نوشته شده توسط : ساحل

مجازی سازی سرور یعنی مستقل کردن سرویس دهنده های نرم افزاری و سیستم عامل‌ها از سخت اسباب یک سرور، به عبارت دیگر راه اندازی یک سرویس و یا سیستم عامل بر روی یک بستر واسطه

مزایای به کارگیری سرورهای مجازی در مقایسه با ساختار سنتی:

کاهش هزینه خرید یک سرور مشکل افزاری برای هر سیستم عامل و یا سرویس دهنده ای
ایزوله کردن گونه ها سرویس‌ها و سرویس دهنده ها بر روی یک دشوار افزار
استفاده بهینه از منابع سرورهای موجود و کاهش هزینه برق و سرمایش
مدیریت یکپارچه و انعطاف پذیری سیستم‌ها
تخصیص منابع موجود اعم از پردازشگر، حافظه، کارت شبکه، و هارد دیسک به هر ماشین مجازی به میزان مورد دربایستن و تغییر آن در صورت لزوم
کاهش میزان فضای اشغال شده توسط سرورها
کاهش Down Time در شبکه
از بین بردن Hardware Dependency
….
مجازی‌سازی سرورها
سرور مجازی
یکی از تکنیک‌های جدید در بازار پیشه استفاده از مجازی سازی سرور می‌باشد. به راستی امروزه مجازی سازی سرور جز اصلی بیشتر مراکز داده هدف می‌شود.
علت آن نیز می‌توان به علت امکاناتی باشد که مجازی سازی سرور در اختیار مدیران دسته تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات جهت مدیریت بهتر پیمان می‌دهد.
و از جانب سایر مجازی سازی سرور با امکان افزایش راندمان در استفاده از تقسیم سخت افزاری با ایجاد تفریق هزینه ها نیز مورد توجه می‌باشد.
تعریف مجازی سازی سرور عبارت است راهکار و روشی که سبب می‌شود چندین سیستم عامل کاربر به شکل همزمان روی یک میزبان سخت افزاری قرار گیرد.
به شکل غالب پیشه مجازی سازی توسط یک نرم اسباب صورت گرفته و سبب اجرای برنامه کاربردی بر روی دشوار افزارهای متفاوتی که هستی فیزیکی ندارند را امکان پذیر می‌کند.

علت استفاده از مجازی سازی سرور
اگر طی سالیان ماضی شما به عنوان یکتا از کارمندان یک سازمان به یک سرور نیازمند بودید و تقاضا آن را می‌کردید این کار با یک پروسه طولانی و زمان بر به اتفاق بود.
زیرا باید مناقصه ای جهت خرید سرور صورت می‌گرفت و سپس سیستم عامل روی آن نصب و راه اندازی شده و سپس به شما تحویل دیتا می‌شد.
اما امروزه با به کارگیری فناوری مجازی سازی سرور شما به راحتی می‌توانید در بازه زمانی کوتاه آن را تحویل گرفته و حتی با روش‌ها و قابلیت‌های clone و template می‌توان بازه زمانی جهت نصب سیستم عامل را نیز حذف کرده و این قضیه بازه تحویل دریافت سرور را نیز کوتاه تر می‌کند.
در گذشته قبل از برپایی تکنولوژی مجازی سازی سرور، ادارات و سازمان‌ها جهت امور کاری خویش از یک برند خاص سرورهای مشکل افزاری و همین طور تجهیزات و وسایل مربوطه بهره‌گیری می‌کردند.
اما امروزه با مجازی سازی سرور شما از این گزینش راحت شده و می‌توانید به هر شکل از سروری که گرایش دارید کاربرد کنید.
زیرا از عقیده فناوری و فن آوری مجازی سازی مشکل افزاری همیشه یک قدم عقب‌تر از روش‌های مجازی سیستم عامل‌ها بوده است.
و ایجاد همسویی در سطح سیستم عامل و hyper visor ها صورت گرفته و همین عامل سبب بالا رفتن قدرت نرمش پذیری مدیران مراکز داده و شبکه شده و به آن‌ها اجازه استفاده از هر نوع دشوار افزاری جهت استفاده را می‌دهد. حتی با مجازی سازی سرور به راحتی سایر شما می‌توانید از یک مشکل اسباب به سخت اسباب سایر انتقال پیدا کنید.

مزایای مجازی سازی سرور
صرفه جویی در مصرف انرژی
کاهش میزان فضای مصرفی در داده سنتر
استفاده چندین تن به طور اشتراکی از سرور و بالا بردن سهم وری
صرفه جویی در مقدار فضای مورد بیچارگی جهت مکان‌های سرویس دهنده ها
مدیریت بهتر شبکه و ایجاد انعطاف پذیری
افزایش ظرفیت شبکه و نرمش پذیری بیشتر آن
فرآیند حفاظت و پشتیبانی آسان‌تر
افزایش و بازدهی بیشتر طاقت عملیاتی با استفاده از سرور مجازی
ایجاد امنیت بیشتر سیستم‌ها
کاهش پیچیدگی های عملیاتی

کاهش خرج خرید دشوار افزاری

 

منبع : 

https://avashnet.com/server-virtualization/



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

میسیون تلفیق مجلس در اولین دور بررسی شورای نگهبان به ‌دلیل وجود ابهام در رعایت قراردادهای معتبر منعقدشده اپراتورها و نحوه‌ی دقیق هزینه‌کرد منابع مازاد بر مبلغ مذکور، به مجلس بازگردانده شد. حال با رفع این ابهام‌ها و اصلاح مصوبه، شورای نگهبان مصوبه را تأیید کرده است.

بر اساس مصوبه‌ی کمیسیون تلفیق ۱۴۰۰، حق‌الامتیاز و حق‌السهم دولت از کارورهای ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی پس از پایان قرارداد فعلی آن‌ها ۱۰ واحد درصد (۱۰ درصد) افزایش یافته است و به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۳۰۴۰۴ تا سقف مبلغ ۱۲۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود. منابع درآمدی حاصل از این افزایش از هر اپراتور، تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال با نظارت مرکز ملی فضای مجازی، صرف توسعه‌ی زیرساخت همان اپراتور در بستر شبکه ملی اطلاعات می‌شود و اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات، اجازه‌ی افزایش تعرفه‌ی اینترنتی مصرفی در سال ۱۴۰۰ ندارند.

در ادامه آمده است که منابع حاصل از حق‌السهم دولت از اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت مازاد بر ۶۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در ردیف ۱۳۰۴۰۴ صرف موارد زیر می‌شود:

  • توسعه زیرساخت ۵ میلیون پورت اینترنت ثابت پرسرعت توسط شرکت مخابرات ایران که امکان ارائه‌ی خدمات صوت و تصویری پیشرفته را داشته باشد
  • حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی
  • پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با فضای مجازی تحت نظارت و راهبرد مرکز ملی و در راستای مصوبات شورای ‌عالی فضای مجازی به‌خصوص «طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات» مصوب شهریور ۱۳۹۹ با اولویت بومی‌سازی تجهیزات و خدمات امنیت و تولید محتوا و سالم‌سازی، ذخیره‌سازی و پردازش کلان داده‌ها حمایت از توسعه‌ی هوشمندسازی در قوای سه‌گانه و نیروی انتظامی و ایجاد یک زیرساخت مرجع ملی به ‌نحوی که امکان نظارت برخط و قابل اتکای سهم ترافیک داخلی در کل مصرف اینترنت کشور فراهم شود
  • وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است اقدامات مشخص‌شده در طرح سند کلان شبکه ملی اطلاعات در افق ۱۴۰۰ را محقق کند
  • مسؤولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و نظارت بر آن هم بر عهده‌ی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر فضای مجازی (ساترا) سازمان صدا و سیما است و سازمان صدا و سیما موظف است در راستای حفظ ارزش‌های ایرانی – اسلامی و نظام خانواده بر تمام مراحل تولید آثار حرفه‌ای در فضای مجازی نظارت کند و ضمن ارتقای کیفی تولیدات از اثرات سوء آن در جامعه جلوگیری به عمل آورد.

 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است به‌ نحوی سیاست‌گذاری کند که توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال بر بستر شبکه ملی اطلاعات دارای مزیت‌های مالی و اقتصادی قابل ‌توجه نسبت به توسعه‌ی آن در خارج از شبکه ملی اطلاعات باشد.

با وجود تصویب بند (ی) تبصره ۶، کارشناسان همچنان برخی ایرادات را به این مصوبه وارد می‌دانند؛ برای مثال قرارداد شرکت ایرانسل با دولت سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد و تمدید آن طبق موافقت طرفین نباید شامل افزایش حق‌السهم دولت شود. وزیر ارتباطات و معاونان او هشدار داده‌اند که افزایش مالیات اپراتور راهی ‌جز گران شدن اینترنت در سال آینده نخواهد داشت و در غیر این صورت، منجر به تحمیل ضرر و زیان و ورشکست شدن تدریجی آن‌ها می‌شود.

کارشناسان می‌گویند گرفتن حق‌السهمی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت به شرکت مخابرات، منصفانه به‌ نظر نمی‌رسد و توسعه‌ی اینترنت ثابت را به ‌دنبال نخواهد داشت. باید دید واکنش اپراتورها و شرکت‌ها در روزهای آتی چه خواهد بود.

 

منبع : 

https://www.zoomit.ir/tech-iran/369074-guardian-council-approved-increase-proportional-share-operators/

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مصوبه، حق‌السهم دولت از اپراتورها پس از پایان قرارداد فعلی آن‌ها ۱۰ درصد افزایش می‌یابد و مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان دریافتی، به تولید محتوا و نظارت در فضای مجازی، توسعه‌ی زیرساخت اینترنت ثابت پرسرعت توسط شرکت مخابرات و توسعه‌ی شبکه ملی اطلاعات اختصاص داده خواهد شد.

از میان اپراتورها، تنها قرارداد ایرانسل در سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسید و همین موضوع عملا باعث می‌شد در سال آینده، تنها ایرانسل شامل ۱۰ درصد افزایش مالیات شود. اما ایرانسل پیش از پایان سال ۱۳۹۹ پروانه خود را نزد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا تیرماه ۱۴۰۵ تمدید کرده است.

پروانه این شرکت تیرماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسید؛ اما از آنجا که اپراتورهای همراه ملزم هستند مذاکرات تمدید پروانه را یک سال پیش از پایان مهلت پروانه آغاز کنند، ایرانسل پیش از موعد پروانه‌اش را تمدید کرده است.

گفتنی است قرارداد همراه اول در تیرماه ۱۴۰۲ و رایتل مرداد ۱۴۰۹ به اتمام می‌رسد؛ در نتیجه تا آن زمان مشمول مصوبه جدید مجلس نمی‌شوند.

 

منبع: 

 

https://www.zoomit.ir/tech-iran/369099-irancell-skipped-increasing-proportional-share-1400/



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت فروشگاهی ارزان بها به شما در شروع سوداگری اینترنتی کمک می کند. در این عصر دیجیتال کسب و کارهایی ترقی خواهند کرد که بتوانند تجارت خود را وارد فضای مجازی و دنیای اینترنت کنند. شما با طراحی یک سایت فروشگاهی ارزان، می توانید تکاپو خود را در اینترنت آغاز کنید.

راه اندازی سوداگری ارزان
برای تاسیس هر کسب و کاری به یک فروشگاه نیاز دارید. امروزه فروشگاه ها می توانند به چهره مجازی و در اینترنت و یا به چهره فیزیکی باشند. اگر سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار خود ندارید، ما به شما راه اندازی فروشگاه اینترنتی را رهنمود می نماییم زیرا راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در سنجش با خرید یا اجاره یک دفتر یا مغازه واقعی به خرج خیلی کمتری احتیاج خواهد داشت. صحیح است که شما برای تاسیس یک فروشگاه اینترنتی کمتر خرج می کنید اما فروش شما شدنی است بیشتر باشد زیرا با داشتن یک فروشگاه در اینترنت شما می توانید جامعه ای از مشتریان را در همه مملکت داشته باشید. حضور در دنیای اینترنت شما را به عنوان یک برند به کسان زیادی شناسایی خواهد کرد و درآمدتان را افزایش خواهد داد. درباره سایت فروشگاه ساز اینترنتی در نوشتار رسیدگی سایت فروشگاه ساز اینترنتی بیشتر بخوانید.

 

سایت فروشگاهی با فروشگاه ساز؟
بیش از ۶۰ درصد از کسان در اینترنت دنبال یافتن محصولات و خدمات باره بیچارگی خویش هستند. یک تارنما خوب، می‌تواند شما و محصولاتتان را به کاربران اینترنت معرفی کند. علاوه بر معرفی، یک وب سایت می‌تواند برای شما مشتری جذب کند. شما می توانید محصولات خود را به کمک سایت به فروش برسانید. همان طور که گفتیم، شما برای شروع کسب و کار خویش در اینترنت دربایستن به سایت فروشگاهی دارید. شما برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت، می توانید از فروشگاه ساز چیره دست استفاده کنید و در سررسید کم یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

 

چگونه سایت فروشگاهی ارزان طراحی کنیم؟
اگر شما دنبال طراحی یک سایت فروشگاهی ارزان هستید، بهتر است نیازهای فروشگاه اینترنتی خود را تا چندماه آینده رسیدگی کنید، سپس مطابق با این نیازها برای سایت فروشگاهی خویش امکانات پیمان دهید الی از هزینه های اضافی بازدارندگی کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید به مرور و با بیشتر شدن مشتریان، فروشگاه اینترنتی و امکاناتش را توسعه دهید.

برنامه نویسی اختصاصی برای سایت فروشگاهی تازه راه اندازی شما اصلا به صرفه نیست. برنامه نویسی اختصاصی خرج زیادی دارد و برای فروشگاه های اینترنتی بازپسین تاسیس که مشتریان تغییر ناپذیر ندارند، توصیه نمی شود. بهتر است از فروشگاه ساز های چیره دست کمک بگیرید. به جز مواردی که هویت سایت فروشگاهی شما محسوب می شود برای باقی موارد نیازی به کدنویسی اختصاصی و جدا ندارید.

 

مزایای تاسیس فروشگاه اینترنتی
فعالیت و فروش ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته!
هزینه تاسیس کمتر نسبت به خرید یا اجاره فروشگاه فیزیکی
برند سازی برای شما
فعالیت در گویه تخصص
افزایش شمار جامعه مشتریان
مزایای اغلب راه اندازی فروشگاه اینترنتی را در مقاله مزایای برپایی فروشگاه اینترنتی بخوانید. نکته ای که باید بدانید این است که داشتن یک فروشگاه اینترنتی لزوما به معنای داشتن یک فروشگاه به شکل دیجی کالا نیست که هر گونه محصولی در آن ارائه شود. شما می‌توانید فقط محصولات خویش را در فروشگاه اینترنتی به فروش برسانید و به این ترتیب درآمد خود را افزایش دهید، یا اگر تخصصی دارید با یک وب سایت خود را به مردم شناسایی کنید.

 

بیشتر بدانید: فروش سایت فروشگاهی آماده

 

طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت

 

برای ساخت سایت فروشگاهی ارزان به چه نکاتی باید پروا کرد؟
سرعت سایت فروشگاهی شما باید بالا باشد
یک سایت فروشگاهی معمولا پربازدید است، پس باید از سرعت قابل قبولی برخوردار باشد لغایت کاربران در کمترین سررسید و به سادگی بتوانند از صفحات سایت بازدید کنند یا خرید اتمام دهند.

سایت فروشگاهی شما باید ساده و در دسترس باشد
بازدید و به کارگیری یک سایت فروشگاهی باید برای کاربران ساده و دردسترس باشد. محصولات باید به نکویی تقسیم بندی شده باشند و نگریستن کالاها و یا مقالات موجود در سایت برای کاربران ساده باشد. نباید چیدمان سایت کاربر را گیج کند.

ظاهر سایت فروشگاهی شما باید قشنگ و جذاب باشد
ظاهر سایت و گرافیک آن باید جذاب و کل پسند باشد. لازم است اثناء طراحی سایت، با رعایت استانداردها، از کل فضای سایت بهره‌گیری شود و در همان سان خسته کننده نباشد.

فرایند خرید از سایت فروشگاهی شما باید آسان باشد
خیلی مهم است که فرایند خرید از سایت ساده باشد. پیچیدگی این فرایند از مهمترین عواملی است که کاربر را از خرید پشیمان خواهد کرد. فلذا مهم است که تبادل به سادگی انجام شده و مشتری بتواند به سرعت محصول باره عقیده را گزینش و خریداری نماید.

سایت فروشگاهی شما باید بازتاب گرا باشد
امروزه بیشتر افراد با تلفن همراه وارد اینترنت می‌شوند، پس مهم است که سایت فروشگاهی شما در این مکان نیز پاسخگو باشد.

سایت فروشگاهی شما باید تجربه کاربری پسندیده داشته باشد
یک کاربر وقتی وارد سایت می‌شود باید بتواند به راحتی با آن کار کرده و با خوشنودی از آن بیرون شود. به راستی باید بتواند به سادگی از بخش های مختلف سایت بازدید کرده و به صفحات مورد نظرش دسترسی داشته باشد.

 

بیشتر بدانید: تعلیم طراحی تارنما فروشگاه اینترنتی

 

طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای چه کسانی سودمند خواهد بود؟
اگر شما لغایت به امروز فروشگاهی به صورت فیزیکی نداشتید ساخت سایت فروشگاهی ارزان و تصمیم دارید با صرف هزینه کمتری یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید، طراحی سایت فروشگاهی ارزان برای شما پسندیده است. شما با کمک اخذ از فروشگاه ساز وب پرکار می توانید در مدت سررسید کمی فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید.

اگر شما فروشگاهی به صورت فیزیکی دارید و الان برای فروش بیشتر و وانگهی شناسایی برند خویش به فکر تاسیس فروشگاه اینترنتی افتادید، طراحی سایت فروشگاهی ارازن برای شما نیز مفید است. شما کافی است با خرید یک فروشگاه ساز، محصولات خویش را در فروشگاه اینترنتی وارد کنید و کار و جنبش خویش را نخست کنید.

 

خرید سایت فروشگاهی ارزان
امروزه گرد از علل کامیابی در تجارت، حضور در فضای اینترنت است اما بعضی از مدیران کسب و کارها در باره تاسیس فروشگاه اینترنتی تردید دارند، زیرا تردید می‌کنند برای داشتن یک سایت باید حتما ادب برنامه نویسی داشته باشند و چیزهای زیادی از سئو بدانند، ولی داشتن یک سایت فروشگاهی اولین قدم است. به راستی در آغاز نیازی به این اطلاعات ندارید و پس از راه اندازی سایت به مرور اطلاعاتتان در این گویه افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین مطمئن باشید که حتی اگر یک کسب و کار حقیر دارید داشتن سایت به شما کمک می‌کند لغایت کارتان رونق پیدا کند و اگر یک شرکت کبیر دارید باز هم داشتن یک سایت از ملزومات شغل شما محسوب می‌شود لغایت بتوانید به یک برند سرشناس تبدیل شوید و پیشه خود را گسترش دهید. با کمک فروشگاه سازها شما می تواند یک سایت فروشگاهی ارزان داشته باشید.

 

سایت های حاضر ارزان چه تفاوتی با سایت اختصاصی طراحی شده دارند؟
سایت های حاضر به نحوی طراحی می‌شوند که بتوانند نیازهای اولیه هر کسب و کاری را پاسخگو باشند. به راستی طراحان این سایت ها آنها را براساس تجربیاتی که در بازخورد مشتریان از گونه ها سایت های طراحی شده داشته اند، طراحی می‌کنند. این سایت ها به نحوی طراحی می شوند که مشتریان مختلف بتوانند با توجه به پیشه خود دسته های گوناگون آن را ویرایش نمایند.

اما سایت های اختصاصی به شکلی طراحی می‌شوند که با نیازها و استانداردهای آن کسب و کار خاص کاملا مطابق باشد و مواردی را شامل می‌شوند که مشتریان از پیش ازطراح درخواست کرده باشند. از طرف دیگر سایت های حاضر قیمت زیر تری دارند و باصرفه تر هستند. پس اگر امکانات اختصاصی خاصی مد نظرتان نیست و نمی‌خواهید خیلی در این مورد هزینه کنید، می‌توانید به جای طراحی سایت اختصاصی، یک سایت آماده خریداری کنید. در این مقوله در نوشتار طراحی سایت با وردپرس یا برنامه نویسی اختصاصی بیشتر بخوانید.

 

نکته آخر

شما برای تاسیس یک سایت فروشگاهی ارزان می توانید از فروشگاه ساز وب فعال استفاده کنید. برای اطلاعات اغلب با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اسپاتیفای در سال‌های اخیر رشد زیادی را تجربه کرده و وارد بازارهای بسیاری شده است. طی این رشد کاربرانی از کشورهای مختلف از جمله ایران به استفاده از این پلتفرم روی آورده‌اند و حالا اسپاتیفای برای ارائه تجربه کاربری بهتر ۳۶ زبان جدید از جمله فارسی را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

اسپاتیفای پیش از این برای جلب رضایت میلیون‌‌ها کاربر جدید خود در بازارهای در حال توسعه از جمله هند و ایران نه تنها قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد بلکه هزینه اشتراک را نیز برای آنها کاهش داد تا توان رقابت با سرویس‌های محلی نظیر Jio Saavn و Gaana را در هند داشته باشد. این سرویس با رشدی خیره کننده طی یکسال توانسته تعداد کاربرانش را به ۳۲۰ میلیون نفر برساند که از این میان ۱۴۴ میلیون نفر کاربر سرویس پولی این اپلیکیشن هستند.

این شرکت حتی نسخه لایت یا کم حجمی از اپ خود را هم برای افرادی که گوشی‌های با سخت افزار ضعیف دارند ارائه کرد اما علی رغم این تلاش‌ها هنوز بسیاری از کاربران به خاطر ۲ عامل اصلی از جمله قیمت و پشتیبانی از زبان‌های محلی استفاده از سرویس‌های بومی را ترجیح می‌دادند. این شرکت حالا ۳۶ زبان جدید را هم به پلتفرم خود اضافه کرده است.

این قابلیت ابتدا به نسخه وب اسپاتیفای آمد و در اختیار کاربران اپ موبایل هم قرار می‌گیرد. ۳۶ زبان اضافه شده در جدیدترین به‌روزرسانی این اپلیکیشن شامل فارسی، آذری، هندی، نروژی، دانمارکی، پرتغالی، اوکراینی، اردو، چینی ساده شده، آفریقایی و بنگالی است. جالب اینجاست اسپاتیفای در حالی زبان فارسی را به سرویس خود اضافه کرده که از چند ماه پیش مسدودسازی حساب کاربرهای ایرانی را کلید زده بود.

هدف اسپاتیفای ورود به ۸۰ بازار جدید است و افزوده شدن این زبان‌ها به این شرکت اجازه می‌دهد بر مشکل ناآشنا بودن کاربران با زبان انگلیسی غلبه کرده و شمار بالایی از آنها را به سوی خود بکشاند. البته در برخی کشورهای دیگر نظیر هند که میزبان سرویس‌های قدرتمندی مثل JioSaavn و Wynk است همچنان مشکل اصلی هزینه بالای اشتراک باقی می‌ماند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

«اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری» ایالات متحده، اطلاعات پتنت جدید اپل را در مورد حلقه هوشمندی مجهز به حسگر «SMI» به اشتراک گذاشته است. حلقه هوشمند اپل به عنوان وسیله جانبی می‌تواند برای کاربردهای مختلفی مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد.

اطلاعات منتشر شده از طریق وب‌سایت «Patently Apple» نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها از سال 2015 تاکنون روی توسعه حلقه هوشمندی به عنوان وسیله جانبی برای عینک یا هدست واقعیت مجازی کار می‌کنند. اپل پیشتر نیز پتنت دیگری در مورد حلقه هوشمند به ثبت رسانده بود،‌ اما فایل مستندات پتنت جدید تفاوت‌هایی را نشان می‌دهد.

باتوجه به فایل‌های مربوط به پتنت،‌ حلقه هوشمند به سیستم ورودی مبتنی بر ژست‌های حرکتی با حسگر SMI مجهز است که می‌تواند به صورت تکی، چندتایی یا همراه با اپل پنسل برای کاربردهای مختلف AR ،VR و MR مورد استفاده قرار گیرد. از حسگر  SMI می‌توان برای سنجش جرکت نسبی بین حسگر و هدفی مشخص مثلا سطح یا یک شی استفاده کرد.

 

 

 

حلقه هوشمند مجهز به تجهیزات فرستنده و گیرنده است تا بتواند با سایر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کرده و با عینک هوشمند یا هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل به خوبی تعامل داشته باشد.

تصاویر پتنت اپل نشان می‌دهد که سیستم مذکور از دو حلقه هوشمند تشکیل شده است که می‌تواند به راحتی در انگشت شست و اشاره مورد استفاده قرار گیرد و کاربر برای برخی حرکات مانند بزرگنمایی یا چرخش از انگشتان خود که حلقه هوشمند در آن قرار دارد استفاده می‌کند.

حال باید دید اپل چه زمانی سیستم حلقه هوشمند جدید را به مرحله تولید خواهد رساند. آیا ممکن است همزمان با رونمایی هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل در سال آینده شاهد معرفی حلقه هوشمند نیز باشیم یا خیر.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حق امتیاز اختراع دو موبایل منتشر شده است که دارای نمایشگرهایی هستند که کل دستگاه را در بر می گیرد.

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، شیائومی در اواخر ۲۰۱۹ میلادی طرح اولیه موبایلی را رونمایی کرد که Mi Mix Alpha نام داشت و نمایشگر آن به طور کامل دستگاه را در بر گرفته بود.

 

این شرکت چینی اعلام کرد دستگاه مذکور به طور محدود تولید می شود اما این امر هیچ گاه محقق نشد. اکنون دو طرح اولیه مشابه با دوربین های پاپ آپ متعلق به این شرکت فاش شده است.

 

طبق گزارش وب سایت«لتس گو دیجیتال» شیائومی حق امتیاز مذکور را در پایان ۲۰۱۹ میلادی در چین ثبت کرده و اسناد آن در یکم ژانویه ۲۰۲۱ میلادی منتشر شده است.

 

در این حق امتیاز دو موبایل با نمایشگری که تمام دستگاه را از بالا به پایین پوشانده، نشان داده می شود که اختلاف اندکی با یکدیگر دارند. به طور دقیق تر هر دو طرف آن نمایشگر وجود دارد.  ماژول دوربین پشتی نیز ۴ تایی و افقی شکل است.

 

طراحی دوم به دستگاهی با نمایشگر فراگیر با گوشه های منحنی تعلق دارد که ماژول دوربین پشتی آن سه تایی است و اثری از فلش ال ای دی روی دستگاه دیده نمی شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067897.html



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

محققان کره ای با استفاده از «روغن بزرک» روشی ابداع کرده اند که می تواند ۹۵ درصد ترک های نمایشگر موبایل را در ۲۰ دقیقه ترمیم کند.

 به گزارش مهر به نقل از لد بایبل، محققان کره جنوبی روشی برای ترمیم نمایشگرهای شکسته موبایل یافته اند. این روش نوین شامل تقویت نمایشگر به وسیله «روغن بزرک است» تا آنها بتوانند خود را ترمیم کنند.

 

این تحقیق در نشریه Composite Part B: Engeenring منتشر شده و یونگ چا جونگ مدیر مرکزی در  انستیتو علم و فناوری کره جنوبی(KIST) آن را رهبری کرده است.

 

در این پروژه محققان «روغن بزرک» را به شکل میکروکپسول هایی در نمایشگر به کار بردند. به طور دقیق تر در این روش از پلیمر دولایه (PBF) استفاده شد که دولایه متشکل از کپسول های روغن بزرک و محصول شیشه مانندی را در برمی گیرد . این ماده شیشه مانند در موبایل ها و دستگاه های دیگر به کار می رود CPI نام دارد. نتیجه حاصل ایجاد یک ماده جدید است.

 

محققان در آزمایش ها نشان دادند زمانی که نمایشگر در معرض خطر ترک قرار می گیرد، «روغن بزرک» آزاد و سپس سخت می شود. به این ترتیب نمایشگر هرگونه خسارتی را ترمیم می کند.

 

محققان ادعا می کنند  روش نوین آنها قادر به ترمیم ۹۵ درصد ترک های نمایشگر  است. علاوه بر آن این روش ترک ها را در ۲۰ دقیقه ترمیم می کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067880.html



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در پاسخ به اتاق سرور چیست اتاق سرور اتاقی است که به منظور حفظ و نگهداری سرورها، روترها، سوییچ ها و سایر تجهیزات مرتبط ساخته می شود. این اتاق می تواند به صورت تنها یا بخشی از یک دیتا سنتر باشد و در شکل های متنوع ایجاد شود. درباره اتاق سرور میتوان گفت اتاقی است که شرایط محیطی و عملکردی را برای سرورها و تجهیزات مرتبط فراهم می سازد.

اتاق سرور چیست
وظیفه اتاق سرور چیست ؟
در هر سازمانی وظیفه سرویس دهی به کارکنان بر عهده سرور ها است. در تعریف اتاق سرور مرکز داده تجهیزات مختلفی نصب می شود ولی به اتاق سرور معروف است. چون در نهایت تمامی آنها برای کار کرد مطمئن و صحیح سرور ها و ارتباط با آنها نصب می شوند. وظیفه این مکان حفظ شرایط مناسب برای سلامت سرور ها و تجهیزات مرتبط با آن و تضمین عملکرد آن ها است. عدم کارکرد صحیح هر قسمتی از این اتاق کل کار سازمان را مختل کرده و یا سبب آسیب به اطلاعات می شود.

یکی دیگر از کاربرد های مرکز داده سرویس دهی به افراد بیرون از سازمان می باشد. برخی از مجموعه ها مانند بانک ها، شرکت های تلفن همراه، شرکت های بیمه، سازمان های دولتی، فروشگاه های اینترنتی و بسیاری دیگر در حال ارایه سرویس به بیرون از مجموعه می باشند. این خدمات در انواع مختلفی مانند وب یا اپلیکیشن های موبایلی می تواند باشد.

اهمیت اتاق سرور
اهمیت اتاق سروربرای درک بهتر آنکه اتاق سرور چیست باید بدانیم اهمیت اتاق سرور چقدر است. تمامی اطلاعات یک شرکت در سرور های آن می باشد. این اطلاعات همچنین برای ایمنی بیشتر در ذخیره ساز ها نگهداری می شود. این اطلاعات حاوی دیتای مربوط با چندین سال می باشد. ممکن است اطلاعات بانکی و مالی باشد. ضرر از بین رفتن اطلاعات مالی را براحتی می توانیم درک کنیم. ممکن است اسناد الکترونیکی مربوط به سازمان در این اتاق باشد. سوابق اطلاعاتی مربوط سالیان دراز. موارد بسیاری دیگری را می توان مثال زد که همگی حائز اهمیت بالایی می باشند.

اهمیت
شرکت هایی که در حال ارایه سرویس به بیرون می باشند در صورت قطع سرویس با ضرر هنگفت مالی مواجه می شوند. در نظر بگیرید تاکسی اینترنتی یا تلفن همراه قطع شود. کنتور ضرر برای این مجموعه ها ثانیه ای می افتد.

امروزه تمامی امور یک سازمان به کامپیوتر ها ختم می شود. قطع خدمات درون سازمانی مانند نرم افزار های حسابداری و اتوماسیون و و غیره منجر به قطع کار سازمان می شود. حال ضرر بیکار شدن نیروهای یک مجموعه را در نظر بگیرید. حتما به مراکزی رجوع کرده اند که کار شما را انجام دهند و گفته اند شبکه قطع شده است. حجم ازدحام ارباب رجوع و گله و شکایت را به این بخش اضافه کنید.

پس از هر طرف که به این اتاق نگاه کنیم جز اهمیت چیزی نمی بینیم. جواب یکی از سوالات اتاق سرور چیست این است که اتاقی با درجه اهمیت بسیار بالا.

اجزا اتاق سرور چیست
برای درک فیزیکی سوال اتاق سرور چیست بخش های مختلف آن را بررسی می کنیم.

بخش ساختمانی
این بخش شامل ساختمان و ابنیه اتاق می باشد. دیوار اتاق سرور، کف کاذب اتاق سرور، سقف کاذب اتاق سرور، درب اتاق سرور و چاه ارت در این بخش قرار می گیرند. این ساختمان یا اتاق دارای ایمنی مناسبی بوده و در برابر حوادث غیر مترقبه مقاوم است.

برق اتاق سرور
تامین برق مورد نیاز مرکز داده در این قسمت است. بخش برق شامل تجهیزات برقی و کابل های مربوطه است. برای این قسمت میتوان از اتاق برق استفاده کرد. تابلو برق توزیع اتاق سرور، کابل های برق، سیستم ارتینگ و باندینگ اتاق سرور، برق اضطراری یا ژنراتور، منبع برق بدون وقفه یا UPS در این بخش قرار دارند. به منظور ایمنی بیشتر بهتر است این تجهیزات خارج از اتاق سرور و در اتاق برق مستقر شوند.

تاسیسات اتاق سرور
تاسیسات اتاق سرور به منظور حفظ سلامت اتاق و کارآیی بهتر آن نصب می شوند. این قسمت شامل سیستم سرمایش اتاق سرور و سیستم اعلام و اطفاء حریق اتاق سرور می شود. قسمت دیگر تاسیسات شامل ادوات کنترلی و نظارت مانند سیستم کنترل تردد اتاق سرور و دوربین های مدار بسته است. در تاسیسات این مکان قسمتی از تاسیسات مانند کمپرسور و کپسول اطفاء حریق خارج از اتاق و قسمتی مانند پنل دمنده هوا یا سنسور های دود داخل اتاق نصب می شوند.

تاسیسات اتاق سرور
تجهیزات اتاق سرور
در این قسمت ما سرور ها و تجهیزات مرتبط را داریم

رک اتاق سرور: کلیه تجهیزات اتاق سرور به منظور جلوگیری از آسیب دیدن و نظم بیشتر در رک بسته می شوند. رک ها در ابعاد گوناگونی تولید می شوند. بیشترین مدل رک مورد استفاده در این اتاق 42 یونیت عمق a hundred می باشد.
سرور: دستگاه اصلی مرکز داده می باشد. کلیه خدمات از طریق سرور ها ارایه می شود. کلیه تجهیزات دیگر در جهت حفظ شرایط محیطی این سرور ها و ایجاد ارتباطات برای آن ها است.
روتر: این دستگاه وظیفه مسیر دهی و ایجاد ارتباط بین سرور های داخل اتاق و محیط بیرون را فراهم می سازد.
سوییچ شبکه: وظیفه سوئیچ شبکه برقراری ارتباط داخلی بین سرور ها و همچنین بین سرور و سایر تجهیزات مانند روتر و فایروال را بر عهده دارند.
فایروال: نفوذ به مرکز داده و سرقت اطلاعات و یا خرابکاری امری است که در خصوص مراکز داده بسیار اتاق می افند. فایروال جهت جلوگیری از این امر در اتاق سرور نصب و تنظیم می گردد.
دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات: هر چقدر هم در حفظ شرایط محیطی کوشا باشیم باز هم امکان خرابی سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد. به همین منظور با کمک تجهیزات ذخیره ساز از اطلاعات پشتیبان گیری انجام می شود. در صورت از بین رفتن اطلاعات با کمک این تجهیزات اطلاعات بازیابی می شوند.
نصب تجهیزات با نظم و زیبایی انجام می شود تا دسترسی و کنترل آن ها راحت باشد.

تجهیزات اتاق سرور
کابل کشی ارتباطی: این بخش شامل ارتباطات کابلی بین تجهیزات و با بیرون است. این کابل می تواند مخابراتی، شبکه و فیبر نوری باشد.
قسمت نرم افزاری اتاق سرور: این قسمت لایه سرویس دهنده به کاربران است. مرحله اول نصب سیستم های عامل می باشد. مطابق با سرویس یا نرم افزار مورد نصب سیستم عامل انتخاب و نصب می شود. سپس نصب نرم افزارهای لازم و راه اندازی سرویس های مختلف انجام می گردد.
با جواب پرسش اتاق سرور چیست آشنا شدیم. به طور خلاصه در این مکان سرور ها و تجهیزات مرتبط نصب شده و می بایست بهترین شرایط برای کارکرد مداوم آنها فراهم شود.

حضور مداوم در مرکز داده و دیتا سنتر به علت شرایط دمایی برای کاربر سخت است و خاموش کردن سیستم سرمایش کار را برای تجهیزات سخت می کند. همچنین تردد مداوم سبب ورود گرد و غبار به اتاق واحتمال بروز خرابی بر اثر برخورد با ادوات را دارد. برای جلوگیری از تردد مداوم به داخل اتاق دسترسی به نرم افزارها و سیستم های عامل اتاق سرور به صورت راه دور یا ریموت انجام می شود.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی سایر از اقداماتی که باید در حین راه اندازی سیستم های تلفنی باره توجه قرار گیرد، غیرفعال کردن امکانات و یا ماژول هایی است که در حال حاضر متعلق به ها بهره‌گیری نمی شود یا به نحوی برای عملکرد اصلی سیستم، الزامی نیستند. چرا که بسیاری از این قابلیت ها نوعی درگاه ورود به سیستم محسوب می گردند و یا نفوذگر از طریق آن ها، می تواند از سیستم سوء بهره‌گیری کند.

به عنوان مثال در سیستم استریسک، باید ماژول pbx_spool را چنانچه متعلق به استفاده نمی شود، غیر فعال کرد. این ماژول امکان عدد گیری لیستی از شماره تلفن ها را فراهم می کند که ابزاری زیاد پسندیده برای نفوذگران می باشد.

 غیر فعال کردن و یا تغییر در تنظیمات پیش فرض

علاوه بر این که توصیه می شود رمزهای عبور پیش فرض باره استفاده پیمان نگیرند، باید امنیت سیستم تلفنی voip تنظیمات و تعاریف پیش فرض نیز تغییر کنند و یا غیر پرکار شوند. چرا که اگر نفوذگر با ساختار سیستم شما آشنایی داشته باشد، از این مقادیر و تعاریف قبل فرض به راحتی به هدف رخنه به سیستم تلفنی سهم خواهد برد.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رمز عبور
رمزهای عبور و یا به اصطلاح Secret در دنیای VoIP، گرد از مهم ترین آفت پذیری های سیستم های تلفنی می باشد. به طوری که یک نفوذگر با یافتن یک اسم کاربری و رمز عبور آن می تواند از طریق سیستم تلفنی شما تماس مجانی برپا کند. در نتیجه، در چهره اصلاح رمزهای عبور، به میزان قابل توجهی امنیت سیستم تلفنی افزایش خواهد یافت.

معمولا کاربران از رمزهای عبور ساده برای آزمایش سیستم استفاده می کنند و بدون بررسی سیستم از لحاظ امنیتی، آن را پایین بار می برند؛ و رمزهای عبور ساده و قابل تشخیص، به عنوان یک حفره امنیتی در سیستم باقی می مانند.

اهمیت رمزهای عبور برای هر درونی (Extension) زمانی که کاربران گذرگاه دور و بیرونی داشته باشید، مشخص می گردد. چرا که در این صورت با یافتن رمز عبور به راحتی می نا از سیستم تلفنی سوء کاربرد شود.

یکی دیگر از اشتباهات رایج تشابه رمز عبور با عدد درونی و استفاده از رمزهای امنیت سیستم تلفنی ویپ عبور قبل فرض می باشد. به عنوان مثال درونی 201 با رمز عبور 201؛ این رمز عبور مانند این است که کاربر رمز عبوری ندارد.

رمزهای عبور باید ساختار مناسبی از لحاظ شمار کاراکترها و گونه آن ها داشته باشند. به عنوان نمونه سلسله 55178 را در نظر بگیرید. این رمز عبور لاغر است، چرا که ابزارهای نفوذ خیلی ابتدایی هم می توانند با چندین مرتبه تست آن را پیدا کنند. یا رشته test123 نیز به همین صورت قابل تشخیص خواهد بود. بعضی الگوهای رایج و بسیار ساده که در دقایق اول به وسیله ابزارهای نفوذ، شکسته می شوند در سنه 2014 به صورت زیر فهرست شده اند:

123456
123456789
Password
1234
12345
1234567
12345678
abc123
Qwerty
123123



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش GSM‌Arena به نقل از سازمان Above Avalon، تعداد کاربران اپل واچ به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است که تنها ۱۰ درصد تعداد کاربران آیفون است. درحال‌حاضر یک میلیارد آیفون فعال در دنیا وجود دارد.

آمار تعداد کاربران اپل واچ چندان بد نیست. نسل اول این ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۵ راهی بازار شد و از طرف دیگر، اپل واچ جزو محصولات گران‌قیمت بازار به‌حساب می‌آید. البته  ۲۰۲۰ سال خوبی برای اپل واچ بود و در آن، ۳۰ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل راهی بازار شد که از مجموع عرضه این محصول در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بیشتر بود.

در این گزارش گفته شده است که بازار ایلات متحده به اپل واچ واکنش بهتری داشته است و ۳۵ درصد کاربران آیفون در این کشور، از این ساعت هوشمند استفاده می‌کنند. در سطح جهانی همچنان فضای زیادی برای رشد اپل واچ وجود دارد. ساعت هوشمند اپل از نظر فروش پشت سر محصولاتی مانند آیفون، آیپد و کامپیوتر مک قرار دارد.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/economics/368005-apple-watch-reaches-100-million-units/

 


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق مصوبه شورای عالی اداری با عنوان «ساده‌سازی مراحل شروع کسب‌و‌کار»، شروع کسب‌و‌کار دیگر نیازی به دریافت مجوز‌های مختلف از سازمان‌ها و دستگاه‌های گوناگون نخواهد داشت. بر این اساس، متقاضی تنها باید تعهد بدهد که به قوانین و استانداردهای لازم برای کسب وکار پایبند است.

در مصوبه‌ی «ساده‌سازی مراحل شروع کسب‌و‌کار» که ۲۴ آذرماه به تصویب رسید، قید شده است که از این پس، شروع کسب‌و‌کار و رعایت الزامات آن به‌صورت خوداظهاری خواهد بود و نیازی نیست دستگاه‌های مختلف، شرایط کسب‌و‌کار را بررسی کنند. در واقع تمامی نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه بر کسب‌و‌کار، پس از شروع آن صورت می‌گیرد؛ البته متقاضی کسب‌و‌کار باید متعهد شود که تمامی شرایط، الزامات، دستورالعمل‌ها، استانداردها و قوانین و مقررات مصوب و حاکم برای کسب‌و‌کار را رعایت می‌کند تا تعهدنامه‌ی متقاضی به وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه‌های نظارتی ارسال و مجوز شروع به فعالیت کسب‌و‌کار بلافاصله توسط دستگاه متولی صادر شود.

خوداظهاری به‌ معنای پذیرش تمام شرایط و ضوابط اعلامی و تعهد به اجرای کامل آن‌ها است؛ در صورت تخطی متقاضی، حق‌ ابطال مجوز فعالیت برای مراجع ذی‌صلاح محفوظ خواهد بود.

طبق مصوبه شورای عالی اداری، تمامی نظارت‌ها بر کسب‌و‌کار پس از شروع آن خواهد بود

براساس مصوبه‌ی جدید شورای عالی اداری، درخواست شروع کسب‌و‌کار تنها به‌صورت الکترونیکی ثبت می‌شود و دستورالعمل‌ها و استانداردهای متناسب با نوع کسب‌و‌کار به‌طور عمومی و الکترونیکی به اطلاع افراد می‌رسد. در متنی که به امضای رئیس ‌جمهور رسیده و به تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است، می‌خوانیم:

منبع:

https://www.zoomit.ir/tech-iran/368010-start-business-no-need-license-enactment/



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت امروز زیاد ارزان تر از گذشته است. شما به راحتی می توانید گرد از پکیج های طراحی سایت را انتخاب کنید و پس از چند روز وب سایت شما در گستره و هاست باره نظرتان قابل دسترسی است. ولی چه بسا برای افرادی که نخستین بار است با موضوع طراحی سایت بر می خورند از متفاوت بودن تعرفه ها تعجب کنند. برای همین در این مقاله از دارکوب حالات گوناگون یک طراحی را روشنگری می دهم.

این که وب سایت شما چه نوعی باشد: سایت شناسایی (شرکتی)، فروشگاهی و هر گونه دیگر و اینکه در طراحی آن از چه ابزارهایی کاربرد شده باشد می تواند در تعیین قیمت تارنما کارایی گذار باشد. در این مقاله از دارکوب من حالت های تولید وب سایت با وردپرس را اغلب برای شما کالبدشناسی خواهم کرد.


طراحی سایت با وردپرس
وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که با کمک آن می نا انواع مختلفی از وب سایت از تارنگار گرفته لغایت سایت های شرکتی و فروشگاهی را راه اندازی نمود. از قدرت و محبوبیت وردپرس همین بس که تقریبا بیش از یک چهارم تارنما های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت درونمایه استفاده می کنند. سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در نوشتار ایی سایر از دارکوب درباره این توضیح داده ام که چه زمانی هایی از CMS کاربرد می کنیم چه زمانی به جای وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی وب سایت می رویم.

هزینه گسترش وب سایت
هزینه گسترش تارنما با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا وب سایت های شرکتی کمترین خرج را دارند. ولی وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین مساوی تفاوت خرج داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه یک وب سایت این است که امکانات باره احتیاج سایت خویش را به صورت یک RFP نوشته آن را برای یک کمپانی های گوناگون ارسال نمایید لغایت آن ها پروپوزال و خرج های خویش را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و تکنولوژی هایی گسترش دیتا می شود. زمانی که بر راز این جستار انتخاب خود را انجام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب تارنما شما چطور فرآوری شده است. متعاقباً هر یک از امکانات وب سایت نیز حائز متعرفه ایی مشخص است که فقط با استعلام ریزبین مشخص می شود.

من در اینجا به دغدغه قالب تارنما می پردازم چون می دانم مشکل بسیاری از سایت های طراحی شده در این تقدیر خفته است.

طراحی قالب وردپرس
شما برای ظاهر تارنما و صفحه بندی آن در وردپرس به یک قالب بیچارگی دارید. در قالب است که جای Header، Footer، Sidebar، NavBar و غیره مشخص می شود. در واقع پلاگین های مختلف سایت در این قالب نصب می شوند. پس برخی مواقع تغییر این قالب فقط کمی کمتر از طراحی تارنما خرج بر است. ولی قالب یک سایت وردپرسی می تواند به اشکال مختلفی فرآوری شود. یک قالب می تواند به صورت سفارشی برای یک مشتری توسعه دیتا شود یا به اصطلاح از قالب های آماده بهره‌گیری گردد.

طراحی قالب اختصاصی
شاید شما طرح خاصی برای وب سایت خویش در ذهن دارید. یا وب سایتی به عنوان مدل نمی یابید یا می خواهید طراحی سایت شما کاملا متفاوت باشد. در این چهره شما به سراغ یک طراح وب سایت می روید و در آغاز با کمک طراح بر روی فایل PSD سایت را به صورت یک طرح گرافیکی برپایی می نمایید. پس از طراحی و انجام تغییرات و ویرایش ها و نهایی شدن طرح توسط یک برنامه نویس با زبان ها و کد های مختلف نوشته و پیاده سازی می شود. این شیوه چه بسا پر هزینه تر و موعد بر ترین شیوه باشد. ولی مزایای خود را دارد. اینکه طرح در نهایت همان چیزی می شود که صاحب تارنما می خواهد. حال اینکه سلیقه و خواست مشتری چقدر در عمل وب سایت را به اهداف سوداگری تقریبا می کند، سوژه دیگری است.

شما گزینه های دیگری هم برای تعبيه قالب وب سایت خویش دارید. مثلا استفاده از قالب های آماده، یا اینکه یک قالب از قالب های شناخته شده دارکوب برای تارنما خود تعبيه کنید. ولی بگذارید اول ببینیم که قالب حاضر چیست لغایت به این برسیم که قالب های وردپرس دارکوب چه برتری هایی دارند.

قالب های حاضر وردپرس
شما برای به کارگیری قالب های حاضر وردپرس گزینه های زیادی دارید اما برگزیدن از میانی این گزینه ها خویش چالش بر انگیز است. اگر می خواهید از یک قالب حاضر کاربرد کنید به موارد زیر توجه کنید.

شما باید قالبی انتخاب کنید که:

قابلیت تنظیم، انعطاف و گسترش (بیشتر) را داشته باشد
عملکرد نکویی داشته باشد، مثلا بخاطر وزین بودن سرعت سایت را تفریق ندهد
برای تغییرات به تولید کننده آن وابسته نباشید
الزامی برای به روز رسانی سالانه در آن وجود نداشته باشد
مشکل امنیتی نداشته باشد
برای سئو پسندیده باشد
و غیره
قالب های آماده زیادی در اینترنت وجود دارند، حتی بعضی از آن ها رایگان هستند. اما شما می توانید برای جاسازی قالب های حاضر به وب سایت های فروش قالب خارجی و درونی مراجعه کنید. البته به نظر نمی رسد که قالبی با داشتن المان هایی که در بالا گفته شد در سایت های خارجی با این تفاوت نرخ ارز به صرفه باشد. از سوی سایر نیز بسیاری از قالب های حاضر که امروز در بازار ایران وجود دارند، قالب هایی ترجمه شده از همان قالب های خارجی با بعضی محدودیت ها هستند.

مشکلات احتمالی قالب های آماده:

کیفیت گسترش آنها زیر بوده و حائز خطا باشند
بخشی از کدهای آن رمزگذاری شده و بخش هایی از آن قابل تغییر و ویرایش نباشد
قالب پارسی نبوده و تنها ترجمه ایی از یک قالب خارجی باشد
به واسطه پلاگین های زیاد و لینک های خارجی قالب سرعت آن پایین باشد
طراحی غیر اختصاصی نسبت به نوع و موضوع وب سایت داشته باشد
ایمن نبوده و یا حاوی کدهای ویرانگر باشد
قالب های تولید شده دارکوب
ما در کمپانی طراحی سایت و سئو دارکوب برای تفریق خرج های مشتری در تهیه هزینه طراحی سایت ارزان تارنما اقدام به فرآوری قالب هایی استاندارد با قیمت مناسب کرده ایم. این قالب ها بدست برنامه نویسان ما از نقطه صفر تا صد توسعه دیتا شده اند. ما کوشش کرده ایم که تمامی استاندارد ها و دربایستن هایی که یک قالب وب سایت دارد را رعایت کنیم. برای همین در صورت خریداری کردن یگانه از قالب های تولید شده بدست دارکوب گمان شما می تواند از بابت آینده آن راحت باشد. نه فقط شما از بابت تغییر در این قالب هیچ گزین کردن خاصی به دارکوب ندارید بلکه در صورت نیاز می توانید به برای پشتیبانی به کارشناسان ما مراجعه نمایید.

قالب های دارکوب همه بازتاب گرا بوده یعنی با کمک طراحی Responsive برای نمایش تارنما در دستگاه های موبایل بهینه سازی شده اند. فلذا شما نیازی به پرداخت خرج بیشتر برای بهینه سازی آن برای موبایل نخواهید داشت.

ما در سابقه بیش از 15 ساله خویش در طراحی وب می دانیم که سئو لغایت چه اندازه می تواند در موفقیت یک وب سایت یا کسب و کار موثر باشد. در واقع بدون بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو شانس کمی برای پیشباز کاربران از وب سایت هستی دارد. وب سایتی که نتواند حداقل در سه صفحه اول گوگل جایگاهی پیدا کند، شانس توان چیزی برای موفقیت دارد.

برای همین قالب ها را به گونه طراحی کرده ایم که سازگاری نکوداشتن با سئو و بهینه سازی های مربوط به آن داشته باشند. فلذا اگر یک سئو کار بخواهد که بر روی وب سایت شما کار بهینه سازی سپریدن دهد همه چیز برای شغل وی فراهم است.

هزینه های جانبی
وقتی شما یک قالب وردپرسی تعبيه می کنید بیچارگی دارید که آن را در یک هاست و دامنه بارگذاری کرده و اقدام به درج درونمایه نمایید. شما می توانید این شغل را خودتان اتمام دهید یا آن را به یک متخصص بسپارید.

بارگذاری
نیاز است قالب سایت بر روی یک هاست مناسب وردپرس بارگذاری گردد و هاست و دامنه نیز تنظیم شوند. علاوه بر این دربایستن است که ایمن سازی بر روی وب سایت سپریدن گیرد. بارگذاری سایت بدون ایمن سازی می تواند به راحتی به سایت شما گزند وارد کند.

هاست
هاست Host فضایی در یک رایانه (سرور) است که فایل های وب سایت شما برای دسترسی کاربران در اینترنت در بروی آن پیمان می گیرند. هاست های گوناگون با کیفیت های متفاوتی موجود است که نسبت به دربایستن تارنما خریداری یا کرایه می شوند. مثلا شدنی است برای تارنما شرکتی شما یک هاست اشتراکی ولی با کیفیت کافی باشد، یا اینکه ناچار شوید بخاطر احتیاج های فنی و ترافیک بالا به سراغ هاست اختصاصی و گران تر بروید.

دامنه
دامنه یا Domain Name نام یا آدرس وب سایت (sitedar.com) شما است که از کاربران با درج آن در مرورگر اینترنتی (مانند گوگل کروم) می توانند به تارنما شما وارد شوند. اسم دامنه حداقل حائز دو بخش است که با یک نقطه از هم متمایز می شود، هر دو قسمت انتخابی بوده و می نا در چهره اشغال نبودن بودن آن را خریداری نمود. اینکه گستره شما .com ، .ir یا غیره باشد خرج های متفاوتی برای شما دارد.

درج اطلاعات
در قالب ها معمولا محتوای خاصی وجود ندارد. فقط متون و عکس هایی برای نمونه در قالب پر شده اند. پس شما احتیاج دارید محتوای مخصوص سایت خویش را در آن بارگذاری نمایید. این درونمایه می تواند دربرگیرنده عناوین، منوها، عکس ها، محصولات، اطلاعات تماس و غیره باشد. برای این کار نیز می توانید در صورت داشتن تجربه کافی خودتان اقدام کنید یا امکانات آموزشی دارکوب کمک بگیرید، یا آن را به یگانه از کارشناسان درج درونمایه بسپارید.

آموزش
همانطور که در بالا توضیح دیتا شد، شدنی است شما برای درج درونمایه و اطلاعات تارنما احتیاج به آموزش داشته باشید. برای همین شما می توانید به طور حضوری یا مجازی از کارشناسان ما طریق درج درونمایه را بیاموزید.

پشتیبانی سالانه
در گستره طراحی تارنما محصول بدون پشتیبانی معنایی ندارد. چون حمایت به نوعی به کیفیت تولید و خدمات دهی مرتبط است. از طرفی ناگزیر وب سایت در طول سررسید بخاطر دربایستن به بروز رسانی با خطاها و مشکلاتی رو برو خواهد شد. یا صاحب وب سایت دربایستن به آموزش یا سوال فنی دارد، برای همین ما با خرج ناچیزی خدمات حمایت سالانه وب سایت را برای مشتریان مان فراهم می کنیم. این هزینه بسیار زیر تر چیزی است که شما در صورت بروز دشوار احتمالی برای خدمات فنی موردی پرداخت خواهید کرد.

کلام آخر
اگر تارنما شما بدست یک شرکت با سابقه و شناخته شده طراحی و پشتیبانی گردد، شما این اطمینان را خواهید داشت که الی سنه ها پس می توانید بر روی خدمات و پشتیبانی آن حساب باز کنید. اغلب دیده می شود که وب سایتی خرج گسترش پایینی داشته است اما طراح آن برای حمایت خرج بالایی طلب می کند، یا بدتر از آن، پشتیبانی را در انحصار خود قرار داده یا آنکه پس از تحویل سایت پشتیبانی آنطور که باید و چه بسا چهره نمی گیرد. برای همین با برگزیدن یک طراح شناخته شده سایت خویش را از بابت حمایت پر خرج و مجدد کاری بیمه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر به دنبال یک خریدار لپ تاپ کارکرده هستید، چند نکته را باید در نظر بگیرید. در این مطلب با شرکتی آشنا می‌شوید که لپ‌تاپ دست دوم شما را با قیمت مناسب خریداری کرده و البته قابل اعتماد است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با افزایش سرسام‌آور قیمت دلار در طول یک سال گذشته و با در نظر گرفتن هزینه‌های گمرک برای واردات دستگاه‌های الکترونیکی، این روزها خرید لپ تاپ نو چیزی شبیه به رویاست. از طرفی دیگر مکانیزم مشخصی برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم نیز وجود ندارد. به عنوان یک قاعده کلی گفته می‌شود که برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم، فروشنده حتماً باید آشنا باشد. این یعنی بازار برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم هیچ ساز و کار مشخصی نیاندیشیده است.

این موضوع سبب شده هم خریدار لپ تاپ دست دوم و هم فروشنده‌ی این دستگاه‌ها در بلاتکلیفی به سر ببرند و پیدا کردن خریدار لپ تاپ دست دوم به چالشی جدی تبدیل شود. به طور کلی نیاز به یک پلتفرم قابل اطمینان برای خرید و فروش لپ تاپ کارکرده احساس می‌شود.

بهترین خریدار لپ تاپ دست دوم و کارکرده

خوشبختانه وبسایت اطلاع وبدر این زمینه ورود کرده و سازوکاری مطابق عرف بازار و البته مورد اعتماد مشتریان توسعه داده است. فروشگاه اطلاع وب پلتفرم مناسبی برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم، لپ تاپ کار کرده و یا لپ تاپ استوک است.

اگر به دنبال خریدار لپ تاپ دست دوم می‌گردید، این شرکت یکی از مطمئن‌ترین خریداران است. تیمی از متخصصان و کارشناسان فروش آنلاین، فروشگاه اینترنتی لپ تاپ اطلاع وب را راه اندازی کرده و آن را مدیریت می‌کنند.

کارشناسان فنی این مجموعه، کلیه لپ تاپ ها و لوازم جانبی را تست می‌کنند تا نسبت به سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند. در این فروشگاه آنلاین طیف وسیعی از برندهای لپ تاپ و همچنین سایر قطعات جانبی را می‌توان به صورت آنلاین سفارش داد و ظرف مدت کوتاهی درب منزل یا محل کار تحویل گرفت.

مهمترین مزایای فروشگاه اطلاع وب چیست؟

پیدا کردن خریدار لپ تاپ دست دوم می‌تواند چالش برانگیز باشد، چرا که باید طرف مقابل شما مجوزهای لازم را از اتحادیه ماشین‌های اداری داشته باشید. در این زمینه فروشگاه آنلاین اطلاع وب کاملاً قابل اطمینان است. برای ثبت لپ تاپ خود می‌توانید به لینک بالا مراجعه کنید.

فروشگاه لپ تاپ اطلاع وب با بیش از ۲۵ سال سابقه در حوزه IT و به ویژه خرید و فروش لپ تاپ استوک تمام مجوزهای لازم را در این خصوص داراست که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* نماد اعتماد دو ستاره و نشان ملی-طلایی رسانه‌های دیجیتال ملی

* دارای گواهینامه امنیتی SSL

* دارای درگاه پرداخت بانکی معتبر

از مهمترین مزایای خرید و فروش لپ تاپ در فروشگاه اطلاع وب می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

* تضمین قیمت: بهترین قیمت روز بازار

* پشتیبانی عالی: ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز

* بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

*· اصالت کالاها: از بهترین برندهای روز دنیا

* تحویل سریع و در کمترین زمان ممکن

همچنین لازم به توضیح است که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه کاملاً تست شده و سالم هستند. به خریداران توصیه می‌شود که هنگام خرید محصول به دقت به اطلاعات مندرج برای هر لپ تاپ در سایت توجه داشته باشند و سپس اقدام به سفارش و پرداخت وجه نمایید.

آیا فروشگاه اطلاع وب قابل اعتماد است؟

اگر مشتری لپ تاپ استوک هستید یا به دنبال خریدار لپ تاپ دست دوم می‌گردید، باید بدانید که فروشگاه اطلاع وب در زمینه خرید و فروش لپ تاپ، کامپیوتر و سایر لوازم جانبی تمام مجوزهای لازم را دارد و از این نظر کاملاً قابل اطمینان است.

فروشگاه اینترنتی اطلاع وب یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش لپ تاپ دست دوم در سراسر کشور که علاوه بر مجوز رسمی از اتحادیه ماشین‌های اداری، دارای نشان ملی رسانه دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیکی است. به شمار می‌آید در تصویر زیر می‌توانید سند نماد اعتماد الکترونیکی این مجموعه را مشاهده کنید.

مشتریان اطلاع وب می‌توانند محصولات سفارش داده شده را حداکثر ظرف ۲۴ ساعت در شهر تهران و ۷۲ ساعت برای سایر شهرهای کشور درب منزل خود دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خریدار لپ تاپ کارکرده و این فروشگاه می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۹۲۰۲۱ تماس حاصل کرده و یا به نشانی اینترنتی https://ettelaweb.com/ مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما هم از طرفداران بازی های رایانه ای و گیم هستید، این مطلب برایتان جالب خواهد بود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر در خانواده خودتان یک گیمرِ خوره بازی‌های رایانه‌ای دارید و نمی‌دانید برای تولدش چه چیزی بخرید، همینجا به شما می‌گوئیم که بهترین هدیه ممکن برای او، یک گیفت کارت استیم است! مطمئنیم همین حالا گیمرهایی که در حال خواندن این مطلب هستند، این ادعا را تأیید می‌کنند.

اما گیفت کارت استیم چیست؟ به چه دردی می‌خورد و باید آن را از کجا خریداری کرد؟ با ما همراه باشید تا جواب همه این سوالات را بگیرید.

استیم چیست؟

برای اینکه بدانیم گیفت کارت استیم چیست، باید ابتدا بفهمیم که خود استیم به چه معناست؟ در واقع استیم بهشت گیمرهاست! استیم یک پلتفرم آنلاین برای بازی‌های کامپیوتری است که از تعداد بسیار زیادی بازی رایانه‌ای ساخته شده و تعداد زیادی هم گیمر در آن فعالیت می‌کنند. سازنده استیم، شرکت Valve است که با سازنده بازی‌های آنلاینِ کامپیوتری زیادی قرارداد دارد.

همانطور که گفتیم استیم یک پلتفرم آنلاین برای بازی‌های رایانه است. در این پلتفرم، گیمرها می‌توانند به سراغ بازی‌های مختلف رفته، آنها را به شکل انفرادی یا جمعی بازی کرده و با هم رقابت کنند.

استیم خیلی بیشتر از یک فروشگاه بازی کامپیوتری است؛ مثلاً که به کاربران امکان می‌دهد تا مجموعه زیادی از بازی‌ها را بدون استفاده از حافظه رایانه در فضای ابری شبکه ذخیره کنند. این یعنی دسترسی نامحدود به بازی‌ها و چه از این بهتر که نیازی به هارد و حافظه برای بازی‌هایتان نداشته باشید.

علاوه بر این کاربران می‌توانند جلسات بازی خود را برای مخاطبان پخش کنند یا حتی با بقیه افراد به چت و گفتگو بپردازند. مگر یک گیمر دیگر از دنیای بازی‌ها چه می‌خواهد؟

اما یک موضوع مهم وجود دارد و آنهم اینکه فعالیت در استیم، نیاز به پرداخت هزینه دارد! بالاخره شرکت Valve قرار نیست اینهمه هزینه به سازندگان بازی‌ها پرداخت کرده و همینطور هزینه‌های نگهداری پلتفرم را هم متحمل شود تا به گیمرها به شکل رایگان خدمات بدهد. حالا که بحث هزینه‌ها پیش آمد، می‌توانیم به سراغ کارت استیم یا همان استیم گیفت برویم.

گیفت کارت استیم چیست؟

ببینید راهکارهای زیادی برای خرید اکانت استیم و شارژ کردن آن وجود دارد. اما خب خودتان بهتر می‌دانید که با وجود تحریم‌ها، ما ایرانی‌ها آنطور که باید توانایی خرید دلاری از شرکت‌های خارجی را نداریم. اینجاست که مجبوریم می‌شویم از دیگر راهکارهای پرداخت استفاده کنیم. یکی از بهترین راهکارها برای خریدهای دلاری، استفاده از کارت‌های هدیه یا گیفت کارت است.

مثلاً برای شارژ اکانت استیم، می‌توانید یک گیفت کارت استیم بخرید و به کمک موجودی آن، حساب خودتان را شارژ کنید. هر بار برای شارژ استیم کافی است اطلاعات و کد گیفت کارت استیم خودتان را وارد کرده و در استیم به اندازه مورد نیاز، حساب را شارژ کنید. بله به همین راحتی می‌توانید به کمک یک گیفت کارت استیم یا همان خرید استیم والت، از شر پرداخت‌های دلاری و البته مشکلاتی که برای ایرانیان دارد راحت شوید.

اما به سراغ سوال بعدی برویم:

چطور از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

استفاده از گیفت کارت‌ها کار خیلی سختی نیست. کافی است بعد از خرید کارت هدیه، وارد اکانت استیم خود شوید و کدهای اختصاصی آن را در اکانت استیم خود وارد کنید. به این ترتیب اعتبار گیفت کارت به حساب شما منتقل می‌شود.

اما در هر حال اگر از سایت‌های معتبری مثل موبوگیفت کارت هدیه‌تان را خریداری کنید، می‌توانید از آموزش‌هایی که این وب‌سایت‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید. البته علاوه بر این، کارشناسان این سایت‌ها به شکل رایگان شما را تا انتهای مسیر استفاده از گیفت کارت راهنمایی می‌کنند.

می‌توانید آموزش استفاده از گیفت کارت استیم را در وبلاگ موبوگیفت بخوانید.

آیا راهکار دیگری برای شارژ اکانت استیم هست؟

بله مطمئناٌ راه‌های دیگری هم هست که بتوانید به کمک آنها استیم خودتان را شارژ کنید و وارد بهشت گیمرها بشوید. اما همانطور که در اواسط مقاله هم گفتیم، خیلی از این راهکارها برای ما ایرانیان مسدود و خیلی دیگر هم خطرناک است.

با توجه به این و البته راحت بودن خرید و استفاده از گیفت کارت استیم، احتمالاً تهیه استیم گیفت بهترین راهکاریی است که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارد و می‌توانید از آن کمک بگیرید.

از کجا استیم گیفت بخریم؟

شرکت‌های زیادی در ایران کارت‌های هدیه استیم را به مخاطبان می‌فروشند، اما با توجه به اینکه قیمت این کارت‌ها نسبتاً بالاست، بهتر است به سراغ شرکتی برویم که هم قیمت مناسبی برای فروش آن‌ها در نظر گرفته باشد و هم معتبر و قابل اطمینان باشد.

از بین شرکت‌هایی که در سطح وب وجود دارد، مجموعه موبوگیفت یکی از مجموعه‌های قدیمی و معتبر است. موبوگیفت، گیفت کارت استیم آرژانتین و همینطور آمریکا را در قیمت‌های ۱.۱ دلار تا ۱۰۰ دلار به مخاطبانش عرضه می‌کند. این یعنی می‌توانید برای خرید این گیفت کارت‌ها از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید.

آیا موبوگیفت معتبر است؟

ما در مطالب وب سایت خود نیز، سایتی را به شکل قطعی معرفی و تأیید نمی‌کنیم و در مورد موبوگیفت هم همینطور است. این یعنی خودتان به عنوان کاربر باید از اعتبار این سایت مطمئن شوید، اما طبق چیزی که ما می‌دانیم، موبوگیفت از سال ۹۴ فعالیتش را در بازار ایران شروع کرده و تا امروز نزدیک به ۶ سال سابقه فعالیت داشته است.

دفتر این مجموعه در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان واقع شده و شماره تماس و آدرس دقیقش هم در خود سایت موجود است. علاوه بر این، این سایت نمادهای اینماد و لوگو ساماندهی را هم دارد که این موضوع باعث می‌شود اعتماد کردن به آن راحت‌تر باشد.

البته علاوه بر بحث اعتماد، موبوگیفت کارت‌های هدیه استیم را در قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به رقبای خودش به فروش می‌رساند و همین موضوع بهانه دیگری بود که آن را در این وب سایت به شما معرفی کردیم.

می‌توانید برای اطمینان بیشتر، خودتان هم به آدرس https://mobogift.com/ سر بزنید و تمامی گیفت کارت‌ها و قیمت آن‌ها را ببینید.

کلام آخر

خب، به انتهای این مطلب در مورد گیفت کارت استیم والت رسیدیم. در این مطلب ابتدا فهمیدیم که استیم چیست، سپس فهمیدیم گیفت کارت استیم چیست و در ادامه با جزئیات و نحوه خرید آنها آشنا شدیم. علاوه بر اینها، در این مطلب با یک وب سایت و مجموعه معتبر ایرانی به اسم موبوگیفت برای خرید گیفت کارت استیم آشنا شدیم که می‌تواند به شما در خرید این کارت هدیه و انواع دیگر کارت‌ها، کمک کند. امیدواریم از مطالعه آن لذت برده باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شتریان
طراحی صفحات واکنشگرا (responsive) به طوریکه در همگی دستگاه ها به نکوداشتن قابل نگریستن باشد.
در نظر داشته باشید که هر سایت بسته به احتیاج های شما و انتظاراتتان متفاوت است. شما باید خواسته هایتان را به طراح وبسایتتان بگویید و از او مشاوره بگیرید.

چگونه یک سایت فروشگاهی خوب داشته باشیم؟
مراکز طراحی سایت در طهران به شما کمک می‌کنند که پرسونا مخاطب خویش را بهتر بشناسید.طراحی سایت فروشگاهی در تهران

پرسونا مخاطب: سن، جنسیت، علاقمندیها، موقعیت جغرافیایی و اطلاعات کلی در ارتباط با مشتریان که چگونه و چطور از شما خرید خواهند کرد.

بعد از مشخص کردن بازار هدفتان باید به سراغ رقبا و فعالیت های آنها بروید. صحیح است که مشخص کردن همه اینها کاری زمان بر است اما برای اینکه مرکز طراحی سایت در طهران بهتر متوجه منظور شما و خواسته هایتان شود این گذرگاه را باید بروید.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی در تهران
ویژگی هایی که در زیر می‌بینید برای سایت شرکتی شما لازم است:

صفحات اصلی، در ارتباط با ما، تماس با ما، صفحات عمومی
نسخه ریسپانسیو ( ویژه موبایل )
امنیت بالا
بهینه سازی پایه
امکان درج گالری تصویری ( عکس و ویدیو )
نقشه گوگل
طراحی صفحات لندینگ مربوط به معرفی کمپانی یا خدمات
ایمیل اختصاصی
افزونه آمار
فرم تماس
نقشه سایت و robot
اتصال به وب مستر و ثبت در بینگ و یاهو و آنالیتیک
امکان درج نگرش برای مطالب
بهینه سازی سرعت سایت
بهینه سازی ساختار
دسته بندی اصولی وبلاگ
یادتان باشد که اگر شما محصولاتی را برای فروش دارید و یک کمپانی هستید مفتوح هم احتیاج به وبسایت فروشگاهی هستید.

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران چه خدماتی را به شما می‌دهند؟
یکی از بنیادی ترین خدماتی که شرکتهای طراحی سایت در تهران و یا هر شهر دیگری به مشتریان خویش ارائه می‌دهند بررسی کسب و کارها است. درست است که طراحی سایت در تهران و شهرهای سایر مزیت های مشخصی دارد، اما ممکن است پیشه شما نیازی به ساخت وبسایت نداشته باشد و با شیوه های دیگر ترقی بیشتری کنید.شرکت طراحی سایت در تهران

پس یک مجموعه یا شرکت طراحی تارنما تهران نه فقط برای ساخت بلکه به حرفه دیجیتال مارکتینگ هم تسلط کامل دارد.

طراحی اصولی
یک طراح وبسایت باهوش نخست نیاز های شما را بررسی کرده و انتظاراتتان را خواهد پرسید و پس متعلق به مشخص می‌کند که چه نوع سایتی با چه ساختاری پسندیده شغل شما است. آیا استفاده از ذیل ساخت های حاضر برای شما پسندیده است یا نیاز به کدنویسی است؟

بعد از نیازسنجی باید به سراغ ریسپانسیو بودن موبایل یا اجرای سایت در گوشی ها برویم.

ریسپانسیو بودن
تمامی وبسایت های اجرا می‌شوند باید کاملا واکنشگرا ( ریسپانسیو ) باشند و در صفحات نمایش مختلف بدرستی و استاندارد نمایش دیتا شوند. همچنین در همگی طراحی ها اصول سئو به طور کلی رعایت شود.

امنیت سایت
شرکت های طراحی سایت در تهران باید مسائل امنیتی وبسایت را هم در نظر بگیرند. امنیت سایت به موارد بسیاری وابسته است که باید رعایت شوند. استفاده از رمز عبور مناسب، تعیین سطح دسترسی مناسب، راه ورود مناسب، داشتن گواهینامه ssl و سیستم مدیریت محتوا مناسب از آنگونه موارد امنیتی هستند.

سرعت سایت
سرعت سایت برای کاربرانی که وارد گردآور شما می‌شوند مهمترین عامل است. کاربران سایتهایی که سررسید زیادی می‌برد لغایت برایشان باز شوند را برادر ندارند و سریعا آن را ترک خواهند کرد.

بهینه سازی تصاویر
افزونه های کش
قالب مناسب
cdn
تعداد ریدایرکت ها
می‌تواند در سرعت سایتتان تاثیر زیادی بگذارد.

ظاهری مناسب
در نهایت نخستین چیزی که کاربران با آن روبرو هستند نما سایت است. دسترسی و راحتی شغل با سایت برای کاربران شما مهمترین عامل است. اگر کاربران تو وبسایت وارد شوند و نتوانند ان چیزی که به دنبالش آمده اند پیدا کنند و یا جواب سوالشان را بگیرند، دیگر به سایتتان برنخواهند گشت.

لیست کمپانی های طراحی وب سایت در تهران
شما با یک جستجوی ساده در مرورگرتان به لیستی از شرکتهای طراحی سایت طهران برخواهید خورد. اما کدام را برگزیدن کنید و کدامیک برای شما بهترین کار را سپریدن خواهند داد؟بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

شما با یک بررسی ساده و رویت نمونه کارها و سنجش می‌توانید بهترین گزینه را برای کارتان گزینش کنید. در ادامه به شما خاصیت هایی که باید برای شرکت طراح سایت در طهران در عقیده بگیرید را نوشته ایم.

بهترین کمپانی های طراحی سایت طهران چه ویژگی دارند؟
متن زیر به شما کمک خواهد کرد لغایت در مقایسه بین بهترین طراح سایت در طهران تصمیم پایانی را بگیرید.

تخصص در کار
هر شغلی نیازمند تخصص است. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که شما آینده شغلی خود را پیمان است ساخته و در معرض دیدن مشتریانتان قرار خواهید داد. بعد وسواس لازم را برای برگزیدن سایت و ساخت آن داشته باشید.

مشاوره رایگان
یکی از بهترین خدماتی که کمپانی های طراحی سایت به مشتریان خویش می‌توانند ارائه دهند مشاوره مجانی است. شما می‌توانید تمامی سوالات خود از طراحی لغایت افزایش فروش را از شرکت مورد اعتماد خود بپرسید.

همین اکنون می‌توانید با مشاوره رایگان ما در مورد طراحی سایت در طهران از راه واتس آپ در وابستگی باشید.

 

نمونه کارهای مناسب
نمونه کارهای مناسب در زمینه های کاری متفاوت می‌تواند نشانه دهنده اعتبار و توان یک شرکت ساخت وبسایت باشد. می‌‌توانید مثال کارهای کمپانی ها را تقاضا کرده.

قیمت مناسب
قیمت گذاری سایت ها طبق دردسر و میزان هزینه ای که برای کمپانی ها دارد تعیین می‌شود. در این مورد باید تحقیقات زیادی را اتمام دهید. حتما دقت کنید که سایتی که برای شما طراحی می‌شود چه میزان زمان دستگیر و چه امکاناتی را به شما می‌دهد.

قرارداد
حتما با شرکتهای معتبر پیمان نامه ببنید و در این قرارداد تعیین کنید که چه امکاناتی را برای وبسایتتان در عقیده گرفته اید. هزینه ها و موعد تحویل و بندهای پیمان نامه مهمترین نکته در پیمان نامه بستن است.

مکان فیزیکی
شرکت های معتبر طراحی سایت در طهران حائز فضا فیزیکی و ثبت رسمی هستند. شما می‌توانید ساخت وبسایت خود را به دست فریلنسرها بسپارید. اما در عقیده داشته باشید که هرکدام از این موارد مزایا و معایب خود را دارد.

اجرای پروژه شما توسط یک کمپانی مزایای پایین را به به اتفاق خواهد داشت:

همیشه و همجا در دسترس شما هستند. شما نمیتوانید مکان و جای ثابتی را برای فریلنسر در عقیده بگیرید.
تعهد به کار
پشتیبانی دائمی. پس از طراحی وبسایتتان آیا مفتوح هم می‌توانید فریلنسر باره عقیده را پیدا کنید؟
سئو
یکی از مواردی که به افزایش فروش شما کمک می‌کند سئو است. سئو به شما کمک می‌کند که در رتبه های احسان در گوگل قرار بگیرید. زمانی که مشتریان به دنبال یک محصول ویژه هستند که شما فروشنده آن هستید، کلماتی را جستجو می‌کنند که به محصول شما کم و بیش است. داشتن یک سایت مبنایی برای افزایش فروش نیست. ولی شغل کردن بروی سئو یکسایت حتما آن را به فروش اغلب می‌رساند.سئو و طراحی سایت در تهران

اما شرکتی که ساخت یک وبسایت را به عهده می‌گیرد باید با اصول و قوانین سئو آشنایی کامل داشته باشد و در این زمینه هم حرفه ای باشد.

پشتیبانی طولانی مدت
بعد از اینکه ساخت سایتتان تمام شد و تحویل شما گردید ، شدنی است بعدها بیچارگی به دگرگونی ها یا عوض کردن بعضی از منوها یا محتواها باشد. اگر شما در مجموعه فردی را ندارید که این کار را برایتان سپریدن دذهد باید از شرکتهای طراحی بخواهید که برای شما حمایت سایتتان را انجام دهند.

در اثناء بستن قرارداد این موارد را می‌توانید بیان کنید.

قیمت طراحی تارنما در تهران
اکثر ما معمولا به تعقیب خدمات و یا محصولات ارزان بها ولی با کیفیت بالا هستیم. ولی همچنین می‌دانیم که محصولات ارزان بها به علت سود کمی که برای سازنده دارند، اهمیت کمی برای فروشنده دارند و این بی اهمیتی باعث بی کیفیت شدن فرآورده یا خدماتی می‌شود که ما خریداری می‌کنیم.

در باره طراحی تارنما ارزان طهران هم این قانون صادق است. شما نمی‌توانید با کمترین قیمت بیشترین خدمات را گرفتن کنید. درست است که طراحی سایت با سیستم مدیریت محتواهای جدید به مراتب آسان تر شده است، اما کماکان نیازمند دقت و رعایت بنیادین برای سازنده است.

اگر به پیگیری ارزان بها ترین ها هستید در عقیده بگیرید که کیفیت پیشه شما به اندازه ای خواهد بود که خرج می‌کنید.

قیمت طراحی تارنما در تهران برای شرکت ها
قیمت طراحی تارنما در طهران به میزان خدمات و امکاناتی که اخذ می‌کنید متفاوت است. اما اگر بخواهیم بگوییم که چه میزان باید خرج کنید، برای سایت های شرکتی با کیفیت خوب از سه میلیون تومان تا ده میلیون تومان متغییر است . این تغییر بسته به میزان انتظارات شما از سایت دارد.

قیمت طراحی وب سایت در طهران برای فروشگاه ها
ساخت سایت برای یک فروشگاه به مراتب خرج تر و سختتر از طراحی وب سایت در تهران آوش تک وبسایت شرکتی است. امکانات باره نیاز یک فروشگاه خیلی بیشتر از شرکت ها است. اما پایه قیمت برای این مدل سایت ها از پنج میلیون تومان لغایت پانزده میلیون تومان بسته به نوع سیستم مدیریت محتوا متغییر است.هزینه طراحی سایت در تهران

عواملی که باعث اغلب شدن خرج این مدل سایتها شود:

خرید فضای هاست بیشتر به انگیزه بیشتر بودن تعداد درونمایه و عکس ها
نماد الکترونیکی. برای این مدل فروشگاه های مجازی به دلیل خرید آنلاین و اعتماد کاربران به محیط مجازی شما باید اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی خریداری شود.
تولید محتوا اغلب به نسبت سایتهای شرکتی
می‌توانید امکانات مورد دربایستن و انتظاراتتان از سایت را برای ما در واتس آپ ارسال کنید و بها ریزبین این گونه وبسایت را دریافت کنید.

خدمات طراحی سایت در تهران آوش تک
یکی از مهمترین تصمیماتی که دارندگان مشاغل می‌گیرند. همین طراحی و ساخت وبسایت است.

شما هم اگر کالا یا خدماتی برای عرضه به مشتریان در اینترنت دارید همین حال که وقتش آن است که سایت بی همتا خود را داشته باشید. اگر شما همچنان سوداگری سنتی و بازاریابی باستانی خویش را دارید و تصمیم به فراتر رفتن از رقبای خود دارید ما ایجاد یکسایت مناسب با کسب و کارتان را به شما توصیه میکنیم.

یک فروشگاه اینترنتی اصولی مساوی است با فروش چند برابری

اما ما در آوش تک برای شما چه خدماتی را در عقیده گرفته ایم:

بررسی و پرسونا مخاطب
برای فهم بهتر از قصد کسب و کارها از ایجاد یک سایت، یک جلسه به چهره حضوری یا غیر حضوری پایدار خواهد شد لغایت نکات مهمی که باید در این فروشگاه مجازی پیاده سازی شود مشخص شود. ما با بررسی پرسونا مخاطب و مشخص کردن هدف نقشه راه و صفر لغایت صد مراحل ساخت لغایت اجرا را برای شما مشخص خواهیم کرد.

اخذ قرارداد
شما می‌توانید با نوشتن قرارداد و مشخص کردن خواسته هایتان به صورت شفاف این تعهد را از ما بگیرید که همگی نیازهایتان برآورده خواهد شد. در این قرارداد موارد زیر مشخص خواهد شد:

زمان اجرای قرارداد
هزینه
امکانات سایت
تعهدات مجری و کارفرما
قوانین طراحی سایت
مشخص کردن نوع وبسایت
طراحی قالب
پس از مشخص کردن تعهدات و بستن قرارداد به سراغ طراحی قالب و مشخص کردن منوها و ذیل منوها خواهیم رفت. احد از مهمترین مواردی که در تشکیل یک وبسایت اهمیت دارد رنگبندی و ظاهر سایت است. که با توجه به نکات سازمانی و علایق شما و ارشاد مشاورین ما مشخص خواهد شد.مشاوره مجانی آوش تک

در این مرحله یک قالب برای شما ساخته خواهد شد و با توجه به علایق شما ایرادات و مشکلات آن را برطرف خواهیم کرد.

محتوا گذاری
بعد از برگزیدن قالب و زیباسازی سایتتان باید به سراغ اصلی ترین قسمت یعنی محتوا نویسی برویم. نوشتن درونمایه نه فقط برای سئو و رتبه دریافت اهمیت دارد بلکه کاربران با خواندن این متن ها جذب کسب و کار شما می‌شوند.

در این تقسیم با استفاده از تجربه های کارشناسان ما و نکاتی که شما به ما خواهید گفت، درونمایه مناسب فرآوری خواهد شد.

دقت داشته باشید که کمپانی های طراحی سایت در طهران زیاد هستند، اما اینکه شما کدام شرکت را گزینش کنید پیوستگی به میزان اهمیتتان به شغلتان دارد.

جمع بندی

شما در این نوشتار با انواع، کارایی ساختار و برپایی وبسایت آشنا شدید. برپایی یک فروشگاه مجازی یک گام بلند به سمت فروش چند برابری است. پس همگی مواردی که به شما در این مقوله کمک خواهد کرد را رسیدگی و با انتخاب هوشمندانه یک شرکت طراحی سایت در تهران کسب و کار خود را متحول کنید.

از اینکه لغایت انتهای این مقاله با ما همراه بودید متشکریم. اگر در این گویه سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید حتما همین اکنون که با مشاورین ما به چهره تلفنی و یا به صورت واتس آپ در بستگی باشید.

حتما تجربیات و نظرات خویش را درباره فضای مجازی برای ما پایین همین پست بنویسید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گوگل اعلام کرده است که دیگر خودش بازی های Stadia را تولید نمی‌کند و تمرکز خودش را روی توسعه سرویس استریم بازی خود می‌گذارد.

مانند اکثر اکوسیستم‌های دیگر، در اختیار داشتن سرویس و اپلیکیشن‌های متعدد می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن آن پلتفرم در مقایسه با دیگر پلتفرم‌های بازار شود. این می‌تواند توضیحی بر این باشد که چرا گوگل در ابتدا تصمیم گرفته بود خودش عناوین سرویس استریم بازی گوگل استادیا را توسعه ببخشد.

اما به نظر می‌رسد گوگل در نهایت تصمیم گرفته است که به خاطر پر هزینه بودن این کار، از تصمیم خود صرف نظر کرده و بازی های Stadia را خودش توسعه ندهد. این تصمیم عقلانی به نظر می‌رسد؛ به خصوص وقتی بازی‌های متفرقه زیادی در دسترس قرار دارد. گوگل با این تصمیم می‌خواهد تمرکز بیشتر خودش را روی توسعه سرویس استریم بازی خود بگذارد.

گوگل می‌گوید:

ساخت بهترین بازی‌ها در کلاس خود از صفر ممکن است سال‌ها زمان ببرد و سرمایه زیادی را نیاز داشته باشد. و البته این هزینه به صورت تصاعدی بالا می‌رود. با توجه به تمرکز ما روی ساخت و توسعه فناوری Stadia و عمیق‌تر شدن ارتباط با شرکای تجاری‌مان، تصمیم گرفته‌ایم که دیگر برای تولید محتوای انحصاری روی تیم توسعه داخلی SG&E خود سرمایه‌گذاری نکنیم.

این تغییرات هیچ تأثیری روی عملکرد کاربران نخواهد و فقط عناوینی که انتظارش را داشتند عرضه نخواهند شد. با این حال کاربران می‌توانند همچنان از طریق سرویس استریم گوگل استادیا، بازی‌های محبوب خود را اجرا کنند و به بازی‌هایی که در کتابخانه استادیا قرار دارند، دسترسی پیدا کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پس از معرفی گوشی Xiaomi Mi 11 و در آستانه ورود آن به بازارهای جهانی، جزئیاتی از مشخصات شیائومی می ۱۱ اولترا منتشر شده است.

 

سری Mi 10 5G چندین مدل داشت؛ اما گل سرسبد آن‌ها، شیائومی می ۱۰ اولترا بود. این گوشی در تابستان ۲۰۲۰ با دوربین‌های بهتر و فناوری شارژ سریع‌تر از می ۱۰ پرو عرضه شد. به نظر می‌رسد حالا همان سناریو در حال تکرار است. از پرچمداری صحبت می‌کنیم که مشخصات بهتری از گوشی معرفی نشده‌ی می ۱۱ پرو دارد و می‌تواند شیائومی می ۱۱ اولترا نام بگیرد.

مشخصات شیائومی می ۱۱ اولترا توسط یک افشاگر معروف چینی فاش شده؛ هر چند که او این دیوایس را فقط مدل قوی‌تر می ۱۱ پرو خوانده است و از نام تجاری آن مطمئن نیست.

با دستگاهی روبه‌رو هستیم که ظاهرا صفحه نمایش حفره‌دار و خمیده با وضوح +Quad HD و نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، فست شارژ بی‌سیم ۶۷ وات و یک باتری بزرگ‌تر از مدل استاندارد می ۱۱ (احتمالا ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی) دارد.

 

 

اما چیزی که باید وجه تمایز مدل Ultra با سایر اعضای خانواده Mi 11 باشد، ماژول دوربین است. شیائومی می ۱۰ اولترا دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم هیبرید ۱۲۰ برابر، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی داشت. حالا بعید نیست که در جانشین آن، شاهد افزایش رزولوشن یا قدرت بزرگ‌نمایی باشیم.

انتظار می‌رود شیائومی می ۱۱ پرو در روز هفتم فوریه (۱۹ بهمن) به طور رسمی معرفی شود؛ ولی شاید مدل Ultra نیز آن را همراهی کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما مدیر یک سایت خبری باشید و یا در فکر راه اندازی سایت خبری هستید با یک گشت و گذار ساده در اینترنت چندین شرکت طراح سایت و طراح قالب خبری را مشاهده خواهید کرد که برای یک سایت خبری هزینه چند ده میلیونی یا چند میلیونی را گرفتن می کنند اما بازهم امکان گزیده تر و خاصی را در برگزیدن شما قرار نمی دهند، و همان امکانات یک سایت خبری استاندارد و معمولی را به شما تحویل می دهند. خب حال که ما چطور می توانیم برای شما طراحی سایت خبری ارزان و با کیفیت برای شما به ارمغان بیاوریم ؟

فروشگاه قالب وردپرس خبری توس وب موضوع هزینه را در نظر گرفته و ما تدبیری را اندیشیده ایم که شما صاحب سایت خبری شوید (قالب وردپرس خبری) اما با خرج زیاد پایین و در عین حال با کیفیت و امکانات سایت های چند میلیونی. در پیوستگی به شما نکات مثبت این قالب ها را تشریح می کنیم.

ما شعار نمی دهیم عمل می نماییم و با کمترین خرج برای شما سایتی را راه اندازی می کنیم که در کیفیت و امکانات حرف نخست را می زند.
طراحی سایت خبری ارزان

آیا با قالب خبری وردپرس می طراحی سایت خبری ارزان توان یک سایت کبیر راه اندازی کرد؟
پاسخ این سوال را با قاطعیت و مستند می توانیم بگوییم بله زیرا الی کنون افرادی از فروشگاه قالب وردپرس توس وب قالب خبری وردپرس خریداری کرده اند و پس از چند ماه فعالیت حرفه ای و درج آگاهی ها در سایت خبری خود توانسته اند به نتیجه مطلوبی برسند و حتی ما سایت هایی را داریم که رتبه الکسای ذیل ۵۰۰ ایران را دارند و یا بسیاری از سایت های خبری که از ما قالب وردپرس خبری خریداری کرده اند یومیه هزاران بازدید کننده دارند .

کمتر از ۱ ساعت زمان و کمتر از ۲۰۰ هزار تومان خرج !!!
یک بخش از محصولاتی که ما در فروشگاه قالب وردپرس توس وب درج گرده ایم ، قالب وردپرس خبری بوده و ما ۱۰ ها قالب وردپرس خبری را طراحی کرده ایم و برای فروش در فروشگاه قالب وردپرس خبری توس وب منتشر کرده ایم و شما می تواند در کمتر از ۱ ساعت یک سایت خبری راه اندازی کنید.

پس نکته اول :

کمتر از ۱ ساعت سایت خبری تاسیس کنید.

نکته دوم

طراحی سایت خبری ارزان یعنی شما با کمتر از ۲۰۰ هزار تومان (همراه با هاست و پهنه com و ir ) سایتی راه اندازی کنید که امکانات یک سایت خبری بزرگ را داشته باشد.

مزایای طراحی سایت خبری ارزان با توس وب
سایت هایی که ما راه اندازی میکنیم تمام امکانات موجود در سایتهای خبری کبیر ایران وجود دارد . از آنگونه امکان درج بخش های خبری به شمار طاقت محدود و وانگهی نبود محدودیت در شمار خبر و نیز امکان درج لید خبر و روتیتر و یا تازه داغ و تعیین روش نمایش سایت و بخش های موجود در صفحه اصلی و شمار تازه هر تقسیم و….

 

 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – با توجه با موفقیت شرکت هواوی در تولید و عرضه اولین گوشی تاشو خود، حال طرح مفهومی جدید هواوی نوید بخش طراحی جدید برای نسل دوم گوشی تاشو آنها است.

 

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

تلفن ثابت سازمانی نکسفون، ویژه کسب و کار ها و استارتاپ‌ها بدون محدودیت‌های مخابراتی و 60 درصد کاهش هزینه

 

سازندگان تلفن های همراه همچون سامسونگ و هواوی، گوشی های هوشمند تاشو خود را معرفی کرده اند. حال این شرکت ها در تلاشند تا تاخوردگی صفحه نمایش این محصولات را از بین ببرند.

به نظر می رسد غول چینی چیز جدیدی ارائه داده است که به این شرکت اجازه می دهد تا از تاخوردگی گوشی های هوشمند تاشو خلاص شود. بنابراین تمام مشکلات ناشی از چین خوردگی وسط نمایشگر این گوشی ها دیگر وجود نخواهد داشت.

طرح مفهومی جدید هواوی نشانگر آن است که مشکل چین خوردگی بطور کامل حل خواهد شد. این بازتاب نور چین خوردگی، از طریق سه چیز ایجاد میشود. که شامل موجودیت قابلیت تاشوندگی صفحه اول، قابلیت تاشوندگی صفحه دوم و مکانیزمی که این دو صفحه را به یکدگیر متصل میکند.

این طرح مفهومی بیانگر بهبود قابلیت تاشوندگی است که از فشردگی و تاخوردگی صفحه نمایش جلوگیری میکند. با توجه به گزارشات، این تکنولوژی در گوشی تاشو آینده این شرکت استفاده خواهد شد که با نام Mate X2 شناخته می شود. دستگاه فوق، گواهینامه شبکه خود را دریافت کرده است و این بدان معناست که ما بزودی شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

البته با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط ایالات متحده بر شرکت هواوی، روند تولید گوشی های هوشمند برای این شرکت بسیار سخت تر از گذشته شده است، اما با این حال غول چینی به راه خود ادامه داده و عقب نشینی نخواهد کرد.

کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند در حال آزمایش انواع صفحه نمایش های تاشو هستند تا بتوانند بهترین گزینه را برای جلوگیری از تاخوردگی صفحه نمایش در گوشی های تاشو ارائه کنند.

کمپانی های دیگری همچون شیائومی و اوپو نیز در تلاش هستند تا امسال، از یک گوشی تاشو با کمترین میزان تاخوردگی در صفحه نمایش رونمایی کنند.

 

 
 منبع:
https://click.ir/1399/11/13/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4/


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 

رسانه کلیک – کمپانی اپل با معرفی افزونه iCloud Password برای کروم روی ویندوز، کاربران خود را به عدم استفاده از سیستم مدیریت پسورد داخلی گوگل ترغیب کرده است.

 

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

این سبد تازه‌ی بازار است! سبدی پر از انتخاب‌های راهگشا و جذاب

 

در گذشته اگر محصولی از کمپانی اپل را در اختیار داشتید، آنگاه تنها می توانستید از اکوسیستم اپل برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. البته iTunes روی ویندوز قابل دسترس بود، اما دردسرهای خود را داشت. به هر حال، اپل امروزی بسیار متفاوت نسبت به گذشته است و اعتماد بیشتری نسبت به محصولات و علی الخصوص سرویس های خود دارد. به همین خاطر، اپل دیگران نگران ترکیب محصولات و خدمات خود با پلتفرم ها و نرم افزارهای دیگر نیست. اپل با علم اینکه برخی کاربران مجبور به استفاده از مروگر وب متفاوتی هستند، روش مناسبی را جهت حفظ امنیت آن ها در هنگام کاربرد مرورگرهای جانبی مثل گوگل کروم، فراهم آورده است.

کروم بدون شک بزرگ ترین مرورگر وب در جهان به حساب می آید. حتی علاقه مندان سافاری نیز گهگداری از این مرورگر پرکاربرد استفاده می کنند، خصوصا روی پلتفرم هایی که سافاری روی آن ها نصب نشده است. ناگفته نماند که این پلتفرم ها از امنیت اپل نیز برخوردار نبوده و ممکن است بدون هیچ گونه حفاظی خارج از macOS یا iOS قرار گرفته باشند.  

به منظور کاهش خطرات، اپل یک افزونه مرورگر کروم رسمی برای iCloud Password را در دسترس کاربران خود قرار داده است. بدین ترتیب، هر گذرواژه امن و قدرتمندی که توسط کاربر ساخته شده و در سافاری روی پلتفرم های اپل به کار گرفته می شود، به لطف این افزونه روی مروگر گوگل نیز قابل دسترس هستند. به علاوه، این افزونه می تواند هر گذرواژه جدیدی که برای iCloud Keychain ساخته می شود را در خود ذخیره کند. پس از بروزرسانی iCloud برای ویندوز به نسخه 12.0، بخش Password به لیست سرویس های فعلی اضافه خواهد شد. در این صورت با انتخاب گزینه Apply،  یک کادر دیالوگی باز می شود که امکان دانلود این ابزار را در مرورگر کروم فراهم می آورد. 

کمپانی کوپرتینویی با معرفی افزونه iCloud Password برای کروم به نوعی به کاربران خود توصیه کرده که به جای کاربرد سیستم مدیریت پسورد داخلی این مرورگر، از سرویس اختصاصی اپل برای مدیریت گذرواژه ها استفاده کنند. به بیان دیگر می توان گفت که iCloud Password دست کم برای لاگین کاربران، به یک مدیر پسورد میان پلتفرمی تبدیل شده است، هرچند که این اپلیکیشن فعلا محدود به ویندوز می شود و نسخه مشابه آن برای پلتفرم های دیگر قابل دسترس نیست.

افزونه iCloud Password برای کروم روی ویندوز جدیدترین برنامه اپل برای پلتفرم مایکروسافت به حساب می آید. با این حال شایعات متعددی بر سر زبان ها افتاده که نشان می دهد اپل برنامه های بزرگ تری را در سر دارد، مثل کنار گذاشتن اپلیکیشن ویندوز iTunes به وسیله سرویس های Apple Music و Apple Podcasts.

 

 
 منبع:
https://click.ir/1399/11/13/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-icloud-password-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%85-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%b4%d8%af/


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروز سئو سایر تنها اندک به سایت‌ و تارنگار نیست بلکه ما فوق این ها نقش آفرینی دارد همانند اپلیکیشن ها و حتی شبکه‌های اجتماعی.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام زیاد از من پرسیده شد آیا سئو اینستاگرام می‌تواند نقش داشته باشد جواب مثبت است.

پیج‌های اینستاگرام نیز دربایستن به بهینه سازی دارند چرا که اینستاگرام تحت وب نیز فعالیت دارد.

یک وجه مشترک بین گوگل و اینستاگرام هستی دارد آن هم الگوریتم است که در نمایش محتوای با کیفیت به کاربران نقش بسزایی دارند.

فاکتورهای موثر در سئو اینستاگرام
اولین موردی که به نظرم باید مدیران سایت ها کاربرد کنند کدهای اسکیما است شما توسط این کدها میتوانید به گوگل بفهمانید در مرحله نخست شما مالک این پیج ها هستید.

کدهای اسکیمای این تعیین هویت به فرم زیر است :

 

سئو اینستاگرام وشبکه های اجتماعی

 

به همین انگیزه خیلی اوقات شما وقتی اسم یک شرکت یا شخص را جست و جو می‌کنید همانند عکس پایین پروفایل شبکه های اجتماعی آن نیز در گوگل به نمایش در می‌آید.

بهینه سازی پیج اینستاگرام

همانطور که در بهینه سازی سایت نام سایت و گستره سایت داریم در سئوی اینستاگرام نیز نام صفحه نام و ID صفحه وجود دارد.

بعضی از کاربران واژه کلیدی باره نظر خویش را نیز در کنار نام خویش پیمان می‌دهند فرض کنید دانیالی در گویه مواد غذایی فعالیت دارد به جای استفاده از “دانیالی” از عبارت “مواد غذایی دانیالی” یا “سئو بدست دانیالی” و عبارت‌های گوناگون کاربرد می‌کنند و یا حتی اسم انگلیسی کلمه کلیدی خود را نیز در کنار نام صفحه می آورند.

برای نمونه : سئو (seo) را با اوج سئو تجربه کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید کلمه design را در یوزرنیم خود به پیشه دستگیر اند.

 

بهینه سازی پیج اینستاگرام

 

استفاده از کلمه کلیدی در نام صفحه اینستاگرام :
بخش دیگری که موتورهای جست و جو از آن کاربرد می‌کنند بایو یا همان بیو پیج است که توضیحاتی در باره صفحه خود در آن قرار می‌دهید.

در این قسمت می‌توانید در باره کسب و کارتان توضیح دهید از کلمات کلیدی کاربرد کنید یا از هشتگ های مرتبط نیز بهره‌گیری کنید.

اگر دربایستن دارید ببینید کدام هشتگ های پر استعمال برای موضوعات مختلف استفاده شده است از سایت tagblender کاربرد کنید.

 

بهینه سازی عکس های اکانت اینستاگرام با ALT text یا همان متن جایگزین

اینستاگرام در پلتفرم خویش از فناوری بهره‌گیری می‌کند به نام image recognition است که عکس ها شما را اسکن می کند و مفهموم آن را فهم می‌کند.

عکس های شما باید روشن و با کیفیت باشند تشخیص عکس‌های بی کیفیت برای این پلت فرم ها چندان شغل معضل نیست.

این یک فناوری با هدف افزایش ارگانیک مخاطبان شما است مخاطبانی که از به دنبال محتوای شما هستند در حالی که اصلا صفحه شما را پیشتر ندیده اند.

این کاری است که اینستاگرام بدون انجام کار خاصی از طرف شما مثل تبلیغات به تعقیب پیدا کردن محتوای شما بدست دیگران است.

متن های جایگزین در عکس‌ها جز راهبرد های مهم در وبسایت ها هستند.

به لطف این ویژگی عکس‌های شما محدود به اینستاگرام نخواهند بود و آن ها وارد نتایج جست و جوی گوگل خواهند شد.

افرادی که اختلالات بینایی دارند هم می‌توانند از این خاصیت استفاه کنند آن ها توسط صفحه خوان یا همان screen reader به محتوای صفحات دسترسی خواهند داشت.

اینطور می‌شد که الگوریتم های اینستاگرام برای شما کار خواهند نه در مقابل شما.

 

چگونه alt text به عکس ها اضافه کنیم

برای استفاده از این خاصیت خواهشمند است بر پایه راهنمای ذیل عمل کنید:

یک عکس برای آپلود برگزیدن کنید و بعد از گزینش پالایه مناسب برای عکس خویش next را بزنید در جایی که توضیحات عکس (کپشن) را وارد می‌کنید گزینه advanced settings را بزنید .

اضافه کردن alt text به عکس های پیج اینستاگرام

 

بعد از آن گزینه Write ALT text را برگزیدن کنید در حال آماده شما توانا خواهید بود لغایت ۱۰۰ کاراکتر برای عکس خود متن جایگزین بنویسید.

بعد از نوشتن متن خود گزینه done برای ios و save برای اندروید را بزنید.

برای گزاشتن متن جایگزین در عکس های پیشین خویش یک پست خویش را گزینش کنید و از بالا سمت راست گزینه سه نقطه را بزنید و سپس edit را گزینش کنید.

طبق عکس ذیل گزینه alt text روی عکس پرکار می‌شود و میتوانید متن خویش را به عکس اضافه کنید.

 

سئوی عکس های اینستاگرام با alt text

 

 

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از لینک کمکی اینستاگرام در باره alt text کاربرد کنید.

چند لغایت نکته هنگام نوشتن alt text :

۱- کوشش کنید اختصار بنویسید

۲- سعی کنید اگر تصویر شما خاصیت خاصی مثل رنگ دارد حتما نام آن رابیاورید برای مثال گوشی ایفون قرمز رنگ ایفون ۵٫

۳ – اگر عکس شخصی است برای توضیح بنویسید مثلا علی و کمیاب نشسته اند و در حال خوردن پسته هستند.

۴ – از واژه ها کلیدی در این متن بهره‌گیری کنید مثلا اگر میخواهید در مورد بلیط هواپیما بنویسید حتما ذکر کنید آفر ویژه خریدبلیط هواپیما در نوروز ۱۳۹۸٫

 

از هشتگ بهره‌گیری کنید (#) ، هشتگ ها نقش واژه کلیدی دارند.از هشتگ ها عاقلانه بهره‌گیری کنید مربوط به پست‌های شما باشند و اغلب از ۳۰ عدد هم نمیتوانید استفاده کنید. این ۳ خصوصیت را در هشتگ ها رعایت کنید :

۱- هشتگ معرف جستار پست شما است.

۲- اگر لوکیشن پست شما مهم است در هشتگ بهره‌گیری کنید.

۳ – هشتگ های مورد علاقه خویش را بخش بندی کنید و در جایی اندوخته کنید.

۴ – هشتگ هایی که مخاطبان شما و بازار منظور شما بهره‌گیری می کنند را کاربرد کنید.

۵ – اگر ایده ای در باره استفاده از هشتگ باره عقیده خود ندارید از hashtag finder ها استفاده کنید.

سایت های پایین میتواند به شما در مورد پیدا کردن هشتگ ها کمک کند.

Hashtagify

displaypurposes

 

اکانت های مربوط به جستار پست خویش را تگ کنید

شما میتوانید ۲۰ اکانت را تگ کنید این شغل علاوه بر معتبر کردن پست شما و برپایی پیوستگی موضوعی برای فهم اغلب اینستاگرام با تگ کردن آن ها مایه توجه اغلب سایرین به اکانت شما می شود.

 

افزایش فالوور اینستاگرام به چهره طبیعی

 

 

 

در چند صفحه اینستاگرام نگریستن کردم برخی ها گفته اند برای پیج های خویش بک لینک بخرید که در نتایج گوگل رتبه‌های بالایی بگیرند این موضوع را امتحان نکردم ولی میتوانید به عنوان یک بررسی ساده این کار را انجام دهید چرا که این صفحات تحت وب هستند و احتمالا تاثیر احسان هم داشته باشد.
برای مثال لینک پیج من در اینستاگرام به چهره ذیل است:

https://www.instagram.com/mohammaddaniali/

که با رعایت موارد بالا می شود با آنکر تکست هایی مشابه محمد دانیالی یا mohammad daniali لینک سازی کرد.

 

خلاصه مطالب ذکر شده در بالا :

۱- یوزنیم اکانت خود را رسیدگی کنید.

۲- نام صفحه خویش را رسیدگی کنید.

۳ – عکس های با کیفیت و روشن تولید کنید.

۴ – حتما از alt text یا همان متن جایگزین کاربرد کنید.

۵- از هشتگ ها به چهره نرمال و عاقلانه استفاده کنید.

۶ – اکانت های پیوسته را در پست ها و استوری های خویش تگ کنید.

 

* اگر شما هم موردی را میدانید که به بهینه سازی هرچه بیشتر پیج‌های اینستاگرام کمک می‌کند خواهشمند است در کامنت زیر بفرستید.

منبع:

https://avashtech.com/what-is-instagram-seo/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چه برای کسب اطلاعات فنی باشد و چه از روی کنجکاوی، اپلیکیشن coreSprecs افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. نه فقط برای قابلیت‌های خوبی که ارائه می‌کند، بلکه نتایج دقیقی که در کمتر اپلیکیشن مشابهی بدست می‌آیند.

همانطور که از تیتر مطلب متوجه شده‌اید، coreSpecs در اصل برای تست سنسور دیوایس‌های اندرویدی طراحی شده که کاربردهای خاص خود را دارد؛ مثلا وقتی بخواهید گوشی کارکرده‌ای بخرید و از صحت عمل دیوایس مطمئن شوید. حتی توسعه‌دهندگان که اطلاعات فنی جزئی از دیوایس‌های اندرویدی می‌خواهند هم می‌توانند مخاطب این اپلیکیشن باشند.

 

برنامه تست گوشی
 

 

این اپلیکیشن رایگان پنج مگابایتی، اطلاعات مختلفی را برایتان نمایان می‌کند. در درجه اول ویژگی‌های دقیق هر کدام از سنسورهایی که در موبایل یا تبلت شما تعبیه شده‌اند. از ژیروسکوپ و شتاب‌سنج گرفته تا حسگرهای حساسی مثل حسگر مجاورت و نور و ضربان قلب، همگی در coreSpecs تحت پوشش قرار می‌گیرند تا ضمن کسب اطلاعات بتوانید آن‌ها را از لحاظ سلامت هم بررسی کنید.

سازنده اپلیکیشن حتی پا را فراتر گذاشته و اجازه داده که خوانش هر سنسور را «در لحظه» و «روی نمودار» هم مشاهده کنید که یکی از نقات قوت این برنامه به شمار می‌رود. اما تست‌های coreSpecs هم بسیار دقیق و قابل اتکا هستند. ویژگی‌هایی مثل عملکرد ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، مگنتومتر، قطب‌نمای دیجیتالی، حسگر نور، حسگر مجاورت، حسگرهای بیومتریک، کنترل صدای اسپیکر، ویبره، مولتی تاچ و بلوتوث مواردی هستند که در قسمت Test به راحتی قابل ارزیابی‌اند.

 

برنامه تست گوشی
 

 

اما اگر دوست دارید اطلاعات جزئی گوشی‌تان را بدانید، coreSpecs اپ قابل اتکایی است چرا که ریز جزئیات درباره نمایشگر، حافظه، سی پی یو، باتری و پردازنده گرافیکی و حرارت لحظه‌ای دستگاه را با شما به اشتراک می‌گذارد. جالب است که برای ژست‌های حرکتی پشتیبانی شده هم بخش مجزایی در نظر گرفته شده که بتوانید تک تک آن‌ها را سر حوصله به بوته آزمایش بگذارید.

لرزش، تکان، ضربه، چرخش و برگرداندن نمایشگر ژست‌هایی هستند که coreSpecs می‌تواند بگوید که گوشی شما در انجام آن‌ها عملکرد درست (و به قدر کافی سریع) دارد یا خیر. این‌ها تمام قابلیت‌هایی بودند که در حال حاضر به طور رایگان به شما ارائه می‌شوند، هر چند توسعه‌دهنده می‌گوید که اطلاعات بیشتری هم در آپدیت‌های بعدی در حال اضافه شدن به coreSpecs هستند.

در هر صورت coreSpecs تا بدین جای کار بسیار خوب و مفید ظاهر شده، حتی اگر نخواهید آن را برای همیشه روی گوشی نگه دارید. بنابراین اگر علاقه دارید که جزئیات بیشتری در مورد گوشی یا تبلت‌تان بدانید این فرصت را از دست نداده و این اپلیکیشن رایگان را دانلود کنید.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال‌ جی ماه گذشته نسخه بتا اندروید ۱۱ را برای موبایل Velvet 5G منتشر کرد و به نظر می‌رسد که آزمایشات این نسخه بدون مشکل بوده زیرا این کمپانی آپدیت پایدار اندروید ۱۱ را هم برای این موبایل منتشر کرده است.

این نسخه پایدار از اندروید ۱۱ برای Velvet 5G که تحت عنوان مدل LM-G900N در کره جنوبی در دسترس قرار گرفته مبتنی بر رابط کاربری LG UX 10 است. همچنین فریمور این آپدیت از نسخه نرم‌افزاری G900N2C استفاده می‌کند و حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت دارد.

در این آپدیت، رابط کاربری دوباره طراحی شده و برخی ویژگی‌های اندروید ۱۱ به این تلفن همراه اضافه شده است. تغییر در رابط تنظیم میزان صدا، تنظیمات مربوط به رنگ نوار نوتیفیکشن‌ها و تنظیمات پنجره پاپ‌ آپ اطلاعات تماس دریافتی بخشی از تغییرات این آپدیت برای Velvet 5G هستند که در نسخه آزمایشی این آپدیت هم مشاهده شده بودند. همچنین انتظار می‌رود این آپدیت پچ امنیتی ژانویه را به همراه داشته باشد.

این گوشی میان‌رده از اسنپدراگون ۷۶۵ و با پشتیبانی از تکنولوژی 5G به بازار عرضه شد. همچنین Velvet 5G از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی ۳ گانه است و از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج تشکیل خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰P و نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ است. تمامی این تجهیزات از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرند.

 منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%db%b1%db%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%84%e2%80%8c-%d8%ac%db%8c-velvet-5g-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه تاسیس مراکز تلفنی ویپ ، بدست سازمان‌ها و کارآزمودگان زیاد متفاوت تعیین می‌شود ، لغایت جایی که برای تعیین قیمت می‌توان بازه‌ی ۱ لغایت ۱۰ میلیون تومان را در عقیده گرفت . در پیوسته به بعضی از این پارامترها اشاره می‌کنیم :

سرویس‌ها و تنظیماتی که روی مراکز تلفنی تاسیس می‌شود ( دربرگیرنده ماژول‌ها و نرم‌افزار‌ها )
کیفیت راه اندازی مرکز تلفنی ( تامین امنیت مرکز تلفن ، تاسیس بنیادین مرکز تلفن و …. )
پشتیبانی ارائه شده بدست شرکت
تجربه و رزومه کاری سازمان
انصاف و اصول اخلاقی
….
همانطور که در فهرست برآورد فوق مشاهده می‌نمایید ، با وجود امکانات فراوانی که مراکز شرکت راه اندازی شبکه آوش نت تلفنی ویپ در گزین کردن شما قرار می‌دهند ، برای تاسیس یک مرکز تلفنی VOIP پارامتر‌های گوناگونی را برای مدیریت و تفریق هزینه‌ها در گزین کردن دارید . این در حالی است که جاسازی یک مرکز تلفن کاملا ابتدایی آنالوگ که تنها پاسخگوی نیاز‌های اولیه یک سازمان باشد ، بدون در نظر اخذ گوشی‌های تلفن‌ ، زیرساخت تلفنی و خرج نصب ، برای ۸ خط شهری و ۲۴ تلفن درونی در این تاریخ نزدیک ۴ الی ۶ میلیون تومان خواهد بود !!

سازماندهی سیستم تلفنی و افزایش بهره‌وری سازمان به کمک VOIP :

موضوع هزینه‌ها فقط به خرج تاسیس مرکز تلفن چکیده نمی‌شود . یکی از نکاتی که یک کمپانی باید در برگزیدن مرکز تلفنی در عقیده بگیرد این است که با توجه به هزینه‌ای که برای راه اندازی یک مرکز تلفن پرداخت می‌کند چه تغییراتی در هزینه‌های جاری شرکت ایجاد می‌شود ؟ و یا این که کدام تدبیر می‌تواند علاوه بر رفع نیاز‌های تلفنی موجود ، کیفیت سرویس‌دهی و در نتیجه بهره‌وری سازمان را افزایش دهد ؟

در پذیرش به این سوال‌ها می‌توان سریعا سیستم تلفنی VOIP را شناسایی رو کرد . همانطور که در نوشتار ” ویپ چیست ؟ ” گفته شد به طور کلی مراکز تلفنی تحت شبکه به دلیل به کارگیری تکنولوژی دیجیتال قابلیت‌های بی‌نظیری همانند ارسال پیام خوش‌آمد گویی ، ایجاد سیستم نظر‌سنجی از مشتری و …. را در کمر بستن کاربران قرار می‌دهد که مجموع همه‌ی این قابلیت‌ها باعث افزایش کیفیت سرویس‌‎دهی و در نتیجه افزایش خوشنودی مشتری و درآمد خواهد شد . این در حالی است که مراکز تلفنی آنالوگ در بسیاری از موارد فقط می‌توانند نیاز‌های اولیه تلفنی یک سازمان را برطرف کنند .

کاهش هزینه‌های مخابراتی :

همانطور که در نوشتار رسیدگی مزایا و امکانات ویپ مطرح شد ، هنگامی که در یک سازمان و یا بین شعبات از ساز و برگ و ادوات داخلی شرکت برای تماس‌های درونی بین همکاران کاربرد می‌شود ، هزینه‌های تلفنی به صورت چشمگیری کاهش پیدا می‌کند . این روند در مرکز تلفن VOIP می‌تواند تاثیر قابل توجهی در تفریق هزینه‌های سازمان داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

واتس‌اپ با اعلام خبر تغییر سیاست‌هایش با کاهش کاربران مواجه شد و پیام‌رسان‌های رقیب مانند تلگرام و سیگنال برنده اصلی این ریزش بودند. واتس‌اپ برای جلوگیری از مهاجرت کاربرانش دست به کارهای مختلفی از تبلیغ در روزنامه‌ها گرفته تا تعویق ۳ ماهه در اعمال سیاست‌هایش زده. حالا در جدیدترین اقدام، این پیام‌رسان به سراغ استوری‌ها یا پیام‌های استاتوس رفته است.

واتس‌اپ نزدیک به ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، اما در هفته‌های گذشته با ریزش شدید کاربران مواجه شده و چندین میلیون کاربر را از دست داده. علاوه بر این، میزان دانلود روزانه آن تقریبا نصب پیام‌رسان‌های سیگنال و تلگرام شده که این موارد شاید روزی در آینده حکمرانی واتس‌اپ در این بازار را به خطر بیندازند. در همین راستا این پیام‌رسان برای اینکه به کاربران اطمینان دهد به حفظ حریم خصوصی آن‌ها متعهد است، از چندین استوری استفاده کرده است.

این استوری‌ها در چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا و بریتانیا به نمایش گذاشته شده‌اند. سخنگوی این پیام رسان در ایمیلی به وجود اطلاعات نادرست درباره سیاست‌های جدید اشاره و اقدام اخیر را در راستای کمک به کاربران عنوان کرده:

«اطلاعات نادرست و سردرگمی زیادی درباره آپدیت اخیر ما به وجود آمده و می‌خواهیم به همه در درک حقایق مربوط به نحوه حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران توسط واتس‌اپ کمک کنیم. در همین راستا در تب استاتوس برای کاربران پیام تهیه می‌کنیم تا بطور مستقیم از طرف ما به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اولین آپدیت ما دوباره تایید می‌کند که واتس‌اپ نمی‌تواند پیام‌های خصوصی شما را ببیند و البته فیسبوک هم قادر به انجام چنین کاری نیست، چرا که پیام‌ها بطور سرتاسری رمزگذاری شده و محافظت می‌شوند.»

 

 منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%aa%d8%b9%d9%87%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b3-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازدید استوری اینستاگرام در بیشتر اوقات از پست های پیج شما نیز بیشتر می‌باشد. قالب استوری می‌تواند به چهره بنر ثابت، بنر گیف و بنر موشن طراحی شود. به‌عنوان مثال قالب استوری اینستاگرام برای اثر دادن کارمندان، جلسات، اتفاقات و … می‌تواند رهسپار کارساز در آشنایی کاربران ما با شرکت، سازمان، و یا حتی فروشگاه باشد. برای آشنایی اغلب با قالب استوری اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم نوشتار تخصصی ما را در این رابطه مطالعه نمایید.
اما از انگیزه ها استفاده از قالب‌های استوری اینستاگرام می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
۱- هر روز بیشتر از ۵۰۰ میلیون کاربر از قابلیت استوری اینستاگرام کاربرد می‌کنند.
۲- امروزه درصد زیادی از کسب‌و‌کارها از استوری تعرفه استوری اینستاگرام  اینستاگرام برای بازاریابی بهره‌گیری می‌کنند که در اکثر موارد مایه بستگی و تعامل سر راست با کاربر می‌شود.
۳- از هر ۳ کاربر اینستاگرام گرد از آن‌ها هر روز بخش استوری را چک می‌کند.
به عبارتی شما با انتشار منظم درونمایه در تقسیم استوری اغلب از پست جلوی چشم خواهید بود و این موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پس از عرضه آیفون ۱۲ مشخص شد که این گوشی هوشمند رابطه خوبی با دستگاه‌های الکترومغناطیسی پزشکی مانند ضربان‌ساز مصنوعی قلب و الکتروشوک قلبی ندارد. حالا اپل به شکل خاص هشدار داده آیفون ۱۲ را در نزدیکی این وسایل قرار ندهید.

به گزارش Engadget، اپل در قسمت پشتیبانی محصولات به این موضوع اشاره کرده است که آیفون ۱۲ و شارژر بی‌سیم مگ‌سیف را نباید نزدیک ضربان‌ساز مصنوعی قلب و الکتروشوک قرار داد. آیفون ۱۲ و مگ‌سیف باید حداقل ۱۵ سانتی‌متر از این وسیله‌ها فاصله داشته باشند. اگر آیفون ۱۲ را بی‌سیم شارژ می‌کنید، باید ۳۰ سانتی‌متر با آن فاصله داشته باشید.

براساس گزارش‌ها، نزدیک شدن آیفون ۱۲ باعث از کار افتادن الکتروشوک می‌شود. احتمالا استفاده‌ی معمولی و قرار دادن آیفون در جیب شلوار مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که گوشی را داخل جیب پیراهن یا کت قرار بدهید. حتی گوشی را روی سینه نباید قرار داد. در واقع بهتر است آیفون ۱۲ را روی بدن خود نگذارید..

منبع: 

https://www.zoomit.ir/health-medical/367336-apple-iphone-12-magsafe-pacemaker-warning/



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حال حاضر افراد زیادی با تلفن همراه یا حتی دوربین عکسبرداری می‌کنند اما هنوز نمی‌توانند عکاس حرفه‌ای باشند. دلیل این امر، کمبود تجربه و نداشتن اطلاعات کافی درباره‌ی عکاسی است. عکاسی مانند دیگر رشته‌های هنری به اطلاعات و توانایی خاص احتیاج دارد و هر فردی نمی‌تواند با در دست داشتن یک دوربین خود را عکاس بنامد.

براساس مقاله‌ی PetaPixel، میگل کوئیلز (عکاس پرتره معروف) اخیرا یک مجموعه دو بخشی با عنوان «هک‌های پرتره» منتشر کرده است که شاید محبوب‌ترین سری آموزش‌های او باشد.

قسمت ۱ در مارس ۲۰۱۹ منتشر و ظرف مدت کوتاهی به یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای کوئیلز تبدیل شد. این مجموعه شامل اساسی‌ترین نکاتی است که به همه مبتدیان کمک می‌کند تا درک کنند هنگام عکاسی پرتره باید روی چه نکاتی تمرکز کنند. قسمت دوم این مجموعه آموزشی جذاب به‌تازگی منتشر شده است و مباحت موجود در آن کمی پیشرفته‌تر می‌شود. نکات قسمت دوم این مجموعه می‌تواند به افرادی که قصد دارند عکاسی پرتره را به‌صورت حرفه‌ای انجام بدهند، کمک بسیاری می‌کند.

درادامه نکات گفته‌شده در مجموعه دوقسمتی میگل کوئیلز به‌صورت خلاصه ذکر شده است.

بخش اول

فریم را پر کنید

مبتدیان علاقه دارند بالای سر سوژه‌ی خود فضای زیادی بگذارند؛ اما این کار لازم نیست.

به کچ‌لایت‌ دقت کنید

هیچ راهی بهتر از استفاده از کچ‌لایت‌ مناسب برای جلب توجه مخاطب وجود ندارد. در عکاسی به نورهای منعکس‌شده در چشم، کچ‌لایت می‌گویند.

حالت قرارگیری چشمان سوژه مهم هستند

به مکانی که سوژه‌ در حال نگاه کردن به آن است دقت کنید. او مجبور نیست مستقیم به دوربین نگاه کند؛ اما عنبیه چشم باید برجسته‌تر از بخش سفید آن باشد.

 بر نورپردازی تمرکز داشته باشید

مسئله‌ی ساده‌ای است اما باید گفته شود. همه چیز یک پرتره عالی به نورپردازی آن مربوط می‌شود.

کاری کنید سوژه ژست خوبی بگیرد

آنقدر سرگرم بررسی لوکیشن، نورپردازی یا تنظیمات نشوید که فراموش کنید به فردی که سوژه عکس است، برای آرام شدن در لوکیشن تصویربرداری کمک کنید. 

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/photography-learning/367320-10-important-portrait-photography-hacks/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

عکس در پست اینستاگرام
متداول ترین پست‌ برای بازاریابی اینستاگرام ، پست‌های تصویری هستند. وقتی قرار است تصویر پست کنید، لازم است تصاویری متنوع را گزینش و پست کنید. تنوع عکس ها پرتو می‌دهد که برند شما گوناگون و پسندیده انواع پست اینستاگرام با سلایق مختلف است و به این ترتیب فالوورهای اینستاگرام تان را به روش‌های مختلفی جذب و سرگرم می‌کند.

همچنین باید توجه داشته باشید که کاربران به تعقیب پست‌ اینستاگرامی قشنگ از برندها هستند نه تبلیغاتی آشکار. سعی کنید نزاکت شرکت خودتان را با انتشار تصاویری از سخیف زندگی و پشت صحنه کارها به نمایش بگذارید. از انتشار بیش از حد عکس محصولاتتان امتناع کنید.

یک نمونه خوب از این موضوع، اینستاگرام کمپانی نایک است که تصویر محصولات در آن پست می‌شود اما اغلب مطالب تصاویری از ورزشکاران، کنسرت‌ها و سایر گونه ها محتوایی را پرتو می‌دهند که شخصیت این برند را به بازدیدکننده القاء می‌کنند.

پست اینستاگرام
وقتی آغاز به کاوش اینستاگرام کنید، متوجه می‌شوید که انواع تصاویری که می‌توانید در پروفایلتان به اشتراک بگذارید، بی نهایت زیاد هستند. کوشش کنید خلاق باشید و از هر مفهوم یا سبکی که اندیشه می‌کنید برای برندتان خوب کار می‌کند، یادداشت برداری کنید. احتمالاً بعضی موارد که طرفدار زیادی دارد برای سوداگری شما پسندیده نباشد مانند عکس برای پست اینستاگرام دخترونه ، عکس برای پست اینستاگرام پسرانه و یا عکس برای پست اینستاگرام عاشقانه ، دقت کنید عکس ها با برند شما مرتبط باشند.

ما برای شروع کار، لیستی از گونه ها تصاویر کامیاب در اینستاگرام را برای شما حاضر کرده ایم.

تصاویری با مضمون پشت صحنه
این گونه پست‌ اينستاگرام یک نگاه اجمالی از بخشی از کسب و کارتان که مردم معمولاً توانا به تماشا آن نیستند، برای آنها فراهم می‌کنند. در تعبيه چنین تصاویری دقت کنید که تصویر نهایی طوری نباشد که صحنه سازی شده به عقیده برسد.

مثال: شرکت Aeronaut Brewing با نمایش دادن کارمندانش حین کار، پیرامون داخل کمپانی را برای مخاطبین به تصویر می‌کشد.

پست اینستاگرام
پست کردن دوباره مطالب کارمندان
مطالبی که کارمندان شما در پست اینستاگرام شان منتشر میکنند، برای شما می تواند بسیار مفید باشند (البته حتما اکانت اینستاگرام فردی که مطلب را پست کرده تگ کنید یا نام وی را بیان کنید). پست کردن دوباره تصاویر کارمندان یکتا از روش‌های راحت تولید درونمایه و ایجاد شخصیتی انسانی برای یک برند است. به این ترتیب نه فقط مخاطبین با برند شما تعامل خواهند داشت، بلکه آغاز به ایجاد رابطه با کارمندان شما خواهند کرد.

مثال: Fenway Park در بیشتر اوقات پست‌ اينستاگرام به اشتراک گذاشته شده بدست خدمه کمپانی حین حاضر کردن استادیوم را پست می‌کند.

پست اینستاگرام
پست‌های آموزشی
پست‌های آموزشی هم نکاتی کم در ارتباط با چگونگی سپریدن یا ایجاد برخی چیزها بیان می‌کنند. معمولاً این عکس ها یا ویدیوها در پست اینستاگرام ، دستورالعمل‌هایی را به روشی ساده و سریع عرضه می‌کند. همانند آموزش تولید محتوا ی ارزشمند در گویه های مختلف.

مثال: سری ویدیوهای Buzzfeed درباره طرز جاسازی خوراکی‌های گوناگون آموزنده و در عین حال زیاد سرگرم کننده هستند و انجام آنها بسیار آسان است.

پست اینستاگرام
پست‌ اینستاگرام کسان بانفوذ
با این تکنیک می‌توانید از شهرت یک سلبریتی یا صورت شناخته شده برای تبلیغ برند خودتان کاربرد کنید. اغلب اوقات این پست‌ های اینستاگرام دربرگیرنده تصویری از فرد بانفوذ در حال استفاده یا تعامل با فرآورده مورد عقیده است. احد از مزایای اصلی پست‌های افراد بانفوذ بدست آوردن توجه مخاطبین یک فرد سایر است.

این مطلب را هم بخوانید اینستاگرام مارکتینگ
مثال: Goal Zero تصاویر کوهنورد و عکاس سرشناس Alex Honnold را در حال به کارگیری یکی از ایستگاه‌های شارژ نیروی خورشیدی این کمپانی نشانه می‌دهد. به این ترتیب با انتشار این پست اینستاگرام نه تنها Goal Zero در معرض دیدن مخاطبین خودش قرار می‌گیرد، بلکه از فالوورهای Alex که بیش از 500 هزار نفر هستند هم کاربرد می‌کند.

پست اینستاگرام
پست‌های انگیزشی
یکی از پر لایک ترین پست اینستاگرام ، پست های انگیزشی هستند در این گونه پست‌ها یک تصویر ساده به به اتفاق یک نقل قول یا متن انگیزه دهنده ترکیب می‌شود. این پست‌ها مخاطبان را ترغیب و دلگرم کرده و ارزش‌های برند را تقویت می‌کنند. هر چند این گونه متن برای پست اینستاگرام کارآمد و موثر است ولی برای حفظ ارزش آنها کوشش کنید آن‌ها را هر از برخی مواقع و به چهره پراکنده منتشر کنید. اپلیکیشن‌هایی مانند Quipio و Typic کمک می‌کنند لغایت متن‌ها را به صورتی به تصاویر الحاق کنید که با اصول برندتان سازگاری داشته باشند و به زیباترین پست برای اینستاگرام تان تبدیل شوند.

مثال: Foundr هم برای دلگرمی و دلگرمی مخاطبینش که شامل کارآفرینان، مالکان کسب و کارهای حقیر و بازاریاب‌ها هستند، از این پست‌های انگیزشی منتشر می‌کند. این گونه پست اینستاگرامی مفهومی با رسالت این کمپانی به عنوان یک کمپانی رسانه ای هم سازگاری دارند.

پست اینستاگرام
محتوای فرآوری شده توسط کاربر
محتوای فرآوری شده توسط کاربر[۱] (UGC) هم که بدست پیروان و تعقیب کننده‌های شما تولید می‌شود، از آنگونه انواع محتوایی است که می‌توانید کپی کنید. پست‌هایی که در آن‌ها تگ می‌شوید و پست‌ اینستاگرام با هشتگ برند شما هم منابع خیلی نکویی از UGC هستند.

به اشتراک قراردادن یا عکس ها فالوورها و طرفدارانتان نه فقط حس خوبی به آنها می‌دهد بلکه مقاوم می‌کند که شما به راستی به آنها اهمیت می‌دهید. ولی حتما در کپشن عکس نام مؤلف اصلی را بیان کنید یا پروفایل وی را روی عکس تگ کنید. برای انتشار محتوای تولید شده بدست دیگر کاربران، از آنها اسکرین شات بگیرید و اطراف تصویر را برش بزنید یا از ابزارهای مخصوصی همانند Repost for Instagram استفاده کنید.

مثال: WeWork هر سال یک کمپین #DogsOfWeWork اجرا می‌کند و بهترین تصاویر انتخابی را بر اساس یک سالنامه سالیانه منتشر می‌کند. هر چند WeWork تمام پست‌ های اینستاگرام که در آنها تگ شده را منتشر نمی‌کند ولی این کمپین به افزایش مخاطبین این برند و تعامل آنها کمک می‌کند.

پست اینستاگرام
Newsjacking یا موج سواری خبری
امروزه تقریبا هر روز مناسبت خاص خود را دارد و رویدادهایی مانند روز خواهر و برادر یا روز بستنی دائما در حال افزایش هستند و تعاملات زیادی را در شبکه‌های اجتماعی جذب می‌کنند. شما هم سعی کنید در این مناسبت‌های محلی، ملی یا جهانی مشارکت کنید. پست‌ اینستاگرام از گونه newsjacking برای انتشار محتوایی طنزآمیز و خودمانی که با مناسبت‌های دوست داشتنی پیوسته باشند، بسیار سودمند هستند.

مثال: Cava Mezze Grill روز افتتاحیه ملی بسکتبال امریکایی (National’s Opening Day) را جشن گرفت. این رستوران امریکایی با این پست اینستاگرام از طریق یکی از مناسبت‌های محبوب امریکایی‌ها توجه آنها را جلب کرد.

پست اینستاگرام
سایز تصاویر در پست اینستاگرام
حالا که بررسی کردیم چه مطالبی را می‌توان در اینستاگرام منتشر کرد، فرمان بدهید برخی از روش‌های افزایش موفقیت و اثربخشی محتوا را مرور کنیم. برخلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی، طرح و چارچوب ساده پروفایل‌های اینستاگرام شما را ملزم به تمرکز بر کیفیت درونمایه می‌کند، نه کمیت آن.

هر چند این خاصیت از نظر جذب و تعامل کاربران زیاد مفید است ولی در عین حال به این معناست که نمی‌توانید محتوای با کیفیت ناتوان یا میانه را مخفی کنید. برآیند اینکه تولید تصاویری با کیفیت بالا برای فید اینستاگرام بسیار مهم است.

این مطلب را هم بخوانید چگونه یک راهبرد بازاریابی اینستاگرام تعبيه کنیم؟
ابعاد تصویر مربعی باید 1080 x 1080 پیکسل باشد. تصاویر منظره ای باید ابعاد 1080 x 566 پیکسل داشته باشند و تصویر پروفایل باید 1350 x 1080 پیکسل باشد. صرف عقیده از سایز تصویری که آپلود می‌کنید، همه عکس ها در پروفایلتان به چهره مربعی نمایش دیتا می‌شوند.

ویدیو در پست اینستاگرام
اینستاگرام علاوه بر عکس، امکان آپلود کردن ویدیو را هم دارد. احتمالاً ویدیو بهترین پست برای اینستاگرام مارکتینگ باشد.

می‌توانید ویدیوهایی که با رایانه به چهره حرفه‌ای ادیت کرده‌اید یا ویدیوهایی که با یک اپلیکیشن موبایلی ادیت کرده‌اید را در این اپلیکیشن دانلود کنید.Splice یک آلت ادیت رایگان است (که بدست گروه تولید کننده GoPro ساخته شده است). این دست موزه امکان برش چندین کلیپ و افزودن عنوان، موزیک و اتمام دگرگونی ها سایر در آن‌ها را فراهم می‌کند. حالت قبل فرض توزیع ویدیو در اینستاگرام، حالت بدون صدا است. به همین دلیل کوشش کنید ویدیو را طوری تولید کنید که نیازی به فهم و شنیده شدن چند ثانیه نخست آن وجود نداشته باشد. می‌توانید در کپشن اینستاگرام از کاربران تقاضا کنید که هنگام نگریستن ویدیو، صدا را وصل کنند.

Boomerang
اینستاگرام را باز کرده و روی آیکن دوربین در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی ضربه بزنید لغایت دوربین این اپلیکیشن مفتوح شود. می‌توانید با کشیدن صفحه به سمت راست هم به این دوربین دسترسی پیدا کنید.

به تنظیمات زیر صفحه دقت کنید. حالت Normal، عکس‌های معمولی و ساکن می‌گیرد. در سمت راست آن حالت Boomerang را مشاهده می‌کنید که ویدیوهایی ۳ ثانیه‌ای می‌گیرد که به چهره پیوستگی رو به جلو و پس رو به عقب توزیع می‌شوند (سایر تنظیمات را در قسمت‌های دیگر این راهنما پوشش خواهیم داد).

بومرنگ امکان ایجاد ویدیوهایی با حالت چرخش دائمی را فراهم کرده که این ویدیوها با عکس‌هایی تولید می‌شوند که پشت سر هم قرار گرفته و یک ویدیوی کوتاه ساختن می‌دهند. این نوع پست‌ها بیشتر برای شرایطی مثل پریدن،‌ های ‌فایو و موضوعات این چنینی جالب هستند.

می‌توانید اپلیکیشنBoomerang اینستاگرام را دانلود کنید لغایت محلی مجزا برای ضبط این ویدیوها داشته باشید.

Hyperlapse
اگر ویدیویی دارید که برای اینستاگرام بیش از بی گمان طولانی است، Hyperlapse را آزمون کنید. Hyperlapse از اینستاگرام ویدیوهای طولانی را فشرده سازی کرده و تبدیل به محتوایی کوتاه‌تر و قابل پست کردن می‌کند.

این ابزار، ویدیوهایی به چهره بازبینی زمان برپایی می‌کند. برای این که با Hyperlapse ویدیو بسازید، اپلیکیشن آن را دانلود کرده و اجازه دسترسی به دوربین گوشی را به آن بدهید. برای شروع یا توقف ضبط، روی علامت دایره کلیک کنید. وقتی عمل ضبط سپریدن شد، می‌توانید سرعت ویدیو را از 1x لغایت 12x برگزیدن کنید. ویدیوی Hyperlapse پایانی را به camera roll (در آیفون) دانلود کنید الی بتوانید بعدا آن را آپلود کنید.

استوری اینستاگرام
استوری‌ های اینستاگرام امکان پست کردن مطالب مختلف با فواصل زمانی کمتر، بدون شلوغ شدن فید اصلی را فراهم می‌کنند. معمولاً در استوری اینستاگرام تصاویر و ویدیوهایی با ادیت کمتر و طبیعی‌تر منتشر می‌شوند. استوری‌های اینستاگرام هم مانند استوری‌های اسنپ چت بعد از ۲۴ ساعت محو می‌شوند.

محوریت اصلی استوری اینستاگرام ، انتشار محتوایی طبیعی و بدون ادیت است. در حالیکه فید اینستاگرام باید در بر گیرنده تصاویری ادیت شده و کار شده باشد، اما می‌توان عکس‌های استوری اینستاگرام را کمی خام‌تر و بدون ادیت منتشر کرد. از این خاصیت استفاده کنید الی چشم اندازی از پشت صحنه برندتان به کاربران نشان داده یا ادب کمپانی خودتان را برای آنها به نمایش بگذارید. مثلاً اگر پیرامون اداره شما به صورتی است که همه افراد به حیوانات اهمیت می‌دهند و آنها را برادر دارند، عکس و ویدیوهایی در ارتباط با این جستار در استوری اینستاگرام تان منتشر کنید. استوری‌ها ابزارهای مفید هستند که رویدادهای زندگی را به نمایش می‌گذراند، زیرا این بخش از اینستاگرام حساسیت زمانی زیادی دارد.

این مطلب را هم بخوانید ۹ نکته برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی کامیاب در اینستاگرام
چگونه در اینستاگرام استوری منتشر کنیم
اینستاگرام سه گزینه برای پست کردن محتوا در استوری دارد. می‌توانید روی علامت دوربین در گوشه بالای سمت چپ تصویر ضربه زده، گزینه Your Story + را برگزیدن کنید یا صفحه را به سمت راست بکشید الی به دوربین دسترسی پیدا کنید.

در پیوستگی سایر تنظیمات دوربین که در بالا پوشش ندادیم را بررسی می‌کنیم.

Live: جهت انتشار محتوای زنده برای فالوورها کاربرد می‌شود.
Type: یک پست متنی ایجاد می‌کند.
Music: موسیقی انتخابی شما را روی یک عکس یا ویدیو قرار می‌دهد.
Superzoom: یک زوم انیمیشنی به ویدیو اضافه می‌کند.
Focus: روی یک شی تمرکز کرده و بعد زمینه را محو می‌کند.
Rewind: ویدیو را به چهره وارونه پخش می‌کند.
Hands-Free: امکان ضبط ویدیو بدون نگه داشتن دکمه رکورد را فراهم می‌کند.
مثل دوربین معمولی آیکن رعد و برق فلاش دوربین را تنظیم می‌کند و آیکن پیکان، نمای دوربین را از دوربین پشت به جلو و وارون تنظیم می‌کند.

استوری‌های اینستاگرام ، منش دادن به محتوا را آسان کرده اند. برای دسترسی به فیلترها تصویر را به چپ یا راست بکشید. برای انتخاب یک رنگ و نگارش با قلم، آیکن قلم را انتخاب کنید.

پست اینستاگرام
روی آیکن Aa ضربه زده و متن باره نظرتان را با کیبورد وارد کنید. آیکن لبخند امکان اضافه کردن موقعیت جغرافیایی، فایل GIF، موزیک، رای گیری و امکانات سرگرم کننده و جذاب دیگری را فراهم می‌کند.

اینستاگرام امکان تگ کردن یک اکانت دیگر در استوری را هم فراهم کرده است که گذرگاه خیلی احسان برای برقراری بستگی با سایر بیزنس‌ها و فالوورهایتان است. برای تگ کردن یک اکانت، اول علامت @ را تایپ کرده و بعد متعلق به اسم کاربر مورد نظرتان را بنویسید. به این ترتیب سایر بازدیدکنندگان می‌توانند روی تگ کلیک کرده و پروفایل تگ شده را نگریستن کنند. اگر شما هم در استوری کاربر دیگری منشن شوید، یک نوتیفیکیشن اخذ خواهید کرد.

وقتی آماده انتشار شدید، روی آیکن Your Story + ضربه زده یا آن را اندوخته کنید لغایت بعدا منتشر کنید. استوری‌ها در رأس فید اینستاگرام و از طریق تصویر پروفایل شما نمایش دیتا می‌شوند. برای مشاهده فهرست کسانی که استوری شما را دیده اند، می‌توانید استوری را مفتوح کرده و فهرست بازدیدکنندگان را به سمت بالا بکشید.

پست اینستاگرام
استوری‌های اینستاگرام بسیار همانند اسنپ چت هستند – البته اسنپ چت تکنولوژی تشخیص صورت و فیلترهای متنوعی دارد. اما شمار زیاد زیاد کاربران پرکار اینستاگرام در کنار قابلیت‌های جستجوی آن، فرصت خیلی نکویی جهت دیده شدن برای مشاغل فراهم می‌کند. فلذا اگر شک دارید که آیا کسب و کارتان باید از استوری استفاده کند یا خیر، پاسخ ما “بله” است.

لایو اینستاگرام
اشاره کردیم که اینستاگرام گزینه live video هم دارد که امکان به اشتراک گذاری محتوا به صورت بلادرنگ و لحظه‌ای را فراهم می‌کند. برای شروع پخش ویدیوی زنده، دوربین اینستاگرام را باز کرده، حالت Live را برگزیدن کرده و روی دکمه Start Live Video کلیک کنید.

وقتی پخش ویدیوی زنده را شروع کنید، به تمام فالوورهای شما که در حال آماده در این اپلیکیشن حضور دارند یک نوتیفیکیشن ارسال می‌شود و به آنها اطلاع داده می‌شود که شما در حال پخش زنده هستید. کسانی که لایو شما را تماشا می‌کنند، می‌توانند برای آن کامنت هم درج کنند. نباید از ویدیوهای لایو به چهره پی به دنبال و مکرر کاربرد شود و باید از آن برای انتشار محتوایی لحظه‌ای و هیجان انگیز و لحظاتی جذاب کاربرد شود مانند رونمایی از محصولات جدید یا پرسش و پذیرش با کاربران.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یوتیوب دنیای درونمایه است. بستری که در آن از ویدیوهای وایرال شده گربه‌های بامزه و راهنمای خرید وسایل مختلف الی ساعت‌ها مطالب آموزشی تخصصی فقط به فاصله یک جست و جوی ساده و چند کلیک از شما پیمان دارند. ایجاد اکانت پی پال برای درآمد از یوتیوب  در سال‌های اخیر، به گزیده تر با ورود محتوای دامنه بازی‌های کامپیوتری به این بستر و وانگهی ورود نسل جدید و نوجوان‌ها به دانشمند اینترنت، یوتیوب در ایران نیز مخاطبان جدی‌تر را جذب خویش کرد و همین مایه شد روش های کسب درآمد از یوتیوب هم گشترش پیدا کند.

در این میان، امکان کسب درآمد از یوتیوب یک ویژگی اعجاب انگیز برای تولیدکنندگان درونمایه به حساب می‌آید. در ایران نیز با وجود مشکلاتی که بر راز راه کسب درآمد در این بستر بر سر راه تولیدکنندگان محتوا بوده، ولی با استقبال خوبی همراه شده است. اگرشما هم به پیگیری بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام هستید عضویت در سایت نشانت را از دست ندهید.

جذب بیننده در یوتیوب و در نهایت کسب درآمد از آن راه هیجان‌انگیز و راحتی به عقیده می‌رسد. ولی باید بدانید که هیچ ضمانتی برای آنکه در پایان بتوانید به خواسته خود در این بستر دست پیدا کنید هستی ندارد. اما با هستی تمام سختی‌ها، بی گمان با کوشش و ادامه در این گذرگاه می‌توانید به کسب درآمد دست پیدا کنید. در این مقاله به اتفاق ما باشید تا روش‌های کسب درآمد از یوتیوب و مراحل آن را رسیدگی کنیم. اگر به اینستاگرام هم علاقمندید برای آشنایی با طریقه نصب اینستاگرام می توانید این مطلب را بخوانید.

آیا کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانیان ممکن است؟
همانطور که احتمالا می‌دانید، تحریم‌های موجود باعث شده تا ایرانی‌ها امکان تبادل پول به شکل رسمی از شرکت‌های خارجی مثل گوگل یا یوتیوب را نداشته باشند. فلذا اخذ پول از یوتیوب به صورت سر راست برای کسانی که ساکن ایران باشند، هستی ندارد. چراکه در هنگام ساخت اکانت گوگل ad sense و پیوست آن به اکانت یوتیوب، از شما آدرس محل سکونت گرفته می‌شود و با روش‌هایی مشابه دریافت نامه و تایید، احراز هویت صورت می‌گیرد. اما چنین مشکلی به این معنا نیست که شما نمی‌توانید از یوتیوب درآمد داشته باشید. برای حل این دشوار دو مسیر در پیش روی شما پیمان دارد:

ساخت اکانت یوتیوب و گوگل adsense به وسیله فردی در خارج از ایران

مطمئن‌ترین گذرگاه پیش روی شما این است که فردی معتمد در بیرون از کشور کار ساخت اکانت یوتیوب و پیوست آن به اکانت ad sense را برای شما اتمام دهد. در این طریق احتمال بسته شدن اکانت شما زیاد کمتر از روش‌های سایر است. توجه کنید اتمام چنین کاری را تنها به آشنایان و دوستان خود و کسان قابل اطمینان بسپارید. چون در غیر این صورت، اگر پولی به شما پرداخت نشود، شما قادر به تعقیب نخواهید بود.

بهتر است اکانت یوتیوب نیز بدست همان شخص برای شما برپایی شده و سپس ایمیل شما را به عنوان مدیر کانال برگزیدن کند. این کار تمام ریسک‌های موجود را به کمینه می‌رساند.

ایجاد حساب پی پال برای کسب درآمد از یوتیوب

روشی دیگری که در پیش روی شما پیمان دارد، برپایی حساب پی پال از تو ایران است. در این طریق شما باید با تهیه یک سرور مجازی، حساب پی پال خود را ایجاد کنید. البته سایت‌ها و واسطه‌هایی نیز وجود دارند که با دریافت هزینه، یک حساب پی پال برای شما تعبيه می‌کنند.

توجه داشته باشید که ریسک این شیوه زیاد زیاد است. هر لحظه امکان دارد یوتیوب متوجه اقدام شما برای بعید زدن تحریم شود و به طور کلی اکانت شما را از دسترس خارج کند. در چنین شرایطی بدبختانه شوربختانه تمام زحمات شما به هدر می‌رود. بنابراین کوشش کنید از راهی مختصر خطرتر را برای درآمد زایی در این بستر برگزیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گلکسی اس‌10
گروهی از پژوهشگران به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که سیستم تشخیص چهره و فناوری فیس آی دی در گوشی گلکسی اس ۱۰ به سادگی فریب می‌خورد و گوشی را برای افراد غریبه باز می‌کند. 

به گزارش ایسنا، چندی پیش بود که گروهی دیگر از محققان با بررسی و آزمایش‌های فراوان دریافته و اعلام کرده بودند سیستم تشخیص چهره موجود در گوشی آیفون ۱۰ (آیفونX) دارای حفره‌های امنیتی و آسیب پذیری بوده و به افراد غریبه و هکرها اجازه ورود و دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را می‌دهد.

 

فناوری تشخیص چهره هوشمند یکی از آن دسته از فناوری‌هایی بود که تغییر و تحولات عظیمی را در عرصه گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد و به راه انداخت به گونه‌ای که در ابتدا بسیاری از منتقدان بر این باور بودند که شرکت‌های تولیدکننده موبایل نباید این فناوری را در گوشی‌های جدید خود به کار بگیرند چراکه امنیت سایبری و حریم خصوصی کاربران به شدت به مخاطره خواهد افتاد اما از طرفی دیگر کاربران و علاقمندان به تکنولوژی و خود تولیدکنندگان موبایل تمایل زیادی به استفاده از سیستم تشخیص چهره هوشمند و احراز هویت بیومتریک داشته و در نهایت نیز این فناوری با آیفون ۱۰ اپل به واقعیت پیوست و روانه بازارهای جهانی شد و در دسترس کاربران قرار گرفت.

 

این فناوری بدون آنکه نیازی باشد کاربر رمز عبور و گذرواژه‌ای را وارد کند و یا با استفاده از اثر انگشت بتواند گوشی خود را باز کند، جزئیات مختلف موجود در چهره صاحب گوشی را شناسایی کرده و سپس قفل گوشی را باز می‌کند.

 

بر اساس وب سایت اندروید پلیس، حالا به تازگی پژوهشگران با انتشار گزارش و ویدئویی جدید در فضای مجازی مدعی شده‌اند که سیستم تشخیص چهره‌ای که در گوشی جدید و پرچمدار گلکسی اس ۱۰ سامسونگ به‌کار گرفته شده است، به راحتی توسط حقه‌ای از سوی هکرها فریب خورده و به افراد غریبه اجازه ورود و دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را می‌دهد.

 

انتشار این خبر می‌تواند تا حدودی به نگرانی کاربران گوشی‌های سامسونگ بخصوص گلکسی اس ۱۰ بیفزاید که این امر در نهایت موجب می‌شود شرکت تولیدکننده مذکور با انتشار بیانیه‌ای به ادعای اخیر این پژوهشگران واکنش نشان دهد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11022283.html



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون
اپل به تازگی یک بسته نرم افزاری به روزرسان برای سیستم عامل گوشی آیفون عرضه کرده که نصب آن به گفته کاربران باعث خالی شدن سریع باتری می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از زددی نت، به روزرسانی یادشده با عنوان آی او اس ۱۲.۱.۴ و با حجم ۸۵.۵ مگابایت عرضه شده است. هدف اپل از عرضه این بسته به روزرسان رفع برخی مشکلات امنیتی سیستم عامل آی او اس است.

 

برخی کاربران می‌گویند بعد از گذشت چند روز از نصب بسته به روزرسان آی او اس مشکل یادشده برطرف شده، اما برخی دیگر نیز می‌گویند مشکل یادشده کماکان باقیست.

 

در این صورت انتظار برای عرضه یک بسته به روزرسان توسط خود اپل یا بررسی نرم افزارهای پرمصرف گوشی و پاک کردن آنها نیز می‌تواند یک راه حل باشد. برای بررسی میزان مصرف باتری توسط برنامه‌های آیفون در بخش تنظیمات باید گزینه باتری را انتخاب کنید.

 

یک راه حل دیگر از کار انداختن برنامه‌هایی است که در پس زمینه گوشی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. برای این کار در بخش تنظیمات باید مسیر General > Background App Refresh دنبال شود. اپل هنوز نسبت به این مشکل واکنشی از خود نشان نداده و مشخص نیست آیا قصد دارد برای رفع آن یک وصله نرم افزاری تازه عرضه کند یا خیر.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11022313.html



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اهمیت داشتن سایت املاک
مسکن گرد از نیازهای ضروری در حیات می باشد، از طرفی هم سرمایه زیادی در طول حیات صرف خرید اهمیت طراحی سایت املاک و اجاره مسکن می شود. سایت املاک می تواند اطلاعاتی را با هزینه ای بسیار پایین در کمر بستن کاربران پیمان دهد. منافع داشتن یک وب سایت املاک به قدری است که نمی تاب آن را نادیده گرفت. در این مطلب به بعضی از ضرورت های داشتن وب سایت املاک اشاره خواهیم کرد.

یکی از مزایای داشتن وب سایت برای مشاورین املاک تکاپو در سطح جهان می باشد به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید رزومه ای از کار و جنبش هایی که سپریدن دیتا اید یا در حال سپریدن دادن آن ها هستید را به چهره درونمایه یا تصاویری در گزین کردن دیگران قرار دهید ممکن است بوسیله خدمات رسانه ای این کار را سپریدن دهید، ولی باید به خرج ای که برای این پیشه صرف می شود هم پروا داشته باشید. طراحی تارنما ارزان ترین راه برای معرفی خدمات به شمار می رود. هیچ چیز نمی تواند جایگزین یک وب سایت برای معرفی خدمات قابل ارائه شما شود.

هزینه اتمام شده برای تبلیغات را می توانید با راه اندازی تارنما پایین آورید. با داشتن یک تارنما می توانید با خرج ای زیاد پایین تبلیغاتی را برای به دست آوردن مشتریان گوناگون انجام دهید. همچنین می تواند به طور سر راست با کاربران پیوستگی برقرار نمایید. از طرفی وب سایت می تواند به برندینگی شما هم کمک کند. یکتا از کوتاه ترین و آسان ترین گذرگاه هایی که برای برند سازی مورد بهره‌گیری قرار می گیرد طراحی وب سایت می باشد.

امکانات سایت املاک
امکانات سایت املاک
مشاورین املاک اگر منظور داشته باشند تبلیغات به روزی را اتمام دهند باید به شیوه های جدید روی آورند. طراحی سایت این امکان را برای آن ها فراهم می کند که به صورت 24 ساعته با مشتریان خود در وابستگی باشند و تبلیغاتی را برای سایت خویش سپریدن دهند. با بهینه سازی سایت و سئوی مناسب می توانید رتبه مناسبی را در گوگل به دست آورید و حجم زیادی از مشتریان به سایت شما روانه خواهند شد. در طراحی سایت باید به بعضی از امکاناتی که داخل سایت قرار بگیرد توجه دشاته باشید. بعضی از این امکانات دربرگیرنده موارد ذیل می شوند:

امکان مشاهده موقعیت مکانی ملک ها

قابلیت قرار دادن تصاویری از ملاک های موجود

محدود نبودن جستجو برای شمار اتاق های و ذیل بنای ساختمان ها

قرار دادن قسمتی برای اخبار ها و اطلاعیه ها در مورد مسکن

قرار دادن بخشی برای ثبت خانه باره نظر

امکان پرداخت بیعانه و پیمان دادن درگاه آنلاین پرداخت و ...

ریسپانسیو بودن سایت

همان طور که گفته شد برای دسترسی به فایده مناسب و به دست آوردن مشتریان زیاد به طراحی سایت بیچارگی دارید، اما پروا داشته باشید در بازار رقابتی امروز بسیاری از افرا در حیطه شغلی شما مشغول به کار و جنبش هستند، فلذا باید در طراحی سایت دقت زیادی داشته باشید. احد از مواردی که در طراحی سایت باره اهمیت واقع می شود ریسپانسیو بودن سایت است. بسیاری از کسان ممکن است که با به کارگیری کامپیوتر وارد سایت شما شوند و منزل ای را برگزیدن نمایند از طرفی هم برآنند این خانه را با به کارگیری گوشی تلفن به دوستان و نزدیکان خود پرتو دهند، ولی با سایت رو به رو می شوند که اطلاعات ناقصی را ارائه می دهد، بنابراین برای اینکه سایت شما اطلاعات را به صورت کامل بر روی همه دستگاه های الکترونیکی پرتو دهد باید به ریسپانسیو بودن آن توجه داشته باشید.

گستردگی بازار با طراحی سایت املاک
همان طور که گفته شد طراحی سایت امکانت مختلفی را در برگزیدن صاحبین مشاورین املاک پیمان می دهد، احد از این موارد این می باشد که می توانند کار خود را نه فقط در یک مکان فیزیکی و یک محدوده مکانی بلکه در تمام گیتی گسترش دهند و همگی مخاطبان در سراسر کشور از سایت شما دیدن خواهند کرد. در این چهره کاربران در هرمکانی که پیمان داشته باشند می توانند ملک مورد نظر خود را گزینش نمایند و با در اختیار داشتن مسیر های دسترسی به مشاورین املاک مراجعه نمایند .

بهینه سازی و سئوی سایت
در پاراگراف های بالا اشاره شد که بهینه سازی سایت امری مهم و زیاد بایسته برای سایت می باشد. استاندارد سازی سئو سایت می تواند کمک زیادی به افزایش رتبه سایت کند، پس با استفاده از کلمات کلیدی در محتواهایی که در سایت بارگذاری می کنید می تواند سئو سایت را استاندارد سازی نمایید و رتبه فوقانی را از گوگل گرفتن نمایید، افزایش رتبه باعث می شود که مخاطبان اثناء سرچ در اینترنت با سایت شما رو به رو شوند و از مطالب سایت شما رویت نمایند برآیند اینکه اگر بتوانند ملک مناسبی را برگزیدن نمایند به مشتری شما تبدیل می شوند.

رپورتاژ آگهی در طراحی سایت املاک
بسیاری از مواقع با رعایت استانداردهای سئو هم رتبه مناسبی را از سایت به دست نخواهید آورد در این جا باید از رپورتاژ آگهی در سایت خود بهره‌گیری نمایید. رپوتاژ آگهی به محتواهایی گفته می شود که در قالب یک تازه برند شما به مخاطبان شناسایی می نمایند و بیشتر جنبه خبری دارد تا تبلیغات، شما می توانید با پرداخت خرج بسیاری کمی رپورتاژ های اعلان خود را در سایت های پر مخاطب پیمان دهید و بک لینک های فراوانی را به دست آورید، بک لینک ها رتبه سایت را بالا می برند. از مزایای رپورتاژ آگهی می نا خرج پسندیده آن و برند سازی و افزایش اعتبار را اسم برد، وانگهی یکتا از کارساز ترین روش ها برای بهبود سئوی سایت رپورتاژ اعلان می باشد. زمانی که رپوتاژ خود را در یک سایت پیمان می دهید و بر روی کلمات کلیدی خود لینک می دهید می توانید از سایت های معتبر بک لینک هایی را گرفتن نمایید. هنگام نگارش رپورتاژ اعلان باید ساختارهای آن را به احسان رعایت نمایید و از واژه ها کلیدی پسندیده کاربرد نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,اخبار تکنولوژی,واتس اپ
فیس بوک در بیانیه ای اعلام کرد امکان خرید کالا در چت واتس اپ را برای کاربرانش فراهم می کند.

به گزارش مهر به نقل از انگجت، فیس بوک به کسب وکارهای مختلف اجازه می دهد در پیام رسان واتس اپ کالاهای خود را بفروشند.

 

فیس بوک در یک به روز رسانی جدید اعلام کرد ویژگی های خرید در اپ را در پیام رسان گسترش می دهد تا کاربران راه های بیشتری برای خرید  مستقیم محصولات در چت ها داشته باشند.

 

در بیانیه شرکت جزئیات دقیق این قابلیت ارائه نشده  است. اما به نظر می رسد شیوه خرید در اپ به این شکل باشد که کسب و کار مورد نظر پس از دریافت پیام از کاربر (خریدار) لینک کاتالوگ محصول را برای او ارسال می کند.

 

در مرحله بعد خریدار می تواند کالاهای مورد نظر را به فهرست خرید خود اضافه و پس از پرداخت هزینه از اپلیکیشن خارج شود.

 

البته پیش از این واتس اپ گزینه کاتالوگ را اضافه کرده بود، اما این ویژگی محدود بود. در حقیقت این شبکه اجتماعی تصمیم دارد گزینه های خرید خود را در اپلیکیشن گسترش دهد.

 

فیس بوک چندی قبل ویژگی «فیس  بوک پی» را در برزیل آزمایش کرد و اکنون تخمین زده می شود از آن برای پردازش تراکنش های مالی در قابلیت جدید واتس اپ استفاده شود. 

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76596.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
اخبار,اخبار تکنولوژی,رئیس کارخانه سامسونگ
لی کان هی، رییس کارخانه سامسونگ در سن ٧٨ سالگی درگذشت.

به گزارش انتخاب، خبرگزاری فرانسه خبر داد که "لی کان هی" رییس کارخانه سامسونگ در سن ٧٨ سالگی درگذشت.

 

او به دلیل بیماری قلبی در مرکز پزشکی سامسونگ در سئول فوت کرد.

 

او پسر بنیانگذار سامسونگ یعنی لی بیونگ-چول است که در سال ۱۹۳۸ این شرکت را در کره ایجاد کرد.

 

لی کان هی رئیس و مدیرعامل گروه بزرگ سامسونگ، با ثروت ۱۳.۷ میلیارد دلار چهاردهمین میلیاردر جهان بود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76635.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دامنه چیست ؟ استعمال پهنه در طراحی سایت گستره چگونه است؟
دامنه چیست؟
دامنه همان آدرسی هست که شما با وارد کردن آن در مرورگرتان وارد یک سایت می شوید مثلا: www.google.com .اجازه دهید حوزه را به زبان ساده تر توضیح دهیم تصور کنید شما هدف دارید یک کسب و کار راه اندازی کنید، برای اینکه کسب و کار شما درآمد مناسبی داشته باشد باید آن را در یک ناحیه پسندیده و یک آدرس مستقیم که مشتری شما آن را به خاطر بسپارد راه اندازی کنید
یک آدرس که ویژگی اصلی آن این باشد که کاربر شما بدون دردسر بتواند آن را بیابد، و ترجیح دهد به جای اینکه به محل کسب و کار رقیب شما برود، قبل شما بیاید چون شما یک آدرس آسان دارید که مشتری شما آن را به خاطر سپرده و احتیاجی نیست خودش را به دردسر بیندازد و همان طور که میدانید این آدرس فقط بی همتا برای سوداگری شما می باشد مثلا: بازار، خیابان ۱، پلاک ۱ این آدرس تنها و فقط برای شما می باشد.یکی از thomasdigital پایه ها مهم برای قرار دادن سایت بر روی بستر اینترنت حوزه سایت است. در صورتیکه پهنه جاسازی نکنید طراحی سایت برای افراد کاملا بی استفاده است.

دامین به طور کلی از ۲ دسته اسم و پسوند ساختن شده است که خروجی آن میشود آدرس سایت شما.

نام دامنه:
این اسمی است که شما برای سایت خودتان برگزیدن می‌کنید. برای برگزیدن اسم، شما هیچ محدودیتی ندارید. فقط مساله این است که نام شما باید سرهم باشد. البته شما می‌توانید کلمات را با خط فاصله (-) از هم متمایز کنید. اسم منحصر به فرد و گرد شما، با توانایی به یاد سپاری، جذاب با توانایی برند شدن .
بخش نام را می توانید بصورت دلخواه انتخاب نماید. البته پروا داشته باشید که در صورتی امکان ثبت این نام توسط شما می باشد که قبل از شما کسی آن را ثبت نکرده باشد و به اصطلاح پهنه آزاد باشد.

پسوند دامنه
پسوند های زیاد زیادی هستی دارند که هر کدام متعلق به خاصیت wpastra های ویژه خویش را دارند پسوند ها همانند .ir، .comو…

انواع پسوند دامنه
پسوند ها به بخش بندی های مختلفی دسته میشوند، ولی کل آن ها ملزم به دریافت مجوز از کمپانی ICANN می باشند، به پسوند هایی که پروانه رسمی دارند TLD یا (Top Level Domain) می گویند ، که در پیوسته این مقاله هدف داریم عنوان آن ها را برای شما همراهان تارنگار پارس پک توضیح دهیم با ما همراه باشید.برای آشنایی با انواع پسوندهای گستره نوشتار پیوسته با آن را مطالعه بفرمایید.

پسوند های اختصاصی
این حوزه همان طور که از نامشان مشخص است به طوری کاملا اختصاصی برای سازمان ها یا حتی کسان با تکاپو های مشخص در قوانین و چارچوب مشخص می باشد، از این گونه دامین میتوان به biz. اشاره کرد که مخفف Business برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک با تکاپو خاص می باشد، مثال بعدی میتواند دامین دوست داشتنی pro. به معنی Professional که حتما احتیاج به گرفتن مجوز میباشد و برای افرادی در هر گویه فعالیت به چهره حرفه ای میباشد.

پسوند های پهنه ملی
شاید شما هم پسوند های کشوری را به صورت دو حرفی بشناسید حوزه هایی ماندد ir. که از آن میان خودمان ایران بوده و دامنه هایی همانند tr. که مربوط به مملکت ترکیه بوده است، ولی احتمالاً سوال برای شما پیش بیاید که برخی از حوزه ها هم هستند که دو حرفی هستند و مربوط به کسب و کار ها می باشد مانند tv. که مربوط به تلوزیون می باشد یا co. که مربوط به کمپانی ها می باشد! بعد تکلیف این ها چیست ؟
نکته اینجاست که اشتباه فکر میکنید در واقع دامنه tv. مربوط به کشور (تووالو) "Tuvalu" می باشد و دومین co. مطعلق به کشور كلمبيا میباشد که به انگیزه همانند بودن پسوند این پهنه به سوداگری ها باعث شده است، این کشور از این فرصت کاربرد کنند و از این طریق اقدام به فروش پهنه ملی خود کنند، البته قابل ذکر است که این قبیل پهنه تنها به این کشور های چکیده نمی شود و میتوان it ، cc و.... اشاره کرد.

دامنه سایت

انتخاب یک اسم حوزه مناسب
هم نام بودن پهنه و برند تجاری:
یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب دامنه، هم نام بودن آن با برند تجاری فعالیت شما می باشد؛ چرا که هر زمان افراد به وب سایت شما اندیشه می کنند، بی برگزیدن اسم تجاری آن را به یاد می آورند در غیر این صورت ممکن است مشتریان شما راز از وب سایت های سایر در بیاورند! به عنوان مثال گروه در برگزیدن اسم گستره از URL هم اسم کمپانی یعنی استفاده کرده است. فلذا پیش از انتخاب نام دامنه، آزاد بودن آن را از طریق لینک who.is رسیدگی کنید. بعضی از کاربران گستره های خاصی را خریداری می کنند و سپس آن را به بها مد نظر واگذار می کنند. پس در چهره تصادف با چنین حوزه هایی سعی کنید تا با توافق اولیه آن را از مالک پهنه خریداری نمایید.

نام های تجاری:
اگر شما صاحب یک کمپانی با اسم بازرگانی شناخته شده مانند سامسونگ هستید، بهترین گزینه برای نام گستره شما همان سامسونگ است. چرا که افراد با گوشزد برند شما، در قسمت URL واژه سامسونگ و احتمالا به پیگیری آن com. را تایپ خواهند کرد. پس پیشنهاد می نماییم در چهره امکان، اسم دامنه را همان برند خود پیمان دهید چرا که این دقیقا همان چیزی است که مشتریان به تعقیب آن می گردند.

تاثیر پهنه بر روی سئو سایت:
شاید به عقیده رسد که برای تحقق یک سئو عالی برگزیدن نام حوزه ای مانند www.buycashewnutsonline.com یک تصمیم خوب است. با پروا به اینکه اسم حوزه معمولا ارتباطی نیرومند با اطلاعات درون تارنما دارد، شدنی است چنین برداشت شود که موتورهای جست و جو چنین پهنه هایی را بیشتر به مردم رهنمود می دهند؛ اما در واقع اینگونه نیست. از سنه 2010 روند این حوزه پرتو دیتا که از عقیده سئو برگزیدن اسم های پشت سر هم اثری منفی در بازاریابی موتورهای جست و جو خواهد داشت.

تاثیر دامنه بر سئو سایت

استفاده از خط فاصله برای اسم دامنه:
برخی از شرکت ها در گزینش اسم پهنه از خط فاصله کاربرد می کنند. به عنوان مثال kalaye_khabe-milade-nor.com را در نظر بگیرید. چنین مشهور حائز مزایا و معایبی است. از لحاظ سئو سایت پیمان دادن خط فاصله سبب می شود تا موتورهای جست و جو کلمات کلیدی را بهتر تشخیص دهند؛ اما آیا به راستی مشتریان می توانند چنین چیزی را به خاطر بسپارند؟
بسیاری کسان عادت دارند کلمات را پشت راز هم تایپ کنند. چنین چیزی برای شما یعنی از دست دادن مشتری و فرآهم کردن شرایط دلخواه برای رقبایی که هم نام شما هستند. علاوه بر این استفاده همزمان از خط فاصله و آندرلاین در نام گستره یک اشتباه بزرگ است که درصد از دست دادن مشتریان را بسیار بیشتر از سایر انحاء خواهد کرد.

پسوند گستره کشور:
هر کشوری یک پسوند ویژه متعلق به خویش دارد. به عنوان نمونه برای مملکت ایران پسوند ir. مورد بهره‌گیری پیمان می گیرد. در بسیاری از موارد به کارگیری چنین پسوندی به جای com. تاثیری منفی در سئو و جست و جوی مشتریان خواهد داشت چرا که اکثر کاربران به طور معمول پس از نام پهنه com. را در URL وارد می کنند؛ مگر اینکه از پیش پسوند شما را به خاطر ودیعه باشند.

ثبت دامنه چگونه است ؟
از آنجایی که پهنه یا آدرس وب سایت ما باید یک نام منحصر به فرد باشد و برای این قصد و ثبت دامنه ما باید یک نام منحصر به فرد را برای وب سایت خویش انتخاب کنیم.ابتدا بحث حوزه چیست را مطالعه نمایید و اگر منظور طراحی سایت دارید، سپس به احضار پیوسته مقالات حوزه و هاست و مقالات آموزش طراحی سایت بپردازید.ما می توانیم از راه سایت www.domaintools.com نام باره عقیده خود را سرچ کنیم و ببینیم که این نام آیا ثبت شده است یا خیر .

همچنین می توانیم از راه شرکت های داخلی که حائز حساب بین المللی هستن اقدام به این ثبت نماییم . فقط باید در برگزیدن این کمپانی ها دقت کنیم . از دسته ای این کمپانی ها میتوان به وطن وب هاست اشاره کرد که از راه وب سایتشان می توانیم اقدام به خرید گستره و ثبت آن نماییم .



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مجازی سازی دسکتاپ با VMware Horizon View
در این مقاله منظور داریم به شناسایی زیر ساخت مجازی سازی دسکتاپ ( Virtual Desktop Infrastructure ) شرکت VMware که نرم انگیزه ها Horizon View اسم دارد بپردازیم . در این جستار کوشش شده به معرفی ، اجزا و برخی اصطلاحات این نرم افزار پرداخته شود بعد با ما همراه باشید.

مجازی سازی دسکتاپ یا VDI چیست
در واقع VDI را می‌توان جز جدیدترین تکنولوژی های بازپسین به آمار آورد برای اطلاعات بیشتر درباره مجازی سازی دسکتاپ اینجا را کلیک کنید که این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد که سیستم عامل یا نرم افزار خویش را در هر فضا و زمانی و با هر دستگاهی با به کارگیری شبکه در کمر بستن داشته باشید. شیوه پیشه به این چهره است که شما با رابطی که می‌تواند حتی تلفن هوشمند شما باشد به سرور ریموت زده و تصویر سیستم عامل و یا نرم اسباب خویش را با کیفیت بی اندازه اخذ می‌کنید و با آن شغل می‌کنید و تمام پردازش بر روی سخت افزاری است که تصویر را به شما ارسال می‌کند.

Horizon View چیست؟

 

حال که با مفهوم مجازی سازی دسکتاپ یا VDI آشنا شدید و یک دید کلی از آن دارید وقت آن رسیده که با زیر ساختی که کمپانی VMware برای این هدف تعبيه کرده است آشنا شوید.

Horizon View اسم نرم افزاری است که برای این هدف ساخته شده است که شما دسکتاپ و یا نرم افزار های خویش را به چهره مجازی در کمر بستن داشته باشید و متعلق به در هر محیط‌ و زمانی و با هر دستگاهی آز آن کاربرد کنید.

اجزا برپایی دهنده Horizon view

 

در این تقدیر با اجزای برپایی دهنده نرم افزار Horizon View آشنا می‌شوید اجزایی که فهیمدن مفهوم آن‌ها برای فهم بهتر این پایین ساخت بایسته است .

 

vCenter چیست
یک سرور مرکزی برای مدیریت هاست های موجود در داده سنتر می‌باشد که یکی از پاره ها ساختن دهنده محصول VMware vSphere می‌باشد.

به نوعی می‌توان vCenter را هوشمند ساز مجازی ساز سرور دانست . سرور Horizon View Connection Server که در پیوستگی با آن آشنا می‌شوید برای پیوستگی با مجازی ساز سرور و دسترسی به ماشین های مجازی از این سرور بهره‌گیری می‌کند.

View Connection چیست
براي پیوندیدن کاربرها و اعتبارسنجی آنها با اکتیودایرکتوري و هدایت کاربران بر اساس درخواست آنها به دسکتاپ های مناسب عمل می نماید. این redirect کاربر می تواند به سمت یک دسکتاپ مجازی، دسکتاپ فیزیکال و یا ترمینال سرور باشد. همچنین پرتالی تحت وب براي مدیریت بستر VMware VDI برپایی می نماید که تقریبا تمام کارها را ما از راه همین کنسول سپریدن می دهیم.

View Replica در نرم افزار Horizon View
این سرور زمانی نصب می‌شوذ که ما می‌خواهیم برای Connection Server قابلیت های HA و یا Load Balancing را داشته باشیم.

View Security چیست
این سرور زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ما بخواهیم از بیرون از سازمان و از طریق اینترنت به دسکتاپ های مجازی خود درون سازمان دسترسی داشته باشیم.

View Composer چیست

 

این سروردر کنار vCenter Server و یا به چهره مجزا نصب می شود. سرشت کار Composer ساخت چندین و چند دسکتاپ مجازي با به کارگیری linked-cloneاز ایمیج اصلی می باشد. این clone بر بنیاد یک ماشین مجازی parentساخته می‌شود. View composerبه شدت مصرف دیسک برای تخصیص ماشین های مجازي را ذیل می آورد

View Agent چیست
بر روي تمام ماشین هاي مجازي، سیستم هاي فیزیکی نصب می شود و به آنها دستور می دهد الی بدست Viewمدیریت شوند. این agent قابلیت هایی مثل مانیتورینگ اتصالات، virtual printing، USB Supportو … را فراهم می‌کند

VMware View Client چیست
برنامه اي است که بر روی دسکتاپ کاربر نصب می‌شود و پل ارتباطی بین View Connection سرور و کاربر است. بعبارتی شما بوسیله ي این برنامه به دسکتاپ مجازي خود متصل می شوید. ViewClient قابلیت نصب بر روي پلتفرم هاي لینوکس و مک و ویندوز را دارد

در واقع این برنامه بر روی زیرو کلاینت ها نیز وجود دارد و وابستگی کاربر پشت سیستم با دسکتاپ مجازی اش را فراهم می‌کند.

View Persona Management در نرم افزار Horizon View

 

محافظت از پروفایل کاربران را برعهده دارد. سازوکار کاری این قابلیت بدین چهره است که یک منبع اصلی با اسم repository هستی دارد که پروفایل کاربران به صورت داینامیک با این منبع سینک می شود پروا داشته باشید که این repository در جایی درون شبکه هستی دارد که به صورت remote به آن متصل شده و پروفایلها سینک می شود. Persona management در هنگام لاگین کاربر فقط فایل هایی که باره احتیاج است مثلuser registryرا دانلود می نماید. وقتی کاربر و یا یک برنامه به فایل هاي دیگری بیچارگی دارد سریعا این فایلها به درون پروفایل کاربر منتقل شده و اجرا می‌شود. این الگوریتم عملکرد و تاثیر بالاتر و بهتري نسبت به roaming profile ویندوز فراهم می نماید بنابراین بهتر است با roaming ویندوز باره قیاس قرار نگیرد.

VMware ThinApp چیست
ThinApp تدبیر مجازي سازي برنامه ها در VMware است.

این قابلیت را به شما می دهد که بدون نصب برنامه به روش هاي باستانی با اجراي یک فایل بر روی بستر مجازی خود اپلیکیشن را اجرا کرده و اصلا نگران دگرگونی ها ویرانگر و ناخواسته بر روي ویندوز خویش نباشید.

Remote Desktop Services Hosts یا RDSH چیست
RDS فارغ از مجازي یا فیزیکی بودن، سروری است که برنامه ها و session دسکتاپ ها را برای کاربران فراهم می نمایید. در ،View یک RDS هاست سروري است که رول Microsoft Remote Desktop Services بر روی آن نصب شده است و View Agentمربوط به Horizonهم بر روي این سرور Install شده است. وقتی این Agent را بر روي سرور نصب می کنید کاربران با استفاده از پروتکل PCoIP می توانند متصل شده و از Sessionها و Application ها موجود بر روي این سرور کاربرد نمایند.

PCoIP چیست

 

PCoIP پروتکلی است که به طور خلاصه شرایطی را ایجاد می کند که کاربر برای گرفتن ریموت خویش عکس، صدا و ویدئو را به بهترین و بهینه ترین حالت را تجربه کرده و کمترین میزان پهنای باند را نیازداشته باشد.

شرکت VMware پروتکل جدیدی را نیز معرفی کرده است که با بهینه سازی هایی نسبن به PCoIP همرا است که با اسم Blast شناخته می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

بسیاری از میلیاردرهای جهان ثروت‌شان را از صنعت تکنولوژی به‌دست آورده‌اند. نکته جالب توجه اما آن است که اغلب این میلیاردرها، بنیان‌گذاران و مدیران استارت‌آپ‌های موفق هستند و دهه سوم یا چهارم عمرشان را می‌گذرانند. البته همه میلیاردرهای دنیای تکنولوژی هم جوان نیستند و به‌عنوان نمونه دو نفر از ثروتمندترین مردان جهان یعنی جف بزوس و بیل گیتس در دهه ششم یا هفتم زندگی خودشان هستند. 

حتی لری الیسون بنیان‌گذار شرکت اوراکل هم وقتی به جمع میلیاردرها پیوست، ۴۹ ساله بود. با این حال اما همچنان شرکت‌های بزرگی مانند Airbnb، ByteDance شرکت مادر TikTok و غول شبکه‌های اجتماعی جهانی یعنی فیس‌بوک را مدیران جوان اداره می‌کنند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,

جوان‌ترین میلیاردرهای دنیای تکنولوژی جان کالیسون(سمت چپ) و پاتریک کالیسون (سمت راست) دو برادر بنیانگذار شرکت Stripe در دفتر مرکزی این شرکت

 

درحال‌حاضر بیش از ۵۰ یا ۶۰ نفر از افراد حاضر در فهرست میلیاردرهای دنیا، از فعالان صنعت تکنولوژی هستند. این تعداد اما با ورود مدیران جوان استارت‌آپ‌های موفق، به تدریج درحال افزایش است. ایوان اشپیگل و بابی مورفی بنیان‌گذاران شرکت Snap پیش از رسیدن به ۳۰ سالگی توانستند وارد باشگاه میلیاردرها شوند. جالب اینکه درحال‌حاضر هم اشپیگل تنها میلیاردر زیر ۳۰ سال این فهرست است که ثروتش را خودش به‌دست آورده. با این همه مارک زاکربرگ که در ۲۳سالگی توانست عنوان جوان‌ترین میلیاردر دنیا را به خودش اختصاص بدهد، همچنان در فهرست جوان‌ترین میلیاردرهای جهان قرار دارد.

 

با این همه نمی‌توان گفت که جوان بودن شرط لازم برای موفقیت و ثروتمند شدن در دنیای تکنولوژی است. لری الیسون بنیان‌گذار شرکت بزرگ اوراکل که درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به بیش از ۵۸ میلیارد دلار می‌رسد، در ۴۹ سالگی توانست به فهرست میلیاردرهای دنیای تکنولوژی راه پیدا کند. ایلان ماسک و مگ وایتمن هم در دهه چهل ز‌ندگی‌شان وارد این فهرست شدند.

 

با این همه اما براساس فهرست سالانه مجله فوربس از میلیاردرهای دنیا که به تازگی منتشر شده است، این روزها بعضی از بزرگ‌ترین یا جالب‌ترین شرکت‌های تکنولوژی را میلیاردرهای ۲۰ یا ۳۰ ساله اداره می‌کنند. این فهرست نشان می‌دهد که ۲۸ نفر از جوان‌ترین میلیاردرهای دنیا در صنعت تکنولوژی فعالیت دارند.

 

جان کالیسون، ۲۹ ساله: او همراه با برادرش پاتریک، یازده سال پیش شرکت Stripe را که در زمینه نرم‌افزارهای پرداخت فعالیت می‌کند، تاسیس کرده‌اند. حالا اما ارزش دارایی‌های خالص او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

ایوان اشپیگل، ۲۹ ساله: او هم‌ بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت معروف Snap است که در حوزه شبکه‌های اجتماعی و تولید دوربین فعالیت می‌کند. ارزش خالص دارایی‌های او برابر ۱/ ۲ میلیارد دلار است.

 

پاتریک کالیسون، ۳۱ ساله: او برادر بزرگ‌تر جان، هم ‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Stripe است که مثل برادرش ۱/ ۲ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بابی مورفی، ۳۱ ساله: او هم ‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد تکنولوژی شرکت Snap است و میزان دارایی‌های خالص او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

جیهان وو، ۳۴ ساله: هم بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره Bitmain Technologies که بزرگ‌ترین شرکت استخراج رمزارز در کشور چین به حساب می‌آید، ۵/ ۱ میلیارد دلار دارایی خالص در اختیار دارد.

 

کریس وانستراث، ۳۴ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت GitHub است که شبکه اجتماعی ویژه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار است. این شرکت توسط مایکروسافت خریده شده است. میزان دارایی‌های خالص او به ۲/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

پاول دوروف، ۳۵ ساله: او بنیان‌گذار اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام است که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی روسیه به‌نام VK را هم راه‌اندازی کرده است. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۷/ ۲ میلیارد دلار است.

 

داستین موسکوویتز، ۳۵ ساله: او یکی از بنیان‌گذاران شبکه اجتماعی بزرگ فیس‌بوک است. او فیس‌بوک را ترک کرد تا شرکت مدیریت فضای کاری Asana را راه‌اندازی کند و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت است. حجم دارایی‌های خالص او به ۱/ ۱۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

مارک زاکربرگ، ۳۵ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیس‌بوک است و درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به ۳/ ۶۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

کوین سیستروم، ۳۶ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک خریداری شد، درحال‌حاضر ۴/ ۱ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بیل لیو، ۳۶ ساله: مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت Royole که در زمینه تولید نمایشگرها و حسگرهای انعطاف‌پذیر مورد استفاده در دستگاه‌هایی مانند موبایل‌های تاشو، فعالیت می‌کند. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۷/ ۱ میلیارد دلار است.

 

ژانگ ییمینگ، ۳۶ ساله: او رئیس هیات‌مدیره شرکت ByteDance است؛ یک شرکت چینی تولیدکننده محتوا که شرکت مادر اپلیکیشن محبوب TikTok هم هست. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۲/ ۱۶ میلیارد دلار است.

 

ناتان بلچارزیک، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیر ارشد استراتژی شرکت بزرگ Airbnb است که به‌خاطر اجاره موقت و کوتاه مدت خانه و اماکن اقامتی در سراسر دنیا شناخته می‌شود. او ۷/ ۳ میلیارد دلار دارایی خالص در اختیار دارد.

 

رایان گریوز، ۳۷ ساله: او اولین کارمند تمام‌وقت و اولین مدیرعامل شرکت اوبر است. گریوز درحال‌حاضر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری Saltwater Capital است و میزان دارایی‌های خالص او به ۶/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

درو هوستون، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم محبوب به اشتراک‌گذاری فایل در فضای ابری یعنی Dropbox است و میزان دارایی‌های او برابر ۳/ ۲ میلیارد دلار است.

 

دنیل ای‌کی، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار شرکت پخش آنلاین موسیقی Spotify دارایی‌‌های خالصی برابر ۲/ ۲ میلیارد دلار دارد و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت هم هست.

 

برایان آرمسترانگ، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل Coinbase است که پلت‌فرمی برای معاملات رمزارزهاست و ارزش دارایی‌های خالص او برابر ۳/ ۱ میلیارد دلار است.

 

چنگ وی، ۳۷ ساله: او بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم تاکسی‌یاب اینترنتی معروف Didi Chuxing در کشور چین است و میزان دارایی‌های او به ۲/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

بینی بانسال، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار بزرگ‌ترین سایت تجارت الکترونیکی هندوستان یعنی Flipkart درحال‌حاضر یک میلیارد دلار دارایی دارد. او تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ مدیرعامل این شرکت هم بود، اما در آن زمان به‌دلیل اتهامات جدی مربوط به سوءمدیریت، از این سمت کناره‌گیری کرد.

 

سو هوآ، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Kuaishou  یک اپلیکیشن به اشترا‌ک‌گذاری گیف و ویدئو است. میزان دارایی‌های خالص او به ۹/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11049356.html



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد