدیوی قدرتمندش پرداخته بودیم و حالا نوبت آن رسیده که عملکرد محصولات این شرکت چینی در بازیابی اطلاعات از دست رفته را هم بسنجیم.

 

برنامه ریکاوری
 

 

recoverit از همان الگوی آشنای نرم‌افزارهای مشابهش پیروی می‌کند هر چند که ابزاری منحصر به خودش را هم در چنته دارد. اولین موضوع خوشایندی که بعد از نصب شما را به ادامه استفاده از recoverit ترغیب می‌کند، بدون شک رابط کاربریست که آنقدر ساده و سرراست طراحی شده که از باز کردن برنامه تا ریکاوری فایل دو سه کلیک بیشتر فاصله نداشته باشید.

بازیابی فایل‌ها در recoverit با یک اسکن ساده از درایوهای داخلی یا دیوایس‌های متصل شده خارجی (فلش، حافظه SD و ...) شروع می‌شود. حتی برای دسترسی سریع‌تر، سه آیکن «سطل زباله» و «دسکتاپ» و «پوشه انتخابی» هم به طور مجزا در نظر گرفته شده که برای ریکاوری فایل از این قسمت‌ها نیازی به اسکن کامل یک درایو نداشته باشید. اما بعد از اسکن نتایج هم به صورت تفکیک شده به نمایش در می‌آیند.

 

برنامه ریکاوری
 

 

recoverit فایل‌های پیدا شده را در سه طبقه مجزا قرار می‌دهد: تفکیک شده بر اساس فایل سیستم (که می‌تواند NTFS یا FAT باشد)، فایل‌های Raw یا داده‌های پردازش نشده و در نهایت فایل‌هایی که محل ذخیره‌شان در درایوها مشخص نیست. در این صورت بعد از پیدا شدن نتایج بهتر و راحت‌تر می‌توانید به دنبال فایل‌هایتان بگردید و سریع‌تر به نتیجه برسید.

برای آسان‌تر شدن جستجو چند فیلتر بسیار خوب هم در نظر گرفته شده‌ که شما را آسان‌تر به مقصود می‌رسانند. مثلا اینکه حجم فایل گمشده در چه محدوده‌ای بوده یا چه فرمتی (عکس، ویدیو، سند) داشته یا حتی در چه تاریخی در رایانه ایجاد شده است. اما نکته عالی‌تر این که قبل از ریکاوری، می‌توانید پیش‌نمایش فایل مد نظرتان را هم ببینید که بدانید آیا مشغول بازگردانی فایل درست هستید یا نه.

 

برنامه ریکاوری
 

 

recoverit بازگردانی را به سرعت و با کیفیت بالایی برایتان انجام می‌دهد و یقینا از نتیجه نهایی راضی خواهید بود. اما باید بدانید که نرم‌افزار رایگان نیست و در نسخه آزمایشی فقط اجازه بازگردانی 100 مگابایت فایل را به شما می‌دهد. خیلی رقم سخاوتمندانه‌ای نیست، با این حساب توصیه می‌کنیم حتما از نسخه‌های پولی نرم‌افزار استفاده کنید که به غیر از نداشتن محدودیت در حجم ریکاوری فایل، چند قابلیت و ابزار ویژه هم در اختیارتان قرار می‌دهند.

برنامه ریکاوری واندرشیر سه نسخه Standard ،Essential و Advanced دارد که در نسخه استاندارد امکان ویژه بازگردانی فایل از بوت ویندوز یا مک (برای زمانی که سیستم عامل بالا نمی‌آید) را در اختیار دارید. نسخه Advanced هم که پیشرفته‌ترین محصول به حساب می‌آید، مضاف بر تمامی امکاناتی که گفتیم دو ابزار ویژه Advanced Video Recovery و Corrupted Video Repair را هم ارائه می‌کند که عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارند.

 

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/04/27/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()