نوشته شده توسط : ساحل

حق امتیاز اختراع دو موبایل منتشر شده است که دارای نمایشگرهایی هستند که کل دستگاه را در بر می گیرد.

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، شیائومی در اواخر ۲۰۱۹ میلادی طرح اولیه موبایلی را رونمایی کرد که Mi Mix Alpha نام داشت و نمایشگر آن به طور کامل دستگاه را در بر گرفته بود.

 

این شرکت چینی اعلام کرد دستگاه مذکور به طور محدود تولید می شود اما این امر هیچ گاه محقق نشد. اکنون دو طرح اولیه مشابه با دوربین های پاپ آپ متعلق به این شرکت فاش شده است.

 

طبق گزارش وب سایت«لتس گو دیجیتال» شیائومی حق امتیاز مذکور را در پایان ۲۰۱۹ میلادی در چین ثبت کرده و اسناد آن در یکم ژانویه ۲۰۲۱ میلادی منتشر شده است.

 

در این حق امتیاز دو موبایل با نمایشگری که تمام دستگاه را از بالا به پایین پوشانده، نشان داده می شود که اختلاف اندکی با یکدیگر دارند. به طور دقیق تر هر دو طرف آن نمایشگر وجود دارد.  ماژول دوربین پشتی نیز ۴ تایی و افقی شکل است.

 

طراحی دوم به دستگاهی با نمایشگر فراگیر با گوشه های منحنی تعلق دارد که ماژول دوربین پشتی آن سه تایی است و اثری از فلش ال ای دی روی دستگاه دیده نمی شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067897.html



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در پاسخ به اتاق سرور چیست اتاق سرور اتاقی است که به منظور حفظ و نگهداری سرورها، روترها، سوییچ ها و سایر تجهیزات مرتبط ساخته می شود. این اتاق می تواند به صورت تنها یا بخشی از یک دیتا سنتر باشد و در شکل های متنوع ایجاد شود. درباره اتاق سرور میتوان گفت اتاقی است که شرایط محیطی و عملکردی را برای سرورها و تجهیزات مرتبط فراهم می سازد.

اتاق سرور چیست
وظیفه اتاق سرور چیست ؟
در هر سازمانی وظیفه سرویس دهی به کارکنان بر عهده سرور ها است. در تعریف اتاق سرور مرکز داده تجهیزات مختلفی نصب می شود ولی به اتاق سرور معروف است. چون در نهایت تمامی آنها برای کار کرد مطمئن و صحیح سرور ها و ارتباط با آنها نصب می شوند. وظیفه این مکان حفظ شرایط مناسب برای سلامت سرور ها و تجهیزات مرتبط با آن و تضمین عملکرد آن ها است. عدم کارکرد صحیح هر قسمتی از این اتاق کل کار سازمان را مختل کرده و یا سبب آسیب به اطلاعات می شود.

یکی دیگر از کاربرد های مرکز داده سرویس دهی به افراد بیرون از سازمان می باشد. برخی از مجموعه ها مانند بانک ها، شرکت های تلفن همراه، شرکت های بیمه، سازمان های دولتی، فروشگاه های اینترنتی و بسیاری دیگر در حال ارایه سرویس به بیرون از مجموعه می باشند. این خدمات در انواع مختلفی مانند وب یا اپلیکیشن های موبایلی می تواند باشد.

اهمیت اتاق سرور
اهمیت اتاق سروربرای درک بهتر آنکه اتاق سرور چیست باید بدانیم اهمیت اتاق سرور چقدر است. تمامی اطلاعات یک شرکت در سرور های آن می باشد. این اطلاعات همچنین برای ایمنی بیشتر در ذخیره ساز ها نگهداری می شود. این اطلاعات حاوی دیتای مربوط با چندین سال می باشد. ممکن است اطلاعات بانکی و مالی باشد. ضرر از بین رفتن اطلاعات مالی را براحتی می توانیم درک کنیم. ممکن است اسناد الکترونیکی مربوط به سازمان در این اتاق باشد. سوابق اطلاعاتی مربوط سالیان دراز. موارد بسیاری دیگری را می توان مثال زد که همگی حائز اهمیت بالایی می باشند.

اهمیت
شرکت هایی که در حال ارایه سرویس به بیرون می باشند در صورت قطع سرویس با ضرر هنگفت مالی مواجه می شوند. در نظر بگیرید تاکسی اینترنتی یا تلفن همراه قطع شود. کنتور ضرر برای این مجموعه ها ثانیه ای می افتد.

امروزه تمامی امور یک سازمان به کامپیوتر ها ختم می شود. قطع خدمات درون سازمانی مانند نرم افزار های حسابداری و اتوماسیون و و غیره منجر به قطع کار سازمان می شود. حال ضرر بیکار شدن نیروهای یک مجموعه را در نظر بگیرید. حتما به مراکزی رجوع کرده اند که کار شما را انجام دهند و گفته اند شبکه قطع شده است. حجم ازدحام ارباب رجوع و گله و شکایت را به این بخش اضافه کنید.

پس از هر طرف که به این اتاق نگاه کنیم جز اهمیت چیزی نمی بینیم. جواب یکی از سوالات اتاق سرور چیست این است که اتاقی با درجه اهمیت بسیار بالا.

اجزا اتاق سرور چیست
برای درک فیزیکی سوال اتاق سرور چیست بخش های مختلف آن را بررسی می کنیم.

بخش ساختمانی
این بخش شامل ساختمان و ابنیه اتاق می باشد. دیوار اتاق سرور، کف کاذب اتاق سرور، سقف کاذب اتاق سرور، درب اتاق سرور و چاه ارت در این بخش قرار می گیرند. این ساختمان یا اتاق دارای ایمنی مناسبی بوده و در برابر حوادث غیر مترقبه مقاوم است.

برق اتاق سرور
تامین برق مورد نیاز مرکز داده در این قسمت است. بخش برق شامل تجهیزات برقی و کابل های مربوطه است. برای این قسمت میتوان از اتاق برق استفاده کرد. تابلو برق توزیع اتاق سرور، کابل های برق، سیستم ارتینگ و باندینگ اتاق سرور، برق اضطراری یا ژنراتور، منبع برق بدون وقفه یا UPS در این بخش قرار دارند. به منظور ایمنی بیشتر بهتر است این تجهیزات خارج از اتاق سرور و در اتاق برق مستقر شوند.

تاسیسات اتاق سرور
تاسیسات اتاق سرور به منظور حفظ سلامت اتاق و کارآیی بهتر آن نصب می شوند. این قسمت شامل سیستم سرمایش اتاق سرور و سیستم اعلام و اطفاء حریق اتاق سرور می شود. قسمت دیگر تاسیسات شامل ادوات کنترلی و نظارت مانند سیستم کنترل تردد اتاق سرور و دوربین های مدار بسته است. در تاسیسات این مکان قسمتی از تاسیسات مانند کمپرسور و کپسول اطفاء حریق خارج از اتاق و قسمتی مانند پنل دمنده هوا یا سنسور های دود داخل اتاق نصب می شوند.

تاسیسات اتاق سرور
تجهیزات اتاق سرور
در این قسمت ما سرور ها و تجهیزات مرتبط را داریم

رک اتاق سرور: کلیه تجهیزات اتاق سرور به منظور جلوگیری از آسیب دیدن و نظم بیشتر در رک بسته می شوند. رک ها در ابعاد گوناگونی تولید می شوند. بیشترین مدل رک مورد استفاده در این اتاق 42 یونیت عمق a hundred می باشد.
سرور: دستگاه اصلی مرکز داده می باشد. کلیه خدمات از طریق سرور ها ارایه می شود. کلیه تجهیزات دیگر در جهت حفظ شرایط محیطی این سرور ها و ایجاد ارتباطات برای آن ها است.
روتر: این دستگاه وظیفه مسیر دهی و ایجاد ارتباط بین سرور های داخل اتاق و محیط بیرون را فراهم می سازد.
سوییچ شبکه: وظیفه سوئیچ شبکه برقراری ارتباط داخلی بین سرور ها و همچنین بین سرور و سایر تجهیزات مانند روتر و فایروال را بر عهده دارند.
فایروال: نفوذ به مرکز داده و سرقت اطلاعات و یا خرابکاری امری است که در خصوص مراکز داده بسیار اتاق می افند. فایروال جهت جلوگیری از این امر در اتاق سرور نصب و تنظیم می گردد.
دستگاه های ذخیره سازی اطلاعات: هر چقدر هم در حفظ شرایط محیطی کوشا باشیم باز هم امکان خرابی سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد. به همین منظور با کمک تجهیزات ذخیره ساز از اطلاعات پشتیبان گیری انجام می شود. در صورت از بین رفتن اطلاعات با کمک این تجهیزات اطلاعات بازیابی می شوند.
نصب تجهیزات با نظم و زیبایی انجام می شود تا دسترسی و کنترل آن ها راحت باشد.

تجهیزات اتاق سرور
کابل کشی ارتباطی: این بخش شامل ارتباطات کابلی بین تجهیزات و با بیرون است. این کابل می تواند مخابراتی، شبکه و فیبر نوری باشد.
قسمت نرم افزاری اتاق سرور: این قسمت لایه سرویس دهنده به کاربران است. مرحله اول نصب سیستم های عامل می باشد. مطابق با سرویس یا نرم افزار مورد نصب سیستم عامل انتخاب و نصب می شود. سپس نصب نرم افزارهای لازم و راه اندازی سرویس های مختلف انجام می گردد.
با جواب پرسش اتاق سرور چیست آشنا شدیم. به طور خلاصه در این مکان سرور ها و تجهیزات مرتبط نصب شده و می بایست بهترین شرایط برای کارکرد مداوم آنها فراهم شود.

حضور مداوم در مرکز داده و دیتا سنتر به علت شرایط دمایی برای کاربر سخت است و خاموش کردن سیستم سرمایش کار را برای تجهیزات سخت می کند. همچنین تردد مداوم سبب ورود گرد و غبار به اتاق واحتمال بروز خرابی بر اثر برخورد با ادوات را دارد. برای جلوگیری از تردد مداوم به داخل اتاق دسترسی به نرم افزارها و سیستم های عامل اتاق سرور به صورت راه دور یا ریموت انجام می شود.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی سایر از اقداماتی که باید در حین راه اندازی سیستم های تلفنی باره توجه قرار گیرد، غیرفعال کردن امکانات و یا ماژول هایی است که در حال حاضر متعلق به ها بهره‌گیری نمی شود یا به نحوی برای عملکرد اصلی سیستم، الزامی نیستند. چرا که بسیاری از این قابلیت ها نوعی درگاه ورود به سیستم محسوب می گردند و یا نفوذگر از طریق آن ها، می تواند از سیستم سوء بهره‌گیری کند.

به عنوان مثال در سیستم استریسک، باید ماژول pbx_spool را چنانچه متعلق به استفاده نمی شود، غیر فعال کرد. این ماژول امکان عدد گیری لیستی از شماره تلفن ها را فراهم می کند که ابزاری زیاد پسندیده برای نفوذگران می باشد.

 غیر فعال کردن و یا تغییر در تنظیمات پیش فرض

علاوه بر این که توصیه می شود رمزهای عبور پیش فرض باره استفاده پیمان نگیرند، باید امنیت سیستم تلفنی voip تنظیمات و تعاریف پیش فرض نیز تغییر کنند و یا غیر پرکار شوند. چرا که اگر نفوذگر با ساختار سیستم شما آشنایی داشته باشد، از این مقادیر و تعاریف قبل فرض به راحتی به هدف رخنه به سیستم تلفنی سهم خواهد برد.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رمز عبور
رمزهای عبور و یا به اصطلاح Secret در دنیای VoIP، گرد از مهم ترین آفت پذیری های سیستم های تلفنی می باشد. به طوری که یک نفوذگر با یافتن یک اسم کاربری و رمز عبور آن می تواند از طریق سیستم تلفنی شما تماس مجانی برپا کند. در نتیجه، در چهره اصلاح رمزهای عبور، به میزان قابل توجهی امنیت سیستم تلفنی افزایش خواهد یافت.

معمولا کاربران از رمزهای عبور ساده برای آزمایش سیستم استفاده می کنند و بدون بررسی سیستم از لحاظ امنیتی، آن را پایین بار می برند؛ و رمزهای عبور ساده و قابل تشخیص، به عنوان یک حفره امنیتی در سیستم باقی می مانند.

اهمیت رمزهای عبور برای هر درونی (Extension) زمانی که کاربران گذرگاه دور و بیرونی داشته باشید، مشخص می گردد. چرا که در این صورت با یافتن رمز عبور به راحتی می نا از سیستم تلفنی سوء کاربرد شود.

یکی دیگر از اشتباهات رایج تشابه رمز عبور با عدد درونی و استفاده از رمزهای امنیت سیستم تلفنی ویپ عبور قبل فرض می باشد. به عنوان مثال درونی 201 با رمز عبور 201؛ این رمز عبور مانند این است که کاربر رمز عبوری ندارد.

رمزهای عبور باید ساختار مناسبی از لحاظ شمار کاراکترها و گونه آن ها داشته باشند. به عنوان نمونه سلسله 55178 را در نظر بگیرید. این رمز عبور لاغر است، چرا که ابزارهای نفوذ خیلی ابتدایی هم می توانند با چندین مرتبه تست آن را پیدا کنند. یا رشته test123 نیز به همین صورت قابل تشخیص خواهد بود. بعضی الگوهای رایج و بسیار ساده که در دقایق اول به وسیله ابزارهای نفوذ، شکسته می شوند در سنه 2014 به صورت زیر فهرست شده اند:

123456
123456789
Password
1234
12345
1234567
12345678
abc123
Qwerty
123123



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق مصوبه شورای عالی اداری با عنوان «ساده‌سازی مراحل شروع کسب‌و‌کار»، شروع کسب‌و‌کار دیگر نیازی به دریافت مجوز‌های مختلف از سازمان‌ها و دستگاه‌های گوناگون نخواهد داشت. بر این اساس، متقاضی تنها باید تعهد بدهد که به قوانین و استانداردهای لازم برای کسب وکار پایبند است.

در مصوبه‌ی «ساده‌سازی مراحل شروع کسب‌و‌کار» که ۲۴ آذرماه به تصویب رسید، قید شده است که از این پس، شروع کسب‌و‌کار و رعایت الزامات آن به‌صورت خوداظهاری خواهد بود و نیازی نیست دستگاه‌های مختلف، شرایط کسب‌و‌کار را بررسی کنند. در واقع تمامی نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه بر کسب‌و‌کار، پس از شروع آن صورت می‌گیرد؛ البته متقاضی کسب‌و‌کار باید متعهد شود که تمامی شرایط، الزامات، دستورالعمل‌ها، استانداردها و قوانین و مقررات مصوب و حاکم برای کسب‌و‌کار را رعایت می‌کند تا تعهدنامه‌ی متقاضی به وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه‌های نظارتی ارسال و مجوز شروع به فعالیت کسب‌و‌کار بلافاصله توسط دستگاه متولی صادر شود.

خوداظهاری به‌ معنای پذیرش تمام شرایط و ضوابط اعلامی و تعهد به اجرای کامل آن‌ها است؛ در صورت تخطی متقاضی، حق‌ ابطال مجوز فعالیت برای مراجع ذی‌صلاح محفوظ خواهد بود.

طبق مصوبه شورای عالی اداری، تمامی نظارت‌ها بر کسب‌و‌کار پس از شروع آن خواهد بود

براساس مصوبه‌ی جدید شورای عالی اداری، درخواست شروع کسب‌و‌کار تنها به‌صورت الکترونیکی ثبت می‌شود و دستورالعمل‌ها و استانداردهای متناسب با نوع کسب‌و‌کار به‌طور عمومی و الکترونیکی به اطلاع افراد می‌رسد. در متنی که به امضای رئیس ‌جمهور رسیده و به تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است، می‌خوانیم:

منبع:

https://www.zoomit.ir/tech-iran/368010-start-business-no-need-license-enactment/



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش GSM‌Arena به نقل از سازمان Above Avalon، تعداد کاربران اپل واچ به ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است که تنها ۱۰ درصد تعداد کاربران آیفون است. درحال‌حاضر یک میلیارد آیفون فعال در دنیا وجود دارد.

آمار تعداد کاربران اپل واچ چندان بد نیست. نسل اول این ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۵ راهی بازار شد و از طرف دیگر، اپل واچ جزو محصولات گران‌قیمت بازار به‌حساب می‌آید. البته  ۲۰۲۰ سال خوبی برای اپل واچ بود و در آن، ۳۰ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل راهی بازار شد که از مجموع عرضه این محصول در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بیشتر بود.

در این گزارش گفته شده است که بازار ایلات متحده به اپل واچ واکنش بهتری داشته است و ۳۵ درصد کاربران آیفون در این کشور، از این ساعت هوشمند استفاده می‌کنند. در سطح جهانی همچنان فضای زیادی برای رشد اپل واچ وجود دارد. ساعت هوشمند اپل از نظر فروش پشت سر محصولاتی مانند آیفون، آیپد و کامپیوتر مک قرار دارد.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/economics/368005-apple-watch-reaches-100-million-units/

 


:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت امروز زیاد ارزان تر از گذشته است. شما به راحتی می توانید گرد از پکیج های طراحی سایت را انتخاب کنید و پس از چند روز وب سایت شما در گستره و هاست باره نظرتان قابل دسترسی است. ولی چه بسا برای افرادی که نخستین بار است با موضوع طراحی سایت بر می خورند از متفاوت بودن تعرفه ها تعجب کنند. برای همین در این مقاله از دارکوب حالات گوناگون یک طراحی را روشنگری می دهم.

این که وب سایت شما چه نوعی باشد: سایت شناسایی (شرکتی)، فروشگاهی و هر گونه دیگر و اینکه در طراحی آن از چه ابزارهایی کاربرد شده باشد می تواند در تعیین قیمت تارنما کارایی گذار باشد. در این مقاله از دارکوب من حالت های تولید وب سایت با وردپرس را اغلب برای شما کالبدشناسی خواهم کرد.


طراحی سایت با وردپرس
وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که با کمک آن می نا انواع مختلفی از وب سایت از تارنگار گرفته لغایت سایت های شرکتی و فروشگاهی را راه اندازی نمود. از قدرت و محبوبیت وردپرس همین بس که تقریبا بیش از یک چهارم تارنما های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت درونمایه استفاده می کنند. سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در نوشتار ایی سایر از دارکوب درباره این توضیح داده ام که چه زمانی هایی از CMS کاربرد می کنیم چه زمانی به جای وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی وب سایت می رویم.

هزینه گسترش وب سایت
هزینه گسترش تارنما با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا وب سایت های شرکتی کمترین خرج را دارند. ولی وب سایت های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین مساوی تفاوت خرج داشته باشند. بهترین راه برای به دست آوردن هزینه یک وب سایت این است که امکانات باره احتیاج سایت خویش را به صورت یک RFP نوشته آن را برای یک کمپانی های گوناگون ارسال نمایید لغایت آن ها پروپوزال و خرج های خویش را تعیین نمایند.

اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و تکنولوژی هایی گسترش دیتا می شود. زمانی که بر راز این جستار انتخاب خود را انجام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید. مثلا اینکه قالب تارنما شما چطور فرآوری شده است. متعاقباً هر یک از امکانات وب سایت نیز حائز متعرفه ایی مشخص است که فقط با استعلام ریزبین مشخص می شود.

من در اینجا به دغدغه قالب تارنما می پردازم چون می دانم مشکل بسیاری از سایت های طراحی شده در این تقدیر خفته است.

طراحی قالب وردپرس
شما برای ظاهر تارنما و صفحه بندی آن در وردپرس به یک قالب بیچارگی دارید. در قالب است که جای Header، Footer، Sidebar، NavBar و غیره مشخص می شود. در واقع پلاگین های مختلف سایت در این قالب نصب می شوند. پس برخی مواقع تغییر این قالب فقط کمی کمتر از طراحی تارنما خرج بر است. ولی قالب یک سایت وردپرسی می تواند به اشکال مختلفی فرآوری شود. یک قالب می تواند به صورت سفارشی برای یک مشتری توسعه دیتا شود یا به اصطلاح از قالب های آماده بهره‌گیری گردد.

طراحی قالب اختصاصی
شاید شما طرح خاصی برای وب سایت خویش در ذهن دارید. یا وب سایتی به عنوان مدل نمی یابید یا می خواهید طراحی سایت شما کاملا متفاوت باشد. در این چهره شما به سراغ یک طراح وب سایت می روید و در آغاز با کمک طراح بر روی فایل PSD سایت را به صورت یک طرح گرافیکی برپایی می نمایید. پس از طراحی و انجام تغییرات و ویرایش ها و نهایی شدن طرح توسط یک برنامه نویس با زبان ها و کد های مختلف نوشته و پیاده سازی می شود. این شیوه چه بسا پر هزینه تر و موعد بر ترین شیوه باشد. ولی مزایای خود را دارد. اینکه طرح در نهایت همان چیزی می شود که صاحب تارنما می خواهد. حال اینکه سلیقه و خواست مشتری چقدر در عمل وب سایت را به اهداف سوداگری تقریبا می کند، سوژه دیگری است.

شما گزینه های دیگری هم برای تعبيه قالب وب سایت خویش دارید. مثلا استفاده از قالب های آماده، یا اینکه یک قالب از قالب های شناخته شده دارکوب برای تارنما خود تعبيه کنید. ولی بگذارید اول ببینیم که قالب حاضر چیست لغایت به این برسیم که قالب های وردپرس دارکوب چه برتری هایی دارند.

قالب های حاضر وردپرس
شما برای به کارگیری قالب های حاضر وردپرس گزینه های زیادی دارید اما برگزیدن از میانی این گزینه ها خویش چالش بر انگیز است. اگر می خواهید از یک قالب حاضر کاربرد کنید به موارد زیر توجه کنید.

شما باید قالبی انتخاب کنید که:

قابلیت تنظیم، انعطاف و گسترش (بیشتر) را داشته باشد
عملکرد نکویی داشته باشد، مثلا بخاطر وزین بودن سرعت سایت را تفریق ندهد
برای تغییرات به تولید کننده آن وابسته نباشید
الزامی برای به روز رسانی سالانه در آن وجود نداشته باشد
مشکل امنیتی نداشته باشد
برای سئو پسندیده باشد
و غیره
قالب های آماده زیادی در اینترنت وجود دارند، حتی بعضی از آن ها رایگان هستند. اما شما می توانید برای جاسازی قالب های حاضر به وب سایت های فروش قالب خارجی و درونی مراجعه کنید. البته به نظر نمی رسد که قالبی با داشتن المان هایی که در بالا گفته شد در سایت های خارجی با این تفاوت نرخ ارز به صرفه باشد. از سوی سایر نیز بسیاری از قالب های حاضر که امروز در بازار ایران وجود دارند، قالب هایی ترجمه شده از همان قالب های خارجی با بعضی محدودیت ها هستند.

مشکلات احتمالی قالب های آماده:

کیفیت گسترش آنها زیر بوده و حائز خطا باشند
بخشی از کدهای آن رمزگذاری شده و بخش هایی از آن قابل تغییر و ویرایش نباشد
قالب پارسی نبوده و تنها ترجمه ایی از یک قالب خارجی باشد
به واسطه پلاگین های زیاد و لینک های خارجی قالب سرعت آن پایین باشد
طراحی غیر اختصاصی نسبت به نوع و موضوع وب سایت داشته باشد
ایمن نبوده و یا حاوی کدهای ویرانگر باشد
قالب های تولید شده دارکوب
ما در کمپانی طراحی سایت و سئو دارکوب برای تفریق خرج های مشتری در تهیه هزینه طراحی سایت ارزان تارنما اقدام به فرآوری قالب هایی استاندارد با قیمت مناسب کرده ایم. این قالب ها بدست برنامه نویسان ما از نقطه صفر تا صد توسعه دیتا شده اند. ما کوشش کرده ایم که تمامی استاندارد ها و دربایستن هایی که یک قالب وب سایت دارد را رعایت کنیم. برای همین در صورت خریداری کردن یگانه از قالب های تولید شده بدست دارکوب گمان شما می تواند از بابت آینده آن راحت باشد. نه فقط شما از بابت تغییر در این قالب هیچ گزین کردن خاصی به دارکوب ندارید بلکه در صورت نیاز می توانید به برای پشتیبانی به کارشناسان ما مراجعه نمایید.

قالب های دارکوب همه بازتاب گرا بوده یعنی با کمک طراحی Responsive برای نمایش تارنما در دستگاه های موبایل بهینه سازی شده اند. فلذا شما نیازی به پرداخت خرج بیشتر برای بهینه سازی آن برای موبایل نخواهید داشت.

ما در سابقه بیش از 15 ساله خویش در طراحی وب می دانیم که سئو لغایت چه اندازه می تواند در موفقیت یک وب سایت یا کسب و کار موثر باشد. در واقع بدون بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو شانس کمی برای پیشباز کاربران از وب سایت هستی دارد. وب سایتی که نتواند حداقل در سه صفحه اول گوگل جایگاهی پیدا کند، شانس توان چیزی برای موفقیت دارد.

برای همین قالب ها را به گونه طراحی کرده ایم که سازگاری نکوداشتن با سئو و بهینه سازی های مربوط به آن داشته باشند. فلذا اگر یک سئو کار بخواهد که بر روی وب سایت شما کار بهینه سازی سپریدن دهد همه چیز برای شغل وی فراهم است.

هزینه های جانبی
وقتی شما یک قالب وردپرسی تعبيه می کنید بیچارگی دارید که آن را در یک هاست و دامنه بارگذاری کرده و اقدام به درج درونمایه نمایید. شما می توانید این شغل را خودتان اتمام دهید یا آن را به یک متخصص بسپارید.

بارگذاری
نیاز است قالب سایت بر روی یک هاست مناسب وردپرس بارگذاری گردد و هاست و دامنه نیز تنظیم شوند. علاوه بر این دربایستن است که ایمن سازی بر روی وب سایت سپریدن گیرد. بارگذاری سایت بدون ایمن سازی می تواند به راحتی به سایت شما گزند وارد کند.

هاست
هاست Host فضایی در یک رایانه (سرور) است که فایل های وب سایت شما برای دسترسی کاربران در اینترنت در بروی آن پیمان می گیرند. هاست های گوناگون با کیفیت های متفاوتی موجود است که نسبت به دربایستن تارنما خریداری یا کرایه می شوند. مثلا شدنی است برای تارنما شرکتی شما یک هاست اشتراکی ولی با کیفیت کافی باشد، یا اینکه ناچار شوید بخاطر احتیاج های فنی و ترافیک بالا به سراغ هاست اختصاصی و گران تر بروید.

دامنه
دامنه یا Domain Name نام یا آدرس وب سایت (sitedar.com) شما است که از کاربران با درج آن در مرورگر اینترنتی (مانند گوگل کروم) می توانند به تارنما شما وارد شوند. اسم دامنه حداقل حائز دو بخش است که با یک نقطه از هم متمایز می شود، هر دو قسمت انتخابی بوده و می نا در چهره اشغال نبودن بودن آن را خریداری نمود. اینکه گستره شما .com ، .ir یا غیره باشد خرج های متفاوتی برای شما دارد.

درج اطلاعات
در قالب ها معمولا محتوای خاصی وجود ندارد. فقط متون و عکس هایی برای نمونه در قالب پر شده اند. پس شما احتیاج دارید محتوای مخصوص سایت خویش را در آن بارگذاری نمایید. این درونمایه می تواند دربرگیرنده عناوین، منوها، عکس ها، محصولات، اطلاعات تماس و غیره باشد. برای این کار نیز می توانید در صورت داشتن تجربه کافی خودتان اقدام کنید یا امکانات آموزشی دارکوب کمک بگیرید، یا آن را به یگانه از کارشناسان درج درونمایه بسپارید.

آموزش
همانطور که در بالا توضیح دیتا شد، شدنی است شما برای درج درونمایه و اطلاعات تارنما احتیاج به آموزش داشته باشید. برای همین شما می توانید به طور حضوری یا مجازی از کارشناسان ما طریق درج درونمایه را بیاموزید.

پشتیبانی سالانه
در گستره طراحی تارنما محصول بدون پشتیبانی معنایی ندارد. چون حمایت به نوعی به کیفیت تولید و خدمات دهی مرتبط است. از طرفی ناگزیر وب سایت در طول سررسید بخاطر دربایستن به بروز رسانی با خطاها و مشکلاتی رو برو خواهد شد. یا صاحب وب سایت دربایستن به آموزش یا سوال فنی دارد، برای همین ما با خرج ناچیزی خدمات حمایت سالانه وب سایت را برای مشتریان مان فراهم می کنیم. این هزینه بسیار زیر تر چیزی است که شما در صورت بروز دشوار احتمالی برای خدمات فنی موردی پرداخت خواهید کرد.

کلام آخر
اگر تارنما شما بدست یک شرکت با سابقه و شناخته شده طراحی و پشتیبانی گردد، شما این اطمینان را خواهید داشت که الی سنه ها پس می توانید بر روی خدمات و پشتیبانی آن حساب باز کنید. اغلب دیده می شود که وب سایتی خرج گسترش پایینی داشته است اما طراح آن برای حمایت خرج بالایی طلب می کند، یا بدتر از آن، پشتیبانی را در انحصار خود قرار داده یا آنکه پس از تحویل سایت پشتیبانی آنطور که باید و چه بسا چهره نمی گیرد. برای همین با برگزیدن یک طراح شناخته شده سایت خویش را از بابت حمایت پر خرج و مجدد کاری بیمه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر به دنبال یک خریدار لپ تاپ کارکرده هستید، چند نکته را باید در نظر بگیرید. در این مطلب با شرکتی آشنا می‌شوید که لپ‌تاپ دست دوم شما را با قیمت مناسب خریداری کرده و البته قابل اعتماد است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با افزایش سرسام‌آور قیمت دلار در طول یک سال گذشته و با در نظر گرفتن هزینه‌های گمرک برای واردات دستگاه‌های الکترونیکی، این روزها خرید لپ تاپ نو چیزی شبیه به رویاست. از طرفی دیگر مکانیزم مشخصی برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم نیز وجود ندارد. به عنوان یک قاعده کلی گفته می‌شود که برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم، فروشنده حتماً باید آشنا باشد. این یعنی بازار برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم هیچ ساز و کار مشخصی نیاندیشیده است.

این موضوع سبب شده هم خریدار لپ تاپ دست دوم و هم فروشنده‌ی این دستگاه‌ها در بلاتکلیفی به سر ببرند و پیدا کردن خریدار لپ تاپ دست دوم به چالشی جدی تبدیل شود. به طور کلی نیاز به یک پلتفرم قابل اطمینان برای خرید و فروش لپ تاپ کارکرده احساس می‌شود.

بهترین خریدار لپ تاپ دست دوم و کارکرده

خوشبختانه وبسایت اطلاع وبدر این زمینه ورود کرده و سازوکاری مطابق عرف بازار و البته مورد اعتماد مشتریان توسعه داده است. فروشگاه اطلاع وب پلتفرم مناسبی برای خرید و فروش لپ تاپ دست دوم، لپ تاپ کار کرده و یا لپ تاپ استوک است.

اگر به دنبال خریدار لپ تاپ دست دوم می‌گردید، این شرکت یکی از مطمئن‌ترین خریداران است. تیمی از متخصصان و کارشناسان فروش آنلاین، فروشگاه اینترنتی لپ تاپ اطلاع وب را راه اندازی کرده و آن را مدیریت می‌کنند.

کارشناسان فنی این مجموعه، کلیه لپ تاپ ها و لوازم جانبی را تست می‌کنند تا نسبت به سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند. در این فروشگاه آنلاین طیف وسیعی از برندهای لپ تاپ و همچنین سایر قطعات جانبی را می‌توان به صورت آنلاین سفارش داد و ظرف مدت کوتاهی درب منزل یا محل کار تحویل گرفت.

مهمترین مزایای فروشگاه اطلاع وب چیست؟

پیدا کردن خریدار لپ تاپ دست دوم می‌تواند چالش برانگیز باشد، چرا که باید طرف مقابل شما مجوزهای لازم را از اتحادیه ماشین‌های اداری داشته باشید. در این زمینه فروشگاه آنلاین اطلاع وب کاملاً قابل اطمینان است. برای ثبت لپ تاپ خود می‌توانید به لینک بالا مراجعه کنید.

فروشگاه لپ تاپ اطلاع وب با بیش از ۲۵ سال سابقه در حوزه IT و به ویژه خرید و فروش لپ تاپ استوک تمام مجوزهای لازم را در این خصوص داراست که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

* نماد اعتماد دو ستاره و نشان ملی-طلایی رسانه‌های دیجیتال ملی

* دارای گواهینامه امنیتی SSL

* دارای درگاه پرداخت بانکی معتبر

از مهمترین مزایای خرید و فروش لپ تاپ در فروشگاه اطلاع وب می‌توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

* تضمین قیمت: بهترین قیمت روز بازار

* پشتیبانی عالی: ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز

* بازگشت وجه در صورت عدم رضایت

*· اصالت کالاها: از بهترین برندهای روز دنیا

* تحویل سریع و در کمترین زمان ممکن

همچنین لازم به توضیح است که تمامی کالاهای موجود در این فروشگاه کاملاً تست شده و سالم هستند. به خریداران توصیه می‌شود که هنگام خرید محصول به دقت به اطلاعات مندرج برای هر لپ تاپ در سایت توجه داشته باشند و سپس اقدام به سفارش و پرداخت وجه نمایید.

آیا فروشگاه اطلاع وب قابل اعتماد است؟

اگر مشتری لپ تاپ استوک هستید یا به دنبال خریدار لپ تاپ دست دوم می‌گردید، باید بدانید که فروشگاه اطلاع وب در زمینه خرید و فروش لپ تاپ، کامپیوتر و سایر لوازم جانبی تمام مجوزهای لازم را دارد و از این نظر کاملاً قابل اطمینان است.

فروشگاه اینترنتی اطلاع وب یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش لپ تاپ دست دوم در سراسر کشور که علاوه بر مجوز رسمی از اتحادیه ماشین‌های اداری، دارای نشان ملی رسانه دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیکی است. به شمار می‌آید در تصویر زیر می‌توانید سند نماد اعتماد الکترونیکی این مجموعه را مشاهده کنید.

مشتریان اطلاع وب می‌توانند محصولات سفارش داده شده را حداکثر ظرف ۲۴ ساعت در شهر تهران و ۷۲ ساعت برای سایر شهرهای کشور درب منزل خود دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خریدار لپ تاپ کارکرده و این فروشگاه می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۹۲۰۲۱ تماس حاصل کرده و یا به نشانی اینترنتی https://ettelaweb.com/ مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر شما هم از طرفداران بازی های رایانه ای و گیم هستید، این مطلب برایتان جالب خواهد بود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر در خانواده خودتان یک گیمرِ خوره بازی‌های رایانه‌ای دارید و نمی‌دانید برای تولدش چه چیزی بخرید، همینجا به شما می‌گوئیم که بهترین هدیه ممکن برای او، یک گیفت کارت استیم است! مطمئنیم همین حالا گیمرهایی که در حال خواندن این مطلب هستند، این ادعا را تأیید می‌کنند.

اما گیفت کارت استیم چیست؟ به چه دردی می‌خورد و باید آن را از کجا خریداری کرد؟ با ما همراه باشید تا جواب همه این سوالات را بگیرید.

استیم چیست؟

برای اینکه بدانیم گیفت کارت استیم چیست، باید ابتدا بفهمیم که خود استیم به چه معناست؟ در واقع استیم بهشت گیمرهاست! استیم یک پلتفرم آنلاین برای بازی‌های کامپیوتری است که از تعداد بسیار زیادی بازی رایانه‌ای ساخته شده و تعداد زیادی هم گیمر در آن فعالیت می‌کنند. سازنده استیم، شرکت Valve است که با سازنده بازی‌های آنلاینِ کامپیوتری زیادی قرارداد دارد.

همانطور که گفتیم استیم یک پلتفرم آنلاین برای بازی‌های رایانه است. در این پلتفرم، گیمرها می‌توانند به سراغ بازی‌های مختلف رفته، آنها را به شکل انفرادی یا جمعی بازی کرده و با هم رقابت کنند.

استیم خیلی بیشتر از یک فروشگاه بازی کامپیوتری است؛ مثلاً که به کاربران امکان می‌دهد تا مجموعه زیادی از بازی‌ها را بدون استفاده از حافظه رایانه در فضای ابری شبکه ذخیره کنند. این یعنی دسترسی نامحدود به بازی‌ها و چه از این بهتر که نیازی به هارد و حافظه برای بازی‌هایتان نداشته باشید.

علاوه بر این کاربران می‌توانند جلسات بازی خود را برای مخاطبان پخش کنند یا حتی با بقیه افراد به چت و گفتگو بپردازند. مگر یک گیمر دیگر از دنیای بازی‌ها چه می‌خواهد؟

اما یک موضوع مهم وجود دارد و آنهم اینکه فعالیت در استیم، نیاز به پرداخت هزینه دارد! بالاخره شرکت Valve قرار نیست اینهمه هزینه به سازندگان بازی‌ها پرداخت کرده و همینطور هزینه‌های نگهداری پلتفرم را هم متحمل شود تا به گیمرها به شکل رایگان خدمات بدهد. حالا که بحث هزینه‌ها پیش آمد، می‌توانیم به سراغ کارت استیم یا همان استیم گیفت برویم.

گیفت کارت استیم چیست؟

ببینید راهکارهای زیادی برای خرید اکانت استیم و شارژ کردن آن وجود دارد. اما خب خودتان بهتر می‌دانید که با وجود تحریم‌ها، ما ایرانی‌ها آنطور که باید توانایی خرید دلاری از شرکت‌های خارجی را نداریم. اینجاست که مجبوریم می‌شویم از دیگر راهکارهای پرداخت استفاده کنیم. یکی از بهترین راهکارها برای خریدهای دلاری، استفاده از کارت‌های هدیه یا گیفت کارت است.

مثلاً برای شارژ اکانت استیم، می‌توانید یک گیفت کارت استیم بخرید و به کمک موجودی آن، حساب خودتان را شارژ کنید. هر بار برای شارژ استیم کافی است اطلاعات و کد گیفت کارت استیم خودتان را وارد کرده و در استیم به اندازه مورد نیاز، حساب را شارژ کنید. بله به همین راحتی می‌توانید به کمک یک گیفت کارت استیم یا همان خرید استیم والت، از شر پرداخت‌های دلاری و البته مشکلاتی که برای ایرانیان دارد راحت شوید.

اما به سراغ سوال بعدی برویم:

چطور از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

استفاده از گیفت کارت‌ها کار خیلی سختی نیست. کافی است بعد از خرید کارت هدیه، وارد اکانت استیم خود شوید و کدهای اختصاصی آن را در اکانت استیم خود وارد کنید. به این ترتیب اعتبار گیفت کارت به حساب شما منتقل می‌شود.

اما در هر حال اگر از سایت‌های معتبری مثل موبوگیفت کارت هدیه‌تان را خریداری کنید، می‌توانید از آموزش‌هایی که این وب‌سایت‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید. البته علاوه بر این، کارشناسان این سایت‌ها به شکل رایگان شما را تا انتهای مسیر استفاده از گیفت کارت راهنمایی می‌کنند.

می‌توانید آموزش استفاده از گیفت کارت استیم را در وبلاگ موبوگیفت بخوانید.

آیا راهکار دیگری برای شارژ اکانت استیم هست؟

بله مطمئناٌ راه‌های دیگری هم هست که بتوانید به کمک آنها استیم خودتان را شارژ کنید و وارد بهشت گیمرها بشوید. اما همانطور که در اواسط مقاله هم گفتیم، خیلی از این راهکارها برای ما ایرانیان مسدود و خیلی دیگر هم خطرناک است.

با توجه به این و البته راحت بودن خرید و استفاده از گیفت کارت استیم، احتمالاً تهیه استیم گیفت بهترین راهکاریی است که در حال حاضر در مقابل شما وجود دارد و می‌توانید از آن کمک بگیرید.

از کجا استیم گیفت بخریم؟

شرکت‌های زیادی در ایران کارت‌های هدیه استیم را به مخاطبان می‌فروشند، اما با توجه به اینکه قیمت این کارت‌ها نسبتاً بالاست، بهتر است به سراغ شرکتی برویم که هم قیمت مناسبی برای فروش آن‌ها در نظر گرفته باشد و هم معتبر و قابل اطمینان باشد.

از بین شرکت‌هایی که در سطح وب وجود دارد، مجموعه موبوگیفت یکی از مجموعه‌های قدیمی و معتبر است. موبوگیفت، گیفت کارت استیم آرژانتین و همینطور آمریکا را در قیمت‌های ۱.۱ دلار تا ۱۰۰ دلار به مخاطبانش عرضه می‌کند. این یعنی می‌توانید برای خرید این گیفت کارت‌ها از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید.

آیا موبوگیفت معتبر است؟

ما در مطالب وب سایت خود نیز، سایتی را به شکل قطعی معرفی و تأیید نمی‌کنیم و در مورد موبوگیفت هم همینطور است. این یعنی خودتان به عنوان کاربر باید از اعتبار این سایت مطمئن شوید، اما طبق چیزی که ما می‌دانیم، موبوگیفت از سال ۹۴ فعالیتش را در بازار ایران شروع کرده و تا امروز نزدیک به ۶ سال سابقه فعالیت داشته است.

دفتر این مجموعه در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان واقع شده و شماره تماس و آدرس دقیقش هم در خود سایت موجود است. علاوه بر این، این سایت نمادهای اینماد و لوگو ساماندهی را هم دارد که این موضوع باعث می‌شود اعتماد کردن به آن راحت‌تر باشد.

البته علاوه بر بحث اعتماد، موبوگیفت کارت‌های هدیه استیم را در قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به رقبای خودش به فروش می‌رساند و همین موضوع بهانه دیگری بود که آن را در این وب سایت به شما معرفی کردیم.

می‌توانید برای اطمینان بیشتر، خودتان هم به آدرس https://mobogift.com/ سر بزنید و تمامی گیفت کارت‌ها و قیمت آن‌ها را ببینید.

کلام آخر

خب، به انتهای این مطلب در مورد گیفت کارت استیم والت رسیدیم. در این مطلب ابتدا فهمیدیم که استیم چیست، سپس فهمیدیم گیفت کارت استیم چیست و در ادامه با جزئیات و نحوه خرید آنها آشنا شدیم. علاوه بر اینها، در این مطلب با یک وب سایت و مجموعه معتبر ایرانی به اسم موبوگیفت برای خرید گیفت کارت استیم آشنا شدیم که می‌تواند به شما در خرید این کارت هدیه و انواع دیگر کارت‌ها، کمک کند. امیدواریم از مطالعه آن لذت برده باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شتریان
طراحی صفحات واکنشگرا (responsive) به طوریکه در همگی دستگاه ها به نکوداشتن قابل نگریستن باشد.
در نظر داشته باشید که هر سایت بسته به احتیاج های شما و انتظاراتتان متفاوت است. شما باید خواسته هایتان را به طراح وبسایتتان بگویید و از او مشاوره بگیرید.

چگونه یک سایت فروشگاهی خوب داشته باشیم؟
مراکز طراحی سایت در طهران به شما کمک می‌کنند که پرسونا مخاطب خویش را بهتر بشناسید.طراحی سایت فروشگاهی در تهران

پرسونا مخاطب: سن، جنسیت، علاقمندیها، موقعیت جغرافیایی و اطلاعات کلی در ارتباط با مشتریان که چگونه و چطور از شما خرید خواهند کرد.

بعد از مشخص کردن بازار هدفتان باید به سراغ رقبا و فعالیت های آنها بروید. صحیح است که مشخص کردن همه اینها کاری زمان بر است اما برای اینکه مرکز طراحی سایت در طهران بهتر متوجه منظور شما و خواسته هایتان شود این گذرگاه را باید بروید.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی در تهران
ویژگی هایی که در زیر می‌بینید برای سایت شرکتی شما لازم است:

صفحات اصلی، در ارتباط با ما، تماس با ما، صفحات عمومی
نسخه ریسپانسیو ( ویژه موبایل )
امنیت بالا
بهینه سازی پایه
امکان درج گالری تصویری ( عکس و ویدیو )
نقشه گوگل
طراحی صفحات لندینگ مربوط به معرفی کمپانی یا خدمات
ایمیل اختصاصی
افزونه آمار
فرم تماس
نقشه سایت و robot
اتصال به وب مستر و ثبت در بینگ و یاهو و آنالیتیک
امکان درج نگرش برای مطالب
بهینه سازی سرعت سایت
بهینه سازی ساختار
دسته بندی اصولی وبلاگ
یادتان باشد که اگر شما محصولاتی را برای فروش دارید و یک کمپانی هستید مفتوح هم احتیاج به وبسایت فروشگاهی هستید.

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران چه خدماتی را به شما می‌دهند؟
یکی از بنیادی ترین خدماتی که شرکتهای طراحی سایت در تهران و یا هر شهر دیگری به مشتریان خویش ارائه می‌دهند بررسی کسب و کارها است. درست است که طراحی سایت در تهران و شهرهای سایر مزیت های مشخصی دارد، اما ممکن است پیشه شما نیازی به ساخت وبسایت نداشته باشد و با شیوه های دیگر ترقی بیشتری کنید.شرکت طراحی سایت در تهران

پس یک مجموعه یا شرکت طراحی تارنما تهران نه فقط برای ساخت بلکه به حرفه دیجیتال مارکتینگ هم تسلط کامل دارد.

طراحی اصولی
یک طراح وبسایت باهوش نخست نیاز های شما را بررسی کرده و انتظاراتتان را خواهد پرسید و پس متعلق به مشخص می‌کند که چه نوع سایتی با چه ساختاری پسندیده شغل شما است. آیا استفاده از ذیل ساخت های حاضر برای شما پسندیده است یا نیاز به کدنویسی است؟

بعد از نیازسنجی باید به سراغ ریسپانسیو بودن موبایل یا اجرای سایت در گوشی ها برویم.

ریسپانسیو بودن
تمامی وبسایت های اجرا می‌شوند باید کاملا واکنشگرا ( ریسپانسیو ) باشند و در صفحات نمایش مختلف بدرستی و استاندارد نمایش دیتا شوند. همچنین در همگی طراحی ها اصول سئو به طور کلی رعایت شود.

امنیت سایت
شرکت های طراحی سایت در تهران باید مسائل امنیتی وبسایت را هم در نظر بگیرند. امنیت سایت به موارد بسیاری وابسته است که باید رعایت شوند. استفاده از رمز عبور مناسب، تعیین سطح دسترسی مناسب، راه ورود مناسب، داشتن گواهینامه ssl و سیستم مدیریت محتوا مناسب از آنگونه موارد امنیتی هستند.

سرعت سایت
سرعت سایت برای کاربرانی که وارد گردآور شما می‌شوند مهمترین عامل است. کاربران سایتهایی که سررسید زیادی می‌برد لغایت برایشان باز شوند را برادر ندارند و سریعا آن را ترک خواهند کرد.

بهینه سازی تصاویر
افزونه های کش
قالب مناسب
cdn
تعداد ریدایرکت ها
می‌تواند در سرعت سایتتان تاثیر زیادی بگذارد.

ظاهری مناسب
در نهایت نخستین چیزی که کاربران با آن روبرو هستند نما سایت است. دسترسی و راحتی شغل با سایت برای کاربران شما مهمترین عامل است. اگر کاربران تو وبسایت وارد شوند و نتوانند ان چیزی که به دنبالش آمده اند پیدا کنند و یا جواب سوالشان را بگیرند، دیگر به سایتتان برنخواهند گشت.

لیست کمپانی های طراحی وب سایت در تهران
شما با یک جستجوی ساده در مرورگرتان به لیستی از شرکتهای طراحی سایت طهران برخواهید خورد. اما کدام را برگزیدن کنید و کدامیک برای شما بهترین کار را سپریدن خواهند داد؟بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

شما با یک بررسی ساده و رویت نمونه کارها و سنجش می‌توانید بهترین گزینه را برای کارتان گزینش کنید. در ادامه به شما خاصیت هایی که باید برای شرکت طراح سایت در طهران در عقیده بگیرید را نوشته ایم.

بهترین کمپانی های طراحی سایت طهران چه ویژگی دارند؟
متن زیر به شما کمک خواهد کرد لغایت در مقایسه بین بهترین طراح سایت در طهران تصمیم پایانی را بگیرید.

تخصص در کار
هر شغلی نیازمند تخصص است. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که شما آینده شغلی خود را پیمان است ساخته و در معرض دیدن مشتریانتان قرار خواهید داد. بعد وسواس لازم را برای برگزیدن سایت و ساخت آن داشته باشید.

مشاوره رایگان
یکی از بهترین خدماتی که کمپانی های طراحی سایت به مشتریان خویش می‌توانند ارائه دهند مشاوره مجانی است. شما می‌توانید تمامی سوالات خود از طراحی لغایت افزایش فروش را از شرکت مورد اعتماد خود بپرسید.

همین اکنون می‌توانید با مشاوره رایگان ما در مورد طراحی سایت در طهران از راه واتس آپ در وابستگی باشید.

 

نمونه کارهای مناسب
نمونه کارهای مناسب در زمینه های کاری متفاوت می‌تواند نشانه دهنده اعتبار و توان یک شرکت ساخت وبسایت باشد. می‌‌توانید مثال کارهای کمپانی ها را تقاضا کرده.

قیمت مناسب
قیمت گذاری سایت ها طبق دردسر و میزان هزینه ای که برای کمپانی ها دارد تعیین می‌شود. در این مورد باید تحقیقات زیادی را اتمام دهید. حتما دقت کنید که سایتی که برای شما طراحی می‌شود چه میزان زمان دستگیر و چه امکاناتی را به شما می‌دهد.

قرارداد
حتما با شرکتهای معتبر پیمان نامه ببنید و در این قرارداد تعیین کنید که چه امکاناتی را برای وبسایتتان در عقیده گرفته اید. هزینه ها و موعد تحویل و بندهای پیمان نامه مهمترین نکته در پیمان نامه بستن است.

مکان فیزیکی
شرکت های معتبر طراحی سایت در طهران حائز فضا فیزیکی و ثبت رسمی هستند. شما می‌توانید ساخت وبسایت خود را به دست فریلنسرها بسپارید. اما در عقیده داشته باشید که هرکدام از این موارد مزایا و معایب خود را دارد.

اجرای پروژه شما توسط یک کمپانی مزایای پایین را به به اتفاق خواهد داشت:

همیشه و همجا در دسترس شما هستند. شما نمیتوانید مکان و جای ثابتی را برای فریلنسر در عقیده بگیرید.
تعهد به کار
پشتیبانی دائمی. پس از طراحی وبسایتتان آیا مفتوح هم می‌توانید فریلنسر باره عقیده را پیدا کنید؟
سئو
یکی از مواردی که به افزایش فروش شما کمک می‌کند سئو است. سئو به شما کمک می‌کند که در رتبه های احسان در گوگل قرار بگیرید. زمانی که مشتریان به دنبال یک محصول ویژه هستند که شما فروشنده آن هستید، کلماتی را جستجو می‌کنند که به محصول شما کم و بیش است. داشتن یک سایت مبنایی برای افزایش فروش نیست. ولی شغل کردن بروی سئو یکسایت حتما آن را به فروش اغلب می‌رساند.سئو و طراحی سایت در تهران

اما شرکتی که ساخت یک وبسایت را به عهده می‌گیرد باید با اصول و قوانین سئو آشنایی کامل داشته باشد و در این زمینه هم حرفه ای باشد.

پشتیبانی طولانی مدت
بعد از اینکه ساخت سایتتان تمام شد و تحویل شما گردید ، شدنی است بعدها بیچارگی به دگرگونی ها یا عوض کردن بعضی از منوها یا محتواها باشد. اگر شما در مجموعه فردی را ندارید که این کار را برایتان سپریدن دذهد باید از شرکتهای طراحی بخواهید که برای شما حمایت سایتتان را انجام دهند.

در اثناء بستن قرارداد این موارد را می‌توانید بیان کنید.

قیمت طراحی تارنما در تهران
اکثر ما معمولا به تعقیب خدمات و یا محصولات ارزان بها ولی با کیفیت بالا هستیم. ولی همچنین می‌دانیم که محصولات ارزان بها به علت سود کمی که برای سازنده دارند، اهمیت کمی برای فروشنده دارند و این بی اهمیتی باعث بی کیفیت شدن فرآورده یا خدماتی می‌شود که ما خریداری می‌کنیم.

در باره طراحی تارنما ارزان طهران هم این قانون صادق است. شما نمی‌توانید با کمترین قیمت بیشترین خدمات را گرفتن کنید. درست است که طراحی سایت با سیستم مدیریت محتواهای جدید به مراتب آسان تر شده است، اما کماکان نیازمند دقت و رعایت بنیادین برای سازنده است.

اگر به پیگیری ارزان بها ترین ها هستید در عقیده بگیرید که کیفیت پیشه شما به اندازه ای خواهد بود که خرج می‌کنید.

قیمت طراحی تارنما در تهران برای شرکت ها
قیمت طراحی تارنما در طهران به میزان خدمات و امکاناتی که اخذ می‌کنید متفاوت است. اما اگر بخواهیم بگوییم که چه میزان باید خرج کنید، برای سایت های شرکتی با کیفیت خوب از سه میلیون تومان تا ده میلیون تومان متغییر است . این تغییر بسته به میزان انتظارات شما از سایت دارد.

قیمت طراحی وب سایت در طهران برای فروشگاه ها
ساخت سایت برای یک فروشگاه به مراتب خرج تر و سختتر از طراحی وب سایت در تهران آوش تک وبسایت شرکتی است. امکانات باره نیاز یک فروشگاه خیلی بیشتر از شرکت ها است. اما پایه قیمت برای این مدل سایت ها از پنج میلیون تومان لغایت پانزده میلیون تومان بسته به نوع سیستم مدیریت محتوا متغییر است.هزینه طراحی سایت در تهران

عواملی که باعث اغلب شدن خرج این مدل سایتها شود:

خرید فضای هاست بیشتر به انگیزه بیشتر بودن تعداد درونمایه و عکس ها
نماد الکترونیکی. برای این مدل فروشگاه های مجازی به دلیل خرید آنلاین و اعتماد کاربران به محیط مجازی شما باید اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی خریداری شود.
تولید محتوا اغلب به نسبت سایتهای شرکتی
می‌توانید امکانات مورد دربایستن و انتظاراتتان از سایت را برای ما در واتس آپ ارسال کنید و بها ریزبین این گونه وبسایت را دریافت کنید.

خدمات طراحی سایت در تهران آوش تک
یکی از مهمترین تصمیماتی که دارندگان مشاغل می‌گیرند. همین طراحی و ساخت وبسایت است.

شما هم اگر کالا یا خدماتی برای عرضه به مشتریان در اینترنت دارید همین حال که وقتش آن است که سایت بی همتا خود را داشته باشید. اگر شما همچنان سوداگری سنتی و بازاریابی باستانی خویش را دارید و تصمیم به فراتر رفتن از رقبای خود دارید ما ایجاد یکسایت مناسب با کسب و کارتان را به شما توصیه میکنیم.

یک فروشگاه اینترنتی اصولی مساوی است با فروش چند برابری

اما ما در آوش تک برای شما چه خدماتی را در عقیده گرفته ایم:

بررسی و پرسونا مخاطب
برای فهم بهتر از قصد کسب و کارها از ایجاد یک سایت، یک جلسه به چهره حضوری یا غیر حضوری پایدار خواهد شد لغایت نکات مهمی که باید در این فروشگاه مجازی پیاده سازی شود مشخص شود. ما با بررسی پرسونا مخاطب و مشخص کردن هدف نقشه راه و صفر لغایت صد مراحل ساخت لغایت اجرا را برای شما مشخص خواهیم کرد.

اخذ قرارداد
شما می‌توانید با نوشتن قرارداد و مشخص کردن خواسته هایتان به صورت شفاف این تعهد را از ما بگیرید که همگی نیازهایتان برآورده خواهد شد. در این قرارداد موارد زیر مشخص خواهد شد:

زمان اجرای قرارداد
هزینه
امکانات سایت
تعهدات مجری و کارفرما
قوانین طراحی سایت
مشخص کردن نوع وبسایت
طراحی قالب
پس از مشخص کردن تعهدات و بستن قرارداد به سراغ طراحی قالب و مشخص کردن منوها و ذیل منوها خواهیم رفت. احد از مهمترین مواردی که در تشکیل یک وبسایت اهمیت دارد رنگبندی و ظاهر سایت است. که با توجه به نکات سازمانی و علایق شما و ارشاد مشاورین ما مشخص خواهد شد.مشاوره مجانی آوش تک

در این مرحله یک قالب برای شما ساخته خواهد شد و با توجه به علایق شما ایرادات و مشکلات آن را برطرف خواهیم کرد.

محتوا گذاری
بعد از برگزیدن قالب و زیباسازی سایتتان باید به سراغ اصلی ترین قسمت یعنی محتوا نویسی برویم. نوشتن درونمایه نه فقط برای سئو و رتبه دریافت اهمیت دارد بلکه کاربران با خواندن این متن ها جذب کسب و کار شما می‌شوند.

در این تقسیم با استفاده از تجربه های کارشناسان ما و نکاتی که شما به ما خواهید گفت، درونمایه مناسب فرآوری خواهد شد.

دقت داشته باشید که کمپانی های طراحی سایت در طهران زیاد هستند، اما اینکه شما کدام شرکت را گزینش کنید پیوستگی به میزان اهمیتتان به شغلتان دارد.

جمع بندی

شما در این نوشتار با انواع، کارایی ساختار و برپایی وبسایت آشنا شدید. برپایی یک فروشگاه مجازی یک گام بلند به سمت فروش چند برابری است. پس همگی مواردی که به شما در این مقوله کمک خواهد کرد را رسیدگی و با انتخاب هوشمندانه یک شرکت طراحی سایت در تهران کسب و کار خود را متحول کنید.

از اینکه لغایت انتهای این مقاله با ما همراه بودید متشکریم. اگر در این گویه سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید حتما همین اکنون که با مشاورین ما به چهره تلفنی و یا به صورت واتس آپ در بستگی باشید.

حتما تجربیات و نظرات خویش را درباره فضای مجازی برای ما پایین همین پست بنویسید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()