معرفی سایت های دانلود عکس رایگان و باکیفیت
نوشته شده توسط : ساحل

معرفی وب سایت های دانلود عکس و فیلم با کیفیت بالا
سایر آموزش های کاربردی

همونطور که همگی میدونین بزرگترین نقش در جذابیت هر کار گرافیکی را فاکتورهای بصری ایفا می‌کنن که فارق از اینکه پوستر، مجله یا وب‌سایت باشه عکس و فیلم میتونه نقش بزرگواری در جذب کاربر داشته باشه. نمونه بارزش محبوبیت فوق العاده زیاد اینستاگرام و یوتیوب در بین رقبای بیشتر هست. برای اینکه وب‌سایت ما هم بتونه نظاره گر را جذب کنه بیچارگی به عکس ها و فایل های گرافیکی جذاب داریم.

هر سایتی برای جذب بیننده احتیاج به عکس و فیلم باکیفیت و پیوسته با جستار صفحات خود داره.

خب همگی نخستین کاری که می‌کنیم باز کردن گوگل و سرچ عکس هستش، معرفی سایت های دانلود عکس رایگان و باکیفیت گوگل هم از بین میلیاردها عکس باکیفیت و بی کیفیت سعی می کنه عکس هایی که اسمشون اغلب همانندی را به کلمات درخواستی شما داره پیدا کنه. نتیجه میشه تعداد بی چندی عکس که ممکنه خیلی هاشون به درد شما نخوره. اونایی هم که می خوره وقتی می خواین دانلودشون کنین میبینین واترمارک دارن و صاحب عکس میگه پولش را اول بده بی زحمت.

گوگل منبع نکویی برای پیدا کردن عکس و فیلم با کیفیت برای شما نیست، اول اینکه باید از بین هزاران عکس غیرمرتبط و بی کیفیت دنبال هدفتون بگردید و دوم اینکه عکس‌های خوب بیشتر پولی هستن.

خوشبختانه همش یک سری آدم با محبت و البته حرفه‌ای پیدا میشن که دست آدم رو بگیرن. در زمینه عکس و فیلم توی این چند سنه تعداد این اشخاص خیلی بسیار شده و سایت‌هایی ساخته شده لغایت این عزیزان فایل‌های باکیفیت خودشون را با همه به رایگان به اشتراک بگذارن.

هر موضوعی که توی ذهن شما باشه توی این وب‌سایت ها عکس یا فیلم مورد نظرش موجوده، با بهترین کیفیت و صد در صد رایگان! ای کاش هر چیزی از خدا می خواستیم به همین راحتی در اختیارمون پیمان می‌گرفت. توی این یکتا آرزو همگیتون برآورده شده و می‌تونین ازشون استفاده کنین.

من فهرست این سایت‌ها رو به تفکیک در اختیارتون پیمان میدم، حتما به همشون راز بزنین:

وب سایت های دانلود عکس:
StockSnap.io
Kaboom pics
Reshot
Foodies Feed
Negative Space
Unsplash
وب سایت های دانلود فیلم:
Pexels
Pixa Bay
وب سایت های دانلود آیکون:
FLATICON
ICON FINDER
بهترین منبع دانلود فایل های صوتی:
YouTube Audio Library





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: