نوشته شده توسط : ساحل

عکس در پست اینستاگرام
متداول ترین پست‌ برای بازاریابی اینستاگرام ، پست‌های تصویری هستند. وقتی قرار است تصویر پست کنید، لازم است تصاویری متنوع را گزینش و پست کنید. تنوع عکس ها پرتو می‌دهد که برند شما گوناگون و پسندیده انواع پست اینستاگرام با سلایق مختلف است و به این ترتیب فالوورهای اینستاگرام تان را به روش‌های مختلفی جذب و سرگرم می‌کند.

همچنین باید توجه داشته باشید که کاربران به تعقیب پست‌ اینستاگرامی قشنگ از برندها هستند نه تبلیغاتی آشکار. سعی کنید نزاکت شرکت خودتان را با انتشار تصاویری از سخیف زندگی و پشت صحنه کارها به نمایش بگذارید. از انتشار بیش از حد عکس محصولاتتان امتناع کنید.

یک نمونه خوب از این موضوع، اینستاگرام کمپانی نایک است که تصویر محصولات در آن پست می‌شود اما اغلب مطالب تصاویری از ورزشکاران، کنسرت‌ها و سایر گونه ها محتوایی را پرتو می‌دهند که شخصیت این برند را به بازدیدکننده القاء می‌کنند.

پست اینستاگرام
وقتی آغاز به کاوش اینستاگرام کنید، متوجه می‌شوید که انواع تصاویری که می‌توانید در پروفایلتان به اشتراک بگذارید، بی نهایت زیاد هستند. کوشش کنید خلاق باشید و از هر مفهوم یا سبکی که اندیشه می‌کنید برای برندتان خوب کار می‌کند، یادداشت برداری کنید. احتمالاً بعضی موارد که طرفدار زیادی دارد برای سوداگری شما پسندیده نباشد مانند عکس برای پست اینستاگرام دخترونه ، عکس برای پست اینستاگرام پسرانه و یا عکس برای پست اینستاگرام عاشقانه ، دقت کنید عکس ها با برند شما مرتبط باشند.

ما برای شروع کار، لیستی از گونه ها تصاویر کامیاب در اینستاگرام را برای شما حاضر کرده ایم.

تصاویری با مضمون پشت صحنه
این گونه پست‌ اينستاگرام یک نگاه اجمالی از بخشی از کسب و کارتان که مردم معمولاً توانا به تماشا آن نیستند، برای آنها فراهم می‌کنند. در تعبيه چنین تصاویری دقت کنید که تصویر نهایی طوری نباشد که صحنه سازی شده به عقیده برسد.

مثال: شرکت Aeronaut Brewing با نمایش دادن کارمندانش حین کار، پیرامون داخل کمپانی را برای مخاطبین به تصویر می‌کشد.

پست اینستاگرام
پست کردن دوباره مطالب کارمندان
مطالبی که کارمندان شما در پست اینستاگرام شان منتشر میکنند، برای شما می تواند بسیار مفید باشند (البته حتما اکانت اینستاگرام فردی که مطلب را پست کرده تگ کنید یا نام وی را بیان کنید). پست کردن دوباره تصاویر کارمندان یکتا از روش‌های راحت تولید درونمایه و ایجاد شخصیتی انسانی برای یک برند است. به این ترتیب نه فقط مخاطبین با برند شما تعامل خواهند داشت، بلکه آغاز به ایجاد رابطه با کارمندان شما خواهند کرد.

مثال: Fenway Park در بیشتر اوقات پست‌ اينستاگرام به اشتراک گذاشته شده بدست خدمه کمپانی حین حاضر کردن استادیوم را پست می‌کند.

پست اینستاگرام
پست‌های آموزشی
پست‌های آموزشی هم نکاتی کم در ارتباط با چگونگی سپریدن یا ایجاد برخی چیزها بیان می‌کنند. معمولاً این عکس ها یا ویدیوها در پست اینستاگرام ، دستورالعمل‌هایی را به روشی ساده و سریع عرضه می‌کند. همانند آموزش تولید محتوا ی ارزشمند در گویه های مختلف.

مثال: سری ویدیوهای Buzzfeed درباره طرز جاسازی خوراکی‌های گوناگون آموزنده و در عین حال زیاد سرگرم کننده هستند و انجام آنها بسیار آسان است.

پست اینستاگرام
پست‌ اینستاگرام کسان بانفوذ
با این تکنیک می‌توانید از شهرت یک سلبریتی یا صورت شناخته شده برای تبلیغ برند خودتان کاربرد کنید. اغلب اوقات این پست‌ های اینستاگرام دربرگیرنده تصویری از فرد بانفوذ در حال استفاده یا تعامل با فرآورده مورد عقیده است. احد از مزایای اصلی پست‌های افراد بانفوذ بدست آوردن توجه مخاطبین یک فرد سایر است.

این مطلب را هم بخوانید اینستاگرام مارکتینگ
مثال: Goal Zero تصاویر کوهنورد و عکاس سرشناس Alex Honnold را در حال به کارگیری یکی از ایستگاه‌های شارژ نیروی خورشیدی این کمپانی نشانه می‌دهد. به این ترتیب با انتشار این پست اینستاگرام نه تنها Goal Zero در معرض دیدن مخاطبین خودش قرار می‌گیرد، بلکه از فالوورهای Alex که بیش از 500 هزار نفر هستند هم کاربرد می‌کند.

پست اینستاگرام
پست‌های انگیزشی
یکی از پر لایک ترین پست اینستاگرام ، پست های انگیزشی هستند در این گونه پست‌ها یک تصویر ساده به به اتفاق یک نقل قول یا متن انگیزه دهنده ترکیب می‌شود. این پست‌ها مخاطبان را ترغیب و دلگرم کرده و ارزش‌های برند را تقویت می‌کنند. هر چند این گونه متن برای پست اینستاگرام کارآمد و موثر است ولی برای حفظ ارزش آنها کوشش کنید آن‌ها را هر از برخی مواقع و به چهره پراکنده منتشر کنید. اپلیکیشن‌هایی مانند Quipio و Typic کمک می‌کنند لغایت متن‌ها را به صورتی به تصاویر الحاق کنید که با اصول برندتان سازگاری داشته باشند و به زیباترین پست برای اینستاگرام تان تبدیل شوند.

مثال: Foundr هم برای دلگرمی و دلگرمی مخاطبینش که شامل کارآفرینان، مالکان کسب و کارهای حقیر و بازاریاب‌ها هستند، از این پست‌های انگیزشی منتشر می‌کند. این گونه پست اینستاگرامی مفهومی با رسالت این کمپانی به عنوان یک کمپانی رسانه ای هم سازگاری دارند.

پست اینستاگرام
محتوای فرآوری شده توسط کاربر
محتوای فرآوری شده توسط کاربر[۱] (UGC) هم که بدست پیروان و تعقیب کننده‌های شما تولید می‌شود، از آنگونه انواع محتوایی است که می‌توانید کپی کنید. پست‌هایی که در آن‌ها تگ می‌شوید و پست‌ اینستاگرام با هشتگ برند شما هم منابع خیلی نکویی از UGC هستند.

به اشتراک قراردادن یا عکس ها فالوورها و طرفدارانتان نه فقط حس خوبی به آنها می‌دهد بلکه مقاوم می‌کند که شما به راستی به آنها اهمیت می‌دهید. ولی حتما در کپشن عکس نام مؤلف اصلی را بیان کنید یا پروفایل وی را روی عکس تگ کنید. برای انتشار محتوای تولید شده بدست دیگر کاربران، از آنها اسکرین شات بگیرید و اطراف تصویر را برش بزنید یا از ابزارهای مخصوصی همانند Repost for Instagram استفاده کنید.

مثال: WeWork هر سال یک کمپین #DogsOfWeWork اجرا می‌کند و بهترین تصاویر انتخابی را بر اساس یک سالنامه سالیانه منتشر می‌کند. هر چند WeWork تمام پست‌ های اینستاگرام که در آنها تگ شده را منتشر نمی‌کند ولی این کمپین به افزایش مخاطبین این برند و تعامل آنها کمک می‌کند.

پست اینستاگرام
Newsjacking یا موج سواری خبری
امروزه تقریبا هر روز مناسبت خاص خود را دارد و رویدادهایی مانند روز خواهر و برادر یا روز بستنی دائما در حال افزایش هستند و تعاملات زیادی را در شبکه‌های اجتماعی جذب می‌کنند. شما هم سعی کنید در این مناسبت‌های محلی، ملی یا جهانی مشارکت کنید. پست‌ اینستاگرام از گونه newsjacking برای انتشار محتوایی طنزآمیز و خودمانی که با مناسبت‌های دوست داشتنی پیوسته باشند، بسیار سودمند هستند.

مثال: Cava Mezze Grill روز افتتاحیه ملی بسکتبال امریکایی (National’s Opening Day) را جشن گرفت. این رستوران امریکایی با این پست اینستاگرام از طریق یکی از مناسبت‌های محبوب امریکایی‌ها توجه آنها را جلب کرد.

پست اینستاگرام
سایز تصاویر در پست اینستاگرام
حالا که بررسی کردیم چه مطالبی را می‌توان در اینستاگرام منتشر کرد، فرمان بدهید برخی از روش‌های افزایش موفقیت و اثربخشی محتوا را مرور کنیم. برخلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی، طرح و چارچوب ساده پروفایل‌های اینستاگرام شما را ملزم به تمرکز بر کیفیت درونمایه می‌کند، نه کمیت آن.

هر چند این خاصیت از نظر جذب و تعامل کاربران زیاد مفید است ولی در عین حال به این معناست که نمی‌توانید محتوای با کیفیت ناتوان یا میانه را مخفی کنید. برآیند اینکه تولید تصاویری با کیفیت بالا برای فید اینستاگرام بسیار مهم است.

این مطلب را هم بخوانید چگونه یک راهبرد بازاریابی اینستاگرام تعبيه کنیم؟
ابعاد تصویر مربعی باید 1080 x 1080 پیکسل باشد. تصاویر منظره ای باید ابعاد 1080 x 566 پیکسل داشته باشند و تصویر پروفایل باید 1350 x 1080 پیکسل باشد. صرف عقیده از سایز تصویری که آپلود می‌کنید، همه عکس ها در پروفایلتان به چهره مربعی نمایش دیتا می‌شوند.

ویدیو در پست اینستاگرام
اینستاگرام علاوه بر عکس، امکان آپلود کردن ویدیو را هم دارد. احتمالاً ویدیو بهترین پست برای اینستاگرام مارکتینگ باشد.

می‌توانید ویدیوهایی که با رایانه به چهره حرفه‌ای ادیت کرده‌اید یا ویدیوهایی که با یک اپلیکیشن موبایلی ادیت کرده‌اید را در این اپلیکیشن دانلود کنید.Splice یک آلت ادیت رایگان است (که بدست گروه تولید کننده GoPro ساخته شده است). این دست موزه امکان برش چندین کلیپ و افزودن عنوان، موزیک و اتمام دگرگونی ها سایر در آن‌ها را فراهم می‌کند. حالت قبل فرض توزیع ویدیو در اینستاگرام، حالت بدون صدا است. به همین دلیل کوشش کنید ویدیو را طوری تولید کنید که نیازی به فهم و شنیده شدن چند ثانیه نخست آن وجود نداشته باشد. می‌توانید در کپشن اینستاگرام از کاربران تقاضا کنید که هنگام نگریستن ویدیو، صدا را وصل کنند.

Boomerang
اینستاگرام را باز کرده و روی آیکن دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی ضربه بزنید لغایت دوربین این اپلیکیشن مفتوح شود. می‌توانید با کشیدن صفحه به سمت راست هم به این دوربین دسترسی پیدا کنید.

به تنظیمات زیر صفحه دقت کنید. حالت Normal، عکس‌های معمولی و ساکن می‌گیرد. در سمت راست آن حالت Boomerang را مشاهده می‌کنید که ویدیوهایی ۳ ثانیه‌ای می‌گیرد که به چهره پیوستگی رو به جلو و پس رو به عقب توزیع می‌شوند (سایر تنظیمات را در قسمت‌های دیگر این راهنما پوشش خواهیم داد).

بومرنگ امکان ایجاد ویدیوهایی با حالت چرخش دائمی را فراهم کرده که این ویدیوها با عکس‌هایی تولید می‌شوند که پشت سر هم قرار گرفته و یک ویدیوی کوتاه ساختن می‌دهند. این نوع پست‌ها بیشتر برای شرایطی مثل پریدن،‌ های ‌فایو و موضوعات این چنینی جالب هستند.

می‌توانید اپلیکیشنBoomerang اینستاگرام را دانلود کنید لغایت محلی مجزا برای ضبط این ویدیوها داشته باشید.

Hyperlapse
اگر ویدیویی دارید که برای اینستاگرام بیش از بی گمان طولانی است، Hyperlapse را آزمون کنید. Hyperlapse از اینستاگرام ویدیوهای طولانی را فشرده سازی کرده و تبدیل به محتوایی کوتاه‌تر و قابل پست کردن می‌کند.

این ابزار، ویدیوهایی به چهره بازبینی زمان برپایی می‌کند. برای این که با Hyperlapse ویدیو بسازید، اپلیکیشن آن را دانلود کرده و اجازه دسترسی به دوربین گوشی را به آن بدهید. برای شروع یا توقف ضبط، روی علامت دایره کلیک کنید. وقتی عمل ضبط سپریدن شد، می‌توانید سرعت ویدیو را از 1x لغایت 12x برگزیدن کنید. ویدیوی Hyperlapse پایانی را به camera roll (در آیفون) دانلود کنید الی بتوانید بعدا آن را آپلود کنید.

استوری اینستاگرام
استوری‌ های اینستاگرام امکان پست کردن مطالب مختلف با فواصل زمانی کمتر، بدون شلوغ شدن فید اصلی را فراهم می‌کنند. معمولاً در استوری اینستاگرام تصاویر و ویدیوهایی با ادیت کمتر و طبیعی‌تر منتشر می‌شوند. استوری‌های اینستاگرام هم مانند استوری‌های اسنپ چت بعد از ۲۴ ساعت محو می‌شوند.

محوریت اصلی استوری اینستاگرام ، انتشار محتوایی طبیعی و بدون ادیت است. در حالیکه فید اینستاگرام باید در بر گیرنده تصاویری ادیت شده و کار شده باشد، اما می‌توان عکس‌های استوری اینستاگرام را کمی خام‌تر و بدون ادیت منتشر کرد. از این خاصیت استفاده کنید الی چشم اندازی از پشت صحنه برندتان به کاربران نشان داده یا ادب کمپانی خودتان را برای آنها به نمایش بگذارید. مثلاً اگر پیرامون اداره شما به صورتی است که همه افراد به حیوانات اهمیت می‌دهند و آنها را برادر دارند، عکس و ویدیوهایی در ارتباط با این جستار در استوری اینستاگرام تان منتشر کنید. استوری‌ها ابزارهای مفید هستند که رویدادهای زندگی را به نمایش می‌گذراند، زیرا این بخش از اینستاگرام حساسیت زمانی زیادی دارد.

این مطلب را هم بخوانید ۹ نکته برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی کامیاب در اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام استوری منتشر کنیم
اینستاگرام سه گزینه برای پست کردن محتوا در استوری دارد. می‌توانید روی علامت دوربین در گوشه بالای سمت چپ تصویر ضربه زده، گزینه Your Story + را برگزیدن کنید یا صفحه را به سمت راست بکشید الی به دوربین دسترسی پیدا کنید.

در پیوستگی سایر تنظیمات دوربین که در بالا پوشش ندادیم را بررسی می‌کنیم.

Live: جهت انتشار محتوای زنده برای فالوورها کاربرد می‌شود.
Type: یک پست متنی ایجاد می‌کند.
Music: موسیقی انتخابی شما را روی یک عکس یا ویدیو قرار می‌دهد.
Superzoom: یک زوم انیمیشنی به ویدیو اضافه می‌کند.
Focus: روی یک شی تمرکز کرده و بعد زمینه را محو می‌کند.
Rewind: ویدیو را به چهره وارونه پخش می‌کند.
Hands-Free: امکان ضبط ویدیو بدون نگه داشتن دکمه رکورد را فراهم می‌کند.
مثل دوربین معمولی آیکن رعد و برق فلاش دوربین را تنظیم می‌کند و آیکن پیکان، نمای دوربین را از دوربین پشت به جلو و وارون تنظیم می‌کند.

استوری‌های اینستاگرام ، منش دادن به محتوا را آسان کرده اند. برای دسترسی به فیلترها تصویر را به چپ یا راست بکشید. برای انتخاب یک رنگ و نگارش با قلم، آیکن قلم را انتخاب کنید.

پست اینستاگرام
روی آیکن Aa ضربه زده و متن باره نظرتان را با کیبورد وارد کنید. آیکن لبخند امکان اضافه کردن موقعیت جغرافیایی، فایل GIF، موزیک، رای گیری و امکانات سرگرم کننده و جذاب دیگری را فراهم می‌کند.

اینستاگرام امکان تگ کردن یک اکانت دیگر در استوری را هم فراهم کرده است که گذرگاه خیلی احسان برای برقراری بستگی با سایر بیزنس‌ها و فالوورهایتان است. برای تگ کردن یک اکانت، اول علامت @ را تایپ کرده و بعد متعلق به اسم کاربر مورد نظرتان را بنویسید. به این ترتیب سایر بازدیدکنندگان می‌توانند روی تگ کلیک کرده و پروفایل تگ شده را نگریستن کنند. اگر شما هم در استوری کاربر دیگری منشن شوید، یک نوتیفیکیشن اخذ خواهید کرد.

وقتی آماده انتشار شدید، روی آیکن Your Story + ضربه زده یا آن را اندوخته کنید لغایت بعدا منتشر کنید. استوری‌ها در رأس فید اینستاگرام و از طریق تصویر پروفایل شما نمایش دیتا می‌شوند. برای مشاهده فهرست کسانی که استوری شما را دیده اند، می‌توانید استوری را مفتوح کرده و فهرست بازدیدکنندگان را به سمت بالا بکشید.

پست اینستاگرام
استوری‌های اینستاگرام بسیار همانند اسنپ چت هستند – البته اسنپ چت تکنولوژی تشخیص صورت و فیلترهای متنوعی دارد. اما شمار زیاد زیاد کاربران پرکار اینستاگرام در کنار قابلیت‌های جستجوی آن، فرصت خیلی نکویی جهت دیده شدن برای مشاغل فراهم می‌کند. فلذا اگر شک دارید که آیا کسب و کارتان باید از استوری استفاده کند یا خیر، پاسخ ما “بله” است.

لایو اینستاگرام
اشاره کردیم که اینستاگرام گزینه live video هم دارد که امکان به اشتراک گذاری محتوا به صورت بلادرنگ و لحظه‌ای را فراهم می‌کند. برای شروع پخش ویدیوی زنده، دوربین اینستاگرام را باز کرده، حالت Live را برگزیدن کرده و روی دکمه Start Live Video کلیک کنید.

وقتی پخش ویدیوی زنده را شروع کنید، به تمام فالوورهای شما که در حال آماده در این اپلیکیشن حضور دارند یک نوتیفیکیشن ارسال می‌شود و به آنها اطلاع داده می‌شود که شما در حال پخش زنده هستید. کسانی که لایو شما را تماشا می‌کنند، می‌توانند برای آن کامنت هم درج کنند. نباید از ویدیوهای لایو به چهره پی به دنبال و مکرر کاربرد شود و باید از آن برای انتشار محتوایی لحظه‌ای و هیجان انگیز و لحظاتی جذاب کاربرد شود مانند رونمایی از محصولات جدید یا پرسش و پذیرش با کاربران.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یوتیوب دنیای درونمایه است. بستری که در آن از ویدیوهای وایرال شده گربه‌های بامزه و راهنمای خرید وسایل مختلف الی ساعت‌ها مطالب آموزشی تخصصی فقط به فاصله یک جست و جوی ساده و چند کلیک از شما پیمان دارند. ایجاد اکانت پی پال برای درآمد از یوتیوب  در سال‌های اخیر، به گزیده تر با ورود محتوای دامنه بازی‌های کامپیوتری به این بستر و وانگهی ورود نسل جدید و نوجوان‌ها به دانشمند اینترنت، یوتیوب در ایران نیز مخاطبان جدی‌تر را جذب خویش کرد و همین مایه شد روش های کسب درآمد از یوتیوب هم گشترش پیدا کند.

در این میان، امکان کسب درآمد از یوتیوب یک ویژگی اعجاب انگیز برای تولیدکنندگان درونمایه به حساب می‌آید. در ایران نیز با وجود مشکلاتی که بر راز راه کسب درآمد در این بستر بر سر راه تولیدکنندگان محتوا بوده، ولی با استقبال خوبی همراه شده است. اگرشما هم به پیگیری بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام هستید عضویت در سایت نشانت را از دست ندهید.

جذب بیننده در یوتیوب و در نهایت کسب درآمد از آن راه هیجان‌انگیز و راحتی به عقیده می‌رسد. ولی باید بدانید که هیچ ضمانتی برای آنکه در پایان بتوانید به خواسته خود در این بستر دست پیدا کنید هستی ندارد. اما با هستی تمام سختی‌ها، بی گمان با کوشش و ادامه در این گذرگاه می‌توانید به کسب درآمد دست پیدا کنید. در این مقاله به اتفاق ما باشید تا روش‌های کسب درآمد از یوتیوب و مراحل آن را رسیدگی کنیم. اگر به اینستاگرام هم علاقمندید برای آشنایی با طریقه نصب اینستاگرام می توانید این مطلب را بخوانید.

آیا کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانیان ممکن است؟
همانطور که احتمالا می‌دانید، تحریم‌های موجود باعث شده تا ایرانی‌ها امکان تبادل پول به شکل رسمی از شرکت‌های خارجی مثل گوگل یا یوتیوب را نداشته باشند. فلذا اخذ پول از یوتیوب به صورت سر راست برای کسانی که ساکن ایران باشند، هستی ندارد. چراکه در هنگام ساخت اکانت گوگل ad sense و پیوست آن به اکانت یوتیوب، از شما آدرس محل سکونت گرفته می‌شود و با روش‌هایی مشابه دریافت نامه و تایید، احراز هویت صورت می‌گیرد. اما چنین مشکلی به این معنا نیست که شما نمی‌توانید از یوتیوب درآمد داشته باشید. برای حل این دشوار دو مسیر در پیش روی شما پیمان دارد:

ساخت اکانت یوتیوب و گوگل adsense به وسیله فردی در خارج از ایران

مطمئن‌ترین گذرگاه پیش روی شما این است که فردی معتمد در بیرون از کشور کار ساخت اکانت یوتیوب و پیوست آن به اکانت ad sense را برای شما اتمام دهد. در این طریق احتمال بسته شدن اکانت شما زیاد کمتر از روش‌های سایر است. توجه کنید اتمام چنین کاری را تنها به آشنایان و دوستان خود و کسان قابل اطمینان بسپارید. چون در غیر این صورت، اگر پولی به شما پرداخت نشود، شما قادر به تعقیب نخواهید بود.

بهتر است اکانت یوتیوب نیز بدست همان شخص برای شما برپایی شده و سپس ایمیل شما را به عنوان مدیر کانال برگزیدن کند. این کار تمام ریسک‌های موجود را به کمینه می‌رساند.

ایجاد حساب پی پال برای کسب درآمد از یوتیوب

روشی دیگری که در پیش روی شما پیمان دارد، برپایی حساب پی پال از تو ایران است. در این طریق شما باید با تهیه یک سرور مجازی، حساب پی پال خود را ایجاد کنید. البته سایت‌ها و واسطه‌هایی نیز وجود دارند که با دریافت هزینه، یک حساب پی پال برای شما تعبيه می‌کنند.

توجه داشته باشید که ریسک این شیوه زیاد زیاد است. هر لحظه امکان دارد یوتیوب متوجه اقدام شما برای بعید زدن تحریم شود و به طور کلی اکانت شما را از دسترس خارج کند. در چنین شرایطی بدبختانه شوربختانه تمام زحمات شما به هدر می‌رود. بنابراین کوشش کنید از راهی مختصر خطرتر را برای درآمد زایی در این بستر برگزیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گلکسی اس‌10
گروهی از پژوهشگران به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که سیستم تشخیص چهره و فناوری فیس آی دی در گوشی گلکسی اس ۱۰ به سادگی فریب می‌خورد و گوشی را برای افراد غریبه باز می‌کند. 

به گزارش ایسنا، چندی پیش بود که گروهی دیگر از محققان با بررسی و آزمایش‌های فراوان دریافته و اعلام کرده بودند سیستم تشخیص چهره موجود در گوشی آیفون ۱۰ (آیفونX) دارای حفره‌های امنیتی و آسیب پذیری بوده و به افراد غریبه و هکرها اجازه ورود و دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را می‌دهد.

 

فناوری تشخیص چهره هوشمند یکی از آن دسته از فناوری‌هایی بود که تغییر و تحولات عظیمی را در عرصه گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد و به راه انداخت به گونه‌ای که در ابتدا بسیاری از منتقدان بر این باور بودند که شرکت‌های تولیدکننده موبایل نباید این فناوری را در گوشی‌های جدید خود به کار بگیرند چراکه امنیت سایبری و حریم خصوصی کاربران به شدت به مخاطره خواهد افتاد اما از طرفی دیگر کاربران و علاقمندان به تکنولوژی و خود تولیدکنندگان موبایل تمایل زیادی به استفاده از سیستم تشخیص چهره هوشمند و احراز هویت بیومتریک داشته و در نهایت نیز این فناوری با آیفون ۱۰ اپل به واقعیت پیوست و روانه بازارهای جهانی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

 

این فناوری بدون آنکه نیازی باشد کاربر رمز عبور و گذرواژه‌ای را وارد کند و یا با استفاده از اثر انگشت بتواند گوشی خود را باز کند، جزئیات مختلف موجود در چهره صاحب گوشی را شناسایی کرده و سپس قفل گوشی را باز می‌کند.

 

بر اساس وب سایت اندروید پلیس، حالا به تازگی پژوهشگران با انتشار گزارش و ویدئویی جدید در فضای مجازی مدعی شده‌اند که سیستم تشخیص چهره‌ای که در گوشی جدید و پرچمدار گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به‌کار گرفته شده است، به راحتی توسط حقه‌ای از سوی هکرها فریب خورده و به افراد غریبه اجازه ورود و دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را می‌دهد.

 

انتشار این خبر می‌تواند تا حدودی به نگرانی کاربران گوشی‌های سامسونگ بخصوص گلکسی اس ۱۰ بیفزاید که این امر در نهایت موجب می‌شود شرکت تولیدکننده مذکور با انتشار بیانیه‌ای به ادعای اخیر این پژوهشگران واکنش نشان دهد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11022283.html



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون
اپل به تازگی یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای سیستم عامل گوشی آیفون عرضه کرده که نصب آن به گفته کاربران باعث خالی شدن سریع باتری می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از زددی نت، به روزرسانی یادشده با عنوان آی او اس ۱۲.۱.۴ و با حجم ۸۵.۵ مگابایت عرضه شده است. هدف اپل از عرضه این بسته به روزرسان رفع برخی مشکلات امنیتی سیستم عامل آی او اس است.

 

برخی کاربران می‌گویند بعد از گذشت چند روز از نصب بسته به روزرسان آی او اس مشکل یادشده برطرف شده، اما برخی دیگر نیز می‌گویند مشکل یادشده کماکان باقیست.

 

در این صورت انتظار برای عرضه یک بسته به روزرسان توسط خود اپل یا بررسی نرم افزارهای پرمصرف گوشی و پاک کردن آنها نیز می‌تواند یک راه حل باشد. برای بررسی میزان مصرف باتری توسط برنامه‌های آیفون در بخش تنظیمات باید گزینه باتری را انتخاب کنید.

 

یک راه حل دیگر از کار انداختن برنامه‌هایی است که در پس زمینه گوشی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. برای این کار در بخش تنظیمات باید مسیر General > Background App Refresh دنبال شود. اپل هنوز نسبت به این مشکل واکنشی از خود نشان نداده و مشخص نیست آیا قصد دارد برای رفع آن یک وصله نرم افزاری تازه عرضه کند یا خیر.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11022313.html



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اهمیت داشتن سایت املاک
مسکن گرد از نیازهای ضروری در حیات می باشد، از طرفی هم سرمایه زیادی در طول حیات صرف خرید اهمیت طراحی سایت املاک و اجاره مسکن می شود. سایت املاک می تواند اطلاعاتی را با هزینه ای بسیار پایین در کمر بستن کاربران پیمان دهد. منافع داشتن یک وب سایت املاک به قدری است که نمی تاب آن را نادیده گرفت. در این مطلب به بعضی از ضرورت های داشتن وب سایت املاک اشاره خواهیم کرد.

یکی از مزایای داشتن وب سایت برای مشاورین املاک تکاپو در سطح جهان می باشد به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید رزومه ای از کار و جنبش هایی که سپریدن دیتا اید یا در حال سپریدن دادن آن ها هستید را به چهره درونمایه یا تصاویری در گزین کردن دیگران قرار دهید ممکن است بوسیله خدمات رسانه ای این کار را سپریدن دهید، ولی باید به خرج ای که برای این پیشه صرف می شود هم پروا داشته باشید. طراحی تارنما ارزان ترین راه برای معرفی خدمات به شمار می رود. هیچ چیز نمی تواند جایگزین یک وب سایت برای معرفی خدمات قابل ارائه شما شود.

