روش جادویی تبلیغات کدام است؟
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که می‌بینید این صفحه صد و یک هزار فالوور دارد. پس باید خیلی پیج خفن و شلوغی باشد. ولی به شمار لایک‌های آن دقت کنید. ۲۵۳ تا! من با اطمینان صد در صد به شما می‌گویم که فالوورهای این صفحه فیک و یا تقلبی هستند. اگر به این صفحه تبلیغ بدهید، تعداد کسانی که آن را می‌بینند ۱۰۰ هزار نفر نخواهد بود، بلکه بسیار بسیار کمتر خواهد بود. اگر بازدید مختصر و نامشخص دلخواه شماست ایرادی ندارد. اما اگر می‌خواهید بازدید شما متناسب با فالوورهای صفحه باشد، یعنی به عبارتی به صفحه باره نظر اعتماد کنید، پس اول یک آزمایش انجام بدهید. من چند روش ساده یه شما یاد می‌دهم لغایت به هر صفحه‌ای که رفتید، اصلی و تقلبی بودن فالوورهای آن را تشخیص دهید.

تنها کافی است تعداد فالوورهای یک صفحه را در ۱۶% ضرب کنید. شماره به دست آمده باید تقریبا با تعداد لایک های پایین پست‌های همان صفحه برابر باشد. به زبان ساده بگویم که ۱۶% فالوورهای شما عکسهایتان را لایک می‌کنند. این عدد تقریبی است و ممکن است کمی بالا و ذیل شود اما پس از مدتی دستتان مسیر می‌افتد و همانند آب خوردن فیک بودن فالوورها را تشخیص دهید. این مرحله اول بود.
ولی برخی از پیج‌ها برای پست‌هایشان حتی لایک هم می‌خرند. بعد به فهرست فالوورهای صفحه مورد نظرتان بروید و آن را چک کنید. ببینید آیا اغلب فالوورهای آن بدون عکس هستند؟ اگر اینطور بود پس حتما این صفحه فیک است.
حتی به بازدیدهای یک ویدئو هم اعتماد نکنید. چون بسیاری از پیج‌ها برای ویدئوهای بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام خویش بازدید هم می‌خرند. کلا بد زمانه‌ای شده است! بعد تعداد فالوورها را با تعداد کامنت‌ها مقاسه کنید. کامنت‌ها را چک کنید. برای شمار کامنت قوانین ضد و نقیضی وجود دارد و من نمی‌توانم یک قائده کلی به شما بگویم که ضرب و بخش کنید. ولی خودتان اگر کامنت‌های صفحه‌ را چک کنید، حس می‌کنید که با شمار فالوورهایش تناسب دارد یا خیر. مثلا برای پیجی با ۵۵ هزار فالوور، داشتن سه الی کامنت کمی مشکوک است.

نکته آخر: شما باید بدانید که چه شمار بازدید برای تبلیغ در اینستاگرام مد نظرتان است. مثلا شما می‌خواهید تبلیغتان در اینستاگرام ۱۰۰۰ لایک داشته باشد. شما می‌توانید به یک پیج واقعی تبلیغ در اینستاگرام بدهید که عکسهایش به راستی هزار لایک می‌خورد و یا می‌توانید تبلیغ خویش را به یک پیج تقلبی بدهید که پست‌هایش ۲۰۰۰ لایک می‌خورد اما ۱۰۰۰تای آن راستین است. در پایان تصمیم با شماست. بعد اگر برایتان مهم است، نخست راستین بودن صفحه باره نظرتان را چک کنید. به نظرتان فیک بودن یا راستین بودن یک صفحه برای تبلیغات در اینستاگرام تاثیر دارد و یا نه مهم نیست؟

۲) تخصصی باشد
اگر به صفحات کبیر در اینستاگرام نگاه کنید خواهید رویت که اغلب آنها تخصصی هستند. یعنی چه؟ یعنی اینکه در یک گویه مشخص تکاپو می‌کنند. حال که اصلا کار و جنبش در یک مقوله ویژه چه فایده‌ای برای ما و تبلیغ در اینستاگرام دارد؟ تخصصی بودن یک صفحه باعث افزایش فالوور اینستاگرام در آن صفحه می‌شود. اما نه یک افزایش فالوور معمولی…بلکه یک افزایش فالوور هدفمند! بگذارید خیلی ساده بگویم: صفحه تخصصی تبلیغات را هدفمند می‌کند. شما می‌فهمید که مخاطبان تبلیغتان در کدام صفحات متمرکز شده‌اند. مثلا وقتی یک صفحه در اینستاگرام فقط تعلیم کله پزی می‌دهد و در ارتباط با غذاها روشنگری می‌دهد، آدم‌هایی که پیرو آشپزی هستند آن را فالو می‌کنند و همیشه پست‌هایش را می‌بینند. پس اگر شما یک رستوران تاسیس کرده‌اید یا سفارش ژله در منزلتان می‌گیرید، بهترین صفحه کبیر در اینستاگرام برای تبلیغ شما همین صفحه آموزش طباخی است. چرا؟ چون مخاطبین شما مشخص هستند و تبلیغ شما را دقیقا کسانی می‌بینند که طباخی را برادر دارند.

در اینستاگرام برای هر تخصص و کسب و کاری چندین پیج پرفالوور و صحیح و حسابی هستی دارد. اگر پیج‌های کبیر باره عقیده خویش برای تبلیغ در اینستاگرام می‌شناسید که هیچ. ولی اگر حتی کمی شک دارید، توصیه می‌کنم ریسک نکنید و حتما یک مشاوره تلفنی اختصار هم که شده از دیدوگرام بگیرید. برای مثال صفحه ورزش سه یکتا از صفحات معتبر و درجه یک برای تبلیغ در اینستاگرام است.





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: