نوشته شده توسط : ساحل

دامنه چیست ؟ استعمال پهنه در طراحی سایت گستره چگونه است؟
دامنه چیست؟
دامنه همان آدرسی هست که شما با وارد کردن آن در مرورگرتان وارد یک سایت می شوید مثلا: www.google.com .اجازه دهید حوزه را به زبان ساده تر توضیح دهیم تصور کنید شما هدف دارید یک کسب و کار راه اندازی کنید، برای اینکه کسب و کار شما درآمد مناسبی داشته باشد باید آن را در یک ناحیه پسندیده و یک آدرس مستقیم که مشتری شما آن را به خاطر بسپارد راه اندازی کنید
یک آدرس که ویژگی اصلی آن این باشد که کاربر شما بدون دردسر بتواند آن را بیابد، و ترجیح دهد به جای اینکه به محل کسب و کار رقیب شما برود، قبل شما بیاید چون شما یک آدرس آسان دارید که مشتری شما آن را به خاطر سپرده و احتیاجی نیست خودش را به دردسر بیندازد و همان طور که میدانید این آدرس فقط بی همتا برای سوداگری شما می باشد مثلا: بازار، خیابان ۱، پلاک ۱ این آدرس تنها و فقط برای شما می باشد.یکی از thomasdigital پایه ها مهم برای قرار دادن سایت بر روی بستر اینترنت حوزه سایت است. در صورتیکه پهنه جاسازی نکنید طراحی سایت برای افراد کاملا بی استفاده است.

دامین به طور کلی از ۲ دسته اسم و پسوند ساختن شده است که خروجی آن میشود آدرس سایت شما.

نام دامنه:
این اسمی است که شما برای سایت خودتان برگزیدن می‌کنید. برای برگزیدن اسم، شما هیچ محدودیتی ندارید. فقط مساله این است که نام شما باید سرهم باشد. البته شما می‌توانید کلمات را با خط فاصله (-) از هم متمایز کنید. اسم منحصر به فرد و گرد شما، با توانایی به یاد سپاری، جذاب با توانایی برند شدن .
بخش نام را می توانید بصورت دلخواه انتخاب نماید. البته پروا داشته باشید که در صورتی امکان ثبت این نام توسط شما می باشد که قبل از شما کسی آن را ثبت نکرده باشد و به اصطلاح پهنه آزاد باشد.

پسوند دامنه
پسوند های زیاد زیادی هستی دارند که هر کدام متعلق به خاصیت wpastra های ویژه خویش را دارند پسوند ها همانند .ir، .comو…

انواع پسوند دامنه
پسوند ها به بخش بندی های مختلفی دسته میشوند، ولی کل آن ها ملزم به دریافت مجوز از کمپانی ICANN می باشند، به پسوند هایی که پروانه رسمی دارند TLD یا (Top Level Domain) می گویند ، که در پیوسته این مقاله هدف داریم عنوان آن ها را برای شما همراهان تارنگار پارس پک توضیح دهیم با ما همراه باشید.برای آشنایی با انواع پسوندهای گستره نوشتار پیوسته با آن را مطالعه بفرمایید.

پسوند های اختصاصی
این حوزه همان طور که از نامشان مشخص است به طوری کاملا اختصاصی برای سازمان ها یا حتی کسان با تکاپو های مشخص در قوانین و چارچوب مشخص می باشد، از این گونه دامین میتوان به biz. اشاره کرد که مخفف Business برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک با تکاپو خاص می باشد، مثال بعدی میتواند دامین دوست داشتنی pro. به معنی Professional که حتما احتیاج به گرفتن مجوز میباشد و برای افرادی در هر گویه فعالیت به چهره حرفه ای میباشد.

پسوند های پهنه ملی
شاید شما هم پسوند های کشوری را به صورت دو حرفی بشناسید حوزه هایی ماندد ir. که از آن میان خودمان ایران بوده و دامنه هایی همانند tr. که مربوط به مملکت ترکیه بوده است، ولی احتمالاً سوال برای شما پیش بیاید که برخی از حوزه ها هم هستند که دو حرفی هستند و مربوط به کسب و کار ها می باشد مانند tv. که مربوط به تلوزیون می باشد یا co. که مربوط به کمپانی ها می باشد! بعد تکلیف این ها چیست ؟
نکته اینجاست که اشتباه فکر میکنید در واقع دامنه tv. مربوط به کشور (تووالو) "Tuvalu" می باشد و دومین co. مطعلق به کشور كلمبيا میباشد که به انگیزه همانند بودن پسوند این پهنه به سوداگری ها باعث شده است، این کشور از این فرصت کاربرد کنند و از این طریق اقدام به فروش پهنه ملی خود کنند، البته قابل ذکر است که این قبیل پهنه تنها به این کشور های چکیده نمی شود و میتوان it ، cc و.... اشاره کرد.

دامنه سایت

انتخاب یک اسم حوزه مناسب
هم نام بودن پهنه و برند تجاری:
یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب دامنه، هم نام بودن آن با برند تجاری فعالیت شما می باشد؛ چرا که هر زمان افراد به وب سایت شما اندیشه می کنند، بی برگزیدن اسم تجاری آن را به یاد می آورند در غیر این صورت ممکن است مشتریان شما راز از وب سایت های سایر در بیاورند! به عنوان مثال گروه در برگزیدن اسم گستره از URL هم اسم کمپانی یعنی استفاده کرده است. فلذا پیش از انتخاب نام دامنه، آزاد بودن آن را از طریق لینک who.is رسیدگی کنید. بعضی از کاربران گستره های خاصی را خریداری می کنند و سپس آن را به بها مد نظر واگذار می کنند. پس در چهره تصادف با چنین حوزه هایی سعی کنید تا با توافق اولیه آن را از مالک پهنه خریداری نمایید.

نام های تجاری:
اگر شما صاحب یک کمپانی با اسم بازرگانی شناخته شده مانند سامسونگ هستید، بهترین گزینه برای نام گستره شما همان سامسونگ است. چرا که افراد با گوشزد برند شما، در قسمت URL واژه سامسونگ و احتمالا به پیگیری آن com. را تایپ خواهند کرد. پس پیشنهاد می نماییم در چهره امکان، اسم دامنه را همان برند خود پیمان دهید چرا که این دقیقا همان چیزی است که مشتریان به تعقیب آن می گردند.

تاثیر پهنه بر روی سئو سایت:
شاید به عقیده رسد که برای تحقق یک سئو عالی برگزیدن نام حوزه ای مانند www.buycashewnutsonline.com یک تصمیم خوب است. با پروا به اینکه اسم حوزه معمولا ارتباطی نیرومند با اطلاعات درون تارنما دارد، شدنی است چنین برداشت شود که موتورهای جست و جو چنین پهنه هایی را بیشتر به مردم رهنمود می دهند؛ اما در واقع اینگونه نیست. از سنه 2010 روند این حوزه پرتو دیتا که از عقیده سئو برگزیدن اسم های پشت سر هم اثری منفی در بازاریابی موتورهای جست و جو خواهد داشت.

تاثیر دامنه بر سئو سایت

استفاده از خط فاصله برای اسم دامنه:
برخی از شرکت ها در گزینش اسم پهنه از خط فاصله کاربرد می کنند. به عنوان مثال kalaye_khabe-milade-nor.com را در نظر بگیرید. چنین مشهور حائز مزایا و معایبی است. از لحاظ سئو سایت پیمان دادن خط فاصله سبب می شود تا موتورهای جست و جو کلمات کلیدی را بهتر تشخیص دهند؛ اما آیا به راستی مشتریان می توانند چنین چیزی را به خاطر بسپارند؟
بسیاری کسان عادت دارند کلمات را پشت راز هم تایپ کنند. چنین چیزی برای شما یعنی از دست دادن مشتری و فرآهم کردن شرایط دلخواه برای رقبایی که هم نام شما هستند. علاوه بر این استفاده همزمان از خط فاصله و آندرلاین در نام گستره یک اشتباه بزرگ است که درصد از دست دادن مشتریان را بسیار بیشتر از سایر انحاء خواهد کرد.

پسوند گستره کشور:
هر کشوری یک پسوند ویژه متعلق به خویش دارد. به عنوان نمونه برای مملکت ایران پسوند ir. مورد بهره‌گیری پیمان می گیرد. در بسیاری از موارد به کارگیری چنین پسوندی به جای com. تاثیری منفی در سئو و جست و جوی مشتریان خواهد داشت چرا که اکثر کاربران به طور معمول پس از نام پهنه com. را در URL وارد می کنند؛ مگر اینکه از پیش پسوند شما را به خاطر ودیعه باشند.

ثبت دامنه چگونه است ؟
از آنجایی که پهنه یا آدرس وب سایت ما باید یک نام منحصر به فرد باشد و برای این قصد و ثبت دامنه ما باید یک نام منحصر به فرد را برای وب سایت خویش انتخاب کنیم.ابتدا بحث حوزه چیست را مطالعه نمایید و اگر منظور طراحی سایت دارید، سپس به احضار پیوسته مقالات حوزه و هاست و مقالات آموزش طراحی سایت بپردازید.ما می توانیم از راه سایت www.domaintools.com نام باره عقیده خود را سرچ کنیم و ببینیم که این نام آیا ثبت شده است یا خیر .

همچنین می توانیم از راه شرکت های داخلی که حائز حساب بین المللی هستن اقدام به این ثبت نماییم . فقط باید در برگزیدن این کمپانی ها دقت کنیم . از دسته ای این کمپانی ها میتوان به وطن وب هاست اشاره کرد که از راه وب سایتشان می توانیم اقدام به خرید گستره و ثبت آن نماییم .



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مجازی سازی دسکتاپ با VMware Horizon View
در این مقاله منظور داریم به شناسایی زیر ساخت مجازی سازی دسکتاپ ( Virtual Desktop Infrastructure ) شرکت VMware که نرم انگیزه ها Horizon View اسم دارد بپردازیم . در این جستار کوشش شده به معرفی ، اجزا و برخی اصطلاحات این نرم افزار پرداخته شود بعد با ما همراه باشید.

مجازی سازی دسکتاپ یا VDI چیست
در واقع VDI را می‌توان جز جدیدترین تکنولوژی های بازپسین به آمار آورد برای اطلاعات بیشتر درباره مجازی سازی دسکتاپ اینجا را کلیک کنید که این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد که سیستم عامل یا نرم افزار خویش را در هر فضا و زمانی و با هر دستگاهی با به کارگیری شبکه در کمر بستن داشته باشید. شیوه پیشه به این چهره است که شما با رابطی که می‌تواند حتی تلفن هوشمند شما باشد به سرور ریموت زده و تصویر سیستم عامل و یا نرم اسباب خویش را با کیفیت بی اندازه اخذ می‌کنید و با آن شغل می‌کنید و تمام پردازش بر روی سخت افزاری است که تصویر را به شما ارسال می‌کند.

Horizon View چیست؟

 

حال که با مفهوم مجازی سازی دسکتاپ یا VDI آشنا شدید و یک دید کلی از آن دارید وقت آن رسیده که با زیر ساختی که کمپانی VMware برای این هدف تعبيه کرده است آشنا شوید.

Horizon View اسم نرم افزاری است که برای این هدف ساخته شده است که شما دسکتاپ و یا نرم افزار های خویش را به چهره مجازی در کمر بستن داشته باشید و متعلق به در هر محیط‌ و زمانی و با هر دستگاهی آز آن کاربرد کنید.

اجزا برپایی دهنده Horizon view

 

در این تقدیر با اجزای برپایی دهنده نرم افزار Horizon View آشنا می‌شوید اجزایی که فهیمدن مفهوم آن‌ها برای فهم بهتر این پایین ساخت بایسته است .

 

vCenter چیست
یک سرور مرکزی برای مدیریت هاست های موجود در داده سنتر می‌باشد که یکی از پاره ها ساختن دهنده محصول VMware vSphere می‌باشد.

به نوعی می‌توان vCenter را هوشمند ساز مجازی ساز سرور دانست . سرور Horizon View Connection Server که در پیوستگی با آن آشنا می‌شوید برای پیوستگی با مجازی ساز سرور و دسترسی به ماشین های مجازی از این سرور بهره‌گیری می‌کند.

View Connection چیست
براي پیوندیدن کاربرها و اعتبارسنجی آنها با اکتیودایرکتوري و هدایت کاربران بر اساس درخواست آنها به دسکتاپ های مناسب عمل می نماید. این redirect کاربر می تواند به سمت یک دسکتاپ مجازی، دسکتاپ فیزیکال و یا ترمینال سرور باشد. همچنین پرتالی تحت وب براي مدیریت بستر VMware VDI برپایی می نماید که تقریبا تمام کارها را ما از راه همین کنسول سپریدن می دهیم.

View Replica در نرم افزار Horizon View
این سرور زمانی نصب می‌شوذ که ما می‌خواهیم برای Connection Server قابلیت های HA و یا Load Balancing را داشته باشیم.

View Security چیست
این سرور زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ما بخواهیم از بیرون از سازمان و از طریق اینترنت به دسکتاپ های مجازی خود درون سازمان دسترسی داشته باشیم.

View Composer چیست

 

این سروردر کنار vCenter Server و یا به چهره مجزا نصب می شود. سرشت کار Composer ساخت چندین و چند دسکتاپ مجازي با به کارگیری linked-cloneاز ایمیج اصلی می باشد. این clone بر بنیاد یک ماشین مجازی parentساخته می‌شود. View composerبه شدت مصرف دیسک برای تخصیص ماشین های مجازي را ذیل می آورد

View Agent چیست
بر روي تمام ماشین هاي مجازي، سیستم هاي فیزیکی نصب می شود و به آنها دستور می دهد الی بدست Viewمدیریت شوند. این agent قابلیت هایی مثل مانیتورینگ اتصالات، virtual printing، USB Supportو … را فراهم می‌کند

VMware View Client چیست
برنامه اي است که بر روی دسکتاپ کاربر نصب می‌شود و پل ارتباطی بین View Connection سرور و کاربر است. بعبارتی شما بوسیله ي این برنامه به دسکتاپ مجازي خود متصل می شوید. ViewClient قابلیت نصب بر روي پلتفرم هاي لینوکس و مک و ویندوز را دارد

در واقع این برنامه بر روی زیرو کلاینت ها نیز وجود دارد و وابستگی کاربر پشت سیستم با دسکتاپ مجازی اش را فراهم می‌کند.

View Persona Management در نرم افزار Horizon View

 

محافظت از پروفایل کاربران را برعهده دارد. سازوکار کاری این قابلیت بدین چهره است که یک منبع اصلی با اسم repository هستی دارد که پروفایل کاربران به صورت داینامیک با این منبع سینک می شود پروا داشته باشید که این repository در جایی درون شبکه هستی دارد که به صورت remote به آن متصل شده و پروفایلها سینک می شود. Persona management در هنگام لاگین کاربر فقط فایل هایی که باره احتیاج است مثلuser registryرا دانلود می نماید. وقتی کاربر و یا یک برنامه به فایل هاي دیگری بیچارگی دارد سریعا این فایلها به درون پروفایل کاربر منتقل شده و اجرا می‌شود. این الگوریتم عملکرد و تاثیر بالاتر و بهتري نسبت به roaming profile ویندوز فراهم می نماید بنابراین بهتر است با roaming ویندوز باره قیاس قرار نگیرد.

VMware ThinApp چیست
ThinApp تدبیر مجازي سازي برنامه ها در VMware است.

این قابلیت را به شما می دهد که بدون نصب برنامه به روش هاي باستانی با اجراي یک فایل بر روی بستر مجازی خود اپلیکیشن را اجرا کرده و اصلا نگران دگرگونی ها ویرانگر و ناخواسته بر روي ویندوز خویش نباشید.

Remote Desktop Services Hosts یا RDSH چیست
RDS فارغ از مجازي یا فیزیکی بودن، سروری است که برنامه ها و session دسکتاپ ها را برای کاربران فراهم می نمایید. در ،View یک RDS هاست سروري است که رول Microsoft Remote Desktop Services بر روی آن نصب شده است و View Agentمربوط به Horizonهم بر روي این سرور Install شده است. وقتی این Agent را بر روي سرور نصب می کنید کاربران با استفاده از پروتکل PCoIP می توانند متصل شده و از Sessionها و Application ها موجود بر روي این سرور کاربرد نمایند.

PCoIP چیست

 

PCoIP پروتکلی است که به طور خلاصه شرایطی را ایجاد می کند که کاربر برای گرفتن ریموت خویش عکس، صدا و ویدئو را به بهترین و بهینه ترین حالت را تجربه کرده و کمترین میزان پهنای باند را نیازداشته باشد.

شرکت VMware پروتکل جدیدی را نیز معرفی کرده است که با بهینه سازی هایی نسبن به PCoIP همرا است که با اسم Blast شناخته می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

بسیاری از میلیاردرهای جهان ثروت‌شان را از صنعت تکنولوژی به‌دست آورده‌اند. نکته جالب توجه اما آن است که اغلب این میلیاردرها، بنیان‌گذاران و مدیران استارت‌آپ‌های موفق هستند و دهه سوم یا چهارم عمرشان را می‌گذرانند. البته همه میلیاردرهای دنیای تکنولوژی هم جوان نیستند و به‌عنوان نمونه دو نفر از ثروتمندترین مردان جهان یعنی جف بزوس و بیل گیتس در دهه ششم یا هفتم زندگی خودشان هستند. 

حتی لری الیسون بنیان‌گذار شرکت اوراکل هم وقتی به جمع میلیاردرها پیوست، ۴۹ ساله بود. با این حال اما همچنان شرکت‌های بزرگی مانند Airbnb، ByteDance شرکت مادر TikTok و غول شبکه‌های اجتماعی جهانی یعنی فیس‌بوک را مدیران جوان اداره می‌کنند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,

جوان‌ترین میلیاردرهای دنیای تکنولوژی جان کالیسون(سمت چپ) و پاتریک کالیسون (سمت راست) دو برادر بنیانگذار شرکت Stripe در دفتر مرکزی این شرکت

 

درحال‌حاضر بیش از ۵۰ یا ۶۰ نفر از افراد حاضر در فهرست میلیاردرهای دنیا، از فعالان صنعت تکنولوژی هستند. این تعداد اما با ورود مدیران جوان استارت‌آپ‌های موفق، به تدریج درحال افزایش است. ایوان اشپیگل و بابی مورفی بنیان‌گذاران شرکت Snap پیش از رسیدن به ۳۰ سالگی توانستند وارد باشگاه میلیاردرها شوند. جالب اینکه درحال‌حاضر هم اشپیگل تنها میلیاردر زیر ۳۰ سال این فهرست است که ثروتش را خودش به‌دست آورده. با این همه مارک زاکربرگ که در ۲۳سالگی توانست عنوان جوان‌ترین میلیاردر دنیا را به خودش اختصاص بدهد، همچنان در فهرست جوان‌ترین میلیاردرهای جهان قرار دارد.

 

با این همه نمی‌توان گفت که جوان بودن شرط لازم برای موفقیت و ثروتمند شدن در دنیای تکنولوژی است. لری الیسون بنیان‌گذار شرکت بزرگ اوراکل که درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به بیش از ۵۸ میلیارد دلار می‌رسد، در ۴۹ سالگی توانست به فهرست میلیاردرهای دنیای تکنولوژی راه پیدا کند. ایلان ماسک و مگ وایتمن هم در دهه چهل ز‌ندگی‌شان وارد این فهرست شدند.

 

با این همه اما براساس فهرست سالانه مجله فوربس از میلیاردرهای دنیا که به تازگی منتشر شده است، این روزها بعضی از بزرگ‌ترین یا جالب‌ترین شرکت‌های تکنولوژی را میلیاردرهای ۲۰ یا ۳۰ ساله اداره می‌کنند. این فهرست نشان می‌دهد که ۲۸ نفر از جوان‌ترین میلیاردرهای دنیا در صنعت تکنولوژی فعالیت دارند.

 

جان کالیسون، ۲۹ ساله: او همراه با برادرش پاتریک، یازده سال پیش شرکت Stripe را که در زمینه نرم‌افزارهای پرداخت فعالیت می‌کند، تاسیس کرده‌اند. حالا اما ارزش دارایی‌های خالص او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

ایوان اشپیگل، ۲۹ ساله: او هم‌ بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت معروف Snap است که در حوزه شبکه‌های اجتماعی و تولید دوربین فعالیت می‌کند. ارزش خالص دارایی‌های او برابر ۱/ ۲ میلیارد دلار است.

 

پاتریک کالیسون، ۳۱ ساله: او برادر بزرگ‌تر جان، هم ‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Stripe است که مثل برادرش ۱/ ۲ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بابی مورفی، ۳۱ ساله: او هم ‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد تکنولوژی شرکت Snap است و میزان دارایی‌های خالص او به ۱/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

جیهان وو، ۳۴ ساله: هم بنیان‌گذار و رئیس هیات‌مدیره Bitmain Technologies که بزرگ‌ترین شرکت استخراج رمزارز در کشور چین به حساب می‌آید، ۵/ ۱ میلیارد دلار دارایی خالص در اختیار دارد.

 

کریس وانستراث، ۳۴ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت GitHub است که شبکه اجتماعی ویژه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار است. این شرکت توسط مایکروسافت خریده شده است. میزان دارایی‌های خالص او به ۲/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

پاول دوروف، ۳۵ ساله: او بنیان‌گذار اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام است که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی روسیه به‌نام VK را هم راه‌اندازی کرده است. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۷/ ۲ میلیارد دلار است.

 

داستین موسکوویتز، ۳۵ ساله: او یکی از بنیان‌گذاران شبکه اجتماعی بزرگ فیس‌بوک است. او فیس‌بوک را ترک کرد تا شرکت مدیریت فضای کاری Asana را راه‌اندازی کند و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت است. حجم دارایی‌های خالص او به ۱/ ۱۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

مارک زاکربرگ، ۳۵ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان یعنی فیس‌بوک است و درحال‌حاضر ارزش دارایی‌های خالص او به ۳/ ۶۲ میلیارد دلار می‌رسد.

 

کوین سیستروم، ۳۶ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ توسط فیس بوک خریداری شد، درحال‌حاضر ۴/ ۱ میلیارد دلار دارایی خالص دارد.

 

بیل لیو، ۳۶ ساله: مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت Royole که در زمینه تولید نمایشگرها و حسگرهای انعطاف‌پذیر مورد استفاده در دستگاه‌هایی مانند موبایل‌های تاشو، فعالیت می‌کند. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۷/ ۱ میلیارد دلار است.

 

ژانگ ییمینگ، ۳۶ ساله: او رئیس هیات‌مدیره شرکت ByteDance است؛ یک شرکت چینی تولیدکننده محتوا که شرکت مادر اپلیکیشن محبوب TikTok هم هست. میزان دارایی‌های خالص او برابر ۲/ ۱۶ میلیارد دلار است.

 

ناتان بلچارزیک، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیر ارشد استراتژی شرکت بزرگ Airbnb است که به‌خاطر اجاره موقت و کوتاه مدت خانه و اماکن اقامتی در سراسر دنیا شناخته می‌شود. او ۷/ ۳ میلیارد دلار دارایی خالص در اختیار دارد.

 

رایان گریوز، ۳۷ ساله: او اولین کارمند تمام‌وقت و اولین مدیرعامل شرکت اوبر است. گریوز درحال‌حاضر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری Saltwater Capital است و میزان دارایی‌های خالص او به ۶/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

درو هوستون، ۳۷ ساله: او هم بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم محبوب به اشتراک‌گذاری فایل در فضای ابری یعنی Dropbox است و میزان دارایی‌های او برابر ۳/ ۲ میلیارد دلار است.

 

دنیل ای‌کی، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار شرکت پخش آنلاین موسیقی Spotify دارایی‌‌های خالصی برابر ۲/ ۲ میلیارد دلار دارد و درحال‌حاضر مدیرعامل این شرکت هم هست.

 

برایان آرمسترانگ، ۳۷ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل Coinbase است که پلت‌فرمی برای معاملات رمزارزهاست و ارزش دارایی‌های خالص او برابر ۳/ ۱ میلیارد دلار است.

 

چنگ وی، ۳۷ ساله: او بنیان‌گذار و مدیرعامل پلت‌فرم تاکسی‌یاب اینترنتی معروف Didi Chuxing در کشور چین است و میزان دارایی‌های او به ۲/ ۱ میلیارد دلار می‌رسد.

 

بینی بانسال، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار بزرگ‌ترین سایت تجارت الکترونیکی هندوستان یعنی Flipkart درحال‌حاضر یک میلیارد دلار دارایی دارد. او تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ مدیرعامل این شرکت هم بود، اما در آن زمان به‌دلیل اتهامات جدی مربوط به سوءمدیریت، از این سمت کناره‌گیری کرد.

 

سو هوآ، ۳۸ ساله: بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت Kuaishou  یک اپلیکیشن به اشترا‌ک‌گذاری گیف و ویدئو است. میزان دارایی‌های خالص او به ۹/ ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11049356.html



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مایکروسافت با انتشار اطلاعات کنسول Xbox Series X از قدرت پردازشی این دستگاه خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که صحبت‌های زیادی حول محور کنسول جدید مایکروسافت در فضای مجازی منتشر می‌شود. امروز، اما یکی از مهم‌ترین اطلاعات توسط خود این شرکت به اشتراک گذاشته شد. مایکروسافت سرانجام قدرت پردازش کنسول جدید خود را اعلام کرد.

 

قدرت بسیار زیاد ایکس باکس سری ایکس 

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط مایکروسافت، قدرت پردازشی کنسول Xbox Series X چیزی برابر ۱۲ ترافلاپس است.

 

داشتن امکانات زیاد، سرعت بالا و پشتیبانی از گرافیک بازی‌های قوی سه مورد از انتظارات کسانی است که قصد خرید نسل بعدی کنسول مایکروسافت را دارند. مطمئنا وجود این سه ویژگی در یک کنسول جدید آن را به یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بین رقبایش تبدیل می‌کند و چه چیزی بهتر از این برای شرکتی مثل مایکروسافت می‌تواند انگیزه‌ساز باشد.

 

مایکروسافت همیشه در حال بهبود دستگاه‌های خود است و ایکس باکس سری ایکس یکی از آن مواردی است که در صدر کنسول‌های دیگر ساخته شده توسط این شرکت قرار دارد. همانطور که پیشتر گفتیم کنسول آینده مایکروسافت دارای پردازنده گرافیکی با قدرت ۱۲ ترافلاپس است. البته علاوه بر این مسئله اطلاعاتی دیگری نیز توسط مایکروسافت منتشر شده است.

.

اطلاعات منتشر شده توسط حساب کاربری ایکس باکس

حساب کاربری ایکس باکس با انتشار تصویری بعضی از ویژگی‌های دیگر این کنسول قدرتمند را اعلام کرده است. بر اساس این تصاویر Xbox Series X دارای پردازنده Zen 2 شخصی‌سازی شده (Customized) است. علاوه بر این گفته می‌شود که نسل دوم ریزمعماری گرافیکی AMD با نام RDNA 2.0 نیز برای این دستگاه تعبیه شده است.

 

در این تصاویر همچنین از ویژگی VRS نیز صحبت شده است. این قابلیت، که معادل فارسی آن سایه‌گذاری متغیر است، می‌تواند به کسانی که بازی طراحی می‌کنند این امکان را بدهد که جزئیات بصری بیشتری به عناوین خود اضافه کنند.

 

قابلیت دیگر این کنسول شامل پشتیبانی رهگیری پرتو Ray Tracing می‌شود. این ویژگی نورپردازی‌های بسیار بهتری را به بازی اضافه می‌کند.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11047959.html



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انواع بسیار زیادی از دوربین های عکاسی شامل دوربین های کوچک تا انواع دوربین های DSLR وجود دارند. اگر برای اولین بار به فکر خرید یک دوربین عکاسی افتاده‌اید حتما سوالات زیادی در ذهنتان وجود دارد. انتخاب یک دوربین بدون داشتن اطلاعات کافی می‌تواند دلهره‌آور باشد. ما در این‌جا سعی می‌کنیم شما را برای رسیدن به بهترین انتخاب راهنمایی کنیم. 

 

امروزه دوربین‌های دیجیتال به دو دسته‌ی اصلی دوربین‌های بدون آینه و دوربین‌های DSLR تقسیم می‌شوند.

دوربین‌های DSLR و دوربین‌های بدون‌آینه دو نوع از دوربین‌هایی هستند که می‌توانند قابلیت‌های حرفه‌ای و امکان تعویض لنز را در اختیارتان قرار دهند. دوربین‌های حرفه‌ای یا DSLR از تکنولوژی تک لنز انعکاسی یا Single Lens Reflex برای هدایت کردن پرتوهایی که از دریچه‌ی دیافراگم وارد می‌شود، به منظره‌یاب که در واقع دریچه‌ای برای دیدن پیش‌نمایش عکس است، بهره می‌گیرند.

 

مشاوره خرید دوربین عکاسی, راهنمایی خرید دوربین عکاسی دیجیتال

راهنمای خرید دوربین عکاسی

 

زمانی که شاتر را فشار می‌دهید، آینه‌ای که برای بازتاب کردن پرتوها و هدایت آن به سمت منظره‌یاب در مسیر قرار گرفته، بسیار سریع کنار می‌رود و پرتوها به حسگر حساس به نور برخورد می‌کند و سیگنال الکتریکی ضعیفی ایجاد می‌شود. به این ترتیب با پردازش سیگنال، عکس‌ها ثبت می‌شوند.

 

در دوربین بدون آینه، همان‌طور که از نامش متوجه شده‌اید آینه‌ای برای انعکاس پرتوها در کار نیست. پرتوها همیشه به حسگر برخورد می‌کنند. زمانی که عکس می‌گیرید، پرتوها در شرایط همان لحظه روی حسگر تابیده شده و ثبت می‌شود. بنابراین منظره‌یاب آپتیکال وجود ندارد! اگر منظره‌یابی در کار باشد، صرفاً الکترونیکی است و به عبارت دیگر تصویری که حسگر همواره در حال ثبت کردن آن است را در یک نمایشگر کوچک مشاهده می‌کنید که از نوع LCD‌ و LED است.

 

حذف شدن آینه موجب می‌شود که ابعاد کلی بدنه‌ی دوربین Mirrorless کوچک‌تر از دوربین‌های DSLR باشد. وزن نیز کمتر می‌شود. با توجه به کاهش ابعاد بدنه‌ی دوربین یا Body، کمپانی‌های معروفی مثل Canon و Nikon مشغول طراحی و ساخت لنزهای جدید برای این مدل‌ها شده‌اند و در حال حاضر لنزهای متنوعی نیز در بازار موجود است.

 

مشاوره خرید دوربین عکاسی, راهنمایی خرید دوربین عکاسی دیجیتال

راهنمای خرید دوربین عکاسی حرفه ای

 

قبل از اقدام به خرید دوربین عکاسی، از خود بپرسید چه مدل عکاسی‌ای می‌خواهید با دوربین خود انجام بدهید؟ 

این موضوع مهم است که بر اساس کاری که می‌خواهید انجام دهید باید دوربین مربوط به آن را انتخاب کنید. عکاسی تبلیغاتی، عکاسی در آتلیه، عکاسی خبری، یا...؟ بیشتر عکس‌هایتان را در کجا می‌گیرید؟ در مکان سر بسته، یا در محیط بیرون، در چه مرحله‌ای از عکاسی قرار دارید، و از همه مهم‌تر: چه قدر پول دارید؟ 

 

چه فاکتورهایی در انتخاب یک دوربین دیجیتال اهمیت دارد؟

در جدول مشخصات دوربین‌های دیجیتال فاکتورهای بسیار متعدد عنوان می‌شود که اگر سررشته‌ای در کار با دوربین‌های عکاسی نداشته باشید احتمالا بسیاری از آن‌ها برایتان غریب باشند. انواع اصطلاحات تخصصی و اعداد و ارقام و حروف اختصاری در میان مشخصات دوربین‌ها ذکر می‌شوند. تمام این اعداد و حروف دیوانه‌وار به چه معنی هستند؟ کدام یک اهمیت بیشتری دارند و کم و زیاد بودن کدام یک بهتر بودن یک دوربین را نشان می‌دهد؟

 

به طور کلی می‌توان این مشخصات را به دو دسته کلی تقسیم کرد: دسته اول مشخصاتی که نقش تعیین کننده در انتخاب شما دارند و دسته دوم مشخصاتی که نباید براساس آن‌ها تصمیم‌گیری کنید و تنها در صورت برخورداری دوربین انتخابی شما از این ویژگی‌ها می‌توانید از استفاده از آن‌ها لذت ببرید. این تقسیم بندی اجازه می‌دهد که انتخابی هوشمندانه داشته باشید و وجود یا عدم وجود یک قابلیت شما را از عملکرد اصلی دوربین غافل نکند.

 

مشاوره خرید دوربین عکاسی, راهنمایی خرید دوربین عکاسی دیجیتال

 مشاوره خرید دوربین عکاسی

 

رزولوشن :

اگر به طراحی جعبه و پوسترهای مربوط به معرفی دوربین‌های عکاسی توجه کنید، بعد از نام برند و مدل دوربین، مهم‌ترین عبارتی که به چشم می‌خورد، رزولوشن سنسور خواهد بود. پس می‌توان نتیجه گرفت که از منظر تجاری، مگاپیکسل سنسور نقشی اساسی در فروش دوربین عکاسی دارد. بر اساس آمار، بالاترین حد ایزو (ISO) پس از رزولوشن، برای کاربران دوربین‌های عکاسی اهمیت دارد، و پس از آن توانایی‌های مربوط به رزولوشن و سرعت فیلم‌برداری قرار دارد.

 

نمی‌توان بالا بودن رزولوشن و تأثیر آن بر کیفیت عکس را کاملا نادیده گرفت؛ اما این تأثیر در مقایسه با دیگر عوامل دخیل بر این موضوع، چندان مهم نیست و اگر شما به دنبال عکسی شفاف و اصطلاحا شارپ هستید، به‌هیچ‌وجه نباید رزولوشن سنسور را عاملی تعیین‌کننده در خرید دوربین قرار دهید. 

 

فوکوس :

یکی از ویژگی‌های تأثیرگذار بر کیفیت دوربین‌ها، سیستم فوکوس آن‌ها است. یک دوربین عکاسی با توانایی فوکوس سریع و دقیق، شما را در ثبت هرچه باکیفیت‌تر لحظات مدنظرتان کمک خواهد کرد. فوکوس خودکار از طریق تاباندن نور یا اشعه به سوژه و بازتاب آن به دوربین فاصله‌ی بین سوژه و دوربین را محاسبه می‌کند.

 

وقتی دوربین میزان فاصله را تشخیص داد، بر اساس همین اطلاعات لنز را برای انجام فوکوس تنظیم می‌کند. نکته‌ی مثبت در مورد فوکوس خودکار اکتیو این است که این سیستم می‌تواند در شرایط نور بسیار ضعیف نیز عمل کند؛ کاری که معمولا فوکوس خودکار پسیو از عهده‌ی آن برنمی‌آید. نکته‌ی منفی این سیستم محدودیت کارایی آن به سوژه‌های ثابت است. به‌علاوه، سوژه نمی‌تواند بیش از ۵ تا ۷ متر از شما فاصله داشته باشد؛ در غیر این صورت نور یا اشعه به سوژه نرسیده و بازتاب به دوربین انجام نخواهد شد و در نتیجه عملکرد سیستم مختل می‌شود.

 

هنگام انتخاب یک دوربین باید کیفیت سیستم فوکوس اتوماتیک آن را به طور جدی مورد بررسی قرار دهید. هنگامی که شما سوژه‌ای را مشخص کردید، باید بتوانید به سرعت و با دقت روی آن فوکوس کنید. برای فعال کردن سیستم فوکوس اتوماتیک، کافیست دکمه شاتر را تا نیمه فشار دهید و روی چیزی در کادر تمرکز کنید.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/graph/buy-guide2-camcorder.html



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

توییتر ویژگی پیام های حذف شونده پس از ۲۴ ساعت را که مانند استوری است، در سراسر جهان عرضه می کند. 

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، توییتر مشغول عرضه جهانی قابلیت جدید پیام هایی است که پس از ۲۴ ساعت حذف می شوند.

 

این ویژگی جدید«فلیتز» (Fleets) نام دارد و شباهت زیادی به پست های حذف شونده اسنپ چت فیس بوک و اینستاگرام دارد.

 

دلیل نام گذاری این ویژگی ماهیت سریع و زودگذر آن است و در پاسخ به نگرانی های برخی کاربران جدید توسعه یافته که احتمالا ماهیت عمومی و دائمی توییت ها برایشان جذاب نیست.

 

توییت هایی که تحت این ویژگی منشتر می شوند قابلیت بازنشر یا لایک ندارند. افراد می توانند به آنها پاسخ دهند اما این پاسخ ها در بخش دایرکت مسیج فرد منتشر کننده نشان داده می شود و عمومی نیست.

 

این شبکه اجتماعی ویژگی «فلیتز» را قبل از عرضه جهانی در ایتالیا، هند و کره جنوبی آزمایش کرده است.

 

ویژگی جدید توئیتر در حالی عرضه می شود که جک دورسی مدیر ارشد این شبکه اجتماعی و مارک زاکربرگ مدیر ارشد فیس بوک با سوالاتی درباره شیوه کنترل اخبار جعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سوی کمیته قضایی مجلس سنا روبرو شدند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews110652116.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت خبری با وردپرس
احتمالا این سوال شما نیز باشد که آیا طراحی سایت خبری با وردپرس امکان پذیر است؟ سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای راه اندازی چه سایت هایی مناسب است؟ شاید این جمله که “پلتفرم وردپرس را تنها می توان برای ساخت وبلاگ استفاده کرد” شنیده باشید، اما اینطور نیست و شما می توانید از وردپرس برای ساخت وبلاگ و هر نوع سایتی اعم از کوچک و بزرگ استفاده کنید. بسیاری از سایت های خبری معروف در سرتاسر دنیا مانند BBC، رویترز و CNN از پلتفرم قدرتمند وردپرس در طراحی سایت استفاده شده است. سایت خبری چه امکاناتی باید داشته باشند؟ چه افزونه هایی برای ارائه این امکانت وجود دارد و کدام مناسب تر هستند؟ برای پاسخگوئی به این سوالات در اینجا تعدادی از افزونه های مطرح به همراه کاربردشان را برای آشنایی بیشتر شما با این امکانات آورده ایم.

طراحی سایت خبری با وردپرس
مزایای طراحی سایت خبری با وردپرس چیست؟
طراحی سایت خبری با وردپرس به علت سادگی نصب، قالب ها و افزونه های رایگان و متنوع بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر است. می توان گفت پلتفرم وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای ساخت یک سایت خبری می باشد. یکی از دلایل مهم طراحی سایت خبری با وردپرس این است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس سئو محور می باشد، یعنی می توان با رعایت اصول سئو رتبه سایت را در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش داد. وردپرس برای طراحی سایت های خبری ورزشی به ویژه فوتبال نیز بسیار مناسب است.
با طراحی سایت خبری با وردپرس و استفاده از پلاگین های آن می توانید سایت خبری منحصر به فردی با ویژگی هایی همچون نمایش دیدگاه های کاربران و چند ستونه کردن بخش خبری با نصب قالب های مخصوص ایجاد کرد.

امکانات سایت خبری:
سایت های خبری طراحی شده توسط آژانس طراحی سایت شامل ویژگی های زیر می باشند. این ویژگی ها از مهمترین ویژگی هایی هستند که در یک سایت خبری باید وجود داشته باشند:

جستجوی سریع و پیشرفته آسان
امکان اشتراک گذاری خبر در شبکه های اجتماعی
امکان ارسال دیدگاه و مشاهده تعداد بازدید ازمحتوا
دسته بندی و برچسب گذاری محتوا
نمایش آخرین و مهمترین خبرها
نمایش اخبار مرتبط و مقالات پیشنهادی
سیستم امتیازدهی
نقشه سایت اتوماتیک بدون نیاز به تنظیم دستی
امکان تنظیم سطوح دسترسی متفاوت به پنل سایت
رعایت استانداردهای سئو
گالری تصاویر و سرویس ویدئو
مراحل طراحی سایت خبری با وردپرس
در اینجا مراحلی را که برای طراحی سایت با وردپرس باید طی شود برای شما آورده ایم:

انتخاب و خرید یک نام دامنه و هاست
نصب وردپرس
نصب افزونه های وردپرس
نصب پوسته و نوشتن محتوا
پلاگین های مهم در طراحی سایت خبری با وردپرس
اگر می خواهید طراحی سایت خبری با وردپرس را انجام دهید یا سایتی highervisibility ساخته اید و قصد دارید امکانات سایت را گسترش دهید، با ما همراه باشید. در این قسمت هفت افزونه مهم به شما معرفی خواهیم کرد که با نصب آن ها در سایت خبری خود، نتایج بهتری بدست می آورید.

1. W3 total cache

یکی از آیتم های بسیار مهم در هر سایتی و به ویژه در یک سایت godaddy خبری برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت خبری با وردپرس اینجا را کلیک کنید سرعت بارگزاری محتوا می باشد. این مورد در همه ی سایت های طراحی شده توسط شرکت به دقت رعایت شده است. اما اگر شما صاحب سایت وردپرسی هستید که سرعت مناسبی ندارد می توانید از این افزونه استفاده نمایید. افزونه W3 total cache برای افزایش سرعت سایت خبری استفاده می شود، چون این سایت ها دارای حجم بالایی از تصاویر و اطلاعات هستند، سرعت بارگذاری در آن ها به شدت کاهش می یابد.

بهترین افزونه افزایش سرعت سایت در وردپرس
2. Yop Poll

در سایت های خبری نیاز به نظرسنجی درباره فعالیت ها و نحوه اطلاع رسانی خود از کاربران و مخاطبین وجود دارد. افزونه Yop Poll به این منظور و برای سفارشی سازی و تنظیم نظرسنجی در دسترس شماست.

افزونه نظرسنجی yop poll
3. Super Socializer

افزونه Super Socializer برای قرار دادن نماد شبکه های اجتماعی در پست های خبری است تا از طریق آن ها، اطلاعات خبری سایت به اشتراک گذاشته شود. این گزینه مهمی برای سایت های خبری است، زیرا این سایت ها محتوای خبری روز را منتشر می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با پروا به افزایش چشم‌گیر احصاء استفاده از سرور های اختصاصی داخلی و خارجی نسبت به هاست‌های اشتراکی و سرور های مجازی. هاستیدا شما را با سرورهای اختصاصی و خدمات خویش در این گویه آشنا می‌کند.

با پروا به ترقی کسب‌و‌کارهای آنلاین داخلی شاهد این هستیم که شمردن استفاده از سرور های اختصاصی داخلی و خارجی نسبت به هاست ‌های اشتراکی و سرورهای مجازی افزایش چشم‌گیری داشته است. در این نوشتار هاستیدا منظور دارد شما را با سرور های اختصاصی و خدمات کمپانی هاستیدا در این مقوله آشنا کند.

سرور اختصاصی چیست
سرور اختصاصی یک رایانه با منابع سخت‌افزاری زیاد نیرومند است که جهت دائم در دسترس بودن، در یک دیتاسنتر پیمان دیتا می‌شود. از مهم‌ترین دلایلی که لازم است سرورها در دیتاسنتر نگه‌داری شوند، می‌توان به وجود خطوط ارتباطی متعدد و پرسرعت اشاره کرد. دیتاسنتر ها از سرور های فیزیکی با رعایت استانداردهای بین‌المللی میزبانی می‌کنند که این امر مایه می‌شود اطلاعات ذخیره‌شده روی سرور در امن‌ترین حالت شدنی نگه‌داری شوند.

سرور ها از نظر موقعیت جغرافیایی به دو بخش سرور ایران و سرور بیرون تقسیم‌بندی می‌شوند. سرور های اختصاصی ایران در دیتاسنتر های درونی مشابه برج میلاد، شاتل، پارس آنلاین و ... میزبانی می‌شوند و سرور های اختصاصی بیرون از ایران در دیتاسنتر های خارجی مشابه هتزنر آلمان، OVH فرانسه و... میزبانی می‌شوند.

مهم‌ترین استفاده‌های سرور اختصاصی عبارت است از :

سازمان‌های دولتی که امنیت اطلاعات در آن‌ها بسیار مهم است
سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که بازدید بالایی دارند
وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدئو
فروشگاه‌های اینترنتی که شدامد بالایی دارند
آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌هایی که بیچارگی به برگزاری کلاس‌ مجازی دارند
افرادی که جهت برگزاری بازی‌های آنلاین بیچارگی به گیم سرور دارند
ایمیل سرور شرکت‌های بزرگ
مشاغلی که برای ارائه خدمات مناسب نیاز به سخت‌افزار و پهنای باند اختصاصی دارند
مزیت‌های سرور اختصاصی نسبت به VPS و هاست‌های اشتراکی :

کنترل کامل سخت‌افزار و سیستم‌عامل سرور بدست ادمین
قابلیت نصب تمامی سیستم‌عامل‌ها و مجازی‌سازها
استفاده از منابع سخت‌افزاری ۱۰۰ درصد اختصاصی
امنیت بیشتر نسبت به سرور های اشتراکی
استفاده از پهنای باند ۱۰۰ درصد اختصاصی
پایداری بیشتر
معایب سرور اختصاصی :

هزینه بالاتر نسبت به VPS و هاست های اشتراکی
با سرورهای اختصاصی هاستیدا آشنا شوید
هاستیدا

شرکت هاستیدا خدمات کرایه سرور اختصاصی را در بیش از ۱۰ دیتاسنتر معتبر جهان با کیفیت زیاد پسندیده ارائه می‌کند که در پیوستگی به رسیدگی برخی از این خدمات می‌پردازیم.

سرور ایران
سرور اختصاصی ایران با بهره‌گیری ساز و برگ شبکه و سرورهای تحت مالکیت هاستیدا در دیتاسنتر برج میلاد ارائه می‌شود. پردازنده‌های نیرومند اینتل، استوریج‌های ویژه دیتاسنتر، سرورهای دودمان ۸ و ۹ HPE و پورت اتصال یک و ده گیگابیت، تمام انتظارات شما از یک سرور ایران را برآورده خواهند کرد. خرید سرور اختصاصی ایران این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد که با بالاترین سرعت و پایین‌ترین پینگ تایم، سایت، اپلیکیشن و سرویس‌های خویش را در کمر بستن کاربرانتان پیمان دهید.

برخی از مزایای خرید سرور ایران هاستیدا عبارت‌اند از :

ارائه خدمات با استفاده از سرور های HPE
استفاده از استوریج‌های پرسرعت مخصوص دیتاسنتر
استفاده از پردازنده‌های کمپانی اینتل
ارائه IPV6 ‌رایگان
مانیتورینگ ۲۴ ساعته سرور مشترکین
ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت ۲۴/۷
قابلیت ارتقا سرور خریداری‌شده
استفاده از پورت پیوست یک و ده گیگابیت
ارائه دسترسی ILO جهت مدیریت تمام موارد مربوط سرور
ارائه مشاوره مجانی جهت برگزیدن سرور و سیستم‌عامل مناسب
سرور آلمان
سرور های اختصاصی آلمان هاستیدا در دیتاسنتر هتزنر میزبانی می‌شوند. Hetzner در مقایسه با سایر دیتاسنتر های خارج از ایران، پایین‌ترین پینگ تایم و بالاترین سرعت را به کاربران ایرانی ارائه خواهد کرد.

سرور های آلمان دیتاسنتر هتزنر با استفاده از سخت‌افزار های به‌روز، هارددیسک HDD و NVMe و پایداری زیاد پسندیده ارائه می‌شوند. خرید سرور آلمان مناسب‌ترین گزینه جهت میزبانی سایت‌هایی است که باید موقعیت آی پی آن‌ها خارج از ایران باشد.

سرور فرانسه
سرور های فرانسه شرکت هاستیدا در دیتاسنتر OVH میزبانی می‌شوند. این دیتاسنتر یکتا از برترین دیتاسنتر های عالم است و به علت کیفیت زیاد بالای خدماتی که ارائه می‌کند توانسته است در سراسر عالم از جمله ایران مشترکین بسیاری جذب کند.

یکی از قابلیت‌های زیاد جذاب سرور های OVH این است که شما با پرداخت هزینه‌ی یک‌ ماه اجاره آی پی، توانا خواهید بود مادامی که سرور را تمدید کنید، بدون احتیاج به پرداخت دوباره خرج آی پی های خریداری‌شده از آن‌ها بهره‌گیری کنید.

سرور های اختصاصی این دیتاسنتر با به کارگیری هارد دیسک HDD، SSD و NVMe با پهنای باند نامحدود ارائه می‌شوند که می‌توانید با مراجعه به منوی سرور اختصاصی فرانسه در سایت هاستیدا پلن‌ها خرید این سرویس را نگریستن کنید.

سرور ایران مناسب‌تر است یا سرور خارج
هاستیدا

با توجه به اینکه مخاطبان اکثر کسب‌و‌کار های درونی را کاربران ایرانی ساختن می‌دهند، جهت اینکه بتوانید محصولات و خدمات خویش را در سریع‌ترین حالت شدنی به کاربرانتان ارائه کنید بهتر است از سرور های اختصاصی داخل مملکت ایران استفاده کنید.


در این مقاله به بررسی معایت و مزایای سرور های اختصاصی نسبت به هاست‌های اشتراکی و سرور های مجازی پرداختیم و شما را با خدمات سرور اختصاصی کمپانی هاستیدا آشنا کردیم.

منبع: https://www.zoomit.ir/pr/365717-hostida-server-hosting/



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پسورد گذاشتن روی فایل زیپ:

رمز گذاشتن روی فایل زیپ برای تقویت امنیت داده های مهم در بایگانی ZIP مفید است. در این مقاله نحوه رمزگذاری فایل ZIP را یاد خواهید گرفت در ادامه با ما همراه باشید.

 

روش اول : فایل ZIP را با نرم افزار WinZip رمزگذاری کنید 

برنامه WinZip را باز کرده و در قسمت Actions روی Encrypt کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمز گذاشتن روی فایل زیپ

 

فایلهای خود را به قسمت NewZip.zip (قسمت مرکز) بکشید و رها کنید و هنگامی که کادر محاوره ای ظاهر شد، رمز ورود را وارد کنید و روی OK کلیک کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری روی فایل 

 

بر روی گزینه Options در قسمت Actions کلیک کرده و Encryption Settings را انتخاب کنید . سطح رمزگذاری را تنظیم کرده و روی Save کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاری فایل زیپ

 

روش دوم : فایل ZIP را با نرم افزار WinRAR رمزگذاری کنید 

WinRAR نرم افزاری برای فشرده سازی فایلها است. با استفاده از نرم افزار WinRAR می توانید فایل zip را هنگام ایجاد آن رمزگذاری کنید.

 

مرحله 1. بر روی فایلتان کلیک راست کنید و روی  "Add to archive" کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

آموزش رمز گذاری روی فایل زیپ

 

مرحله 2. "ZIP" را به عنوان قالب بایگانی انتخاب کنید ، سپس بر روی "Set password" کلیک کنید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاشتن روی فایل زیپ

 

مرحله 3. در پنجره بازشو ، می توانید یک رمز عبور وارد کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری فایل زیپ 

 

روش سوم : فایل ZIP را با Zip7 رمزگذاری کنید

 

7ZIP یکی دیگر از نرم افزارهای شگفت انگیز در مدیریت بایگانی فشرده شده است. رمزگذاری یک فایل ZIP نیز آسان است.

 

مرحله 1. روی فایل مورد نظر راست کلیک کنید ، به Zip>Add to archive-7  بروید .

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

 

مرحله 2. zip را به عنوان قالب بایگانی  در لیست کشویی archive format انتخاب کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

نحوه رمز گذاری فایل زیپ 

 

مرحله 3. در همان پنجره ، رمزعبور را در زیر"Encryption"  تنظیم کنید.

 

رمزگذاری روی فایل زیپ ,چگونه برای فایل زیپ رمز بگذاریم

رمزگذاری روی فایل

 

اکنون شما آماده ذخیره ، ارسال ایمیل یا به اشتراک گذاری فایلهای خود با امنیت اضافی با هر یک از روشهای بالا هستید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/training-encrypted-zipfile.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت مشهد
طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی یگانه از طریق های افزایش فروش و گسترش کسب و کار در بازار امروز عالم می باشد . شما با داشتن یک وب سایت مشتریان بیشتری را از سایر مناطق جذب خواهید کرد . ما در شرکت دامنه تکنولوژی با بررسی دربایستن اصناف و شرکت ها برای ورود به بازار کسب و کار آنلاین اقدام به طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی با پسینیان متدهای برنامه نویسی و الگوریتم های گوگل نموده ایم . سیستم مدیریت سایت طراحی شده دارای کاربری بی اندازه آسان بوده تا همگی اشخاص بدون داشتن ادب برنامه نویسی بتوانند سایت خود را برپایی , گسترش و بروزرسانی نمایند .

ه تکنولوژی ، به عنوان یکتا از قدیمیترین شرکت های طراحی سایت در مشهد ، از سال 1387 تکاپو خود را نخست کرده است و الان دارای بیش از 500 مشتری در زمینه طراحی سایت ، طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل می باشد . شرکت طراحی سایتاده ارائه گذرگاه حل های بازاریابی دیجیتال خلاقانه و کارآمد برای سوداگری آنلاین شما می باشد . تعهد ، خلاقیت و کارآمیخته با شور و شور حاصلی جز یک نشانه ماندگار برای شما و ما ندارد. علاوه بر جنبه های کاربر پسند بودن در حین طراحی رعایت اصول بهینه سازی سایت ساختار برای موتورهای جستجو اهمیت گزیده تر ای دارد که به آن نیز پرداخته ایم. منحصر به فرد بودن همراه با خلاقیت ، تجربه و نزاکت تضمین بالاترین کیفیت در شغل ماست . طراحی سایت و گسترش نرم انگیزه ها های تحت وب تخصص ماست.

شرکت طراحی سایت در مشهد

 

چرا باید سایت داشته باشیم ؟

به این نکته را پروا کنید : شما صاحب بهترین محصول و خدمات هستید , اما اگر نتوانید آنها را بخوبی شناسایی کنید , محصول و خدمات شما به شکست منجر خواهد شد , باید تغییرات در کسب و کارها را پذیرفت و با تغییرات , بروز شد . با قطع شدن ده روزه اینترنت در آذر 98 , 1.5 میلیارد دلار به اقتصاد ایران ضرر وارد شد !!! این نشان دهنده میزان توان اینترنت در فروش و ارائه خدمات است که شما هم می توانید سهمی از آنم داشته باشید .

طبق شمردن سیستم بانکی شاپرک , شمار تراکنش‌های شاپرکی در اسفندماه سنه ۹۷ با حدود ۲۶ درصد افزایش در مقایسه با اسفند ۹۶ به بیش از دو میلیارد و ۲۱۸ میلیون تراکنش رسید. از این ارقام سهم کسب و کار شما چقدر بوده است ؟

آمار خرید اینترنتی ایران سالانه رشد 60% داشته , در سال ۹۷ بیش از ۷۳ درصد از همه جمعیت ایران به اینترنت دسترسی دارند و در سال ۹۶ در ایران بیش از ۱۱۱هزار میلیارد تومان خرید آنلاین اتمام شده است که پرداخت آنها به صورت فروشگاه اینترنتی سپریدن شده است.


در جامعه امروز طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارها ، شرکت ها و موسسات، سازمان ها و حتی اشخاص حقیقی به یک فرمایش حیاتی تبدیل شده است . در زمینه طراحی سایت مشهد ، کمپانی های زیادی مشغول به کار و جنبش می باشند ولی صرفا طراحی یک وب سایت که بتواند تمام نیازهای شما را برآورده ساخته و حائز مدیریتی ساده و آسان به همراه قابلیت پیوست به شبکه های اجتماعی پر طرفدار و اپلیکیشن موبایل متصل به سایت داشته باشد پیشه هر شرکتی نخواهد بود .

مدیریت و دسترسی راحت به اطلاعات سایت , بروز رسانی آنی و تند , رسپانسیو بودن سایت ( قابلیت نمایش بر روی موبایل و تبلت ) ، ساخت بی نهایت صفحه و پشتیبانی تند از دسته مهمترین خاصیت های طراحی سایت می باشد که باید به آن توجه ویژه نمود. همچنین اطمینان به یک شرکت طراحی سایت معتبر با پروا به مثال طراحی سایت ها و فروشگاههای اینترنتی اتمام شده توسط آن شرکت نیز تشخیص گزینش مناسب را برای شما آسانتر می کند.

نه فرمانروایی خراسان رضوی و وانگهی عضو مجلس انفورماتیک ایران می باشد . در بازار زیاد نابسامان صنف طراحان سایت، شاید احد از مهمترین و اصلی ترین عواملی که بتوان باعث اعتماد به کیفیت شغل پیمانکار شد همین مستندات و مدارک رسمی می باشد زیرا که شرکت طراحی سایت برای دریافت این مدارک از فیلترینگ های ویژه و سخت گیرانه دولتی می بایست عبور کند و برای داوری و دادرسی عملکرد پیمانکار در مقابل پروژه کارفرما نیز یک منبع ذی صلاح دولتی پاسخگو خواهد بود .

 طراحی وب‌سایت در مشهد ، طراحی سایت حرفه‌ای را با ما تجربه کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو به معنی نمایش درست قالب سایت در ابعاد مختلف به چهره خودکار است لذا امروزه با توجه به تنوع اندازه نمایشگرها و مشکل افزارهای گوناگون از آنگونه گوشی های هوشمند و تبلتها طراحی سایت ریسپانسیو امری بدیهی میباشد این فرمایش مستلزم طراحی قالب در رزولیشنهای مختلف به صورت جداگانه میباشد کمپانی پی سایت را به چهره کاملا ریسپانسیو سپریدن میدهد . قالبهای ریسپانسیو یکتا از پر استعمال ترین قالبها در طراحی سایت می باشد .

طراحی سایت ریسپانسیو در مشهد

هزینه طراحی سایت
تیم تجارت ما با بررسی نیازهای مختلف کاربران اقدام به جاسازی پکیج های گوناگون طراحی سایت نموده است . شرکت پیارائه تارنما خوب , کاربردی و چیره دست با بها مناسب شما را به اهدافتان خواهد رساند .

هزینه طراحی سایت

نمونه کارهای طراحی سایت
شرا کنون بیش از 500 سایت در مقوله های گوناگون به مشتریان خود ارائه نموده است . نمونه کارها دربرگیرنده طراحی سایت شرکتی , سایت فروشگاهی , سایت خرید بلیط و رزرو تور و ده ها نمونه دیگر می باشد .برای نگریستن بر روی بنر پایین کلیک کنید .



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()