هزینه اتمام شده برای تبلیغات را می توانید با راه اندازی تارنما پایین آورید. با داشتن یک تارنما می توانید با خرج ای زیاد پایین تبلیغاتی را برای به دست آوردن مشتریان گوناگون انجام دهید. همچنین می تواند به طور سر راست با کاربران پیوستگی برقرار نمایید. از طرفی وب سایت می تواند به برندینگی شما هم کمک کند. یکتا از کوتاه ترین و آسان ترین گذرگاه هایی که برای برند سازی مورد بهره‌گیری قرار می گیرد طراحی وب سایت می باشد.

امکانات سایت املاک
امکانات سایت املاک
مشاورین املاک اگر منظور داشته باشند تبلیغات به روزی را اتمام دهند باید به شیوه های جدید روی آورند. طراحی سایت این امکان را برای آن ها فراهم می کند که به صورت 24 ساعته با مشتریان خود در وابستگی باشند و تبلیغاتی را برای سایت خویش سپریدن دهند. با بهینه سازی سایت و سئوی مناسب می توانید رتبه مناسبی را در گوگل به دست آورید و حجم زیادی از مشتریان به سایت شما روانه خواهند شد. در طراحی سایت باید به بعضی از امکاناتی که داخل سایت قرار بگیرد توجه دشاته باشید. بعضی از این امکانات دربرگیرنده موارد ذیل می شوند:

امکان مشاهده موقعیت مکانی ملک ها

قابلیت قرار دادن تصاویری از ملاک های موجود

محدود نبودن جستجو برای شمار اتاق های و ذیل بنای ساختمان ها

قرار دادن قسمتی برای اخبار ها و اطلاعیه ها در مورد مسکن

قرار دادن بخشی برای ثبت خانه باره نظر

امکان پرداخت بیعانه و پیمان دادن درگاه آنلاین پرداخت و ...

ریسپانسیو بودن سایت

همان طور که گفته شد برای دسترسی به فایده مناسب و به دست آوردن مشتریان زیاد به طراحی سایت بیچارگی دارید، اما پروا داشته باشید در بازار رقابتی امروز بسیاری از افرا در حیطه شغلی شما مشغول به کار و جنبش هستند، فلذا باید در طراحی سایت دقت زیادی داشته باشید. احد از مواردی که در طراحی سایت باره اهمیت واقع می شود ریسپانسیو بودن سایت است. بسیاری از کسان ممکن است که با به کارگیری کامپیوتر وارد سایت شما شوند و منزل ای را برگزیدن نمایند از طرفی هم برآنند این خانه را با به کارگیری گوشی تلفن به دوستان و نزدیکان خود پرتو دهند، ولی با سایت رو به رو می شوند که اطلاعات ناقصی را ارائه می دهد، بنابراین برای اینکه سایت شما اطلاعات را به صورت کامل بر روی همه دستگاه های الکترونیکی پرتو دهد باید به ریسپانسیو بودن آن توجه داشته باشید.

گستردگی بازار با طراحی سایت املاک
همان طور که گفته شد طراحی سایت امکانت مختلفی را در برگزیدن صاحبین مشاورین املاک پیمان می دهد، احد از این موارد این می باشد که می توانند کار خود را نه فقط در یک مکان فیزیکی و یک محدوده مکانی بلکه در تمام گیتی گسترش دهند و همگی مخاطبان در سراسر کشور از سایت شما دیدن خواهند کرد. در این چهره کاربران در هرمکانی که پیمان داشته باشند می توانند ملک مورد نظر خود را گزینش نمایند و با در اختیار داشتن مسیر های دسترسی به مشاورین املاک مراجعه نمایند .

بهینه سازی و سئوی سایت
در پاراگراف های بالا اشاره شد که بهینه سازی سایت امری مهم و زیاد بایسته برای سایت می باشد. استاندارد سازی سئو سایت می تواند کمک زیادی به افزایش رتبه سایت کند، پس با استفاده از کلمات کلیدی در محتواهایی که در سایت بارگذاری می کنید می تواند سئو سایت را استاندارد سازی نمایید و رتبه فوقانی را از گوگل گرفتن نمایید، افزایش رتبه باعث می شود که مخاطبان اثناء سرچ در اینترنت با سایت شما رو به رو شوند و از مطالب سایت شما رویت نمایند برآیند اینکه اگر بتوانند ملک مناسبی را برگزیدن نمایند به مشتری شما تبدیل می شوند.

رپورتاژ آگهی در طراحی سایت املاک
بسیاری از مواقع با رعایت استانداردهای سئو هم رتبه مناسبی را از سایت به دست نخواهید آورد در این جا باید از رپورتاژ آگهی در سایت خود بهره‌گیری نمایید. رپوتاژ آگهی به محتواهایی گفته می شود که در قالب یک تازه برند شما به مخاطبان شناسایی می نمایند و بیشتر جنبه خبری دارد تا تبلیغات، شما می توانید با پرداخت خرج بسیاری کمی رپورتاژ های اعلان خود را در سایت های پر مخاطب پیمان دهید و بک لینک های فراوانی را به دست آورید، بک لینک ها رتبه سایت را بالا می برند. از مزایای رپورتاژ آگهی می نا خرج پسندیده آن و برند سازی و افزایش اعتبار را اسم برد، وانگهی یکتا از کارساز ترین روش ها برای بهبود سئوی سایت رپورتاژ اعلان می باشد. زمانی که رپوتاژ خود را در یک سایت پیمان می دهید و بر روی کلمات کلیدی خود لینک می دهید می توانید از سایت های معتبر بک لینک هایی را گرفتن نمایید. هنگام نگارش رپورتاژ اعلان باید ساختارهای آن را به احسان رعایت نمایید و از واژه ها کلیدی پسندیده کاربرد نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,اخبار تکنولوژی,واتس اپ
فیس بوک در بیانیه ای اعلام کرد امکان خرید کالا در چت واتس اپ را برای کاربرانش فراهم می کند.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، فیس بوک به کسب وکارهای مختلف اجازه می دهد در پیام رسان واتس اپ کالاهای خود را بفروشند.

 

فیس بوک در یک به روز رسانی جدید اعلام کرد ویژگی های خرید در اپ را در پیام رسان گسترش می دهد تا کاربران راه های بیشتری برای خرید  مستقیم محصولات در چت ها داشته باشند.

 

در بیانیه شرکت جزئیات دقیق این قابلیت ارائه نشده  است. اما به نظر می رسد شیوه خرید در اپ به این شکل باشد که کسب و کار مورد نظر پس از دریافت پیام از کاربر (خریدار) لینک کاتالوگ محصول را برای او ارسال می کند.

 

در مرحله بعد خریدار می تواند کالاهای مورد نظر را به فهرست خرید خود اضافه و پس از پرداخت هزینه از اپلیکیشن خارج شود.

 

البته پیش از این واتس اپ گزینه کاتالوگ را اضافه کرده بود، اما این ویژگی محدود بود. در حقیقت این شبکه اجتماعی تصمیم دارد گزینه های خرید خود را در اپلیکیشن گسترش دهد.

 

فیس بوک چندی قبل ویژگی «فیس  بوک پی» را در برزیل آزمایش کرد و اکنون تخمین زده می شود از آن برای پردازش تراکنش های مالی در قابلیت جدید واتس اپ استفاده شود. 

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76596.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,اخبار تکنولوژی,رئیس کارخانه سامسونگ
لی کان هی، رییس کارخانه سامسونگ در سن ٧٨ سالگی درگذشت.

به گزارش انتخاب، خبرگزاری فرانسه خبر داد که "لی کان هی" رییس کارخانه سامسونگ در سن ٧٨ سالگی درگذشت.

 

او به دلیل بیماری قلبی در مرکز پزشکی سامسونگ در سئول فوت کرد.

 

او پسر بنیانگذار سامسونگ یعنی لی بیونگ-چول است که در سال ۱۹۳۸ این شرکت را در کره ایجاد کرد.

 

لی کان هی رئیس و مدیرعامل گروه بزرگ سامسونگ، با ثروت ۱۳.۷ میلیارد دلار چهاردهمین میلیاردر جهان بود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76635.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دامنه چیست ؟ استعمال پهنه در طراحی سایت گستره چگونه است؟
دامنه چیست؟
دامنه همان آدرسی هست که شما با وارد کردن آن در مرورگرتان وارد یک سایت می شوید مثلا: www.google.com .اجازه دهید حوزه را به زبان ساده تر توضیح دهیم تصور کنید شما هدف دارید یک کسب و کار راه اندازی کنید، برای اینکه کسب و کار شما درآمد مناسبی داشته باشد باید آن را در یک ناحیه پسندیده و یک آدرس مستقیم که مشتری شما آن را به خاطر بسپارد راه اندازی کنید
یک آدرس که ویژگی اصلی آن این باشد که کاربر شما بدون دردسر بتواند آن را بیابد، و ترجیح دهد به جای اینکه به محل کسب و کار رقیب شما برود، قبل شما بیاید چون شما یک آدرس آسان دارید که مشتری شما آن را به خاطر سپرده و احتیاجی نیست خودش را به دردسر بیندازد و همان طور که میدانید این آدرس فقط بی همتا برای سوداگری شما می باشد مثلا: بازار، خیابان ۱، پلاک ۱ این آدرس تنها و فقط برای شما می باشد.یکی از thomasdigital پایه ها مهم برای قرار دادن سایت بر روی بستر اینترنت حوزه سایت است. در صورتیکه پهنه جاسازی نکنید طراحی سایت برای افراد کاملا بی استفاده است.

دامین به طور کلی از ۲ دسته اسم و پسوند ساختن شده است که خروجی آن میشود آدرس سایت شما.

نام دامنه:
این اسمی است که شما برای سایت خودتان برگزیدن می‌کنید. برای برگزیدن اسم، شما هیچ محدودیتی ندارید. فقط مساله این است که نام شما باید سرهم باشد. البته شما می‌توانید کلمات را با خط فاصله (-) از هم متمایز کنید. اسم منحصر به فرد و گرد شما، با توانایی به یاد سپاری، جذاب با توانایی برند شدن .
بخش نام را می توانید بصورت دلخواه انتخاب نماید. البته پروا داشته باشید که در صورتی امکان ثبت این نام توسط شما می باشد که قبل از شما کسی آن را ثبت نکرده باشد و به اصطلاح پهنه آزاد باشد.

پسوند دامنه
پسوند های زیاد زیادی هستی دارند که هر کدام متعلق به خاصیت wpastra های ویژه خویش را دارند پسوند ها همانند .ir، .comو…

انواع پسوند دامنه
پسوند ها به بخش بندی های مختلفی دسته میشوند، ولی کل آن ها ملزم به دریافت مجوز از کمپانی ICANN می باشند، به پسوند هایی که پروانه رسمی دارند TLD یا (Top Level Domain) می گویند ، که در پیوسته این مقاله هدف داریم عنوان آن ها را برای شما همراهان تارنگار پارس پک توضیح دهیم با ما همراه باشید.برای آشنایی با انواع پسوندهای گستره نوشتار پیوسته با آن را مطالعه بفرمایید.

پسوند های اختصاصی
این حوزه همان طور که از نامشان مشخص است به طوری کاملا اختصاصی برای سازمان ها یا حتی کسان با تکاپو های مشخص در قوانین و چارچوب مشخص می باشد، از این گونه دامین میتوان به biz. اشاره کرد که مخفف Business برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک با تکاپو خاص می باشد، مثال بعدی میتواند دامین دوست داشتنی pro. به معنی Professional که حتما احتیاج به گرفتن مجوز میباشد و برای افرادی در هر گویه فعالیت به چهره حرفه ای میباشد.

پسوند های پهنه ملی
شاید شما هم پسوند های کشوری را به صورت دو حرفی بشناسید حوزه هایی ماندد ir. که از آن میان خودمان ایران بوده و دامنه هایی همانند tr. که مربوط به مملکت ترکیه بوده است، ولی احتمالاً سوال برای شما پیش بیاید که برخی از حوزه ها هم هستند که دو حرفی هستند و مربوط به کسب و کار ها می باشد مانند tv. که مربوط به تلوزیون می باشد یا co. که مربوط به کمپانی ها می باشد! بعد تکلیف این ها چیست ؟
نکته اینجاست که اشتباه فکر میکنید در واقع دامنه tv. مربوط به کشور (تووالو) "Tuvalu" می باشد و دومین co. مطعلق به کشور كلمبيا میباشد که به انگیزه همانند بودن پسوند این پهنه به سوداگری ها باعث شده است، این کشور از این فرصت کاربرد کنند و از این طریق اقدام به فروش پهنه ملی خود کنند، البته قابل ذکر است که این قبیل پهنه تنها به این کشور های چکیده نمی شود و میتوان it ، cc و.... اشاره کرد.

دامنه سایت

انتخاب یک اسم حوزه مناسب
هم نام بودن پهنه و برند تجاری:
یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب دامنه، هم نام بودن آن با برند تجاری فعالیت شما می باشد؛ چرا که هر زمان افراد به وب سایت شما اندیشه می کنند، بی برگزیدن اسم تجاری آن را به یاد می آورند در غیر این صورت ممکن است مشتریان شما راز از وب سایت های سایر در بیاورند! به عنوان مثال گروه در برگزیدن اسم گستره از URL هم اسم کمپانی یعنی استفاده کرده است. فلذا پیش از انتخاب نام دامنه، آزاد بودن آن را از طریق لینک who.is رسیدگی کنید. بعضی از کاربران گستره های خاصی را خریداری می کنند و سپس آن را به بها مد نظر واگذار می کنند. پس در چهره تصادف با چنین حوزه هایی سعی کنید تا با توافق اولیه آن را از مالک پهنه خریداری نمایید.

نام های تجاری:
اگر شما صاحب یک کمپانی با اسم بازرگانی شناخته شده مانند سامسونگ هستید، بهترین گزینه برای نام گستره شما همان سامسونگ است. چرا که افراد با گوشزد برند شما، در قسمت URL واژه سامسونگ و احتمالا به پیگیری آن com. را تایپ خواهند کرد. پس پیشنهاد می نماییم در چهره امکان، اسم دامنه را همان برند خود پیمان دهید چرا که این دقیقا همان چیزی است که مشتریان به تعقیب آن می گردند.

تاثیر پهنه بر روی سئو سایت:
شاید به عقیده رسد که برای تحقق یک سئو عالی برگزیدن نام حوزه ای مانند www.buycashewnutsonline.com یک تصمیم خوب است. با پروا به اینکه اسم حوزه معمولا ارتباطی نیرومند با اطلاعات درون تارنما دارد، شدنی است چنین برداشت شود که موتورهای جست و جو چنین پهنه هایی را بیشتر به مردم رهنمود می دهند؛ اما در واقع اینگونه نیست. از سنه 2010 روند این حوزه پرتو دیتا که از عقیده سئو برگزیدن اسم های پشت سر هم اثری منفی در بازاریابی موتورهای جست و جو خواهد داشت.

تاثیر دامنه بر سئو سایت

استفاده از خط فاصله برای اسم دامنه:
برخی از شرکت ها در گزینش اسم پهنه از خط فاصله کاربرد می کنند. به عنوان مثال kalaye_khabe-milade-nor.com را در نظر بگیرید. چنین مشهور حائز مزایا و معایبی است. از لحاظ سئو سایت پیمان دادن خط فاصله سبب می شود تا موتورهای جست و جو کلمات کلیدی را بهتر تشخیص دهند؛ اما آیا به راستی مشتریان می توانند چنین چیزی را به خاطر بسپارند؟
بسیاری کسان عادت دارند کلمات را پشت راز هم تایپ کنند. چنین چیزی برای شما یعنی از دست دادن مشتری و فرآهم کردن شرایط دلخواه برای رقبایی که هم نام شما هستند. علاوه بر این استفاده همزمان از خط فاصله و آندرلاین در نام گستره یک اشتباه بزرگ است که درصد از دست دادن مشتریان را بسیار بیشتر از سایر انحاء خواهد کرد.

پسوند گستره کشور:
هر کشوری یک پسوند ویژه متعلق به خویش دارد. به عنوان نمونه برای مملکت ایران پسوند ir. مورد بهره‌گیری پیمان می گیرد. در بسیاری از موارد به کارگیری چنین پسوندی به جای com. تاثیری منفی در سئو و جست و جوی مشتریان خواهد داشت چرا که اکثر کاربران به طور معمول پس از نام پهنه com. را در URL وارد می کنند؛ مگر اینکه از پیش پسوند شما را به خاطر ودیعه باشند.

ثبت دامنه چگونه است ؟
از آنجایی که پهنه یا آدرس وب سایت ما باید یک نام منحصر به فرد باشد و برای این قصد و ثبت دامنه ما باید یک نام منحصر به فرد را برای وب سایت خویش انتخاب کنیم.ابتدا بحث حوزه چیست را مطالعه نمایید و اگر منظور طراحی سایت دارید، سپس به احضار پیوسته مقالات حوزه و هاست و مقالات آموزش طراحی سایت بپردازید.ما می توانیم از راه سایت www.domaintools.com نام باره عقیده خود را سرچ کنیم و ببینیم که این نام آیا ثبت شده است یا خیر .

همچنین می توانیم از راه شرکت های داخلی که حائز حساب بین المللی هستن اقدام به این ثبت نماییم . فقط باید در برگزیدن این کمپانی ها دقت کنیم . از دسته ای این کمپانی ها میتوان به وطن وب هاست اشاره کرد که از راه وب سایتشان می توانیم اقدام به خرید گستره و ثبت آن نماییم .



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()