نوشته شده توسط : ساحل

گوگل اعلام کرده است که دیگر خودش بازی های Stadia را تولید نمی‌کند و تمرکز خودش را روی توسعه سرویس استریم بازی خود می‌گذارد.

مانند اکثر اکوسیستم‌های دیگر، در اختیار داشتن سرویس و اپلیکیشن‌های متعدد می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن آن پلتفرم در مقایسه با دیگر پلتفرم‌های بازار شود. این می‌تواند توضیحی بر این باشد که چرا گوگل در ابتدا تصمیم گرفته بود خودش عناوین سرویس استریم بازی گوگل استادیا را توسعه ببخشد.

اما به نظر می‌رسد گوگل در نهایت تصمیم گرفته است که به خاطر پر هزینه بودن این کار، از تصمیم خود صرف نظر کرده و بازی های Stadia را خودش توسعه ندهد. این تصمیم عقلانی به نظر می‌رسد؛ به خصوص وقتی بازی‌های متفرقه زیادی در دسترس قرار دارد. گوگل با این تصمیم می‌خواهد تمرکز بیشتر خودش را روی توسعه سرویس استریم بازی خود بگذارد.

گوگل می‌گوید:

ساخت بهترین بازی‌ها در کلاس خود از صفر ممکن است سال‌ها زمان ببرد و سرمایه زیادی را نیاز داشته باشد. و البته این هزینه به صورت تصاعدی بالا می‌رود. با توجه به تمرکز ما روی ساخت و توسعه فناوری Stadia و عمیق‌تر شدن ارتباط با شرکای تجاری‌مان، تصمیم گرفته‌ایم که دیگر برای تولید محتوای انحصاری روی تیم توسعه داخلی SG&E خود سرمایه‌گذاری نکنیم.

این تغییرات هیچ تأثیری روی عملکرد کاربران نخواهد و فقط عناوینی که انتظارش را داشتند عرضه نخواهند شد. با این حال کاربران می‌توانند همچنان از طریق سرویس استریم گوگل استادیا، بازی‌های محبوب خود را اجرا کنند و به بازی‌هایی که در کتابخانه استادیا قرار دارند، دسترسی پیدا کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پس از معرفی گوشی Xiaomi Mi 11 و در آستانه ورود آن به بازارهای جهانی، جزئیاتی از مشخصات شیائومی می ۱۱ اولترا منتشر شده است.

 

سری Mi 10 5G چندین مدل داشت؛ اما گل سرسبد آن‌ها، شیائومی می ۱۰ اولترا بود. این گوشی در تابستان ۲۰۲۰ با دوربین‌های بهتر و فناوری شارژ سریع‌تر از می ۱۰ پرو عرضه شد. به نظر می‌رسد حالا همان سناریو در حال تکرار است. از پرچمداری صحبت می‌کنیم که مشخصات بهتری از گوشی معرفی نشده‌ی می ۱۱ پرو دارد و می‌تواند شیائومی می ۱۱ اولترا نام بگیرد.

مشخصات شیائومی می ۱۱ اولترا توسط یک افشاگر معروف چینی فاش شده؛ هر چند که او این دیوایس را فقط مدل قوی‌تر می ۱۱ پرو خوانده است و از نام تجاری آن مطمئن نیست.

با دستگاهی روبه‌رو هستیم که ظاهرا صفحه نمایش حفره‌دار و خمیده با وضوح +Quad HD و نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، فست شارژ بی‌سیم ۶۷ وات و یک باتری بزرگ‌تر از مدل استاندارد می ۱۱ (احتمالا ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی) دارد.

 

 

اما چیزی که باید وجه تمایز مدل Ultra با سایر اعضای خانواده Mi 11 باشد، ماژول دوربین است. شیائومی می ۱۰ اولترا دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و زوم هیبرید ۱۲۰ برابر، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی داشت. حالا بعید نیست که در جانشین آن، شاهد افزایش رزولوشن یا قدرت بزرگ‌نمایی باشیم.

انتظار می‌رود شیائومی می ۱۱ پرو در روز هفتم فوریه (۱۹ بهمن) به طور رسمی معرفی شود؛ ولی شاید مدل Ultra نیز آن را همراهی کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما مدیر یک سایت خبری باشید و یا در فکر راه اندازی سایت خبری هستید با یک گشت و گذار ساده در اینترنت چندین شرکت طراح سایت و طراح قالب خبری را مشاهده خواهید کرد که برای یک سایت خبری هزینه چند ده میلیونی یا چند میلیونی را گرفتن می کنند اما بازهم امکان گزیده تر و خاصی را در برگزیدن شما قرار نمی دهند، و همان امکانات یک سایت خبری استاندارد و معمولی را به شما تحویل می دهند. خب حال که ما چطور می توانیم برای شما طراحی سایت خبری ارزان و با کیفیت برای شما به ارمغان بیاوریم ؟

فروشگاه قالب وردپرس خبری توس وب موضوع هزینه را در نظر گرفته و ما تدبیری را اندیشیده ایم که شما صاحب سایت خبری شوید (قالب وردپرس خبری) اما با خرج زیاد پایین و در عین حال با کیفیت و امکانات سایت های چند میلیونی. در پیوستگی به شما نکات مثبت این قالب ها را تشریح می کنیم.

ما شعار نمی دهیم عمل می نماییم و با کمترین خرج برای شما سایتی را راه اندازی می کنیم که در کیفیت و امکانات حرف نخست را می زند.
طراحی سایت خبری ارزان

آیا با قالب خبری وردپرس می طراحی سایت خبری ارزان توان یک سایت کبیر راه اندازی کرد؟
پاسخ این سوال را با قاطعیت و مستند می توانیم بگوییم بله زیرا الی کنون افرادی از فروشگاه قالب وردپرس توس وب قالب خبری وردپرس خریداری کرده اند و پس از چند ماه فعالیت حرفه ای و درج آگاهی ها در سایت خبری خود توانسته اند به نتیجه مطلوبی برسند و حتی ما سایت هایی را داریم که رتبه الکسای ذیل ۵۰۰ ایران را دارند و یا بسیاری از سایت های خبری که از ما قالب وردپرس خبری خریداری کرده اند یومیه هزاران بازدید کننده دارند .

کمتر از ۱ ساعت زمان و کمتر از ۲۰۰ هزار تومان خرج !!!
یک بخش از محصولاتی که ما در فروشگاه قالب وردپرس توس وب درج گرده ایم ، قالب وردپرس خبری بوده و ما ۱۰ ها قالب وردپرس خبری را طراحی کرده ایم و برای فروش در فروشگاه قالب وردپرس خبری توس وب منتشر کرده ایم و شما می تواند در کمتر از ۱ ساعت یک سایت خبری راه اندازی کنید.

پس نکته اول :

کمتر از ۱ ساعت سایت خبری تاسیس کنید.

نکته دوم

طراحی سایت خبری ارزان یعنی شما با کمتر از ۲۰۰ هزار تومان (همراه با هاست و پهنه com و ir ) سایتی راه اندازی کنید که امکانات یک سایت خبری بزرگ را داشته باشد.

مزایای طراحی سایت خبری ارزان با توس وب
سایت هایی که ما راه اندازی میکنیم تمام امکانات موجود در سایتهای خبری کبیر ایران وجود دارد . از آنگونه امکان درج بخش های خبری به شمار طاقت محدود و وانگهی نبود محدودیت در شمار خبر و نیز امکان درج لید خبر و روتیتر و یا تازه داغ و تعیین روش نمایش سایت و بخش های موجود در صفحه اصلی و شمار تازه هر تقسیم و….

 

 



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – با توجه با موفقیت شرکت هواوی در تولید و عرضه اولین گوشی تاشو خود، حال طرح مفهومی جدید هواوی نوید بخش طراحی جدید برای نسل دوم گوشی تاشو آنها است.

 

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

تلفن ثابت سازمانی نکسفون، ویژه کسب و کار ها و استارتاپ‌ها بدون محدودیت‌های مخابراتی و 60 درصد کاهش هزینه

 

سازندگان تلفن های همراه همچون سامسونگ و هواوی، گوشی های هوشمند تاشو خود را معرفی کرده اند. حال این شرکت ها در تلاشند تا تاخوردگی صفحه نمایش این محصولات را از بین ببرند.

به نظر می رسد غول چینی چیز جدیدی ارائه داده است که به این شرکت اجازه می دهد تا از تاخوردگی گوشی های هوشمند تاشو خلاص شود. بنابراین تمام مشکلات ناشی از چین خوردگی وسط نمایشگر این گوشی ها دیگر وجود نخواهد داشت.

طرح مفهومی جدید هواوی نشانگر آن است که مشکل چین خوردگی بطور کامل حل خواهد شد. این بازتاب نور چین خوردگی، از طریق سه چیز ایجاد میشود. که شامل موجودیت قابلیت تاشوندگی صفحه اول، قابلیت تاشوندگی صفحه دوم و مکانیزمی که این دو صفحه را به یکدگیر متصل میکند.

این طرح مفهومی بیانگر بهبود قابلیت تاشوندگی است که از فشردگی و تاخوردگی صفحه نمایش جلوگیری میکند. با توجه به گزارشات، این تکنولوژی در گوشی تاشو آینده این شرکت استفاده خواهد شد که با نام Mate X2 شناخته می شود. دستگاه فوق، گواهینامه شبکه خود را دریافت کرده است و این بدان معناست که ما بزودی شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

البته با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط ایالات متحده بر شرکت هواوی، روند تولید گوشی های هوشمند برای این شرکت بسیار سخت تر از گذشته شده است، اما با این حال غول چینی به راه خود ادامه داده و عقب نشینی نخواهد کرد.

کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند در حال آزمایش انواع صفحه نمایش های تاشو هستند تا بتوانند بهترین گزینه را برای جلوگیری از تاخوردگی صفحه نمایش در گوشی های تاشو ارائه کنند.

کمپانی های دیگری همچون شیائومی و اوپو نیز در تلاش هستند تا امسال، از یک گوشی تاشو با کمترین میزان تاخوردگی در صفحه نمایش رونمایی کنند.

 

 
 منبع:
https://click.ir/1399/11/13/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%ae%d8%a8%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4/


:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 

رسانه کلیک – کمپانی اپل با معرفی افزونه iCloud Password برای کروم روی ویندوز، کاربران خود را به عدم استفاده از سیستم مدیریت پسورد داخلی گوگل ترغیب کرده است.

 

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 
 

این سبد تازه‌ی بازار است! سبدی پر از انتخاب‌های راهگشا و جذاب

 

در گذشته اگر محصولی از کمپانی اپل را در اختیار داشتید، آنگاه تنها می توانستید از اکوسیستم اپل برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. البته iTunes روی ویندوز قابل دسترس بود، اما دردسرهای خود را داشت. به هر حال، اپل امروزی بسیار متفاوت نسبت به گذشته است و اعتماد بیشتری نسبت به محصولات و علی الخصوص سرویس های خود دارد. به همین خاطر، اپل دیگران نگران ترکیب محصولات و خدمات خود با پلتفرم ها و نرم افزارهای دیگر نیست. اپل با علم اینکه برخی کاربران مجبور به استفاده از مروگر وب متفاوتی هستند، روش مناسبی را جهت حفظ امنیت آن ها در هنگام کاربرد مرورگرهای جانبی مثل گوگل کروم، فراهم آورده است.

کروم بدون شک بزرگ ترین مرورگر وب در جهان به حساب می آید. حتی علاقه مندان سافاری نیز گهگداری از این مرورگر پرکاربرد استفاده می کنند، خصوصا روی پلتفرم هایی که سافاری روی آن ها نصب نشده است. ناگفته نماند که این پلتفرم ها از امنیت اپل نیز برخوردار نبوده و ممکن است بدون هیچ گونه حفاظی خارج از macOS یا iOS قرار گرفته باشند.  

به منظور کاهش خطرات، اپل یک افزونه مرورگر کروم رسمی برای iCloud Password را در دسترس کاربران خود قرار داده است. بدین ترتیب، هر گذرواژه امن و قدرتمندی که توسط کاربر ساخته شده و در سافاری روی پلتفرم های اپل به کار گرفته می شود، به لطف این افزونه روی مروگر گوگل نیز قابل دسترس هستند. به علاوه، این افزونه می تواند هر گذرواژه جدیدی که برای iCloud Keychain ساخته می شود را در خود ذخیره کند. پس از بروزرسانی iCloud برای ویندوز به نسخه 12.0، بخش Password به لیست سرویس های فعلی اضافه خواهد شد. در این صورت با انتخاب گزینه Apply،  یک کادر دیالوگی باز می شود که امکان دانلود این ابزار را در مرورگر کروم فراهم می آورد. 

کمپانی کوپرتینویی با معرفی افزونه iCloud Password برای کروم به نوعی به کاربران خود توصیه کرده که به جای کاربرد سیستم مدیریت پسورد داخلی این مرورگر، از سرویس اختصاصی اپل برای مدیریت گذرواژه ها استفاده کنند. به بیان دیگر می توان گفت که iCloud Password دست کم برای لاگین کاربران، به یک مدیر پسورد میان پلتفرمی تبدیل شده است، هرچند که این اپلیکیشن فعلا محدود به ویندوز می شود و نسخه مشابه آن برای پلتفرم های دیگر قابل دسترس نیست.

افزونه iCloud Password برای کروم روی ویندوز جدیدترین برنامه اپل برای پلتفرم مایکروسافت به حساب می آید. با این حال شایعات متعددی بر سر زبان ها افتاده که نشان می دهد اپل برنامه های بزرگ تری را در سر دارد، مثل کنار گذاشتن اپلیکیشن ویندوز iTunes به وسیله سرویس های Apple Music و Apple Podcasts.

 

 
 منبع:
https://click.ir/1399/11/13/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-icloud-password-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%85-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%86%d8%af%d9%88%d8%b2-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d8%b4%d8%af/


:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروز سئو سایر تنها اندک به سایت‌ و تارنگار نیست بلکه ما فوق این ها نقش آفرینی دارد همانند اپلیکیشن ها و حتی شبکه‌های اجتماعی.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام زیاد از من پرسیده شد آیا سئو اینستاگرام می‌تواند نقش داشته باشد جواب مثبت است.

پیج‌های اینستاگرام نیز دربایستن به بهینه سازی دارند چرا که اینستاگرام تحت وب نیز فعالیت دارد.

یک وجه مشترک بین گوگل و اینستاگرام هستی دارد آن هم الگوریتم است که در نمایش محتوای با کیفیت به کاربران نقش بسزایی دارند.

فاکتورهای موثر در سئو اینستاگرام
اولین موردی که به نظرم باید مدیران سایت ها کاربرد کنند کدهای اسکیما است شما توسط این کدها میتوانید به گوگل بفهمانید در مرحله نخست شما مالک این پیج ها هستید.

کدهای اسکیمای این تعیین هویت به فرم زیر است :

 

سئو اینستاگرام وشبکه های اجتماعی

 

به همین انگیزه خیلی اوقات شما وقتی اسم یک شرکت یا شخص را جست و جو می‌کنید همانند عکس پایین پروفایل شبکه های اجتماعی آن نیز در گوگل به نمایش در می‌آید.

بهینه سازی پیج اینستاگرام

همانطور که در بهینه سازی سایت نام سایت و گستره سایت داریم در سئوی اینستاگرام نیز نام صفحه نام و ID صفحه وجود دارد.

بعضی از کاربران واژه کلیدی باره نظر خویش را نیز در کنار نام خویش پیمان می‌دهند فرض کنید دانیالی در گویه مواد غذایی فعالیت دارد به جای استفاده از “دانیالی” از عبارت “مواد غذایی دانیالی” یا “سئو بدست دانیالی” و عبارت‌های گوناگون کاربرد می‌کنند و یا حتی اسم انگلیسی کلمه کلیدی خود را نیز در کنار نام صفحه می آورند.

برای نمونه : سئو (seo) را با اوج سئو تجربه کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید کلمه design را در یوزرنیم خود به پیشه دستگیر اند.

 

بهینه سازی پیج اینستاگرام

 

استفاده از کلمه کلیدی در نام صفحه اینستاگرام :
بخش دیگری که موتورهای جست و جو از آن کاربرد می‌کنند بایو یا همان بیو پیج است که توضیحاتی در باره صفحه خود در آن قرار می‌دهید.

در این قسمت می‌توانید در باره کسب و کارتان توضیح دهید از کلمات کلیدی کاربرد کنید یا از هشتگ های مرتبط نیز بهره‌گیری کنید.

اگر دربایستن دارید ببینید کدام هشتگ های پر استعمال برای موضوعات مختلف استفاده شده است از سایت tagblender کاربرد کنید.

 

بهینه سازی عکس های اکانت اینستاگرام با ALT text یا همان متن جایگزین

اینستاگرام در پلتفرم خویش از فناوری بهره‌گیری می‌کند به نام image recognition است که عکس ها شما را اسکن می کند و مفهموم آن را فهم می‌کند.

عکس های شما باید روشن و با کیفیت باشند تشخیص عکس‌های بی کیفیت برای این پلت فرم ها چندان شغل معضل نیست.

این یک فناوری با هدف افزایش ارگانیک مخاطبان شما است مخاطبانی که از به دنبال محتوای شما هستند در حالی که اصلا صفحه شما را پیشتر ندیده اند.

این کاری است که اینستاگرام بدون انجام کار خاصی از طرف شما مثل تبلیغات به تعقیب پیدا کردن محتوای شما بدست دیگران است.

متن های جایگزین در عکس‌ها جز راهبرد های مهم در وبسایت ها هستند.

به لطف این ویژگی عکس‌های شما محدود به اینستاگرام نخواهند بود و آن ها وارد نتایج جست و جوی گوگل خواهند شد.

افرادی که اختلالات بینایی دارند هم می‌توانند از این خاصیت استفاه کنند آن ها توسط صفحه خوان یا همان screen reader به محتوای صفحات دسترسی خواهند داشت.

اینطور می‌شد که الگوریتم های اینستاگرام برای شما کار خواهند نه در مقابل شما.

 

چگونه alt text به عکس ها اضافه کنیم

برای استفاده از این خاصیت خواهشمند است بر پایه راهنمای ذیل عمل کنید:

یک عکس برای آپلود برگزیدن کنید و بعد از گزینش پالایه مناسب برای عکس خویش next را بزنید در جایی که توضیحات عکس (کپشن) را وارد می‌کنید گزینه advanced settings را بزنید .

اضافه کردن alt text به عکس های پیج اینستاگرام

 

بعد از آن گزینه Write ALT text را برگزیدن کنید در حال آماده شما توانا خواهید بود لغایت ۱۰۰ کاراکتر برای عکس خود متن جایگزین بنویسید.

بعد از نوشتن متن خود گزینه done برای ios و save برای اندروید را بزنید.

برای گزاشتن متن جایگزین در عکس های پیشین خویش یک پست خویش را گزینش کنید و از بالا سمت راست گزینه سه نقطه را بزنید و سپس edit را گزینش کنید.

طبق عکس ذیل گزینه alt text روی عکس پرکار می‌شود و میتوانید متن خویش را به عکس اضافه کنید.

 

سئوی عکس های اینستاگرام با alt text

 

 

نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از لینک کمکی اینستاگرام در باره alt text کاربرد کنید.

چند لغایت نکته هنگام نوشتن alt text :

۱- کوشش کنید اختصار بنویسید

۲- سعی کنید اگر تصویر شما خاصیت خاصی مثل رنگ دارد حتما نام آن رابیاورید برای مثال گوشی ایفون قرمز رنگ ایفون ۵٫

۳ – اگر عکس شخصی است برای توضیح بنویسید مثلا علی و کمیاب نشسته اند و در حال خوردن پسته هستند.

۴ – از واژه ها کلیدی در این متن بهره‌گیری کنید مثلا اگر میخواهید در مورد بلیط هواپیما بنویسید حتما ذکر کنید آفر ویژه خریدبلیط هواپیما در نوروز ۱۳۹۸٫

 

از هشتگ بهره‌گیری کنید (#) ، هشتگ ها نقش واژه کلیدی دارند.از هشتگ ها عاقلانه بهره‌گیری کنید مربوط به پست‌های شما باشند و اغلب از ۳۰ عدد هم نمیتوانید استفاده کنید. این ۳ خصوصیت را در هشتگ ها رعایت کنید :

۱- هشتگ معرف جستار پست شما است.

۲- اگر لوکیشن پست شما مهم است در هشتگ بهره‌گیری کنید.

۳ – هشتگ های مورد علاقه خویش را بخش بندی کنید و در جایی اندوخته کنید.

۴ – هشتگ هایی که مخاطبان شما و بازار منظور شما بهره‌گیری می کنند را کاربرد کنید.

۵ – اگر ایده ای در باره استفاده از هشتگ باره عقیده خود ندارید از hashtag finder ها استفاده کنید.

سایت های پایین میتواند به شما در مورد پیدا کردن هشتگ ها کمک کند.

Hashtagify

displaypurposes

 

اکانت های مربوط به جستار پست خویش را تگ کنید

شما میتوانید ۲۰ اکانت را تگ کنید این شغل علاوه بر معتبر کردن پست شما و برپایی پیوستگی موضوعی برای فهم اغلب اینستاگرام با تگ کردن آن ها مایه توجه اغلب سایرین به اکانت شما می شود.

 

افزایش فالوور اینستاگرام به چهره طبیعی

 

 

 

در چند صفحه اینستاگرام نگریستن کردم برخی ها گفته اند برای پیج های خویش بک لینک بخرید که در نتایج گوگل رتبه‌های بالایی بگیرند این موضوع را امتحان نکردم ولی میتوانید به عنوان یک بررسی ساده این کار را انجام دهید چرا که این صفحات تحت وب هستند و احتمالا تاثیر احسان هم داشته باشد.
برای مثال لینک پیج من در اینستاگرام به چهره ذیل است:

https://www.instagram.com/mohammaddaniali/

که با رعایت موارد بالا می شود با آنکر تکست هایی مشابه محمد دانیالی یا mohammad daniali لینک سازی کرد.

 

خلاصه مطالب ذکر شده در بالا :

۱- یوزنیم اکانت خود را رسیدگی کنید.

۲- نام صفحه خویش را رسیدگی کنید.

۳ – عکس های با کیفیت و روشن تولید کنید.

۴ – حتما از alt text یا همان متن جایگزین کاربرد کنید.

۵- از هشتگ ها به چهره نرمال و عاقلانه استفاده کنید.

۶ – اکانت های پیوسته را در پست ها و استوری های خویش تگ کنید.

 

* اگر شما هم موردی را میدانید که به بهینه سازی هرچه بیشتر پیج‌های اینستاگرام کمک می‌کند خواهشمند است در کامنت زیر بفرستید.

منبع:

https://avashtech.com/what-is-instagram-seo/



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چه برای کسب اطلاعات فنی باشد و چه از روی کنجکاوی، اپلیکیشن coreSprecs افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. نه فقط برای قابلیت‌های خوبی که ارائه می‌کند، بلکه نتایج دقیقی که در کمتر اپلیکیشن مشابهی بدست می‌آیند.

همانطور که از تیتر مطلب متوجه شده‌اید، coreSpecs در اصل برای تست سنسور دیوایس‌های اندرویدی طراحی شده که کاربردهای خاص خود را دارد؛ مثلا وقتی بخواهید گوشی کارکرده‌ای بخرید و از صحت عمل دیوایس مطمئن شوید. حتی توسعه‌دهندگان که اطلاعات فنی جزئی از دیوایس‌های اندرویدی می‌خواهند هم می‌توانند مخاطب این اپلیکیشن باشند.

 

برنامه تست گوشی
 

 

این اپلیکیشن رایگان پنج مگابایتی، اطلاعات مختلفی را برایتان نمایان می‌کند. در درجه اول ویژگی‌های دقیق هر کدام از سنسورهایی که در موبایل یا تبلت شما تعبیه شده‌اند. از ژیروسکوپ و شتاب‌سنج گرفته تا حسگرهای حساسی مثل حسگر مجاورت و نور و ضربان قلب، همگی در coreSpecs تحت پوشش قرار می‌گیرند تا ضمن کسب اطلاعات بتوانید آن‌ها را از لحاظ سلامت هم بررسی کنید.

سازنده اپلیکیشن حتی پا را فراتر گذاشته و اجازه داده که خوانش هر سنسور را «در لحظه» و «روی نمودار» هم مشاهده کنید که یکی از نقات قوت این برنامه به شمار می‌رود. اما تست‌های coreSpecs هم بسیار دقیق و قابل اتکا هستند. ویژگی‌هایی مثل عملکرد ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، مگنتومتر، قطب‌نمای دیجیتالی، حسگر نور، حسگر مجاورت، حسگرهای بیومتریک، کنترل صدای اسپیکر، ویبره، مولتی تاچ و بلوتوث مواردی هستند که در قسمت Test به راحتی قابل ارزیابی‌اند.

 

برنامه تست گوشی
 

 

اما اگر دوست دارید اطلاعات جزئی گوشی‌تان را بدانید، coreSpecs اپ قابل اتکایی است چرا که ریز جزئیات درباره نمایشگر، حافظه، سی پی یو، باتری و پردازنده گرافیکی و حرارت لحظه‌ای دستگاه را با شما به اشتراک می‌گذارد. جالب است که برای ژست‌های حرکتی پشتیبانی شده هم بخش مجزایی در نظر گرفته شده که بتوانید تک تک آن‌ها را سر حوصله به بوته آزمایش بگذارید.

لرزش، تکان، ضربه، چرخش و برگرداندن نمایشگر ژست‌هایی هستند که coreSpecs می‌تواند بگوید که گوشی شما در انجام آن‌ها عملکرد درست (و به قدر کافی سریع) دارد یا خیر. این‌ها تمام قابلیت‌هایی بودند که در حال حاضر به طور رایگان به شما ارائه می‌شوند، هر چند توسعه‌دهنده می‌گوید که اطلاعات بیشتری هم در آپدیت‌های بعدی در حال اضافه شدن به coreSpecs هستند.

در هر صورت coreSpecs تا بدین جای کار بسیار خوب و مفید ظاهر شده، حتی اگر نخواهید آن را برای همیشه روی گوشی نگه دارید. بنابراین اگر علاقه دارید که جزئیات بیشتری در مورد گوشی یا تبلت‌تان بدانید این فرصت را از دست نداده و این اپلیکیشن رایگان را دانلود کنید.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال‌ جی ماه گذشته نسخه بتا اندروید ۱۱ را برای موبایل Velvet 5G منتشر کرد و به نظر می‌رسد که آزمایشات این نسخه بدون مشکل بوده زیرا این کمپانی آپدیت پایدار اندروید ۱۱ را هم برای این موبایل منتشر کرده است.

این نسخه پایدار از اندروید ۱۱ برای Velvet 5G که تحت عنوان مدل LM-G900N در کره جنوبی در دسترس قرار گرفته مبتنی بر رابط کاربری LG UX 10 است. همچنین فریمور این آپدیت از نسخه نرم‌افزاری G900N2C استفاده می‌کند و حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت دارد.

در این آپدیت، رابط کاربری دوباره طراحی شده و برخی ویژگی‌های اندروید ۱۱ به این تلفن همراه اضافه شده است. تغییر در رابط تنظیم میزان صدا، تنظیمات مربوط به رنگ نوار نوتیفیکشن‌ها و تنظیمات پنجره پاپ‌ آپ اطلاعات تماس دریافتی بخشی از تغییرات این آپدیت برای Velvet 5G هستند که در نسخه آزمایشی این آپدیت هم مشاهده شده بودند. همچنین انتظار می‌رود این آپدیت پچ امنیتی ژانویه را به همراه داشته باشد.

این گوشی میان‌رده از اسنپدراگون ۷۶۵ و با پشتیبانی از تکنولوژی 5G به بازار عرضه شد. همچنین Velvet 5G از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی ۳ گانه است و از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج تشکیل خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰P و نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ است. تمامی این تجهیزات از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرند.

 منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%db%b1%db%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%84%e2%80%8c-%d8%ac%db%8c-velvet-5g-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه تاسیس مراکز تلفنی ویپ ، بدست سازمان‌ها و کارآزمودگان زیاد متفاوت تعیین می‌شود ، لغایت جایی که برای تعیین قیمت می‌توان بازه‌ی ۱ لغایت ۱۰ میلیون تومان را در عقیده گرفت . در پیوسته به بعضی از این پارامترها اشاره می‌کنیم :

سرویس‌ها و تنظیماتی که روی مراکز تلفنی تاسیس می‌شود ( دربرگیرنده ماژول‌ها و نرم‌افزار‌ها )
کیفیت راه اندازی مرکز تلفنی ( تامین امنیت مرکز تلفن ، تاسیس بنیادین مرکز تلفن و …. )
پشتیبانی ارائه شده بدست شرکت
تجربه و رزومه کاری سازمان
انصاف و اصول اخلاقی
….
همانطور که در فهرست برآورد فوق مشاهده می‌نمایید ، با وجود امکانات فراوانی که مراکز شرکت راه اندازی شبکه آوش نت تلفنی ویپ در گزین کردن شما قرار می‌دهند ، برای تاسیس یک مرکز تلفنی VOIP پارامتر‌های گوناگونی را برای مدیریت و تفریق هزینه‌ها در گزین کردن دارید . این در حالی است که جاسازی یک مرکز تلفن کاملا ابتدایی آنالوگ که تنها پاسخگوی نیاز‌های اولیه یک سازمان باشد ، بدون در نظر اخذ گوشی‌های تلفن‌ ، زیرساخت تلفنی و خرج نصب ، برای ۸ خط شهری و ۲۴ تلفن درونی در این تاریخ نزدیک ۴ الی ۶ میلیون تومان خواهد بود !!

سازماندهی سیستم تلفنی و افزایش بهره‌وری سازمان به کمک VOIP :

موضوع هزینه‌ها فقط به خرج تاسیس مرکز تلفن چکیده نمی‌شود . یکی از نکاتی که یک کمپانی باید در برگزیدن مرکز تلفنی در عقیده بگیرد این است که با توجه به هزینه‌ای که برای راه اندازی یک مرکز تلفن پرداخت می‌کند چه تغییراتی در هزینه‌های جاری شرکت ایجاد می‌شود ؟ و یا این که کدام تدبیر می‌تواند علاوه بر رفع نیاز‌های تلفنی موجود ، کیفیت سرویس‌دهی و در نتیجه بهره‌وری سازمان را افزایش دهد ؟

در پذیرش به این سوال‌ها می‌توان سریعا سیستم تلفنی VOIP را شناسایی رو کرد . همانطور که در نوشتار ” ویپ چیست ؟ ” گفته شد به طور کلی مراکز تلفنی تحت شبکه به دلیل به کارگیری تکنولوژی دیجیتال قابلیت‌های بی‌نظیری همانند ارسال پیام خوش‌آمد گویی ، ایجاد سیستم نظر‌سنجی از مشتری و …. را در کمر بستن کاربران قرار می‌دهد که مجموع همه‌ی این قابلیت‌ها باعث افزایش کیفیت سرویس‌‎دهی و در نتیجه افزایش خوشنودی مشتری و درآمد خواهد شد . این در حالی است که مراکز تلفنی آنالوگ در بسیاری از موارد فقط می‌توانند نیاز‌های اولیه تلفنی یک سازمان را برطرف کنند .

کاهش هزینه‌های مخابراتی :

همانطور که در نوشتار رسیدگی مزایا و امکانات ویپ مطرح شد ، هنگامی که در یک سازمان و یا بین شعبات از ساز و برگ و ادوات داخلی شرکت برای تماس‌های درونی بین همکاران کاربرد می‌شود ، هزینه‌های تلفنی به صورت چشمگیری کاهش پیدا می‌کند . این روند در مرکز تلفن VOIP می‌تواند تاثیر قابل توجهی در تفریق هزینه‌های سازمان داشته باشد .



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

واتس‌اپ با اعلام خبر تغییر سیاست‌هایش با کاهش کاربران مواجه شد و پیام‌رسان‌های رقیب مانند تلگرام و سیگنال برنده اصلی این ریزش بودند. واتس‌اپ برای جلوگیری از مهاجرت کاربرانش دست به کارهای مختلفی از تبلیغ در روزنامه‌ها گرفته تا تعویق ۳ ماهه در اعمال سیاست‌هایش زده. حالا در جدیدترین اقدام، این پیام‌رسان به سراغ استوری‌ها یا پیام‌های استاتوس رفته است.

واتس‌اپ نزدیک به ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد، اما در هفته‌های گذشته با ریزش شدید کاربران مواجه شده و چندین میلیون کاربر را از دست داده. علاوه بر این، میزان دانلود روزانه آن تقریبا نصب پیام‌رسان‌های سیگنال و تلگرام شده که این موارد شاید روزی در آینده حکمرانی واتس‌اپ در این بازار را به خطر بیندازند. در همین راستا این پیام‌رسان برای اینکه به کاربران اطمینان دهد به حفظ حریم خصوصی آن‌ها متعهد است، از چندین استوری استفاده کرده است.

این استوری‌ها در چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا و بریتانیا به نمایش گذاشته شده‌اند. سخنگوی این پیام رسان در ایمیلی به وجود اطلاعات نادرست درباره سیاست‌های جدید اشاره و اقدام اخیر را در راستای کمک به کاربران عنوان کرده:

«اطلاعات نادرست و سردرگمی زیادی درباره آپدیت اخیر ما به وجود آمده و می‌خواهیم به همه در درک حقایق مربوط به نحوه حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران توسط واتس‌اپ کمک کنیم. در همین راستا در تب استاتوس برای کاربران پیام تهیه می‌کنیم تا بطور مستقیم از طرف ما به اطلاعات دسترسی پیدا کنند. اولین آپدیت ما دوباره تایید می‌کند که واتس‌اپ نمی‌تواند پیام‌های خصوصی شما را ببیند و البته فیسبوک هم قادر به انجام چنین کاری نیست، چرا که پیام‌ها بطور سرتاسری رمزگذاری شده و محافظت می‌شوند.»

 

 منبع:

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d8%aa%d8%b9%d9%87%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%ad%d9%81%d8%b8-%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b3-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()