ایجاد اکانت پی پال برای درآمد از یوتیوب
نوشته شده توسط : ساحل

یوتیوب دنیای درونمایه است. بستری که در آن از ویدیوهای وایرال شده گربه‌های بامزه و راهنمای خرید وسایل مختلف الی ساعت‌ها مطالب آموزشی تخصصی فقط به فاصله یک جست و جوی ساده و چند کلیک از شما پیمان دارند. ایجاد اکانت پی پال برای درآمد از یوتیوب  در سال‌های اخیر، به گزیده تر با ورود محتوای دامنه بازی‌های کامپیوتری به این بستر و وانگهی ورود نسل جدید و نوجوان‌ها به دانشمند اینترنت، یوتیوب در ایران نیز مخاطبان جدی‌تر را جذب خویش کرد و همین مایه شد روش های کسب درآمد از یوتیوب هم گشترش پیدا کند.

در این میان، امکان کسب درآمد از یوتیوب یک ویژگی اعجاب انگیز برای تولیدکنندگان درونمایه به حساب می‌آید. در ایران نیز با وجود مشکلاتی که بر راز راه کسب درآمد در این بستر بر سر راه تولیدکنندگان محتوا بوده، ولی با استقبال خوبی همراه شده است. اگرشما هم به پیگیری بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام هستید عضویت در سایت نشانت را از دست ندهید.

جذب بیننده در یوتیوب و در نهایت کسب درآمد از آن راه هیجان‌انگیز و راحتی به عقیده می‌رسد. ولی باید بدانید که هیچ ضمانتی برای آنکه در پایان بتوانید به خواسته خود در این بستر دست پیدا کنید هستی ندارد. اما با هستی تمام سختی‌ها، بی گمان با کوشش و ادامه در این گذرگاه می‌توانید به کسب درآمد دست پیدا کنید. در این مقاله به اتفاق ما باشید تا روش‌های کسب درآمد از یوتیوب و مراحل آن را رسیدگی کنیم. اگر به اینستاگرام هم علاقمندید برای آشنایی با طریقه نصب اینستاگرام می توانید این مطلب را بخوانید.

آیا کسب درآمد از یوتیوب برای ایرانیان ممکن است؟
همانطور که احتمالا می‌دانید، تحریم‌های موجود باعث شده تا ایرانی‌ها امکان تبادل پول به شکل رسمی از شرکت‌های خارجی مثل گوگل یا یوتیوب را نداشته باشند. فلذا اخذ پول از یوتیوب به صورت سر راست برای کسانی که ساکن ایران باشند، هستی ندارد. چراکه در هنگام ساخت اکانت گوگل ad sense و پیوست آن به اکانت یوتیوب، از شما آدرس محل سکونت گرفته می‌شود و با روش‌هایی مشابه دریافت نامه و تایید، احراز هویت صورت می‌گیرد. اما چنین مشکلی به این معنا نیست که شما نمی‌توانید از یوتیوب درآمد داشته باشید. برای حل این دشوار دو مسیر در پیش روی شما پیمان دارد:

ساخت اکانت یوتیوب و گوگل adsense به وسیله فردی در خارج از ایران

مطمئن‌ترین گذرگاه پیش روی شما این است که فردی معتمد در بیرون از کشور کار ساخت اکانت یوتیوب و پیوست آن به اکانت ad sense را برای شما اتمام دهد. در این طریق احتمال بسته شدن اکانت شما زیاد کمتر از روش‌های سایر است. توجه کنید اتمام چنین کاری را تنها به آشنایان و دوستان خود و کسان قابل اطمینان بسپارید. چون در غیر این صورت، اگر پولی به شما پرداخت نشود، شما قادر به تعقیب نخواهید بود.

بهتر است اکانت یوتیوب نیز بدست همان شخص برای شما برپایی شده و سپس ایمیل شما را به عنوان مدیر کانال برگزیدن کند. این کار تمام ریسک‌های موجود را به کمینه می‌رساند.

ایجاد حساب پی پال برای کسب درآمد از یوتیوب

روشی دیگری که در پیش روی شما پیمان دارد، برپایی حساب پی پال از تو ایران است. در این طریق شما باید با تهیه یک سرور مجازی، حساب پی پال خود را ایجاد کنید. البته سایت‌ها و واسطه‌هایی نیز وجود دارند که با دریافت هزینه، یک حساب پی پال برای شما تعبيه می‌کنند.

توجه داشته باشید که ریسک این شیوه زیاد زیاد است. هر لحظه امکان دارد یوتیوب متوجه اقدام شما برای بعید زدن تحریم شود و به طور کلی اکانت شما را از دسترس خارج کند. در چنین شرایطی بدبختانه شوربختانه تمام زحمات شما به هدر می‌رود. بنابراین کوشش کنید از راهی مختصر خطرتر را برای درآمد زایی در این بستر برگزیدن کنید.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: